Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
stucers
31. Jan 2016, 00:36 #4621

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

sanāk, tas baltais bija arī mobilē ielikts?
Pret tiem eiropas interesentiem vajag izturēties tāpat kā vācu tirgotājiem, kuri neatbild uz e pastiem
Offline
VLD
31. Jan 2016, 00:39 #4622

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5791

Braucu ar:


31 Jan 2016, 00:35:56 adolfs rakstīja:

31 Jan 2016, 00:13:54 VLD rakstīja:

ļoti labi ka tu tā uzskati

p.s. tiem kas interesējās par cenu un "iedod izgāzt" - stundu atpakaļ auto tika rezervēts rallistam no Luksemburgas


super, bet ne jau jams ir nakotnes klasika
p.s. man ir bijis evo 6,7,8,9,10 - lidz esmu sekojis pedejos gadus 15



viss forši vienīgi teikumā vien kļūda. 10
Offline
Asch
31. Jan 2016, 12:00 #4623

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4470

Braucu ar:

Tas ir tas pats, kuru krievs tirgoja pa 12? Itka stavoklis esot bijis ok.
Offline
VLD
31. Jan 2016, 12:33 #4624

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5791

Braucu ar:


31 Jan 2016, 12:00:33 Asch rakstīja:
Tas ir tas pats, kuru krievs tirgoja pa 12? Itka stavoklis esot bijis ok.


nē, šo mēs atvedām no Japānas.
Offline
Asch
31. Jan 2016, 12:36 #4625

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4470

Braucu ar:

Aha, skaidrs. Smuka masina, vizuali daudz pievilcigaka, neka evo 8 un jaunakas.
Offline
VLD
31. Jan 2016, 13:04 #4626

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5791

Braucu ar:


31 Jan 2016, 12:36:42 Asch rakstīja:
Aha, skaidrs. Smuka masina, vizuali daudz pievilcigaka, neka evo 8 un jaunakas.


Protams ka tas ir gaumes jautājums Man personīgi no visiem EVO vislabāk patīk tieši V.

Interesanti ir tas cik daudz šie auto ir saražoti salīdzinoši maz. Cik var spriest, no dažādiem avotiem, tad EVO V ir 6500, EVO VI - 12000 un EVO VI Tommi - 2500. Tā kā domāju ka šie diezgan mierīgi ir ierakstāmi "sarkanajā grāmatā"
Offline
SteelRat
31. Jan 2016, 13:10 #4627

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164249

Braucu ar: Challenger

Parekini vel cik jamie ir norakstiti jau

-----------------
Offline
VLD
31. Jan 2016, 13:23 #4628

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5791

Braucu ar:


31 Jan 2016, 13:10:49 SteelRat rakstīja:
Parekini vel cik jamie ir norakstiti jau


minimums 1/2 no visiem saražotajiem. vēl ivina interesanta tendence. ja paskatās uz auto kas piedāvājumā Japānā, tad galīgi nevar saprast - kā tas var būt ka piedāvājumā ir tik daudz EVO VI Tommi Makinen un dažādi STI GC8 Limited, ja viņi saražoti salīdzinoši maz.

kādu laiku sāku iedziļināties šajā lietā un nonācu pie secinājuma ka lielākā daļa no TME versijas EVO VI nemaz nav TME, bet gan feiki. Kas tur no TME ir priekšējais bampers, salons un pulksteņi. Viss pārējais stock EVO VI - turba, piekare u.t.t. šitādus 2 gab esmu redzējis tepat Latvijā.

tieši tas pats ar GC8 STI R un RA - bundža it kā īstā, bet tehniski viņi ļoti reti kad ir patiešām STI.


Offline
SteelRat
31. Jan 2016, 13:26 #4629

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164249

Braucu ar: Challenger

veciit, mums katrs otrais 3er ir ///M, ja pec bljambas uz bagaznieka vertee un katrs tresais dizelis var izcirst ///M, ja pec powera spriezh

-----------------
Offline
VLD
31. Jan 2016, 13:30 #4630

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5791

Braucu ar:


31 Jan 2016, 13:26:01 SteelRat rakstīja:
veciit, mums katrs otrais 3er ir ///M, ja pec bljambas uz bagaznieka vertee un katrs tresais dizelis var izcirst ///M, ja pec powera spriezh


jap, COCMOCC
Offline
31. Jan 2016, 13:33 #4631

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

tme ir savs vin, vismaz eudm
Offline
VLD
31. Jan 2016, 13:36 #4632

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5791

Braucu ar:


31 Jan 2016, 13:33:24 adolfs rakstīja:
tme ir savs vin, vismaz eudm


ur bez VIN model code atšķiras, vismaz JDM versijā, jābūt SNGF 2.
Offline
VLD
31. Jan 2016, 13:36 #4633

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5791

Braucu ar:


31 Jan 2016, 13:33:24 adolfs rakstīja:
tme ir savs vin, vismaz eudm


tr bez VIN arī model code atšķiras, vismaz JDM versijā, jābūt SNGF 2.
Offline
VLD
31. Jan 2016, 13:36 #4634

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5791

Braucu ar:


31 Jan 2016, 13:33:24 adolfs rakstīja:
tme ir savs vin, vismaz eudm


tur bez VIN arī model code atšķiras, vismaz JDM versijā, jābūt SNGF 2.
Offline
grimS
31. Jan 2016, 16:11 #4635

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


31 Jan 2016, 00:13:54 VLD rakstīja:

31 Jan 2016, 00:06:35 adolfs rakstīja:
es par topiku tb nakotnes klasiku - 22b bus vei jau ir, e5 ipashi rhd toch nekad nebus


ļoti labi ka tu tā uzskati

p.s. tiem kas interesējās par cenu un "iedod izgāzt" - stundu atpakaļ auto tika rezervēts rallistam no Luksemburgas


Apskatīts dzīvē, izskatās ļoti gerai, tapēc nebrīnos, ka tik ātri jau rezervēts! :siekala_noteceja:
Offline
8203
31. Jan 2016, 16:18 #4636

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 992

Braucu ar: BMW


28 Jan 2016, 15:49:33 BigArchi rakstīja:
Ko kungi saka par šo BMW 2000, 1972, pieejams par 4900EUR

https://ssli.ebayimg.com/00/s/NDgwWDY0MA==/z/ry...6lWQ0Up/$_27.JPG




Tas kurš Jūrmalā?
Offline
wheelie
31. Jan 2016, 16:49 #4637

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6822

Braucu ar: 1.6

reti nesmuks modelis

-----------------
8)
Offline
8203
31. Jan 2016, 17:02 #4638

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 992

Braucu ar: BMW


30 Jan 2016, 18:59:46 riddler rakstīja:

28 Jan 2016, 17:11:19 Elviss rakstīja:

27 Jan 2016, 15:06:22 smudo rakstīja:

27 Jan 2016, 14:06:53 Elviss rakstīja:

27 Jan 2016, 13:17:17 ritvarsox rakstīja:
BMW M6 E24, E9 video un paldies Rixcar restaurācijai.
BMW E9 bildes
BMW E24 M6 bildes

Uz cik nostājās e9 restaurācija, ja nav noslēpums?


Taja Video norvegis saka, ka vismaz 2 reizes letak, neka Norvegija bet ja nopietni, tad katrs sads darbs ir nestandarta un prieks BmwPower videjiem standartiem bus dargi.

Tā kā vidējais power lietotājs brauc ar e36 , tad man tiešām interesē cik ir precīzāk dārgi vai lēti.
atkariibaa kaads starta staavoklis domaajams 15-30k aizies paceljot to e9 kraasoshana/metinaashana jauni oem panelji. Visaadi jauni oem siikumi. Salons utt utjp. Iespeejams visu sasumeejot arii vairaak. (Pie nosacijuma ka daudz ko dari pats. Ja kaadam par darbu vel jaamaksaa tad attieciigi vel kautkas klaat naaks)

tāda veida projektiem, optimālāko ciparu var pateikt kad virsbūve ir pēc smilšu strūklas.
Viss nav jāņem OEM, noteikti ir alternatīvas, kas ļooti samazina izmaksas. Ja būvē priekš sevis, tad rēķina pats ko var un ko nē.
Lētāk, protams, to ir darīt pašam. Vest uz smiltīm, atrast kurš pēc tam sametinās/nokrāsos/pāršūs/hromēs. Kad tas viss izdarīts un detaļas ir sapirktas, tad pa gariem vakariem jāliek kopā.
Hi-end restaurēšanas kantori maksā vidēji 70eur/h, mēnesī 160stundas. Skatoties kas jāceļ. Vidēji pēc deviņiem mēnešiem jāatbrauc pakaļ.
Privātie to dara ievērojami lētāk un nereti ne sliktāk, kā lielie kantori, tikai viņiem bieži vien aizsists divi, trīs gadi uz priekšu un uz maziem projektiem ( - 40k eur ) nepavelkās. Es nerunāju par remontu, kur, piemēram, kārbā nemaz nav līsts un pēc pārdesmit tūkstušiem km viss slikti. Viss, bez izņēmumiem, uz galda.

Offline
31. Jan 2016, 17:12 #4639

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:


31 Jan 2016, 17:02:22 8203 rakstīja:

30 Jan 2016, 18:59:46 riddler rakstīja:

28 Jan 2016, 17:11:19 Elviss rakstīja:

27 Jan 2016, 15:06:22 smudo rakstīja:

27 Jan 2016, 14:06:53 Elviss rakstīja:

27 Jan 2016, 13:17:17 ritvarsox rakstīja:
BMW M6 E24, E9 video un paldies Rixcar restaurācijai.
BMW E9 bildes
BMW E24 M6 bildes

Uz cik nostājās e9 restaurācija, ja nav noslēpums?


Taja Video norvegis saka, ka vismaz 2 reizes letak, neka Norvegija bet ja nopietni, tad katrs sads darbs ir nestandarta un prieks BmwPower videjiem standartiem bus dargi.

Tā kā vidējais power lietotājs brauc ar e36 , tad man tiešām interesē cik ir precīzāk dārgi vai lēti.
atkariibaa kaads starta staavoklis domaajams 15-30k aizies paceljot to e9 kraasoshana/metinaashana jauni oem panelji. Visaadi jauni oem siikumi. Salons utt utjp. Iespeejams visu sasumeejot arii vairaak. (Pie nosacijuma ka daudz ko dari pats. Ja kaadam par darbu vel jaamaksaa tad attieciigi vel kautkas klaat naaks)

tāda veida projektiem, optimālāko ciparu var pateikt kad virsbūve ir pēc smilšu strūklas.
Viss nav jāņem OEM, noteikti ir alternatīvas, kas ļooti samazina izmaksas. Ja būvē priekš sevis, tad rēķina pats ko var un ko nē.
Lētāk, protams, to ir darīt pašam. Vest uz smiltīm, atrast kurš pēc tam sametinās/nokrāsos/pāršūs/hromēs. Kad tas viss izdarīts un detaļas ir sapirktas, tad pa gariem vakariem jāliek kopā.
Hi-end restaurēšanas kantori maksā vidēji 70eur/h, mēnesī 160stundas. Skatoties kas jāceļ. Vidēji pēc deviņiem mēnešiem jāatbrauc pakaļ.
Privātie to dara ievērojami lētāk un nereti ne sliktāk, kā lielie kantori, tikai viņiem bieži vien aizsists divi, trīs gadi uz priekšu un uz maziem projektiem ( - 40k eur ) nepavelkās. Es nerunāju par remontu, kur, piemēram, kārbā nemaz nav līsts un pēc pārdesmit tūkstušiem km viss slikti. Viss, bez izņēmumiem, uz galda.




to retais te saprot, preshkam liist iekshaa ja jau straadaa
Offline
Mizx
31. Jan 2016, 18:19 #4640

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7249

Braucu ar:


31 Jan 2016, 13:04:38 VLD rakstīja:

31 Jan 2016, 12:36:42 Asch rakstīja:
Aha, skaidrs. Smuka masina, vizuali daudz pievilcigaka, neka evo 8 un jaunakas.


Protams ka tas ir gaumes jautājums Man personīgi no visiem EVO vislabāk patīk tieši V.

Interesanti ir tas cik daudz šie auto ir saražoti salīdzinoši maz. Cik var spriest, no dažādiem avotiem, tad EVO V ir 6500, EVO VI - 12000 un EVO VI Tommi - 2500. Tā kā domāju ka šie diezgan mierīgi ir ierakstāmi "sarkanajā grāmatā"
Ja neskaita pēdējo, pārējās tomēr skaitās liels skaits. Šobrīd tie, kas meklē nevis vienkārši klasisku, bet kolekcionāru modeli, parasti vairāk skatās uz tiem, kas, piemēram, saražoti tikai pusotrs tūkstotis. 12000 gab. — tur jau gandrīz jebkura Mercedes-Benz W107 kupeja ir mazākā skaitā! 12000 man izklausās pēc masu produkcijas auto.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo