Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
xn3x
22. Jan 2015, 19:40 #3892

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: sieviešu auto


22 Jan 2015, 19:37:16 kristapz rakstīja:

22 Jan 2015, 19:20:06 xn3x rakstīja:
Nu hvz, es biju nedaudz vīlies.
A380 bija WOW, daudz plašāks pat ekonomiskajā klasē un tā, salīdzinot ar A340.
Dreamlineram tik daudz atšķirības no 777 kā lielāki logi, pa kuriem skatīties uz grubuļainajiem spārniem
Tas, kādas filmas utt. pieejamas ir atkarīgs no lidsabiedrības, nevis lidmašīnas modeļa...


ari sedeklu izkartojums/attalums ir atkarigs no attiecigas lidsabiedribas, kas pasutijusi konkreto aparatu, nevis no lidmasinas modela razotajs piedava iespejamos sedeklu izkartojumus pa klasem un lidsabiedriba izvelas to, kurs atbilst strategijai...

Attālumi starp rindām - jā, bet sēdekļu platumi visiem ir vienādi. Boingiem defoltā sēdekļi ir šaurāki nekā Airbusiem.
Bottom line - nepiedāvā tas 787 nekādu revolucionāro pieredzi pasažieriem, ikaruss kā ikaruss. Tie lielie logi ar elektronisko aptumšošanos ir interesanta fīča, bet tas arī viss.
Offline
arizah
22. Jan 2015, 23:33 #3893

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


22 Jan 2015, 01:36:24 91 rakstīja:

22 Jan 2015, 00:59:06 shmurger rakstīja:

22 Jan 2015, 00:50:45 user rakstīja:
nopietni? visi var lietot bez maksa? tas kruti.

īstenībā nevajadzīgi, bet kruti
atrums tikai baigi sūdīgs, labāk šķirstīt žurnālu


Ja kaut kāds nepilnas stundas lidojums uz Helsinkiem vai Stokholmu, tad žurnāls ir OK, bet 3-4 stundu lidojumā uz citu Eiropas malu piegriežas visi žurnāli


Man bij labs ātrums. 4K video nestrīmoju, flightradars arī čo ta vispār nevērās vaļā, bet brouzēt pilnīgi OK, fotku uz dropboxa uzlādēt nu pilnīgi nekādu pretenziju

[ Šo ziņu laboja arizah, 22 Jan 2015, 23:51:14 ]

Offline
e34
24. Jan 2015, 13:45 #3894

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4062

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS

Zinošajiem, kuras ir labākās plane spotting vietas RIX?Kā tur nokļūt ar auto un cik tālu ir ar kājām?Paldies
Offline
XJG
24. Jan 2015, 13:52 #3895

Kopš: 16. Apr 2004

Ziņojumi: 421

Braucu ar: pirkstu pa skabargainu dēli


24 Jan 2015, 13:45:41 e34 rakstīja:
Zinošajiem, kuras ir labākās plane spotting vietas RIX?Kā tur nokļūt ar auto un cik tālu ir ar kājām?Paldies

Spotter Guide
Offline
e34
24. Jan 2015, 14:08 #3896

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4062

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS


24 Jan 2015, 13:58:33 bertons rakstīja:
Viss atkariigs no runway un cikos taisies bildeet, lasiit - kur tajaa briidii atrodas saule. Klaat tiek praktiski jebkurai vietai iznjemot austrumu pusee kur angaari un terminaals.


Negribu bildēt,gribu smuki paskatīties,teiksim rīt ap 12 pa dienu,protams iepriekš pačekošu arrivals un departures.

[ Šo ziņu laboja e34, 24 Jan 2015, 14:10:17 ]

Offline
GTFO
24. Jan 2015, 14:09 #3897

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 526

Braucu ar: Audi


24 Jan 2015, 14:08:20 e34 rakstīja:

24 Jan 2015, 13:58:33 bertons rakstīja:
Viss atkariigs no runway un cikos taisies bildeet, lasiit - kur tajaa briidii atrodas saule. Klaat tiek praktiski jebkurai vietai iznjemot austrumu pusee kur angaari un terminaals.


Negribu bildēt,gribu smuki paskatīties,teiksim rīt ap 12 pa dienu.


Skulte
Offline
e34
24. Jan 2015, 14:11 #3898

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4062

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS

Paldies par atbildēm
Offline
RVR
24. Jan 2015, 15:18 #3899

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22720

Braucu ar: RVR

Ja nav stipra vēja, RWY taču var nomainīt jebkurā brīdī - kaut vai tāpēc, ka kādam ērtāk uz/no otras puses
Offline
RVR
24. Jan 2015, 15:27 #3900

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22720

Braucu ar: RVR

Par kritērijiem nezinu, bet vizuāli es pats to esmu redzējis ne reizi vien.
Offline
GTFO
24. Jan 2015, 15:33 #3901

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 526

Braucu ar: Audi

Aktīvo skrejceļu parasti gan nemaina, savkārt bieži vien ekipāža palūgs neaktīvo skrejceļa virzienu lai ietaupītu laiku un degvielu, piemēram lidojumiem uz Tallinu, Helsinkiem pat pie lielāka vēja bieži tiek prasīts izlidot no 36 (uz ziemeļiem). Tas tiek atļauts vienmēr kad to atļauj satiksmes kustība, respektīvi ja tas netraucē citiem. ATIS gan tiks norādīts de facto aktīvais skrejceļš.
Offline
kamikadzemk
24. Jan 2015, 16:10 #3902

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Mēs turam to rwy kurš ir pret vēju, ja nav vēl kadu papildus apstākļu kā migla, problēmas ar nosēšanās sistēmu vai gaismām u.c. Tie 5 kt ir noteikums līdz cik stipram astes vējam varam turēt mūsu izvēlēto skrejceļu. Ja astes vējš ir stiprāks tad jāprasa pilota piekrišana sēsties ar konkrēto skrejceļu. Citreiz gadās prasīt, ja nepaspēj noķert brīdi, kad vējš maina virzienu un app jau sequence ir izveidojis.

Bet tas, ka 91 redzējis lidmašīnas ar abiem kursiem nosēžoties vai paceļoties, ir normāli, jo piloti palūdz izmantot pretējo kursu, lai ietaupītu degvielu un laiku. Ja pilotu apmierina astes vēja komponente un mums situācija atļauj , tad arī aktīvi izmantojam abus kursus. It īpaši aktuāli tas ir pie mierīga vēja, tad izlidošanas laikā visi aktīvi prasa to kursu kurš nu kuram izdevīgāks.

[ Šo ziņu laboja kamikadzemk, 24 Jan 2015, 16:11:15 ]



-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
RVR
25. Jan 2015, 04:20 #3903

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22720

Braucu ar: RVR

Vecs, bet iespaidīgs video par to, kas notiek, kad milzīgais AN-124 nogāžas pilsētas mikrorajonā.
Irkutska 1997.

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
rolis1987
30. Jan 2015, 17:23 #3904

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

Labs. Vienīgi nesaprotu vai tiešām nav kaut kādas regulas, ka, projektējot lidostu, ir jāparedz kaut kādi sākuma/beigu koridori virs neapdzīvotām vietām? Kā te nesen 91 ielika video kā lidmašīna nogāzās uz dzīvojamām ēkām. Cik ir dzirdēts lielākā daļa negadījumu parasti notiek paceļoties vai nolaižoties, līdz ar to, manuprāt, būtu tikai loģiski, ja šie procesi tiktu virzīti pa, pēc iespējas, zemākām riska zonām. Arī šajā video - pēc pacelšanās uzreiz pāri tik blīvi apdzīvotam rajonam. Man kaut kā šķiet nepareizi.

[ Šo ziņu laboja rolis1987, 30 Jan 2015, 17:24:30 ]

Offline
arizah
30. Jan 2015, 17:50 #3905

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Parasti jau gan tieshi apdziivotaas vietas ir taas, kuras uzlien virsuu airportam. Kaa rezultaataa airports nevar paplashinaaties un jaunais tiek buuveets jau taalaak no centra. Tachu zemi nopirkt apkaart ar 50 gadu rezervi arii neviens nespeej. Pilseeta aug un process atkaartojas pa jaunu. To ljoti labi var noveerot ieskatoties Pekinas kartee un samekleejot triis lidostas :



St maartin gadiijumaa gan tas viss nav aktuaali, jo tur vienkaarshi nav citu variantu kur uz uzbuuveet airportu. Pacelshanaas notiek taa, lai izvairiitos no kalna, kuraa iepist jebkuraa gadiijumaa buutu sliktaak kaa nokrist uz dazhaam zvejnieku buudaam.
Pacleshanaas un nolaishanaas celji ap lielajaam lidostaam TIEK domaati iespeeju robezhaas izvairoties no apdziivotaam vietaam, nejau taapeec, ka kaadam ir bail uzkrist kaukam virsuu bet gan trokshnju liimenja deelj.

[ Šo ziņu laboja arizah, 30 Jan 2015, 18:17:34 ]

Offline
arizah
02. Feb 2015, 11:09 #3906

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Links

... was descending towards Las Vegas about 13 minutes prior to landing when at about 12,000 feet the first officer declared emergency reporting, that the captain had left the cockpit and was unable to re-enter the cockpit due to a malfunctioning cockpit door

[ Šo ziņu laboja arizah, 02 Feb 2015, 11:10:00 ]

Offline
Ginekologs
02. Feb 2015, 18:47 #3907

Kopš: 02. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: F31 LCI

Kāds var paskaidrot, kāpēc radiosakariem ir tik slikta skaņas kvalitāte? Vai tad neviens nevar izdomāt tādu, kas nešņāc un nečarkst?
Offline
arizah
02. Feb 2015, 20:45 #3908

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


02 Feb 2015, 18:47:07 Ginekologs rakstīja:
Kāds var paskaidrot, kāpēc radiosakariem ir tik slikta skaņas kvalitāte? Vai tad neviens nevar izdomāt tādu, kas nešņāc un nečarkst?


Tā ir vesela radioviļņu teorija, kuru diez vai tev kāds kaut cik apmierinoši spēs izstāstīt viena posta ietvaros powerī. Pa lielam tas ir saistīts ar attālumiem, kādos informācija ir jāpārraida (tie ir daudzkārt lielāki kā tava auto FM uztvērējs, kurš izbeidzas jau tukumā), kanālu "platumiem" (lai nerastos interference starp raidītājiem), kā arī statiskais troksnis (piem. zibens izlādes un vēl visādi fona trokšņa avoti). Un jā, neviens neko labāku par radioviļņiem diemžēl nav izdomājis. Tev ir iespēja

[ Šo ziņu laboja arizah, 02 Feb 2015, 20:47:16 ]

Offline
S_2
02. Feb 2015, 22:00 #3909

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 666

Braucu ar: Audi


02 Feb 2015, 18:47:07 Ginekologs rakstīja:
Kāds var paskaidrot, kāpēc radiosakariem ir tik slikta skaņas kvalitāte? Vai tad neviens nevar izdomāt tādu, kas nešņāc un nečarkst?


plašs jautājums, viens no galveniem iemesliem, tāpēc ka tā tehnoloģija ir ļoti veca, ar savu ļoti aizņemtu VHF frekvenču joslu, AM modulāciju utt. Globāli visu mainīt nav viegli - tehnika, procedūras, izmaksas, sertifikācijas... Tā ir kopēja parādība aviācijā, ka neskatoties uz vispārējo attīstību, daudzkur tiek izmantotas vecas tehnoloģijas. Lēnām jau viss iet uz priekšu, viens no risinājumiem ir info "digitāla" pārraidīšana - LV arī nelielu daļu info atbilstoši aprīkotas lidmašīnas var saņemt "uz ekrāna", bet pilnībā uz to pāriet, tur rodas citas interesantas problēmas... wobšem viss notiek, tikai lēnām
Offline
soulfreak
04. Feb 2015, 08:21 #3910

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6644

Braucu ar: tīru sirdsapziņu



Spied "Play", lai skatītos video!


Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 04 Feb 2015, 08:22:42 ]

Offline
hronists
04. Feb 2015, 08:36 #3911

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

otrais video bomba!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo