Online
Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
Amphiney | |  Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: F11
| B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca. | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 1076
Braucu ar:
|
18 Jan 2025, 08:34:06 @Amphiney rakstīja:
B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.
Precīzi no 15.gada. Japielāgojas situācijai, jāliek atpakaļ un jābrauc tālāk. | Offline | | |
wanksta | |  Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7606
Braucu ar:
|
18 Jan 2025, 13:34:57 @smilee45 rakstīja:
18 Jan 2025, 08:34:06 @Amphiney rakstīja:
B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.
Precīzi no 15.gada. Japielāgojas situācijai, jāliek atpakaļ un jābrauc tālāk.
Tieši pamazām rodas doma pa 520d ap 2013-2016 gadu, kuru motoru labāk, ja ir variācijas?[ Šo ziņu laboja wanksta, 18 Jan 2025, 15:03:50 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4775
Braucu ar: BMW E90 330i
|
18 Jan 2025, 14:59:10 @wanksta rakstīja:
18 Jan 2025, 13:34:57 @smilee45 rakstīja:
18 Jan 2025, 08:34:06 @Amphiney rakstīja:
B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.
Precīzi no 15.gada. Japielāgojas situācijai, jāliek atpakaļ un jābrauc tālāk.
Tieši pamazām rodas doma pa 520d ap 2013-2016 gadu, kuru motoru labāk, ja ir variācijas?
550D | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 1076
Braucu ar:
|
18 Jan 2025, 14:59:10 @wanksta rakstīja:
18 Jan 2025, 13:34:57 @smilee45 rakstīja:
18 Jan 2025, 08:34:06 @Amphiney rakstīja:
B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.
Precīzi no 15.gada. Japielāgojas situācijai, jāliek atpakaļ un jābrauc tālāk.
Tieši pamazām rodas doma pa 520d ap 2013-2016 gadu, kuru motoru labāk, ja ir variācijas?
Tagad galvenais, lai DPF vietā. Nu katrā ziņa tie b47 iet 500k+ km brīvi ar orģinālo ķēdi, galvenais tik eļļu mainīt, nevis tikai filtru  | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4775
Braucu ar: BMW E90 330i
|
18 Jan 2025, 16:33:34 @smilee45 rakstīja:
18 Jan 2025, 14:59:10 @wanksta rakstīja:
18 Jan 2025, 13:34:57 @smilee45 rakstīja:
18 Jan 2025, 08:34:06 @Amphiney rakstīja:
B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.
Precīzi no 15.gada. Japielāgojas situācijai, jāliek atpakaļ un jābrauc tālāk.
Tieši pamazām rodas doma pa 520d ap 2013-2016 gadu, kuru motoru labāk, ja ir variācijas?
Tagad galvenais, lai DPF vietā. Nu katrā ziņa tie b47 iet 500k+ km brīvi ar orģinālo ķēdi, galvenais tik eļļu mainīt, nevis tikai filtru 
tā kāds dara  | Offline | | |
wanksta | |  Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7606
Braucu ar:
|
18 Jan 2025, 15:33:53 @HiJaCKeR rakstīja:
550D
No, tieši 2litri, jo vajadzīgs Max ekonomisks auto kā alternatīva mazlitrāžas tarataikām un arī bez visām tām trīs litru kloķvārpstu, pamatgultņu un citām nejēdzīgajām problēmām | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4775
Braucu ar: BMW E90 330i
|
18 Jan 2025, 18:32:03 @wanksta rakstīja:
18 Jan 2025, 15:33:53 @HiJaCKeR rakstīja:
550D
No, tieši 2litri, jo vajadzīgs Max ekonomisks auto kā alternatīva mazlitrāžas tarataikām un arī bez visām tām trīs litru kloķvārpstu, pamatgultņu un citām nejēdzīgajām problēmām
jāpērk auto ar mazu noskrējienu. tiem B47 ir visas tās pašas problēmas kas N47. | Offline | | |
|
wanksta | |  Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7606
Braucu ar:
| Kādas tās ir? Nu izņemot jau par standartu kļuvušo ķēžu maiņu un dpf vecuma problēmas | Offline | | |
Bullis | |  Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2470
Braucu ar:
| Fku vari pirkt ja tev kabatā ir lieki kādi 5k un tu esi gatavs, ka viņa jebkurā brīdī var tev paprasīt investīcijas, ja liekas naudas nav, vari nesapņot, skaties labāk kādu E sēriju ar čuguna bloku. | Offline | | |
K_K | | Kopš: 24. Nov 2016
Ziņojumi: 182
Braucu ar:
| ja viņš izpildītu pāris lab.darbus fizikā, iespējams, ka jautājumu būtu mazāk.
| Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3902
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt 
Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt. | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16719
Braucu ar:
| resnais no tā ka TA varēs iziet bez filtriem,nonācis līdz ''vsegda možna podkiņit fiļtr'' | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 797
Braucu ar:
|
24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt 
Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.
Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem ! 
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.[ Šo ziņu laboja Briize, 24 Jan 2025, 09:51:57 ] | Offline | | |
wanksta | |  Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7606
Braucu ar:
| 25% Normāla pielaide  | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5120
Braucu ar: cieņu
| Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto  | Offline | | |
|
Elviss  | |  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22676
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| nesapratu video jēgu, ķipa viņš baigais guru, tulīt visus izlaidīs, bet beigās CSDD parāda 4x vairāk?! 
Varbūt tas viņa štrunts nav nokalibrēts?
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Amphiney | |  Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: F11
|
24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto 
ir jau teikts, bet tur jau tā bēda, ka smird jau tieši 2007-2013 gadu dīzeļi, kam rūpnīcā uzstādīts un paredzēts dpf, taču uz ielas nu jau retajam viņš tur ir. tos nepārbaudīs un brauks tālāk. šos ar varēja mērīt | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3902
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Jan 2025, 10:02:46 @Elviss rakstīja:
nesapratu video jēgu, ķipa viņš baigais guru, tulīt visus izlaidīs, bet beigās CSDD parāda 4x vairāk?! 
Varbūt tas viņa štrunts nav nokalibrēts?
Video neskatījos, bet pieņemu, ka CSDD ar Kriņa/Levita režimu veic genocīdu pret tautu, veicot daļinu mērijumus ar neprecīzām iekārtām un rezultātā neļaujot iziet TA auto, kuriem DPF nemaz nav  | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5120
Braucu ar: cieņu
|
24 Jan 2025, 10:02:46 @Elviss rakstīja:
nesapratu video jēgu, ķipa viņš baigais guru, tulīt visus izlaidīs, bet beigās CSDD parāda 4x vairāk?! 
Varbūt tas viņa štrunts nav nokalibrēts?
Kaut kur bija info, ka ir divu veidu iekārtas, kas mēra cietās daļiņas pēc dažādiem principiem. Tā, kura ir CSDD rīcībā ir krietni vien precīzāka, bet attiecīgi arī dārgāka, iespējams, tas varētu būt faktors, kas ietekmē dažādos rezultātus. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|