Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
arizah
15. Sep 2015, 23:44 #4321

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

baltikā vēljoprojām plāni vecie.
Bet CS300 pavisam nesen vēl nebij pabeidzis sertifikāciju.
Offline
ramex
16. Sep 2015, 08:07 #4322

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: Dīzeli!

Ātrumā sagūglēju apmērām šitā


The Canadian-built pair is the first Pratt & Whitney PW1000G family-powered aircraft to appear at a major air show, giving the U.S. engine maker a chance to showcase the geared turbofan and support Bombardier’s drive to attack its goal of 300 orders by entry into service in early 2016. The program is two years behind schedule, around $2 billion over budget and in need of more commitments, particularly from prestige customers.


Links
Offline
Cherbikoff
16. Sep 2015, 09:18 #4323

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


15 Sep 2015, 20:18:11 e34 rakstīja:
Vai nu es kļūdos, vai arī RIX ielidojis heavy K49403 / CKS9403


Un kas tur tāds īpašs?
Offline
e34
16. Sep 2015, 09:58 #4324

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4061

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS


16 Sep 2015, 09:18:43 Cherbikoff rakstīja:

15 Sep 2015, 20:18:11 e34 rakstīja:
Vai nu es kļūdos, vai arī RIX ielidojis heavy K49403 / CKS9403


Un kas tur tāds īpašs?


Bieži taču negadās, ne?
Offline
Cherbikoff
16. Sep 2015, 13:31 #4325

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


16 Sep 2015, 09:58:11 e34 rakstīja:

16 Sep 2015, 09:18:43 Cherbikoff rakstīja:

15 Sep 2015, 20:18:11 e34 rakstīja:
Vai nu es kļūdos, vai arī RIX ielidojis heavy K49403 / CKS9403


Un kas tur tāds īpašs?


Bieži taču negadās, ne?


nu tas nav nekāds retums
Offline
e34
17. Sep 2015, 12:58 #4326

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4061

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS

Spečuki, kas tā ir par Airbaltic riņķošanu virs lidostas tikko?Mācības kautkādas? BTI1M2

[ Šo ziņu laboja e34, 17 Sep 2015, 13:29:05 ]

Offline
arizah
17. Sep 2015, 13:05 #4327

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Base training tā izskatās

[ Šo ziņu laboja arizah, 17 Sep 2015, 13:21:06 ]

Offline
arizah
17. Sep 2015, 16:50 #4328

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Bertona sapnis -



biznesklase

[ Šo ziņu laboja arizah, 17 Sep 2015, 16:51:43 ]

Offline
kamikadzemk
17. Sep 2015, 17:46 #4329

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:


17 Sep 2015, 12:58:50 e34 rakstīja:
Spečuki, kas tā ir par Airbaltic riņķošanu virs lidostas tikko?Mācības kautkādas? BTI1M2

Tas nebija BTI1M2 čuvakam mode s vecais callsigns palicis bija Un tas bija parasts treniņš.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Lafter
18. Sep 2015, 23:40 #4330

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Kas arlanda tads ipaš Rygge ir černis mazs

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
arizah
19. Sep 2015, 19:31 #4331

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

izskatās, ka pirmo mēģināja vizuāli, bet pārāk vēlu sāka samazināt augstumu un attiecīgi nesagāja, tad aizvektorēja uz 6 miles final un pa ILS nonāca lejā. tādējādi var redzēt augstuma atšķirības, kur pirmajā reizē izgrieza uz final un cik augstu tur ir otrajā reizē. bet nu tas tāds minējums protams

EDIT: jā, paklausījos liveatc - loši izstūrēja virs Jūrmalas un tur viņiem palūdza netrokšņot un palikt virs 2500ft. Pēctam vairs nebija laika pazaudēt augstumu, attiecīgi missed approach, reason - "we were a bit high" un palūdza uz vectors for ILS.

[ Šo ziņu laboja arizah, 19 Sep 2015, 19:51:32 ]

Offline
arizah
19. Sep 2015, 19:52 #4332

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Nu negāja uz ILS tāpēc laiks labs, kuļi nepalidināties vizuāli? Pirmkārt tas atsvaidzina iemaņas / mazina rutīnu, otrkārt tā var ietaupīt dārgos grašus, nelidojot pilnu procedūru.

[ Šo ziņu laboja arizah, 19 Sep 2015, 19:57:14 ]

Offline
arizah
19. Sep 2015, 19:56 #4333

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

16:22
Offline
arizah
21. Oct 2015, 13:49 #4334

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Gaidām Bertona analīzi

http://mashable.com/2015/10/20/flight-compensation/#U7lRlihjVmqO
Offline
kjiselis
22. Oct 2015, 10:20 #4335

Kopš: 14. Jun 2007

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

http://www.delfi.lv/bizness/transports-logistik...ls.d?id=46619759

pēdējā rindkopa.

es pareizi sapratu- mēs drīz ar SUKHOI sāksim lidot? konflikta gadījumā ar RU mūs tā paša ražotāja lidmašīnas bombardēs? mēs iepirksim ļotenes, lai viņi vairāk un krutākus bumbvedējus var saražot?

es jau, protams, izklausos kā histērikis, bet pie esošajiem ģeopolitiskajiem apstākļiem tas šķiet neiedomājami...
Offline
arizah
22. Oct 2015, 11:15 #4336

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

domāju, tas viss ir pamatīgs <tavs nikneims> vēl pagaidām. insaider info gan man nav.
Offline
kjiselis
22. Oct 2015, 11:48 #4337

Kopš: 14. Jun 2007

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

raidījumā 1pret1 Gauss spītīgi neatbildēja uz jautājumu vai pazīst šo investoru. Neskatoties uz to, ka Rēders stāstīja par oficiāli pieejamu informāciju, ka Malev laikā Gauss plānojis no viņa iegādāties lidmašīnas.

šī ziņa par Sukhoi, manuprāt savelkas kopā ar Gausa pēdējās nedēļas laikā teikto, ka prasīs no bombardier garantijas par ražošanu utt. Manuprāt, tiek gatavota augsne līguma laušanai ar Bombardier un steidzīgai Sukhoi iegādei. Krieviem arī tas būtiski, jo tas AB būtu pirmā Eiropas aviokompānija kas pērk.
Offline
soulfreak
25. Oct 2015, 10:04 #4338

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6644

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 25 Oct 2015, 10:08:08 ]

Offline
Letlander
25. Oct 2015, 11:14 #4339

Kopš: 02. Jul 2015

Ziņojumi: 443

Braucu ar: e60


22 Oct 2015, 11:48:38 kjiselis rakstīja:
raidījumā 1pret1 Gauss spītīgi neatbildēja uz jautājumu vai pazīst šo investoru. Neskatoties uz to, ka Rēders stāstīja par oficiāli pieejamu informāciju, ka Malev laikā Gauss plānojis no viņa iegādāties lidmašīnas.

šī ziņa par Sukhoi, manuprāt savelkas kopā ar Gausa pēdējās nedēļas laikā teikto, ka prasīs no bombardier garantijas par ražošanu utt. Manuprāt, tiek gatavota augsne līguma laušanai ar Bombardier un steidzīgai Sukhoi iegādei. Krieviem arī tas būtiski, jo tas AB būtu pirmā Eiropas aviokompānija kas pērk.

Nu manuprāt ja kāds te grib un var ko ierobežot lai nenopērk, tad vienīgā iespēja ir embargo pret ražotāju, tik vai mūsējie to gribēs un darīs. Drīzāk iekāps lācim rīklē
Offline
Lafter
25. Oct 2015, 18:19 #4340

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Visu sezonu noskatījos vienā rāvienā
Psc čaļiem nervi
Viens čalis no viņiem jau ārā no tās trako mājas
Viņa kanāls-Landing in Tallin

[ Šo ziņu laboja Lafter, 25 Oct 2015, 18:28:26 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo