Online
Pašreiz BMWPower skatās 22 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Dārza darbi un tehnika
Autors | Ziņojums |
kkas | 09. Jun 2025, 12:27 |
#8161
|
|  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9792
Braucu ar: Alfu
|
09 Jun 2025, 11:44:54 @Modrs rakstīja:
Par akumulatoriem: Daudzi ražotāji speciāli izgatavo aķiem BMS plates tā, ka tās elementu defektu gadījumā neatgriezeniski iemieg, un pat ar speciāliem tūļiem nemaz nav atkodējamas.
Par piemēru, Milwaukee aķi, briggs inStart aķi.
Mūsdienu mārketinga, efektologu un citu exzelistu rezultāts.
Nop. Tikai un vienīgi juristu rezultāts. Akumulatoriem viss tiek ierobežots, lai būtu max maza iespēja, ka kāds ar visu ģimeni nosvils savā mājā vai vnk nosvilinās sev roku. Tie aķi nav nodzēšami. Tas pats ar auto EV aķiem, tauta čīkst kapēc liek mainīt visu aķi tikai ja korpusam švīka. Tikai un vienīgi, lai būtu max maza iespēja incidentam. RC pasaulē aķus vispār iesaka glabāt dzelzs kastē un ārpus telpām. Vai vismaz speciālās somās. | Offline | | |
cmax | 09. Jun 2025, 13:36 |
#8162
|
| Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1107
Braucu ar:
|
09 Jun 2025, 12:27:27 @kkas rakstīja:
09 Jun 2025, 11:44:54 @Modrs rakstīja:
Par akumulatoriem: Daudzi ražotāji speciāli izgatavo aķiem BMS plates tā, ka tās elementu defektu gadījumā neatgriezeniski iemieg, un pat ar speciāliem tūļiem nemaz nav atkodējamas.
Par piemēru, Milwaukee aķi, briggs inStart aķi.
Mūsdienu mārketinga, efektologu un citu exzelistu rezultāts.
Nop. Tikai un vienīgi juristu rezultāts. Akumulatoriem viss tiek ierobežots, lai būtu max maza iespēja, ka kāds ar visu ģimeni nosvils savā mājā vai vnk nosvilinās sev roku. Tie aķi nav nodzēšami. Tas pats ar auto EV aķiem, tauta čīkst kapēc liek mainīt visu aķi tikai ja korpusam švīka. Tikai un vienīgi, lai būtu max maza iespēja incidentam. RC pasaulē aķus vispār iesaka glabāt dzelzs kastē un ārpus telpām. Vai vismaz speciālās somās.
Mums ir devais lai nolasītu litija akumulatora BMS, tur dikti vienkāŗši-spriegums šūnā par mazu/lielu, izlāde par strauju, temperatūra par lielu-ir nedzēšamas fail safe tags.
Ne jau pa velti viņi ir litija akumulatoriem-ja "speciālists" ar aļika devaisu būs noresetojis BMS teiksim izpeldinātam akumulatoram un pēc nedēļas viņu lādējot tas būs aizdedzies tad ziņās būs "Makita/Hilti/Stiga" akumulators aizdedzies. | Offline | | |
treshaa_josla | 09. Jun 2025, 20:00 |
#8163
|
|  Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 596
Braucu ar:
|
09 Jun 2025, 13:36:19 @cmax rakstīja:
09 Jun 2025, 12:27:27 @kkas rakstīja:
09 Jun 2025, 11:44:54 @Modrs rakstīja:
Par akumulatoriem: Daudzi ražotāji speciāli izgatavo aķiem BMS plates tā, ka tās elementu defektu gadījumā neatgriezeniski iemieg, un pat ar speciāliem tūļiem nemaz nav atkodējamas.
Par piemēru, Milwaukee aķi, briggs inStart aķi.
Mūsdienu mārketinga, efektologu un citu exzelistu rezultāts.
Nop. Tikai un vienīgi juristu rezultāts. Akumulatoriem viss tiek ierobežots, lai būtu max maza iespēja, ka kāds ar visu ģimeni nosvils savā mājā vai vnk nosvilinās sev roku. Tie aķi nav nodzēšami. Tas pats ar auto EV aķiem, tauta čīkst kapēc liek mainīt visu aķi tikai ja korpusam švīka. Tikai un vienīgi, lai būtu max maza iespēja incidentam. RC pasaulē aķus vispār iesaka glabāt dzelzs kastē un ārpus telpām. Vai vismaz speciālās somās.
Mums ir devais lai nolasītu litija akumulatora BMS, tur dikti vienkāŗši-spriegums šūnā par mazu/lielu, izlāde par strauju, temperatūra par lielu-ir nedzēšamas fail safe tags.
Ne jau pa velti viņi ir litija akumulatoriem-ja "speciālists" ar aļika devaisu būs noresetojis BMS teiksim izpeldinātam akumulatoram un pēc nedēļas viņu lādējot tas būs aizdedzies tad ziņās būs "Makita/Hilti/Stiga" akumulators aizdedzies.
Tikko ziņās rakstija, ka FR kaut kādā panelenē nodedzis skūča. Kā rezultātā 4 pagalam.
Daudzi varbūt neatcerās, bet litijs ir aktīvais metāls, kas saskarsmē ar ūdeni deg vēl trakāk.
Vienīgais variants - hermētisks konteiners  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|