Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
Negantelis
09. Feb 2025, 14:55 #781

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1483

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


Par B48 dzinēju neko nevaru pateikt, jo braucu ar B57 dzinēju par, to gan šo to ir ko pateikt...


Klāj vaļā.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 09 Feb 2025, 14:55:51 ]

Offline
smudo
09. Feb 2025, 19:21 #782

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3872

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


08 Feb 2025, 18:24:40 @mareks22 rakstīja:
Sveiki,

Vai kādam īpašumā G30/31 jau ir bijis kādu laiku? apmēram no 2020.gada. Vai varētu iedot kādas atsauksmes par šo auto? cik viduvēji gadā sanāk iztērēt uz auto uzturēšanu, kādi dārgākie remonti ir bijuši, kam jāpievērš vairāk uzmanības, kādas slimības utt. +kādā cenu diapazonā varētu skatīties adekvātu auto, jo grūti saprast tirgu viens iet pa 17K otrs pa 25 un 30. Protams esmu apskatījies vairākas atsauksmes internetā, bet nu tur auto tiek izmantots ārzemēs un pieredze var atšķirties. Tāpēc vēlējos uzjautāt šeit, savējiem, kā ir braukt ar šo auto Latvijā.

+kā ir ar tiem motoriem? dzirdēju, ka topā esot B48, bet vai taisnība, gribēju uzzināt šeit

Zinu, ka tādi primitīvi jautājumi, bet nu vēlos uzzināt ar ko rēķināties pirms vispār apsveru ideju iegādāties šādu auto.


Pašam ir LCI ar B58 dzinēju, bet daudz neesmu nobraucis, tādēļ grūti ko daudz teikt. Principā šie ir samērā izturīgi auto - gan B48 un B58 dzinēji, gan ZF8sp kārba ir laba. Amerikā BMW ar šiem dzinējiem ticis TOP uzticamāko auto sarakstā. Arī piekarei nav tipisku problēmu. Internets saka, ka B48 un B58 jāseko līdzi dzesēšanas škidruma līmenim, jo mēdzot sulot dzesēšanas trubiņa un/vai rezevuārs, bet samainit uz jaunām detaļām nav grūti, ja tas notiek. Virs 100k km arī mēdzot eļļas filtra korpusa blīve sulot un grūtu piekļūt, lai samainītu. Ķēdes esot OK, īpaši ja auto mūža laikā eļļa laicīgi mainīta. Pirmajiem gadiem bija problēmas ar HPFP (degvielas augstspiediena sūkni). Saprotu, ka teorētsiki varētu būt arī carbon buildup vārstiem, kā jau daudziem DI dzinējiem, bet par to nav sanācis lasīt daudz sūdzību. Nosauktās lietas esot iespējamie problēmjautājumi, bet zinu, kas nobraukuši jau tuvu 200k km un nav saskārušies ar šim problēmām (vai saskārušies tikai ar kādu no tām). ZF8sp automātam eļļa būtu jāmaina uz katriem 80-90km, ko daudzi nedara. Tādēļ vēlams paņemt auto ar nobraukumu līdz 100k km, lai novēlotās vai neveiktās kārbas eļļas maiņas un long-life dzinēja eļļas maiņas intervāli būtu atstājuši mazāku negatīvo efektu uz auto. Un vēl vavetronic sistēmai novēlotas eļļas maiņas long term nav labas - tur gan vēlākiem dzinējiem tika veikti dažādi uzlabojumi. Ja ir x-drive, tad arī sadales kārbai uz tiem pašiem 100k km eļļa būtu jāsamaina un vēl visiem esot tipiska problēma kārdāna mufta, kas arī ik pa 100-150k km jāsamaina (ar dabu laikam ap 300 EUR). Sveces arī būtu laicīgi jamaina un jāliek oriģinālās no dīlera, jo šie dzinēji ir jūtīgi pret aizdedzes sistēmas korektu darbību.

Ja daily drivers pa pilsētu vizinātie tad B48 pilnībā pietiks. Ja gribas dinamiskāku auto, tad B58 būtu ieteicams. Patēriņa aršķirība saskaņā ar Vācijas Spritmonitor.de datiem būs 1l (8,5l vs 9,5l vidējais).

[ Šo ziņu laboja smudo, 09 Feb 2025, 19:30:16 ]

Offline
Mixzzz
10. Feb 2025, 11:15 #783

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2917

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


09 Feb 2025, 14:00:47 @Briize rakstīja:

08 Feb 2025, 18:24:40 @mareks22 rakstīja:
Sveiki,

Vai kādam īpašumā G30/31 jau ir bijis kādu laiku? apmēram no 2020.gada. Vai varētu iedot kādas atsauksmes par šo auto? cik viduvēji gadā sanāk iztērēt uz auto uzturēšanu, kādi dārgākie remonti ir bijuši, kam jāpievērš vairāk uzmanības, kādas slimības utt. +kādā cenu diapazonā varētu skatīties adekvātu auto, jo grūti saprast tirgu viens iet pa 17K otrs pa 25 un 30. Protams esmu apskatījies vairākas atsauksmes internetā, bet nu tur auto tiek izmantots ārzemēs un pieredze var atšķirties. Tāpēc vēlējos uzjautāt šeit, savējiem, kā ir braukt ar šo auto Latvijā.

+kā ir ar tiem motoriem? dzirdēju, ka topā esot B48, bet vai taisnība, gribēju uzzināt šeit

Zinu, ka tādi primitīvi jautājumi, bet nu vēlos uzzināt ar ko rēķināties pirms vispār apsveru ideju iegādāties šādu auto.

Visi 4 oriģinālie bremžu diski+kluči+nodiluma devēji+ atsperites priekšējiem suportiem+aizsargšķīvjie priekšējiem bremžu diskiem manam auto G30 izmaksāja 1200euro. Eļļu ātrumkārbā tikko nomainīju ar jaunu ZF filtru pa 280euro. Par B48 dzinēju neko nevaru pateikt, jo braucu ar B57 dzinēju par, to gan šo to ir ko pateikt...
Tas is ir pērkot OE vai afteri?

Iegāju paskatīties cenas intereses pēc - kāda sūda pēc parastam ielas traktoram standartā ir divdaļīgie bremžu diski

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 10 Feb 2025, 11:20:06 ]

Offline
smudo
10. Feb 2025, 12:03 #784

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3872

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Jo tas traktors sver ap 2t ar pasažieriem un pa Vācijas bāni spējīgs cuīzēt uz 250kmh. "Traktoram" labas bremzes ir ne mazāk vajadzīgas, kā 540ix vai M550i, jo visiem max ātrums elektroniski ierobežots pie 250kmh pēc GPS un B57 sver aptuveni to pašu, jo M550i.
Offline
Briize
10. Feb 2025, 15:06 #785

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 780

Braucu ar:


10 Feb 2025, 11:15:23 @Mixzzz rakstīja:

09 Feb 2025, 14:00:47 @Briize rakstīja:

08 Feb 2025, 18:24:40 @mareks22 rakstīja:
Sveiki,

Vai kādam īpašumā G30/31 jau ir bijis kādu laiku? apmēram no 2020.gada. Vai varētu iedot kādas atsauksmes par šo auto? cik viduvēji gadā sanāk iztērēt uz auto uzturēšanu, kādi dārgākie remonti ir bijuši, kam jāpievērš vairāk uzmanības, kādas slimības utt. +kādā cenu diapazonā varētu skatīties adekvātu auto, jo grūti saprast tirgu viens iet pa 17K otrs pa 25 un 30. Protams esmu apskatījies vairākas atsauksmes internetā, bet nu tur auto tiek izmantots ārzemēs un pieredze var atšķirties. Tāpēc vēlējos uzjautāt šeit, savējiem, kā ir braukt ar šo auto Latvijā.

+kā ir ar tiem motoriem? dzirdēju, ka topā esot B48, bet vai taisnība, gribēju uzzināt šeit

Zinu, ka tādi primitīvi jautājumi, bet nu vēlos uzzināt ar ko rēķināties pirms vispār apsveru ideju iegādāties šādu auto.

Visi 4 oriģinālie bremžu diski+kluči+nodiluma devēji+ atsperites priekšējiem suportiem+aizsargšķīvjie priekšējiem bremžu diskiem manam auto G30 izmaksāja 1200euro. Eļļu ātrumkārbā tikko nomainīju ar jaunu ZF filtru pa 280euro. Par B48 dzinēju neko nevaru pateikt, jo braucu ar B57 dzinēju par, to gan šo to ir ko pateikt...
Tas is ir pērkot OE vai afteri?

Iegāju paskatīties cenas intereses pēc - kāda sūda pēc parastam ielas traktoram standartā ir divdaļīgie bremžu diski

Oriģinālie OEM gan diski, gan kluči ar BMW logo un QR kodu virsū, ir bildes, bet nekad neesmu tās macējis šeit ielikt - sorry
Offline
niknais
12. Feb 2025, 02:35 #786

Kopš: 14. Mar 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: e34 540iA, e36 328iA, f26 2.0xdA, g30 520dA


08 Feb 2025, 13:07:32 @RSAWorkshop rakstīja:
''Pareizam'' filtram tos nobraukumus var regulēt, lai skaita 10%, 50%, 100% vai arī vispār neskaita
Ar 10% var iegūtu skaistu-braucis mācītājs 7dienās uz baznīcu

no malas... nu tā arī ir.. ar BC pogu vari pieregulēt. Pirmajā pozīcijā neuzskaita KM un
noradītais degvielas patērīņš ir kosmosā. F sērijas bmw degvielas atlikums neatbilst patiesībai, bet ar G seriju viss oki
Offline
Brugjis
12. Feb 2025, 19:38 #787

Kopš: 04. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 897

Braucu ar: Smukumu no Tukuma


09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.


Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?

Offline
ATB
12. Feb 2025, 20:45 #788

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5317

Braucu ar: ♛ ♛


12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:

09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.


Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?




Dzinējs tāds pats, bet paaudzes citas.

F10 550i Reliability (2010–2016, N63/N63TU Engine)
Common Issues:
High Oil Consumption – The original N63 engine (2010–2013) had excessive oil consumption, requiring frequent top-ups.
Valve Stem Seal Leaks – Oil leaks into the combustion chamber, leading to smoke and performance loss.
Timing Chain Wear – Premature wear on the timing chain guides caused failures, leading to expensive repairs.
Cooling System Issues – The hot-V turbo setup created extreme engine bay temperatures, affecting hoses, seals, and electronics.
Battery Drain & Alternator Failures – Due to BMW’s "hot soak" feature, the engine cooling system kept running after shutdown, draining the battery.
Injector & High-Pressure Fuel Pump (HPFP) Failures – Fuel system issues were common, causing rough idle and misfires.
Improvements in the N63TU (2014–2016):
BMW updated the engine (N63TU) with stronger internals, improved cooling, and better valve stem seals.
Still had some oil consumption, but it was much improved over the original N63.
Still prone to carbon buildup due to direct injection.


G30 550i Reliability (2017–2019, N63TU2 Engine)
Major Improvements:
Port + Direct Injection – Reduces carbon buildup on intake valves, improving long-term reliability.
Revised Timing Chain Design – Helps prevent premature wear issues seen in the F10.
Upgraded Valve Stem Seals & Cooling – Addresses the notorious oil consumption problems.
More Efficient Heat Management – Improved air-to-water intercoolers and better turbo cooling reduce engine bay heat stress.
Fewer Fuel System Failures – Injectors and HPFP were improved, reducing misfire issues.


Final Recommendation:
Avoid early F10 550i (2010–2013) unless fully serviced.
If considering an F10, get a 2014–2016 N63TU model.
G30 550i (2017–2019) is the better choice in terms of reliability.
Offline
Elviss
12. Feb 2025, 21:16 #789

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22623

Braucu ar: VAZ 2101 80'


12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:

09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.


Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?




Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.

-----------------

RT Translations
Offline
Kaross
12. Feb 2025, 22:53 #790

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4448

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Valvetroniks dara brīnumus. Tiesa gan kāda jēga no 550i ja kāja nav smaga. no F10 550i labāk pa gabalu, bet šos G30 jau var ņemt. Tiesa gan neredzu baigo jēgu salīdzinājumā pret 540i. 540i ar maigu pieskārienu būs tā pati jauda, kas 550i, tikai daaaaaauddz vienkāršāks, uzticamāks un ekonomiskāks dzinējs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
savvy
12. Feb 2025, 23:37 #791

Kopš: 12. Aug 2008

Ziņojumi: 235

Braucu ar: G

Braucu ar G31 no 2020.g., ņēmu inchape ar 11k nobraukumu, tagad 135k, 530i xdrive. Par B48 nevienu sliktu vārdu nevaru teikt- visas apkopes taisītas pēc grāmatas pie dīlera tikai dzinēja eļļa gan biežāk- ik pa 10-15k mainīta (arī tikai BMW eļļa 0w30 izmantota). Motors kombinācijā ar zf 8 kārbu ir pilnīgi pietiekošs jaudas ziņā - esmu braucis gan pa bāņiem (tur 130-150 režīmā patēriņš ap 8-9l), mierīgā LV režīmā 7.0-7.5. Jaudas nevienā brīdī nešķiet, ka pietrūktu. Remonti kā tādi nav bijuši- visa piekare oriģināla nav mainīta un gan inchape video atskaitēs pēc apmeklējuma, gan csdd nekas tur pagaidām arī nav jāremontē. Ir mainīti bremžu diski 1x - arī liku oriģinālos, oem sveces pēc ražotāja grafika arī mainītas un principā bēdu nezinu. Skaņas dēļ, protams, būtu gribējis ar b58, bet toreiz nebija labu variantu. Bet nu es noteikti rekomendēju, it sevišķi ja atrodas nenobraukts eksemplārs.

08 Feb 2025, 18:24:40 @mareks22 rakstīja:
Sveiki,

Vai kādam īpašumā G30/31 jau ir bijis kādu laiku? apmēram no 2020.gada. Vai varētu iedot kādas atsauksmes par šo auto? cik viduvēji gadā sanāk iztērēt uz auto uzturēšanu, kādi dārgākie remonti ir bijuši, kam jāpievērš vairāk uzmanības, kādas slimības utt. +kādā cenu diapazonā varētu skatīties adekvātu auto, jo grūti saprast tirgu viens iet pa 17K otrs pa 25 un 30. Protams esmu apskatījies vairākas atsauksmes internetā, bet nu tur auto tiek izmantots ārzemēs un pieredze var atšķirties. Tāpēc vēlējos uzjautāt šeit, savējiem, kā ir braukt ar šo auto Latvijā.

+kā ir ar tiem motoriem? dzirdēju, ka topā esot B48, bet vai taisnība, gribēju uzzināt šeit

Zinu, ka tādi primitīvi jautājumi, bet nu vēlos uzzināt ar ko rēķināties pirms vispār apsveru ideju iegādāties šādu auto.

[ Šo ziņu laboja savvy, 12 Feb 2025, 23:43:24 ]

Offline
smudo
13. Feb 2025, 11:06 #792

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3872

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


12 Feb 2025, 21:16:41 @Elviss rakstīja:

12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:

09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.


Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?




Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.


7-8l ir ļoti zems patēriņš priekš 550i. Man tāds uz šosejas ir ar 540ix, bet G31 virsbūve vs sedans arī būs mazāk aerodinamiska šosejas ātrumos. Sieva vienmeiz garākā braucienā kaut kā dabūja 6,6l, bet man nekad tas nav izdevies. Aktīvāk spaidot pedāli arī garā braucienā būs virs 8l.
Offline
Elviss
13. Feb 2025, 11:09 #793

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22623

Braucu ar: VAZ 2101 80'


13 Feb 2025, 11:06:39 @smudo rakstīja:

12 Feb 2025, 21:16:41 @Elviss rakstīja:

12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:

09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.


Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?




Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.


7-8l ir ļoti zems patēriņš priekš 550i. Man tāds uz šosejas ir ar 540ix, bet G31 virsbūve vs sedans arī būs mazāk aerodinamiska šosejas ātrumos. Sieva vienmeiz garākā braucienā kaut kā dabūja 6,6l, bet man nekad tas nav izdevies. Aktīvāk spaidot pedāli arī garā braucienā būs virs 8l.


Jā, baigi mazs. Bet nu reti ar tik vieglu kāju sanāca pabraukt, kas bija viens no iemesliem pārdot jaunāko, ne vecāko ģimenes auto. Nevar man tādu aparātu dot

-----------------

RT Translations
Offline
Brugjis
13. Feb 2025, 11:12 #794

Kopš: 04. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 897

Braucu ar: Smukumu no Tukuma


12 Feb 2025, 21:16:41 @Elviss rakstīja:

12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:

09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.


Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?




Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.


Šis skan gandrīz vai neticami, jo cik pabraukts ar 3.0 turbo/kompresora benzīniem, tur pat zem 9 uz šosejas dabūt ir prakstiski nereāli.

Pilsētā savi 15 gan jau tāpat viņš ņammā, vai ne?

Līdz kādiem nobraukumiem viņus tā reāli var skatīt, virs 100k nesākās jau bēdu ieleja?

[ Šo ziņu laboja Brugjis, 13 Feb 2025, 11:13:49 ]

Offline
Elviss
13. Feb 2025, 11:26 #795

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22623

Braucu ar: VAZ 2101 80'


13 Feb 2025, 11:12:52 @Brugjis rakstīja:

12 Feb 2025, 21:16:41 @Elviss rakstīja:

12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:

09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.


Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?




Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.


Šis skan gandrīz vai neticami, jo cik pabraukts ar 3.0 turbo/kompresora benzīniem, tur pat zem 9 uz šosejas dabūt ir prakstiski nereāli.

Pilsētā savi 15 gan jau tāpat viņš ņammā, vai ne?

Līdz kādiem nobraukumiem viņus tā reāli var skatīt, virs 100k nesākās jau bēdu ieleja?


Nu zem 13 nekādi nesanāca pilsētā. 15 normāli braucot, netaupot

Bet šoseja man pašam neticami liekas.

Jāskatās, ko iepriekšējais īpašnieks darījis, kā uzturējis. Cītīgi eļļa jāmaina, jāskatās vai dzese nelīst ārā, kas viņiem problēma. FL atrisināts šis jautājums, bet man papilēja. Tur trubas brāķētas. Nomaini un viss ok. Vēl šis tas jānomaina, lai var bez bēdu braukt. Tas viss pasākums kaut kādi 2k nostājās.

Un tad nākamā broblēma uz divīti kaut kur grāvī neielidot

-----------------

RT Translations
Offline
Brugjis
13. Feb 2025, 11:31 #796

Kopš: 04. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 897

Braucu ar: Smukumu no Tukuma


13 Feb 2025, 11:26:31 @Elviss rakstīja:

13 Feb 2025, 11:12:52 @Brugjis rakstīja:

12 Feb 2025, 21:16:41 @Elviss rakstīja:

12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:

09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.


Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?




Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.


Šis skan gandrīz vai neticami, jo cik pabraukts ar 3.0 turbo/kompresora benzīniem, tur pat zem 9 uz šosejas dabūt ir prakstiski nereāli.

Pilsētā savi 15 gan jau tāpat viņš ņammā, vai ne?

Līdz kādiem nobraukumiem viņus tā reāli var skatīt, virs 100k nesākās jau bēdu ieleja?


Nu zem 13 nekādi nesanāca pilsētā. 15 normāli braucot, netaupot

Bet šoseja man pašam neticami liekas.

Jāskatās, ko iepriekšējais īpašnieks darījis, kā uzturējis. Cītīgi eļļa jāmaina, jāskatās vai dzese nelīst ārā, kas viņiem problēma. FL atrisināts šis jautājums, bet man papilēja. Tur trubas brāķētas. Nomaini un viss ok. Vēl šis tas jānomaina, lai var bez bēdu braukt. Tas viss pasākums kaut kādi 2k nostājās.

Un tad nākamā broblēma uz divīti kaut kur grāvī neielidot


Izklausās pēc standarta V8 lielā karstuma problēmām, visas trubas ar laiku sakalst, savienojumi sāk tecēt, utt.

Pa lielam, tad jau 540i ēd to pašu, okey, pilsētā 2l varbūt mazāk būs, bet V8 kaifs to stabili nosedz.

Paldies par info!
Offline
Elviss
13. Feb 2025, 11:33 #797

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22623

Braucu ar: VAZ 2101 80'


13 Feb 2025, 11:31:34 @Brugjis rakstīja:

13 Feb 2025, 11:26:31 @Elviss rakstīja:

13 Feb 2025, 11:12:52 @Brugjis rakstīja:

12 Feb 2025, 21:16:41 @Elviss rakstīja:

12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:

09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.


Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?




Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.


Šis skan gandrīz vai neticami, jo cik pabraukts ar 3.0 turbo/kompresora benzīniem, tur pat zem 9 uz šosejas dabūt ir prakstiski nereāli.

Pilsētā savi 15 gan jau tāpat viņš ņammā, vai ne?

Līdz kādiem nobraukumiem viņus tā reāli var skatīt, virs 100k nesākās jau bēdu ieleja?


Nu zem 13 nekādi nesanāca pilsētā. 15 normāli braucot, netaupot

Bet šoseja man pašam neticami liekas.

Jāskatās, ko iepriekšējais īpašnieks darījis, kā uzturējis. Cītīgi eļļa jāmaina, jāskatās vai dzese nelīst ārā, kas viņiem problēma. FL atrisināts šis jautājums, bet man papilēja. Tur trubas brāķētas. Nomaini un viss ok. Vēl šis tas jānomaina, lai var bez bēdu braukt. Tas viss pasākums kaut kādi 2k nostājās.

Un tad nākamā broblēma uz divīti kaut kur grāvī neielidot


Izklausās pēc standarta V8 lielā karstuma problēmām, visas trubas ar laiku sakalst, savienojumi sāk tecēt, utt.

Pa lielam, tad jau 540i ēd to pašu, okey, pilsētā 2l varbūt mazāk būs, bet V8 kaifs to stabili nosedz.

Paldies par info!

Tā motortelpa ir pārbāzta un tās trubas no karstuma izbeidzas. Tas pats ir arī M motoriem.
Kaifs, protams, un vēl ir komforts, ko M5 nedod.

Tikt no viņa vaļā gan ir ļoti grūti. Tādā ziņā 540 būtu labāka izvēle.
Jaatceras vēl kasko izmaksas.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 13 Feb 2025, 11:34:38 ]



-----------------

RT Translations
Offline
Output
13. Feb 2025, 12:47 #798

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 624

Braucu ar: G20


13 Feb 2025, 11:06:39 @smudo rakstīja:

12 Feb 2025, 21:16:41 @Elviss rakstīja:

12 Feb 2025, 19:38:01 @Brugjis rakstīja:

09 Feb 2025, 14:10:32 @Elviss rakstīja:
Ja piķis ir, ņem 550i. Ar pareizām apkopēm nekas tur neluzt un ir afigennais verķis.


Mani nedaudz biedē fakts, ka G sērijas 550i pēc koda ir tāds pats motors kā F10 550i, vai es kļūdos?




Problēmas tur novērstas. Jāseko līdz dzesēšanai un viss tip top.
Uz šosejas bus 7-8l patēriņš, kas patīkami pārsteidza.
Ja kāja nav smaga, tad ideāls auto.


7-8l ir ļoti zems patēriņš priekš 550i. Man tāds uz šosejas ir ar 540ix, bet G31 virsbūve vs sedans arī būs mazāk aerodinamiska šosejas ātrumos. Sieva vienmeiz garākā braucienā kaut kā dabūja 6,6l, bet man nekad tas nav izdevies. Aktīvāk spaidot pedāli arī garā braucienā būs virs 8l.


Izklausās pareizi. Ar B48 (tas gan ar G20 nevis G30) uz šosejas tie 6.6 ir diezgan normāli, zemāk neesmu pūlejies dabūt. Tā ka vidēji apmēram tas 1L starpība arī ir.

Laikam tomēr +120zs ir vērti to vienu litru patēriņā

[ Šo ziņu laboja Output, 13 Feb 2025, 12:47:50 ]

Offline
martins_usars
13. Feb 2025, 15:32 #799

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1313

Braucu ar: AR 952, BMW G31

teju 3 gadi ar B48, labāk būtu ņēmis B58 vai B47. normāls motors, bet čipot gan jēgas nav
Offline
smudo
13. Feb 2025, 15:45 #800

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3872

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


13 Feb 2025, 15:32:11 @martins_usars rakstīja:
teju 3 gadi ar B48, labāk būtu ņēmis B58 vai B47. normāls motors, bet čipot gan jēgas nav


ASV viņus čipo uz 300zs ar RON98 un 450 nm, bet saptotu, ka tur mazāks supports nekā B58 dzinējiem. BMW M130i modelī šis dzinējs nāca ar 306zs un 400nm (ar visu OPFu turklāt), bet neesmu iedziļinājies, vai tur nav cita turbīna un/vai degvielas padeve.

Es, ja nemaldos, dzirdēju Tavu bēdu stāstu no ex-foruma biedra. Interesanti būtu zināt, kas tam bija par iemeslu, bet sapratu, ka tā arī netiki skaidrībā un atgriezi visu kā bija.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo