Autors | Ziņojums |
kurlis | 12. Jun 2025, 16:48 |
#7201
|
|
 Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4177
Braucu ar:
| Pēc visām powera tradīcijām, izmeklēšana tiek finalizēta pirms vietējie vispār ir ieradušies notikumu vietā 
P.S. - Arī esmu pieredzējis Air Crash Investigation skatītājs. [ Šo ziņu laboja kurlis, 12 Jun 2025, 16:49:11 ] |
Offline | |
|
piradzinjsh | 12. Jun 2025, 16:53 |
#7202
|
|
Kopš: 29. Aug 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 2391
Braucu ar: vienu radzi
| Bet prieškam vēl forums ir domāts? |
Offline | |
|
atrabotka | 12. Jun 2025, 17:08 |
#7203
|
|
 Kopš: 01. Mar 2022
Ziņojumi: 141
Braucu ar:
| Ja nav izlaisti "flapi", tad pie pacelšanās uzreiz ieslēdzas "takeoff configuration warning". Iespējams B787 ir vēl citi papildus drošības mehānismi šādā situācijā. Jābūt galīgi stulbam, lai turpinātu pacelšanos šādā situācijā. Apkalpe bija pieredzējusi. |
Offline | |
|
Ch | 12. Jun 2025, 18:01 |
#7204
|
|
 Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4357
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Es drizak liktu uz to ka ievilka flapus nevis shasiju bet nu ta jau maniis kas notika. Anyway izskatas pec human error  |
Offline | |
|
user | 12. Jun 2025, 18:10 |
#7205
|
|
Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14228
Braucu ar:
| Ta video no pacelsanas lidz pizgec.
https://x.com/clashreport/status/1933169393250484409?s=19 |
Offline | |
|
uldens1 | 12. Jun 2025, 18:38 |
#7206
|
|
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16733
Braucu ar:
|
12 Jun 2025, 18:10:30 @user rakstīja:
Ta video no pacelsanas lidz pizgec.
https://x.com/clashreport/status/1933169393250484409?s=19
Kur tur 5 minūtes 30 sekundes un nogāzās |
Offline | |
|
Bmwpowerists | 12. Jun 2025, 19:06 |
#7207
|
|
 Kopš: 03. Jun 2010
Ziņojumi: 246
Braucu ar: ///M
| BBC raksta, ka Indijas mediji, kuri slimnīcā runājuši ar Ramešu, citējuši viņa teikto: "Trīsdesmit sekundes pēc pacelšanās atskanēja skaļa skaņa, un tad lidmašīna avarēja. Tas viss notika tik ātri." |
Offline | |
|
uldens1 | 12. Jun 2025, 19:33 |
#7208
|
|
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16733
Braucu ar:
|
12 Jun 2025, 12:41:21 @Ch rakstīja:
Dreamliner nogazies
https://edition.cnn.com/world/live-news/ahmedab...e-crash-06-12-25
https://x.com/faytuks/status/1933089375296147484?s=46
Man vienīgajam tajā vidikā izskatās, ka ir clean wing/bez flapiem? 
hvz paskatījos citus video viņi tā visi izskatās https://www.youtube.com/watch?v=Q1XZHGGsfHs |
Offline | |
|
|
kasparitto | 12. Jun 2025, 19:39 |
#7209
|
|
 Kopš: 11. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 762
Braucu ar:
| Paskatījos BBC news, tur runāja bijušais izmeklētājs, eksperts utt. Citēju viņa teikto: "From available videos extremely hard to say were slats and flaps extended or not.."
Tas tā, par dažiem vietējiem ekspertiem, kas jau te paziņo, ka flaps neesot bijuši izlaisti 
Mums airbusā, ja nebūtu izlaisti flapi lidmašīna par to ziņotu, nemaz tā pat gribot nevar pacelties ar nepareizu konfigurāciju. Ticu, ka Boeingiem ir tādas pat aizsardzības. |
Offline | |
|
piradzinjsh | 12. Jun 2025, 20:22 |
#7210
|
|
Kopš: 29. Aug 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 2391
Braucu ar: vienu radzi
| Taiktokā ir video ar pacelšanos |
Offline | |
|
piradzinjsh | 12. Jun 2025, 20:24 |
#7211
|
|
Kopš: 29. Aug 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 2391
Braucu ar: vienu radzi
| Tais laikam ir tas pats
https://vm.tiktok.com/ZNdA4569T/
https://vm.tiktok.com/ZNdA4569T/" target="_blank" class="postlink">Links |
Offline | |
|
Zalespljavejs | 12. Jun 2025, 20:31 |
#7212
|
|
 Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2631
Braucu ar: tautas auto
| Gan jau kāds aviācijas eksperts palabos, bet manuprāt šīs ir sekas vienai milzīgai problēmai - Indiešu/Pakistāņu pilotu (ne)kvalifikācijai.
Cik esmu dzirdējis, tad tieši šo divu valstu pilsoņi aktīvi ir krāpušies pilotu eksāmenos, kas ir rezultējies nevienā vien traģēdijā.  |
Offline | |
|
bills | 12. Jun 2025, 20:46 |
#7213
|
|
 Kopš: 02. Jan 2009
Ziņojumi: 1188
Braucu ar:
|
12 Jun 2025, 20:31:06 @Zalespljavejs rakstīja:
Gan jau kāds aviācijas eksperts palabos, bet manuprāt šīs ir sekas vienai milzīgai problēmai - Indiešu/Pakistāņu pilotu (ne)kvalifikācijai.
Cik esmu dzirdējis, tad tieši šo divu valstu pilsoņi aktīvi ir krāpušies pilotu eksāmenos, kas ir rezultējies nevienā vien traģēdijā. 
Man liekas tas vairāk izplatīts starp krievu pilotiem, viņi vēl pamanās kodēt :denzel:[ Šo ziņu laboja bills, 12 Jun 2025, 20:46:28 ] |
Offline | |
|
s-line | 12. Jun 2025, 22:41 |
#7214
|
|
 Kopš: 08. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: kūtiņu
|
12 Jun 2025, 20:31:06 @Zalespljavejs rakstīja:
Gan jau kāds aviācijas eksperts palabos, bet manuprāt šīs ir sekas vienai milzīgai problēmai - Indiešu/Pakistāņu pilotu (ne)kvalifikācijai.
Cik esmu dzirdējis, tad tieši šo divu valstu pilsoņi aktīvi ir krāpušies pilotu eksāmenos, kas ir rezultējies nevienā vien traģēdijā. 
Ziņás lasīju,ka pirmajam pilotam bija apm 8600h pieredze, otrajam 0h |
Offline | |
|
Modrs | 12. Jun 2025, 22:41 |
#7215
|
|
 Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10395
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Man jau šķiet, ka tik mazā augstumā tak neviens pilots parasti nesāk negramstīties gar šasijas un flapu kloķiem. Celties ta cēlās, bet, vai tad tam nebija jānotiek straujāk?
Bet moš pilotu kasjaks dēļ noguruma, mēmākājām virstundām utt.
Paksatoties to video, jobiens tāds pamatīgs dēļ pilnajām degvielas tvertnē[ Šo ziņu laboja Modrs, 12 Jun 2025, 22:44:48 ] |
Offline | |
|
Ksneps | 12. Jun 2025, 23:22 |
#7216
|
|
Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1461
Braucu ar:
| Pirms dažām nedēļām sēdēju gejropas lidostā un gaidīju vairākas stundas līdz reisam. Kafejnīcā pa logu skatījos kā tās lidmašīnas ceļas augšā. Teikšu tā - tikai uz aci salīdzinot šī indijas lidmašīna kaut kā par lēnu ieskrējusies un par lēnu ceļas augšup. Parasti lidmašīna strauji uzņem augstumu ar pārliecinošu dzinēju veiktspēju. Pavirši sakot bijuši vai nebujuši tie flap vai šasija. Ja ir jauda - tā lidmašīna lido. Te acīmredzot nav jaudas. Jo sākumā pacēlās gaisā, bet nav turpinājuma.
Tāds švaks tas indiešu lidojums... 
Cheers, neesmu seksperts
[ Šo ziņu laboja Ksneps, 12 Jun 2025, 23:24:05 ] |
Offline | |
|
|
user | |
Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14228
Braucu ar:
| ekspertiem te bilde par spārniem, flapiem
|
Offline | |
|
user | |
Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14228
Braucu ar:
| un
Flightradar24
@flightradar24
We are continuing to process data from receiver sources individually. Additional processing confirms #AI171 departed using the full length of Runway 23 at Ahmedabad. RWY 23 is 11,499 feet long. The aircraft backtracked to the end of the runway before beginning its take off roll. |
Offline | |
|
Sandis_UR | |
 Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3972
Braucu ar: BITURBO
| Kas ar AVHERALD noticis? |
Offline | |
|
piradzinjsh | |
Kopš: 29. Aug 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 2391
Braucu ar: vienu radzi
| Raksta, ka jau 310 upuri. |
Offline | |
|