Online
Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
S_2 | | Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 666
Braucu ar: Audi
|
02 Jun 2010, 09:13:02 Schutzstaffel rakstīja:
Aviācijā ir 1. ir labākā, 2. drusku sūdīgākā, tātad UL der tieši 2. klase.
PPL pa 4k Ls?... Nu moš tagad arī var. Vienīgi jāmācās uz kautkāda šrota tad ir.
Cik zinu, ir valstis, kur PPL der arī 2. class medical. Pārbaudījis šo info neesmu.
Kurās valstīs tad privātpilotiem prasa ko vairāk par 2.klasi? JAR-FCL taču noteikts ka PPL obligāta ir 2.klase. 1ā vajadzīga jau komercaviācijai. Un ultralaitiem nevajag pat 2o, točno zinu ka paziņas ultralaitisti licenci kārtoja ar autovadītāja veselības apliecību. | Offline | | |
Whazaaa  | |  Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| conocrde
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
02 Jun 2010, 10:11:01 S_2 rakstīja:
02 Jun 2010, 09:13:02 Schutzstaffel rakstīja:
Aviācijā ir 1. ir labākā, 2. drusku sūdīgākā, tātad UL der tieši 2. klase.
PPL pa 4k Ls?... Nu moš tagad arī var. Vienīgi jāmācās uz kautkāda šrota tad ir.
Cik zinu, ir valstis, kur PPL der arī 2. class medical. Pārbaudījis šo info neesmu.
Kurās valstīs tad privātpilotiem prasa ko vairāk par 2.klasi? JAR-FCL taču noteikts ka PPL obligāta ir 2.klase. 1ā vajadzīga jau komercaviācijai. Un ultralaitiem nevajag pat 2o, točno zinu ka paziņas ultralaitisti licenci kārtoja ar autovadītāja veselības apliecību.
Otro UL vajag. Par PPL - pareizi, ja nevajag CPL tad pietiek ar otro. Vainīgs 
Labojums - točna nevajag Class 2.[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 02 Jun 2010, 10:44:04 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
02 Jun 2010, 10:14:03 Whazaaa rakstīja:
conocrde
Kolosāli. Gribās tomēr lai pa NAT lido divreiz augstāk par 767 šie skaistie putni. | Offline | | |
Whazaaa  | |  Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| It is hoped the jet will be able to fly as part of the opening ceremony of the 2012 London Olympics.
būtu jau kūūūl
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Par Kačiņska Tu154.
Bēdīgi... GPWS jau kliedz TERRAIN AHAED, PULL UP, un viņi neredzēdami vēl ne zemi ne skrejceļa gaismas turpina nosēšanos. Nemaz nerunājot par to, ka pie NDB pietiktu jau ar SINK RATE WARNING. PSC 
Un lēmumu par sēšanos var saprast, ka pieņēmis pats Kačiņškis. | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
02 Jun 2010, 10:14:03 Whazaaa rakstīja:
conocrde
Angļi jau ir baigā starā, viņiem konkorde laikam liels simbols. Bet es lasīju kāda avioinženiera pārdomas, ka būsot grūti reanimēt lidošanai, jo bleķi mīlot rūsēt. A šis putns ir septiņus gadus nostāvējis. | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
02 Jun 2010, 10:34:17 zbmono rakstīja:
02 Jun 2010, 10:14:03 Whazaaa rakstīja:
conocrde
Angļi jau ir baigā starā, viņiem konkorde laikam liels simbols. Bet es lasīju kāda avioinženiera pārdomas, ka būsot grūti reanimēt lidošanai, jo bleķi mīlot rūsēt. A šis putns ir septiņus gadus nostāvējis.
Franči domā, ka tas ir viņu lolojums 
Konkordē nav kam rūsēt. Bet to visu pasākumu fascinējošu padara tas, ka tas ir pavisam unikals putns ar savu NAVI, Routes, FLs utt... Un galvenais - neviena kompja uz borda un arī bez FMC. tikai pulksteņi INS. | Offline | | |
|
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
Fantastika! | Offline | | |
Rifo  | |  Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3829
Braucu ar:
| Kaads nezin kur dabuut no ultravieglaa 4 spaarnu propellera ar prieksheejo piedzinju pashus propellera spaarnus? nu dabuut leetaak es domaaju  | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Nez. Droši vien jāpagūglē kāds ar aviāciju saistīts slidinājumu serveris. | Offline | | |
Belluuns | |  Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9711
Braucu ar: quattro
|
02 Jun 2010, 10:51:58 Rifo rakstīja:
Kaads nezin kur dabuut no ultravieglaa 4 spaarnu propellera ar prieksheejo piedzinju pashus propellera spaarnus? nu dabuut leetaak es domaaju 
var meegjinaat dabuut konataktus, jelgavaa ir viens veciits kas njemaas ar to, ja vajag tad pm | Offline | | |
plakanais  | |  Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
02 Jun 2010, 10:40:02 Schutzstaffel rakstīja:
02 Jun 2010, 10:34:17 zbmono rakstīja:
02 Jun 2010, 10:14:03 Whazaaa rakstīja:
conocrde
Angļi jau ir baigā starā, viņiem konkorde laikam liels simbols. Bet es lasīju kāda avioinženiera pārdomas, ka būsot grūti reanimēt lidošanai, jo bleķi mīlot rūsēt. A šis putns ir septiņus gadus nostāvējis.
Franči domā, ka tas ir viņu lolojums 
Konkordē nav kam rūsēt. Bet to visu pasākumu fascinējošu padara tas, ka tas ir pavisam unikals putns ar savu NAVI, Routes, FLs utt... Un galvenais - neviena kompja uz borda un arī bez FMC. tikai pulksteņi INS.
Nekas nav neiespeejams, pacels taapat kaa Ukrainji veco Antonovu | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| concorde
ummm, very interesting!
Engines are fairly easy to play with.
The Olympus is quite old technology and lots of spares available.
Very little computer interface to worry about.
The major problem is the airframe and flying controls.
There has been NO maintenance to any of this since 2003 and the rudder & elevons were serious known rot boxes.
Even without flying, the corrosion will have been weaving its horrible magic.
When it was taken out of service it was living on borrowed time and I believe things haven't changed.
I find it sad that the French, for various reasons, pulled the plug on the Concorde and here they are trying to put it back in the air leaving the British with nothing.
Rxxxxxx - Ex Concorde inspector | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Nē nu skaidrs, ka darbs tur būs. Ņemot vērā to, ka jārestaurē pilnībā trīs dublējošās hidrauliskās sistēmas arī. | Offline | | |
Aviator | |  Kopš: 12. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar: Dirt Jumper
| Šogad universitātē paveikts liels darbs - izstrādāts bezpilotu lidaparāts (UAV).
Mūsu grupas veikums (pa lielam 3 cilvēku darbs, bail skaitīt cik stundas pavadītas pie šī projekta).
3D modelis
3D modelis ar spārna konstrukciju
UAV lidojumā (Mūsu grupas UAV bija pirmais, kas lidoja Covenry University)
Konkurentu grupas UAV un manas grupas UAV
[ Šo ziņu laboja kapostinsh, 14 Jun 2010, 15:07:24 ] | Offline | | |
|
Erx | |  Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2262
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
14 Jun 2010, 15:03:49 kapostinsh rakstīja:
Šogad universitātē paveikts liels darbs - izstrādāts bezpilotu lidaparāts (UAV).
Konkurentu grupas UAV un manas grupas UAV
Prieks, ka LV vēl kaut kas notiek 
Jāsaka gan, ka tas konkurentu modelis izskatās tāds "aerodinamiskāks"  | Offline | | |
martink  | |  Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| Bezpilota aparāts - vai ar to domāts tas, ko mēs pamatskolas pulciņa laikos saucām par radiovadāmajiem lidmodļiem?
Nu jā, toreiz gan pie CO2 modelīša radio vadāmību bija grūti piemontēt dēļ svara. | Offline | | |
Aviator | |  Kopš: 12. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar: Dirt Jumper
| Bezpilotu lidaprāts, iekša sakabinātas visas štelles, lai varētu darboties autonomi.
Ar nožēlu varu patikt, ka ties iekš UK , jo mūsu aviācijas institūts nevar finansiali pacelt šādu studentu niekošanos 
14 Jun 2010, 15:16:55 martink rakstīja:
Bezpilota aparāts - vai ar to domāts tas, ko mēs pamatskolas pulciņa laikos saucām par radiovadāmajiem lidmodļiem?
Nu jā, toreiz gan pie CO2 modelīša radio vadāmību bija grūti piemontēt dēļ svara.
| Offline | | |
martink  | |  Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| respektīvi, ieprogrammēt lidojuma plānu un palaist savā nodabā, pilotē kompis, ja? nu tā ir interesanta štelle, laikam atsevišķas diskusijas vērta.
ar kuru no progām ir taisīts 3D modelis?[ Šo ziņu laboja martink, 14 Jun 2010, 15:30:43 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|