Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
aupinsh
01. Jan 2011, 20:40 #752

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5604

Braucu ar: S


01 Jan 2011, 14:34:17 Sick_Bastard rakstīja:
Sibirijā Pasažieru lidmašīna (Tupolev 154) veicot avārijas nosēšanos, pa ceļam uz taxing uzsprāgusi, viens miris, trīs pazuduši, vairāki ievainoti.

--Labots--
Viens no motoriem esot degvielu laidis garām(fuel leak) un tas arī esot uzsprādzis.

RT & sky news

Shaja avarija ir 3 boja gajushie!
Bet pisec, kas taja Krievija ar tam lidmasinam daras, ik pa bridim kadai kkas notiek!
Offline
Gurbe
01. Jan 2011, 20:47 #753

Kopš: 28. Apr 2008

Ziņojumi: 352

Braucu ar: skuvekli pa Demakovas seju.


01 Jan 2011, 20:40:37 aupinsh rakstīja:

01 Jan 2011, 14:34:17 Sick_Bastard rakstīja:
Sibirijā Pasažieru lidmašīna (Tupolev 154) veicot avārijas nosēšanos, pa ceļam uz taxing uzsprāgusi, viens miris, trīs pazuduši, vairāki ievainoti.

--Labots--
Viens no motoriem esot degvielu laidis garām(fuel leak) un tas arī esot uzsprādzis.

RT & sky news

Shaja avarija ir 3 boja gajushie!
Bet pisec, kas taja Krievija ar tam lidmasinam daras, ik pa bridim kadai kkas notiek!

+3
bet ko var gribēt, ja krievijā 142mlj iedzīvotāju, a mums tik nedaudz vairāk par 2mlj
Offline
Whazaaa
01. Jan 2011, 20:47 #754

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

pats atbildeeji, kas tajaa KRIEVIJAA

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Schutzstaffel
01. Jan 2011, 22:26 #755

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Tas neizbrīna. Nākamajos periodos būs vēl vairāki gadījumi ar Tu - 134/154. Domāju nav ilgi jāgaida līdz nākamajam gadījumam.
Offline
aupinsh
01. Jan 2011, 22:27 #756

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5604

Braucu ar: S


01 Jan 2011, 22:26:52 Schutzstaffel rakstīja:
Tas neizbrīna. Nākamajos periodos būs vēl vairāki gadījumi ar Tu - 134/154. Domāju nav ilgi jāgaida līdz nākamajam gadījumam.

Lidmashinas ir parak novecojushas?!
Offline
Schutzstaffel
01. Jan 2011, 22:44 #757

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

1. Vispārzināms ir fakts, ka Krievijā bieži un lielos apmēros tiek lietotas nomaiņai ražošanas procesā brāķētas detaļas. Lietot remontā lietotas detaļas nav nekas briesmīgs, bet brāķētas ir pavisam kas cits.

2. Lidaparāti ir vnk tehniski nolietoti.

3. Vecāko gadu izlaiduma lidaparātiem noteikti jau ir metāla strukturālās noguruma pazīmes. Pēc informācijas, kas ir manā rīcībā, neviena no konkrētā tipa lidmašīnām dēļ tā nogāzusies nav pēdējā laikā, bet nāks laiks, nāks notikumi. Protams, ka Krievijā nepacels ekoloģiskās un trokšņa prasības, kuras Tu 134/154 nevarēs iziet, bet dodu 99%, ka tas nenotiks.

4. Pieaugošās knkurences un tirgus sašaurinājuma dēļ tiek akceptēti vēl vairāk kompromisi apkopē.

edit: Aeroflot ar šā tipa lidmašīnām vairs nelido nu jau apaļu gadu.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 01 Jan 2011, 23:26:48 ]

Offline
Exclusivity
06. Jan 2011, 11:13 #758

Kopš: 22. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4438

Braucu ar: Ducati Panigale, Track- Kawa &1Horse Power & Xxxx

Varbūt kādu saista
[URL=http://www.radikal.ru]
[/URL]

Links

[ Šo ziņu laboja Exclusivity, 06 Jan 2011, 11:13:59 ]

Offline
Schutzstaffel
09. Jan 2011, 21:54 #759

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

B727 down
Offline
tomick
09. Jan 2011, 22:25 #760

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


06 Jan 2011, 11:13:24 Exclusivity rakstīja:
Varbūt kādu saista
[URL=http://www.radikal.ru]
[/URL]

Links


Gribētos, bet laikam jau par vecu.
Offline
Schutzstaffel
09. Jan 2011, 22:41 #761

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Gan jau ka kluudies.
Offline
kro
12. Jan 2011, 15:51 #762

Kopš: 17. Jan 2003

No: Zilupe

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: auto

Smoļenskas avārijas video rekonstrukcija.
http://newsru.com/russia/12jan2011/mak.html#rec
Offline
Schutzstaffel
12. Jan 2011, 17:34 #763

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Vai bļā... Es jau nu neko negribu te teikt, bet jā.. Apstiprinas visi manis minetie iemesli par katastrofas celoniem, ko mineju paris dienas pec katastrofas. Ne jau esmu baigais gaisregis, bet diemzel apstiprinas cilveku un situacijas ideoootisms. Kartejo reizi... Viss ir noticis tiesi taa kaa jau mineejaam pirms nepilna gada. Un shame on poljaki ka vini vel atklaujas kko es atvainojos dirst par to ka vainigi ir atc. Skumji un bezgaligi glupi.
Offline
Exclusivity
12. Jan 2011, 17:36 #764

Kopš: 22. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4438

Braucu ar: Ducati Panigale, Track- Kawa &1Horse Power & Xxxx


09 Jan 2011, 22:25:07 tomick rakstīja:

06 Jan 2011, 11:13:24 Exclusivity rakstīja:
Varbūt kādu saista
[URL=http://www.radikal.ru]
[/URL]

Links


Gribētos, bet laikam jau par vecu.


+ 1 Schutzstaffel rakstītajam- gan jau kļūdies...
Offline
Schutzstaffel
12. Jan 2011, 18:39 #765

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

1. GPWS ignore
2. VS ignore
3. Nepareizs QFE mm settings
4. MDA ignore
5. Approach ātrums stipri par lielu
6. Radio altimetra readings, barometric reading ignore
7. FMC programming ignore

ātrumā pārskrēju pāri, gan jau tur vēl ir..

Galu galā iepisa viņi zemē zem lidlauka augstuma virs jūras līmeņa , ZEM(!). Viņi ne tikai ar pārlieku lielu VS samazināja augstumu, bet pati zeme iepisa viņos, tā kā viņi tuvojās lidlaukam itkā kalnā ja skatas uz reljefu.

:edit: Patiesībskaot gandrīz vai neticami, ka tas ir tā arī bijis. Nav skaidrs uz ko viņi cerēja? Moš te kādam ir kādi komentāri?

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 Jan 2011, 18:42:54 ]

Offline
Whazaaa
12. Jan 2011, 18:42 #766

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

Jap, kā tur bij, lidmašīnas avārijai bij nepieciešami vismaz vairāki iemesli, šeit to ir gana.

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Schutzstaffel
12. Jan 2011, 18:43 #767

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Parasti vajag vismaz trīs.
Offline
Schutzstaffel
12. Jan 2011, 18:51 #768

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Šovakar būs kārtīgi jāizstudē tas saucamais doklads. Ir jau paradoksāli tas viss, bet kā jau tajā video arī teica, pasaulē katru gadu notiek vairāki Controlled Fight Into Terrain... Un nav iemesla arī krieviem neticēt šoeiz. Kautvai tā iemesla dēļ, ka par konkrēto avārijas vietu un tās augstumu virs jūras līmeņa attiecībā pret skrejceļu sadirst nav iespējams. Ar to vienu faktu jau pietiek principā..
Offline
briinums
12. Jan 2011, 21:54 #769

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem

un kaa ar versiju, ka tas viss ir izdomaats un ka crash bija sagatavots? taa infa kas nonaak presee un publikaa var buut pavisam cita

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
Schutzstaffel
12. Jan 2011, 22:19 #770

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Nu, šajā gadījumā, kā jau minēju, vieta, kur notika crash (un to var redzēt arī no satelīta), ir zemāk nekā skrejceļš. OK, pat ja mēs uzreiz iedomājāmies ka krievi nosauca nepareizu altimetra settingu, izmeklēšanas procesā sadirsa par rādījumiem uz atrastajiem pulksteņiem utt.. Bet fakts, ka viņi ir nogāzušies zemāk par skrejceļu tomēr norāda uz cilvēcisko faktoru + fakts, ka pie tās redzamības viņi bija zemāk par 100m, kas tur tajā lidostā bija MDA (Minimum Descend Altitude). OK, pat ja tiešām tika sadirsts par atmosfēras spiedienu, pēc kura noregulē altimetru, jebkurš normāls pilots neturpinās nosēšanos ar vertikālo ātrumu 1300 feet/min kad redzamība ir pilnīgā sūdā, pat neredzot nevienu vizuālu orientieri. Ok pat ja tas ir sadirsts par vertikālo ātrumu, tas viss tomēr nemaina lietas būtību.
Offline
Automaniaks
12. Jan 2011, 22:24 #771

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168

kas taa bija pasnaavnieku misija?
neticu, ka kaads speciaali ignoreetu tik daudz briidinaajuma signaalus un taadaa aatrumaa nestos zemee
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo