Online

Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
aupinsh
21. Jul 2010, 13:51 #612

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5604

Braucu ar: S


21 Jul 2010, 13:42:47 Purcha rakstīja:
zviedrijā tiks izmeklēts incidents, kad gandrīz gaisā sadūrušās divas pasažieru lidmašīnas virs Estešundas. Lidaparāti izvairījušies no sadursmes jūlija sākumā, ziņo Zviedrijas medijs «The Local».
Abas lidmašīnas viena otrai palidoja garām 11 kilometru augstumā. Kompānijas «SAS» «Boeing 737» un «Finnair» «Boeing 757» lidoja mazāk nekā 300 metrus viena no otras.

Avāriju izmeklēšanas komisijas speciālisti iepriekš norādījuši, ka vairākas notikušā nianses joprojām nav skaidras, kas varēja novest pie traģiska negadījuma.

«Patlaban es zinu, ka lidmašīnas satikās vienā un tajā pašā augstumā un netika pienācīgi atvirzītas,» teica Aviācijas pārvaldes LFV drošības departamenta pārstāvis Karls Eriks Nilsons.

«Viena no tām saņēma tiešu pavēli mainīt augstumu, taču tā bija par vēlu. Ierasts, ka lidmašīnas tiek brīdinātas savlaicīgi. Viss norit gludi, ja tiek pildītas instrukcijas, bet šķiet, ka šie pasākumi netika veikti,» sacījis eksperts.

Uz «Boeing 737» klāja bija 130 pasažieri, bet otrā lidmašīnā atradās aptuveni 280 cilvēki. «SAS» lidaparāts bija ceļā uz Oslo, bet «Finnair» lidmašīna lidoja uz Helsinkiem.



Šī jau ir Air traffic controller vaina, bet kkgan lidmašīnās arī ir sistēmas kas brīdina par otras lidmašīnas tuvošanos!
Offline
Heller
21. Jul 2010, 13:59 #613

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:

Es pieņemu,ka tieši TCAS arī šeit ir izrādījies atslēgas elements,lai nenotiktu midair collision. Nu un tas,ka TCAS komandas ir precīzi un ātri izpildītas.
Offline
aupinsh
21. Jul 2010, 14:04 #614

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5604

Braucu ar: S

Protams, bet ja lidmašīnu ceļi krustojas,lai nenotiktu sadursme, tad gaisa kontrolei jānosaka cik augstu ir jalido vienai lidmašīnai un cik augstu otrai. Šajā gadījumā noteikt no saudrsmes izglāba TCAS!
Offline
Whazaaa
21. Jul 2010, 14:13 #615

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

lidošanas augstumu tak nosaka izlidojot vaine ?

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
sasha_belijs
21. Jul 2010, 14:23 #616

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


21 Jul 2010, 13:42:47 Purcha rakstīja:
zviedrijā tiks izmeklēts incidents, kad gandrīz gaisā sadūrušās divas pasažieru lidmašīnas virs Estešundas. Lidaparāti izvairījušies no sadursmes jūlija sākumā, ziņo Zviedrijas medijs «The Local».
Abas lidmašīnas viena otrai palidoja garām 11 kilometru augstumā. Kompānijas «SAS» «Boeing 737» un «Finnair» «Boeing 757» lidoja mazāk nekā 300 metrus viena no otras.

Avāriju izmeklēšanas komisijas speciālisti iepriekš norādījuši, ka vairākas notikušā nianses joprojām nav skaidras, kas varēja novest pie traģiska negadījuma.

«Patlaban es zinu, ka lidmašīnas satikās vienā un tajā pašā augstumā un netika pienācīgi atvirzītas,» teica Aviācijas pārvaldes LFV drošības departamenta pārstāvis Karls Eriks Nilsons.

«Viena no tām saņēma tiešu pavēli mainīt augstumu, taču tā bija par vēlu. Ierasts, ka lidmašīnas tiek brīdinātas savlaicīgi. Viss norit gludi, ja tiek pildītas instrukcijas, bet šķiet, ka šie pasākumi netika veikti,» sacījis eksperts.

Uz «Boeing 737» klāja bija 130 pasažieri, bet otrā lidmašīnā atradās aptuveni 280 cilvēki. «SAS» lidaparāts bija ceļā uz Oslo, bet «Finnair» lidmašīna lidoja uz Helsinkiem.


blja, es tieši nesen ar finieri lidoju tajā laikā bet neticas, ka tieši tajā reisā
Offline
arizah
21. Jul 2010, 14:30 #617

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

man tomeer sameeraa nesen ir gadiijies neparasti tuvu redzeet otru lidmashiinu perpendikulaari izlidojot pa apakshu maneejai. gruuti preciizi protams pateikt, cik vinja bija taalu, bet nu toreiz nospriedu, ka nekas īpaši vairāk par 300m tur nevarēja būt. nu katraa zinjaa man taads skats gadiijaas pirmo reizi un lidots ir diezgan daudz. man gan nebija ne mazaakaas nojausmas cik tas bija ikdienishkji vai tieshi otraadi - ekstremi, bet aatrums ar kaadu shii aiznesaas bija
a cik buutu normaals minimaalais attaalums starp koridoriem vai kaa to sauc?
notika tas viss kaut kad shii gada maijaa, lidoju ar air baltic
Offline
Heller
21. Jul 2010, 14:30 #618

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:


21 Jul 2010, 14:04:40 aupinsh rakstīja:
Protams, bet ja lidmašīnu ceļi krustojas,lai nenotiktu sadursme, tad gaisa kontrolei jānosaka cik augstu ir jalido vienai lidmašīnai un cik augstu otrai. Šajā gadījumā noteikt no saudrsmes izglāba TCAS!


Normāli ir apmēram tā :




Nepiesieties bildei kā tādai,es te mēģinu FL distances un virzības attainot!

[ Šo ziņu laboja Heller, 21 Jul 2010, 14:32:10 ]

Offline
S_2
21. Jul 2010, 14:33 #619

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 666

Braucu ar: Audi


21 Jul 2010, 13:48:10 aupinsh rakstīja:

20 Jul 2010, 18:54:12 Schutzstaffel rakstīja:
Aizvakar... Pizdec!!!

A Saudi Arabian Airlines Boeing 747-400, re-positioning flight SV-9302 from Cairo (Egypt) to Jeddah (Saudi Arabia) with 22 crew, rejected takeoff from Cairo ...One of the four engines of a Saudi Airlines passenger aircraft fell on the runway of Cairo International Airport while taxiing for take off.
The outer engine on the right wing of the Boeing 747 dropped off and rolled out to hit the airport's perimeter fencing and leaving a hole in it.The airport was closed for all flight operations as it took two and half hours for the ground staff to clear the runway.The runway was closed for about 2.5 hours until the debris was removed.
The aircraft had brought 416 passengers to Cairo on a charter flight and was scheduled to re-position to Jeddah without passengers.

Foto par šo gadījumu kkur nav?!



ir
Offline
Heller
21. Jul 2010, 14:42 #620

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:


21 Jul 2010, 14:37:20 S_2 rakstīja:

ja runājam par attālumiem starp lidmašīnām gaisā, svarīgi precizēt, vai iet runa par vertikālo vai horizontālo. Vertikālais pieļaujamais ir 1000 vai 2000 pēdas (atkarībā no ešelona augstuma), kur 1000ft aptuiveni sanāk minētie ~300m. Horizontālie attālumi gan ir lielāki.


Thnx,man bija slinkums rakstīt!
Offline
sansan
21. Jul 2010, 15:47 #621

Kopš: 11. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: Model X


21 Jul 2010, 14:33:20 S_2 rakstīja:

21 Jul 2010, 13:48:10 aupinsh rakstīja:

20 Jul 2010, 18:54:12 Schutzstaffel rakstīja:
Aizvakar... Pizdec!!!

A Saudi Arabian Airlines Boeing 747-400, re-positioning flight SV-9302 from Cairo (Egypt) to Jeddah (Saudi Arabia) with 22 crew, rejected takeoff from Cairo ...One of the four engines of a Saudi Airlines passenger aircraft fell on the runway of Cairo International Airport while taxiing for take off.
The outer engine on the right wing of the Boeing 747 dropped off and rolled out to hit the airport's perimeter fencing and leaving a hole in it.The airport was closed for all flight operations as it took two and half hours for the ground staff to clear the runway.The runway was closed for about 2.5 hours until the debris was removed.
The aircraft had brought 416 passengers to Cairo on a charter flight and was scheduled to re-position to Jeddah without passengers.

Foto par šo gadījumu kkur nav?!



ir


taja linka rakstits ka 2008 gada siem kkas lidzigs gadijies..

laikam iet mainit dzinejus pie kaiminju Ljoshas

[ Šo ziņu laboja sansan, 21 Jul 2010, 15:47:18 ]

Offline
aupinsh
21. Jul 2010, 15:54 #622

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5604

Braucu ar: S

Par tik spēcīgu turbulenci nebiju dzirdējis, ka pat ievainoti vairāki cilvēki!

tvnet
Offline
hronists
21. Jul 2010, 16:00 #623

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


21 Jul 2010, 14:33:20 S_2 rakstīja:

20 Jul 2010, 18:54:12 Schutzstaffel rakstīja:

The outer engine on the right wing of the Boeing 747 dropped off and rolled out to hit the airport's perimeter fencing and leaving a hole in it.


Tur vairs nevar saprast kas nokritis...



engine #4 (CF6, outer right) failed leaving debris behind on the runway.
Rear of engine #4 missing entirely


Pa manam sanāk, ka nokritis ir motora apvalks nevis pats motors.

[ Šo ziņu laboja zbmono, 21 Jul 2010, 16:00:30 ]

Offline
Heller
21. Jul 2010, 16:26 #624

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:

Trūkst dzinēja aizmugurējā daļa,respektīvi izplūdes konuss,reversers etc.
Offline
Chief
28. Jul 2010, 09:05 #625

Kopš: 28. Nov 2007

Ziņojumi: 5422

Braucu ar:

tikko pa tv
Links
Offline
Aviator
09. Aug 2010, 14:56 #626

Kopš: 12. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar: Dirt Jumper

Pirmā sērija Kā uztaisīt aviolainera dzinēju pārējas sērijas ar var labajā pusē atrast.

[ Šo ziņu laboja Aviator, 09 Aug 2010, 14:58:02 ]

Offline
Whazaaa
22. Aug 2010, 20:35 #627

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

rc vs plane video

forums

jalop

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Ivo__
07. Sep 2010, 15:12 #628

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2057

Braucu ar: Auto

Ir tomēr Krieviem labas ekipāžas vēl palikušas
saite ruslaniski
Tik šis gan laikam vairāk nelidos
Offline
Schutzstaffel
25. Sep 2010, 14:51 #629

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

labs!
Offline
Norchx
25. Sep 2010, 14:58 #630

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:

Starp citu šodien reiss Kanāda - Pakistāna veica piespiedu nosēšanos Stokholmā, jo Kanādieši sacēla trauksmi, ka lidmašīnā ir bumba, kāda pasažiera bagāžā.
Offline
ledusskapis-
25. Sep 2010, 16:08 #631

Kopš: 19. Jun 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: VW golf2 & Kia Ceed

ac 130 - gunship

naveejoshaakaa lidmashiina pasaulee

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo