Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Jurka88
28. Jul 2025, 11:20 #7121

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 600

Braucu ar:


27 Jul 2025, 17:46:04 @abyss rakstīja:
Aizstāvot EV, ja fano par automātu startā nekāds braukšanas prieks nevar būt. Tā nu tas ir. EV tieši līkumos stabilāks. Un jebkurai normālai mūsdienu mašīnai skaņas izolācijai jābūt tādai, lai dzinēja troksnis baigi iekšā neietu. Jā tieši tā troksnis. Skaņu rada V8 UN H4. EV lielākais mīnus joprojām ir attālumi un čakars ar lādēšanu. Kad varēšu nobraukt 1000 km, uzlādēt jebkura circle k/neste/virši nedomājot un nekačājot aplikācijas tad būs pienākusi EV ēra.
Vēl tāda nianse kā masa 1000km range EV kā likums būs stipri virs 2t kas ir pilnīgi nenormāls svars, jau 1.5t ir par daudz...
Pagaidām 1100kg-1300kg smags un izmēros mazs (kā Mazda MX5) EV kas var nobraukt 500km, kur nu vēl 1000km ir neiespējamā misija

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 28 Jul 2025, 11:24:13 ]

Offline
SilentShadow
28. Jul 2025, 11:34 #7122

Kopš: 01. Aug 2006

Ziņojumi: 829

Braucu ar: Mokka-e & 3008Phev; VespaPower


28 Jul 2025, 11:20:39 @Jurka88 rakstīja:

27 Jul 2025, 17:46:04 @abyss rakstīja:
Aizstāvot EV, ja fano par automātu startā nekāds braukšanas prieks nevar būt. Tā nu tas ir. EV tieši līkumos stabilāks. Un jebkurai normālai mūsdienu mašīnai skaņas izolācijai jābūt tādai, lai dzinēja troksnis baigi iekšā neietu. Jā tieši tā troksnis. Skaņu rada V8 UN H4. EV lielākais mīnus joprojām ir attālumi un čakars ar lādēšanu. Kad varēšu nobraukt 1000 km, uzlādēt jebkura circle k/neste/virši nedomājot un nekačājot aplikācijas tad būs pienākusi EV ēra.
Vēl tāda nianse kā masa 1000km range EV kā likums būs stipri virs 2t kas ir pilnīgi nenormāls svars, jau 1.5t ir par daudz...
Pagaidām 1100kg-1300kg smags un izmēros mazs (kā Mazda MX5) EV kas var nobraukt 500km, kur nu vēl 1000km ir neiespējamā misija

Mokka ar gandrīz 300km tīri ok ikdienai
Offline
karro
28. Jul 2025, 11:47 #7123

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4795

Braucu ar: studentu variantu


28 Jul 2025, 11:20:39 @Jurka88 rakstīja:

Vēl tāda nianse kā masa 1000km range EV kā likums būs stipri virs 2t kas ir pilnīgi nenormāls svars, jau 1.5t ir par daudz...
Pagaidām 1100kg-1300kg smags un izmēros mazs (kā Mazda MX5) EV kas var nobraukt 500km, kur nu vēl 1000km ir neiespējamā misija


Cik tad vairs ir palikuši ICE, kas nav kompaktklase un sver zem 1.5t?

Es ļoti atbalstu ideju par mazāku svaru, bet auto mūsdienās ir smagi neatkarīgi no dzinēja tipa, un tur šobrīd neko daudz nevar padarīt. Tad, kad engineeri saskrūvēs vieglākas baterijas, tad lietas ir ar potenciālu mainīties.

Pat mazā yaris gr4 špickastīte sver 1280+, un japoņi sit viens otram pa plecu, priecājoties, cik labi iznācis. MX-5 sver mazāk, protams, bet tā ir jauka spēļmantiņa, nevis ikdienas auto, vismaz vairumam. Golfu varbūt var dabūt drusku zem 1.5t.

890kg ielas mašīnas vismaz pagaidām ir pagātne, un ar paaugstinātajām drošības prasībām - ko vajag, jo palasi "Braucēji, bļin" - arī nākotnē, izskatās, vairāk neparādīsies.
Offline
Output
28. Jul 2025, 11:57 #7124

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 658

Braucu ar: G20


28 Jul 2025, 11:47:54 @karro rakstīja:

28 Jul 2025, 11:20:39 @Jurka88 rakstīja:

Vēl tāda nianse kā masa 1000km range EV kā likums būs stipri virs 2t kas ir pilnīgi nenormāls svars, jau 1.5t ir par daudz...
Pagaidām 1100kg-1300kg smags un izmēros mazs (kā Mazda MX5) EV kas var nobraukt 500km, kur nu vēl 1000km ir neiespējamā misija


Cik tad vairs ir palikuši ICE, kas nav kompaktklase un sver zem 1.5t?



G20 "sausais" svars ir zem 1.5t
Offline
Jurka88
28. Jul 2025, 12:10 #7125

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 600

Braucu ar:

Bmw nekad nav mācējuši vieglus auto taisīt, i3 varu uzslavēt, viens no retajiem EV kas nesver daudz, tur gan bmw pacentās
Offline
uldens1
28. Jul 2025, 12:14 #7126

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16773

Braucu ar:

bmw smuki skan tikai v8,6cil.vajag labu izpūtēju lai ir klus un nedzird to pretīgo troksni
Offline
uldens1
28. Jul 2025, 12:19 #7127

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16773

Braucu ar:


28 Jul 2025, 11:47:54 @karro rakstīja:

28 Jul 2025, 11:20:39 @Jurka88 rakstīja:

Vēl tāda nianse kā masa 1000km range EV kā likums būs stipri virs 2t kas ir pilnīgi nenormāls svars, jau 1.5t ir par daudz...
Pagaidām 1100kg-1300kg smags un izmēros mazs (kā Mazda MX5) EV kas var nobraukt 500km, kur nu vēl 1000km ir neiespējamā misija


Cik tad vairs ir palikuši ICE, kas nav kompaktklase un sver zem 1.5t?

Es ļoti atbalstu ideju par mazāku svaru, bet auto mūsdienās ir smagi neatkarīgi no dzinēja tipa, un tur šobrīd neko daudz nevar padarīt. Tad, kad engineeri saskrūvēs vieglākas baterijas, tad lietas ir ar potenciālu mainīties.

Pat mazā yaris gr4 špickastīte sver 1280+, un japoņi sit viens otram pa plecu, priecājoties, cik labi iznācis. MX-5 sver mazāk, protams, bet tā ir jauka spēļmantiņa, nevis ikdienas auto, vismaz vairumam. Golfu varbūt var dabūt drusku zem 1.5t.

890kg ielas mašīnas vismaz pagaidām ir pagātne, un ar paaugstinātajām drošības prasībām - ko vajag, jo palasi "Braucēji, bļin" - arī nākotnē, izskatās, vairāk neparādīsies.
nu ja salīdzina ar 80.to gadu auto kad auto svēra zem 1t.tur jau nebij ne trokšņu izolācijas,durvju apdare bij vienkārša preskartons pieskruvētsmdrošības sistēmu nebij.Mūsdienu prasības jau uzaudzē to svaru,un smieglīgi izskatās ka,lai ar to cīnītos šur tur liek alumīnija skrūves,kas ietaupa nu 100gr varbūt
Offline
Jurka88
28. Jul 2025, 12:42 #7128

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 600

Braucu ar:

No jaunajiem budget auto tikai Mazda un Suzuki māk vieglas mašīnas.

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 28 Jul 2025, 23:59:30 ]

Offline
AiwaShuraLLP
Šodien, 15:24 #7129

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 151

Braucu ar: raudī


27 Jul 2025, 17:46:04 @abyss rakstīja:
Aizstāvot EV, ja fano par automātu startā nekāds braukšanas prieks nevar būt. Tā nu tas ir. EV tieši līkumos stabilāks. Un jebkurai normālai mūsdienu mašīnai skaņas izolācijai jābūt tādai, lai dzinēja troksnis baigi iekšā neietu. Jā tieši tā troksnis. Skaņu rada V8 UN H4. EV lielākais mīnus joprojām ir attālumi un čakars ar lādēšanu. Kad varēšu nobraukt 1000 km, uzlādēt jebkura circle k/neste/virši nedomājot un nekačājot aplikācijas tad būs pienākusi EV ēra.


Labriit. Kaadas aplikaacijas? :ddd visus publiskos laadeetaajus var apmaksaat ar mobilly un par kaadu chakaru ir runa, ja tie laadeetaaji muusdienaas jau ir uz “katra stuura” :dddd vieniigais ka kkur dzilji latgalee var nedabuut lielaaku par 50nieku



Offline
AiwaShuraLLP
Šodien, 15:25 #7130

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 151

Braucu ar: raudī


28 Jul 2025, 00:17:57 @GirtzB rakstīja:
Spam on.
Skaņa ir tikai no motoriem kuri cilindru skaits dalās ar 3 vai 5 un apgriezieni ir virs 7k, pārējie ir troksnis.




Jebal, viens no labaakajiem komentaariem ever powerii :V8:
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo