Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
Mixzzz
28. Jan 2025, 21:42 #861

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2918

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


28 Jan 2025, 19:45:26 @smilee45 rakstīja:

28 Jan 2025, 19:36:11 @Mixzzz rakstīja:
Diez beigās tie dpf nomu servisi eksistēs vai nē? Es lieku to ka nē vai arī ātri aizvērsies, līdz nopisto šrotu karaļi ātri safisīs tos dpfus
Lietots orģinālais dpf nemaksā tik dārgi, lai tāds pakalpojums vispār rastos. Zinu spriest tikai par bmw f sēriju. (300-400eur robežas var atrast)
Tas pagaidām. Stabili tās cenas sāks celties
Offline
Celtnieks7
28. Jan 2025, 22:56 #862

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 207

Braucu ar:

Nu piemēram w204 Mersim DPF maksā 5k pie dīlera un šobrīd nav nopērkams. Vienīgais variants meklēt šrotā.
Offline
Mizx
28. Jan 2025, 23:41 #863

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6794

Braucu ar:


28 Jan 2025, 22:56:59 @Celtnieks7 rakstīja:
Nu piemēram w204 Mersim DPF maksā 5k pie dīlera un šobrīd nav nopērkams. Vienīgais variants meklēt šrotā.
Nu, nu. Kādu kodu nevarēja dabūt? Man rādās, piemēram, A2044900056 par kādiem 3500 EUR var pasūtīt jaunu OEM. Veho mēdz kaut kādas detaļas nespēt atrast, vienmēr vērts pameklēt arī citur.
Offline
crime
28. Jan 2025, 23:46 #864

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8648

Braucu ar: m635csi


28 Jan 2025, 23:41:21 @Mizx rakstīja:

28 Jan 2025, 22:56:59 @Celtnieks7 rakstīja:
Nu piemēram w204 Mersim DPF maksā 5k pie dīlera un šobrīd nav nopērkams. Vienīgais variants meklēt šrotā.
Nu, nu. Kādu kodu nevarēja dabūt? Man rādās, piemēram, A2044900056 par kādiem 3500 EUR var pasūtīt jaunu OEM. Veho mēdz kaut kādas detaļas nespēt atrast, vienmēr vērts pameklēt arī citur.


A2044900056 Catalytic convert. system 2024.97 €

es, protams, par pašizmaksu negādāšu, bet nu cenas jums labas
Offline
Mizx
28. Jan 2025, 23:49 #865

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6794

Braucu ar:


28 Jan 2025, 23:46:13 @crime rakstīja:

28 Jan 2025, 23:41:21 @Mizx rakstīja:

28 Jan 2025, 22:56:59 @Celtnieks7 rakstīja:
Nu piemēram w204 Mersim DPF maksā 5k pie dīlera un šobrīd nav nopērkams. Vienīgais variants meklēt šrotā.
Nu, nu. Kādu kodu nevarēja dabūt? Man rādās, piemēram, A2044900056 par kādiem 3500 EUR var pasūtīt jaunu OEM. Veho mēdz kaut kādas detaļas nespēt atrast, vienmēr vērts pameklēt arī citur.


A2044900056 Catalytic convert. system 2024.97 €

es, protams, par pašizmaksu negādāšu, bet nu cenas jums labas
Veho cenas, skaidrs, ka ir labākas arī. Vienkārši tas tā spēcīgi apgalvot, ka neko nevar dabūt. Jāskatās, kas tas par kodu, ko nevar dabūt un varbūt tam vienkārši kods mainījies.
Offline
Kalnz
29. Jan 2025, 08:51 #866

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14348

Braucu ar:


28 Jan 2025, 21:25:47 @smudo rakstīja:

28 Jan 2025, 20:54:34 @Elviss rakstīja:
Kādu summu nez var prasīt no klienta par tādu servisu. Tur jau tomēr bik japačakarejas.

Kas tur sanāk, metināšana, kodēšana, pdf īre? Vēl kas?

50 eur kaut kā pamaz, 100 eur? Normāli būtu kādi 200, bet mazliet sālīti sanāk tehniskā ap 500 eur.


Iemetināt, pieprogrammēt un pēc TA atkal izgriezt un metināt atpakaļ klienta trubu un jautrība sākas tad, ja TA neiziet pirmajā reizē dēļ citām lietām un sāk braukāt ar to sabeigto dzinēju, pa ceļam aizsērējot mēneša laikā to maiņas filtru


Kāpēc fisties ar metināšanu utml?

Nomaina visu izplūdi vai nepieciešamo posmu, iepuš failu un dodies uz TA!
Offline
DiksIrseejs
29. Jan 2025, 09:07 #867

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: Hibrīdu

TA laikā ar normālu marķieri jāuzraksta uz dpf bundžas - 2025 ok.
Offline
Elviss
29. Jan 2025, 09:23 #868

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22629

Braucu ar: VAZ 2101 80'


29 Jan 2025, 08:51:20 @Kalnz rakstīja:

28 Jan 2025, 21:25:47 @smudo rakstīja:

28 Jan 2025, 20:54:34 @Elviss rakstīja:
Kādu summu nez var prasīt no klienta par tādu servisu. Tur jau tomēr bik japačakarejas.

Kas tur sanāk, metināšana, kodēšana, pdf īre? Vēl kas?

50 eur kaut kā pamaz, 100 eur? Normāli būtu kādi 200, bet mazliet sālīti sanāk tehniskā ap 500 eur.


Iemetināt, pieprogrammēt un pēc TA atkal izgriezt un metināt atpakaļ klienta trubu un jautrība sākas tad, ja TA neiziet pirmajā reizē dēļ citām lietām un sāk braukāt ar to sabeigto dzinēju, pa ceļam aizsērējot mēneša laikā to maiņas filtru


Kāpēc fisties ar metināšanu utml?

Nomaina visu izplūdi vai nepieciešamo posmu, iepuš failu un dodies uz TA!


Es pieļauju, ka viens DPFs ir universālāks (der vairākiem auto), nekā kāds posms.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 29 Jan 2025, 09:24:15 ]



-----------------

RT Translations
Offline
kkas
29. Jan 2025, 10:12 #869

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9726

Braucu ar: Alfu

Slapjie sapņi. Cik ilgi tie maiņas dpf izturēs? +Ja liek ar programmēšanu, tas filtrs katram jaunam klientam ir piespiedu kārtā jāizdedzina. Ja liek bez programmēšanas, tad tas filtrs katram jaunam klientam jāmazgā. Beigās viena TA klientam nostāsies uz 1k eur
Offline
Celtnieks7
29. Jan 2025, 10:47 #870

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 207

Braucu ar:


28 Jan 2025, 23:41:21 @Mizx rakstīja:

28 Jan 2025, 22:56:59 @Celtnieks7 rakstīja:
Nu piemēram w204 Mersim DPF maksā 5k pie dīlera un šobrīd nav nopērkams. Vienīgais variants meklēt šrotā.
Nu, nu. Kādu kodu nevarēja dabūt? Man rādās, piemēram, A2044900056 par kādiem 3500 EUR var pasūtīt jaunu OEM. Veho mēdz kaut kādas detaļas nespēt atrast, vienmēr vērts pameklēt arī citur.


Šim auto meklēju WDD2042001G012094. Kur vēl var meklēt neskaitot Veho?
Offline
crime
29. Jan 2025, 10:57 #871

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8648

Braucu ar: m635csi

celtniek, tev šis filtrs vajadzīgs: A2044907336 ?
Offline
kexxx
29. Jan 2025, 10:59 #872

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12916

Braucu ar:

vai tad visiem tā modeļa motoriem dpf ir vienāds? gan jau kaa nē
Offline
sliir
29. Jan 2025, 11:08 #873

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 858

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Runājot par slapjajiem sapņiem....

Varbūt nomas DPFus var iekšķīgi modificēt vai pilnībā reinženierot tā ka viņi tieši labi uzvedas skatē filtrējot tukšgaitā un nenobeidzās pēc pāris klientiem (vai iznomātājam ir elementāri un lēti iekšas nomainīt periodiski) bet īsti neder reālai braukšanai....

Offline
pohujs
29. Jan 2025, 11:33 #874

Kopš: 12. Sep 2024

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


29 Jan 2025, 10:47:15 @Celtnieks7 rakstīja:

28 Jan 2025, 23:41:21 @Mizx rakstīja:

28 Jan 2025, 22:56:59 @Celtnieks7 rakstīja:
Nu piemēram w204 Mersim DPF maksā 5k pie dīlera un šobrīd nav nopērkams. Vienīgais variants meklēt šrotā.
Nu, nu. Kādu kodu nevarēja dabūt? Man rādās, piemēram, A2044900056 par kādiem 3500 EUR var pasūtīt jaunu OEM. Veho mēdz kaut kādas detaļas nespēt atrast, vienmēr vērts pameklēt arī citur.


Šim auto meklēju WDD2042001G012094. Kur vēl var meklēt neskaitot Veho?

Man arī interesē uzzināt!
Offline
kexxx
29. Jan 2025, 11:35 #875

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12916

Braucu ar:

nu jā, es jau iedomājos, kā vietējie inženieri garāžās strādā pie dpf filtra uzlabošanas:
-"eu, janka, a davai tajā sūdā samarezus saskrūvēt pamēģinām, ja nu palīdz"
-"tu lohs esi vai?!? kādi samarezi, tie tak dārgi, davai reģipsenes"
Offline
smudo
29. Jan 2025, 11:38 #876

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3873

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


29 Jan 2025, 11:08:49 @sliir rakstīja:
Runājot par slapjajiem sapņiem....

Varbūt nomas DPFus var iekšķīgi modificēt vai pilnībā reinženierot tā ka viņi tieši labi uzvedas skatē filtrējot tukšgaitā un nenobeidzās pēc pāris klientiem (vai iznomātājam ir elementāri un lēti iekšas nomainīt periodiski) bet īsti neder reālai braukšanai....




DPF savā būtībā ir ļoti vienkāršs darbības princips, bet tajā pašā laikā ražošanas process tiem nav vienkāršs un neko modificēt tajā nav iespējams. Turklāt, tas filtrēs gan tukšgaitu, gan gaitu, vai arī neko nefiltrēs, ja filtra režģis būs bojāts ar plaisām vai speciālo izurbtiem kanāliem.
Offline
Elviss
29. Jan 2025, 11:49 #877

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22629

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Nu tad kāds griezējiem ir risinājums? Remonts auto vērtībā vai tolmets?

-----------------

RT Translations
Offline
Mixzzz
29. Jan 2025, 11:56 #878

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2918

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


29 Jan 2025, 11:49:01 @Elviss rakstīja:
Nu tad kāds griezējiem ir risinājums? Remonts auto vērtībā vai tolmets?
pfft, kur ta tagad vēl par tādām lietām satraukties, izies skati decembrī un tad jau tik nākamā gada nogalē sāks domāt ko darīt
Offline
smudo
29. Jan 2025, 11:58 #879

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3873

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


29 Jan 2025, 11:49:01 @Elviss rakstīja:
Nu tad kāds griezējiem ir risinājums? Remonts auto vērtībā vai tolmets?


Populāriem un plaši izplatītiem modeļiem Kalnz minētais variants ar visas izplūdes swapu uz TA ir reālākais risinājums. Bet tad TA būs jāpakārto servisa apmeklējumam un TA process gandrīz visu dienu var aizņemt.
Offline
DusmigsZirgs
29. Jan 2025, 12:59 #880

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 202

Braucu ar:

Šis jau ir izrunāts vairākas reizes. Nevarēs vienkārši uzspraust dpfu, ielikt softu un braukt uz csdd. Ja auto brauc jau n gadus bez dpfa tad tur viss kas saistīts ar to sistēmu būs pagalam. Knox sensori nākošais dārgais mezgls kurus tad vajadzēs lai dpf sadarbotos ar auto. Cik reizes šūsi to oriģinālo ecu pirms tas atdos galus.
Beigas būs Varēlijs teica, ka saies, motors aizies raznosā un ecu pametīs čatu. Vot dirsā auto bez DPF vērts bija 12k Uzbekistānā tagad bundža 1k vērta vietējam šķiltenim.

Te pietiekami daudz gudru spečuku kas var labot ja es kļūdos par tehniskajām lietām. Bet šeit pat viens no zināmākajiem biedriem man to skaidroja.

[ Šo ziņu laboja DusmigsZirgs, 29 Jan 2025, 13:00:25 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo