Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
kamikadzemk
12. Dec 2014, 18:24 #3792

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Ņemot vērā, cik stripri viss mūsdienās balstās uz datoriem un programmatūru, tad tas nav nekāds brīnums...regulāri trenējamies darbam bez radara

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
RVR
12. Dec 2014, 18:38 #3793

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22720

Braucu ar: RVR


12 Dec 2014, 18:24:02 kamikadzemk rakstīja:
Ņemot vērā, cik stripri viss mūsdienās balstās uz datoriem un programmatūru, tad tas nav nekāds brīnums...regulāri trenējamies darbam bez radara


Cik es sapratu, viņiem tā kļūme ir vienkārši elektrības atslēgšanās
Offline
RVR
12. Dec 2014, 18:39 #3794

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22720

Braucu ar: RVR


12 Dec 2014, 18:24:02 kamikadzemk rakstīja:
regulāri trenējamies darbam bez radara


Tipa bez ATRACC?
Offline
kamikadzemk
12. Dec 2014, 18:47 #3795

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Tu zini vairāk nekā vajadzētu ATRACC vienalga izmantojam, jo viņš plānveida info piegādā, bet trenējamies bez primary un secondary radara info. Viņiem gan laikam tur gadījās problēma tieši ar programatūru, bet mums šajā gadījumā tas gandrīz neko nemaīnītu, jo to pašu info ko ATRACC redzi var arī pierakstīt. Tik un tā intervāli, izmantojot procedūrveida kontroli, ir milzīgi un tiek rēķināti balstoties uz laiku.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
arizah
13. Dec 2014, 10:48 #3796

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

EVRA 23030G45
Berton, fočuks-trepes-žogs

[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Dec 2014, 10:49:00 ]

Offline
kamikadzemk
13. Dec 2014, 11:19 #3797

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Tas jau tikai prognozē realitātē lielākais bija G40kt. Jau no pus8 sēžu un strādāju

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
wheelie
13. Dec 2014, 12:26 #3798

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6815

Braucu ar: 1.6


13 Dec 2014, 10:48:38 arizah rakstīja:
EVRA 23030G45



a cilvēcīgā valodā?

-----------------
8)
Offline
kamikadzemk
13. Dec 2014, 12:30 #3799

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Vējš 230 grādi 30 mezgli, brāzmās 45 mezgli.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
arizah
13. Dec 2014, 12:34 #3800

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


13 Dec 2014, 12:30:39 kamikadzemk rakstīja:
Vējš 230 grādi 30 mezgli, brāzmās 45 mezgli.


Aizmirsi piebilst, ka skrejceļš, uz kura mēģina trāpīt, ir 50 grādu leņķī pret vēju.
Mezgli = jūdzes/stundā.

[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Dec 2014, 12:35:00 ]

Offline
kamikadzemk
13. Dec 2014, 12:39 #3801

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Kam viņam tie tehniskie sīkumi?

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Mberg
13. Dec 2014, 12:56 #3802

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21479

Braucu ar: B5254T un M57D30

Nāks driftējot lejā šodien?
Offline
RVR
15. Dec 2014, 09:50 #3803

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22720

Braucu ar: RVR

reģistrācija

Offline
arizah
19. Dec 2014, 19:04 #3804

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Offline
TIINIZ
27. Dec 2014, 14:03 #3805

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 823

Braucu ar:

Vai kāds var pastāstīt kā notiek izklaides lidojums Boeing 737 simulatorā, kurš ir AirBaltic training' am. Par cik tiku pie foršas ziemas svētku dāvanas no sieviņas, tad nu jādodas pamēģināt. Pieredzes nekādas var teikt, ka nav. Tikai FSX uz kompja Flight plānu sastādīju, kurš ap 1h garumā būtu, bet varbūt kāds ir bijis? Var lidot savu flight plan? vai jāņem ko piedāvā? Vai instruktors pasaka ko darīt? Kaut kāda nojausma ir par flaps, spoilers, reverseri, ILS, utt., bet kā tas "dzīvē" ?

[ Šo ziņu laboja TIINIZ, 27 Dec 2014, 14:03:55 ]

Offline
arizah
27. Dec 2014, 14:49 #3806

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

tak izrauj sotaciņu drosmei un ej, gan jau visu pastāstīs/parādīs. jo mazāk sprēgāsi ar interneta zināšanām, jo vairāk iegūsi.
Offline
labaiss
27. Dec 2014, 15:18 #3807

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2793

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


27 Dec 2014, 14:03:21 TIINIZ rakstīja:
Vai kāds var pastāstīt kā notiek izklaides lidojums Boeing 737 simulatorā, kurš ir AirBaltic training' am. Par cik tiku pie foršas ziemas svētku dāvanas no sieviņas, tad nu jādodas pamēģināt. Pieredzes nekādas var teikt, ka nav. Tikai FSX uz kompja Flight plānu sastādīju, kurš ap 1h garumā būtu, bet varbūt kāds ir bijis? Var lidot savu flight plan? vai jāņem ko piedāvā? Vai instruktors pasaka ko darīt? Kaut kāda nojausma ir par flaps, spoilers, reverseri, ILS, utt., bet kā tas "dzīvē" ?

Nav ko satraukties. Bet par savu lidojuma plānu vari aizmirst
Tam tev tur vnk laika nesanāks, it sevišķi, ja pieredzes nav nekādas.
Visreālākais, ko tev tur darīt ir vienkārši parasta pacelšanās, kādi manevri , teiksim uzmest kādu 360 orbītu ar 45 grādu sānsveres leņķi, parasts aplis jeb ''traffic pattern'' un nosēšanās. Viss protams vizuālā lidojuma apstākļos(VMC)
Un noteikti, ka tev palīdzēs instruktors un FD .
Es, protams, nesaku, ka nevari veikt instrumentu nosēšanos un lidošanu instrumentu apstākļos (IMC), bet neredzu tam jēgu tavā gadījumā.
Just relax.
Offline
S_2
27. Dec 2014, 16:47 #3808

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 666

Braucu ar: Audi


27 Dec 2014, 14:03:21 TIINIZ rakstīja:
Vai kāds var pastāstīt kā notiek izklaides lidojums Boeing 737 simulatorā, kurš ir AirBaltic training' am. Par cik tiku pie foršas ziemas svētku dāvanas no sieviņas, tad nu jādodas pamēģināt. Pieredzes nekādas var teikt, ka nav. Tikai FSX uz kompja Flight plānu sastādīju, kurš ap 1h garumā būtu, bet varbūt kāds ir bijis? Var lidot savu flight plan? vai jāņem ko piedāvā? Vai instruktors pasaka ko darīt? Kaut kāda nojausma ir par flaps, spoilers, reverseri, ILS, utt., bet kā tas "dzīvē" ?


gatavojies uz to, ka sajūtas būs stipri atšķirīgas no FSX un mājas džoistika, dēļ pilnīgi savādākas simulatora reakcijas un savādāka feedbacka Pirmās 5-10 min paies tikai, lai piešautos.
Dāvanu karte tiešām uz veselu stundu?
Offline
dainiiz
27. Dec 2014, 18:38 #3809

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

Taa daavana maksaa 275eur uz stundu. Cepumu nauda toposajiem pilotiem. Par taadu naudu var bisku ar cesnu palidot ))
Offline
TIINIZ
27. Dec 2014, 19:02 #3810

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 823

Braucu ar:


27 Dec 2014, 14:49:37 arizah rakstīja:
tak izrauj sotaciņu drosmei un ej, gan jau visu pastāstīs/parādīs. jo mazāk sprēgāsi ar interneta zināšanām, jo vairāk iegūsi.


Vot man tieši arī interesē, lai vairāk pastāsta un pamāca kā tās lietas notiek dzīvē un kaut ko iemācīties. Ne jau es tagad no FSX būtu iemācījies lidot
Offline
TIINIZ
27. Dec 2014, 19:10 #3811

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 823

Braucu ar:


27 Dec 2014, 15:18:10 labaiss rakstīja:

27 Dec 2014, 14:03:21 TIINIZ rakstīja:
Vai kāds var pastāstīt kā notiek izklaides lidojums Boeing 737 simulatorā, kurš ir AirBaltic training' am. Par cik tiku pie foršas ziemas svētku dāvanas no sieviņas, tad nu jādodas pamēģināt. Pieredzes nekādas var teikt, ka nav. Tikai FSX uz kompja Flight plānu sastādīju, kurš ap 1h garumā būtu, bet varbūt kāds ir bijis? Var lidot savu flight plan? vai jāņem ko piedāvā? Vai instruktors pasaka ko darīt? Kaut kāda nojausma ir par flaps, spoilers, reverseri, ILS, utt., bet kā tas "dzīvē" ?

Nav ko satraukties. Bet par savu lidojuma plānu vari aizmirst
Tam tev tur vnk laika nesanāks, it sevišķi, ja pieredzes nav nekādas.
Visreālākais, ko tev tur darīt ir vienkārši parasta pacelšanās, kādi manevri , teiksim uzmest kādu 360 orbītu ar 45 grādu sānsveres leņķi, parasts aplis jeb ''traffic pattern'' un nosēšanās. Viss protams vizuālā lidojuma apstākļos(VMC)
Un noteikti, ka tev palīdzēs instruktors un FD .
Es, protams, nesaku, ka nevari veikt instrumentu nosēšanos un lidošanu instrumentu apstākļos (IMC), bet neredzu tam jēgu tavā gadījumā.
Just relax.


Nu tu man gan tagad pirmo jau vilšanos, ka nevar nolidot savu flight planu. Es kādu laiku biju jau dzenājis vienu lidojumu no vienas lidostas uz otru. Lidojuma ilgums ap 30min., ILS nolaišanās. Tāpēc ļoti gribējās pamēģināt tieši šo lidojumu. Domāju ja kāda pusstunda sagatavoties un otra pusstunda nolidot ar palīdzību, tad varētu 1h iekļauties. Bet nekāda vaina protams arī tepat ap Rīgu pariņķot, bet kādu ILS landingu gan gribētos pamēģināt. Sajūtas jau laikam kā īstam Boeing sēdētu pie stūres rata? Diez kā ir ar torni? Vai ar to arī jāsarunājas? Ir kāds kas vektorus piemēram iedod?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo