Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
xdd
Šodien, 12:01 #8861

Kopš: 07. Jan 2025

Ziņojumi: 64

Braucu ar:


21 Oct 2025, 11:25:03 @rihardsv rakstīja:

21 Oct 2025, 11:11:04 @xdd rakstīja:


Šo ir vērts ņemt vēra, jo arī start-stop izslēdzot, šī hibrīda funkcija paliks strādājoša. Proti, ripinies klāt pie krustojuma - motoru izslēdz, bet mirklī kad beidzot pilnībā apstajies, viņš viņu ieslēdz atpakaļ.






Ēeee... Pilnais hibrīds un start stop? Vari sīkāk paskaidrot, ko gribēji pateikt? Kur CH-r ir start stop poga, kuru var izslēgt?


Uj es nezinu par yototu Ģimenē hibrīda Kupris tas kurš formentors un kad dīlerim prasīju na*ujam izslēdzot start-stop tā pat viņš motoru slēdz ārā ripinoties, atbildēja, ka tas esot normāli.

Personīgi es to start-stop vienmēr esmu slēdzis ārā tikai tāpēc, ka nepatīk liekas, nevajadzīgs skaņas, vibrācijas. Bet ar hibrīdu, cik saprotu, no tā neizbēgt.
Offline
rihardsv
Šodien, 12:06 #8862

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1863

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


21 Oct 2025, 12:01:14 @xdd rakstīja:

21 Oct 2025, 11:25:03 @rihardsv rakstīja:

21 Oct 2025, 11:11:04 @xdd rakstīja:


Šo ir vērts ņemt vēra, jo arī start-stop izslēdzot, šī hibrīda funkcija paliks strādājoša. Proti, ripinies klāt pie krustojuma - motoru izslēdz, bet mirklī kad beidzot pilnībā apstajies, viņš viņu ieslēdz atpakaļ.






Ēeee... Pilnais hibrīds un start stop? Vari sīkāk paskaidrot, ko gribēji pateikt? Kur CH-r ir start stop poga, kuru var izslēgt?


Uj es nezinu par yototu Ģimenē hibrīda Kupris tas kurš formentors un kad dīlerim prasīju na*ujam izslēdzot start-stop tā pat viņš motoru slēdz ārā ripinoties, atbildēja, ka tas esot normāli.

Personīgi es to start-stop vienmēr esmu slēdzis ārā tikai tāpēc, ka nepatīk liekas, nevajadzīgs skaņas, vibrācijas. Bet ar hibrīdu, cik saprotu, no tā neizbēgt.


Tas jau plug-in. Un motors strādā izvēloties, kādā režīma brauc - elektro, hybrid vai sport- nu kaut kā tā. Vai tas atsevišķa poga uz start-stop tam ir? Vienu brīdi metām aci uz tādu, bet kaut kā pārdomājām.
Offline
juriz
Šodien, 12:08 #8863

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2559

Braucu ar: būzu

Boltam šķiet tieši tādu esmu braucis, tur viss notikās tā kā nemanāmi, nekas netraucēja.
Offline
xdd
Šodien, 12:12 #8864

Kopš: 07. Jan 2025

Ziņojumi: 64

Braucu ar:


21 Oct 2025, 12:06:48 @rihardsv rakstīja:

21 Oct 2025, 12:01:14 @xdd rakstīja:

21 Oct 2025, 11:25:03 @rihardsv rakstīja:

21 Oct 2025, 11:11:04 @xdd rakstīja:


Šo ir vērts ņemt vēra, jo arī start-stop izslēdzot, šī hibrīda funkcija paliks strādājoša. Proti, ripinies klāt pie krustojuma - motoru izslēdz, bet mirklī kad beidzot pilnībā apstajies, viņš viņu ieslēdz atpakaļ.






Ēeee... Pilnais hibrīds un start stop? Vari sīkāk paskaidrot, ko gribēji pateikt? Kur CH-r ir start stop poga, kuru var izslēgt?


Uj es nezinu par yototu Ģimenē hibrīda Kupris tas kurš formentors un kad dīlerim prasīju na*ujam izslēdzot start-stop tā pat viņš motoru slēdz ārā ripinoties, atbildēja, ka tas esot normāli.

Personīgi es to start-stop vienmēr esmu slēdzis ārā tikai tāpēc, ka nepatīk liekas, nevajadzīgs skaņas, vibrācijas. Bet ar hibrīdu, cik saprotu, no tā neizbēgt.


Tas jau plug-in. Un motors strādā izvēloties, kādā režīma brauc - elektro, hybrid vai sport- nu kaut kā tā. Vai tas atsevišķa poga uz start-stop tam ir? Vienu brīdi metām aci uz tādu, bet kaut kā pārdomājām.


Jā es laikam ne tur iepirdu ar saviem komentāriem

Bet start-stop izslēgt var! Pie assistiem. Par braukšanas profilu laba ideja, pamēģinās uzlikt sportisko, redzēs vai arī ripinoties slāpēs nost
Offline
duzis89
Šodien, 12:39 #8865

Kopš: 29. Sep 2013

Ziņojumi: 405

Braucu ar: 318i

Piemēram, ja es nopērku jaunu automašīnu Skandi, vai es varu mainīt eļļu jebkurā servisā?
Offline
kkas
Šodien, 12:59 #8866

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9985

Braucu ar: Alfu


21 Oct 2025, 12:39:31 @duzis89 rakstīja:
Piemēram, ja es nopērku jaunu automašīnu Skandi, vai es varu mainīt eļļu jebkurā servisā?

Teorētiski vari, bet silti iesaku no dīlera katrai maiņai rakstisku apstiprinājumu ka garantija paliek spēkā. Plus protams rēķins ar atšifrējumu, vasja garažā nederēs. Bet es neaizrautos, ja kas, paliksi viens cīņā pret dīleri
Offline
kkas
Šodien, 13:05 #8867

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9985

Braucu ar: Alfu


21 Oct 2025, 09:14:16 @RaL rakstīja:

21 Oct 2025, 07:48:39 @juriz rakstīja:
Ja tiešām grib tos 10 gadus braukt, tad jau kaut kādu minimālu pretkoroziju uzreiz uztaisīt apakšai, un tad jau vajadzētu izvilkt pat labā stāvoklī.

Līdz šim jau toyotas bijušas tiešām uzticamas. Tam CH-R vienīgi, ka hibrīds, kas to zina, kā tas uzvedīsies, lai gan arī tur viņiem ir pieredze jau nez cik gadus, t.i. nu jau gandrīz 30.
Un tur nav turbo, kam ir savas īpatnības, bet "standarta" atmosfēriskais dzinējs, kas pat nav forsēts.
Vienīgais, ka tur arī, laikam variatori, ar kuru var būt visādi.
Man pašlaik toyotai 90k bez problēmām.


vienīgais ir dzirdēts, ka citiem nepatīk, ja daudz braukā pa šosejām, ka viņš tur visu laiku slēgā iekšā/ārā benzīna motoru.
Pats esmu pāris reizes ar citybee vai ko tādu braucis, likās nedaudz jocīgi, bet nu uz 5 min tas nekaitināja, bet pieņemu, ka daudz braukājot pa šoseju vai garos gabalos gan ar laiku varētu sākt kaitināt

Kko nejaucat? Hibrīda tajatām vispār nevar saprast kad motors strādā, īpaši ja viņš tur praktiski brīvgaitā ierūcas. Tur galīgi nerviem jābūt čupā. Ja motors traucē, tad to variātoru es nesaprotu kā varētu tad izturēt
Offline
abyss
Šodien, 13:17 #8868

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8665

Braucu ar: e39 523

Bolt toyota drīzak kaitinoši ir tas, ka brauc klusumā (ev tikai) un vajag vairāk jaudas un troksnis ir tāds, ka hz ko no tās nabaga mašīnas prasītu.
Offline
Shiirs_iistais
Šodien, 14:22 #8869

Kopš: 10. Oct 2025

Ziņojumi: 106

Braucu ar:


21 Oct 2025, 12:39:31 @duzis89 rakstīja:
Piemēram, ja es nopērku jaunu automašīnu Skandi, vai es varu mainīt eļļu jebkurā servisā?


Skandi neko nevajag pirkt tas kantoris ir atsoijs pilnigakais, bet serviss ir ļoti dārgs līkročlumpeņu pritons.
Offline
Mizx
Šodien, 14:26 #8870

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7198

Braucu ar:


21 Oct 2025, 12:01:14 @xdd rakstīja:

Personīgi es to start-stop vienmēr esmu slēdzis ārā tikai tāpēc, ka nepatīk liekas, nevajadzīgs skaņas, vibrācijas. Bet ar hibrīdu, cik saprotu, no tā neizbēgt.
Pamēģini kādu citu auto. Tiešām nevar manīt kad brauc ar elektrību un kad ar ICE. Pārslēgšanos var pamanīt tikai stāvot, jo tad mazliet novibrē virsbūve, bet citādi atšķirība redzama tikai panelī.
Offline
xdd
Šodien, 15:11 #8871

Kopš: 07. Jan 2025

Ziņojumi: 64

Braucu ar:


21 Oct 2025, 14:26:19 @Mizx rakstīja:

21 Oct 2025, 12:01:14 @xdd rakstīja:

Personīgi es to start-stop vienmēr esmu slēdzis ārā tikai tāpēc, ka nepatīk liekas, nevajadzīgs skaņas, vibrācijas. Bet ar hibrīdu, cik saprotu, no tā neizbēgt.
Pamēģini kādu citu auto. Tiešām nevar manīt kad brauc ar elektrību un kad ar ICE. Pārslēgšanos var pamanīt tikai stāvot, jo tad mazliet novibrē virsbūve, bet citādi atšķirība redzama tikai panelī.


Es vnk domu nemāku izteikt Jā ir tieši tā, kā Tu saki - gaitā to izslēgšanos/ieslēgšanos vispār nevar just, tikai stāvot atsevišķos gadījumos. Domāju tā "besīšana uz šosejas" cilvēkiem ir vairāk mentāli.

Man sākumā, kad ieķērām autiņu, likās mazliet dīvaini, ka izslēdzot start-stop viņš ripinoties tā pat izslēdz motoru, bet mirklī, kad beidzot pieripinies pie krusta un apstājies, ieslēdz viņu atpakaļ.

Tagad jau esmu painteresējies un cik saprotu, tās sistēmas nav nemaz saistītas. Ripinoties viņš izslēdz motoru, jo dara savas hibrīda lietas, nevis tāpēc ka start-stop ir ieslēgts.

Un vispār jau esmu pieradis un to start stop atstāju ieslēgtu zb katru reizi bakstīties ekrānā slēgt viņu ārā.

[ Šo ziņu laboja xdd, 21 Oct 2025, 15:11:50 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo