Online
Pašreiz BMWPower skatās 28 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
Indo | 27. May 2025, 17:17 |
#8381
|
|  Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5287
Braucu ar: K-9 wagen ar VAS bagažniekā :D
|
27 May 2025, 12:35:27 @abyss rakstīja:
8.8 jau nav sliki. Man personīgi šķiet bēdīgi, bet kopumā cilvēkiem 9 sekundes pietiek ikdienas manevriem. Tas gan passat.
Iesēdini četrus vidusmēra latviešus iekšā un būs 11+s.  | Offline | | |
Murphy  | 27. May 2025, 21:07 |
#8382
|
|  Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8506
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
|
27 May 2025, 13:35:57 @karro rakstīja:
Pat pačurāts ir nopērkams ar 2.0 bencīnu, 265 hrsprs un 5.8 līdz simtam 
Hz, spridzeklis nav, bet braukt ar to vajadzētu varēt stipri pietiekami ikdienai.
Gan Passat, gan Superb ir ar tādu motoru pieejami - neizprotu dīlera loģiku demo braucieniem dot 1.5 miskasti.
Būtu devuši max komplektētu un ar max motoru - cita lieta un iespaids par auto. | Offline | | |
cipargalva | 28. May 2025, 09:00 |
#8383
|
|  Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6688
Braucu ar: quattro
| Dīleris pielāgojas klientūrai. Tie 1.5 pasūdi jau arī ir galvenā prece juridiskajiem klientiem. Jaudīgie kopš UVTN korekcijām vairs nav īpaši aktuāli, un privātie klienti ir mazs procents no kopējās masas. Tikko apskatījos, noliktavā vairāki jaunie 1.5 varianti maksā 31 - 32k EUR, kas ir diezgan smieklīgi. | Offline | | |
protams  | 28. May 2025, 09:07 |
#8384
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5917
Braucu ar: NS7
|
27 May 2025, 21:07:18 @Murphy rakstīja:
27 May 2025, 13:35:57 @karro rakstīja:
Pat pačurāts ir nopērkams ar 2.0 bencīnu, 265 hrsprs un 5.8 līdz simtam 
Hz, spridzeklis nav, bet braukt ar to vajadzētu varēt stipri pietiekami ikdienai.
Gan Passat, gan Superb ir ar tādu motoru pieejami - neizprotu dīlera loģiku demo braucieniem dot 1.5 miskasti.
Būtu devuši max komplektētu un ar max motoru - cita lieta un iespaids par auto.
Iespaids jā, bet kurš gatavs maksāt X2 par "tādu pašu" Pasātu kā čomam darba 1.5 ar kuru gāž kā traks un nesūdzas jo beņa uz firmas rēķina 
Phaetona vēsture labi parādīja, ka VW nevar būt labs un dārgs..
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
kkas | 28. May 2025, 09:41 |
#8385
|
|  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9774
Braucu ar: Alfu
| 1.5 ir kačigāru segments. Ko uzņēmums dod, ar to jābrauc. Tapēc jau tāda čīkstība. 
| Offline | | |
smudo  | 28. May 2025, 10:36 |
#8386
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3899
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
28 May 2025, 09:00:46 @cipargalva rakstīja:
Dīleris pielāgojas klientūrai. Tie 1.5 pasūdi jau arī ir galvenā prece juridiskajiem klientiem. Jaudīgie kopš UVTN korekcijām vairs nav īpaši aktuāli, un privātie klienti ir mazs procents no kopējās masas. Tikko apskatījos, noliktavā vairāki jaunie 1.5 varianti maksā 31 - 32k EUR, kas ir diezgan smieklīgi.
Jā, UVTN šo jautājumu "sakārtoja". Tagad pat mazlietotu lielo premium SUV segmentā dēļ tā arvien vairāk rullē X5 45e PHEVs, veco favorītu 3,0d pabīdot malā | Offline | | |
ixers  | 28. May 2025, 10:58 |
#8387
|
|  Kopš: 29. Jul 2004
No: Ludza
Ziņojumi: 3300
Braucu ar: svešu auto
| Padomās wanabe gonščegi. Tās dažas sekundes neko nemaina dzīvē. | Offline | | |
Mikels | 28. May 2025, 11:08 |
#8388
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5109
Braucu ar: cieņu
| Nav jau stāsts par kaut kādu sekunžu ietaupīšanu, bet normālu pārvietošanos un, lai tas auto neriebtos. | Offline | | |
|
bills | 28. May 2025, 11:29 |
#8389
|
|  Kopš: 02. Jan 2009
Ziņojumi: 1185
Braucu ar:
|
28 May 2025, 11:08:39 @Mikels rakstīja:
Nav jau stāsts par kaut kādu sekunžu ietaupīšanu, bet normālu pārvietošanos un, lai tas auto neriebtos.
Kā jau te augstāk minēja, tas ir arī drošības jautājums un tieši šī iemesla dēļ notiek smagas avārijas, sevišķi vasarā. 2+ cilvēki, ārā 26C+un tie mazie turbomotori, ja ne uz pusi, tad vismaz uz 30% nopūšas.
Jā, pilsētā līdz 70 pilnīgi ok. | Offline | | |
abyss | 28. May 2025, 11:39 |
#8390
|
|  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8553
Braucu ar: e39 523
|
28 May 2025, 11:29:13 @bills rakstīja:
28 May 2025, 11:08:39 @Mikels rakstīja:
Nav jau stāsts par kaut kādu sekunžu ietaupīšanu, bet normālu pārvietošanos un, lai tas auto neriebtos.
Kā jau te augstāk minēja, tas ir arī drošības jautājums un tieši šī iemesla dēļ notiek smagas avārijas, sevišķi vasarā. 2+ cilvēki, ārā 26C+un tie mazie turbomotori, ja ne uz pusi, tad vismaz uz 30% nopūšas.
Jā, pilsētā līdz 70 pilnīgi ok.
Hmm. Karstais gaiss, atm dzinējam mazāk kaitē?
Ka arī grieze taču līdzīgas jaudas turbo vs atm, turbo būs lielāka. Tam pašam 1.0 vai 1.3 vag turbo 175nm, vecajam.labajam m54b25 245nm
Manuprāt turbo dzinēji ir pa kārtu labāki kā atm. Kaut vai paņem jebkuru atm, un uzmontējo turbo tas uzreiz ir labāks dzinējs  | Offline | | |
Arsm3ns | 28. May 2025, 12:05 |
#8391
|
|  Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 1201
Braucu ar:
|
28 May 2025, 11:39:29 @abyss rakstīja:
28 May 2025, 11:29:13 @bills rakstīja:
28 May 2025, 11:08:39 @Mikels rakstīja:
Nav jau stāsts par kaut kādu sekunžu ietaupīšanu, bet normālu pārvietošanos un, lai tas auto neriebtos.
Kā jau te augstāk minēja, tas ir arī drošības jautājums un tieši šī iemesla dēļ notiek smagas avārijas, sevišķi vasarā. 2+ cilvēki, ārā 26C+un tie mazie turbomotori, ja ne uz pusi, tad vismaz uz 30% nopūšas.
Jā, pilsētā līdz 70 pilnīgi ok.
Hmm. Karstais gaiss, atm dzinējam mazāk kaitē?
Ka arī grieze taču līdzīgas jaudas turbo vs atm, turbo būs lielāka. Tam pašam 1.0 vai 1.3 vag turbo 175nm, vecajam.labajam m54b25 245nm
Manuprāt turbo dzinēji ir pa kārtu labāki kā atm. Kaut vai paņem jebkuru atm, un uzmontējo turbo tas uzreiz ir labāks dzinējs 
turbo lielākais bonus mazmotoru kategorijā ir tas, ka pasažierus nejūt. Kaut kādā 1.6 atmo pilns auto ar cilvjiem ir pizdohen nekustamais īpašums, kamēr ar 1.4T īsti nejūt to masu, kas jāvelk. | Offline | | |
GirtzB  | 28. May 2025, 12:51 |
#8392
|
|  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22202
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
28 May 2025, 10:36:45 @smudo rakstīja:
28 May 2025, 09:00:46 @cipargalva rakstīja:
Dīleris pielāgojas klientūrai. Tie 1.5 pasūdi jau arī ir galvenā prece juridiskajiem klientiem. Jaudīgie kopš UVTN korekcijām vairs nav īpaši aktuāli, un privātie klienti ir mazs procents no kopējās masas. Tikko apskatījos, noliktavā vairāki jaunie 1.5 varianti maksā 31 - 32k EUR, kas ir diezgan smieklīgi.
Jā, UVTN šo jautājumu "sakārtoja". Tagad pat mazlietotu lielo premium SUV segmentā dēļ tā arvien vairāk rullē X5 45e PHEVs, veco favorītu 3,0d pabīdot malā
Ne tikai, arī privātperosnoai par jaudu tagad ir nopietni jāmaksā(saktīt pirms kāda laika apspriesto cupra formentor VZ tirgu...), ja vien tas nav EV vai PHEV.
Tadēļ arī ir PHEV uzplaukums.
Politski tagad ir skarārtots tā, ka ja gribi dinamiku un nemaksāt - PHEV vai EV vai kaut kas ļoti antīks...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
GirtzB  | 28. May 2025, 12:54 |
#8393
|
|  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22202
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
28 May 2025, 11:29:13 @bills rakstīja:
28 May 2025, 11:08:39 @Mikels rakstīja:
Nav jau stāsts par kaut kādu sekunžu ietaupīšanu, bet normālu pārvietošanos un, lai tas auto neriebtos.
Kā jau te augstāk minēja, tas ir arī drošības jautājums un tieši šī iemesla dēļ notiek smagas avārijas, sevišķi vasarā. 2+ cilvēki, ārā 26C+un tie mazie turbomotori, ja ne uz pusi, tad vismaz uz 30% nopūšas.
Jā, pilsētā līdz 70 pilnīgi ok.
Mnja, tikai nezin kapēc fizika un autosports saka, ka ir pilnīgi otrādi, atmosfēra šīs problēmas jūt vairāk nekā virsspiediena motori...
Vainot avārījās "mans motors kartstā laikā nevelk..." vispār ir galēji apdāvitnāts viedoklis.
nevelk/neproti droši apdzīt - brauc rāmi. - bet šis ir citai tēmai.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
bills | 28. May 2025, 13:20 |
#8394
|
|  Kopš: 02. Jan 2009
Ziņojumi: 1185
Braucu ar:
|
28 May 2025, 12:54:25 @GirtzB rakstīja:
28 May 2025, 11:29:13 @bills rakstīja:
28 May 2025, 11:08:39 @Mikels rakstīja:
Nav jau stāsts par kaut kādu sekunžu ietaupīšanu, bet normālu pārvietošanos un, lai tas auto neriebtos.
Kā jau te augstāk minēja, tas ir arī drošības jautājums un tieši šī iemesla dēļ notiek smagas avārijas, sevišķi vasarā. 2+ cilvēki, ārā 26C+un tie mazie turbomotori, ja ne uz pusi, tad vismaz uz 30% nopūšas.
Jā, pilsētā līdz 70 pilnīgi ok.
Mnja, tikai nezin kapēc fizika un autosports saka, ka ir pilnīgi otrādi, atmosfēra šīs problēmas jūt vairāk nekā virsspiediena motori...
Vainot avārījās "mans motors kartstā laikā nevelk..." vispār ir galēji apdāvitnāts viedoklis.
nevelk/neproti droši apdzīt - brauc rāmi. - bet šis ir citai tēmai.
Nevajag pārspīlēt, runa nav par švaku dzinēju, bet par ilūziju, ka tas iet tieši tspat kā vakar, bet šodien ārā ir 27+C, mašīna rēc, atrodies apdzīšanas manevra 2/3, bet auto uz priekšu neiet. Tas ir tikai papildus faktors. | Offline | | |
versatile | 28. May 2025, 13:27 |
#8395
|
|  Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1336
Braucu ar:
| Nu re, liels benzīna dzinējus nevar atļauties, mazie vasarā nevelk, laipni lūgti EV pasaulē | Offline | | |
DiksIrseejs | 28. May 2025, 13:29 |
#8396
|
| Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1283
Braucu ar: Hibrīdu
| Senos laikos man bija piešauta roka vasarā pirms apdzīšanas AC pogu izslēgt  | Offline | | |
|
shirminieks | 28. May 2025, 13:34 |
#8397
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1841
Braucu ar: 81
| ...un tad Kārlītis lepni nodomāja "labi, ka es nebraucu ar jaunu 1.5 benzīna motoru", un aizgāja forumā meklēt savam 10-gadus vecajam BMW lietotu kvēpu filtru lai spētu iziet tehnisko apskati... | Offline | | |
walder | 28. May 2025, 13:53 |
#8398
|
|  Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8639
Braucu ar: 7 seat MPV
| Reāl ikdienai tas VW 1.5 automāts pilnīgi pietiek.
Ja griibās kaut ko paraustīt, tad jātur sētā kāda 3.0i klasika, kur "izšaut riekstus" vīkendā. | Offline | | |
Mikels | 28. May 2025, 14:13 |
#8399
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5109
Braucu ar: cieņu
|
28 May 2025, 13:53:50 @walder rakstīja:
Reāl ikdienai tas VW 1.5 automāts pilnīgi pietiek.
Ja griibās kaut ko paraustīt, tad jātur sētā kāda 3.0i klasika, kur "izšaut riekstus" vīkendā.
Tas drošivien atkarīgs kādas katram ir prasības pret ikdienas auto. Pilsētā vēl daudz maz, bet pa šoseju pilnīgs sprāgonis 
| Offline | | |
smudo  | 28. May 2025, 14:25 |
#8400
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3899
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
28 May 2025, 13:53:50 @walder rakstīja:
Reāl ikdienai tas VW 1.5 automāts pilnīgi pietiek.
Ja griibās kaut ko paraustīt, tad jātur sētā kāda 3.0i klasika, kur "izšaut riekstus" vīkendā.
3,0i klasikas arī neiet pēc sajūtām vs mūsdienu turbo dzinēji. Vakar tieši for fun 330ix winterbeateri pamērīju - te gan pie 100 jau bija hard limiters otrajam dēļ automāta īsajiem reduktoriem, tādēļ laiks nav optimāls, bet nu 7 sekundes ir tāda jaudīgāka AWD 2,0d dinamika (kuram 200+ zs un 400nm), kas mid range būs jaudīgāks dēl lielāks griezes + sajūgts ar modernu un ātru automātu, kas to 2,0d sulaspaku izvelk.
Runājot par jaunajiem auto, domājam, ka EURO7, ko sola tuvākajos laikos, līdz galam piebeigs ICE auto (cerams, ka kļudos) kā fun braucamo. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|