Online

Pašreiz BMWPower skatās 58 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
DrumB
07. May 2010, 12:58 #512

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


07 May 2010, 12:53:23 4G rakstīja:

07 May 2010, 12:30:14 DrumB rakstīja:
Man te jautājums, cik cigarešu blokus var līdzi vest lidmašīnas pasažieris? Brauc tuvs cilvēks uz Angliju, vajag zināt. Un kā arī turienes Lidostām, ir kādas slēgtas uz šo brīdi?


VAR vest cik grib, bet drikst vienu! es parasti vedu 5-6 blokus, bet chomu panjeema aiz pakaljas par diviem, kaa (ne)paveicaas..

Nu es padzirdēju, ka ja ar čekiem ved, tad 5 varot. Nu skaidrs, tad legāli tik 1?
Offline
mcelroy
07. May 2010, 13:02 #513

Kopš: 08. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4478

Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu

200 cigaretes cheki nepaliidzees

07 May 2010, 12:58:26 DrumB rakstīja:

07 May 2010, 12:53:23 4G rakstīja:

07 May 2010, 12:30:14 DrumB rakstīja:
Man te jautājums, cik cigarešu blokus var līdzi vest lidmašīnas pasažieris? Brauc tuvs cilvēks uz Angliju, vajag zināt. Un kā arī turienes Lidostām, ir kādas slēgtas uz šo brīdi?


VAR vest cik grib, bet drikst vienu! es parasti vedu 5-6 blokus, bet chomu panjeema aiz pakaljas par diviem, kaa (ne)paveicaas..

Nu es padzirdēju, ka ja ar čekiem ved, tad 5 varot. Nu skaidrs, tad legāli tik 1?
Offline
Ivo__
07. May 2010, 13:20 #514

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2057

Braucu ar: Auto


26 Apr 2010, 03:45:15 arizah rakstīja:

25 Apr 2010, 21:47:04 Srakans rakstīja:

25 Apr 2010, 21:38:43 romizz rakstīja:
Kas tur šodien ar to FLy emirates notikās? Kā var būt 4500 m gaisa bedre? Sajūtas noteikti dramatiskas...

Arī pirmā doma, kā var būt tāda bedre Gan jau, ka visi arī pātarus paspēja noskaitīt


dabuuja bezsvara staavoklii palidinaaties laimiigie. tikai droshvien nepaspeeja to taa pa iistam noveerteet

Šis ir žurnālistu kompetences kalngals! Turbulencē viņi trāpīja mainot augstumu nosēžoties,nevis krītot 18 000ft ,bet mētāts tika pa 200ft,kas nepiesprādzētiem varētu būt labs action
Offline
DrumB
07. May 2010, 16:37 #515

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Situācija tāda, ka cilvēks netiek rīt uz reisu. Ir iespēja biļeti atcelt un dabūt naudu atpakaļ vai iztikt bez kādiem sodien? Biļete vēl nav "aktivizēta" un lidojums ir rīt no rīta. Kompānija - ryanair.
Offline
Srakans
07. May 2010, 17:15 #516

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Nu neko, būs jāpīpē pa dārgo
Offline
DrumB
07. May 2010, 17:34 #517

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Nē nu tas ir skaidrs, bet kā ar biļeti, lai neiet zudumā.
Offline
Ivo__
12. May 2010, 12:15 #518

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2057

Braucu ar: Auto

Tripolē A330 Afriqiyah Airways 8U771 no Johanesburgas nogāzies Vairāk kā 100 bojāgājušie...jau pa netu versijas,ka uzspridzināts,citas,ka laikaapstākļi...
Offline
Norchx
12. May 2010, 12:26 #519

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


12 May 2010, 12:15:16 Ivo__ rakstīja:
Tripolē A330 Afriqiyah Airways 8U771 no Johanesburgas nogāzies Vairāk kā 100 bojāgājušie...jau pa netu versijas,ka uzspridzināts,citas,ka laikaapstākļi...
Viens astoņgadīgs bērns izdzīvojis esot
Offline
Schutzstaffel
12. May 2010, 12:31 #520

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

No ILS. VOR un NDB Approach. RWY09. Tātad atkal non-precision, visual Approach.

Cik var spriest pēc ziņām un info internetā, negadījums noticis minūti pirms saullēkta. Reģionā ir smilšu vētras sezonas pats vidus. Saullēkta brīdi redzamība strauji samazinās, no 5000-6000m līdz 1000-2000m un faktiski var būt arī uz mirkli būt pielīdzināma nullei. To rada gaisā esošie putekļi un apžilbinājums pēkšņi parādoties saulei. Nosēšanās tikusi plānota pa skrejceļu 09, tātad tieši uz austrumiem.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 May 2010, 12:32:43 ]

Offline
RVR
12. May 2010, 12:37 #521

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22731

Braucu ar: RVR

spriežot pēc METAR-iem, redzamība tur ir bijusi 2000 - 5000, BR

ko par to stāsta The Aviation Herald
Offline
Schutzstaffel
12. May 2010, 12:40 #522

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


12 May 2010, 12:37:20 91 rakstīja:
spriežot pēc METAR-iem, redzamība tur ir bijusi 2000 - 5000, BR

ko par to stāsta The Aviation Herald


jā nu tāpēc jau arī minēju tādu intervālu. Tas ļoti mainās tieši saullēkta brīdī.

HLLT 120620 VRB03KT 2000 BR BKN003 20/18 Q1009
HLLT 120620Z VRB03KT 2000 BR BKN003 20/18 Q1009
HLLT 120550 00000KT 2000 BR BKN003 19/18 Q1009
HLLT 120550Z 00000KT 2000 BR BKN003 19/18 Q1009
HLLT 120520Z VRB03KT 2000 BR BKN003 19/17 Q1009
HLLT 120450Z 26007KT 2000 BR FEW003 19/17 Q1009
HLLT 120425Z 27008KT 2000 BR NSC 19/17 Q1009
HLLT 120420Z 27007KT 5000 BR NSC 19/17 Q1009
HLLT 120350Z VRB01KT 6000 NSC 19/17 Q1008
HLLT 120250Z 35003KT 6000 SKC 19/17 Q1008
HLLT 112350Z 31004KT 7000 SKC 20/17 Q1008
HLLT 112250 32005KT 7000 SKC 21/17 Q1008
HLLT 112250Z 32005KT 7000 SKC 21/17 Q1008
HLLT 112150 34003KT 7000 SKC 22/16 Q1008


Naktī tā ir, kā jau teicu līdz 6000, bet pēc saullētkta samazinās līdz 2000. Kad saule lec, iespējams whiteout.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 May 2010, 12:45:40 ]

Offline
Schutzstaffel
12. May 2010, 12:52 #523

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Tikko nokačāju HLLT chartus. Vnk fantastiski!!! RWY09 ir tiešām tikai VOR un NDB, bet RWY27 ir ILS. Vai ta grūti uzmest to loku un netaisīt straight-in? Saule no aizmugures un ILS. Nav jāsatraucas par redzamības samazināšanos un apžilbuma momentu. Nu man nav ko teikt vispār... Pizdec.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 May 2010, 12:53:33 ]

Offline
Ivo__
12. May 2010, 12:59 #524

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2057

Braucu ar: Auto

Jihad,Tu kādā RU avio forumā arī nesēdi?Vienkārši tikko viens iepostēja Tavus vārdus,un papildus to,ka pirms ši,iepriekšējais borts esot veicis go around un nosēdies RW27

[ Šo ziņu laboja Ivo__, 12 May 2010, 13:00:16 ]

Offline
Schutzstaffel
12. May 2010, 13:00 #525

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Nē RU formumā es nesēžu. Esmu tur kādreiz iemetis aci, bet tur kautkā ne īpaši paticis ir. Ir īpaši Polijas prezidenta lietas sakarā. Bet to ko teicu es iepostētu jebkurš, kas kautko saprot un domā līdzi.

P.S. Da bļe atkal vnk katastrofa kura varēja nenotikt. Vienkārši ne jau arī šitādas liets notiek dēļ navigācijas aparatūras specifikas, kura ir uzstādīta lidostā, bet gan tāpēc, ka kāds vienmēr iedomājas, ka var iet zem tai paredzētā minimuma.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 May 2010, 13:15:35 ]

Offline
Purcha
14. May 2010, 15:44 #526

Kopš: 01. Mar 2006

No: Smiltene

Ziņojumi: 3101

Braucu ar: Z3 M52B30 stroker, M3 E46

http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/330807-polijas_prezidenta_lidmasinas_glabsanai_pietrucis_5_sekunzu
Offline
RVR
20. May 2010, 15:00 #527

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22731

Braucu ar: RVR

viņiem vairākas reizes un dažādi avoti sniedza info, ka lejā viss ir slikti ar redzamību:

- Примерно за 27 минут до катастрофы, самолет в снижении пересекал высоту 7500 метров, диспетчер Минск-Контроль сообщил экипажу, что на аэродроме назначения туман, видимость 400 метров.
- После выхода на связь с аэродромом Смоленск "Северный" экипаж дважды получил информацию, что на аэродроме туман, видимость 400 метров, условий для приема нет.
- В это же время (примерно за 16 минут до катастрофы) от экипажа Як-40 Республики Польша экипаж Ту-154 получил информацию о видимости 400 метров и вертикальной видимости 50 метров.
- Примерно за 11 минут до катастрофы экипаж Як-40 проинформировал, что экипаж российского Ил-76 выполнил два захода и ушел на запасной аэродром.
- За 4 минуты до катастрофы экипаж Як-40 проинформировал, что он оценивает видимость как 200 метров.
Offline
S_2
22. May 2010, 14:33 #528

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 666

Braucu ar: Audi

Boeing 737 katastrofa Indijā... diezgan bēdīgi :-|

Links
Offline
Heller
22. May 2010, 15:35 #529

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:


12 May 2010, 13:00:51 Schutzstaffel rakstīja:

P.S. Da bļe atkal vnk katastrofa kura varēja nenotikt. Vienkārši ne jau arī šitādas liets notiek dēļ navigācijas aparatūras specifikas, kura ir uzstādīta lidostā, bet gan tāpēc, ka kāds vienmēr iedomājas, ka var iet zem tai paredzētā minimuma.


Bet Tu pats lieliski zini,ka pēdējos 30 gados 80% avāriju notiek Human Error rezultātā,ko visbiežāk izraisa poor crew resource management!
Offline
Bimmer
01. Jun 2010, 18:36 #530

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24408

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti

Stenogramma

Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."
Offline
Rifo
01. Jun 2010, 18:41 #531

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3829

Braucu ar:

Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo