Autors | Ziņojums |
stucers | 06. Dec 2015, 23:31 |
#4621
|
|
Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
| Uz šosejas braucot ar 100km/h pamēģiniet atvērt durvis!
Uzmanību! Tikai vecajiem zapariem un rolsiem tā nedariet |
Offline | |
|
DrumB | 06. Dec 2015, 23:36 |
#4622
|
|
 Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
06 Dec 2015, 22:44:20 91 rakstīja:
06 Dec 2015, 22:16:10 bertons rakstīja:
tass durvis vispar ir iespeejams atvert lidojuma laikaa? http://www.delfi.lv/news/arzemes/lufthansa-reis...is.d?id=46803793
...un kā Tev pašam šķiet? 
:_spiediens_10km_augstumā_:
:fizika:
Tev filmas vnk vairāk jāskatās  |
Offline | |
|
arizah | 06. Dec 2015, 23:41 |
#4623
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
06 Dec 2015, 23:18:19 bertons rakstīja:
Neko no fizikas nerubiju bet vai tad ne jo augstaak jo mazaaks spiediens? nabaga Baumgartners 
correct.
spiediens ir lidmašīnā iekšā.
durvis veras uz iekšu. |
Offline | |
|
ramex | 07. Dec 2015, 01:40 |
#4624
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2414
Braucu ar: Dīzeli!
|
06 Dec 2015, 23:46:45 bertons rakstīja:
06 Dec 2015, 23:41:14 arizah rakstīja:
06 Dec 2015, 23:18:19 bertons rakstīja:
Neko no fizikas nerubiju bet vai tad ne jo augstaak jo mazaaks spiediens? nabaga Baumgartners 
correct.
spiediens ir lidmašīnā iekšā.
durvis veras uz iekšu.
nopietni? 
 Spied "Play", lai skatītos video!
Let it fall in , bet vispār jautā procedūra ko rāda airbusā un ari 737 ir paredzēta izveikt uz zemes nevis gaisā 
 Spied "Play", lai skatītos video!
un rekur rainim no ārpuses ar durvis no sākuma paveras uz iekšu ,, domājams ka airbusam ar kaut kā līdzīgi no saķuma uz iekšu un tikai pēctam var atvērt uz āru 
https://youtu.be/BVxPBeu2PaI?t=2m13s
[ Šo ziņu laboja ramex, 07 Dec 2015, 01:44:44 ] |
Offline | |
|
RVR  | 07. Dec 2015, 05:36 |
#4625
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22712
Braucu ar: RVR
|
06 Dec 2015, 23:18:19 bertons rakstīja:
Neko no fizikas nerubiju bet vai tad ne jo augstaak jo mazaaks spiediens?
Tieši tā. |
Offline | |
|
amigoz | 07. Dec 2015, 09:01 |
#4626
|
|
 Kopš: 25. Aug 2004
Ziņojumi: 1875
Braucu ar: RRS
|
03 Dec 2015, 18:31:30 bertons rakstīja:
LH arii paarseedina, bet:
1)no ekanoma uz biznesu
2)saglabaajot liidzveertiigu vietu - vienmeer tb window/aisle/emergency nevis kaa BT no no piemeeram 5A uz 25E
Nu 5A uz 25E vienalga ir labāka opcija ne ka man pag ned nocela no reisa BT RIX-ARN ar excuse, ka pārāk daudz biļešu pārdots un tas pirms iekāpšanas lidmašīna  |
Offline | |
|
subaru | 07. Dec 2015, 09:30 |
#4627
|
|
 Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10380
Braucu ar: rokām uz stūres
|
07 Dec 2015, 09:24:22 bertons rakstīja:
07 Dec 2015, 09:01:33 amigoz rakstīja:
03 Dec 2015, 18:31:30 bertons rakstīja:
LH arii paarseedina, bet:
1)no ekanoma uz biznesu
2)saglabaajot liidzveertiigu vietu - vienmeer tb window/aisle/emergency nevis kaa BT no no piemeeram 5A uz 25E
Nu 5A uz 25E vienalga ir labāka opcija ne ka man pag ned nocela no reisa BT RIX-ARN ar excuse, ka pārāk daudz biļešu pārdots un tas pirms iekāpšanas lidmašīna 
Shitaa jau visi dara bet bt vismaz tev samaksaaja? 
man 1x šitā bija ar airbalticu uz helsinkiem.
pie checkina pateica, ka sorry, nav vietas. brauciet rītdien.
es tāds wtf 
man business trip un rītdien neder. beigās kaut kā sarūtēja, ka caur oslo jābrauc ... anyways galā biju 6h vēlāk nekā būtu normāli pa taisno lidojis. |
Offline | |
|
amigoz | 07. Dec 2015, 09:33 |
#4628
|
|
 Kopš: 25. Aug 2004
Ziņojumi: 1875
Braucu ar: RRS
| Nu viņi nevar nesamaksāt jo ir tāds Eiropas Padomes regulas Nr. 261/2004 7. pants
Saskaņā ar to vēl kompensācija pienākas nu un biļetes pats par sevi.
Zinu, ka tā visi dara, bet BT pamatojums bija smieklīgs, nocēluši mani jo redzējuši, ka tajā pašā vakarā tālāk lidoju uz OSL nu tad izlēmuši, ka es varu uzreiz RIX-OSL lidot skipojot ARN  |
Offline | |
|
|
arizah | 09. Dec 2015, 01:06 |
#4629
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| |
Offline | |
|
arizah | 13. Dec 2015, 21:42 |
#4630
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Bertons beidzot varēs baltās rases cienīgas vietas biznesā ieķert 
 Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
Lafter  | 13. Dec 2015, 22:24 |
#4631
|
|
 Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Nu hvz- ja tur jāsēž vairāk par stundu- pieļauju garlaicīgi protams krītot ir opcija normālam live 
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
arizah | 14. Dec 2015, 00:19 |
#4632
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| ko nozīmē - garlaicīgi? man jau liekas tur var arī palasīt grāmatu, vai sliktākajā gad. piepisties ja galīgi traki  |
Offline | |
|
Sandis_UR | 16. Dec 2015, 00:13 |
#4633
|
|
 Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3979
Braucu ar: BITURBO
| Interesanta dokumentāla filma par aizgājušajiem laikiem Ty 154 Leģenda |
Offline | |
|
xn3x | 16. Dec 2015, 08:35 |
#4634
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2779
Braucu ar: sieviešu auto
| A350 pirmais komerciālais lidojums  |
Offline | |
|
RVR  | 16. Dec 2015, 10:02 |
#4635
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22712
Braucu ar: RVR
|
13 Dec 2015, 21:42:56 arizah rakstīja:
Bertons beidzot varēs baltās rases cienīgas vietas biznesā ieķert 
Viņš tak nelido biznesā  |
Offline | |
|
Lafter  | 16. Dec 2015, 22:34 |
#4636
|
|
 Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Noslatījos jankas piedzīvojumus uz skrejceļa. Atcerējos līdzīgas izjūtas, kad kkur pagājušo gadu lidojot kratījāmies ārā uz skrejceļa un tieši viens uz posadku nāk. No sākuma domāju stāsies- nē! Viņš turpina ripināties, blac a tas milzis nāk toč uz galvas tieši skatos pa logu un domāju- jebanuļis vai Un visa mana puse pie logiem uz pauzes sēž 
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
|
arizah | 18. Dec 2015, 10:52 |
#4637
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Nezinu smieties vai raudāt..
An Air India Airbus A319-100, registration VT-SCQ performing flight AI-619 from Mumbai to Hyderabad (India), was being pushed back and engines were started, when an Air India engineer was being sucked into an engine (CFM56) and was killed at an instant.
|
Offline | |
|
arizah | 18. Dec 2015, 13:18 |
#4638
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| drošvien tapēc, ka tur pie tās skrūvītes pat tuvumā nelaiž bez grāda un vēl N visādām sertifikācijām |
Offline | |
|
RVR  | 18. Dec 2015, 14:19 |
#4639
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22712
Braucu ar: RVR
| Ir dažādi amati, ir gan inženieri, gan tehniķi. Gan darbam ar avioniku, gan mehāniskiem darbiem. |
Offline | |
|
Ch | 18. Dec 2015, 14:35 |
#4640
|
|
 Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4363
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Lielos vilcienos, tīri ja ir runa par amatiem tehniskajā apkopē (nevis design, production etc.) part M (cont.airworthiness) organizācija - inženieri, part 145 (maintenance) organizācija - tehniķi.
Bet nu tā kā jābūt inženiera kvalifikācijai (bija kkādi gadījumi kad nevajadzēja, bet tagad slinkums meklēt), tehniķi arī tiek dēvēti par Aircraft Engineer. 
[ Šo ziņu laboja Ch, 18 Dec 2015, 14:35:39 ] |
Offline | |
|