Online

Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
S_2
02. Jun 2010, 10:11 #552

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 666

Braucu ar: Audi


02 Jun 2010, 09:13:02 Schutzstaffel rakstīja:
Aviācijā ir 1. ir labākā, 2. drusku sūdīgākā, tātad UL der tieši 2. klase.

PPL pa 4k Ls?... Nu moš tagad arī var. Vienīgi jāmācās uz kautkāda šrota tad ir.

Cik zinu, ir valstis, kur PPL der arī 2. class medical. Pārbaudījis šo info neesmu.


Kurās valstīs tad privātpilotiem prasa ko vairāk par 2.klasi? JAR-FCL taču noteikts ka PPL obligāta ir 2.klase. 1ā vajadzīga jau komercaviācijai. Un ultralaitiem nevajag pat 2o, točno zinu ka paziņas ultralaitisti licenci kārtoja ar autovadītāja veselības apliecību.
Offline
Whazaaa
02. Jun 2010, 10:14 #553

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

conocrde

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 10:29 #554

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


02 Jun 2010, 10:11:01 S_2 rakstīja:

02 Jun 2010, 09:13:02 Schutzstaffel rakstīja:
Aviācijā ir 1. ir labākā, 2. drusku sūdīgākā, tātad UL der tieši 2. klase.

PPL pa 4k Ls?... Nu moš tagad arī var. Vienīgi jāmācās uz kautkāda šrota tad ir.

Cik zinu, ir valstis, kur PPL der arī 2. class medical. Pārbaudījis šo info neesmu.


Kurās valstīs tad privātpilotiem prasa ko vairāk par 2.klasi? JAR-FCL taču noteikts ka PPL obligāta ir 2.klase. 1ā vajadzīga jau komercaviācijai. Un ultralaitiem nevajag pat 2o, točno zinu ka paziņas ultralaitisti licenci kārtoja ar autovadītāja veselības apliecību.


Otro UL vajag. Par PPL - pareizi, ja nevajag CPL tad pietiek ar otro. Vainīgs

Labojums - točna nevajag Class 2.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 02 Jun 2010, 10:44:04 ]

Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 10:30 #555

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


02 Jun 2010, 10:14:03 Whazaaa rakstīja:
conocrde


Kolosāli. Gribās tomēr lai pa NAT lido divreiz augstāk par 767 šie skaistie putni.
Offline
Whazaaa
02. Jun 2010, 10:31 #556

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

It is hoped the jet will be able to fly as part of the opening ceremony of the 2012 London Olympics.


būtu jau kūūūl

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 10:33 #557

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Par Kačiņska Tu154.

Bēdīgi... GPWS jau kliedz TERRAIN AHAED, PULL UP, un viņi neredzēdami vēl ne zemi ne skrejceļa gaismas turpina nosēšanos. Nemaz nerunājot par to, ka pie NDB pietiktu jau ar SINK RATE WARNING. PSC

Un lēmumu par sēšanos var saprast, ka pieņēmis pats Kačiņškis.
Offline
hronists
02. Jun 2010, 10:34 #558

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


02 Jun 2010, 10:14:03 Whazaaa rakstīja:
conocrde


Angļi jau ir baigā starā, viņiem konkorde laikam liels simbols. Bet es lasīju kāda avioinženiera pārdomas, ka būsot grūti reanimēt lidošanai, jo bleķi mīlot rūsēt. A šis putns ir septiņus gadus nostāvējis.
Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 10:40 #559

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


02 Jun 2010, 10:34:17 zbmono rakstīja:

02 Jun 2010, 10:14:03 Whazaaa rakstīja:
conocrde


Angļi jau ir baigā starā, viņiem konkorde laikam liels simbols. Bet es lasīju kāda avioinženiera pārdomas, ka būsot grūti reanimēt lidošanai, jo bleķi mīlot rūsēt. A šis putns ir septiņus gadus nostāvējis.


Franči domā, ka tas ir viņu lolojums

Konkordē nav kam rūsēt. Bet to visu pasākumu fascinējošu padara tas, ka tas ir pavisam unikals putns ar savu NAVI, Routes, FLs utt... Un galvenais - neviena kompja uz borda un arī bez FMC. tikai pulksteņi INS.
Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 10:41 #560

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV



Fantastika!
Offline
Rifo
02. Jun 2010, 10:51 #561

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3829

Braucu ar:

Kaads nezin kur dabuut no ultravieglaa 4 spaarnu propellera ar prieksheejo piedzinju pashus propellera spaarnus? nu dabuut leetaak es domaaju
Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 11:06 #562

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Nez. Droši vien jāpagūglē kāds ar aviāciju saistīts slidinājumu serveris.
Offline
Belluuns
02. Jun 2010, 11:17 #563

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9711

Braucu ar: quattro


02 Jun 2010, 10:51:58 Rifo rakstīja:
Kaads nezin kur dabuut no ultravieglaa 4 spaarnu propellera ar prieksheejo piedzinju pashus propellera spaarnus? nu dabuut leetaak es domaaju

var meegjinaat dabuut konataktus, jelgavaa ir viens veciits kas njemaas ar to, ja vajag tad pm
Offline
plakanais
02. Jun 2010, 11:26 #564

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


02 Jun 2010, 10:40:02 Schutzstaffel rakstīja:

02 Jun 2010, 10:34:17 zbmono rakstīja:

02 Jun 2010, 10:14:03 Whazaaa rakstīja:
conocrde


Angļi jau ir baigā starā, viņiem konkorde laikam liels simbols. Bet es lasīju kāda avioinženiera pārdomas, ka būsot grūti reanimēt lidošanai, jo bleķi mīlot rūsēt. A šis putns ir septiņus gadus nostāvējis.


Franči domā, ka tas ir viņu lolojums

Konkordē nav kam rūsēt. Bet to visu pasākumu fascinējošu padara tas, ka tas ir pavisam unikals putns ar savu NAVI, Routes, FLs utt... Un galvenais - neviena kompja uz borda un arī bez FMC. tikai pulksteņi INS.


Nekas nav neiespeejams, pacels taapat kaa Ukrainji veco Antonovu
Offline
hronists
02. Jun 2010, 11:38 #565

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

concorde

ummm, very interesting!
Engines are fairly easy to play with.
The Olympus is quite old technology and lots of spares available.
Very little computer interface to worry about.

The major problem is the airframe and flying controls.
There has been NO maintenance to any of this since 2003 and the rudder & elevons were serious known rot boxes.
Even without flying, the corrosion will have been weaving its horrible magic.

When it was taken out of service it was living on borrowed time and I believe things haven't changed.

I find it sad that the French, for various reasons, pulled the plug on the Concorde and here they are trying to put it back in the air leaving the British with nothing.

Rxxxxxx - Ex Concorde inspector
Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 12:08 #566

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Nē nu skaidrs, ka darbs tur būs. Ņemot vērā to, ka jārestaurē pilnībā trīs dublējošās hidrauliskās sistēmas arī.
Offline
Aviator
14. Jun 2010, 15:03 #567

Kopš: 12. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar: Dirt Jumper

Šogad universitātē paveikts liels darbs - izstrādāts bezpilotu lidaparāts (UAV).

Mūsu grupas veikums (pa lielam 3 cilvēku darbs, bail skaitīt cik stundas pavadītas pie šī projekta).

3D modelis


3D modelis ar spārna konstrukciju


UAV lidojumā (Mūsu grupas UAV bija pirmais, kas lidoja Covenry University)


Konkurentu grupas UAV un manas grupas UAV

[ Šo ziņu laboja kapostinsh, 14 Jun 2010, 15:07:24 ]

Offline
Erx
14. Jun 2010, 15:16 #568

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2262

Braucu ar: Subaru Spec-B


14 Jun 2010, 15:03:49 kapostinsh rakstīja:
Šogad universitātē paveikts liels darbs - izstrādāts bezpilotu lidaparāts (UAV).

Konkurentu grupas UAV un manas grupas UAV


Prieks, ka LV vēl kaut kas notiek

Jāsaka gan, ka tas konkurentu modelis izskatās tāds "aerodinamiskāks"
Offline
martink
14. Jun 2010, 15:16 #569

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

Bezpilota aparāts - vai ar to domāts tas, ko mēs pamatskolas pulciņa laikos saucām par radiovadāmajiem lidmodļiem?

Nu jā, toreiz gan pie CO2 modelīša radio vadāmību bija grūti piemontēt dēļ svara.
Offline
Aviator
14. Jun 2010, 15:24 #570

Kopš: 12. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar: Dirt Jumper

Bezpilotu lidaprāts, iekša sakabinātas visas štelles, lai varētu darboties autonomi.

Ar nožēlu varu patikt, ka ties iekš UK , jo mūsu aviācijas institūts nevar finansiali pacelt šādu studentu niekošanos


14 Jun 2010, 15:16:55 martink rakstīja:
Bezpilota aparāts - vai ar to domāts tas, ko mēs pamatskolas pulciņa laikos saucām par radiovadāmajiem lidmodļiem?

Nu jā, toreiz gan pie CO2 modelīša radio vadāmību bija grūti piemontēt dēļ svara.
Offline
martink
14. Jun 2010, 15:29 #571

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

respektīvi, ieprogrammēt lidojuma plānu un palaist savā nodabā, pilotē kompis, ja? nu tā ir interesanta štelle, laikam atsevišķas diskusijas vērta.

ar kuru no progām ir taisīts 3D modelis?

[ Šo ziņu laboja martink, 14 Jun 2010, 15:30:43 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo