Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
Elviss
29. Jan 2025, 13:02 #881

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22627

Braucu ar: VAZ 2101 80'

nu tad šrots vai dārgs remonts, kā teicu

-----------------

RT Translations
Offline
uldens1
29. Jan 2025, 13:08 #882

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16698

Braucu ar:

priekškam uz TA softu,uzmet to filtru izej skati un ņem nost,bet nu jebal tādu pišu pirms katras TA
Offline
versatile
29. Jan 2025, 13:09 #883

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1305

Braucu ar:

Dikti līdzīgas diskusijas bija i kad bērnu krēsliņus ieviesa, i kad tuvās gaismas bija visu dienu jāslēdz, bet vislīdzīgākās - kad m+s riepas uzlika par obligātām. Nu tik ņems un aizņemsies uz TA.

Pasaule ir apaļa. Paies gadi divi-pieci unv kādi divi meža dīvainīši patiešām tā arī darīs un priecāsies, kādi uzvarētāji pa dzīvi, pārējie nomainīs auto uz tādiem, kurus var atļauties, var uzturēt un aiz kuriem stāvot nevajag recirkulācijas pogu uz hotkey turēt.
Offline
DusmigsZirgs
29. Jan 2025, 13:10 #884

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 202

Braucu ar:

Ar limp mode var iziet apskati?
Offline
kexxx
29. Jan 2025, 13:15 #885

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12916

Braucu ar:

vnk pusļimaku nobraukuša bembja/audi/merša vietā būs pieprasījums pēc pežo/nissan/huidai par apmēram to pašu cenu, bet ar nelielu nobraukumu, kuru pirms pirkšanas aizdzīt uz servisu, nomērīt atgāzes
Offline
Damn
29. Jan 2025, 13:16 #886

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10810

Braucu ar:

Vienīgais iemesls, krāmēties ar pagaidu dpf instalēšanu, ja ir vēlme uzreiz pēc TA nogrūst to lūzni par daudz maz sakarīgu ciparu.
Offline
968-jk
29. Jan 2025, 13:27 #887

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13855

Braucu ar: 30niekiem


29 Jan 2025, 13:02:23 @Elviss rakstīja:
nu tad šrots vai dārgs remonts, kā teicu


Drīz šroti arī viņus bez dpf'iem neņems. Paliks Tolmets.
Offline
uldens1
29. Jan 2025, 13:30 #888

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16698

Braucu ar:

https://www.youtube.com/watch?v=U4x0w7W_ijo
resnais lohs pirms pusgada vēl stāstija kā bez dpf ir zem miljona ceru ka kāds iedos pērienu no appistajiem
Offline
smudo
29. Jan 2025, 13:38 #889

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3873

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


29 Jan 2025, 13:10:20 @DusmigsZirgs rakstīja:
Ar limp mode var iziet apskati?


Arī neesmu spcs, bet ja DPF ir izprogrammēts, tad uz pārdesmit kilometriem uzmest visu sistēmu ar DPF iekšā, lai aizbrauktu uz TA, nebūtu jārada limp mode. VAGi DPFus reģenerā ik pa 300km vidēji, BMW - 500km, līdz ar to kādi 10 gabali var to izmantot, līdz tas būs jāliek uz auto ar strādājošu softu, lai veiktu reģenerāciju un tad atkal pa apli. Bet nu šis viss no teorijas - praksē diezgan challangin tur visa loģistika un plānošana šādam pasākumam (arī no servisa puses), lai normālam cilvēkam būtu vēlme ar to ņemties reiz gadā. Kā jau teica, tad paies pāris gadi un tirgus pats visu saregulēs - tāpat jau ES mūs uz EV pamazām pārsēdina un par šo tēmu pēc 10 gadi, iespējams, ka visi jau būs aizmirsuši.
Offline
kexxx
29. Jan 2025, 13:55 #890

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12916

Braucu ar:

gribu redzēt, kādu drošības naudu paprasīs serviss par strādājoš dpf īri
Offline
dsks
29. Jan 2025, 14:13 #891

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1273

Braucu ar:


29 Jan 2025, 13:27:42 @968-jk rakstīja:

29 Jan 2025, 13:02:23 @Elviss rakstīja:
nu tad šrots vai dārgs remonts, kā teicu


Drīz šroti arī viņus bez dpf'iem neņems. Paliks Tolmets.


Kāds ukrainis iespējams iedos labāku cenu nekā Tolmets ... vismaz ~ 16o gadu Užgarodas pusē pilns ar LV numuriem bez TA bija redzami ... izteikti daudz ... visticamāk viens šerifs uz rajonu un tas pats uzpirkts ...
Offline
Ksneps
29. Jan 2025, 15:58 #892

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1449

Braucu ar:

Vai arī nopērkot auto no Vācijas DPF ņem nost, liec mājās plauktiņā un sargā kā lielāko dārgumu. Reizi gadā uzliec un noņem.
Offline
sliir
29. Jan 2025, 16:18 #893

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 858

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Arī jaunam no salona. Pirmā lieta uzreiz DPF vai viss izpūtējs ārā un iekšā vecs lietots sūds ikdienas braukšanai. Un izejamais glaunais DPFs paliek ko atrādīt reizi gadā apgaismotajiem zaļi progresīvajiem CSDD.
Offline
DiksIrseejs
29. Jan 2025, 16:48 #894

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: Hibrīdu

Fantazētāji. Jaunam no salona ir dziļi pie dirsas nākamā īpašnieka problēmas ar dpf. Neko viņš ar to izpūtēju nedarīs. Iklīdz parādīsies pirmās pazīmes, ka iet uz galu, izmazgās max un pārdos kādam loham hlamu.
Offline
smilee45
29. Jan 2025, 16:53 #895

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 1064

Braucu ar:


29 Jan 2025, 16:48:48 @DiksIrseejs rakstīja:
Fantazētāji. Jaunam no salona ir dziļi pie dirsas nākamā īpašnieka problēmas ar dpf. Neko viņš ar to izpūtēju nedarīs. Iklīdz parādīsies pirmās pazīmes, ka iet uz galu, izmazgās max un pārdos kādam loham hlamu.

Frančiem un fordam jaunam no salona skati bieži nesanāk iziet vēl garantijas laikā dēļ tā dpf, ko pieminat. Šobrīd limits ir 1ļimaks, bet nešaubos, ka būs kā eiropā 250k
Bet tā viņiem ir jākalpo, ja apstākļi kādos izmanto ir atbilstoši. Lielākais pārsteigums ir 850k nobraukums jau b sērijas dzinējam, kur virsū vēl orģinālais dpf un turbīna.

[ Šo ziņu laboja smilee45, 29 Jan 2025, 17:07:27 ]

Offline
Kaross
29. Jan 2025, 17:37 #896

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4450

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


29 Jan 2025, 12:59:05 @DusmigsZirgs rakstīja:
Šis jau ir izrunāts vairākas reizes. Nevarēs vienkārši uzspraust dpfu, ielikt softu un braukt uz csdd. Ja auto brauc jau n gadus bez dpfa tad tur viss kas saistīts ar to sistēmu būs pagalam. Knox sensori nākošais dārgais mezgls kurus tad vajadzēs lai dpf sadarbotos ar auto. Cik reizes šūsi to oriģinālo ecu pirms tas atdos galus.
Beigas būs Varēlijs teica, ka saies, motors aizies raznosā un ecu pametīs čatu. Vot dirsā auto bez DPF vērts bija 12k Uzbekistānā tagad bundža 1k vērta vietējam šķiltenim.

Te pietiekami daudz gudru spečuku kas var labot ja es kļūdos par tehniskajām lietām. Bet šeit pat viens no zināmākajiem biedriem man to skaidroja.


Izrunāts vairākas reizes, bet neesi īsti sapratis. Pirmkārt nevis knox, bet NOx sensori. Tiem nav nekāda sakara ar DPF un tā darbību. Oriģinālo ECU var programmēt 100x, nekas tur galus neatdos, neraksti muļķības. Kāds vēl raznos? kāds tam ar DPF sakars?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Indo
29. Jan 2025, 17:51 #897

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5283

Braucu ar: K-9 wagen ar VAS bagažniekā :D


29 Jan 2025, 15:58:13 @Ksneps rakstīja:
Vai arī nopērkot auto no Vācijas DPF ņem nost, liec mājās plauktiņā un sargā kā lielāko dārgumu. Reizi gadā uzliec un noņem.


+ lai nebūtu jāčakarējās katru gadu - palildus loks prieks DPF un divi "aktivizēšanas" krāni.
Offline
treshaa_josla
29. Jan 2025, 18:14 #898

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 561

Braucu ar:

nezinu, smieties vai raudāt līdzi


Offline
DusmigsZirgs
29. Jan 2025, 21:03 #899

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 202

Braucu ar:


29 Jan 2025, 17:37:02 @Kaross rakstīja:

29 Jan 2025, 12:59:05 @DusmigsZirgs rakstīja:
Šis jau ir izrunāts vairākas reizes. Nevarēs vienkārši uzspraust dpfu, ielikt softu un braukt uz csdd. Ja auto brauc jau n gadus bez dpfa tad tur viss kas saistīts ar to sistēmu būs pagalam. Knox sensori nākošais dārgais mezgls kurus tad vajadzēs lai dpf sadarbotos ar auto. Cik reizes šūsi to oriģinālo ecu pirms tas atdos galus.
Beigas būs Varēlijs teica, ka saies, motors aizies raznosā un ecu pametīs čatu. Vot dirsā auto bez DPF vērts bija 12k Uzbekistānā tagad bundža 1k vērta vietējam šķiltenim.

Te pietiekami daudz gudru spečuku kas var labot ja es kļūdos par tehniskajām lietām. Bet šeit pat viens no zināmākajiem biedriem man to skaidroja.


Izrunāts vairākas reizes, bet neesi īsti sapratis. Pirmkārt nevis knox, bet NOx sensori. Tiem nav nekāda sakara ar DPF un tā darbību. Oriģinālo ECU var programmēt 100x, nekas tur galus neatdos, neraksti muļķības. Kāds vēl raznos? kāds tam ar DPF sakars?


Tu protams zini labāk. Es atstāstu ko stāstīja.
Bet teikt ka dpfam nav sakar ar NOX sensoru ar ir lielas muļķības.
Offline
crime
29. Jan 2025, 21:10 #900

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8648

Braucu ar: m635csi

hvz kas tur bmw, bet vag dpf regenerācija tiek veikta arī ar nestrādājošiem nox, nestrādājošu zondi pirms kat un aktīvu check engine panelī
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo