| Autors | Ziņojums | 
| Solihull | | 25. Sep 2023, 09:02 | 
#4661
 |  
  | 
Kopš: 29. Jun 2020 
Ziņojumi: 350 
Braucu ar: bonatti grey 
 |  
23 Sep 2023, 14:21:46 @smudo rakstīja: 
 
23 Sep 2023, 12:10:04 @foobar rakstīja: 
Es tos 27kw ņēmu no https://media.porsche.com/mediakit/taycan/en/po...che-taycan-basis 
 
Tāpat jau nav tik slikti, sanāk, ka range vissmagākajos apstākļos ir vismaz 300km ar to 93kw bateriju… 
 
Sūdīgi tiem vāciešiem, ka ir tik daudz labu ceļu, pa kuriem var tik ātri braukt   
  
 
Grūti komentēt - laikam neispringst uz to. Jo Bjorns (norvēģis, kas testē jau daudzus gadus dažādus EV un ir ļoti populārs EV tēmas Youtubers) Taycan 4S pie 90 kmh cruisa ar 19" diskiem samērīja 15kWh uz 100km un 20,3kWh pie 120kmh (abi ir GPS ātrumi). 
 
Starp citu BMW i4 eDrive40 ir ļoti efektīvs drivetrain - viņš testā samērīja ļoti tuvu Model 3, kas nozīmē, ka tas i4 labos apstākļos var 600+ km nobraukt ar pilnu bateriju.  
  
 
praksee nevar. real life 500+ easy.  | 
  Offline |  | 
 | 
AV   | | 26. Sep 2023, 12:06 | 
#4662
 |  
  | 
 Kopš: 14. May 2002 
Ziņojumi: 17409 
Braucu ar: 500 
 |  
23 Sep 2023, 16:43:01 @Miikstais rakstīja: 
Tesla model 3 pēdējos 80k vidējais rovna 18. 
  
Manai T3 SR+ '19 iepriekseja saimnieka pedejo 17kkm paterins tepat pa LV ir 13.9. | 
  Offline |  | 
 | 
| erglisg | | 27. Sep 2023, 16:43 | 
#4663
 |  
  | 
Kopš: 27. Sep 2023 
No: Rīga 
Ziņojumi: 1 
Braucu ar: i3S 
 |  
23 Sep 2023, 16:10:44 @AigarsV rakstīja: 
Ja kādam interesē, tad i3s - vidējais nepilnu 3kkm laikā - 15,4. Kādi 70% pa Rīgu 
  
Pa 22k km vidējo rāda 16.6, taču redzēts viss starp 11 līdz 29kwh/100km, ceļa apstākļi, kājas smagums un tas vai apbrauc kolonnu ļoti ietekmēs to cik varēs nobraukt    | 
  Offline |  | 
 | 
| DeeCee | | 04. Oct 2023, 19:01 | 
#4664
 |  
  | 
 Kopš: 29. Jun 2007 
No: Rīga 
Ziņojumi: 9264 
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber 
 | rekur teslistiem skaidrojošā uzlīme    
 
https://www.saintjavelin.com/products/tesla-own...935673&_ss=r | 
  Offline |  | 
 | 
Deivid   | | 04. Oct 2023, 19:09 | 
#4665
 |  
  | 
 Kopš: 02. Mar 2004 
Ziņojumi: 40692 
Braucu ar: E46 M3 / C5X 
 | Nissan e-Power 
 
Nesaprotu divas lietas: 
1. Tiešām viņu nevar lādēt? Tikai reģenerācija vai ģenerators? 
 
2. Kā var dabūt patēriņu 5+ litri ja ir iespēja darbināt ģeneratoru max efektīvā veidā? Saprastu ja tur būtu 1-2 litri... 5 var dabūt bez lieka inženieru darba.  | 
  Offline |  | 
 | 
GirtzB   | | 04. Oct 2023, 19:17 | 
#4666
 |  
  | 
 Kopš: 15. May 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 22369 
Braucu ar: 2x(R6+LSD) 
 | Pēc apraksta tas ir EV ar "range extender" t.i Fisker Karma vai Hammerhead Eagle i-Thrust  tikai bez iespējas veikt ārējo uzlādi. [ Šo ziņu laboja GirtzB, 04 Oct 2023, 19:21:40 ] 
  ----------------- Braukt ir priex. 
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | 
  Offline |  | 
 | 
Deivid   | | 04. Oct 2023, 19:23 | 
#4667
 |  
  | 
 Kopš: 02. Mar 2004 
Ziņojumi: 40692 
Braucu ar: E46 M3 / C5X 
 | Priekš kam liegt ārējo uzlādi ja pa lielam viss priekš tā ir? | 
  Offline |  | 
 | 
GirtzB   | | 04. Oct 2023, 19:26 | 
#4668
 |  
  | 
 Kopš: 15. May 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 22369 
Braucu ar: 2x(R6+LSD) 
 |  
04 Oct 2023, 19:23:34 @Deivid rakstīja: 
Priekš kam liegt ārējo uzlādi ja pa lielam viss priekš tā ir? 
  
Gan jau, ka nav. Ietaupa uz iebūvēto lādētāju.
  ----------------- Braukt ir priex. 
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | 
  Offline |  | 
 | 
| 
 | 
| AigarsV | | 04. Oct 2023, 19:36 | 
#4669
 |  
  | 
Kopš: 26. May 2003 
Ziņojumi: 521 
Braucu ar:  
 | Un akumulatoru (2.1 kwh) | 
  Offline |  | 
 | 
GirtzB   | | 04. Oct 2023, 20:58 | 
#4670
 |  
  | 
 Kopš: 15. May 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 22369 
Braucu ar: 2x(R6+LSD) 
 |  
04 Oct 2023, 19:36:58 @AigarsV rakstīja: 
Un akumulatoru (2.1 kwh) 
  
lūk arī atbilde 5l patēriņam. Ģenerātors rūc visu laiku...
  ----------------- Braukt ir priex. 
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | 
  Offline |  | 
 | 
HaL   | | 05. Oct 2023, 11:13 | 
#4671
 |  
  | 
 Kopš: 28. Jan 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 23635 
Braucu ar: Turbo 
 |  
23 Sep 2023, 11:43:51 @smudo rakstīja: 
 
23 Sep 2023, 11:11:40 @foobar rakstīja: 
Kā viņi taikonim dabuj to 27kw patēriņu? Mēra pie 250 km/h   
  
 
Uz šosejas Taycan S pēc WLTP metodoloģijas ir 20-24kWh, pilsētā 17-19kWh. Ja brauc mierīgi ap 100kmh, tad var arī  ap 17kWh labos apstākļos izspiest un dabūt pie 500km ar lielo bateriju.  
 
Kopumā 20" vai 21" diski ar 300+mm platām riepām aizmugurē kopā ar svaru 2,2-2,3t neļauj stādīt eko rekordus (ir gan arī 19" pieejami). Vienā PCL pasākumā paziņa ar Taycan 4S brauca līdzi un vidējais bija tikai ap 23kWh, bet tur bija daudz ātras braukšanas ārpus pilsētām. Ap 27kWh ir uz šosejas ziemā īsākos gabalos (ar salona sildīšanu), pa putru, ja regulāri vēl sanāk dzīt. Pilsētā ziemā, ja īsi braucieni un jāsilda salons un nesēņo, tad būs vismaz 30kWh uz 100km.     
  
https://kursors.lv/2021/08/11/1000km-brauciens-...ektroauto-video/ 
 
Pēc 1000km brauciena vidējais patēriņš bija 19.7 kWh/100km, kas ir ļoti neslikts rādītājs
  ----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not  
 | 
  Offline |  | 
 | 
protams   | | 30. Oct 2023, 21:11 | 
#4672
 |  
  | 
 Kopš: 11. Nov 2005 
Ziņojumi: 6099 
Braucu ar: NS7 
 | Aiziet   
 
https://www.youtube.com/watch?v=cZlsZwcIgpc 
 
  ----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | 
  Offline |  | 
 | 
| DeeCee | | 30. Oct 2023, 21:35 | 
#4673
 |  
  | 
 Kopš: 29. Jun 2007 
No: Rīga 
Ziņojumi: 9264 
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber 
 |  
30 Oct 2023, 21:11:04 @protams rakstīja: 
Aiziet   
 
https://www.youtube.com/watch?v=cZlsZwcIgpc 
 
 
  
 
https://www.thedrive.com/news/akio-toyoda-says-...e-was-right-all- 
 
Akio Toyoda Says Slowing EV Demand Proves He Was Right All Along 
 
“People are finally seeing reality,” the former CEO said about the dangers of an all-in approach to EVs.    | 
  Offline |  | 
 | 
| Amakatanav | | 30. Oct 2023, 21:59 | 
#4674
 |  
  | 
 Kopš: 06. Jul 2009 
Ziņojumi: 1795 
Braucu ar: muti pa ausīm. 
 | EV pieprasījums pazūd tikai tāpēc, ka ir atkal pieejami parastrie auto un cenas vecajiem krīt. degviela arī nemaksā 2eur/litrā. 
 
EV pieprasījums bija tikai tāpēc, ka dārga degviela un liela parastā auto cena | 
  Offline |  | 
 | 
Staris   | | 30. Oct 2023, 22:04 | 
#4675
 |  
  | 
 Kopš: 24. Apr 2006 
No: Ventspils 
Ziņojumi: 30548 
Braucu ar: ra ucuarB 
 | EV ir arī zaļais dzīves veids un savā ziņā tehnoloģiju modernisms. 
USA ar saviem piu piu diez vai būs spilgtākais piemērs EV izmantošanai. Būtu interesanti redzēt eiropas datus. | 
  Offline |  | 
 | 
| foobar | | 30. Oct 2023, 22:05 | 
#4676
 |  
  | 
 Kopš: 04. Jun 2002 
Ziņojumi: 6066 
Braucu ar:  M57TU2D30 
 | Nav tāda "vidējā aritmētiskā" EV. Tas, ka nepērk toyota sūdu, nenozīmē, ka nav jāstāv rindā gadu uz citu EV modeli   | 
  Offline |  | 
 | 
| 
 | 
| DeeCee | | 30. Oct 2023, 22:53 | 
#4677
 |  
  | 
 Kopš: 29. Jun 2007 
No: Rīga 
Ziņojumi: 9264 
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber 
 | imo tur lielā mērā kombinācija 
1) dārgāki kredīti 
2) gribētāji nopirkuši 
3) ev ir tomēr zināmi mīnusi gan bateriju tehnoloģijā, gan uzlādes tīklā 
4) aizspriedumi, kartupeļi utt. kas nepērk kaut viņiem tas būtu jēdzīgāk 
5) zemas degvielas cenas ASV 
 
 
ja Toyota baterija būs tik jauka kā runā, tad aizies. | 
  Offline |  | 
 | 
| bum_bumz | | 31. Oct 2023, 00:20 | 
#4678
 |  
  | 
Kopš: 05. Jan 2006 
Ziņojumi: 7251 
Braucu ar: E34 
 | https://www.theverge.com/2023/6/6/23749844/ford...d-range-loss-aaa 
var aizšaut no LA uz Sphere Vegasā kādu konci noskatīties 
Kautkur Vaiomingā pie -20 bifeli atvest neies cauri. Kabatas portfeļa lieluma EV rednekiem nepiedāvāt. 
Flagmanis  NO uz to jau ir gājis gadiem un tur noteikti ir cits funktieris EV izmantošanai. Oslo-Stavangera nekad nebūs tāda pati auto plūsma kā Berlīne-Minhene. Ja kāds izdomās, brauks. Vācijā noteikti brauks. Kad uzlādes vietu būs vismaz 10x un ilgi solīto max 130 km/h ieviesīs dzīvē, tad DE sekmīgāk sāks mainīt auto parku. 
Austrumeiropā ir nabagi un nevar atļauties, M57 griezīs kārtējo miljonu līdz netiks ar varu konfiscēti. Progress gan ir acīm redzams, manā rajonā ir +1 EV šoruden   | 
  Offline |  | 
 | 
| Depijs | | 31. Oct 2023, 11:28 | 
#4679
 |  
  | 
 Kopš: 17. Sep 2015 
No: Jelgava 
Ziņojumi: 494 
Braucu ar: LC120 
 |  
30 Oct 2023, 22:04:25 @Staris rakstīja: 
EV ir arī zaļais dzīves veids un savā ziņā tehnoloģiju modernisms. 
USA ar saviem piu piu diez vai būs spilgtākais piemērs EV izmantošanai. Būtu interesanti redzēt eiropas datus. 
  
 
Nekad nevaru saprast to mītu ka EV ir zaļš dzīves veids. EV ir zaļš tikai tajā valstī kur Tu viņu nopērc. Ja pieliec klāt ražošanu tad viszaļākais veids kā dzīvot ir braukt ar savu auto līdz viņš sadalas reizinātājos no rūsas. Uz papīra opis kurš latgalē mauc ar savu Audi 80 kopš 1997 gada ir daudz zaļāks, par jebkuru cilvēku kas ir nopircis Teslu. | 
  Offline |  | 
 | 
| Miikstais | | 31. Oct 2023, 11:55 | 
#4680
 |  
  | 
Kopš: 01. Aug 2023 
Ziņojumi: 371 
Braucu ar:  
 |  
31 Oct 2023, 11:28:31 @Depijs rakstīja: 
 
30 Oct 2023, 22:04:25 @Staris rakstīja: 
EV ir arī zaļais dzīves veids un savā ziņā tehnoloģiju modernisms. 
USA ar saviem piu piu diez vai būs spilgtākais piemērs EV izmantošanai. Būtu interesanti redzēt eiropas datus. 
  
 
Nekad nevaru saprast to mītu ka EV ir zaļš dzīves veids. EV ir zaļš tikai tajā valstī kur Tu viņu nopērc. Ja pieliec klāt ražošanu tad viszaļākais veids kā dzīvot ir braukt ar savu auto līdz viņš sadalas reizinātājos no rūsas. Uz papīra opis kurš latgalē mauc ar savu Audi 80 kopš 1997 gada ir daudz zaļāks, par jebkuru cilvēku kas ir nopircis Teslu. 
  
 
Kāpec tādi murgi? 
 
Ja netici ka tesla ir super zaļa un veselīga, paņem iebrauc garāžā, aizver vārtus, iedarbini savu audi 80 un nosnaudies.   
 
 
 | 
  Offline |  | 
 |