Online
Pašreiz BMWPower skatās 25 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3900
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
02 Dec 2024, 14:19:09 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 14:08:50 @crime rakstīja:
02 Dec 2024, 13:48:59 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka
tak te runa iepriekš bija, ka apgarotie prāti teicās, ka varēs iziet skati bez filtra, jo redz bez filtra tik un tā rādīs zem tā miljona   
cik TA būs tā robeža??1.milj.kas zin tas ir padaudz,varbūt kaut kādi dzīvāki motori arī izies,redzēs,aiz laba filtra ir ~0
Vēlos precizēt, ka kvēps arī ir MP (micro particle), ko aiztura filtrs. Turklāt, tam pēc regulām jāaiztura noteikta izmēra MP, bet ne tuvu ne visas. Mazāka apjoma daļiņas iet cauri filtram. EURO 6 standarts nosaka, ka uz 1km pieļaujami 4,5mg daļiņu emisija (tāds pats apjoms, kā bija EURO 5 standartam), bet papildus ir limits uz daļiņu skaitu, kurš nedrīkst pārsniegt 6x10 11 pakāpēc uz 1km, līdz ar to teikt, ka nekas neiet cauri ir nedaudz pārspītēti Stap citu tiešās iešprices benzīniem ir identiskas prasības (max 6x10 11 pakāpēc uz km un max 4,5mg uz km). Un šo arī var izpildīt tikai ar OPF. Protams, ka stāvot uz vietas nevar nosimulēt to 1km, līdz ar to daudzās valstīs ir dāžadi stanarti un pieņēmumi, kā nomērīt daļiņu skaitu stacionāram auto un kur ir robeža, ka filtrs skaitās, ka strādā, un kad vairs nestrādā. | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3815
Braucu ar: kruīzu
|
02 Dec 2024, 22:55:54 @smudo rakstīja:
02 Dec 2024, 14:19:09 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 14:08:50 @crime rakstīja:
02 Dec 2024, 13:48:59 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka
tak te runa iepriekš bija, ka apgarotie prāti teicās, ka varēs iziet skati bez filtra, jo redz bez filtra tik un tā rādīs zem tā miljona   
cik TA būs tā robeža??1.milj.kas zin tas ir padaudz,varbūt kaut kādi dzīvāki motori arī izies,redzēs,aiz laba filtra ir ~0
Vēlos precizēt, ka kvēps arī ir MP (micro particle), ko aiztura filtrs. Turklāt, tam pēc regulām jāaiztura noteikta izmēra MP, bet ne tuvu ne visas. Mazāka apjoma daļiņas iet cauri filtram. EURO 6 standarts nosaka, ka uz 1km pieļaujami 4,5mg daļiņu emisija (tāds pats apjoms, kā bija EURO 5 standartam), bet papildus ir limits uz daļiņu skaitu, kurš nedrīkst pārsniegt 6x10 11 pakāpēc uz 1km, līdz ar to teikt, ka nekas neiet cauri ir nedaudz pārspītēti Stap citu tiešās iešprices benzīniem ir identiskas prasības (max 6x10 11 pakāpēc uz km un max 4,5mg uz km). Un šo arī var izpildīt tikai ar OPF. Protams, ka stāvot uz vietas nevar nosimulēt to 1km, līdz ar to daudzās valstīs ir dāžadi stanarti un pieņēmumi, kā nomērīt daļiņu skaitu stacionāram auto un kur ir robeža, ka filtrs skaitās, ka strādā, un kad vairs nestrādā.
zinu, ka benzīniem ar OPF nevar iziet skati bez OPF (vismaz vizuāli).
Bet kā ar daļiņām? Benzīnam arī mērīs? Un cik tur tā norma tad būs? Pagaidām, cik dzirdēts visur runā tikai par dīzeļiem | Offline | | |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1983
Braucu ar:
|
03 Dec 2024, 10:03:21 @RaL rakstīja:
02 Dec 2024, 22:55:54 @smudo rakstīja:
02 Dec 2024, 14:19:09 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 14:08:50 @crime rakstīja:
02 Dec 2024, 13:48:59 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka
tak te runa iepriekš bija, ka apgarotie prāti teicās, ka varēs iziet skati bez filtra, jo redz bez filtra tik un tā rādīs zem tā miljona   
cik TA būs tā robeža??1.milj.kas zin tas ir padaudz,varbūt kaut kādi dzīvāki motori arī izies,redzēs,aiz laba filtra ir ~0
Vēlos precizēt, ka kvēps arī ir MP (micro particle), ko aiztura filtrs. Turklāt, tam pēc regulām jāaiztura noteikta izmēra MP, bet ne tuvu ne visas. Mazāka apjoma daļiņas iet cauri filtram. EURO 6 standarts nosaka, ka uz 1km pieļaujami 4,5mg daļiņu emisija (tāds pats apjoms, kā bija EURO 5 standartam), bet papildus ir limits uz daļiņu skaitu, kurš nedrīkst pārsniegt 6x10 11 pakāpēc uz 1km, līdz ar to teikt, ka nekas neiet cauri ir nedaudz pārspītēti Stap citu tiešās iešprices benzīniem ir identiskas prasības (max 6x10 11 pakāpēc uz km un max 4,5mg uz km). Un šo arī var izpildīt tikai ar OPF. Protams, ka stāvot uz vietas nevar nosimulēt to 1km, līdz ar to daudzās valstīs ir dāžadi stanarti un pieņēmumi, kā nomērīt daļiņu skaitu stacionāram auto un kur ir robeža, ka filtrs skaitās, ka strādā, un kad vairs nestrādā.
zinu, ka benzīniem ar OPF nevar iziet skati bez OPF (vismaz vizuāli).
Bet kā ar daļiņām? Benzīnam arī mērīs? Un cik tur tā norma tad būs? Pagaidām, cik dzirdēts visur runā tikai par dīzeļiem
...es savam besīna autiņam nomainīju tikai tā iemesla dēļ, ka bundža sāka sabrukt... | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3900
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Benziniem ar OPF (no 2019. Gada) pagaidam par merisanu nerunā. | Offline | | |
Rhs1992 | | Kopš: 09. Apr 2016
Ziņojumi: 657
Braucu ar: W211 E350
| Links
Te ir tas aparāts. Maksā vairākus tūkstošus | Offline | | |
e34 | |  Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| Tādi pusnojāti ielies neste my, nobrauks pāris bāķeles un izies  | Offline | | |
Delerium  | |  Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8316
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
| MAD Motors Valmieras ielā tāds ir. Var braukt mērīt. | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9776
Braucu ar: Alfu
|
03 Dec 2024, 12:31:55 @e34 rakstīja:
Tādi pusnojāti ielies neste my, nobrauks pāris bāķeles un izies 
Nop. Tas tikai nenojātiem palīdzēs. + cik saprotu tāpat softiski jāiejaucās, lai zem miljona palīstu.
Nebūs viegla (lēta) ceļa  | Offline | | |
|
e34 | |  Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
03 Dec 2024, 12:42:13 @kkas rakstīja:
03 Dec 2024, 12:31:55 @e34 rakstīja:
Tādi pusnojāti ielies neste my, nobrauks pāris bāķeles un izies 
Nop. Tas tikai nenojātiem palīdzēs. + cik saprotu tāpat softiski jāiejaucās, lai zem miljona palīstu.
Nebūs viegla (lēta) ceļa 
Nenojātiem jau nav jāpalīdz manuprāt. Atkarībā ko Tu biji domājis nojātu-visu lūzni,vai plaisainu DPF. | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9776
Braucu ar: Alfu
| kā būs mazākās problēmas ar degmaisījumu un dpf off vai plaisa. tā miljonā neiekļausies. | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 1075
Braucu ar:
|
03 Dec 2024, 12:42:13 @kkas rakstīja:
03 Dec 2024, 12:31:55 @e34 rakstīja:
Tādi pusnojāti ielies neste my, nobrauks pāris bāķeles un izies 
Nop. Tas tikai nenojātiem palīdzēs. + cik saprotu tāpat softiski jāiejaucās, lai zem miljona palīstu.
Nebūs viegla (lēta) ceļa 
Palasot Holandiešu forumus. Šķiet jau, ka neizies. Īsta nav kā apiet to iekārtu.
Holandē gan ir opcija, bez dpf iziet skati un samaksāt lielāku nodokli. Vai te ko tādu ieviesīs redzot, cik daudziem būs problēmas ar Dpf? Grūti spriest, šaubos. | Offline | | |
b1te | | Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1936
Braucu ar: das auto
| Kurš vispār ir normāls serviss DPF problēmu risināšanai? Biju aizbraucis uz izslavēto Mods, piedāvā izgriezt, uz nākošo tehnisko tad domāt likās tāda ļoti īstermiņa problēmas risināšana  | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 1075
Braucu ar:
|
04 Dec 2024, 16:11:05 @b1te rakstīja:
Kurš vispār ir normāls serviss DPF problēmu risināšanai? Biju aizbraucis uz izslavēto Mods, piedāvā izgriezt, uz nākošo tehnisko tad domāt likās tāda ļoti īstermiņa problēmas risināšana 
Un spēj tikai iedomàties cik daudziem arī šādi novērstas ir dpf problēmas dažādos servisos? Īpašniekam arī reizēm nezinot par to.... Patiesā bilde atklāsies 2026.gadā. Bez dpf jau īpašnieki skrien tagad skati iet, ja ir tàda iespēja  | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9776
Braucu ar: Alfu
|
04 Dec 2024, 16:11:05 @b1te rakstīja:
Kurš vispār ir normāls serviss DPF problēmu risināšanai? Biju aizbraucis uz izslavēto Mods, piedāvā izgriezt, uz nākošo tehnisko tad domāt likās tāda ļoti īstermiņa problēmas risināšana 
tu moš nabags esi, tapēc?
normāls serviss tev piedāvās savest kārtībā auto un tad tikai jaunu dpf likt vai izgriezt, ja naudas nav. | Offline | | |
karro  | |  Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4758
Braucu ar: studentu variantu
|
04 Dec 2024, 16:13:56 @smilee45 rakstīja:
04 Dec 2024, 16:11:05 @b1te rakstīja:
Kurš vispār ir normāls serviss DPF problēmu risināšanai? Biju aizbraucis uz izslavēto Mods, piedāvā izgriezt, uz nākošo tehnisko tad domāt likās tāda ļoti īstermiņa problēmas risināšana 
Un spēj tikai iedomàties cik daudziem arī šādi novērstas ir dpf problēmas dažādos servisos? Īpašniekam arī reizēm nezinot par to.... Patiesā bilde atklāsies 2026.gadā. Bez dpf jau īpašnieki skrien tagad skati iet, ja ir tàda iespēja 
Ja bažas par dēpēef, tad iespējai vajadzētu atrasties  | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 1075
Braucu ar:
| [ Šo ziņu laboja smilee45, 05 Dec 2024, 15:50:24 ] | Offline | | |
|
Janis_Janis | | Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
| paziņa bija uz daļiņu testu pie mods.
Fka, 2013vai14.g., 2.0d, 232k noskrējiens. Viss stock.
62 000 daļiņu.
Tas izraksts pēc izskata tāds bērnišķīgs, bet nu ko vairāk vajag..
https://failiem.lv/f/xbadr5ffbc | Offline | | |
Janis_Janis | | Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
| paziņa bija uz daļiņu testu pie mods.
Fka, 2013vai14.g., 2.0d, 232k noskrējiens. Viss stock.
62 000 daļiņu.
Tas izraksts pēc izskata tāds bērnišķīgs, bet nu ko vairāk vajag..
https://failiem.lv/f/xbadr5ffbc | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9776
Braucu ar: Alfu
| Cik normāli jābūt mbar @3000 rpm?
Šis kruīzā 3k rpm. Brīvgaitā rāda 6-8 mbar. Cipari baigi neatškirās tikko pēc regen vai ap 90% pilna dpf.
Dpf gan nekad zemāk par 15-20% pēc regen nav. Tip tas ok vai jāsāk uztraukties?
Stelvio 2.2 190k km odo
[ Šo ziņu laboja kkas, 31 Dec 2024, 18:25:56 ] | Offline | | |
pohujs | | Kopš: 12. Sep 2024
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
| Kāds ir jau bijis šogad CSDD ar DPF pārbaudi? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|