Autors | Ziņojums |
kamikadzemk  | 24. Aug 2015, 15:37 |
#4292
|
|
 Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Tikpat labi kāds vienkāršāks skaidrojums. No Rīgas MTL arī vienreiz izlidoja un Mode C pazuda, zviedri viņu pasūtīja un nācās sēsties atpakaļ Rīgā. Šeit arī iespējams kas līdzīgs.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
Ruuu | 26. Aug 2015, 06:16 |
#4293
|
|
 Kopš: 05. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 191
Braucu ar: BMW Compact 316 iA
|
24 Aug 2015, 15:04:05 arizah rakstīja:
nu nau jau tā, ka vins lido lido un tad 5 min pirms robežas tikai uzzīmējas ar savu vēlmi iebraukt... FPL apstiprināts/neapstiprināts? kas tur rakstīts un kur LV viņu "ved" un kāpēc? vai EE mainīja viedokli piepeši?
Bija tā, ka viņš lido lido, un EE dispečers piezvana, un saka - nedrīkst.
Krievijas robežu šķērsot bez īpašas koordinācijas nedrīkst. Tāpēc arī vajadzēja uztaisīt pāris orbitas.
Bet vispār fpl bija apstiprināts. |
Offline | |
|
shmurger | 26. Aug 2015, 06:56 |
#4294
|
|
 Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12778
Braucu ar: xc40
|
26 Aug 2015, 02:06:47 user rakstīja:
Brussels airlines dod bez maksas dzert 
jā, tur viss ir par velti, visi parasti iziet āra pilnīgā ķēmā, paskatieslidostā-kurš pālī, značit ar bruseli lidojis. |
Offline | |
|
e34 | 03. Sep 2015, 09:31 |
#4295
|
|
 Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4062
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
|
03 Sep 2015, 04:01:13 user rakstīja:
ha un 7dien man bija pārsteigums - lidoju ar ryanair un nosēžoties nedzirdēju debilo plaudēšanu! likās - wow, cilvēki auguši! bet nē, atpakaļ ceļā viss pa vecam 
Ja nezināji,tad lidojot no Anglijas, piemēram uz Tenerifi,ja kabīnē pārsvarā ir briti, plaudēšana nav nekad  |
Offline | |
|
shmurger | 03. Sep 2015, 09:55 |
#4296
|
|
 Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12778
Braucu ar: xc40
| Itāļiem applaudēšana ir cieņā bet neredzu tur nekā debila, lai tak applaudē, ja grib. |
Offline | |
|
abyss | 03. Sep 2015, 10:20 |
#4297
|
|
 Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8623
Braucu ar: e39 523
|
03 Sep 2015, 10:04:47 adolfs rakstīja:
jums nu gan dzive probl - iipashi 0400 no riita 
User ceļo tik ātri, ka atrodas jau pavisam citā laika joslā, pat esot Latvijā. |
Offline | |
|
e34 | 03. Sep 2015, 11:05 |
#4298
|
|
 Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4062
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
| Daudz vairāk kaitina Ryanair meldiņš nosēžoties par to,ka viņi ir atkal laikā |
Offline | |
|
kamikadzemk  | 14. Sep 2015, 08:53 |
#4299
|
|
 Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Droši vien par geitiem runā...terminālis vēl nav pabeigts...viss tur būs 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
|
kamikadzemk  | 14. Sep 2015, 08:58 |
#4300
|
|
 Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Tajos stikla un metāla torņos spraudīs iekšā. Paskaties uz veco termināli...viņam konstrukcija ir tieši tāda pati. Uzbūvēta pašlaik ir tikai nekustīgā daļa...kustīgajai daļai droši vien jāizvēlas ražotājs un jāiepērk vēl ir.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
kamikadzemk  | 14. Sep 2015, 09:01 |
#4301
|
|
 Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Ja es kļūdos, tad atzīstu, ka termināli ir projektējuši alkonarkomāni 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
RVR  | 14. Sep 2015, 18:31 |
#4302
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22723
Braucu ar: RVR
| Jauno termināli būvēs vairākās kārtās, tagad būs gatava tikai pirmā kārta. |
Offline | |
|
kristapz  | 14. Sep 2015, 20:51 |
#4303
|
|
 Kopš: 23. Sep 2002
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: .
| vairakas reizes petiju tos tornus pedeja laika - un ari pie sevis katru reizi nodomaju, kur tiesi vinam piespraudis to kustigo dalu? jo tas sakuma posms trapiem izskatas kaut kads parak pabeigts, no visam pusem stikls, viss gluds un kartigs... ja tada ir pagaidu konstrukcija, tad respect protams  |
Offline | |
|
e34 | 14. Sep 2015, 21:33 |
#4304
|
|
 Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4062
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
| Berton,cik tu bieži lidinies riņķī? |
Offline | |
|
e34 | 14. Sep 2015, 22:03 |
#4305
|
|
 Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4062
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
|
14 Sep 2015, 21:47:28 bertons rakstīja:
nu taa +/-200 gadaa 
Sanāk,ka gaisa transportā jūties kā es autobusā,nu nu viedokļa,ka man ir bail lidot un nesaprotu kā to var 200+ reizes gadā  |
Offline | |
|
e34 | 14. Sep 2015, 22:05 |
#4306
|
|
 Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4062
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
| Ja par tēmu,tad diezin kāds būtu maigākais scenārijs,ja tas BA 777 būtu pacēlies no Vegasas un motora fajers notiktu jau gaisā,viss būtu slikti,ja  |
Offline | |
|
arizah | 14. Sep 2015, 23:11 |
#4307
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Engine fire (gaisā vai pat pie take-off) nav galīgi nekas neparasts un no tā vien zemē neviens nekrīt. Motoram norubī degvielas padevi, nodzēš ugunsgrēku (ja dzinējā vēl tomēr kaut kas deg) un lido tālāk. Cita lieta, ka šis izskatās pēc uncontained engine failure un rezultātā vēl arī paliela ugunsgrēka jau ārpus dzinēja. Un tad tur jau var aizfantazēties līdz jebkam, atkarībā no tā, kur tās apkārt lidojošās motora daļas trāpa. Kā būtu gaisā, kur būtu trāpījis un kas tur īsti dega pārāk maz pagaidām zināms.
Par uncontained laikam, slavenākais gadījums būs šis: https://www.youtube.com/watch?v=hWgYAbvq1WQ
un viss beidzās labi. Tā kā jautājums nav tik daudz cik nofeiloja dzinējs, bet gan, kas un cik daudz deg (kāpēc, tas jau ir sekundārs jautājums) - arī Konkorde pacēlās ar ugunsliesmu un viss tiešām beidzās slikti. Pie kam tur pat motors nemaz nebija pie vainas. Šeit izskatās ir līdzīgs scenārijs. [ Šo ziņu laboja arizah, 14 Sep 2015, 23:28:58 ] |
Offline | |
|
|
Sandis_UR | 15. Sep 2015, 07:17 |
#4308
|
|
 Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3980
Braucu ar: BITURBO
|
14 Sep 2015, 19:58:19 bertons rakstīja:
Gribu redzeet kad RIX pax 747 lidos 
Un 747 tachu 2 trapus padod ne 
Man liekas, ka A380 iekš fra apkalpoja 3 vai 4 |
Offline | |
|
Tikai_lasu | 15. Sep 2015, 09:35 |
#4309
|
|
Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| Jūsu satraukumam nav pamata. Tie, kas varētu salasīties 850 pasažieri vienam reisam no RIX, nevar A380 atļauties.  |
Offline | |
|
er | 15. Sep 2015, 12:05 |
#4310
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
14 Sep 2015, 19:58:19 bertons rakstīja:
Gribu redzeet kad RIX pax 747 lidos 
Un 747 tachu 2 trapus padod ne 
FRA uz 747 arī no 1 trapa ir kāpts. Lielāks boarding time tas arī viss. |
Offline | |
|
arizah | 15. Sep 2015, 13:45 |
#4311
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
15 Sep 2015, 09:35:54 Tikai_lasu rakstīja:
Jūsu satraukumam nav pamata. Tie, kas varētu salasīties 850 pasažieri vienam reisam no RIX, nevar A380 atļauties. 
Ja A380 būtu dārgi, tad A380 neražotu. Aviācijā mūsdienās ir tikai viens vārds - lēti. Pie atbilstošas pasažieru plūsmas un atbilstoša trases garuma tas A380 kļūst lēti, pretējā gadījumā visi vizinātos ar Cessna 172 - pavisam lēti, stundā tikai 7 US Gal norij!
Savukārt pasažieru plūsmu var izveidot divos veidos - vai nu iedzīvotāji, kas dzīvo apkārt lidlaukam visi reizē sagrib aizbraukt uz vienu un topašu vietu, vai arī tos pasažierus uz turieni atved ar citiem reģionālajiem reisiem. Tas, protams, arī ir tāls ceļš ejams un pagaidām izskatās samērā teorētisks, tomēr nevajadzētu visus pasažierus norakstīt par gasterbaiteriem.
EDIT: A380 patēriņš ir 3 L / 100km / passenger.
tā kā, ja tu viens pats sēdi VW Lupo un pie krustojuma nenoslāpē, tu esi oligarhs  [ Šo ziņu laboja arizah, 15 Sep 2015, 15:41:54 ] |
Offline | |
|