Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
stucers
06. Dec 2015, 23:31 #4621

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Uz šosejas braucot ar 100km/h pamēģiniet atvērt durvis!
Uzmanību! Tikai vecajiem zapariem un rolsiem tā nedariet
Offline
DrumB
06. Dec 2015, 23:36 #4622

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


06 Dec 2015, 22:44:20 91 rakstīja:

06 Dec 2015, 22:16:10 bertons rakstīja:
tass durvis vispar ir iespeejams atvert lidojuma laikaa? http://www.delfi.lv/news/arzemes/lufthansa-reis...is.d?id=46803793


...un kā Tev pašam šķiet?

:_spiediens_10km_augstumā_:
:fizika:



Tev filmas vnk vairāk jāskatās
Offline
arizah
06. Dec 2015, 23:41 #4623

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


06 Dec 2015, 23:18:19 bertons rakstīja:
Neko no fizikas nerubiju bet vai tad ne jo augstaak jo mazaaks spiediens? nabaga Baumgartners


correct.
spiediens ir lidmašīnā iekšā.
durvis veras uz iekšu.
Offline
ramex
07. Dec 2015, 01:40 #4624

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: Dīzeli!


06 Dec 2015, 23:46:45 bertons rakstīja:

06 Dec 2015, 23:41:14 arizah rakstīja:

06 Dec 2015, 23:18:19 bertons rakstīja:
Neko no fizikas nerubiju bet vai tad ne jo augstaak jo mazaaks spiediens? nabaga Baumgartners


correct.
spiediens ir lidmašīnā iekšā.
durvis veras uz iekšu.


nopietni?

Spied "Play", lai skatītos video!



Let it fall in , bet vispār jautā procedūra ko rāda airbusā un ari 737 ir paredzēta izveikt uz zemes nevis gaisā

Spied "Play", lai skatītos video!



un rekur rainim no ārpuses ar durvis no sākuma paveras uz iekšu ,, domājams ka airbusam ar kaut kā līdzīgi no saķuma uz iekšu un tikai pēctam var atvērt uz āru

https://youtu.be/BVxPBeu2PaI?t=2m13s

[ Šo ziņu laboja ramex, 07 Dec 2015, 01:44:44 ]

Offline
RVR
07. Dec 2015, 05:36 #4625

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22712

Braucu ar: RVR


06 Dec 2015, 23:18:19 bertons rakstīja:

Neko no fizikas nerubiju bet vai tad ne jo augstaak jo mazaaks spiediens?


Tieši tā.
Offline
amigoz
07. Dec 2015, 09:01 #4626

Kopš: 25. Aug 2004

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: RRS


03 Dec 2015, 18:31:30 bertons rakstīja:
LH arii paarseedina, bet:

1)no ekanoma uz biznesu
2)saglabaajot liidzveertiigu vietu - vienmeer tb window/aisle/emergency nevis kaa BT no no piemeeram 5A uz 25E


Nu 5A uz 25E vienalga ir labāka opcija ne ka man pag ned nocela no reisa BT RIX-ARN ar excuse, ka pārāk daudz biļešu pārdots un tas pirms iekāpšanas lidmašīna
Offline
subaru
07. Dec 2015, 09:30 #4627

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10380

Braucu ar: rokām uz stūres


07 Dec 2015, 09:24:22 bertons rakstīja:

07 Dec 2015, 09:01:33 amigoz rakstīja:

03 Dec 2015, 18:31:30 bertons rakstīja:
LH arii paarseedina, bet:

1)no ekanoma uz biznesu
2)saglabaajot liidzveertiigu vietu - vienmeer tb window/aisle/emergency nevis kaa BT no no piemeeram 5A uz 25E


Nu 5A uz 25E vienalga ir labāka opcija ne ka man pag ned nocela no reisa BT RIX-ARN ar excuse, ka pārāk daudz biļešu pārdots un tas pirms iekāpšanas lidmašīna


Shitaa jau visi dara bet bt vismaz tev samaksaaja?


man 1x šitā bija ar airbalticu uz helsinkiem.
pie checkina pateica, ka sorry, nav vietas. brauciet rītdien.
es tāds wtf
man business trip un rītdien neder. beigās kaut kā sarūtēja, ka caur oslo jābrauc ... anyways galā biju 6h vēlāk nekā būtu normāli pa taisno lidojis.
Offline
amigoz
07. Dec 2015, 09:33 #4628

Kopš: 25. Aug 2004

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: RRS

Nu viņi nevar nesamaksāt jo ir tāds Eiropas Padomes regulas Nr. 261/2004 7. pants
Saskaņā ar to vēl kompensācija pienākas nu un biļetes pats par sevi.
Zinu, ka tā visi dara, bet BT pamatojums bija smieklīgs, nocēluši mani jo redzējuši, ka tajā pašā vakarā tālāk lidoju uz OSL nu tad izlēmuši, ka es varu uzreiz RIX-OSL lidot skipojot ARN
Offline
arizah
09. Dec 2015, 01:06 #4629

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Offline
arizah
13. Dec 2015, 21:42 #4630

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Bertons beidzot varēs baltās rases cienīgas vietas biznesā ieķert

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Lafter
13. Dec 2015, 22:24 #4631

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Nu hvz- ja tur jāsēž vairāk par stundu- pieļauju garlaicīgi protams krītot ir opcija normālam live

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
arizah
14. Dec 2015, 00:19 #4632

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

ko nozīmē - garlaicīgi? man jau liekas tur var arī palasīt grāmatu, vai sliktākajā gad. piepisties ja galīgi traki
Offline
Sandis_UR
16. Dec 2015, 00:13 #4633

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3979

Braucu ar: BITURBO

Interesanta dokumentāla filma par aizgājušajiem laikiem Ty 154 Leģenda
Offline
xn3x
16. Dec 2015, 08:35 #4634

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2779

Braucu ar: sieviešu auto

A350 pirmais komerciālais lidojums
Offline
RVR
16. Dec 2015, 10:02 #4635

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22712

Braucu ar: RVR


13 Dec 2015, 21:42:56 arizah rakstīja:
Bertons beidzot varēs baltās rases cienīgas vietas biznesā ieķert



Viņš tak nelido biznesā
Offline
Lafter
16. Dec 2015, 22:34 #4636

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Noslatījos jankas piedzīvojumus uz skrejceļa. Atcerējos līdzīgas izjūtas, kad kkur pagājušo gadu lidojot kratījāmies ārā uz skrejceļa un tieši viens uz posadku nāk. No sākuma domāju stāsies- nē! Viņš turpina ripināties, blac a tas milzis nāk toč uz galvas tieši skatos pa logu un domāju- jebanuļis vai Un visa mana puse pie logiem uz pauzes sēž

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
arizah
18. Dec 2015, 10:52 #4637

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Nezinu smieties vai raudāt..


An Air India Airbus A319-100, registration VT-SCQ performing flight AI-619 from Mumbai to Hyderabad (India), was being pushed back and engines were started, when an Air India engineer was being sucked into an engine (CFM56) and was killed at an instant.
Offline
arizah
18. Dec 2015, 13:18 #4638

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

drošvien tapēc, ka tur pie tās skrūvītes pat tuvumā nelaiž bez grāda un vēl N visādām sertifikācijām
Offline
RVR
18. Dec 2015, 14:19 #4639

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22712

Braucu ar: RVR

Ir dažādi amati, ir gan inženieri, gan tehniķi. Gan darbam ar avioniku, gan mehāniskiem darbiem.
Offline
Ch
18. Dec 2015, 14:35 #4640

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4363

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Lielos vilcienos, tīri ja ir runa par amatiem tehniskajā apkopē (nevis design, production etc.) part M (cont.airworthiness) organizācija - inženieri, part 145 (maintenance) organizācija - tehniķi.

Bet nu tā kā jābūt inženiera kvalifikācijai (bija kkādi gadījumi kad nevajadzēja, bet tagad slinkums meklēt), tehniķi arī tiek dēvēti par Aircraft Engineer.


[ Šo ziņu laboja Ch, 18 Dec 2015, 14:35:39 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo