Online
Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
aupinsh | |  Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5604
Braucu ar: S
|
21 Jul 2010, 13:42:47 Purcha rakstīja:
zviedrijā tiks izmeklēts incidents, kad gandrīz gaisā sadūrušās divas pasažieru lidmašīnas virs Estešundas. Lidaparāti izvairījušies no sadursmes jūlija sākumā, ziņo Zviedrijas medijs «The Local».
Abas lidmašīnas viena otrai palidoja garām 11 kilometru augstumā. Kompānijas «SAS» «Boeing 737» un «Finnair» «Boeing 757» lidoja mazāk nekā 300 metrus viena no otras.
Avāriju izmeklēšanas komisijas speciālisti iepriekš norādījuši, ka vairākas notikušā nianses joprojām nav skaidras, kas varēja novest pie traģiska negadījuma.
«Patlaban es zinu, ka lidmašīnas satikās vienā un tajā pašā augstumā un netika pienācīgi atvirzītas,» teica Aviācijas pārvaldes LFV drošības departamenta pārstāvis Karls Eriks Nilsons.
«Viena no tām saņēma tiešu pavēli mainīt augstumu, taču tā bija par vēlu. Ierasts, ka lidmašīnas tiek brīdinātas savlaicīgi. Viss norit gludi, ja tiek pildītas instrukcijas, bet šķiet, ka šie pasākumi netika veikti,» sacījis eksperts.
Uz «Boeing 737» klāja bija 130 pasažieri, bet otrā lidmašīnā atradās aptuveni 280 cilvēki. «SAS» lidaparāts bija ceļā uz Oslo, bet «Finnair» lidmašīna lidoja uz Helsinkiem.

Šī jau ir Air traffic controller vaina, bet kkgan lidmašīnās arī ir sistēmas kas brīdina par otras lidmašīnas tuvošanos! | Offline | | |
Heller | | Kopš: 10. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1230
Braucu ar:
| Es pieņemu,ka tieši TCAS arī šeit ir izrādījies atslēgas elements,lai nenotiktu midair collision. Nu un tas,ka TCAS komandas ir precīzi un ātri izpildītas. | Offline | | |
aupinsh | |  Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5604
Braucu ar: S
| Protams, bet ja lidmašīnu ceļi krustojas,lai nenotiktu sadursme, tad gaisa kontrolei jānosaka cik augstu ir jalido vienai lidmašīnai un cik augstu otrai. Šajā gadījumā noteikt no saudrsmes izglāba TCAS! | Offline | | |
Whazaaa  | |  Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| lidošanas augstumu tak nosaka izlidojot vaine ?
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
sasha_belijs | |  Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
|
21 Jul 2010, 13:42:47 Purcha rakstīja:
zviedrijā tiks izmeklēts incidents, kad gandrīz gaisā sadūrušās divas pasažieru lidmašīnas virs Estešundas. Lidaparāti izvairījušies no sadursmes jūlija sākumā, ziņo Zviedrijas medijs «The Local».
Abas lidmašīnas viena otrai palidoja garām 11 kilometru augstumā. Kompānijas «SAS» «Boeing 737» un «Finnair» «Boeing 757» lidoja mazāk nekā 300 metrus viena no otras.
Avāriju izmeklēšanas komisijas speciālisti iepriekš norādījuši, ka vairākas notikušā nianses joprojām nav skaidras, kas varēja novest pie traģiska negadījuma.
«Patlaban es zinu, ka lidmašīnas satikās vienā un tajā pašā augstumā un netika pienācīgi atvirzītas,» teica Aviācijas pārvaldes LFV drošības departamenta pārstāvis Karls Eriks Nilsons.
«Viena no tām saņēma tiešu pavēli mainīt augstumu, taču tā bija par vēlu. Ierasts, ka lidmašīnas tiek brīdinātas savlaicīgi. Viss norit gludi, ja tiek pildītas instrukcijas, bet šķiet, ka šie pasākumi netika veikti,» sacījis eksperts.
Uz «Boeing 737» klāja bija 130 pasažieri, bet otrā lidmašīnā atradās aptuveni 280 cilvēki. «SAS» lidaparāts bija ceļā uz Oslo, bet «Finnair» lidmašīna lidoja uz Helsinkiem.

blja, es tieši nesen ar finieri lidoju tajā laikā bet neticas, ka tieši tajā reisā  | Offline | | |
arizah | |  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| man tomeer sameeraa nesen ir gadiijies neparasti tuvu redzeet otru lidmashiinu perpendikulaari izlidojot pa apakshu maneejai. gruuti preciizi protams pateikt, cik vinja bija taalu, bet nu toreiz nospriedu, ka nekas īpaši vairāk par 300m tur nevarēja būt. nu katraa zinjaa man taads skats gadiijaas pirmo reizi un lidots ir diezgan daudz. man gan nebija ne mazaakaas nojausmas cik tas bija ikdienishkji vai tieshi otraadi - ekstremi, bet aatrums ar kaadu shii aiznesaas bija 
a cik buutu normaals minimaalais attaalums starp koridoriem vai kaa to sauc?
notika tas viss kaut kad shii gada maijaa, lidoju ar air baltic  | Offline | | |
Heller | | Kopš: 10. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1230
Braucu ar:
|
21 Jul 2010, 14:04:40 aupinsh rakstīja:
Protams, bet ja lidmašīnu ceļi krustojas,lai nenotiktu sadursme, tad gaisa kontrolei jānosaka cik augstu ir jalido vienai lidmašīnai un cik augstu otrai. Šajā gadījumā noteikt no saudrsmes izglāba TCAS!
Normāli ir apmēram tā :
Nepiesieties bildei kā tādai,es te mēģinu FL distances un virzības attainot!  [ Šo ziņu laboja Heller, 21 Jul 2010, 14:32:10 ] | Offline | | |
S_2 | | Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 666
Braucu ar: Audi
|
21 Jul 2010, 13:48:10 aupinsh rakstīja:
20 Jul 2010, 18:54:12 Schutzstaffel rakstīja:
Aizvakar... Pizdec!!!
A Saudi Arabian Airlines Boeing 747-400, re-positioning flight SV-9302 from Cairo (Egypt) to Jeddah (Saudi Arabia) with 22 crew, rejected takeoff from Cairo ...One of the four engines of a Saudi Airlines passenger aircraft fell on the runway of Cairo International Airport while taxiing for take off.
The outer engine on the right wing of the Boeing 747 dropped off and rolled out to hit the airport's perimeter fencing and leaving a hole in it.The airport was closed for all flight operations as it took two and half hours for the ground staff to clear the runway.The runway was closed for about 2.5 hours until the debris was removed.
The aircraft had brought 416 passengers to Cairo on a charter flight and was scheduled to re-position to Jeddah without passengers.
Foto par šo gadījumu kkur nav?!
ir  | Offline | | |
|
Heller | | Kopš: 10. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1230
Braucu ar:
|
21 Jul 2010, 14:37:20 S_2 rakstīja:
ja runājam par attālumiem starp lidmašīnām gaisā, svarīgi precizēt, vai iet runa par vertikālo vai horizontālo. Vertikālais pieļaujamais ir 1000 vai 2000 pēdas (atkarībā no ešelona augstuma), kur 1000ft aptuiveni sanāk minētie ~300m. Horizontālie attālumi gan ir lielāki.
Thnx,man bija slinkums rakstīt!  | Offline | | |
sansan | |  Kopš: 11. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 73
Braucu ar: Model X
|
21 Jul 2010, 14:33:20 S_2 rakstīja:
21 Jul 2010, 13:48:10 aupinsh rakstīja:
20 Jul 2010, 18:54:12 Schutzstaffel rakstīja:
Aizvakar... Pizdec!!!
A Saudi Arabian Airlines Boeing 747-400, re-positioning flight SV-9302 from Cairo (Egypt) to Jeddah (Saudi Arabia) with 22 crew, rejected takeoff from Cairo ...One of the four engines of a Saudi Airlines passenger aircraft fell on the runway of Cairo International Airport while taxiing for take off.
The outer engine on the right wing of the Boeing 747 dropped off and rolled out to hit the airport's perimeter fencing and leaving a hole in it.The airport was closed for all flight operations as it took two and half hours for the ground staff to clear the runway.The runway was closed for about 2.5 hours until the debris was removed.
The aircraft had brought 416 passengers to Cairo on a charter flight and was scheduled to re-position to Jeddah without passengers.
Foto par šo gadījumu kkur nav?!
ir 
taja linka rakstits ka 2008 gada siem kkas lidzigs gadijies..
laikam iet mainit dzinejus pie kaiminju Ljoshas[ Šo ziņu laboja sansan, 21 Jul 2010, 15:47:18 ] | Offline | | |
aupinsh | |  Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5604
Braucu ar: S
| Par tik spēcīgu turbulenci nebiju dzirdējis, ka pat ievainoti vairāki cilvēki!
tvnet | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
21 Jul 2010, 14:33:20 S_2 rakstīja:
20 Jul 2010, 18:54:12 Schutzstaffel rakstīja:
The outer engine on the right wing of the Boeing 747 dropped off and rolled out to hit the airport's perimeter fencing and leaving a hole in it.
Tur vairs nevar saprast kas nokritis...
engine #4 (CF6, outer right) failed leaving debris behind on the runway.
Rear of engine #4 missing entirely
Pa manam sanāk, ka nokritis ir motora apvalks nevis pats motors. [ Šo ziņu laboja zbmono, 21 Jul 2010, 16:00:30 ] | Offline | | |
Heller | | Kopš: 10. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1230
Braucu ar:
| Trūkst dzinēja aizmugurējā daļa,respektīvi izplūdes konuss,reversers etc. | Offline | | |
Chief | |  Kopš: 28. Nov 2007
Ziņojumi: 5422
Braucu ar:
| tikko pa tv
Links | Offline | | |
Aviator | |  Kopš: 12. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar: Dirt Jumper
| Pirmā sērija Kā uztaisīt aviolainera dzinēju pārējas sērijas ar var labajā pusē atrast. [ Šo ziņu laboja Aviator, 09 Aug 2010, 14:58:02 ] | Offline | | |
Whazaaa  | |  Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| rc vs plane video
forums
jalop
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
|
Ivo__ | |  Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2057
Braucu ar: Auto
| Ir tomēr Krieviem labas ekipāžas vēl palikušas 
saite ruslaniski 
Tik šis gan laikam vairāk nelidos 
| Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| labs! | Offline | | |
Norchx  | |  Kopš: 19. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11373
Braucu ar:
| Starp citu šodien reiss Kanāda - Pakistāna veica piespiedu nosēšanos Stokholmā, jo Kanādieši sacēla trauksmi, ka lidmašīnā ir bumba, kāda pasažiera bagāžā. | Offline | | |
ledusskapis- | |  Kopš: 19. Jun 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: VW golf2 & Kia Ceed
| ac 130 - gunship
naveejoshaakaa lidmashiina pasaulee
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|