Autors | Ziņojums |
JDS | 19. Mar 2015, 23:29 |
#3972
|
|
 Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
19 Mar 2015, 23:27:43 bertons rakstīja:
19 Mar 2015, 21:33:19 JDS rakstīja:
19 Mar 2015, 21:26:28 user rakstīja:
fck, darbā iečekojos un neizdrukāju boarding pasu - lidostā var izdrukāt airbaltic
Pieej pie chekinga un paraadi telefonaa, Tev izdrukaas. Divreiz taa bij kad domaaju ka var kaa Stokholmaa vienkaarshi noskaneet ipadaa atveertu boardingu pie kontroles. Aizsuutiija lai panjemu papiira boardingu
Nu tevi normaali uz mulkji panjeemushi. Nekad nav prasiits papiirs. Un pie checkin deska iedo pasi/id un izdrukaas boarding pass ja papiiru loti gribaas.
ARN nekad probleemas nav bijushas, divreiz bij Rix lidojot uz ARN. Un jaa vienkaarshi gaaju pakalj uz desku |
Offline | |
|
xn3x | 22. Mar 2015, 10:55 |
#3973
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: sieviešu auto
| Pirmo reizi izbaudīju aborted approach, interesntas sajūtas. Un tad uzreiz arī otro reizi  |
Offline | |
|
e34 | 22. Mar 2015, 11:04 |
#3974
|
|
 Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4062
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
|
22 Mar 2015, 10:55:52 xn3x rakstīja:
Pirmo reizi izbaudīju aborted approach, interesntas sajūtas. Un tad uzreiz arī otro reizi 
Tas ir kad vienā brīdī atkal sāk raut augšā? |
Offline | |
|
xn3x | 22. Mar 2015, 11:07 |
#3975
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: sieviešu auto
|
22 Mar 2015, 11:04:19 e34 rakstīja:
22 Mar 2015, 10:55:52 xn3x rakstīja:
Pirmo reizi izbaudīju aborted approach, interesntas sajūtas. Un tad uzreiz arī otro reizi 
Tas ir kad vienā brīdī atkal sāk raut augšā?
Jā, ceru, ka pareizi nosaucu. Gāja uz piezemēšanos, un vienā brīdī saprata, ka vējš par traku. Beigās uz citu lidostu aizlidoja :firstworldproblems: |
Offline | |
|
Cherbikoff | 22. Mar 2015, 11:08 |
#3976
|
|
 Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
|
22 Mar 2015, 10:55:52 xn3x rakstīja:
Pirmo reizi izbaudīju aborted approach, interesntas sajūtas. Un tad uzreiz arī otro reizi 
Tad no Tevis tas baltais pleķis? 
Aizbraucu līdz darbam, skatos pa logu - jopt. izskatās, ka kautkas tur uz lidlauka dzēsts, putas, viss slapjš 
|
Offline | |
|
xn3x | 22. Mar 2015, 11:10 |
#3977
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: sieviešu auto
|
22 Mar 2015, 11:08:05 Cherbikoff rakstīja:
22 Mar 2015, 10:55:52 xn3x rakstīja:
Pirmo reizi izbaudīju aborted approach, interesntas sajūtas. Un tad uzreiz arī otro reizi 
Tad no Tevis tas baltais pleķis? 
Aizbraucu līdz darbam, skatos pa logu - jopt. izskatās, ka kautkas tur uz lidlauka dzēsts, putas, viss slapjš 
tas nebija rix. Jādzēš arī parlaimi nekas nebija  |
Offline | |
|
Cherbikoff | 22. Mar 2015, 11:15 |
#3978
|
|
 Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
|
22 Mar 2015, 11:10:18 xn3x rakstīja:
22 Mar 2015, 11:08:05 Cherbikoff rakstīja:
22 Mar 2015, 10:55:52 xn3x rakstīja:
Pirmo reizi izbaudīju aborted approach, interesntas sajūtas. Un tad uzreiz arī otro reizi 
Tad no Tevis tas baltais pleķis? 
Aizbraucu līdz darbam, skatos pa logu - jopt. izskatās, ka kautkas tur uz lidlauka dzēsts, putas, viss slapjš 
tas nebija rix. Jādzēš arī parlaimi nekas nebija 
Nu tad jau vēl salīdzinoši veiksmīgi Tev.. Kāds no "insaideriem" varbūt var pakomentēt kas tas par pleķi RIX tādā gadījumā? |
Offline | |
|
kamikadzemk  | 22. Mar 2015, 12:07 |
#3979
|
|
 Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Skrejceļš un manevrēšanas ceļi tika apstrādāti ar reaģentu...tagad viņš ir izžuvis, tā arī ir tā baltā viela.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
|
shmurger | 22. Mar 2015, 21:01 |
#3980
|
|
 Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12778
Braucu ar: xc40
| Laikam vajag koferī kaut kur diktofonu iešūt, vai kameru slepeno, lai nofilmē purnus, ja nu tomēr attaisa  |
Offline | |
|
edzulis  | 24. Mar 2015, 12:59 |
#3981
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Alpos Germanwings A320 nokritis  |
Offline | |
|
RVR  | 24. Mar 2015, 13:30 |
#3982
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22720
Braucu ar: RVR
| |
Offline | |
|
Fruktists | 24. Mar 2015, 13:41 |
#3983
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 13:30:14 91 rakstīja:
Es pareiz saprotu, ka viņš 10 minūtes, neatmetot stūrējis lejā?  |
Offline | |
|
Valcha  | 24. Mar 2015, 13:42 |
#3984
|
|
 Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21338
Braucu ar: ar ar ar ..
| njā |
Offline | |
|
er | 24. Mar 2015, 13:47 |
#3985
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
| Varētu būt emergency descent kā pie cabin depresurization? |
Offline | |
|
terihards | 24. Mar 2015, 13:51 |
#3986
|
|
 Kopš: 04. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 317
Braucu ar: katlu
| Drusku par daudz pēdejos gados ir tās aviokatastrofas, varbūt vajag piebremzēt ar tām visām tehnoinovācijperversībām un agriezties nedaudz back to agrajiem 2000s. Katru nedeļu kaut kādi avio saistīti sūdi jālasa, un tik pat vēl ir tādi, par kuriem nezinam. [ Šo ziņu laboja terihards, 24 Mar 2015, 13:51:55 ] |
Offline | |
|
terihards | 24. Mar 2015, 13:52 |
#3987
|
|
 Kopš: 04. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 317
Braucu ar: katlu
| thanks Obama |
Offline | |
|
|
abyss | 24. Mar 2015, 13:52 |
#3988
|
|
 Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8622
Braucu ar: e39 523
| mūsdienu tehnoloģijas . Vairs nevajag melno kasti tūlīt Powera eksperti noteikts, kas notika ar lidmašīnu, kapēc nokrita, kas darījās 5 km apkaimē, ko piloti ēda pirms lidojuma un ar ko gulēja pēdēja pusgada laikā  |
Offline | |
|
terihards | 24. Mar 2015, 13:53 |
#3989
|
|
 Kopš: 04. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 317
Braucu ar: katlu
|
24 Mar 2015, 13:52:30 abyss rakstīja:
mūsdienu tehnoloģijas . Vairs nevajag melno kasti tūlīt Powera eksperti noteikts, kas notika ar lidmašīnu, kapēc nokrita, kas darījās 5 km apkaimē, ko piloti ēda pirms lidojuma un ar ko gulēja pēdēja pusgada laikā 
Lidmašīna pacēlās un nokrita
Nokrita jo kaut kas notika
|
Offline | |
|
edzulis  | 24. Mar 2015, 13:56 |
#3990
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss?  [ Šo ziņu laboja edzulis, 24 Mar 2015, 13:56:47 ] |
Offline | |
|
terihards | 24. Mar 2015, 13:58 |
#3991
|
|
 Kopš: 04. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 317
Braucu ar: katlu
|
24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss? 
Baigi jāpārtaisa visa lidmašīna struktūra. Padomā, ja virs katra beņķa būtu jābūt kaut kādam caurumam, kurš avārijas gadījumā plīst vaļā un tu lido, tur baigi jādomā būtu, jo lidmašīna, loģiski, nav mašīna un lidmašīnas nesošā struktūra ir pilnīgi visa tā lode. tur čakarēšanās ar spiedienu uzturēšanu un visu pārējo būtu nenormāla. Es domāju  |
Offline | |
|