Autors | Ziņojums |
edzulis  | 24. Mar 2015, 12:59 |
#3981
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Alpos Germanwings A320 nokritis  |
Offline | |
|
RVR  | 24. Mar 2015, 13:30 |
#3982
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22704
Braucu ar: RVR
| |
Offline | |
|
Fruktists | 24. Mar 2015, 13:41 |
#3983
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 13:30:14 91 rakstīja:
Es pareiz saprotu, ka viņš 10 minūtes, neatmetot stūrējis lejā?  |
Offline | |
|
Valcha  | 24. Mar 2015, 13:42 |
#3984
|
|
 Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21337
Braucu ar: ar ar ar ..
| njā |
Offline | |
|
er | 24. Mar 2015, 13:47 |
#3985
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
| Varētu būt emergency descent kā pie cabin depresurization? |
Offline | |
|
terihards | 24. Mar 2015, 13:51 |
#3986
|
|
 Kopš: 04. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 317
Braucu ar: katlu
| Drusku par daudz pēdejos gados ir tās aviokatastrofas, varbūt vajag piebremzēt ar tām visām tehnoinovācijperversībām un agriezties nedaudz back to agrajiem 2000s. Katru nedeļu kaut kādi avio saistīti sūdi jālasa, un tik pat vēl ir tādi, par kuriem nezinam. [ Šo ziņu laboja terihards, 24 Mar 2015, 13:51:55 ] |
Offline | |
|
terihards | 24. Mar 2015, 13:52 |
#3987
|
|
 Kopš: 04. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 317
Braucu ar: katlu
| thanks Obama |
Offline | |
|
abyss | 24. Mar 2015, 13:52 |
#3988
|
|
 Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8608
Braucu ar: e39 523
| mūsdienu tehnoloģijas . Vairs nevajag melno kasti tūlīt Powera eksperti noteikts, kas notika ar lidmašīnu, kapēc nokrita, kas darījās 5 km apkaimē, ko piloti ēda pirms lidojuma un ar ko gulēja pēdēja pusgada laikā  |
Offline | |
|
|
terihards | 24. Mar 2015, 13:53 |
#3989
|
|
 Kopš: 04. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 317
Braucu ar: katlu
|
24 Mar 2015, 13:52:30 abyss rakstīja:
mūsdienu tehnoloģijas . Vairs nevajag melno kasti tūlīt Powera eksperti noteikts, kas notika ar lidmašīnu, kapēc nokrita, kas darījās 5 km apkaimē, ko piloti ēda pirms lidojuma un ar ko gulēja pēdēja pusgada laikā 
Lidmašīna pacēlās un nokrita
Nokrita jo kaut kas notika
|
Offline | |
|
edzulis  | 24. Mar 2015, 13:56 |
#3990
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss?  [ Šo ziņu laboja edzulis, 24 Mar 2015, 13:56:47 ] |
Offline | |
|
terihards | 24. Mar 2015, 13:58 |
#3991
|
|
 Kopš: 04. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 317
Braucu ar: katlu
|
24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss? 
Baigi jāpārtaisa visa lidmašīna struktūra. Padomā, ja virs katra beņķa būtu jābūt kaut kādam caurumam, kurš avārijas gadījumā plīst vaļā un tu lido, tur baigi jādomā būtu, jo lidmašīna, loģiski, nav mašīna un lidmašīnas nesošā struktūra ir pilnīgi visa tā lode. tur čakarēšanās ar spiedienu uzturēšanu un visu pārējo būtu nenormāla. Es domāju  |
Offline | |
|
er | 24. Mar 2015, 14:02 |
#3992
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss? 
Absolūti ekonomiski nepamaoti. Pie esošajām a/c konfigurācijām arī neiespējami. Un principā arī nepamatota prasība. |
Offline | |
|
PutinHuilo | 24. Mar 2015, 14:02 |
#3993
|
|
 Kopš: 05. Aug 2014
Ziņojumi: 605
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss? 
Vispār jau pārāk dārgi.
Tās lidojošās tupeles tiek taisītas uz principa,kā no kaut kāda alumīnija karkasa,pēc iespējas vieglāka,dabūt ārā max piķi pārvadājot max daudz cilvēkus.Un protams lai būtu max lēta daily run izmaksas.
Nekad nekas tāds ieviests netiks.
Labāk pajautā tiem idiņiem,kāda hera pēc katru reizi kad lido,viņi man piedāvā to jobano vesti.Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei. Nu labi sadirsu,gan jau ir kāds 0.000856 procents. |
Offline | |
|
uldens1 | 24. Mar 2015, 14:11 |
#3994
|
|
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16777
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss? 
cik sver tads katapultejams sedeklis?? iedomajis kadi 300 katapultejami sedekli katrs kadi 200-300kg un visus reize katapultē,izpletņi ņiguņegu [ Šo ziņu laboja uldens1, 24 Mar 2015, 14:11:38 ] |
Offline | |
|
RVR  | 24. Mar 2015, 14:12 |
#3995
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22704
Braucu ar: RVR
|
24 Mar 2015, 14:02:34 PutinHuilo rakstīja:
Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei.
Nē, tā nav.
Links
Tas, protams, ir mūslaiku slavenākais gadījums, bet ir bijuši vēl.
[ Šo ziņu laboja 91, 24 Mar 2015, 14:16:29 ] |
Offline | |
|
Barny | 24. Mar 2015, 14:12 |
#3996
|
|
 Kopš: 19. Jan 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1338
Braucu ar:
| Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute |
Offline | |
|
|
BAE | 24. Mar 2015, 14:17 |
#3997
|
|
 Kopš: 23. Mar 2015
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
| Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min. Izskatas, ka beigas bijis ari OVERSPEED.[ Šo ziņu laboja BAE, 24 Mar 2015, 14:19:59 ] |
Offline | |
|
BAE | 24. Mar 2015, 14:18 |
#3998
|
|
 Kopš: 23. Mar 2015
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 14:12:43 91 rakstīja:
24 Mar 2015, 14:02:34 PutinHuilo rakstīja:
Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei.
Nē, tā nav.
Links
Tas, protams, ir mūslaiku slavenākais gadījums, bet ir bijuši vēl.
Peterburga uz Nevas ari nosedas padomju laika Tu 134 ja nemaldos. |
Offline | |
|
Lenko | 24. Mar 2015, 14:18 |
#3999
|
|
 Kopš: 03. Feb 2012
No: Kandava
Ziņojumi: 479
Braucu ar: Moto no EU
| Manas domas,viss liekais atdalās un kapsula ar pasažieriem nolaižas ar parašūtu
P.s.visi jau taisa lai nekristu un uz to lidojumu skaitu negadījumu % ir salīdzinoši niecīgs. |
Offline | |
|
RVR  | 24. Mar 2015, 14:19 |
#4000
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22704
Braucu ar: RVR
|
24 Mar 2015, 14:18:32 BAE rakstīja:
Peterburga uz Nevas ari nosedas padomju laika Tu 134 ja nemaldos.
Saraksts
|
Offline | |
|