Online

Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
Amphiney
18. Jan 2025, 08:34 #741

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: F11

B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.
Offline
smilee45
18. Jan 2025, 13:34 #742

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 1076

Braucu ar:


18 Jan 2025, 08:34:06 @Amphiney rakstīja:
B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.

Precīzi no 15.gada. Japielāgojas situācijai, jāliek atpakaļ un jābrauc tālāk.
Offline
wanksta
18. Jan 2025, 14:59 #743

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7606

Braucu ar:


18 Jan 2025, 13:34:57 @smilee45 rakstīja:

18 Jan 2025, 08:34:06 @Amphiney rakstīja:
B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.

Precīzi no 15.gada. Japielāgojas situācijai, jāliek atpakaļ un jābrauc tālāk.


Tieši pamazām rodas doma pa 520d ap 2013-2016 gadu, kuru motoru labāk, ja ir variācijas?

[ Šo ziņu laboja wanksta, 18 Jan 2025, 15:03:50 ]

Offline
HiJaCKeR
18. Jan 2025, 15:33 #744

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4775

Braucu ar: BMW E90 330i


18 Jan 2025, 14:59:10 @wanksta rakstīja:

18 Jan 2025, 13:34:57 @smilee45 rakstīja:

18 Jan 2025, 08:34:06 @Amphiney rakstīja:
B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.

Precīzi no 15.gada. Japielāgojas situācijai, jāliek atpakaļ un jābrauc tālāk.


Tieši pamazām rodas doma pa 520d ap 2013-2016 gadu, kuru motoru labāk, ja ir variācijas?

550D
Offline
smilee45
18. Jan 2025, 16:33 #745

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 1076

Braucu ar:


18 Jan 2025, 14:59:10 @wanksta rakstīja:

18 Jan 2025, 13:34:57 @smilee45 rakstīja:

18 Jan 2025, 08:34:06 @Amphiney rakstīja:
B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.

Precīzi no 15.gada. Japielāgojas situācijai, jāliek atpakaļ un jābrauc tālāk.


Tieši pamazām rodas doma pa 520d ap 2013-2016 gadu, kuru motoru labāk, ja ir variācijas?

Tagad galvenais, lai DPF vietā. Nu katrā ziņa tie b47 iet 500k+ km brīvi ar orģinālo ķēdi, galvenais tik eļļu mainīt, nevis tikai filtru
Offline
HiJaCKeR
18. Jan 2025, 16:40 #746

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4775

Braucu ar: BMW E90 330i


18 Jan 2025, 16:33:34 @smilee45 rakstīja:

18 Jan 2025, 14:59:10 @wanksta rakstīja:

18 Jan 2025, 13:34:57 @smilee45 rakstīja:

18 Jan 2025, 08:34:06 @Amphiney rakstīja:
B Divnieki jau f sēriju faceliftos nāca.

Precīzi no 15.gada. Japielāgojas situācijai, jāliek atpakaļ un jābrauc tālāk.


Tieši pamazām rodas doma pa 520d ap 2013-2016 gadu, kuru motoru labāk, ja ir variācijas?

Tagad galvenais, lai DPF vietā. Nu katrā ziņa tie b47 iet 500k+ km brīvi ar orģinālo ķēdi, galvenais tik eļļu mainīt, nevis tikai filtru

tā kāds dara
Offline
wanksta
18. Jan 2025, 18:32 #747

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7606

Braucu ar:


18 Jan 2025, 15:33:53 @HiJaCKeR rakstīja:
550D


No, tieši 2litri, jo vajadzīgs Max ekonomisks auto kā alternatīva mazlitrāžas tarataikām un arī bez visām tām trīs litru kloķvārpstu, pamatgultņu un citām nejēdzīgajām problēmām
Offline
HiJaCKeR
18. Jan 2025, 18:41 #748

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4775

Braucu ar: BMW E90 330i


18 Jan 2025, 18:32:03 @wanksta rakstīja:

18 Jan 2025, 15:33:53 @HiJaCKeR rakstīja:
550D


No, tieši 2litri, jo vajadzīgs Max ekonomisks auto kā alternatīva mazlitrāžas tarataikām un arī bez visām tām trīs litru kloķvārpstu, pamatgultņu un citām nejēdzīgajām problēmām

jāpērk auto ar mazu noskrējienu. tiem B47 ir visas tās pašas problēmas kas N47.
Offline
wanksta
18. Jan 2025, 18:58 #749

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7606

Braucu ar:

Kādas tās ir? Nu izņemot jau par standartu kļuvušo ķēžu maiņu un dpf vecuma problēmas
Offline
Bullis
18. Jan 2025, 19:13 #750

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2470

Braucu ar:

Fku vari pirkt ja tev kabatā ir lieki kādi 5k un tu esi gatavs, ka viņa jebkurā brīdī var tev paprasīt investīcijas, ja liekas naudas nav, vari nesapņot, skaties labāk kādu E sēriju ar čuguna bloku.
Offline
K_K
24. Jan 2025, 09:24 #751

Kopš: 24. Nov 2016

Ziņojumi: 182

Braucu ar:

ja viņš izpildītu pāris lab.darbus fizikā, iespējams, ka jautājumu būtu mazāk.
Offline
smudo
24. Jan 2025, 09:37 #752

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3902

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt

Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.
Offline
uldens1
24. Jan 2025, 09:43 #753

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16719

Braucu ar:

resnais no tā ka TA varēs iziet bez filtriem,nonācis līdz ''vsegda možna podkiņit fiļtr''
Offline
Briize
24. Jan 2025, 09:50 #754

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 797

Braucu ar:


24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt

Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.

Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem !
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.

[ Šo ziņu laboja Briize, 24 Jan 2025, 09:51:57 ]

Offline
wanksta
24. Jan 2025, 09:52 #755

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7606

Braucu ar:

25% Normāla pielaide
Offline
Mikels
24. Jan 2025, 09:55 #756

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5120

Braucu ar: cieņu

Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto
Offline
Elviss
24. Jan 2025, 10:02 #757

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22676

Braucu ar: VAZ 2101 80'

nesapratu video jēgu, ķipa viņš baigais guru, tulīt visus izlaidīs, bet beigās CSDD parāda 4x vairāk?!

Varbūt tas viņa štrunts nav nokalibrēts?

-----------------

RT Translations
Offline
Amphiney
24. Jan 2025, 10:21 #758

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: F11


24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto


ir jau teikts, bet tur jau tā bēda, ka smird jau tieši 2007-2013 gadu dīzeļi, kam rūpnīcā uzstādīts un paredzēts dpf, taču uz ielas nu jau retajam viņš tur ir. tos nepārbaudīs un brauks tālāk. šos ar varēja mērīt
Offline
smudo
24. Jan 2025, 10:24 #759

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3902

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


24 Jan 2025, 10:02:46 @Elviss rakstīja:
nesapratu video jēgu, ķipa viņš baigais guru, tulīt visus izlaidīs, bet beigās CSDD parāda 4x vairāk?!

Varbūt tas viņa štrunts nav nokalibrēts?


Video neskatījos, bet pieņemu, ka CSDD ar Kriņa/Levita režimu veic genocīdu pret tautu, veicot daļinu mērijumus ar neprecīzām iekārtām un rezultātā neļaujot iziet TA auto, kuriem DPF nemaz nav
Offline
Mikels
24. Jan 2025, 10:24 #760

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5120

Braucu ar: cieņu


24 Jan 2025, 10:02:46 @Elviss rakstīja:
nesapratu video jēgu, ķipa viņš baigais guru, tulīt visus izlaidīs, bet beigās CSDD parāda 4x vairāk?!

Varbūt tas viņa štrunts nav nokalibrēts?

Kaut kur bija info, ka ir divu veidu iekārtas, kas mēra cietās daļiņas pēc dažādiem principiem. Tā, kura ir CSDD rīcībā ir krietni vien precīzāka, bet attiecīgi arī dārgāka, iespējams, tas varētu būt faktors, kas ietekmē dažādos rezultātus.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo