Online

Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
kamikadzemk
24. Aug 2015, 15:37 #4292

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Tikpat labi kāds vienkāršāks skaidrojums. No Rīgas MTL arī vienreiz izlidoja un Mode C pazuda, zviedri viņu pasūtīja un nācās sēsties atpakaļ Rīgā. Šeit arī iespējams kas līdzīgs.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Ruuu
26. Aug 2015, 06:16 #4293

Kopš: 05. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 191

Braucu ar: BMW Compact 316 iA


24 Aug 2015, 15:04:05 arizah rakstīja:
nu nau jau tā, ka vins lido lido un tad 5 min pirms robežas tikai uzzīmējas ar savu vēlmi iebraukt... FPL apstiprināts/neapstiprināts? kas tur rakstīts un kur LV viņu "ved" un kāpēc? vai EE mainīja viedokli piepeši?


Bija tā, ka viņš lido lido, un EE dispečers piezvana, un saka - nedrīkst.
Krievijas robežu šķērsot bez īpašas koordinācijas nedrīkst. Tāpēc arī vajadzēja uztaisīt pāris orbitas.
Bet vispār fpl bija apstiprināts.
Offline
shmurger
26. Aug 2015, 06:56 #4294

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12778

Braucu ar: xc40


26 Aug 2015, 02:06:47 user rakstīja:
Brussels airlines dod bez maksas dzert
jā, tur viss ir par velti, visi parasti iziet āra pilnīgā ķēmā, paskatieslidostā-kurš pālī, značit ar bruseli lidojis.
Offline
e34
03. Sep 2015, 09:31 #4295

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4062

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS


03 Sep 2015, 04:01:13 user rakstīja:
ha un 7dien man bija pārsteigums - lidoju ar ryanair un nosēžoties nedzirdēju debilo plaudēšanu! likās - wow, cilvēki auguši! bet nē, atpakaļ ceļā viss pa vecam


Ja nezināji,tad lidojot no Anglijas, piemēram uz Tenerifi,ja kabīnē pārsvarā ir briti, plaudēšana nav nekad
Offline
shmurger
03. Sep 2015, 09:55 #4296

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12778

Braucu ar: xc40

Itāļiem applaudēšana ir cieņā bet neredzu tur nekā debila, lai tak applaudē, ja grib.
Offline
abyss
03. Sep 2015, 10:20 #4297

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8623

Braucu ar: e39 523


03 Sep 2015, 10:04:47 adolfs rakstīja:
jums nu gan dzive probl - iipashi 0400 no riita


User ceļo tik ātri, ka atrodas jau pavisam citā laika joslā, pat esot Latvijā.
Offline
e34
03. Sep 2015, 11:05 #4298

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4062

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS

Daudz vairāk kaitina Ryanair meldiņš nosēžoties par to,ka viņi ir atkal laikā
Offline
kamikadzemk
14. Sep 2015, 08:53 #4299

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Droši vien par geitiem runā...terminālis vēl nav pabeigts...viss tur būs

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
kamikadzemk
14. Sep 2015, 08:58 #4300

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Tajos stikla un metāla torņos spraudīs iekšā. Paskaties uz veco termināli...viņam konstrukcija ir tieši tāda pati. Uzbūvēta pašlaik ir tikai nekustīgā daļa...kustīgajai daļai droši vien jāizvēlas ražotājs un jāiepērk vēl ir.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
kamikadzemk
14. Sep 2015, 09:01 #4301

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Ja es kļūdos, tad atzīstu, ka termināli ir projektējuši alkonarkomāni

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
RVR
14. Sep 2015, 18:31 #4302

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22723

Braucu ar: RVR

Jauno termināli būvēs vairākās kārtās, tagad būs gatava tikai pirmā kārta.
Offline
kristapz
14. Sep 2015, 20:51 #4303

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

vairakas reizes petiju tos tornus pedeja laika - un ari pie sevis katru reizi nodomaju, kur tiesi vinam piespraudis to kustigo dalu? jo tas sakuma posms trapiem izskatas kaut kads parak pabeigts, no visam pusem stikls, viss gluds un kartigs... ja tada ir pagaidu konstrukcija, tad respect protams
Offline
e34
14. Sep 2015, 21:33 #4304

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4062

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS

Berton,cik tu bieži lidinies riņķī?
Offline
e34
14. Sep 2015, 22:03 #4305

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4062

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS


14 Sep 2015, 21:47:28 bertons rakstīja:
nu taa +/-200 gadaa


Sanāk,ka gaisa transportā jūties kā es autobusā,nu nu viedokļa,ka man ir bail lidot un nesaprotu kā to var 200+ reizes gadā
Offline
e34
14. Sep 2015, 22:05 #4306

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4062

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS

Ja par tēmu,tad diezin kāds būtu maigākais scenārijs,ja tas BA 777 būtu pacēlies no Vegasas un motora fajers notiktu jau gaisā,viss būtu slikti,ja
Offline
arizah
14. Sep 2015, 23:11 #4307

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Engine fire (gaisā vai pat pie take-off) nav galīgi nekas neparasts un no tā vien zemē neviens nekrīt. Motoram norubī degvielas padevi, nodzēš ugunsgrēku (ja dzinējā vēl tomēr kaut kas deg) un lido tālāk. Cita lieta, ka šis izskatās pēc uncontained engine failure un rezultātā vēl arī paliela ugunsgrēka jau ārpus dzinēja. Un tad tur jau var aizfantazēties līdz jebkam, atkarībā no tā, kur tās apkārt lidojošās motora daļas trāpa. Kā būtu gaisā, kur būtu trāpījis un kas tur īsti dega pārāk maz pagaidām zināms.

Par uncontained laikam, slavenākais gadījums būs šis: https://www.youtube.com/watch?v=hWgYAbvq1WQ
un viss beidzās labi. Tā kā jautājums nav tik daudz cik nofeiloja dzinējs, bet gan, kas un cik daudz deg (kāpēc, tas jau ir sekundārs jautājums) - arī Konkorde pacēlās ar ugunsliesmu un viss tiešām beidzās slikti. Pie kam tur pat motors nemaz nebija pie vainas. Šeit izskatās ir līdzīgs scenārijs.

[ Šo ziņu laboja arizah, 14 Sep 2015, 23:28:58 ]

Offline
Sandis_UR
15. Sep 2015, 07:17 #4308

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3980

Braucu ar: BITURBO


14 Sep 2015, 19:58:19 bertons rakstīja:
Gribu redzeet kad RIX pax 747 lidos

Un 747 tachu 2 trapus padod ne


Man liekas, ka A380 iekš fra apkalpoja 3 vai 4
Offline
Tikai_lasu
15. Sep 2015, 09:35 #4309

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Jūsu satraukumam nav pamata. Tie, kas varētu salasīties 850 pasažieri vienam reisam no RIX, nevar A380 atļauties.
Offline
er
15. Sep 2015, 12:05 #4310

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


14 Sep 2015, 19:58:19 bertons rakstīja:
Gribu redzeet kad RIX pax 747 lidos

Un 747 tachu 2 trapus padod ne


FRA uz 747 arī no 1 trapa ir kāpts. Lielāks boarding time tas arī viss.
Offline
arizah
15. Sep 2015, 13:45 #4311

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


15 Sep 2015, 09:35:54 Tikai_lasu rakstīja:
Jūsu satraukumam nav pamata. Tie, kas varētu salasīties 850 pasažieri vienam reisam no RIX, nevar A380 atļauties.


Ja A380 būtu dārgi, tad A380 neražotu. Aviācijā mūsdienās ir tikai viens vārds - lēti. Pie atbilstošas pasažieru plūsmas un atbilstoša trases garuma tas A380 kļūst lēti, pretējā gadījumā visi vizinātos ar Cessna 172 - pavisam lēti, stundā tikai 7 US Gal norij!
Savukārt pasažieru plūsmu var izveidot divos veidos - vai nu iedzīvotāji, kas dzīvo apkārt lidlaukam visi reizē sagrib aizbraukt uz vienu un topašu vietu, vai arī tos pasažierus uz turieni atved ar citiem reģionālajiem reisiem. Tas, protams, arī ir tāls ceļš ejams un pagaidām izskatās samērā teorētisks, tomēr nevajadzētu visus pasažierus norakstīt par gasterbaiteriem.

EDIT: A380 patēriņš ir 3 L / 100km / passenger.
tā kā, ja tu viens pats sēdi VW Lupo un pie krustojuma nenoslāpē, tu esi oligarhs

[ Šo ziņu laboja arizah, 15 Sep 2015, 15:41:54 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo