Online
Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
xdd | | Kopš: 07. Jan 2025
Ziņojumi: 64
Braucu ar:
|
21 Oct 2025, 11:25:03 @rihardsv rakstīja:
21 Oct 2025, 11:11:04 @xdd rakstīja:
Šo ir vērts ņemt vēra, jo arī start-stop izslēdzot, šī hibrīda funkcija paliks strādājoša. Proti, ripinies klāt pie krustojuma - motoru izslēdz, bet mirklī kad beidzot pilnībā apstajies, viņš viņu ieslēdz atpakaļ.
Ēeee... Pilnais hibrīds un start stop? Vari sīkāk paskaidrot, ko gribēji pateikt? Kur CH-r ir start stop poga, kuru var izslēgt? 
Uj es nezinu par yototu Ģimenē hibrīda Kupris tas kurš formentors un kad dīlerim prasīju na*ujam izslēdzot start-stop tā pat viņš motoru slēdz ārā ripinoties, atbildēja, ka tas esot normāli.
Personīgi es to start-stop vienmēr esmu slēdzis ārā tikai tāpēc, ka nepatīk liekas, nevajadzīgs skaņas, vibrācijas. Bet ar hibrīdu, cik saprotu, no tā neizbēgt. | Offline | | |
rihardsv | |  Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1863
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
21 Oct 2025, 12:01:14 @xdd rakstīja:
21 Oct 2025, 11:25:03 @rihardsv rakstīja:
21 Oct 2025, 11:11:04 @xdd rakstīja:
Šo ir vērts ņemt vēra, jo arī start-stop izslēdzot, šī hibrīda funkcija paliks strādājoša. Proti, ripinies klāt pie krustojuma - motoru izslēdz, bet mirklī kad beidzot pilnībā apstajies, viņš viņu ieslēdz atpakaļ.
Ēeee... Pilnais hibrīds un start stop? Vari sīkāk paskaidrot, ko gribēji pateikt? Kur CH-r ir start stop poga, kuru var izslēgt? 
Uj es nezinu par yototu Ģimenē hibrīda Kupris tas kurš formentors un kad dīlerim prasīju na*ujam izslēdzot start-stop tā pat viņš motoru slēdz ārā ripinoties, atbildēja, ka tas esot normāli.
Personīgi es to start-stop vienmēr esmu slēdzis ārā tikai tāpēc, ka nepatīk liekas, nevajadzīgs skaņas, vibrācijas. Bet ar hibrīdu, cik saprotu, no tā neizbēgt.
Tas jau plug-in. Un motors strādā izvēloties, kādā režīma brauc - elektro, hybrid vai sport- nu kaut kā tā. Vai tas atsevišķa poga uz start-stop tam ir? Vienu brīdi metām aci uz tādu, bet kaut kā pārdomājām. | Offline | | |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2559
Braucu ar: būzu
| Boltam šķiet tieši tādu esmu braucis, tur viss notikās tā kā nemanāmi, nekas netraucēja. | Offline | | |
xdd | | Kopš: 07. Jan 2025
Ziņojumi: 64
Braucu ar:
|
21 Oct 2025, 12:06:48 @rihardsv rakstīja:
21 Oct 2025, 12:01:14 @xdd rakstīja:
21 Oct 2025, 11:25:03 @rihardsv rakstīja:
21 Oct 2025, 11:11:04 @xdd rakstīja:
Šo ir vērts ņemt vēra, jo arī start-stop izslēdzot, šī hibrīda funkcija paliks strādājoša. Proti, ripinies klāt pie krustojuma - motoru izslēdz, bet mirklī kad beidzot pilnībā apstajies, viņš viņu ieslēdz atpakaļ.
Ēeee... Pilnais hibrīds un start stop? Vari sīkāk paskaidrot, ko gribēji pateikt? Kur CH-r ir start stop poga, kuru var izslēgt? 
Uj es nezinu par yototu Ģimenē hibrīda Kupris tas kurš formentors un kad dīlerim prasīju na*ujam izslēdzot start-stop tā pat viņš motoru slēdz ārā ripinoties, atbildēja, ka tas esot normāli.
Personīgi es to start-stop vienmēr esmu slēdzis ārā tikai tāpēc, ka nepatīk liekas, nevajadzīgs skaņas, vibrācijas. Bet ar hibrīdu, cik saprotu, no tā neizbēgt.
Tas jau plug-in. Un motors strādā izvēloties, kādā režīma brauc - elektro, hybrid vai sport- nu kaut kā tā. Vai tas atsevišķa poga uz start-stop tam ir? Vienu brīdi metām aci uz tādu, bet kaut kā pārdomājām.
Jā es laikam ne tur iepirdu ar saviem komentāriem
Bet start-stop izslēgt var! Pie assistiem. Par braukšanas profilu laba ideja, pamēģinās uzlikt sportisko, redzēs vai arī ripinoties slāpēs nost  | Offline | | |
duzis89 | |  Kopš: 29. Sep 2013
Ziņojumi: 405
Braucu ar: 318i
| Piemēram, ja es nopērku jaunu automašīnu Skandi, vai es varu mainīt eļļu jebkurā servisā? | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9985
Braucu ar: Alfu
|
21 Oct 2025, 12:39:31 @duzis89 rakstīja:
Piemēram, ja es nopērku jaunu automašīnu Skandi, vai es varu mainīt eļļu jebkurā servisā?
Teorētiski vari, bet silti iesaku no dīlera katrai maiņai rakstisku apstiprinājumu ka garantija paliek spēkā. Plus protams rēķins ar atšifrējumu, vasja garažā nederēs. Bet es neaizrautos, ja kas, paliksi viens cīņā pret dīleri  | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9985
Braucu ar: Alfu
|
21 Oct 2025, 09:14:16 @RaL rakstīja:
21 Oct 2025, 07:48:39 @juriz rakstīja:
Ja tiešām grib tos 10 gadus braukt, tad jau kaut kādu minimālu pretkoroziju uzreiz uztaisīt apakšai, un tad jau vajadzētu izvilkt pat labā stāvoklī.
Līdz šim jau toyotas bijušas tiešām uzticamas. Tam CH-R vienīgi, ka hibrīds, kas to zina, kā tas uzvedīsies, lai gan arī tur viņiem ir pieredze jau nez cik gadus, t.i. nu jau gandrīz 30.
Un tur nav turbo, kam ir savas īpatnības, bet "standarta" atmosfēriskais dzinējs, kas pat nav forsēts.
Vienīgais, ka tur arī, laikam variatori, ar kuru var būt visādi.
Man pašlaik toyotai 90k bez problēmām.
vienīgais ir dzirdēts, ka citiem nepatīk, ja daudz braukā pa šosejām, ka viņš tur visu laiku slēgā iekšā/ārā benzīna motoru.
Pats esmu pāris reizes ar citybee vai ko tādu braucis, likās nedaudz jocīgi, bet nu uz 5 min tas nekaitināja, bet pieņemu, ka daudz braukājot pa šoseju vai garos gabalos gan ar laiku varētu sākt kaitināt 
Kko nejaucat? Hibrīda tajatām vispār nevar saprast kad motors strādā, īpaši ja viņš tur praktiski brīvgaitā ierūcas. Tur galīgi nerviem jābūt čupā. Ja motors traucē, tad to variātoru es nesaprotu kā varētu tad izturēt  | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8665
Braucu ar: e39 523
| Bolt toyota drīzak kaitinoši ir tas, ka brauc klusumā (ev tikai) un vajag vairāk jaudas un troksnis ir tāds, ka hz ko no tās nabaga mašīnas prasītu. | Offline | | |
|
Shiirs_iistais | |  Kopš: 10. Oct 2025
Ziņojumi: 106
Braucu ar:
|
21 Oct 2025, 12:39:31 @duzis89 rakstīja:
Piemēram, ja es nopērku jaunu automašīnu Skandi, vai es varu mainīt eļļu jebkurā servisā?
Skandi neko nevajag pirkt tas kantoris ir atsoijs pilnigakais, bet serviss ir ļoti dārgs līkročlumpeņu pritons.  | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7198
Braucu ar:
|
21 Oct 2025, 12:01:14 @xdd rakstīja:
Personīgi es to start-stop vienmēr esmu slēdzis ārā tikai tāpēc, ka nepatīk liekas, nevajadzīgs skaņas, vibrācijas. Bet ar hibrīdu, cik saprotu, no tā neizbēgt.
Pamēģini kādu citu auto. Tiešām nevar manīt kad brauc ar elektrību un kad ar ICE. Pārslēgšanos var pamanīt tikai stāvot, jo tad mazliet novibrē virsbūve, bet citādi atšķirība redzama tikai panelī. | Offline | | |
xdd | | Kopš: 07. Jan 2025
Ziņojumi: 64
Braucu ar:
|
21 Oct 2025, 14:26:19 @Mizx rakstīja:
21 Oct 2025, 12:01:14 @xdd rakstīja:
Personīgi es to start-stop vienmēr esmu slēdzis ārā tikai tāpēc, ka nepatīk liekas, nevajadzīgs skaņas, vibrācijas. Bet ar hibrīdu, cik saprotu, no tā neizbēgt.
Pamēģini kādu citu auto. Tiešām nevar manīt kad brauc ar elektrību un kad ar ICE. Pārslēgšanos var pamanīt tikai stāvot, jo tad mazliet novibrē virsbūve, bet citādi atšķirība redzama tikai panelī.
Es vnk domu nemāku izteikt Jā ir tieši tā, kā Tu saki - gaitā to izslēgšanos/ieslēgšanos vispār nevar just, tikai stāvot atsevišķos gadījumos. Domāju tā "besīšana uz šosejas" cilvēkiem ir vairāk mentāli.
Man sākumā, kad ieķērām autiņu, likās mazliet dīvaini, ka izslēdzot start-stop viņš ripinoties tā pat izslēdz motoru, bet mirklī, kad beidzot pieripinies pie krusta un apstājies, ieslēdz viņu atpakaļ.
Tagad jau esmu painteresējies un cik saprotu, tās sistēmas nav nemaz saistītas. Ripinoties viņš izslēdz motoru, jo dara savas hibrīda lietas, nevis tāpēc ka start-stop ir ieslēgts.
Un vispār jau esmu pieradis un to start stop atstāju ieslēgtu zb katru reizi bakstīties ekrānā slēgt viņu ārā.[ Šo ziņu laboja xdd, 21 Oct 2025, 15:11:50 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|