Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 28 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
kurlis
12. Jun 2025, 16:48 #7201

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4177

Braucu ar:

Pēc visām powera tradīcijām, izmeklēšana tiek finalizēta pirms vietējie vispār ir ieradušies notikumu vietā
P.S. - Arī esmu pieredzējis Air Crash Investigation skatītājs.

[ Šo ziņu laboja kurlis, 12 Jun 2025, 16:49:11 ]

Offline
piradzinjsh
12. Jun 2025, 16:53 #7202

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2391

Braucu ar: vienu radzi

Bet prieškam vēl forums ir domāts?
Offline
atrabotka
12. Jun 2025, 17:08 #7203

Kopš: 01. Mar 2022

Ziņojumi: 141

Braucu ar:

Ja nav izlaisti "flapi", tad pie pacelšanās uzreiz ieslēdzas "takeoff configuration warning". Iespējams B787 ir vēl citi papildus drošības mehānismi šādā situācijā. Jābūt galīgi stulbam, lai turpinātu pacelšanos šādā situācijā. Apkalpe bija pieredzējusi.
Offline
Ch
12. Jun 2025, 18:01 #7204

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4357

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Es drizak liktu uz to ka ievilka flapus nevis shasiju bet nu ta jau maniis kas notika. Anyway izskatas pec human error
Offline
user
12. Jun 2025, 18:10 #7205

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14228

Braucu ar:

Ta video no pacelsanas lidz pizgec.

https://x.com/clashreport/status/1933169393250484409?s=19
Offline
uldens1
12. Jun 2025, 18:38 #7206

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16733

Braucu ar:


12 Jun 2025, 18:10:30 @user rakstīja:
Ta video no pacelsanas lidz pizgec.

https://x.com/clashreport/status/1933169393250484409?s=19
Kur tur 5 minūtes 30 sekundes un nogāzās
Offline
Bmwpowerists
12. Jun 2025, 19:06 #7207

Kopš: 03. Jun 2010

Ziņojumi: 246

Braucu ar: ///M

BBC raksta, ka Indijas mediji, kuri slimnīcā runājuši ar Ramešu, citējuši viņa teikto: "Trīsdesmit sekundes pēc pacelšanās atskanēja skaļa skaņa, un tad lidmašīna avarēja. Tas viss notika tik ātri."
Offline
uldens1
12. Jun 2025, 19:33 #7208

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16733

Braucu ar:


12 Jun 2025, 12:41:21 @Ch rakstīja:
Dreamliner nogazies

https://edition.cnn.com/world/live-news/ahmedab...e-crash-06-12-25


https://x.com/faytuks/status/1933089375296147484?s=46

Man vienīgajam tajā vidikā izskatās, ka ir clean wing/bez flapiem?
hvz paskatījos citus video viņi tā visi izskatās https://www.youtube.com/watch?v=Q1XZHGGsfHs
Offline
kasparitto
12. Jun 2025, 19:39 #7209

Kopš: 11. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar:

Paskatījos BBC news, tur runāja bijušais izmeklētājs, eksperts utt. Citēju viņa teikto: "From available videos extremely hard to say were slats and flaps extended or not.."

Tas tā, par dažiem vietējiem ekspertiem, kas jau te paziņo, ka flaps neesot bijuši izlaisti
Mums airbusā, ja nebūtu izlaisti flapi lidmašīna par to ziņotu, nemaz tā pat gribot nevar pacelties ar nepareizu konfigurāciju. Ticu, ka Boeingiem ir tādas pat aizsardzības.
Offline
piradzinjsh
12. Jun 2025, 20:22 #7210

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2391

Braucu ar: vienu radzi

Taiktokā ir video ar pacelšanos
Offline
piradzinjsh
12. Jun 2025, 20:24 #7211

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2391

Braucu ar: vienu radzi

Tais laikam ir tas pats
https://vm.tiktok.com/ZNdA4569T/
https://vm.tiktok.com/ZNdA4569T/" target="_blank" class="postlink">Links
Offline
Zalespljavejs
12. Jun 2025, 20:31 #7212

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2631

Braucu ar: tautas auto

Gan jau kāds aviācijas eksperts palabos, bet manuprāt šīs ir sekas vienai milzīgai problēmai - Indiešu/Pakistāņu pilotu (ne)kvalifikācijai.

Cik esmu dzirdējis, tad tieši šo divu valstu pilsoņi aktīvi ir krāpušies pilotu eksāmenos, kas ir rezultējies nevienā vien traģēdijā.
Offline
bills
12. Jun 2025, 20:46 #7213

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1188

Braucu ar:


12 Jun 2025, 20:31:06 @Zalespljavejs rakstīja:
Gan jau kāds aviācijas eksperts palabos, bet manuprāt šīs ir sekas vienai milzīgai problēmai - Indiešu/Pakistāņu pilotu (ne)kvalifikācijai.

Cik esmu dzirdējis, tad tieši šo divu valstu pilsoņi aktīvi ir krāpušies pilotu eksāmenos, kas ir rezultējies nevienā vien traģēdijā.


Man liekas tas vairāk izplatīts starp krievu pilotiem, viņi vēl pamanās kodēt :denzel:

[ Šo ziņu laboja bills, 12 Jun 2025, 20:46:28 ]

Offline
s-line
12. Jun 2025, 22:41 #7214

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: kūtiņu


12 Jun 2025, 20:31:06 @Zalespljavejs rakstīja:
Gan jau kāds aviācijas eksperts palabos, bet manuprāt šīs ir sekas vienai milzīgai problēmai - Indiešu/Pakistāņu pilotu (ne)kvalifikācijai.

Cik esmu dzirdējis, tad tieši šo divu valstu pilsoņi aktīvi ir krāpušies pilotu eksāmenos, kas ir rezultējies nevienā vien traģēdijā.

Ziņás lasīju,ka pirmajam pilotam bija apm 8600h pieredze, otrajam 0h
Offline
Modrs
12. Jun 2025, 22:41 #7215

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10395

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Man jau šķiet, ka tik mazā augstumā tak neviens pilots parasti nesāk negramstīties gar šasijas un flapu kloķiem. Celties ta cēlās, bet, vai tad tam nebija jānotiek straujāk?
Bet moš pilotu kasjaks dēļ noguruma, mēmākājām virstundām utt.

Paksatoties to video, jobiens tāds pamatīgs dēļ pilnajām degvielas tvertnē

[ Šo ziņu laboja Modrs, 12 Jun 2025, 22:44:48 ]

Offline
Ksneps
12. Jun 2025, 23:22 #7216

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1461

Braucu ar:

Pirms dažām nedēļām sēdēju gejropas lidostā un gaidīju vairākas stundas līdz reisam. Kafejnīcā pa logu skatījos kā tās lidmašīnas ceļas augšā. Teikšu tā - tikai uz aci salīdzinot šī indijas lidmašīna kaut kā par lēnu ieskrējusies un par lēnu ceļas augšup. Parasti lidmašīna strauji uzņem augstumu ar pārliecinošu dzinēju veiktspēju. Pavirši sakot bijuši vai nebujuši tie flap vai šasija. Ja ir jauda - tā lidmašīna lido. Te acīmredzot nav jaudas. Jo sākumā pacēlās gaisā, bet nav turpinājuma.

Tāds švaks tas indiešu lidojums...


Cheers, neesmu seksperts

[ Šo ziņu laboja Ksneps, 12 Jun 2025, 23:24:05 ]

Offline
user
Vakar, 00:16 #7217

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14228

Braucu ar:

ekspertiem te bilde par spārniem, flapiem

Offline
user
Vakar, 00:23 #7218

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14228

Braucu ar:

un

Flightradar24
@flightradar24
We are continuing to process data from receiver sources individually. Additional processing confirms #AI171 departed using the full length of Runway 23 at Ahmedabad. RWY 23 is 11,499 feet long. The aircraft backtracked to the end of the runway before beginning its take off roll.
Offline
Sandis_UR
Vakar, 08:41 #7219

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3972

Braucu ar: BITURBO

Kas ar AVHERALD noticis?
Offline
piradzinjsh
Vakar, 08:53 #7220

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2391

Braucu ar: vienu radzi

Raksta, ka jau 310 upuri.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo