Online
Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22730
Braucu ar: RVR
|
08 Dec 2010, 19:09:36 aupinsh rakstīja:
Domaaju, ka daudzi vinus neatpazist, butu forsi ja runatu skaidraku valodu, jo man ari butu interesanti uzzinat kas ir kas!
Nu tad droši vien vajag painteresēties, nevis ironizēt 
kas ir METAR
P.S.
diez kāda būtu reakcija, ja, piemēram topikā par ziemas riepām kāds pajautātu, kas tās tādas radzes un nafig vispār ziemā vajag savādākas riepas  | Offline | | |
aupinsh | |  Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5604
Braucu ar: S
|
08 Dec 2010, 19:17:34 91 rakstīja:
08 Dec 2010, 19:09:36 aupinsh rakstīja:
Domaaju, ka daudzi vinus neatpazist, butu forsi ja runatu skaidraku valodu, jo man ari butu interesanti uzzinat kas ir kas!
Nu tad droši vien vajag painteresēties, nevis ironizēt 
kas ir METAR
P.S.
diez kāda būtu reakcija, ja, piemēram topikā par ziemas riepām kāds pajautātu, kas tās tādas radzes un nafig vispār ziemā vajag savādākas riepas 
 | Offline | | |
tomick | |  Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
| Riepu topikā būtu ieraksts :
DOT FA 7CDF309 E1101254 185/65/R13 96H  | Offline | | |
rupucis85 | |  Kopš: 06. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 712
Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju
| bails lidot!
zina ka ir ar tiem kuriem bails no uudens, dzive beigsies kaa slikonim.
no augstuma ari ta pashavaki paliek - 9.staavaa nevaru iziet uz balkona.
| Offline | | |
Whazaaa  | |  Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| Kapēc bail lidot? lidmašīnas jebkurā gadījumā ir drošākais transportlīdzeklis. lidot ir forši
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
fujaks | |  Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2902
Braucu ar: prātu
|
08 Dec 2010, 19:48:14 Whazaaa rakstīja:
Kapēc bail lidot? lidmašīnas jebkurā gadījumā ir drošākais transportlīdzeklis. lidot ir forši
Gaisā vēl neviens nav palicis, ūdenī gan daudzi  | Offline | | |
aupinsh | |  Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5604
Braucu ar: S
|
08 Dec 2010, 19:48:14 Whazaaa rakstīja:
Kapēc bail lidot? lidmašīnas jebkurā gadījumā ir drošākais transportlīdzeklis. lidot ir forši
Neesmu arī ne reizi lidojis,it kā bail nav,bet dažreiz aizdomājos, + vēl skatījies esmu daudz mākslas un dokumentālās filmas par aviācijas katastrofam, tad paliek tā neomolīgi! | Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
|
08 Dec 2010, 19:17:34 91 rakstīja:
08 Dec 2010, 19:09:36 aupinsh rakstīja:
Domaaju, ka daudzi vinus neatpazist, butu forsi ja runatu skaidraku valodu, jo man ari butu interesanti uzzinat kas ir kas!
Nu tad droši vien vajag painteresēties, nevis ironizēt
kas ir METAR
P.S.
diez kāda būtu reakcija, ja, piemēram topikā par ziemas riepām kāds pajautātu, kas tās tādas radzes un nafig vispār ziemā vajag savādākas riepas 
tieši desmitniekā.
ja par tēmu, tad no pprune posts. Toč liekas, ka degviela.
My translation of the TV interview with the co-pilot at the hospital:
- We took off normally, climbed to 8600 m, got cleared to 9... errm, 10100 m - in fact, we should have had 11100 m but they told us to climb to 10100 for the time being, and while we were in a climb they would coordinate further clearances and clear us higher up. At 8600 m or about that, ENGINE FAILURE lit up, and fuel pressure started oscillating on FE's panel. And ENGINE FAILURE, too. While we tried to figure it out, what was wrong and how, the engine just quit, flamed out. So he [the FE] tells us: "That's it, we lost an engine, shut it off". So we shut it off. We were already at 9800 m or something like that. We immediately contacted UUDD and started a descent towards UUDD. In a turn - we hadn't even managed to lose any altitude - the same story, within 5-10 seconds, another engine quits - no. 3... errm, no. 1.
No. 3 was the first to quit, then no. 1, so we still had no. 2, but it worked quite inadequately, because the [fuel flow control] equipment didn't work - if you set 100% thrust, it might give you 70%, or 80%, who knows where it would stop. Practically, it wasn't an engine [you could rely on].
At 100 m AGL, when we dropped out of it [the overcast], we were already going across the runway. This is how the runway goes, here it starts, and this is how we were flying [shows an angle of about 60 degrees from the right], then we went that way [shows left of RWY], then turned this way [shows right of RWY], like a figure eight, and then touched down out there, at the end of runway. We had no control authority [grins], each half was ... [unintelligible, imitates yoke movements left and right]. No control, it doesn't obey controls if you have no hydraulics.
I have my own version of it, I don't know, it may happen, maybe they didn't add "Arctic" to the fuel [factual confusion, "Arctic" is a de-icing fluid].
- What was that they didn't add?
- "Arctic".
- Is it an additive?
- Yes, they add it to the fuel so it wouldn't freeze. If you don't add it there, then around 9 [thousand m], it may be as cold as -40 or -50, the fuel may freeze.
- It may turn into jelly you can't pump?
- Yes, it won't give you any fuel pressure.
Anton_K posts @ pprune.org | Offline | | |
|
Srakans | |  Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Lidot nav diezko forši, bet ja neviens nevar mani aizvest pāris tk km pa pāris stundām ar ko citu, tad nu neko 
Ja kritīs, tad kritīs. Pokuj  | Offline | | |
Automaniaks | |  Kopš: 19. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2515
Braucu ar: W168
|
08 Dec 2010, 20:08:32 aupinsh rakstīja:
08 Dec 2010, 19:48:14 Whazaaa rakstīja:
Kapēc bail lidot? lidmašīnas jebkurā gadījumā ir drošākais transportlīdzeklis. lidot ir forši
Neesmu arī ne reizi lidojis,it kā bail nav,bet dažreiz aizdomājos, + vēl skatījies esmu daudz mākslas un dokumentālās filmas par aviācijas katastrofam, tad paliek tā neomolīgi!
es tev tik daudz bildes varu paraadiit ar auto avaarijaam....
| Offline | | |
S_2 | | Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 666
Braucu ar: Audi
|
08 Dec 2010, 18:58:36 91 rakstīja:
08 Dec 2010, 17:03:43 arizah rakstīja:
08 Dec 2010, 14:31:29 VV rakstīja:
UUDD 041200Z 20003MPS 160V230 9999 OVC004 M01/M02 Q1010 64550195 TEMPO FZRA
UUDD 041130Z 19004MPS 9999 OVC005 M01/M02 Q1010 32550195 82550195 TEMPO FZRA
šitam piekrītu pa 100% 
tu vēl piemirsi 4FJF 340 FADFAS 3459 AFADOIFJ 4%@% FDSAJ KASJDLKF A 45351$%@ ADFLK $%£543@ DSAG £$%25 44444 54252 ASDFJ 452%@£ ADFIGHON 4539 KPOK0945 99993422 POKF PFOKDKA!
Nu šis tomēr ir aviācijas topiks, tāpēc būtu jārēķinās, ka te cilvēki par lietu runā.
Tas, ka Tu neatpazīsti METAR ziņojumus, nenozīmē, ka arī pārējie te ir tādi paši.
+1
Ziņojumus var iekopēt i-netā kādā "metar decoder", tur viss tiks iztulkots daudzmaz saprotami. Liekas, šeit jau gāja runa par to, ka aviācijā saīsinājumi tiek lietoti daudz vairāk kā citās sfērās, tā ir ikdiena. Tāpēc izrādīt savu sašutumu ka kautko nerubī ir nedaudz smieklīgi  | Offline | | |
Ch | |  Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
08 Dec 2010, 19:46:33 rupucis85 rakstīja:
bails lidot!
zina ka ir ar tiem kuriem bails no uudens, dzive beigsies kaa slikonim.
no augstuma ari ta pashavaki paliek - 9.staavaa nevaru iziet uz balkona.
Vienīgā problēma šajā sakarā ir tāda, ka, ja lidmašīnai ir tehniskas problēmas, tad, ja arī ir nopietnas sekas, tad tās pārsvarā ir traģiskas. Imho nav vērts baidīties no lidošanas, jo iespēja nojobņīties lejā ir patiešām ļoti maza, savukārt, ja arī tā notiek un tu tiešām trāpi ļotenē, kas gāžas, tad tas pilnīgi noteikti ir liktenis.. 
Ar mazajiem lidaparātiem jau ir mazliet citādāk, bet nu kas attiecās uz komerciālo aviāciju, imho nav vērts uztraukties par to, vai viss būs ok. | Offline | | |
plakanais  | |  Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
08 Dec 2010, 20:15:56 VV rakstīja:
08 Dec 2010, 19:17:34 91 rakstīja:
08 Dec 2010, 19:09:36 aupinsh rakstīja:
Domaaju, ka daudzi vinus neatpazist, butu forsi ja runatu skaidraku valodu, jo man ari butu interesanti uzzinat kas ir kas!
Nu tad droši vien vajag painteresēties, nevis ironizēt
kas ir METAR
P.S.
diez kāda būtu reakcija, ja, piemēram topikā par ziemas riepām kāds pajautātu, kas tās tādas radzes un nafig vispār ziemā vajag savādākas riepas 
tieši desmitniekā.
ja par tēmu, tad no pprune posts. Toč liekas, ka degviela.
My translation of the TV interview with the co-pilot at the hospital:
- We took off normally, climbed to 8600 m, got cleared to 9... errm, 10100 m - in fact, we should have had 11100 m but they told us to climb to 10100 for the time being, and while we were in a climb they would coordinate further clearances and clear us higher up. At 8600 m or about that, ENGINE FAILURE lit up, and fuel pressure started oscillating on FE's panel. And ENGINE FAILURE, too. While we tried to figure it out, what was wrong and how, the engine just quit, flamed out. So he [the FE] tells us: "That's it, we lost an engine, shut it off". So we shut it off. We were already at 9800 m or something like that. We immediately contacted UUDD and started a descent towards UUDD. In a turn - we hadn't even managed to lose any altitude - the same story, within 5-10 seconds, another engine quits - no. 3... errm, no. 1.
No. 3 was the first to quit, then no. 1, so we still had no. 2, but it worked quite inadequately, because the [fuel flow control] equipment didn't work - if you set 100% thrust, it might give you 70%, or 80%, who knows where it would stop. Practically, it wasn't an engine [you could rely on].
At 100 m AGL, when we dropped out of it [the overcast], we were already going across the runway. This is how the runway goes, here it starts, and this is how we were flying [shows an angle of about 60 degrees from the right], then we went that way [shows left of RWY], then turned this way [shows right of RWY], like a figure eight, and then touched down out there, at the end of runway. We had no control authority [grins], each half was ... [unintelligible, imitates yoke movements left and right]. No control, it doesn't obey controls if you have no hydraulics.
I have my own version of it, I don't know, it may happen, maybe they didn't add "Arctic" to the fuel [factual confusion, "Arctic" is a de-icing fluid].
- What was that they didn't add?
- "Arctic".
- Is it an additive?
- Yes, they add it to the fuel so it wouldn't freeze. If you don't add it there, then around 9 [thousand m], it may be as cold as -40 or -50, the fuel may freeze.
- It may turn into jelly you can't pump?
- Yes, it won't give you any fuel pressure.
Anton_K posts @ pprune.org
emm, neesmu specs, bet vai tad lidmashiinaas nebija kaut kaads deicing rezhiims, kas apsilda baakas vai degvielas trubas? | Offline | | |
Ivo__ | |  Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2057
Braucu ar: Auto
| tak jau vakar tas pats copilots stāstīja,ka tas teksts ir izrauts no konteksta un ir kārtējā žurnalaža | Offline | | |
Harcix  | |  Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7813
Braucu ar: V10
| 0:57 Spied "Play", lai skatītos video!
08 Dec 2010, 19:46:33 rupucis85 rakstīja:
bails lidot!
zina ka ir ar tiem kuriem bails no uudens, dzive beigsies kaa slikonim.
no augstuma ari ta pashavaki paliek - 9.staavaa nevaru iziet uz balkona.
----------------- www.bmwpowerty.lv
| Offline | | |
arizah | |  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
08 Dec 2010, 19:17:34 91 rakstīja:
Nu tad droši vien vajag painteresēties, nevis ironizēt 
kas ir METAR
P.S.
diez kāda būtu reakcija, ja, piemēram topikā par ziemas riepām kāds pajautātu, kas tās tādas radzes un nafig vispār ziemā vajag savādākas riepas 
ziemas topikaa laikam sen neesi bijis 
par to nav runa. runa ir par to, ka tur jau nebija rakstiits, ka tas ir METAR. kā es varu painteresēties, ja es nezinu par ko jāinteresējas? bez sveiki-labdien, iebliezh kaut kaadus kodus un notinaas. no malas tas izskatījās tieši tā, kā es nodemonstrēju. shis nav arii aviodispicheru blogs lidostas intranetaa, bet "vislielākais un visapmeklētākais ar BMW markas automobiļiem saistītais resurss ne tikai Latvijā, bet arī Baltijā"... man nau ne bmw, ne arī no aviācijas kaut ko sajēdzu, ko es te vispār daru? 
[ Šo ziņu laboja arizah, 08 Dec 2010, 23:24:38 ] | Offline | | |
|
arizah | |  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
08 Dec 2010, 17:56:17 Automaniaks rakstīja:
aaa, nu kautko staastija, lai neklachojas par dziivi lidostaa
pag, tu tur _dzīvo_? :krokozija:  | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Bļe, ko jūs te huiņu dzenat? Ne1 sakarīga posta pēdējās lappuses.. | Offline | | |
Locis | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11546
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| daži bez cepures pa daudz pastaigājuši  | Offline | | |
arizah | |  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
09 Dec 2010, 00:43:39 VV rakstīja:
tev moš vēl atļauju uzprasīt ? aviodispičeru blogs gan nav, bet topiks ir veltīts aviācijai un ar to saistītām lietām, kuru lasa cilvēki, kurus šīs lietas interesē, tāpēc cepies pilnīgi ne par tēmu.
pārlasi savu tekstu vēlreiz un moš sapratīsi, kurš no mums diviem cepās un kurš nē. labi, varu arī pajautāt BEZ IRONIJAS, ja jau visi te tādi jūtīgi (ko tā aviācija ar jums dara?) - Cienītais VV, vai tu nebūtu tik laipns un nepadalītos, kas tie ir par ķeburiem? Paldies, 91 jau pasteidzās un pateica priekšā. [ Šo ziņu laboja arizah, 09 Dec 2010, 04:14:43 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|