Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
JDS
19. Mar 2015, 23:29 #3972

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


19 Mar 2015, 23:27:43 bertons rakstīja:

19 Mar 2015, 21:33:19 JDS rakstīja:

19 Mar 2015, 21:26:28 user rakstīja:
fck, darbā iečekojos un neizdrukāju boarding pasu - lidostā var izdrukāt airbaltic

Pieej pie chekinga un paraadi telefonaa, Tev izdrukaas. Divreiz taa bij kad domaaju ka var kaa Stokholmaa vienkaarshi noskaneet ipadaa atveertu boardingu pie kontroles. Aizsuutiija lai panjemu papiira boardingu


Nu tevi normaali uz mulkji panjeemushi. Nekad nav prasiits papiirs. Un pie checkin deska iedo pasi/id un izdrukaas boarding pass ja papiiru loti gribaas.

ARN nekad probleemas nav bijushas, divreiz bij Rix lidojot uz ARN. Un jaa vienkaarshi gaaju pakalj uz desku
Offline
xn3x
22. Mar 2015, 10:55 #3973

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: sieviešu auto

Pirmo reizi izbaudīju aborted approach, interesntas sajūtas. Un tad uzreiz arī otro reizi
Offline
e34
22. Mar 2015, 11:04 #3974

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4062

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS


22 Mar 2015, 10:55:52 xn3x rakstīja:
Pirmo reizi izbaudīju aborted approach, interesntas sajūtas. Un tad uzreiz arī otro reizi


Tas ir kad vienā brīdī atkal sāk raut augšā?
Offline
xn3x
22. Mar 2015, 11:07 #3975

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: sieviešu auto


22 Mar 2015, 11:04:19 e34 rakstīja:

22 Mar 2015, 10:55:52 xn3x rakstīja:
Pirmo reizi izbaudīju aborted approach, interesntas sajūtas. Un tad uzreiz arī otro reizi


Tas ir kad vienā brīdī atkal sāk raut augšā?


Jā, ceru, ka pareizi nosaucu. Gāja uz piezemēšanos, un vienā brīdī saprata, ka vējš par traku. Beigās uz citu lidostu aizlidoja :firstworldproblems:
Offline
Cherbikoff
22. Mar 2015, 11:08 #3976

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


22 Mar 2015, 10:55:52 xn3x rakstīja:
Pirmo reizi izbaudīju aborted approach, interesntas sajūtas. Un tad uzreiz arī otro reizi


Tad no Tevis tas baltais pleķis?

Aizbraucu līdz darbam, skatos pa logu - jopt. izskatās, ka kautkas tur uz lidlauka dzēsts, putas, viss slapjš


Offline
xn3x
22. Mar 2015, 11:10 #3977

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: sieviešu auto


22 Mar 2015, 11:08:05 Cherbikoff rakstīja:

22 Mar 2015, 10:55:52 xn3x rakstīja:
Pirmo reizi izbaudīju aborted approach, interesntas sajūtas. Un tad uzreiz arī otro reizi


Tad no Tevis tas baltais pleķis?

Aizbraucu līdz darbam, skatos pa logu - jopt. izskatās, ka kautkas tur uz lidlauka dzēsts, putas, viss slapjš




tas nebija rix. Jādzēš arī parlaimi nekas nebija
Offline
Cherbikoff
22. Mar 2015, 11:15 #3978

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


22 Mar 2015, 11:10:18 xn3x rakstīja:

22 Mar 2015, 11:08:05 Cherbikoff rakstīja:

22 Mar 2015, 10:55:52 xn3x rakstīja:
Pirmo reizi izbaudīju aborted approach, interesntas sajūtas. Un tad uzreiz arī otro reizi


Tad no Tevis tas baltais pleķis?

Aizbraucu līdz darbam, skatos pa logu - jopt. izskatās, ka kautkas tur uz lidlauka dzēsts, putas, viss slapjš




tas nebija rix. Jādzēš arī parlaimi nekas nebija


Nu tad jau vēl salīdzinoši veiksmīgi Tev.. Kāds no "insaideriem" varbūt var pakomentēt kas tas par pleķi RIX tādā gadījumā?
Offline
kamikadzemk
22. Mar 2015, 12:07 #3979

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Skrejceļš un manevrēšanas ceļi tika apstrādāti ar reaģentu...tagad viņš ir izžuvis, tā arī ir tā baltā viela.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
shmurger
22. Mar 2015, 21:01 #3980

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12778

Braucu ar: xc40

Laikam vajag koferī kaut kur diktofonu iešūt, vai kameru slepeno, lai nofilmē purnus, ja nu tomēr attaisa
Offline
edzulis
24. Mar 2015, 12:59 #3981

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Alpos Germanwings A320 nokritis
Offline
RVR
24. Mar 2015, 13:30 #3982

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22720

Braucu ar: RVR

Offline
Fruktists
24. Mar 2015, 13:41 #3983

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


24 Mar 2015, 13:30:14 91 rakstīja:



Es pareiz saprotu, ka viņš 10 minūtes, neatmetot stūrējis lejā?
Offline
Valcha
24. Mar 2015, 13:42 #3984

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21338

Braucu ar: ar ar ar ..

njā
Offline
er
24. Mar 2015, 13:47 #3985

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30

Varētu būt emergency descent kā pie cabin depresurization?
Offline
terihards
24. Mar 2015, 13:51 #3986

Kopš: 04. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 317

Braucu ar: katlu

Drusku par daudz pēdejos gados ir tās aviokatastrofas, varbūt vajag piebremzēt ar tām visām tehnoinovācijperversībām un agriezties nedaudz back to agrajiem 2000s. Katru nedeļu kaut kādi avio saistīti sūdi jālasa, un tik pat vēl ir tādi, par kuriem nezinam.

[ Šo ziņu laboja terihards, 24 Mar 2015, 13:51:55 ]

Offline
terihards
24. Mar 2015, 13:52 #3987

Kopš: 04. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 317

Braucu ar: katlu

thanks Obama
Offline
abyss
24. Mar 2015, 13:52 #3988

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8622

Braucu ar: e39 523

mūsdienu tehnoloģijas . Vairs nevajag melno kasti tūlīt Powera eksperti noteikts, kas notika ar lidmašīnu, kapēc nokrita, kas darījās 5 km apkaimē, ko piloti ēda pirms lidojuma un ar ko gulēja pēdēja pusgada laikā
Offline
terihards
24. Mar 2015, 13:53 #3989

Kopš: 04. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 317

Braucu ar: katlu


24 Mar 2015, 13:52:30 abyss rakstīja:
mūsdienu tehnoloģijas . Vairs nevajag melno kasti tūlīt Powera eksperti noteikts, kas notika ar lidmašīnu, kapēc nokrita, kas darījās 5 km apkaimē, ko piloti ēda pirms lidojuma un ar ko gulēja pēdēja pusgada laikā


Lidmašīna pacēlās un nokrita
Nokrita jo kaut kas notika
Offline
edzulis
24. Mar 2015, 13:56 #3990

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss?

[ Šo ziņu laboja edzulis, 24 Mar 2015, 13:56:47 ]

Offline
terihards
24. Mar 2015, 13:58 #3991

Kopš: 04. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 317

Braucu ar: katlu


24 Mar 2015, 13:56:08 edzulis rakstīja:
cik dārgi ir ieviest civilajā aviācijā katapultējamus sēdekļus? Pēc katras avārijas par to aizdomājos. Protams, ne visi izdzīvos, bet daļu noteikti varētu izglābt, ja tuvojoties zemei vienkārši izšautu ārā... Protams, divstāvīgajiem nederēs un vēl kaut kādi ierobežojumi, bet ideja kā tāda taču nav pilnīgs kosmosss?



Baigi jāpārtaisa visa lidmašīna struktūra. Padomā, ja virs katra beņķa būtu jābūt kaut kādam caurumam, kurš avārijas gadījumā plīst vaļā un tu lido, tur baigi jādomā būtu, jo lidmašīna, loģiski, nav mašīna un lidmašīnas nesošā struktūra ir pilnīgi visa tā lode. tur čakarēšanās ar spiedienu uzturēšanu un visu pārējo būtu nenormāla. Es domāju
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo