Online
Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
xn3x | 22. Jan 2015, 19:40 |
#3892
|
|  Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: sieviešu auto
|
22 Jan 2015, 19:37:16 kristapz rakstīja:
22 Jan 2015, 19:20:06 xn3x rakstīja:
Nu hvz, es biju nedaudz vīlies.
A380 bija WOW, daudz plašāks pat ekonomiskajā klasē un tā, salīdzinot ar A340.
Dreamlineram tik daudz atšķirības no 777 kā lielāki logi, pa kuriem skatīties uz grubuļainajiem spārniem 
Tas, kādas filmas utt. pieejamas ir atkarīgs no lidsabiedrības, nevis lidmašīnas modeļa...
ari sedeklu izkartojums/attalums ir atkarigs no attiecigas lidsabiedribas, kas pasutijusi konkreto aparatu, nevis no lidmasinas modela razotajs piedava iespejamos sedeklu izkartojumus pa klasem un lidsabiedriba izvelas to, kurs atbilst strategijai...
Attālumi starp rindām - jā, bet sēdekļu platumi visiem ir vienādi. Boingiem defoltā sēdekļi ir šaurāki nekā Airbusiem.
Bottom line - nepiedāvā tas 787 nekādu revolucionāro pieredzi pasažieriem, ikaruss kā ikaruss. Tie lielie logi ar elektronisko aptumšošanos ir interesanta fīča, bet tas arī viss. | Offline | | |
arizah | 22. Jan 2015, 23:33 |
#3893
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
22 Jan 2015, 01:36:24 91 rakstīja:
22 Jan 2015, 00:59:06 shmurger rakstīja:
22 Jan 2015, 00:50:45 user rakstīja:
nopietni? visi var lietot bez maksa? tas kruti.
īstenībā nevajadzīgi, bet kruti 
atrums tikai baigi sūdīgs, labāk šķirstīt žurnālu 
Ja kaut kāds nepilnas stundas lidojums uz Helsinkiem vai Stokholmu, tad žurnāls ir OK, bet 3-4 stundu lidojumā uz citu Eiropas malu piegriežas visi žurnāli 
Man bij labs ātrums. 4K video nestrīmoju, flightradars arī čo ta vispār nevērās vaļā, bet brouzēt pilnīgi OK, fotku uz dropboxa uzlādēt nu pilnīgi nekādu pretenziju [ Šo ziņu laboja arizah, 22 Jan 2015, 23:51:14 ] | Offline | | |
e34 | 24. Jan 2015, 13:45 |
#3894
|
|  Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4062
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
| Zinošajiem, kuras ir labākās plane spotting vietas RIX?Kā tur nokļūt ar auto un cik tālu ir ar kājām?Paldies | Offline | | |
XJG | 24. Jan 2015, 13:52 |
#3895
|
|  Kopš: 16. Apr 2004
Ziņojumi: 421
Braucu ar: pirkstu pa skabargainu dēli
|
24 Jan 2015, 13:45:41 e34 rakstīja:
Zinošajiem, kuras ir labākās plane spotting vietas RIX?Kā tur nokļūt ar auto un cik tālu ir ar kājām?Paldies
Spotter Guide | Offline | | |
e34 | 24. Jan 2015, 14:08 |
#3896
|
|  Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4062
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
|
24 Jan 2015, 13:58:33 bertons rakstīja:
Viss atkariigs no runway un cikos taisies bildeet, lasiit - kur tajaa briidii atrodas saule. Klaat tiek praktiski jebkurai vietai iznjemot austrumu pusee kur angaari un terminaals.
Negribu bildēt,gribu smuki paskatīties,teiksim rīt ap 12 pa dienu,protams iepriekš pačekošu arrivals un departures.[ Šo ziņu laboja e34, 24 Jan 2015, 14:10:17 ] | Offline | | |
GTFO | 24. Jan 2015, 14:09 |
#3897
|
|  Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 526
Braucu ar: Audi
|
24 Jan 2015, 14:08:20 e34 rakstīja:
24 Jan 2015, 13:58:33 bertons rakstīja:
Viss atkariigs no runway un cikos taisies bildeet, lasiit - kur tajaa briidii atrodas saule. Klaat tiek praktiski jebkurai vietai iznjemot austrumu pusee kur angaari un terminaals.
Negribu bildēt,gribu smuki paskatīties,teiksim rīt ap 12 pa dienu.
Skulte  | Offline | | |
e34 | 24. Jan 2015, 14:11 |
#3898
|
|  Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4062
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
| Paldies par atbildēm | Offline | | |
RVR  | 24. Jan 2015, 15:18 |
#3899
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22720
Braucu ar: RVR
| Ja nav stipra vēja, RWY taču var nomainīt jebkurā brīdī - kaut vai tāpēc, ka kādam ērtāk uz/no otras puses  | Offline | | |
|
RVR  | 24. Jan 2015, 15:27 |
#3900
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22720
Braucu ar: RVR
| Par kritērijiem nezinu, bet vizuāli es pats to esmu redzējis ne reizi vien. | Offline | | |
GTFO | 24. Jan 2015, 15:33 |
#3901
|
|  Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 526
Braucu ar: Audi
| Aktīvo skrejceļu parasti gan nemaina, savkārt bieži vien ekipāža palūgs neaktīvo skrejceļa virzienu lai ietaupītu laiku un degvielu, piemēram lidojumiem uz Tallinu, Helsinkiem pat pie lielāka vēja bieži tiek prasīts izlidot no 36 (uz ziemeļiem). Tas tiek atļauts vienmēr kad to atļauj satiksmes kustība, respektīvi ja tas netraucē citiem. ATIS gan tiks norādīts de facto aktīvais skrejceļš.  | Offline | | |
kamikadzemk  | 24. Jan 2015, 16:10 |
#3902
|
|  Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Mēs turam to rwy kurš ir pret vēju, ja nav vēl kadu papildus apstākļu kā migla, problēmas ar nosēšanās sistēmu vai gaismām u.c. Tie 5 kt ir noteikums līdz cik stipram astes vējam varam turēt mūsu izvēlēto skrejceļu. Ja astes vējš ir stiprāks tad jāprasa pilota piekrišana sēsties ar konkrēto skrejceļu. Citreiz gadās prasīt, ja nepaspēj noķert brīdi, kad vējš maina virzienu un app jau sequence ir izveidojis.
Bet tas, ka 91 redzējis lidmašīnas ar abiem kursiem nosēžoties vai paceļoties, ir normāli, jo piloti palūdz izmantot pretējo kursu, lai ietaupītu degvielu un laiku. Ja pilotu apmierina astes vēja komponente un mums situācija atļauj , tad arī aktīvi izmantojam abus kursus. It īpaši aktuāli tas ir pie mierīga vēja, tad izlidošanas laikā visi aktīvi prasa to kursu kurš nu kuram izdevīgāks.[ Šo ziņu laboja kamikadzemk, 24 Jan 2015, 16:11:15 ]
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
RVR  | 25. Jan 2015, 04:20 |
#3903
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22720
Braucu ar: RVR
| Vecs, bet iespaidīgs video par to, kas notiek, kad milzīgais AN-124 nogāžas pilsētas mikrorajonā.
Irkutska 1997.
 Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
rolis1987 | 30. Jan 2015, 17:23 |
#3904
|
|  Kopš: 19. Dec 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 2871
Braucu ar:
| Labs. Vienīgi nesaprotu vai tiešām nav kaut kādas regulas, ka, projektējot lidostu, ir jāparedz kaut kādi sākuma/beigu koridori virs neapdzīvotām vietām? Kā te nesen 91 ielika video kā lidmašīna nogāzās uz dzīvojamām ēkām. Cik ir dzirdēts lielākā daļa negadījumu parasti notiek paceļoties vai nolaižoties, līdz ar to, manuprāt, būtu tikai loģiski, ja šie procesi tiktu virzīti pa, pēc iespējas, zemākām riska zonām. Arī šajā video - pēc pacelšanās uzreiz pāri tik blīvi apdzīvotam rajonam. Man kaut kā šķiet nepareizi. [ Šo ziņu laboja rolis1987, 30 Jan 2015, 17:24:30 ] | Offline | | |
arizah | 30. Jan 2015, 17:50 |
#3905
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Parasti jau gan tieshi apdziivotaas vietas ir taas, kuras uzlien virsuu airportam. Kaa rezultaataa airports nevar paplashinaaties un jaunais tiek buuveets jau taalaak no centra. Tachu zemi nopirkt apkaart ar 50 gadu rezervi arii neviens nespeej. Pilseeta aug un process atkaartojas pa jaunu. To ljoti labi var noveerot ieskatoties Pekinas kartee un samekleejot triis lidostas :
St maartin gadiijumaa gan tas viss nav aktuaali, jo tur vienkaarshi nav citu variantu kur uz uzbuuveet airportu. Pacelshanaas notiek taa, lai izvairiitos no kalna, kuraa iepist jebkuraa gadiijumaa buutu sliktaak kaa nokrist uz dazhaam zvejnieku buudaam.
Pacleshanaas un nolaishanaas celji ap lielajaam lidostaam TIEK domaati iespeeju robezhaas izvairoties no apdziivotaam vietaam, nejau taapeec, ka kaadam ir bail uzkrist kaukam virsuu bet gan trokshnju liimenja deelj.[ Šo ziņu laboja arizah, 30 Jan 2015, 18:17:34 ] | Offline | | |
arizah | 02. Feb 2015, 11:09 |
#3906
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Links
... was descending towards Las Vegas about 13 minutes prior to landing when at about 12,000 feet the first officer declared emergency reporting, that the captain had left the cockpit and was unable to re-enter the cockpit due to a malfunctioning cockpit door 
[ Šo ziņu laboja arizah, 02 Feb 2015, 11:10:00 ] | Offline | | |
Ginekologs | 02. Feb 2015, 18:47 |
#3907
|
|  Kopš: 02. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 207
Braucu ar: F31 LCI
| Kāds var paskaidrot, kāpēc radiosakariem ir tik slikta skaņas kvalitāte? Vai tad neviens nevar izdomāt tādu, kas nešņāc un nečarkst?  | Offline | | |
|
arizah | 02. Feb 2015, 20:45 |
#3908
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
02 Feb 2015, 18:47:07 Ginekologs rakstīja:
Kāds var paskaidrot, kāpēc radiosakariem ir tik slikta skaņas kvalitāte? Vai tad neviens nevar izdomāt tādu, kas nešņāc un nečarkst? 
Tā ir vesela radioviļņu teorija, kuru diez vai tev kāds kaut cik apmierinoši spēs izstāstīt viena posta ietvaros powerī. Pa lielam tas ir saistīts ar attālumiem, kādos informācija ir jāpārraida (tie ir daudzkārt lielāki kā tava auto FM uztvērējs, kurš izbeidzas jau tukumā), kanālu "platumiem" (lai nerastos interference starp raidītājiem), kā arī statiskais troksnis (piem. zibens izlādes un vēl visādi fona trokšņa avoti). Un jā, neviens neko labāku par radioviļņiem diemžēl nav izdomājis. Tev ir iespēja  [ Šo ziņu laboja arizah, 02 Feb 2015, 20:47:16 ] | Offline | | |
S_2 | 02. Feb 2015, 22:00 |
#3909
|
| Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 666
Braucu ar: Audi
|
02 Feb 2015, 18:47:07 Ginekologs rakstīja:
Kāds var paskaidrot, kāpēc radiosakariem ir tik slikta skaņas kvalitāte? Vai tad neviens nevar izdomāt tādu, kas nešņāc un nečarkst? 
plašs jautājums, viens no galveniem iemesliem, tāpēc ka tā tehnoloģija ir ļoti veca, ar savu ļoti aizņemtu VHF frekvenču joslu, AM modulāciju utt. Globāli visu mainīt nav viegli - tehnika, procedūras, izmaksas, sertifikācijas... Tā ir kopēja parādība aviācijā, ka neskatoties uz vispārējo attīstību, daudzkur tiek izmantotas vecas tehnoloģijas. Lēnām jau viss iet uz priekšu, viens no risinājumiem ir info "digitāla" pārraidīšana - LV arī nelielu daļu info atbilstoši aprīkotas lidmašīnas var saņemt "uz ekrāna", bet pilnībā uz to pāriet, tur rodas citas interesantas problēmas... wobšem viss notiek, tikai lēnām | Offline | | |
soulfreak | 04. Feb 2015, 08:21 |
#3910
|
|  Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6644
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| 
 Spied "Play", lai skatītos video!
 Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja soulfreak, 04 Feb 2015, 08:22:42 ] | Offline | | |
hronists | 04. Feb 2015, 08:36 |
#3911
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| otrais video bomba! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|