Online
Pašreiz BMWPower skatās 58 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
DrumB | |  Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
07 May 2010, 12:53:23 4G rakstīja:
07 May 2010, 12:30:14 DrumB rakstīja:
Man te jautājums, cik cigarešu blokus var līdzi vest lidmašīnas pasažieris? Brauc tuvs cilvēks uz Angliju, vajag zināt. Un kā arī turienes Lidostām, ir kādas slēgtas uz šo brīdi?
VAR vest cik grib, bet drikst vienu! es parasti vedu 5-6 blokus, bet chomu panjeema aiz pakaljas par diviem, kaa (ne)paveicaas.. 
Nu es padzirdēju, ka ja ar čekiem ved, tad 5 varot. Nu skaidrs, tad legāli tik 1? | Offline | | |
mcelroy | |  Kopš: 08. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4478
Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu
| 200 cigaretes cheki nepaliidzees
07 May 2010, 12:58:26 DrumB rakstīja:
07 May 2010, 12:53:23 4G rakstīja:
07 May 2010, 12:30:14 DrumB rakstīja:
Man te jautājums, cik cigarešu blokus var līdzi vest lidmašīnas pasažieris? Brauc tuvs cilvēks uz Angliju, vajag zināt. Un kā arī turienes Lidostām, ir kādas slēgtas uz šo brīdi?
VAR vest cik grib, bet drikst vienu! es parasti vedu 5-6 blokus, bet chomu panjeema aiz pakaljas par diviem, kaa (ne)paveicaas.. 
Nu es padzirdēju, ka ja ar čekiem ved, tad 5 varot. Nu skaidrs, tad legāli tik 1?
| Offline | | |
Ivo__ | |  Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2057
Braucu ar: Auto
|
26 Apr 2010, 03:45:15 arizah rakstīja:
25 Apr 2010, 21:47:04 Srakans rakstīja:
25 Apr 2010, 21:38:43 romizz rakstīja:
Kas tur šodien ar to FLy emirates notikās? Kā var būt 4500 m gaisa bedre? Sajūtas noteikti dramatiskas...
Arī pirmā doma, kā var būt tāda bedre Gan jau, ka visi arī pātarus paspēja noskaitīt 
dabuuja bezsvara staavoklii palidinaaties laimiigie. tikai droshvien nepaspeeja to taa pa iistam noveerteet 
Šis ir žurnālistu kompetences kalngals! Turbulencē viņi trāpīja mainot augstumu nosēžoties,nevis krītot 18 000ft ,bet mētāts tika pa 200ft,kas nepiesprādzētiem varētu būt labs action  | Offline | | |
DrumB | |  Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Situācija tāda, ka cilvēks netiek rīt uz reisu. Ir iespēja biļeti atcelt un dabūt naudu atpakaļ vai iztikt bez kādiem sodien? Biļete vēl nav "aktivizēta" un lidojums ir rīt no rīta. Kompānija - ryanair. | Offline | | |
Srakans | |  Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Nu neko, būs jāpīpē pa dārgo  | Offline | | |
DrumB | |  Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Nē nu tas ir skaidrs, bet kā ar biļeti, lai neiet zudumā. | Offline | | |
Ivo__ | |  Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2057
Braucu ar: Auto
| Tripolē A330 Afriqiyah Airways 8U771 no Johanesburgas nogāzies Vairāk kā 100 bojāgājušie...jau pa netu versijas,ka uzspridzināts,citas,ka laikaapstākļi... | Offline | | |
Norchx  | |  Kopš: 19. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11373
Braucu ar:
|
12 May 2010, 12:15:16 Ivo__ rakstīja:
Tripolē A330 Afriqiyah Airways 8U771 no Johanesburgas nogāzies Vairāk kā 100 bojāgājušie...jau pa netu versijas,ka uzspridzināts,citas,ka laikaapstākļi...
Viens astoņgadīgs bērns izdzīvojis esot | Offline | | |
|
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| No ILS. VOR un NDB Approach. RWY09. Tātad atkal non-precision, visual Approach.
Cik var spriest pēc ziņām un info internetā, negadījums noticis minūti pirms saullēkta. Reģionā ir smilšu vētras sezonas pats vidus. Saullēkta brīdi redzamība strauji samazinās, no 5000-6000m līdz 1000-2000m un faktiski var būt arī uz mirkli būt pielīdzināma nullei. To rada gaisā esošie putekļi un apžilbinājums pēkšņi parādoties saulei. Nosēšanās tikusi plānota pa skrejceļu 09, tātad tieši uz austrumiem. [ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 May 2010, 12:32:43 ] | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22731
Braucu ar: RVR
| spriežot pēc METAR-iem, redzamība tur ir bijusi 2000 - 5000, BR
ko par to stāsta The Aviation Herald | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
12 May 2010, 12:37:20 91 rakstīja:
spriežot pēc METAR-iem, redzamība tur ir bijusi 2000 - 5000, BR
ko par to stāsta The Aviation Herald
jā nu tāpēc jau arī minēju tādu intervālu. Tas ļoti mainās tieši saullēkta brīdī.
HLLT 120620 VRB03KT 2000 BR BKN003 20/18 Q1009
HLLT 120620Z VRB03KT 2000 BR BKN003 20/18 Q1009
HLLT 120550 00000KT 2000 BR BKN003 19/18 Q1009
HLLT 120550Z 00000KT 2000 BR BKN003 19/18 Q1009
HLLT 120520Z VRB03KT 2000 BR BKN003 19/17 Q1009
HLLT 120450Z 26007KT 2000 BR FEW003 19/17 Q1009
HLLT 120425Z 27008KT 2000 BR NSC 19/17 Q1009
HLLT 120420Z 27007KT 5000 BR NSC 19/17 Q1009
HLLT 120350Z VRB01KT 6000 NSC 19/17 Q1008
HLLT 120250Z 35003KT 6000 SKC 19/17 Q1008
HLLT 112350Z 31004KT 7000 SKC 20/17 Q1008
HLLT 112250 32005KT 7000 SKC 21/17 Q1008
HLLT 112250Z 32005KT 7000 SKC 21/17 Q1008
HLLT 112150 34003KT 7000 SKC 22/16 Q1008
Naktī tā ir, kā jau teicu līdz 6000, bet pēc saullētkta samazinās līdz 2000. Kad saule lec, iespējams whiteout.[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 May 2010, 12:45:40 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Tikko nokačāju HLLT chartus. Vnk fantastiski!!! RWY09 ir tiešām tikai VOR un NDB, bet RWY27 ir ILS. Vai ta grūti uzmest to loku un netaisīt straight-in? Saule no aizmugures un ILS. Nav jāsatraucas par redzamības samazināšanos un apžilbuma momentu. Nu man nav ko teikt vispār... Pizdec.[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 May 2010, 12:53:33 ] | Offline | | |
Ivo__ | |  Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2057
Braucu ar: Auto
| Jihad,Tu kādā RU avio forumā arī nesēdi?Vienkārši tikko viens iepostēja Tavus vārdus,un papildus to,ka pirms ši,iepriekšējais borts esot veicis go around un nosēdies RW27  [ Šo ziņu laboja Ivo__, 12 May 2010, 13:00:16 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Nē RU formumā es nesēžu. Esmu tur kādreiz iemetis aci, bet tur kautkā ne īpaši paticis ir. Ir īpaši Polijas prezidenta lietas sakarā. Bet to ko teicu es iepostētu jebkurš, kas kautko saprot un domā līdzi.
P.S. Da bļe atkal vnk katastrofa kura varēja nenotikt. Vienkārši ne jau arī šitādas liets notiek dēļ navigācijas aparatūras specifikas, kura ir uzstādīta lidostā, bet gan tāpēc, ka kāds vienmēr iedomājas, ka var iet zem tai paredzētā minimuma.  [ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 May 2010, 13:15:35 ] | Offline | | |
Purcha | |  Kopš: 01. Mar 2006
No: Smiltene
Ziņojumi: 3101
Braucu ar: Z3 M52B30 stroker, M3 E46
| http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/330807-polijas_prezidenta_lidmasinas_glabsanai_pietrucis_5_sekunzu | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22731
Braucu ar: RVR
| viņiem vairākas reizes un dažādi avoti sniedza info, ka lejā viss ir slikti ar redzamību:
- Примерно за 27 минут до катастрофы, самолет в снижении пересекал высоту 7500 метров, диспетчер Минск-Контроль сообщил экипажу, что на аэродроме назначения туман, видимость 400 метров.
- После выхода на связь с аэродромом Смоленск "Северный" экипаж дважды получил информацию, что на аэродроме туман, видимость 400 метров, условий для приема нет.
- В это же время (примерно за 16 минут до катастрофы) от экипажа Як-40 Республики Польша экипаж Ту-154 получил информацию о видимости 400 метров и вертикальной видимости 50 метров.
- Примерно за 11 минут до катастрофы экипаж Як-40 проинформировал, что экипаж российского Ил-76 выполнил два захода и ушел на запасной аэродром.
- За 4 минуты до катастрофы экипаж Як-40 проинформировал, что он оценивает видимость как 200 метров. | Offline | | |
|
S_2 | | Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 666
Braucu ar: Audi
| Boeing 737 katastrofa Indijā... diezgan bēdīgi :-|
Links | Offline | | |
Heller | | Kopš: 10. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1230
Braucu ar:
|
12 May 2010, 13:00:51 Schutzstaffel rakstīja:
P.S. Da bļe atkal vnk katastrofa kura varēja nenotikt. Vienkārši ne jau arī šitādas liets notiek dēļ navigācijas aparatūras specifikas, kura ir uzstādīta lidostā, bet gan tāpēc, ka kāds vienmēr iedomājas, ka var iet zem tai paredzētā minimuma. 
Bet Tu pats lieliski zini,ka pēdējos 30 gados 80% avāriju notiek Human Error rezultātā,ko visbiežāk izraisa poor crew resource management!  | Offline | | |
Bimmer  | |  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24408
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti
Stenogramma
Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...." | Offline | | |
Rifo  | |  Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3829
Braucu ar:
| Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|