Online
Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Rail Baltic
Autors | Ziņojums |
treshaa_josla | |  Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 561
Braucu ar:
|
29 Dec 2024, 15:35:34 @Samsasi rakstīja:
Ai nu tas taču ir nereāli... Kādas mašīnas? No Varšavas līdz Ludzai 2 dienas ar visiem atstojiem pie nosacījuma ka zvaigznes sakrīt. Pa ceļam var riepa uzjobņit, briedi notriekt, bikses piedirst. Avārija uz ViA baltica mūsu posmā no lt līdz Bauska nomet satiksmi mierā... Visi stāv...
Cik interesanti 
Ja es pats regulāri nesūtītu transportu no Warschau, tad noticētu  | Offline | | |
cipargalva | |  Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6670
Braucu ar: quattro
| Kādas divas dienas? No Poznaņas līdz Valmierai 14 stundas ar ēšanas, diršana pieturām. | Offline | | |
treshaa_josla | |  Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 561
Braucu ar:
| Regulāram pārvadājumam jau jā, 14 stundas ceļā = 2 darba dienas :tahogrāfs:
bet ja šoferim nav džīpīes dir$ā iesprausts, tad var arī nedēļu braukt  | Offline | | |
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5081
Braucu ar:
| Atbrauc uz kraušanas vienā dienā, izskatīšanas otrā dienā. Aprēkinam būs ok. Atbrauks atrāk - win/win  [ Šo ziņu laboja Samsasi, 29 Dec 2024, 17:15:39 ] | Offline | | |
Locis | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11462
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
29 Dec 2024, 15:22:30 @treshaa_josla rakstīja:
29 Dec 2024, 00:21:38 @aep_det rakstīja:
Cik mašīnas vajadzēs? Kur ir tāds skaits?
Nevajag ar demagoģiju nodarboties! 
Tiešām nezinu, cik vajadzēs. Atkarīgs no daiktu skaita. Un uzdevuma, cik ātri / tālu jānogādā.
No Warschau līdz nosacītajai Rēzeknei 1 mašīna dienā var atvest 1 nosacīto "Ābramu". No Salaspils neuzbūvētā termināļa līdz tai pašai Rēzeknei savā gaitā tā pat nebrauks. Protmas, distance stipri īsāka, gan jau 4 - 5 apļus var uzgriezt 24 stundās, ar eskortu utt. Bet tā pat tādu transportu vajag
Jau tagad ir pakalpojumā: https://xltransports.lv/en/our-fleet/
Manuprāt, šie veda no Ādažiem uz krastmalu, parādei. Bet uz ielām esmu manijis vismaz 3 dažādu firmu platformas, kas var ņemt 60+ T.
Protams, normāli būtu armijai nopirkt savas mašīnas, nevis paļauties uz pakalpojumu.
Lai zinātāji mani palabo, bet vismaz pāris gadus atpakaļ vilcējs bija 100k un refs - tikpat. Cik šodien maksā smagāks vilcējs un platforma ? 300k 500k
Sanāk 3 audi etroni RB vadībai 
Galva -vilcējs vismaz kādi 100k,vienīgi tādas tonnas vest tur vajag 6x4 vai 8x4 tiktu formulu,bet domāju tad kādos 150 ierakstītos. Zemas gridas treileris tāds ko 40t ekskavatorus vest nesen bija ap kādi 60k jauns. Nu domāju simtniekā varbūt pat ierakstitos 60t treileris. Kopā tad šo 250k par jaunu sastāvu vajadzētu pietikt. | Offline | | |
Endavers | | Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 354
Braucu ar:
|
Nē, nu jā, jo aktīvajā kara fāzē bez RB tiešām grūti būs atvest vismaz 238 Ābramus, 3194 Haimersus, 518 Leopardus, 667 6x6 Patrijas utt.
Lai tik būvē. Būtiski, lai x stundā vārdi pārtaps darbos... ))) Tehnika birs kā no pārpilnības raga.
| Offline | | |
Locis | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11462
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Kravas auto šur tur peld ar prāmjiem,vai vnk sūta iegādātu tehniku teiksim no de uz Klaipēdas vai Liepājas ostu. Arī izmaksu deļ. Tīri teorētiski ar kuģiem nav iespejams pievest militāro tehniku ,pie tam salīdzinoši finansiāli izdevīgi?
Teiksim ,kad sākās kaut kāda rosiba pie Baltijas/Ru robežas ,tad lenu garu var peldināt.
Kā jau RVR teica un arī Ukrainas variants pierādija,ka viena dienā uz robežas nesakrita tie 200k rus zaldāti.
P.s par cik Baltijas Valstis ir kā buferzona starp NATO un Krieviju ,tā atbildība par šī reģiona stiprināšanu ir kopīga ,citādāk zūd jēga no tāda NATO un tā sauszemes drošība nav tik vitāli svarīga,teiksim,2000 km un 5 valstu attālumā no agresor valsts. .
Tīri teorētiski,ir vēl kāda NATO valstis apdraudoša valsts izņemot Ru?[ Šo ziņu laboja Locis, 29 Dec 2024, 23:27:20 ] | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16698
Braucu ar:
|
29 Dec 2024, 23:18:53 @Locis rakstīja:
Kravas auto šur tur peld ar prāmjiem,vai vnk sūta iegādātu tehniku teiksim no de uz Klaipēdas vai Liepājas ostu. Arī izmaksu deļ. Tīri teorētiski ar kuģiem nav iespejams pievest militāro tehniku ,pie tam salīdzinoši finansiāli izdevīgi?
Teiksim ,kad sākās kaut kāda rosiba pie Baltijas/Ru robežas ,tad lenu garu var peldināt.
Kā jau RVR teica un arī Ukrainas variants pierādija,ka viena dienā uz robežas nesakrita tie 200k rus zaldāti.
P.s par cik Baltijas Valstis ir kā buferzona starp NATO un Krieviju ,tā atbildība par šī reģiona stiprināšanu ir kopīga ,citādāk zūd jēga no tāda NATO un tā sauszemes drošība nav tik vitāli svarīga,teiksim,2000 km un 5 valstu attālumā no agresor valsts. .
Tīri teorētiski,ir vēl kāda NATO valstis apdraudoša valsts izņemot Ru?
baltija buferzona bij padomju laikos,tagad mēs esam NATO,tas pa to buferzonu ir maskavas naratīvs un nevajag viņu pārņemt un kladzināt šeit | Offline | | |
|
mrCage | | Kopš: 03. Apr 2021
Ziņojumi: 2031
Braucu ar:
| Te iepriekš tika piesaukti RUS/UKR dzelzceļi kā transporta ceļi militārās tehnikas piegādei frontē abās valstīs un atzīmēts ,ka tie maz tiek saspridzināti un pat ja saspridzina ,tad varot atjaunot pāris stundu laikā ,tāpēc arī RB būšot noderīgs kara gadijumā.
Tikai viena problēma - Ukrainai ar Krieviju ir liela plata robeža un abās valstīs ir plašs sazarots dzelzceļa tīkls .Ja vienas sliedes saspridzina ,tad var izmantot citus sliežu maršrutus.
RB un Suvalku gadijumā problēma ir tā ,ka tas ir šaurs koridors starp Baltiju un Poliju ienaidnieka ielenkumā no abām pusēm .
Kara gadijumā tas momentā tiks nomētāts ar FABiem,droniem ,kinžaliem ,orešnikiem utt.vates bumvedēji tur kā uz darbu braukās un nekādās pāris stundās RB atjaunot neizdosies. Tur vienkārši būs bedres.
| Online | | |
mrCage | | Kopš: 03. Apr 2021
Ziņojumi: 2031
Braucu ar:
|
29 Dec 2024, 23:37:45 @uldens1 rakstīja:
baltija buferzona bij padomju laikos,tagad mēs esam NATO,tas pa to buferzonu ir maskavas naratīvs un nevajag viņu pārņemt un kladzināt šeit
Tas ir (bija?)arī nato naratīvs ,bet vismaz to skaļi nesaka .
Atcerēsimies vēl neseno NATO stratēģiju kara gadijumā Baltijā ielaist vati un tad pamazām mēģināt viņus spiest ārā. Buferzona.
Tikai pēc Igaunijas uzdrošināšanās par to runāt publiski un skaļi ,stratēģiju pamainija.Cerams .
Tagad karos ar vati jau uz robežas. | Online | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6792
Braucu ar:
|
29 Dec 2024, 23:18:53 @Locis rakstīja:
Kravas auto šur tur peld ar prāmjiem,vai vnk sūta iegādātu tehniku teiksim no de uz Klaipēdas vai Liepājas ostu. Arī izmaksu deļ. Tīri teorētiski ar kuģiem nav iespejams pievest militāro tehniku ,pie tam salīdzinoši finansiāli izdevīgi?
Teiksim ,kad sākās kaut kāda rosiba pie Baltijas/Ru robežas ,tad lenu garu var peldināt.
Kā jau RVR teica un arī Ukrainas variants pierādija,ka viena dienā uz robežas nesakrita tie 200k rus zaldāti.
P.s par cik Baltijas Valstis ir kā buferzona starp NATO un Krieviju ,tā atbildība par šī reģiona stiprināšanu ir kopīga ,citādāk zūd jēga no tāda NATO un tā sauszemes drošība nav tik vitāli svarīga,teiksim,2000 km un 5 valstu attālumā no agresor valsts. .
Tīri teorētiski,ir vēl kāda NATO valstis apdraudoša valsts izņemot Ru?
Kā praksē pierādīts, kuģi smuki grimst, ja sanāk sastapšanās ar droniem. Atšķirībā no dzelzceļiem.
Ja atsaucaties uz Ukrainu, tad šiem šobrīd ap 65% kravu pārvadājot dzelzceļš, jo tas pat kara apstākļos ir visdrošākais un stabilākais transporta veids. Eiropā 20% kravu pārvadā ar dzelzceļu. Un viņi arī tagad ķeras pie sava "RailUkraine" izbūves ar Eiropas platuma sliedēm, tur viss notiek, remontējas un modernizējas pat kara apstākļos un viņi redz tam jēgu. Kā citādi, ja tas pierādīts praksē. | Online | | |
Locis | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11462
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Te jau iepriekš minēja ,kā to dzelzceļu arī var easy apturēt,ja sākas klope.
Katrā ziņā es runāju par vienkāršu transportēšanu,nevis karošanu. Pie Ukrainas robežas rosība bija vismaz 2 mēnesi un neviens pa nevienu nešava. Kāds tad kuģu gremdesanai ar droniem tagad sakars ?Tagad taču arī pie katras kustības ,transportēsanas Eiropā kara tehniku un kuģus jūrā nespridzina? ?[ Šo ziņu laboja Locis, 30 Dec 2024, 01:26:14 ] | Offline | | |
Locis | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11462
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
29 Dec 2024, 23:37:45 @uldens1 rakstīja:
29 Dec 2024, 23:18:53 @Locis rakstīja:
Kravas auto šur tur peld ar prāmjiem,vai vnk sūta iegādātu tehniku teiksim no de uz Klaipēdas vai Liepājas ostu. Arī izmaksu deļ. Tīri teorētiski ar kuģiem nav iespejams pievest militāro tehniku ,pie tam salīdzinoši finansiāli izdevīgi?
Teiksim ,kad sākās kaut kāda rosiba pie Baltijas/Ru robežas ,tad lenu garu var peldināt.
Kā jau RVR teica un arī Ukrainas variants pierādija,ka viena dienā uz robežas nesakrita tie 200k rus zaldāti.
P.s par cik Baltijas Valstis ir kā buferzona starp NATO un Krieviju ,tā atbildība par šī reģiona stiprināšanu ir kopīga ,citādāk zūd jēga no tāda NATO un tā sauszemes drošība nav tik vitāli svarīga,teiksim,2000 km un 5 valstu attālumā no agresor valsts. .
Tīri teorētiski,ir vēl kāda NATO valstis apdraudoša valsts izņemot Ru?
baltija buferzona bij padomju laikos,tagad mēs esam NATO,tas pa to buferzonu ir maskavas naratīvs un nevajag viņu pārņemt un kladzināt šeit
Nu labi ,sauc kā gribi,bet mēs atrodamies starp Ru un lielāko daļu NATO valstīm. | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6792
Braucu ar:
|
30 Dec 2024, 01:21:15 @Locis rakstīja:
Te jau iepriekš minēja ,kā to dzelzceļu arī var easy apturēt,ja sākas klope.
Katrā ziņā es runāju par vienkāršu transportēšanu,nevis karošanu. Pie Ukrainas robežas rosība bija vismaz 2 mēnesi un neviens pa nevienu nešava. Kāds tad kuģu gremdesanai ar droniem tagad sakars ?Tagad taču arī pie katras kustības ,transportēsanas Eiropā kara tehniku un kuģus jūrā nespridzina? ?
Dzelzceļu nevar easy apturēt. Paskaties kā ar to iet Ukrainā, kaut gan krievi baigi centās un ukraiņi centās. Pat baltkrievi ar sabotāžām nodarbojās. Īslaicīgas neērtības. | Online | | |
Endavers | | Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 354
Braucu ar:
|
30 Dec 2024, 03:10:09 @Mizx rakstīja:
30 Dec 2024, 01:21:15 @Locis rakstīja:
Te jau iepriekš minēja ,kā to dzelzceļu arī var easy apturēt,ja sākas klope.
Katrā ziņā es runāju par vienkāršu transportēšanu,nevis karošanu. Pie Ukrainas robežas rosība bija vismaz 2 mēnesi un neviens pa nevienu nešava. Kāds tad kuģu gremdesanai ar droniem tagad sakars ?Tagad taču arī pie katras kustības ,transportēsanas Eiropā kara tehniku un kuģus jūrā nespridzina? ?
Dzelzceļu nevar easy apturēt. Paskaties kā ar to iet Ukrainā, kaut gan krievi baigi centās un ukraiņi centās. Pat baltkrievi ar sabotāžām nodarbojās. Īslaicīgas neērtības.
Ļoti viegli var apturēt Latvijā. Ahileja papēdis - dažāds sliežu platums Latvijas teritorijā + RB trasei ļoti maz sazarojumu. Tur, kur tādi ir, tad sliežu platums atšķirīgs. Vai tiešām saprāts nesaka priekšā, ka 1. kārtām aizsardzības loģistikas ceļiem jābūt citiem nevis dzelzsceļam kā nr 1...?
| Offline | | |
Chepe | |  Kopš: 24. Apr 2019
Ziņojumi: 81
Braucu ar:
|
30 Dec 2024, 03:10:09 @Mizx rakstīja:
30 Dec 2024, 01:21:15 @Locis rakstīja:
Te jau iepriekš minēja ,kā to dzelzceļu arī var easy apturēt,ja sākas klope.
Katrā ziņā es runāju par vienkāršu transportēšanu,nevis karošanu. Pie Ukrainas robežas rosība bija vismaz 2 mēnesi un neviens pa nevienu nešava. Kāds tad kuģu gremdesanai ar droniem tagad sakars ?Tagad taču arī pie katras kustības ,transportēsanas Eiropā kara tehniku un kuģus jūrā nespridzina? ?
Dzelzceļu nevar easy apturēt. Paskaties kā ar to iet Ukrainā, kaut gan krievi baigi centās un ukraiņi centās. Pat baltkrievi ar sabotāžām nodarbojās. Īslaicīgas neērtības.
Salaspils urla, ar lombardā pirktu fleksi, var izgriezt robu sliedē, var pārvilkt pāri švelleri, var norakt uzbērumu, var nodedzināt signāl kastes. Viena sliežu oāra gadījumā, tas ir pzdc. Tādu stacionāru objektu var monitorēt no satelīta, gan jau, ir radari, kas uztver tādu masīvu dzelžu kustību un attiecīgi palaist raķeti no kuģa Baltijas jūrā. Ko tu vari sapist grants ceļam, kādu ir pilns valsts mežos? Tur var simtiem himars noslēpt. | Offline | | |
|
Chepe | |  Kopš: 24. Apr 2019
Ziņojumi: 81
Braucu ar:
| Esošās sliedes iet cauri visām nosacīti lielajām pilsētām kā Jelgava, Rīga, Valmiera, Tartu. Tas ir vēsturiski izveidojies, ka apdzīvotība ir gar sliedēm vai sliedes iet cauri pilsētām. RB gadījumā tur vienīgi gaļaspils urlas ir ieguvēji. Un vēl - tagad mežu ciršanai ir salikti visādi liegumi visā Lv, tur putni, skudras, seski- nevar pat malku griezt savām vajadzībām. Šeit, tūkstošiem ha izrubīt- easy, no problem! | Offline | | |
toolis | |  Kopš: 13. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1851
Braucu ar: xc90 / cbr1000rr
|
30 Dec 2024, 19:39:17 @Endavers rakstīja:
30 Dec 2024, 03:10:09 @Mizx rakstīja:
30 Dec 2024, 01:21:15 @Locis rakstīja:
Te jau iepriekš minēja ,kā to dzelzceļu arī var easy apturēt,ja sākas klope.
Katrā ziņā es runāju par vienkāršu transportēšanu,nevis karošanu. Pie Ukrainas robežas rosība bija vismaz 2 mēnesi un neviens pa nevienu nešava. Kāds tad kuģu gremdesanai ar droniem tagad sakars ?Tagad taču arī pie katras kustības ,transportēsanas Eiropā kara tehniku un kuģus jūrā nespridzina? ?
Dzelzceļu nevar easy apturēt. Paskaties kā ar to iet Ukrainā, kaut gan krievi baigi centās un ukraiņi centās. Pat baltkrievi ar sabotāžām nodarbojās. Īslaicīgas neērtības.
Ļoti viegli var apturēt Latvijā. Ahileja papēdis - dažāds sliežu platums Latvijas teritorijā + RB trasei ļoti maz sazarojumu. Tur, kur tādi ir, tad sliežu platums atšķirīgs. Vai tiešām saprāts nesaka priekšā, ka 1. kārtām aizsardzības loģistikas ceļiem jābūt citiem nevis dzelzsceļam kā nr 1...?
dzelzsceļu ir diez gan neiespējami apturēt, ja nauzlaid kādu atombumbu lielam tiltam, tas ir pāris stundu, max dienas jautājums atjaunot kilometrus ceļa pa kuru var pārvietoties 3km garš sastāvs ar tankiem ātri un lēti. un vienīgais tāds tilts šķiet ir daugava, izkraus visu kreisajā krastā. ne velti visa krievu doktorīna balstās uz dzelzsceļu, amerikāņi/nato ir gudrāki un karo vietās kur nav tādu ekstru, tur viss ir pakārtots aviācijai. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7024
Braucu ar: E34
|
30 Dec 2024, 23:20:02 @toolis rakstīja:
dzelzsceļu ir diez gan neiespējami apturēt, ja nauzlaid kādu atombumbu lielam tiltam, tas ir pāris stundu, max dienas jautājums atjaunot kilometrus ceļa pa kuru var pārvietoties 3km garš sastāvs ar tankiem ātri un lēti. un vienīgais tāds tilts šķiet ir daugava, izkraus visu kreisajā krastā. ne velti visa krievu doktorīna balstās uz dzelzsceļu, amerikāņi/nato ir gudrāki un karo vietās kur nav tādu ekstru, tur viss ir pakārtots aviācijai.
Kur tad ir angārs no kura ņems un dos LV tur kautkādas tehnikas Tak tāpat skaidrs, ka ar C5 jāved no ražotāja. Vai ar kuģiem no Zviedrijas, tur jau dzelzceļi ir uzbūvēti. RB sanāk 800km paralēli potenciālajām briesmām.
Kopumā pozitīvi, ka te ir dažādi varianti, bet ar visu to, jautājumu vairāk kā atbilžu. Ja uzlādēti svešzemju droni nemētātos žogmalē, daļa no viņiem atkristu 
Bet tas ir sūds, man ir alternatīva ziņa nekā Gordonam.
2 iespējas: sliktā - x-stunda pienāks, kad tāds RB vēl nebūs uzbūvēts, tāpēc nevajag urbināt degunus un izdomāt ko un kā darīt;
labā - dažādu apstākļu sakritības dēļ, nekādu draudu nebūs veselas paaudzes ilgumā  | Offline | | |
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5081
Braucu ar:
| Vēl jau ir tāda nianse, ka mūsu ldz sistēma vēljoprojām esot sajūgta sazobē ar rašeniem. Tb viņi redz visas mūsu kustības. RVR noteikti labāk zinās.  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|