Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi

AutorsZiņojums
hasans
28. Mar 2025, 16:24 #421

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7699

Braucu ar:

Danke. Laikam tomēr meklēšu labu Vito
Offline
valve16
29. Mar 2025, 20:51 #422

Kopš: 23. Jan 2018

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


Varbūt kāds var nokomentēt situāciju...

N1G kategorija, pilna masa 2970kg (toyota hilux), skaidrs, ka nevajag vinjeti pa LV galvenajiem autoceļiem. Bet kā ir situācijā, ja piekabina trali ar pilnu masu 3,5t. Jāpērk vinjete?

Vinjetes mājaslapā atrodu, ka n1 kategorijām virs 3t un to sastāviem virs 3,5t vjag vinjeti. Bet kā tieši būs ar N1G..?
Offline
Locis
29. Mar 2025, 21:10 #423

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11451

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Pamēģini vai vispār sistēma uz a/m numura atļauj nopirkt.
Ieliku sava pikapa nr,nemaz neļauj.

[ Šo ziņu laboja Locis, 29 Mar 2025, 21:11:41 ]

Offline
AV89
28. Apr 2025, 23:41 #424

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1802

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Kā ir ar furgoniem līdz 3.5t? Ir reti kkādi zemie, bez lafetes, tur pa papīriem var vairāk kā 400 kg kraut vismaz
Vajag pa Lv, tālāk neplānojas un svars ap 2t, kas būtu jēdzīgākais tirgū? Ir vajadzība pēc dubultajiem riteņiem vai vnk pielikt pneimu klāt, ja par īsu? Un kā ar patēriņu vidēji? Tgd ar h3L3 busu maucu, bet par mazu tomēr.
Kko tādu skatos Links
Offline
IELEJAM
Vakar, 08:42 #425

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3259

Braucu ar: prieku


28 Apr 2025, 23:41:13 @AV89 rakstīja:
Kā ir ar furgoniem līdz 3.5t? Ir reti kkādi zemie, bez lafetes, tur pa papīriem var vairāk kā 400 kg kraut vismaz


Ar šito patiešām jāuzmanās. Bija man te pirms dažiem mēnešiem vajadzība no FR atvest specifisku kravu, kur vajadzēja augstāku būdu nekā parastajos busos pieejama. Paņēmu tādu īrē ar cietajiem bortiem un liftu. Austrijā uzdzina uz svariem un dabūju sodu 600 Eiro, labi vēl ka ļāva braukt tālāk, jo konkrētais buss bija ar dubultajiem ratiem aizmugurē, kurš bija reģistrēts kā 3.5t, kaut gan ražots kā ~5t. Pēc papīriem drīkstēja kraut ~650kg, realitātē biju iekrāvis ap 900kg un kad pēc izkraušanas Rīgā intereses pēc busu aizbraucu uz svariem Getliņos, tad tukšs buss ar pustukšu bāku un 95kg šoferi svēra 3200kg, kas nozīmē, ka tajā 20kubu būdā tu legāli vari iekraut ~300kg, kas ir absolūts stulbums. Starptautiskiem pārvadājumiem, ja gribi lielu būdu un kaut cik reālu celtspēju ir jāņem tentinieks bez lifta, vai tad C kategorija ar no tā izrietošajiem ierobežojumiem un braukšanas režīmiem. Ja tepat pa pilsētu, tad jau vienalga, kurš gan tevi Rīgā dzīs uz svariem, bet nu uz LV lielajām šosejām var visādi gadīties, reizēm uznāk reidi.
Offline
IELEJAM
Vakar, 08:55 #426

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3259

Braucu ar: prieku

Vēl var meklēt to, ko sauc lowloader. UK populāri. Kravnesība kā normālam busam ap 1200kg. Mūsu reģionā tādus neesmu redzējis.
Offline
Locis
Vakar, 09:40 #427

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11451

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Šitam attiecīgi arkas tāpat kā parastam busam nelaus iekraut vairāk paletes ?


Negribu samelot ,bet lv nav dzirdēts ,ka šādus uz svariem dzen,c arī tā ne visai ,pārsvarā vilcējus.

Manuprāt lv variantā labāk ,lai ir līdz 3.5t un nekadu kravnesību pēc papīriem,bet ar dubultajiem , vismaz kaut kādā brīdī nebūs Taho jāliek virsū.

[ Šo ziņu laboja Locis, 29 Apr 2025, 09:44:42 ]

Offline
IELEJAM
Vakar, 09:46 #428

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3259

Braucu ar: prieku

Arkas protams ir. Tajā punktā paletes jāpagroza, lai var optimāli iekraut. Tā kā mana vajadzība reti kad uz paletēm, tad šis man maz traucētu.
Offline
Locis
Vakar, 10:54 #429

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11451

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Manā uztverē tas pluss šitam kastēm,kad arkas nav ,līdz ar to ir pilnā platuma kravas telpā pieejama . Tiesa,ja nevajag uz paletēm vest ,tad kubatūra jau šā vai tā laikam sanāk lielāka kā 4m garajam busam?
Offline
IELEJAM
Vakar, 10:58 #430

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3259

Braucu ar: prieku


29 Apr 2025, 10:54:44 @Locis rakstīja:
Manā uztverē tas pluss šitam kastēm,kad arkas nav ,līdz ar to ir pilnā platuma kravas telpā pieejama . Tiesa,ja nevajag uz paletēm vest ,tad kubatūra jau šā vai tā laikam sanāk lielāka kā 4m garajam busam?

Parastam busam būs līdz kādi 15 kubi un ar izliektiem stūriem un līkām sienām, kas reāli nozog telpu, šādai kantainai kastei reāli 20 kubi. Šitie labi der mooveriem, lodziniekiem, galdniekiem, kur dažkārt jāved augstas korpusmēbeles vai lielas plaknes kam vajag augstumu utt.
Offline
Mizx
Vakar, 12:03 #431

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6751

Braucu ar:


29 Apr 2025, 09:40:50 @Locis rakstīja:
Šitam attiecīgi arkas tāpat kā parastam busam nelaus iekraut vairāk paletes ?


Negribu samelot ,bet lv nav dzirdēts ,ka šādus uz svariem dzen,c arī tā ne visai ,pārsvarā vilcējus.

Manuprāt lv variantā labāk ,lai ir līdz 3.5t un nekadu kravnesību pēc papīriem,bet ar dubultajiem , vismaz kaut kādā brīdī nebūs Taho jāliek virsū.
Mani vairākkārt svēruši Latvijā — 3,5t buss bez kādiem dubultiem riteņiem. Tieši pēdējos gados kļuvuši aktīvi un ja ir brīvs, tad ņem nost no trases visu lielāka izmēra komerctransportu.
Offline
SpOrcMeN
Vakar, 14:39 #432

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34049

Braucu ar: banderautomobili

ko jus tur sapnjojiet shitaja buda cik kg ir ieksha ?? tur iekraujot to 1500 ok bet 2 + tonnas tie resori jau izlocisies un dirsa bus pa zemi, kur tu aizbrauksi un kas tas ir 2 tonnas tas ir 2 paletes ar granulam vai 4 eiropaletes a ko jus t tur sapnjoajat kubatura tur varetu itka 10 paletes ielikt tachu huj 2-4 ir max delj svara nevis kubikiem

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
SpOrcMeN
Vakar, 14:41 #433

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34049

Braucu ar: banderautomobili

uj ja vel rohkju gribi vadat tie jau ir savi 50 + kg . taka nesuda tadai budai nav jegas ja n uvienigi daudz baloni javada vai kāzu kūkas 5 stavvīgās ))

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
bum_bumz
Vakar, 16:38 #434

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7009

Braucu ar: E34

Pagaišgad čomam meklējam kravenieku. Apstājāmies pie Iveco, tam ir rāmis, dažādas versijas ar vienu, diviem riteņiem, -3.5 un 3.5+ t. Leišos tirgoja ar sapuvušiem rāmjiem, piekrāsoti. Beigās nopirka no Aldara, vizuāli apjātu, bet pilnīgi dzīvu rāmi un 3L motoru. Vajag ripu, bet visu laiku pārkraut un braukt ar drebošu pipeli ar nav aršana
Cik atceros, Iveco ar kantainām kastēm Nīderlandē bija steriem dabūjami.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo