Online
Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV un PHEV
| Autors | Ziņojums |
| mrpresident | | 29. Oct 2025, 16:36 |
#7441
|
|  Kopš: 31. May 2004
Ziņojumi: 1285
Braucu ar: Elektrību
| Kas tur baigi smagāks. Skatos tagad tehniskajās, kas man nosacīti pie rokas pašmasas - Ltnk&Co 02 1895kg, Volvo XC40 (t3 - 1.5 benzīns) - 1778kg.
Šis ir veca faktors, kas ir pārspīlēts.
29 Oct 2025, 13:53:43 @shirminieks rakstīja:
29 Oct 2025, 13:20:10 @Gachaans rakstīja:
kā ar riepām EV? čoms pirks lynk & co 02, tam ir pakaļas piedziņa. VAr riskēt un likt kkādus sailuņus vai ko tamlīdzīgu, vai ja nebūs top plaukta riepas, ziemā ar to RWD ev varēs tikai driftēt?
var jau bļaut, ka nehuj pirkt ev, ja nav naudas top riepām, bet tam drapakam nāk R20 rati, un EV ir čoma gadījumā, pārliecinoši lētākais pārvietošanās līdzeklis.
Divas lietas ņem vērā:
1. EV ir labākais traction control, jo motors var momentāli identificēt, ka ritenis ir izslīdējis, un milisekunžu laikā regulēt uz riteni padoto griezes momentu;
2. EV ir smagāki.
Viens otru atceļ, tāpēc droši vien uz riepām skatītos tāpat kā pērkot 250-300hp pakaļpiedziņas auto 
| Offline | | |
| b1te | | 29. Oct 2025, 22:03 |
#7442
|
| Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1977
Braucu ar: das auto
|
29 Oct 2025, 10:20:06 @uteo rakstīja:
Nezinu kad viņš bija vēl lētāks, bet Septembrī paziņa ieleca pēdējā vilcienā un Kodiaq nopirka pa ~ 40000 pēc atbalsta saņemšanas.
pasūtot pavasarī/vasarā ar piegādi 3 mēnešu laikā. Septembrī atbalsta nebija, viņš beidzās jau augustā. | Offline | | |
| Gachaans | | 30. Oct 2025, 09:54 |
#7443
|
|  Kopš: 05. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 839
Braucu ar: OOOO
|
29 Oct 2025, 14:02:26 @i rakstīja:
29 Oct 2025, 13:20:10 @Gachaans rakstīja:
kā ar riepām EV? čoms pirks lynk & co 02, tam ir pakaļas piedziņa. VAr riskēt un likt kkādus sailuņus vai ko tamlīdzīgu, vai ja nebūs top plaukta riepas, ziemā ar to RWD ev varēs tikai driftēt?
var jau bļaut, ka nehuj pirkt ev, ja nav naudas top riepām, bet tam drapakam nāk R20 rati, un EV ir čoma gadījumā, pārliecinoši lētākais pārvietošanās līdzeklis.
Tieši tādam lynkam uzliku ķīnas ziemenes, ķīnietim ķīniešu gumija ilink snowgrabber 2 vai kautkas tāds. Marķējumi atbilstoši svaram un ātruma indeks pareizais kā grāmatiņā.
Uz mitra asfalta ja iemin līdz grīdai tad nedaudz jūt ka minimāli izslīd.
Vairāk kaitina ka ir skaļāk kā ar vasaras kontinentāļiem kam švammes iekšā salīmētas 
kāds svara indekss šādam vajadzīgs? nav parastas vieglā riepas? Manam A7 pašmasa +/- tāda pati, derēja parastas vieglo riepas. atsšķirība tikai tik, cik A7 ir pilnpiedziņas. | Offline | | |
| mrpresident | | 30. Oct 2025, 11:04 |
#7444
|
|  Kopš: 31. May 2004
Ziņojumi: 1285
Braucu ar: Elektrību
| Domāju, ka jāieliek arī te:
Nākamajā mēnesī Latvijas Elektroauto biedrība sāk organizēt ikmēneša meetup jaunā kvalitātē.
Šoreiz meetup kopā ar XPENG autosalonā Autobrava, K.Ulmaņa gatvē 96., 6.novembrī 18:30.
- Būs iespēja iepazīties ar Xpeng medeļiem
- Būs iespēja veikt testa braucienus ar tiem
- Būs iespēja apskatīt Autobrava servisu
- Būs iespēja satikties un forši papļāpāt.
Šoreiz arī lūgums reģistrēties, lai varam plānot.
https://forms.gle/E4voZx2kDiishUKH6
| Offline | | |
| Shiirs_iistais | | 30. Oct 2025, 11:07 |
#7445
|
|  Kopš: 10. Oct 2025
Ziņojumi: 471
Braucu ar: Tavu muteri uz bikernieku mežu
| Tur būs ko paēst un iedzert? | Offline | | |
| i | | 30. Oct 2025, 11:09 |
#7446
|
| Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 501
Braucu ar:
|
30 Oct 2025, 09:54:17 @Gachaans rakstīja:
29 Oct 2025, 14:02:26 @i rakstīja:
29 Oct 2025, 13:20:10 @Gachaans rakstīja:
kā ar riepām EV? čoms pirks lynk & co 02, tam ir pakaļas piedziņa. VAr riskēt un likt kkādus sailuņus vai ko tamlīdzīgu, vai ja nebūs top plaukta riepas, ziemā ar to RWD ev varēs tikai driftēt?
var jau bļaut, ka nehuj pirkt ev, ja nav naudas top riepām, bet tam drapakam nāk R20 rati, un EV ir čoma gadījumā, pārliecinoši lētākais pārvietošanās līdzeklis.
Tieši tādam lynkam uzliku ķīnas ziemenes, ķīnietim ķīniešu gumija ilink snowgrabber 2 vai kautkas tāds. Marķējumi atbilstoši svaram un ātruma indeks pareizais kā grāmatiņā.
Uz mitra asfalta ja iemin līdz grīdai tad nedaudz jūt ka minimāli izslīd.
Vairāk kaitina ka ir skaļāk kā ar vasaras kontinentāļiem kam švammes iekšā salīmētas 
kāds svara indekss šādam vajadzīgs? nav parastas vieglā riepas? Manam A7 pašmasa +/- tāda pati, derēja parastas vieglo riepas. atsšķirība tikai tik, cik A7 ir pilnpiedziņas.
103V XL | Offline | | |
| bum_bumz | | 30. Oct 2025, 11:32 |
#7447
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7293
Braucu ar: E34
|
30 Oct 2025, 11:04:23 @mrpresident rakstīja:
Domāju, ka jāieliek arī te:
Nākamajā mēnesī Latvijas Elektroauto biedrība sāk organizēt ikmēneša meetup jaunā kvalitātē.
Šoreiz meetup kopā ar XPENG autosalonā Autobrava, K.Ulmaņa gatvē 96., 6.novembrī 18:30.
- Būs iespēja iepazīties ar Xpeng medeļiem
- Būs iespēja veikt testa braucienus ar tiem
- Būs iespēja apskatīt Autobrava servisu
- Būs iespēja satikties un forši papļāpāt.
Mja, šorīt Zwickau meet's, ko darīt 9K iedzīvotājiem un ne tikai, ja aizklopēs ciet tur esošo VAG rūpnīcu. | Offline | | |
| kkas | | 30. Oct 2025, 13:01 |
#7448
|
|  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 10055
Braucu ar: Alfu
| Kapēc čainīzeru auto no rūpnīcas nenāk čīnizeru riepas? Kkādu BYD pilnīgi jaunu iepirkumā redzēju ar Continental. | Offline | | |
|
|
elbruss  | | 30. Oct 2025, 13:18 |
#7449
|
|  Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1131
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Domāju, ka pie vainas ir EU regulējums un arī mārketings.
Continental riepām ir visi iespējamie sertifikāti un attiecīgi vieglāk reģistrēt automašīnu EU tirgum, nevis vēl skaidroties par Sailun kedām.
Mārketings pozicionē BYD kā modernu, kvalitatīvu, premium produktu un attiecīgi premium zīmola riepas ļauj to attaisnot pircēju acīs. | Offline | | |
| shirminieks | | 30. Oct 2025, 13:30 |
#7450
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1993
Braucu ar: 81
|
30 Oct 2025, 13:01:55 @kkas rakstīja:
Kapēc čainīzeru auto no rūpnīcas nenāk čīnizeru riepas? Kkādu BYD pilnīgi jaunu iepirkumā redzēju ar Continental.
Ja gribi redzēt ķīniešu riepas uz jauniem auto, skaties Eiropiešu virzienā - VAG mēdz nākt uz LingLong…  | Offline | | |
| Zeip | | 30. Oct 2025, 14:26 |
#7451
|
| Kopš: 22. May 2016
Ziņojumi: 176
Braucu ar:
|
30 Oct 2025, 13:18:08 @elbruss rakstīja:
Domāju, ka pie vainas ir EU regulējums un arī mārketings.
Continental riepām ir visi iespējamie sertifikāti un attiecīgi vieglāk reģistrēt automašīnu EU tirgum, nevis vēl skaidroties par Sailun kedām.
Mārketings pozicionē BYD kā modernu, kvalitatīvu, premium produktu un attiecīgi premium zīmola riepas ļauj to attaisnot pircēju acīs.
Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends. | Offline | | |
elbruss  | | 30. Oct 2025, 15:14 |
#7452
|
|  Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1131
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
|
30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.
Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem... | Offline | | |
| Mizx | | 30. Oct 2025, 15:19 |
#7453
|
|  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7303
Braucu ar:
|
30 Oct 2025, 15:14:49 @elbruss rakstīja:
30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.
Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...
Bingo! | Offline | | |
| shirminieks | | 30. Oct 2025, 15:32 |
#7454
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1993
Braucu ar: 81
|
30 Oct 2025, 15:14:49 @elbruss rakstīja:
30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.
Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...
Precizējot šo - autoražotāji izsludina tender'us par riepu piegādi, kam jāatbilst noteiktiem kritērijiem ar kuriem sertificēts auto; lētākais, kurš izpilda, dabū piegādes līgumu.
Šo runāju ar vienu paziņu no dīlera - bija tenderis, LingLong iedeva labāko ciparu un atbilda prasībām; rezultātā tika pie pasūtījuma 
Linglong Becoming Volkswagen Group's First Domestic Tire Supplier in China
Bet tas nemaina faktu, ka es kā pircējs justos (maigi sakot) uzmests ja auto, kuru nopērku par 50kEUR, nāk uz LingLong'iem  | Offline | | |
| Mizx | | 30. Oct 2025, 15:39 |
#7455
|
|  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7303
Braucu ar:
|
30 Oct 2025, 15:32:38 @shirminieks rakstīja:
30 Oct 2025, 15:14:49 @elbruss rakstīja:
30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.
Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...
Precizējot šo - autoražotāji izsludina tender'us par riepu piegādi, kam jāatbilst noteiktiem kritērijiem ar kuriem sertificēts auto; lētākais, kurš izpilda, dabū piegādes līgumu.
Šo runāju ar vienu paziņu no dīlera - bija tenderis, LingLong iedeva labāko ciparu un atbilda prasībām; rezultātā tika pie pasūtījuma 
Linglong Becoming Volkswagen Group's First Domestic Tire Supplier in China
Bet tas nemaina faktu, ka es kā pircējs justos (maigi sakot) uzmests ja auto, kuru nopērku par 50kEUR, nāk uz LingLong'iem 
Dīleris jā, jo klientam var būt vajadzīgas ziemas, ne vasaras riepas izbraucot no salona. Uz konveijeru gan iepirkumi tā nenotiek, tur viss tāpat kā logu slotiņām, eļļām, paklājiņiem un pārējām auto komponentēm. | Offline | | |
elbruss  | | 30. Oct 2025, 15:44 |
#7456
|
|  Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1131
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Volkswagen ir privāts kantoris, tam nav obligāti jāizvēlas lētākais piedāvājums, bet jā viņi jau sen (no 2016.) sadarbojas ar Linglong. Sākumā laikam rezerves riteņus lika, tagad vai tikai visiem Tiguaniem nenāk riepas no šiem. Droši vien salda cena un pieņemama kvalitāte. Starp citu, viņiem tās riepas ražo Serbijā. Neredzu problēmu, tikai aizspriedumus. [ Šo ziņu laboja elbruss, 30 Oct 2025, 15:46:04 ] | Offline | | |
|
|
| Shiirs_iistais | | 30. Oct 2025, 17:24 |
#7457
|
|  Kopš: 10. Oct 2025
Ziņojumi: 471
Braucu ar: Tavu muteri uz bikernieku mežu
| Linglong zvaniņš skan...
Jus ko veči pīpā, tās riepas tak elektromobilim nevar likt, vinas ir skaļas, smagas un kantainas. | Offline | | |
| Oo_jaa_rs | | 30. Oct 2025, 17:36 |
#7458
|
| Kopš: 14. Nov 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 682
Braucu ar: Subaru
| Tātad esi pats pircis! ) | Offline | | |
| Shiirs_iistais | | 30. Oct 2025, 17:50 |
#7459
|
|  Kopš: 10. Oct 2025
Ziņojumi: 471
Braucu ar: Tavu muteri uz bikernieku mežu
|
30 Oct 2025, 17:36:04 @Oo_jaa_rs rakstīja:
Tātad esi pats pircis! )
Neapstrīdu, bija tāda lieta, tikai darba dīzelim. Arī oriģinālās toyo kas nāca teslai ielaidu konteinerā pēc pus gada, jo nevarēju izturēt troksni un nācās nopirkt mišelinus ar paralonu iekšpusē.  | Offline | | |
| shirminieks | | 30. Oct 2025, 20:07 |
#7460
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1993
Braucu ar: 81
|
30 Oct 2025, 15:39:00 @Mizx rakstīja:
30 Oct 2025, 15:32:38 @shirminieks rakstīja:
30 Oct 2025, 15:14:49 @elbruss rakstīja:
30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.
Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...
Precizējot šo - autoražotāji izsludina tender'us par riepu piegādi, kam jāatbilst noteiktiem kritērijiem ar kuriem sertificēts auto; lētākais, kurš izpilda, dabū piegādes līgumu.
Šo runāju ar vienu paziņu no dīlera - bija tenderis, LingLong iedeva labāko ciparu un atbilda prasībām; rezultātā tika pie pasūtījuma 
Linglong Becoming Volkswagen Group's First Domestic Tire Supplier in China
Bet tas nemaina faktu, ka es kā pircējs justos (maigi sakot) uzmests ja auto, kuru nopērku par 50kEUR, nāk uz LingLong'iem 
Dīleris jā, jo klientam var būt vajadzīgas ziemas, ne vasaras riepas izbraucot no salona. Uz konveijeru gan iepirkumi tā nenotiek, tur viss tāpat kā logu slotiņām, eļļām, paklājiņiem un pārējām auto komponentēm.
Nevis dīlera, bet Volkswagen tenderis - viņi paši bija šokā, ka uz 50k€ auto nāk LingLong’i, bet caur importieri šo noskaidroja | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|