Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Vēsturiskas bildes/video. Otrais sējums.

AutorsZiņojums
artis83
12. Nov 2019, 00:18 #5199

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

labi....dartz nebūs labs piemērs,,,bet dārgs

bet nu par rukožopiem, es jau teicu, ka savā valstī viņ montē kopā inomarkas, tad jau kaut ko var...pieļauju ka sanāk labāk nekā turkiem vācijā..
Offline
uldens1
12. Nov 2019, 00:29 #5200

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16774

Braucu ar:


12 Nov 2019, 00:18:43 @artis83 rakstīja:
labi....dartz nebūs labs piemērs,,,bet dārgs

bet nu par rukožopiem, es jau teicu, ka savā valstī viņ montē kopā inomarkas, tad jau kaut ko var...pieļauju ka sanāk labāk nekā turkiem vācijā..
aha,jamontē jau ir,savādāk muita jāmaksā
Offline
spriditis
12. Nov 2019, 07:30 #5201

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4093

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Vienam parādās vateniskums
Offline
Reinis_m
12. Nov 2019, 07:58 #5202

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Klau, bet tā objektīvi, ir kaut kāds pamats visām šīm asarainajām atmiņām par tās tehnikas izturību kaut kādos grūtajos apstākļos?

Nē, nu es arī esmu propagandas filmiņas par izmēģinājumiem -50 grādos noskatījies, bet čo ta nenoticu, ka viss tā arī bija. Kur nu vēl ikdienā.

Kāpēc lai šī nozare un produkcija pēkšņi būtu kaut kāds izņēmums? Vienkārši nekā cita nebija.

Nu jā, un labi, ka Krazam bija koka kabīne, esot daudzus cilvēkus izglābusi šī konstrukcija, jo bija malka, ko kurināt, kad tas aparāts nosprāga kaut kur aukstumā un nekurienē.
Offline
spriditis
12. Nov 2019, 09:44 #5203

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4093

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Nekas labs nav no tās cccp tehnikas,palasot vien VAZ forumus, kā plīst bremžu cilindri ejot apskati utt. Tai laikā tāda tehnika bija,ar to bija jāiztiek.
Offline
RVR
12. Nov 2019, 09:58 #5204

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22698

Braucu ar: RVR

Man šķiet, ka vajadzētu atgriezties pie šī topika būtības - vēsturiskām bildēm un video. Jā, tai skaitā arī PSRS laiku tehnikas bildēm un video (jo arī tā ir mūsu vēsture 50 gadu garumā).

Par to, cik un kas no tā bija labs/slikts/izturīgs/s*ds - kāda vairs starpība... tagad tā jau ir pagātne.
Offline
Oo_jaa_rs
12. Nov 2019, 10:00 #5205

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 665

Braucu ar: Subaru

No bērnības palīdzēju fāterītim ar esošo tehniku. Ne reizi neatceros, ka kādreiz būtu kkur palikuši uz ceļa vai šlepēti mājās. Izbraukājām arī visu Baltiju, toreizējās Ļeningradas pusi, braukājām uz turieni puķes tirgot, uz Toljati pēc VAZ detaļām, kuras tad šeit bija deficīts. Protams bija lietas, kuras vienmēr bija līdzi - kāds sadalītāja vāciņš, indukcene, benzīna sūknis vai tikai tā membrāna. Tas arī viss.
Protams nesludināšu kā šedevru, bet tanī laikā tas bija labākais pieejamais...daudzmaz mirstīgajiem.
Offline
deus_ex_machina
12. Nov 2019, 10:27 #5206

Kopš: 08. Feb 2018

Ziņojumi: 315

Braucu ar: e-Tampons

Padomju tehnikai bija tikai viens pluss, ka ar minimālu rezerves daļu daudzumu + skrūvgriezi, plaķenēm un kuvaldu varēja visu sataisīt. Nu vismaz tik daudz, lai tiktu līdz garāzai
Offline
FR888
12. Nov 2019, 10:29 #5207

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

a kaads vispar vel atceras ka zhigulim bij daudzsvitu piekare prrieksaa ? ne taa kaa uz E60
Offline
Oo_jaa_rs
12. Nov 2019, 11:01 #5208

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 665

Braucu ar: Subaru

Un kā sagāzumu ratiem regulēja? Kā, mājas apstākļos, aizmugurējām pusasīm gultņus mainīja, ko darīja, lai gada laikā izpūtēja bunduļi neizrūsē...
Offline
FR888
12. Nov 2019, 11:08 #5209

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

Nu nebij jau tam visam mīnusi vien

Bij ko ņemties, garāža bij ista svētnīca

Offline
RVR
12. Nov 2019, 11:12 #5210

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22698

Braucu ar: RVR

Bija periods 90.-ajos, kad Jūrmalā pilsētas maršrutos brauca sarkanie tūristu "Ikarus".
Tie bija komercmaršruti, kuros bija mazliet dārgākas biļetes, bez braukšanas maksas atvieglojumiem, un tie tika nosaukti par "eksprešiem", lai gan laika ziņā tur nekas ātrāks nebija salīdzinot ar parastajiem autobusiem







Offline
Reinis_m
12. Nov 2019, 18:53 #5211

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Rīgā deviņdesmitajos arī bija vismaz viens tāds, saucās "Taksobuss" un gāja laikam pa 4. autobusa maršrutu, nu katrā ziņā no Āgenskalna līdz centram tika izmantots.

Atceros, ka uz paneļa bija gumijas varde vai kaut kas no tās gumijas mantiņu sērijas, un katrā acī bija iebāzta lampiņa, kas mirgoja kopā ar attiecīgās puses virzienrādītājiem. Radoši.
Offline
Sandis_UR
12. Nov 2019, 21:26 #5212

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3979

Braucu ar: BITURBO

Zepčiks centrs arī tāds kursēja.
Liepājā vispār ar šiem bija leiputrija katrs brauca kur gribēja un kā gribēja.
Offline
artis83
12. Nov 2019, 21:35 #5213

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

Cik atceros pirmais taksobus Liepājā bija typa inomarka poļju karossa, kas labi atšķīrās no toreizējiem dzeltenajiem ikarusiem. tad bija kaut kāda veca rietumu inomarka, kura vēlarvien vairāk bija kosmoss pret pilsētas autobusiem.
bet manliekas ka maršruts tiem bija viens. jo kā lai ap 50 cilvēki vienā braucienā nolemtu par atšķirīgu galamēŗķi? vrb grafiks nebija regulārs. un apstājās tikai tad, ja kādam bija jāizkāpj, vai ja kāds nostopēja pieturā...toreiz jau tā bija inovācija, jo stop poga, kas informē par vēlmi pieturā izkāpt, pirmoreiz parādījās tieši taksobsā..jēga toreiz bija tik, cik pabraukt ar lielāku komfortu..;

[ Šo ziņu laboja artis83, 12 Nov 2019, 21:42:41 ]

Offline
bum_bumz
12. Nov 2019, 23:47 #5214

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7144

Braucu ar: E34

Bij iepirkti šie Ikari uz gaisa spilveniem. Nu tad ziemā pie -20-30 1/3 reisu izpalika, jo tie spilveni salā sprāga kā mušas. Piedevām, veči ar lāpstām no gazika šķipelēja uz ielas sāls-grants maisījumu. Lielie greideri īsti netika klāt un ielas bija pārvērtušās kartupeļlaukos jeb Rīgas iekšpagalmos
Kas glāba situāciju? Līkrokaino Vaņu būvētie Lazi un Pazi
Ikari klabēja un viņos varēja nosalt. Lazos bija silti, itsevišķi aizmugures beņķos pie motora.
Dzeltenie Ikari jau bija klasi pārāki un Laziem nekas neatlika kā ceļot uz kolhoziem strādniekus vadāt.
Kapitālisms ieviesa savas regulas un benzīna kapsētām bija ceļš uz lūžņiem.
Offline
wheelie
12. Nov 2019, 23:54 #5215

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6815

Braucu ar: 1.6


12 Nov 2019, 21:26:08 @Sandis_UR rakstīja:
Zepčiks centrs arī tāds kursēja.
Liepājā vispār ar šiem bija leiputrija katrs brauca kur gribēja un kā gribēja.


Imanta-Katedrāle jau arī, brauca pa 37. autobusa maršrutu. Bija ērti un brauca ātrāk - bez apstāšanos pieturās

[ Šo ziņu laboja wheelie, 12 Nov 2019, 23:55:47 ]



-----------------
8)
Offline
Arts
13. Nov 2019, 01:25 #5216

Kopš: 23. Jul 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 1146

Braucu ar: moto ‘07, atmo '09


04 Jul 2019, 07:29:09 @Kalnz rakstīja:

04 Jul 2019, 01:30:32 @kaprons rakstīja:
https://www.apollo.lv/6721903/megina-pardot-leg...senite-kompleksu
Vēsturiska vieta
Profenes pēdējā kursā tur iekodām nevis bufetē ceļmalā bet dziļāk restorānā, kur apkalpoja oberi
Iekšā tikām, jo kursabiedra mutere bija kautkāda šefiene Maskavas ielas Sčecinā vai tamlīdzīgi, caur pazīšanos
Ēdām žāvētu vistu, jo tas bija kruti, un alu lejamo nesa stikla zaptsūdens krūkās(kas laukos uz galda)
Cik izdzērām cik samaksājām kā tikām uz Rīgu- neatceros

Uzskatu, ka Sēnīti atjaunot ir svēta lieta !!!


Tās vistiņas vēlarvien ir iespējams nopirkt, turpat 3km tālāk Inčukalnā


Ne gluži tās pašas. Viens no pēdējiem vistiņu kūpinātājiem tagad Siguldā mašīnas krāso.
A Pārējiem vnk vārds "Inčukalns" noseivojies atmiņā.
Offline
Kalnz
13. Nov 2019, 08:05 #5217

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14350

Braucu ar:


13 Nov 2019, 01:25:04 @Arts rakstīja:

04 Jul 2019, 07:29:09 @Kalnz rakstīja:

04 Jul 2019, 01:30:32 @kaprons rakstīja:
https://www.apollo.lv/6721903/megina-pardot-leg...senite-kompleksu
Vēsturiska vieta
Profenes pēdējā kursā tur iekodām nevis bufetē ceļmalā bet dziļāk restorānā, kur apkalpoja oberi
Iekšā tikām, jo kursabiedra mutere bija kautkāda šefiene Maskavas ielas Sčecinā vai tamlīdzīgi, caur pazīšanos
Ēdām žāvētu vistu, jo tas bija kruti, un alu lejamo nesa stikla zaptsūdens krūkās(kas laukos uz galda)
Cik izdzērām cik samaksājām kā tikām uz Rīgu- neatceros

Uzskatu, ka Sēnīti atjaunot ir svēta lieta !!!


Tās vistiņas vēlarvien ir iespējams nopirkt, turpat 3km tālāk Inčukalnā


Ne gluži tās pašas. Viens no pēdējiem vistiņu kūpinātājiem tagad Siguldā mašīnas krāso.
A Pārējiem vnk vārds "Inčukalns" noseivojies atmiņā.


Marināde (un garša) tā pati kas bija "Sēnītes" vistām

Nesaku ka kūpinātājs tas pats, bet recepte gan
Offline
uteo
13. Nov 2019, 09:21 #5218

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 1066

Braucu ar:

Jā, garša tām vistiņām ļoti laba. Var nopirkt vietējos veikalos.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4