Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
smudo
27. Mar 2025, 10:34 #927

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3957

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


26 Mar 2025, 17:17:15 @martins_usars rakstīja:
G30 priekšā ir dubultais wishbone. uzkraujot 25kg smagu ķīnas disku sapisīs braukšanas baudu un vadāmību. piekare arī sapisīsies. nez kas beigās būs dārgāk, OEM diski vai remontēt to lūzni


Liekot vasaras ruepas savam 540ix tieši neen uzliku uz svariem diskus ar riepām statistikai. Cik nu no galvas atceros, tad 19" Style 845M ar vasaras riepām svēra aptuveni 23,7kg, 19" Style 664M ar ziemas riepām bija 25,5kg (pakaļas disks, kas platāks, bija tikai nedaudz smagāks ap 25,7kg).

18" Style 632 ar vasaras riepām svērā ap 22,9kg, līdzīgi, kā 19" Style 845M, kas skaitās M-performance rati - varbūt tādēļ vieglāki.

And the winner is 17" Style 618 ar šauruākām 225mm ziemas riepām - 18,2kg Delta vs 18" un 19" (kas nāk ar platākām riepām) ir mega liela.

Ja kas, tad R17 ar nobrauktām Michelin ziemenēm un R18 ar vēl braucamām Continental ir pieejami, par 300 un 500 EUR attiecīgi - bez defektiem. Visi diski ar OE spiediena sensoriem.
Offline
Elviss
27. Mar 2025, 11:10 #928

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22786

Braucu ar: VAZ 2101 80'

cik tur bija 1kg pie riteņa 4kg pie auto masas dinamikā?

-----------------

RT Translations
Offline
Mixzzz
27. Mar 2025, 11:35 #929

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2968

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


26 Mar 2025, 17:00:06 @abyss rakstīja:
Visi diski ir mēsli, ja nav kaltie.

Replika, vai OEM, vai aftermarket skrāpējas pret apmali tāpat, ar plānām riepiņām viegli uzsist, utt. Nezinu nevienu gadījumu, ka china būtu sadrupusi pēc 100k

P.S nepalīdzēs tādēļ,ka 90% ir viena un tā pati rutīna.

Serviss, diagnostika, bojātā mezgla maiņa. Populārs viedoklis, ka jāmaina pret OEM. No otras puses, ja tas mēsla izbeidzās pq 4 -5 gadiem, diezvai china būs baigi sliktāka
Vispār aftermarketa ir pieejami arī normālu brendu diski, tas tikai tā pie mums pierasts ka aftermarkets = china
Offline
Jurka88
27. Mar 2025, 11:46 #930

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 600

Braucu ar:


26 Mar 2025, 19:01:40 @protams rakstīja:

26 Mar 2025, 18:02:22 @abyss rakstīja:
China alumīnija diski sver 10-15 kg. Nu speciāli meklējot gan jau var atrast arī 25 kg. Bet normāli salīdzinot ļoti iespējams, ka oem būs kg vai 2 vieglāki. Vai tas ir izšķiroši piekarei

Ta oem sver tos pašus 10-15kg, un arī oem mēdz būt jil un ronal marķējums, tākā hz ko vispār ražo ne-china
Nesen tieši nopirku oem bmw R18 un ražotājs Ronal, diski made in Poland, visi bmw marķējumi kā vajag. Sver 14.5kg Tā paša modeļa diskus ražo arī BBS, visi parametri identiski, svars tsk.

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 27 Mar 2025, 11:54:04 ]

Offline
Locis
27. Mar 2025, 11:53 #931

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11510

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ir jau normāli aftermarket ,bet tie nemaksās jauni zem 1k.
Offline
smudo
27. Mar 2025, 11:59 #932

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3957

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


27 Mar 2025, 11:10:28 @Elviss rakstīja:
cik tur bija 1kg pie riteņa 4kg pie auto masas dinamikā?


Sīkums - ar 400+ zs mazāk spolē Bet ja nopietni, tad tas vairāk ikdienā ietekmē komfortu (gan rites, gan fona trokšņu ziņā), degvielas patēriņu un atsaucību uz pedāli. Max performace tam auto ir tāda, ka pedālis grīdā parasti tiek spiests for fun, nevis dēļ reālas vajadzības.

Manam 540ix ir 2VA Adaptive Drive - samērā komfortabls ar 19" ratiem pat Rīgas ielās. Tas ietver VDA (Variable damping control) un Dynamic drive (Active Roll Stabilisation, kas nozīmē aktīvos stabilizatorus). Tur tā sistēma 2 līmeņos kā saprotu, stŗādā - pirmkārt režīms, ko izvēlies un kā to pieregulē menu + vēl on top skatās reālos braukšanas apstākļus un piekoriģē to pasākumu pēc vajadzības.

[ Šo ziņu laboja smudo, 27 Mar 2025, 12:19:20 ]

Offline
ozo
27. Mar 2025, 13:29 #933

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 19046

Braucu ar: Braucu ar

A jums vēmiens nenāk skatīties uz tiem G30 M pakās, kuri brauc ar R18?
Vai jūs to ieekonomēto kapeiku un jaudu kapā ņemt līdzi sataisijāties?
Offline
Jurka88
27. Mar 2025, 14:04 #934

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 600

Braucu ar:

Man piem. nepatīk kā vizuāli izskatās zemprofila riepas.
Offline
ivarsbert
29. Apr 2025, 23:24 #935

Kopš: 16. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 81

Braucu ar: BMW G30

Bija visādi modeli BMW, bet G30 tas ir kaut kas īpašs.
Offline
marciss
01. May 2025, 09:33 #936

Kopš: 02. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1602

Braucu ar: G30 un F31

Sveiciens,
Pusotru gadu braucu un priecājos (G30 530e) bet nesen sāka parādīties svilpojoša skaņa (gan jau turbīna). Pa retam skaļa, tā kā svilpe, bet pārsvarā viegli dzirdama gaudošana vienā apgriezienu diapazonā.
Kur ieteiktu braukt ar šo problēmu? Pie reizes ir sūdzības par kārbas darbību.
Paldies

[ Šo ziņu laboja marciss, 01 May 2025, 09:33:17 ]

Offline
protams
01. May 2025, 23:03 #937

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5996

Braucu ar: NS7

Es brauktu tur pat kur pusotru gadu apkopos.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Online
AiwaShuraLLP
02. May 2025, 09:14 #938

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 151

Braucu ar: raudī


27 Mar 2025, 13:29:56 @ozo rakstīja:
A jums vēmiens nenāk skatīties uz tiem G30 M pakās, kuri brauc ar R18?
Vai jūs to ieekonomēto kapeiku un jaudu kapā ņemt līdzi sataisijāties?


Naak
Offline
barons13
02. May 2025, 15:23 #939

Kopš: 26. May 2008

Ziņojumi: 225

Braucu ar:

Iespējams, ka ir bijis diskutēts (gan jau), bet interesē pieredze ar 540 benzīna modeļiem. Lēnā garā sāku skatīties uz G31 touringu. Sākotnēji domāju par F sēriju, bet visi tie F11 ir tik skumīgi, ka laikam jāskatās paaudzi augstāk. Cik saprotu, B58 dzinējs ir relatīvi veiksmīgs. Kāda ir pieredze ar X-drive? Vēlams/nav vēlams? Automašīnai periodiski tiks uzkabināta piekabe, lai aizvestu sporta tehniku uz trasi.
Kas ir tipiskās problēmas, uz kurām būtu jāvērš uzmanība?
Šobrīd LV nevienu cerīgu piedāvājumu neredzu, izskatās, ka nāksies meklēt mobile.de
Būšu pateicīgs par viedokļiem!

[ Šo ziņu laboja barons13, 02 May 2025, 15:25:51 ]

Offline
smudo
03. May 2025, 14:49 #940

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3957

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


02 May 2025, 15:23:25 @barons13 rakstīja:
Iespējams, ka ir bijis diskutēts (gan jau), bet interesē pieredze ar 540 benzīna modeļiem. Lēnā garā sāku skatīties uz G31 touringu. Sākotnēji domāju par F sēriju, bet visi tie F11 ir tik skumīgi, ka laikam jāskatās paaudzi augstāk. Cik saprotu, B58 dzinējs ir relatīvi veiksmīgs. Kāda ir pieredze ar X-drive? Vēlams/nav vēlams? Automašīnai periodiski tiks uzkabināta piekabe, lai aizvestu sporta tehniku uz trasi.
Kas ir tipiskās problēmas, uz kurām būtu jāvērš uzmanība?
Šobrīd LV nevienu cerīgu piedāvājumu neredzu, izskatās, ka nāksies meklēt mobile.de
Būšu pateicīgs par viedokļiem!


Gen1 un Gen 2 B58, kas nāca G30/31 540tajos ir samērā uzticami dzinēji. Var ņemt gan pre-LCI, gan LCI, kuriem jau būs MHEV sistēma. Pirmā uzlabotā versija jau bija G30 pre-LCI versijai, bet ikdienas lietošanas uzticamību tas pārāk neietekmē. Tāpr xdrive parasti ilgi iet, ja lietosi pareizu izmēru riepas un diskus un ik pa laikam mainīsi eļļu sadales kārbai. Latvijā ļoti maz šādu auto, jo 90% ir diesel. Tipiska lietas virs 100k km ir reduktora dempfera maiņa, kas izmaksā laikam ap 300 EUR.

Savu 540ix atvedu no Vācijas ar 70 k km. Paziņa ar pre-LCI G30 540i nobraucis 100k km (no 100k km līdz 200k km) bez lieliem remontiem - parasti izplešanas traukam pie lielākiem nobraukumiem mēdz mikro plaisas parādīties, ko samainīja - tas (un reduktora dempferis) laikam bija vienīgais remonts, ārpus standarta apkopēm. Foruma biedrs Elna ar B58 dzinēju F serijas 440i nobraucis 200+k km arī kaut kad ziemā lieka aprakstu - pameklē viņa postus - manuprāt, tas bija šajā čatā.

Iesaku meklēt auto zem 100k km, jo 30k km eļļas maiņas un sadales kārbras un automāta kārbas eļļas maiņas neveikšana noteiktajos 80-90k km intervālos rada papildus nolietojumus, kā jau jebkurai dilstošai detaļai. Dzinēja gadījumā tā ir vanoss sistēm un ķēdes. Ja nopirks svaigu eksemplāru un sekosi visam līdzi, tad tam vajadzētu būt samērā uzticamam auto.
Offline
ATB
03. May 2025, 14:58 #941

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5327

Braucu ar: ♛ ♛

B58 dzinējs iet arī g11 740i?
Offline
Kaross
03. May 2025, 16:29 #942

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4466

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jā, G11 arī ir B58 dzinējs. Pats arī lietoju B58 un nobraucot pirmos 10k esmu vienkārši ļoti patīkami pārsteigts. Dinamika, grieze ir kā dīzelim, jauda ir manāmi augstāka un dzinējs daudz vienkāršāks. NAv apkarināts ar kaut kādiem sūdiem kā dīzelis. Nav EGR, NAV DPF, nav Adblue, viena turbīna, viss elementārs. Potenciāls milzīgs. Ar 440zs un smagu kāju ikdienā iebraucu 10l uz 100km. Galu galā sanāk lētāks kā dīzelis.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
protams
03. May 2025, 23:17 #943

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5996

Braucu ar: NS7

B58 ir vienkāršs dzinējs kamēr tam nepieslēdz MHEVu

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Online
smudo
04. May 2025, 00:31 #944

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3957

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


03 May 2025, 23:17:53 @protams rakstīja:
B58 ir vienkāršs dzinējs kamēr tam nepieslēdz MHEVu


Pats dzinējs jau nemainās LCI MHEV modelim (ir tam dažādas izmaiņas un uzlabojumi, bet ne saitībā ar MHEV). Pati MHEV sistēma sastāv no trīs galvenajām komponentēm - papildus 48v baterijas, ar siksnu piedzīta ģeneratora/startera (8kW elektromotors) un DC/DC konvertora 48v/12v.

Papidlus komplikācijas parādās Gen3 B58 dzinējam (kas netika uzstādīts G30/31), kur parādās cilindru deaktivizācija, ko realizē ar jaunu, elektriski vadāmu Valvetronic sistēmu, kas pirmajos modeļos izrādījās samērā neuzticama, bet tam nav saistības ar LCI G30/31.
Offline
GA13
07. May 2025, 17:05 #945

Kopš: 06. Mar 2015

Ziņojumi: 246

Braucu ar: e87,e28,F10,Cayenne, G30

Vīrī,

nepieciešama spečuku palīdzība:

Iegādāts G30 540i

Dotajā brīdī uz auto stāv šāds ar jūdzēm un HUD:

[IMG]null[/IMG]


Kādu jāpērk,lai pārietu uz km/h?

Varbūt kādam jau ir piedāvājumā kāds no spidometra tipeim un kurš var piekodēt?

Paldies
Offline
RSAWorkshop
07. May 2025, 17:08 #946

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7639

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tādu pašu, tikai ar kilometriem, var arī bišku smukāku uzlikt, tipa pilnībā digitālo, tālāk jau sīkums, salodē EEPROM, sadzēs ko jādzēš un liec tik iekšā un kodē klāt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo