Online

Pašreiz BMWPower skatās 57 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
edzulis
24. Mar 2015, 12:59 #3981

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Alpos Germanwings A320 nokritis
Offline
RVR
24. Mar 2015, 13:30 #3982

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22704

Braucu ar: RVR

Offline
Fruktists
24. Mar 2015, 13:41 #3983

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


24 Mar 2015, 13:30:14 91 rakstīja:



Es pareiz saprotu, ka viņš 10 minūtes, neatmetot stūrējis lejā?
Offline
Valcha
24. Mar 2015, 13:42 #3984

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21337

Braucu ar: ar ar ar ..

njā
Offline
er
24. Mar 2015, 13:47 #3985

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30

Varētu būt emergency descent kā pie cabin depresurization?
Offline
terihards
24. Mar 2015, 13:51 #3986

Kopš: 04. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 317

Braucu ar: katlu

Drusku par daudz pēdejos gados ir tās aviokatastrofas, varbūt vajag piebremzēt ar tām visām tehnoinovācijperversībām un agriezties nedaudz back to agrajiem 2000s. Katru nedeļu kaut kādi avio saistīti sūdi jālasa, un tik pat vēl ir tādi, par kuriem nezinam.

[ Šo ziņu laboja terihards, 24 Mar 2015, 13:51:55 ]

Offline
terihards
24. Mar 2015, 13:52 #3987

Kopš: 04. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 317

Braucu ar: katlu

thanks Obama
Offline
abyss
24. Mar 2015, 13:52 #3988

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8608

Braucu ar: e39 523

mūsdienu tehnoloģijas . Vairs nevajag melno kasti tūlīt Powera eksperti noteikts, kas notika ar lidmašīnu, kapēc nokrita, kas darījās 5 km apkaimē, ko piloti ēda pirms lidojuma un ar ko gulēja pēdēja pusgada laikā
Offline
terihards
24. Mar 2015, 13:53 #3989

Kopš: 04. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 317

Braucu ar: katlu


24 Mar 2015, 13:52:30 abyss rakstīja:
mūsdienu tehnoloģijas . Vairs nevajag melno kasti tūlīt Powera eksperti noteikts, kas notika ar lidmašīnu, kapēc nokrita, kas darījās 5 km apkaimē, ko piloti ēda pirms lidojuma un ar ko gulēja pēdēja pusgada laikā


Lidmašīna pacēlās un nokrita
Nokrita jo kaut kas notika
Offline
edzulis
24. Mar 2015, 13:56 #3990

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss?

[ Šo ziņu laboja edzulis, 24 Mar 2015, 13:56:47 ]

Offline
terihards
24. Mar 2015, 13:58 #3991

Kopš: 04. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 317

Braucu ar: katlu


24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss?



Baigi jāpārtaisa visa lidmašīna struktūra. Padomā, ja virs katra beņķa būtu jābūt kaut kādam caurumam, kurš avārijas gadījumā plīst vaļā un tu lido, tur baigi jādomā būtu, jo lidmašīna, loģiski, nav mašīna un lidmašīnas nesošā struktūra ir pilnīgi visa tā lode. tur čakarēšanās ar spiedienu uzturēšanu un visu pārējo būtu nenormāla. Es domāju
Offline
er
24. Mar 2015, 14:02 #3992

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss?


Absolūti ekonomiski nepamaoti. Pie esošajām a/c konfigurācijām arī neiespējami. Un principā arī nepamatota prasība.
Offline
PutinHuilo
24. Mar 2015, 14:02 #3993

Kopš: 05. Aug 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:


24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss?

Vispār jau pārāk dārgi.
Tās lidojošās tupeles tiek taisītas uz principa,kā no kaut kāda alumīnija karkasa,pēc iespējas vieglāka,dabūt ārā max piķi pārvadājot max daudz cilvēkus.Un protams lai būtu max lēta daily run izmaksas.
Nekad nekas tāds ieviests netiks.
Labāk pajautā tiem idiņiem,kāda hera pēc katru reizi kad lido,viņi man piedāvā to jobano vesti.Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei. Nu labi sadirsu,gan jau ir kāds 0.000856 procents.
Offline
uldens1
24. Mar 2015, 14:11 #3994

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16777

Braucu ar:


24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss?
cik sver tads katapultejams sedeklis?? iedomajis kadi 300 katapultejami sedekli katrs kadi 200-300kg un visus reize katapultē,izpletņi ņiguņegu

[ Šo ziņu laboja uldens1, 24 Mar 2015, 14:11:38 ]

Offline
RVR
24. Mar 2015, 14:12 #3995

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22704

Braucu ar: RVR


24 Mar 2015, 14:02:34 PutinHuilo rakstīja:
Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei.


Nē, tā nav.

Links



Tas, protams, ir mūslaiku slavenākais gadījums, bet ir bijuši vēl.

[ Šo ziņu laboja 91, 24 Mar 2015, 14:16:29 ]

Offline
Barny
24. Mar 2015, 14:12 #3996

Kopš: 19. Jan 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1338

Braucu ar:

Kā diez ar izpletni pašai lidmašīnai?
Parachute
Offline
BAE
24. Mar 2015, 14:17 #3997

Kopš: 23. Mar 2015

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

Normāli... - Rate of Descend 3500 ft/min. Izskatas, ka beigas bijis ari OVERSPEED.

[ Šo ziņu laboja BAE, 24 Mar 2015, 14:19:59 ]

Offline
BAE
24. Mar 2015, 14:18 #3998

Kopš: 23. Mar 2015

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


24 Mar 2015, 14:12:43 91 rakstīja:

24 Mar 2015, 14:02:34 PutinHuilo rakstīja:
Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei.


Nē, tā nav.

Links



Tas, protams, ir mūslaiku slavenākais gadījums, bet ir bijuši vēl.




Peterburga uz Nevas ari nosedas padomju laika Tu 134 ja nemaldos.
Offline
Lenko
24. Mar 2015, 14:18 #3999

Kopš: 03. Feb 2012

No: Kandava

Ziņojumi: 479

Braucu ar: Moto no EU

Manas domas,viss liekais atdalās un kapsula ar pasažieriem nolaižas ar parašūtu
P.s.visi jau taisa lai nekristu un uz to lidojumu skaitu negadījumu % ir salīdzinoši niecīgs.
Offline
RVR
24. Mar 2015, 14:19 #4000

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22704

Braucu ar: RVR


24 Mar 2015, 14:18:32 BAE rakstīja:

Peterburga uz Nevas ari nosedas padomju laika Tu 134 ja nemaldos.



Saraksts

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo