Online
Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8534
Braucu ar: e39 523
| https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/bkhmgh.html
11 gadīgs diesel. CSDD viss ok
Atgāzu cietās daļiņas (cm-3): 28 400
reku vēl viens
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/318/lixlk.html
Atgāzu cietās daļiņas (cm-3): 2 200
pagaidām laikam viss chill[ Šo ziņu laboja abyss, 24 Jan 2025, 20:12:25 ] | Offline | | |
b1te | | Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1932
Braucu ar: das auto
| Powers labākajās tradīcijās, mega prāti forumā sēž un nodirš divus youtube/servisus kuri ikdienā dara savas lietas, un gan jau, ka ir kompetentāki par vietējiem pogu spaidītājiem 
Principā lai tā nepārdzīvot varbūt labāk skatīties, kā Vītols uz turciju pēc somām brauca? | Offline | | |
hrjaz | |  Kopš: 11. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 728
Braucu ar: kuģi pa bruģi
| Kā jūs domājat, vai un kā daļiņu skaitu ietekmē vasaras/ziemas DD? | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2918
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
24 Jan 2025, 20:14:59 @b1te rakstīja:
Powers labākajās tradīcijās, mega prāti forumā sēž un nodirš divus youtube/servisus kuri ikdienā dara savas lietas, un gan jau, ka ir kompetentāki par vietējiem pogu spaidītājiem 
Principā lai tā nepārdzīvot varbūt labāk skatīties, kā Vītols uz turciju pēc somām brauca?
Principā tiek ierēkts par kartupeļiem(nu vai vatņikiem), kas sadomājās, ka nu tik ar mydirseli varēs taisīt bizīti un appist jauno testu. Bija smieklīgi skatīties kā video gaitā viņa ģīmis saskāba un tak vispār csdd vainīgs ar saviem aparātiem  [ Šo ziņu laboja Mixzzz, 24 Jan 2025, 22:19:12 ] | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2918
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
24 Jan 2025, 15:00:11 @Zalespljavejs rakstīja:
Man neskauž, Kaspič. Ir lietderīgākas vietas, kur to naudas summu tērēt, un man butu neērti lielīties ar to, ka tik liela naudas summa tiek iztērēta vecā premium braucamajā. Bet, you do you, Gaļaspils Pavēlniek.
Vispār der atcerēties, ka ar B48 un B58 bmw ir nonācis uzticamāko auto augšgalā, vismaz iekš US, tā kā tas, manuprāt, daudz pasaka. | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4762
Braucu ar: BMW E90 330i
| izskatās Robins Huds ir apdirsies | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12916
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 18:00:36 @kkas rakstīja:
24 Jan 2025, 17:14:51 @uldens1 rakstīja:
turpinājums https://www.youtube.com/watch?v=BUbUAIN6j9w
Šis jau sakarīgāks video, žēl neminēja cik katram aparātam ražotājs pieļauj kļūdas %, tik ka CSDD ir 25% pielaide. Bet 100% viņš zināja jau ilgi, ka bez pdf rādījimi lēkā kosmosā. Kam dpf funkcionē, var gulēt mierīgi 
saņēmos noskatīties... nu pizģēēēc, tādu tupuma līmeni izturēt bija grūti
video vidū mēra daļiņas ar Texa aparātu, dļa osobo tupih tur pat ekrānā rakstīts "measuring range 50000-5000000".
šie skatās uz cipariņu 6000 un brīnās... bļin, nu ja aparātam mērījumu precizitāte sākas no 50k, tad jebkurš mērījums zem šī daudzuma nav ticams
nomēra daudzumu Rīgā, aizkratās uz Siguldu 50km pa šoseju un brīnās, ka ir bišk cits rezultāts
plus vēl paņem auto ar jau tā niecīgu daļiņu skaitu
nu tak paņemiet drapaku ar pussprāgušu dpf, kuram ir 1-2M un tad salīdziniet | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4762
Braucu ar: BMW E90 330i
|
24 Jan 2025, 19:56:51 @abyss rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/bkhmgh.html
11 gadīgs diesel. CSDD viss ok
Atgāzu cietās daļiņas (cm-3): 28 400
lab cena manuprāt un nav sapists | Offline | | |
|
shirminieks | |  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1801
Braucu ar: 81
|
24 Jan 2025, 16:18:17 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 16:10:09 @abyss rakstīja:
24 Jan 2025, 15:25:31 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 15:19:57 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 15:16:57 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 15:10:03 @Elna rakstīja:
Ar N53 nobraucu 800.000km un auto joprojaam ierindaa.
Pasham dzineejam mainiits kjeedes spriegotaajs un kjeedes vadotnes.
Pie 400kkm - hpfp.
Pie 450kkm CO kati (TA vareeja mieriigi iziet,tikai pie jaudas bija kljuudas). Tagad 350kkm bez nevienas kljuudas,neskatoties uz palielinaatu elljas pateerinju (1 ltrs uz 2000..2500km).
Pie 300kkm uudenssuknis.
Pie 500kkm AC suuknis.
Pie 600kkm gjeneratora profilakse.
Pie 500kkm meh kaarbas profilakse - gultnji n shit.
Jaa,sprauslas - mainiitas vairaak,bet reaali kalpo ap 300.000km
NOx sisteema - kam interesee,zina.
Pateerinjsh - smiekliigs. Weekendaa pa LV ar 60 litru baaku braucu ap 1200km.
Nestresojot ar baaku reaali liidz Varshavai un atpakalj - esmu braucis.
320Nm, tuvu 300hp. Nepietiek jaudas?
Tiesam lielies par 320nm? darba busam ir 2x vairak! Tie laiki ir garam, tadi raditaji nekam neinterese
Klau,ar gaternieku es neveelos striideeties.
320Nm liidz 6000RPM
No 6000..7000RPM pilna jauda.
Veel ir jautaajumi?
535D 370ZS 700NM 6.00 sek 0-100
Tev tur kaut kas smagi sapisies... Vag ar 200kw zem 6 ieskrienas. Un grieze ~400 nm. Zem 5 vajadzētu būt mierīgi.
Atslegta prieksa awd,palika rwd, jo nobeidzas paris elementi un ir cips ka ari ir viss tur labi, kaa jauns auto!
Ja jau tur priekša ir atslēgta, jo kaut kāda detaļa saplīsa un nav nomainīta, tad iedomājaties kādi kapi tas auto ir  | Offline | | |
Locis | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11462
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Kā var tā nemīlēt un riebties auto. Galvenais ,ka opcija lētāks uzturēšanā auto jeb pa savai kabatai, ko bez stresa atbilstoši saremontēt nestrādā 
Neteikšu ka esmu baigais autopedants,fanāts utt ,bet nu man labāk tad tehniskā kārtībā dajebkas ,nevis kaut kāds izmocits kruts drapaks kurš kviec mokās -please let me die.
Respect opisiem kas brauc ar veciem ,max vnk opelisiem 90to,2000 gadu ,bet visādi izmocīti premiumi ir kaut kas interesants .[ Šo ziņu laboja Locis, 26 Jan 2025, 00:15:00 ] | Offline | | |
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 69
Braucu ar: 535D 2013 370HP
|
26 Jan 2025, 00:12:38 @Locis rakstīja:
Kā var tā nemīlēt un riebties auto. Galvenais ,ka opcija lētāks uzturēšanā auto jeb pa savai kabatai, ko bez stresa atbilstoši saremontēt nestrādā 
Neteikšu ka esmu baigais autopedants,fanāts utt ,bet nu man labāk tad tehniskā kārtībā dajebkas ,nevis kaut kāds izmocits kruts drapaks kurš kviec mokās -please let me die.
Respect opisiem kas brauc ar veciem ,max vnk opelisiem 90to,2000 gadu ,bet visādi izmocīti premiumi ir kaut kas interesants .
ja, ja turpinasi ekpluatet auto ar visam ekologijam, tu palenam nogalini auto. Tagad paskatieties so video un IELAGOJIET lidz galam, noskatieties 50to reizi lai jums DALEKTU, no cilveka kad tos motorus ir dzive remontejis nevis gudri stasta: https://youtube.com/shorts/BmGzw1rJkA0
Tatad merkis ir atgriezt N57 lidz vismaz M57 limenim, lai paliek moderna jauda bet ekologija ir lauka un motors griezas, vai vel labak, butu M51 limeni, ieks modernas F-10 serijas.[ Šo ziņu laboja jermanis83, 27 Jan 2025, 11:52:37 ] | Offline | | |
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 69
Braucu ar: 535D 2013 370HP
|
25 Jan 2025, 15:46:17 @shirminieks rakstīja:
24 Jan 2025, 16:18:17 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 16:10:09 @abyss rakstīja:
24 Jan 2025, 15:25:31 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 15:19:57 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 15:16:57 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 15:10:03 @Elna rakstīja:
Ar N53 nobraucu 800.000km un auto joprojaam ierindaa.
Pasham dzineejam mainiits kjeedes spriegotaajs un kjeedes vadotnes.
Pie 400kkm - hpfp.
Pie 450kkm CO kati (TA vareeja mieriigi iziet,tikai pie jaudas bija kljuudas). Tagad 350kkm bez nevienas kljuudas,neskatoties uz palielinaatu elljas pateerinju (1 ltrs uz 2000..2500km).
Pie 300kkm uudenssuknis.
Pie 500kkm AC suuknis.
Pie 600kkm gjeneratora profilakse.
Pie 500kkm meh kaarbas profilakse - gultnji n shit.
Jaa,sprauslas - mainiitas vairaak,bet reaali kalpo ap 300.000km
NOx sisteema - kam interesee,zina.
Pateerinjsh - smiekliigs. Weekendaa pa LV ar 60 litru baaku braucu ap 1200km.
Nestresojot ar baaku reaali liidz Varshavai un atpakalj - esmu braucis.
320Nm, tuvu 300hp. Nepietiek jaudas?
Tiesam lielies par 320nm? darba busam ir 2x vairak! Tie laiki ir garam, tadi raditaji nekam neinterese
Klau,ar gaternieku es neveelos striideeties.
320Nm liidz 6000RPM
No 6000..7000RPM pilna jauda.
Veel ir jautaajumi?
535D 370ZS 700NM 6.00 sek 0-100
Tev tur kaut kas smagi sapisies... Vag ar 200kw zem 6 ieskrienas. Un grieze ~400 nm. Zem 5 vajadzētu būt mierīgi.
Atslegta prieksa awd,palika rwd, jo nobeidzas paris elementi un ir cips ka ari ir viss tur labi, kaa jauns auto!
Ja jau tur priekša ir atslēgta, jo kaut kāda detaļa saplīsa un nav nomainīta, tad iedomājaties kādi kapi tas auto ir 
 | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2918
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
27 Jan 2025, 11:50:50 @jermanis83 rakstīja:
26 Jan 2025, 00:12:38 @Locis rakstīja:
Kā var tā nemīlēt un riebties auto. Galvenais ,ka opcija lētāks uzturēšanā auto jeb pa savai kabatai, ko bez stresa atbilstoši saremontēt nestrādā 
Neteikšu ka esmu baigais autopedants,fanāts utt ,bet nu man labāk tad tehniskā kārtībā dajebkas ,nevis kaut kāds izmocits kruts drapaks kurš kviec mokās -please let me die.
Respect opisiem kas brauc ar veciem ,max vnk opelisiem 90to,2000 gadu ,bet visādi izmocīti premiumi ir kaut kas interesants .
ja, ja turpinasi ekpluatet auto ar visam ekologijam, tu palenam nogalini auto. Tagad paskatieties so video un IELAGOJIET lidz galam, noskatieties 50to reizi lai jums DALEKTU, no cilveka kad tos motorus ir dzive remontejis nevis gudri stasta: https://youtube.com/shorts/BmGzw1rJkA0
Tatad merkis ir atgriezt N57 lidz vismaz M57 limenim, lai paliek moderna jauda bet ekologija ir lauka un motors griezas, vai vel labak, butu M51 limeni, ieks modernas F-10 serijas.
Tu vēl tam resnajam tici? :haha :Man bija N47, DPF, EGR nekādā veidā to motoru nebeidza nost. To dzinēju problēmas ir pavisam nesaistītas ar to vispār. Beidz stumt savu pāķu sūdu labāk. | Offline | | |
Output | |  Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 626
Braucu ar: G20
|
27 Jan 2025, 11:50:50 @jermanis83 rakstīja:
26 Jan 2025, 00:12:38 @Locis rakstīja:
Kā var tā nemīlēt un riebties auto. Galvenais ,ka opcija lētāks uzturēšanā auto jeb pa savai kabatai, ko bez stresa atbilstoši saremontēt nestrādā 
Neteikšu ka esmu baigais autopedants,fanāts utt ,bet nu man labāk tad tehniskā kārtībā dajebkas ,nevis kaut kāds izmocits kruts drapaks kurš kviec mokās -please let me die.
Respect opisiem kas brauc ar veciem ,max vnk opelisiem 90to,2000 gadu ,bet visādi izmocīti premiumi ir kaut kas interesants .
ja, ja turpinasi ekpluatet auto ar visam ekologijam, tu palenam nogalini auto. Tagad paskatieties so video un IELAGOJIET lidz galam, noskatieties 50to reizi lai jums DALEKTU, no cilveka kad tos motorus ir dzive remontejis nevis gudri stasta: https://youtube.com/shorts/BmGzw1rJkA0
Tatad merkis ir atgriezt N57 lidz vismaz M57 limenim, lai paliek moderna jauda bet ekologija ir lauka un motors griezas, vai vel labak, butu M51 limeni, ieks modernas F-10 serijas.
Tātad ražotāji ekAloģiju liek vienkārši lai bendētu auto? 
P.S. Video neskatijos, jo kaut kādā jocīgā valodā. | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2918
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
27 Jan 2025, 11:51:14 @jermanis83 rakstīja:
25 Jan 2025, 15:46:17 @shirminieks rakstīja:
24 Jan 2025, 16:18:17 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 16:10:09 @abyss rakstīja:
24 Jan 2025, 15:25:31 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 15:19:57 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 15:16:57 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 15:10:03 @Elna rakstīja:
Ar N53 nobraucu 800.000km un auto joprojaam ierindaa.
Pasham dzineejam mainiits kjeedes spriegotaajs un kjeedes vadotnes.
Pie 400kkm - hpfp.
Pie 450kkm CO kati (TA vareeja mieriigi iziet,tikai pie jaudas bija kljuudas). Tagad 350kkm bez nevienas kljuudas,neskatoties uz palielinaatu elljas pateerinju (1 ltrs uz 2000..2500km).
Pie 300kkm uudenssuknis.
Pie 500kkm AC suuknis.
Pie 600kkm gjeneratora profilakse.
Pie 500kkm meh kaarbas profilakse - gultnji n shit.
Jaa,sprauslas - mainiitas vairaak,bet reaali kalpo ap 300.000km
NOx sisteema - kam interesee,zina.
Pateerinjsh - smiekliigs. Weekendaa pa LV ar 60 litru baaku braucu ap 1200km.
Nestresojot ar baaku reaali liidz Varshavai un atpakalj - esmu braucis.
320Nm, tuvu 300hp. Nepietiek jaudas?
Tiesam lielies par 320nm? darba busam ir 2x vairak! Tie laiki ir garam, tadi raditaji nekam neinterese
Klau,ar gaternieku es neveelos striideeties.
320Nm liidz 6000RPM
No 6000..7000RPM pilna jauda.
Veel ir jautaajumi?
535D 370ZS 700NM 6.00 sek 0-100
Tev tur kaut kas smagi sapisies... Vag ar 200kw zem 6 ieskrienas. Un grieze ~400 nm. Zem 5 vajadzētu būt mierīgi.
Atslegta prieksa awd,palika rwd, jo nobeidzas paris elementi un ir cips ka ari ir viss tur labi, kaa jauns auto!
Ja jau tur priekša ir atslēgta, jo kaut kāda detaļa saplīsa un nav nomainīta, tad iedomājaties kādi kapi tas auto ir 

Tur neviena detaļa tam xdrive nav tāda kuru nevarētu atrast zem 500e. Ja to pat nevar salabot, bail iedomāties kas darās ar visu pārējo auto. | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8534
Braucu ar: e39 523
| Un papildinot bēdīgās ziņas, ne jau xdrive trūkums liedz ieskrieties zem 5 sec  | Offline | | |
|
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 69
Braucu ar: 535D 2013 370HP
|
27 Jan 2025, 12:57:13 @Mixzzz rakstīja:
27 Jan 2025, 11:51:14 @jermanis83 rakstīja:
25 Jan 2025, 15:46:17 @shirminieks rakstīja:
24 Jan 2025, 16:18:17 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 16:10:09 @abyss rakstīja:
24 Jan 2025, 15:25:31 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 15:19:57 @Elna rakstīja:
24 Jan 2025, 15:16:57 @jermanis83 rakstīja:
24 Jan 2025, 15:10:03 @Elna rakstīja:
Ar N53 nobraucu 800.000km un auto joprojaam ierindaa.
Pasham dzineejam mainiits kjeedes spriegotaajs un kjeedes vadotnes.
Pie 400kkm - hpfp.
Pie 450kkm CO kati (TA vareeja mieriigi iziet,tikai pie jaudas bija kljuudas). Tagad 350kkm bez nevienas kljuudas,neskatoties uz palielinaatu elljas pateerinju (1 ltrs uz 2000..2500km).
Pie 300kkm uudenssuknis.
Pie 500kkm AC suuknis.
Pie 600kkm gjeneratora profilakse.
Pie 500kkm meh kaarbas profilakse - gultnji n shit.
Jaa,sprauslas - mainiitas vairaak,bet reaali kalpo ap 300.000km
NOx sisteema - kam interesee,zina.
Pateerinjsh - smiekliigs. Weekendaa pa LV ar 60 litru baaku braucu ap 1200km.
Nestresojot ar baaku reaali liidz Varshavai un atpakalj - esmu braucis.
320Nm, tuvu 300hp. Nepietiek jaudas?
Tiesam lielies par 320nm? darba busam ir 2x vairak! Tie laiki ir garam, tadi raditaji nekam neinterese
Klau,ar gaternieku es neveelos striideeties.
320Nm liidz 6000RPM
No 6000..7000RPM pilna jauda.
Veel ir jautaajumi?
535D 370ZS 700NM 6.00 sek 0-100
Tev tur kaut kas smagi sapisies... Vag ar 200kw zem 6 ieskrienas. Un grieze ~400 nm. Zem 5 vajadzētu būt mierīgi.
Atslegta prieksa awd,palika rwd, jo nobeidzas paris elementi un ir cips ka ari ir viss tur labi, kaa jauns auto!
Ja jau tur priekša ir atslēgta, jo kaut kāda detaļa saplīsa un nav nomainīta, tad iedomājaties kādi kapi tas auto ir 

Tur neviena detaļa tam xdrive nav tāda kuru nevarētu atrast zem 500e. Ja to pat nevar salabot, bail iedomāties kas darās ar visu pārējo auto.
Ta nav, tu melo! Tas auto ir labs, viss tur kartiba, sper no krusta pirmais! Nu nekas, rwd tacu ir sportiskaks, neredzu problemu un galvenokart nekas tur saluzt nevar! Nu pasu vertigaku jau atnemt nevar, tam auto ir no rupnicas pec vin koda M-SPORTPAKETT, tas jau vien ko maksa! | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12916
Braucu ar:
|
27 Jan 2025, 11:50:50 @jermanis83 rakstīja:
26 Jan 2025, 00:12:38 @Locis rakstīja:
Kā var tā nemīlēt un riebties auto. Galvenais ,ka opcija lētāks uzturēšanā auto jeb pa savai kabatai, ko bez stresa atbilstoši saremontēt nestrādā 
Neteikšu ka esmu baigais autopedants,fanāts utt ,bet nu man labāk tad tehniskā kārtībā dajebkas ,nevis kaut kāds izmocits kruts drapaks kurš kviec mokās -please let me die.
Respect opisiem kas brauc ar veciem ,max vnk opelisiem 90to,2000 gadu ,bet visādi izmocīti premiumi ir kaut kas interesants .
ja, ja turpinasi ekpluatet auto ar visam ekologijam, tu palenam nogalini auto. Tagad paskatieties so video un IELAGOJIET lidz galam, noskatieties 50to reizi lai jums DALEKTU, no cilveka kad tos motorus ir dzive remontejis nevis gudri stasta: https://youtube.com/shorts/BmGzw1rJkA0
Tatad merkis ir atgriezt N57 lidz vismaz M57 limenim, lai paliek moderna jauda bet ekologija ir lauka un motors griezas, vai vel labak, butu M51 limeni, ieks modernas F-10 serijas.
tas cilvēks neko neremontē- viņš vnk sajāj auto, izgraizot, atslēdzot un čipojot
rezultātā tiek iegūts smirdīgs, vibrējošs sūds- nu bet toties iet uz priekšu un pa lēto
nu, pa lēto līdz brīdim, kad sāks ņemt priekšā tehniskajā un vai nu būs jāsaved kārtībā (kas tagad jau maksās kosmosu, jo sajāts ir viss, arī tas, kas iepriekš strādāja) vai arī tupa jānodod šrotā par sviestmaizi | Offline | | |
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 69
Braucu ar: 535D 2013 370HP
|
27 Jan 2025, 13:05:30 @kexxx rakstīja:
27 Jan 2025, 11:50:50 @jermanis83 rakstīja:
26 Jan 2025, 00:12:38 @Locis rakstīja:
Kā var tā nemīlēt un riebties auto. Galvenais ,ka opcija lētāks uzturēšanā auto jeb pa savai kabatai, ko bez stresa atbilstoši saremontēt nestrādā 
Neteikšu ka esmu baigais autopedants,fanāts utt ,bet nu man labāk tad tehniskā kārtībā dajebkas ,nevis kaut kāds izmocits kruts drapaks kurš kviec mokās -please let me die.
Respect opisiem kas brauc ar veciem ,max vnk opelisiem 90to,2000 gadu ,bet visādi izmocīti premiumi ir kaut kas interesants .
ja, ja turpinasi ekpluatet auto ar visam ekologijam, tu palenam nogalini auto. Tagad paskatieties so video un IELAGOJIET lidz galam, noskatieties 50to reizi lai jums DALEKTU, no cilveka kad tos motorus ir dzive remontejis nevis gudri stasta: https://youtube.com/shorts/BmGzw1rJkA0
Tatad merkis ir atgriezt N57 lidz vismaz M57 limenim, lai paliek moderna jauda bet ekologija ir lauka un motors griezas, vai vel labak, butu M51 limeni, ieks modernas F-10 serijas.
tas cilvēks neko neremontē- viņš vnk sajāj auto, izgraizot, atslēdzot un čipojot
rezultātā tiek iegūts smirdīgs, vibrējošs sūds- nu bet toties iet uz priekšu un pa lēto
nu, pa lēto līdz brīdim, kad sāks ņemt priekšā tehniskajā un vai nu būs jāsaved kārtībā (kas tagad jau maksās kosmosu, jo sajāts ir viss, arī tas, kas iepriekš strādāja) vai arī tupa jānodod šrotā par sviestmaizi
Es ta ari neizlasiju a kads tev auto ir, kautkas labaaks? | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12916
Braucu ar:
|
27 Jan 2025, 13:09:44 @jermanis83 rakstīja:
27 Jan 2025, 13:05:30 @kexxx rakstīja:
27 Jan 2025, 11:50:50 @jermanis83 rakstīja:
26 Jan 2025, 00:12:38 @Locis rakstīja:
Kā var tā nemīlēt un riebties auto. Galvenais ,ka opcija lētāks uzturēšanā auto jeb pa savai kabatai, ko bez stresa atbilstoši saremontēt nestrādā 
Neteikšu ka esmu baigais autopedants,fanāts utt ,bet nu man labāk tad tehniskā kārtībā dajebkas ,nevis kaut kāds izmocits kruts drapaks kurš kviec mokās -please let me die.
Respect opisiem kas brauc ar veciem ,max vnk opelisiem 90to,2000 gadu ,bet visādi izmocīti premiumi ir kaut kas interesants .
ja, ja turpinasi ekpluatet auto ar visam ekologijam, tu palenam nogalini auto. Tagad paskatieties so video un IELAGOJIET lidz galam, noskatieties 50to reizi lai jums DALEKTU, no cilveka kad tos motorus ir dzive remontejis nevis gudri stasta: https://youtube.com/shorts/BmGzw1rJkA0
Tatad merkis ir atgriezt N57 lidz vismaz M57 limenim, lai paliek moderna jauda bet ekologija ir lauka un motors griezas, vai vel labak, butu M51 limeni, ieks modernas F-10 serijas.
tas cilvēks neko neremontē- viņš vnk sajāj auto, izgraizot, atslēdzot un čipojot
rezultātā tiek iegūts smirdīgs, vibrējošs sūds- nu bet toties iet uz priekšu un pa lēto
nu, pa lēto līdz brīdim, kad sāks ņemt priekšā tehniskajā un vai nu būs jāsaved kārtībā (kas tagad jau maksās kosmosu, jo sajāts ir viss, arī tas, kas iepriekš strādāja) vai arī tupa jānodod šrotā par sviestmaizi
Es ta ari neizlasiju a kads tev auto ir, kautkas labaaks?
labāks par to sūdu ar 4M daļiņu, ko tev iesmērē lēzenajā un kuram drīz tehniskā nespīd un vairs pat nevarēs nevienam citam loham iesmērēt?
jā, man ir- bez dīzeļu problēmām  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|