Online
Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
kamikadzemk  | 12. Dec 2014, 18:24 |
#3792
|
|  Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Ņemot vērā, cik stripri viss mūsdienās balstās uz datoriem un programmatūru, tad tas nav nekāds brīnums...regulāri trenējamies darbam bez radara 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
RVR  | 12. Dec 2014, 18:38 |
#3793
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22720
Braucu ar: RVR
|
12 Dec 2014, 18:24:02 kamikadzemk rakstīja:
Ņemot vērā, cik stripri viss mūsdienās balstās uz datoriem un programmatūru, tad tas nav nekāds brīnums...regulāri trenējamies darbam bez radara 
Cik es sapratu, viņiem tā kļūme ir vienkārši elektrības atslēgšanās  | Offline | | |
RVR  | 12. Dec 2014, 18:39 |
#3794
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22720
Braucu ar: RVR
|
12 Dec 2014, 18:24:02 kamikadzemk rakstīja:
regulāri trenējamies darbam bez radara 
Tipa bez ATRACC? | Offline | | |
kamikadzemk  | 12. Dec 2014, 18:47 |
#3795
|
|  Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Tu zini vairāk nekā vajadzētu ATRACC vienalga izmantojam, jo viņš plānveida info piegādā, bet trenējamies bez primary un secondary radara info. Viņiem gan laikam tur gadījās problēma tieši ar programatūru, bet mums šajā gadījumā tas gandrīz neko nemaīnītu, jo to pašu info ko ATRACC redzi var arī pierakstīt. Tik un tā intervāli, izmantojot procedūrveida kontroli, ir milzīgi un tiek rēķināti balstoties uz laiku.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
arizah | 13. Dec 2014, 10:48 |
#3796
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| EVRA 23030G45 
Berton, fočuks-trepes-žogs  [ Šo ziņu laboja arizah, 13 Dec 2014, 10:49:00 ] | Offline | | |
kamikadzemk  | 13. Dec 2014, 11:19 |
#3797
|
|  Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Tas jau tikai prognozē realitātē lielākais bija G40kt. Jau no pus8 sēžu un strādāju 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
wheelie  | 13. Dec 2014, 12:26 |
#3798
|
| Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6815
Braucu ar: 1.6
|
13 Dec 2014, 10:48:38 arizah rakstīja:
EVRA 23030G45 
a cilvēcīgā valodā? 
----------------- 8) | Offline | | |
kamikadzemk  | 13. Dec 2014, 12:30 |
#3799
|
|  Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Vējš 230 grādi 30 mezgli, brāzmās 45 mezgli.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
|
arizah | 13. Dec 2014, 12:34 |
#3800
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
13 Dec 2014, 12:30:39 kamikadzemk rakstīja:
Vējš 230 grādi 30 mezgli, brāzmās 45 mezgli.
Aizmirsi piebilst, ka skrejceļš, uz kura mēģina trāpīt, ir 50 grādu leņķī pret vēju.
Mezgli = jūdzes/stundā.[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Dec 2014, 12:35:00 ] | Offline | | |
kamikadzemk  | 13. Dec 2014, 12:39 |
#3801
|
|  Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Kam viņam tie tehniskie sīkumi? 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
Mberg  | 13. Dec 2014, 12:56 |
#3802
|
|  Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21479
Braucu ar: B5254T un M57D30
| Nāks driftējot lejā šodien?  | Offline | | |
RVR  | 15. Dec 2014, 09:50 |
#3803
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22720
Braucu ar: RVR
| reģistrācija 
| Offline | | |
arizah | 19. Dec 2014, 19:04 |
#3804
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| | Offline | | |
TIINIZ | 27. Dec 2014, 14:03 |
#3805
|
| Kopš: 20. Jul 2004
Ziņojumi: 823
Braucu ar:
| Vai kāds var pastāstīt kā notiek izklaides lidojums Boeing 737 simulatorā, kurš ir AirBaltic training' am. Par cik tiku pie foršas ziemas svētku dāvanas no sieviņas, tad nu jādodas pamēģināt. Pieredzes nekādas var teikt, ka nav. Tikai FSX uz kompja Flight plānu sastādīju, kurš ap 1h garumā būtu, bet varbūt kāds ir bijis? Var lidot savu flight plan? vai jāņem ko piedāvā? Vai instruktors pasaka ko darīt? Kaut kāda nojausma ir par flaps, spoilers, reverseri, ILS, utt., bet kā tas "dzīvē" ?[ Šo ziņu laboja TIINIZ, 27 Dec 2014, 14:03:55 ] | Offline | | |
arizah | 27. Dec 2014, 14:49 |
#3806
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| tak izrauj sotaciņu drosmei un ej, gan jau visu pastāstīs/parādīs. jo mazāk sprēgāsi ar interneta zināšanām, jo vairāk iegūsi. | Offline | | |
labaiss | 27. Dec 2014, 15:18 |
#3807
|
| Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2793
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
27 Dec 2014, 14:03:21 TIINIZ rakstīja:
Vai kāds var pastāstīt kā notiek izklaides lidojums Boeing 737 simulatorā, kurš ir AirBaltic training' am. Par cik tiku pie foršas ziemas svētku dāvanas no sieviņas, tad nu jādodas pamēģināt. Pieredzes nekādas var teikt, ka nav. Tikai FSX uz kompja Flight plānu sastādīju, kurš ap 1h garumā būtu, bet varbūt kāds ir bijis? Var lidot savu flight plan? vai jāņem ko piedāvā? Vai instruktors pasaka ko darīt? Kaut kāda nojausma ir par flaps, spoilers, reverseri, ILS, utt., bet kā tas "dzīvē" ?
Nav ko satraukties. Bet par savu lidojuma plānu vari aizmirst 
Tam tev tur vnk laika nesanāks, it sevišķi, ja pieredzes nav nekādas.
Visreālākais, ko tev tur darīt ir vienkārši parasta pacelšanās, kādi manevri , teiksim uzmest kādu 360 orbītu ar 45 grādu sānsveres leņķi, parasts aplis jeb ''traffic pattern'' un nosēšanās. Viss protams vizuālā lidojuma apstākļos(VMC)
Un noteikti, ka tev palīdzēs instruktors un FD .
Es, protams, nesaku, ka nevari veikt instrumentu nosēšanos un lidošanu instrumentu apstākļos (IMC), bet neredzu tam jēgu tavā gadījumā.
Just relax.  | Offline | | |
|
S_2 | 27. Dec 2014, 16:47 |
#3808
|
| Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 666
Braucu ar: Audi
|
27 Dec 2014, 14:03:21 TIINIZ rakstīja:
Vai kāds var pastāstīt kā notiek izklaides lidojums Boeing 737 simulatorā, kurš ir AirBaltic training' am. Par cik tiku pie foršas ziemas svētku dāvanas no sieviņas, tad nu jādodas pamēģināt. Pieredzes nekādas var teikt, ka nav. Tikai FSX uz kompja Flight plānu sastādīju, kurš ap 1h garumā būtu, bet varbūt kāds ir bijis? Var lidot savu flight plan? vai jāņem ko piedāvā? Vai instruktors pasaka ko darīt? Kaut kāda nojausma ir par flaps, spoilers, reverseri, ILS, utt., bet kā tas "dzīvē" ?
gatavojies uz to, ka sajūtas būs stipri atšķirīgas no FSX un mājas džoistika, dēļ pilnīgi savādākas simulatora reakcijas un savādāka feedbacka Pirmās 5-10 min paies tikai, lai piešautos.
Dāvanu karte tiešām uz veselu stundu? | Offline | | |
dainiiz | 27. Dec 2014, 18:38 |
#3809
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| Taa daavana maksaa 275eur uz stundu. Cepumu nauda toposajiem pilotiem. Par taadu naudu var bisku ar cesnu palidot )) | Offline | | |
TIINIZ | 27. Dec 2014, 19:02 |
#3810
|
| Kopš: 20. Jul 2004
Ziņojumi: 823
Braucu ar:
|
27 Dec 2014, 14:49:37 arizah rakstīja:
tak izrauj sotaciņu drosmei un ej, gan jau visu pastāstīs/parādīs. jo mazāk sprēgāsi ar interneta zināšanām, jo vairāk iegūsi.
Vot man tieši arī interesē, lai vairāk pastāsta un pamāca kā tās lietas notiek dzīvē un kaut ko iemācīties. Ne jau es tagad no FSX būtu iemācījies lidot  | Offline | | |
TIINIZ | 27. Dec 2014, 19:10 |
#3811
|
| Kopš: 20. Jul 2004
Ziņojumi: 823
Braucu ar:
|
27 Dec 2014, 15:18:10 labaiss rakstīja:
27 Dec 2014, 14:03:21 TIINIZ rakstīja:
Vai kāds var pastāstīt kā notiek izklaides lidojums Boeing 737 simulatorā, kurš ir AirBaltic training' am. Par cik tiku pie foršas ziemas svētku dāvanas no sieviņas, tad nu jādodas pamēģināt. Pieredzes nekādas var teikt, ka nav. Tikai FSX uz kompja Flight plānu sastādīju, kurš ap 1h garumā būtu, bet varbūt kāds ir bijis? Var lidot savu flight plan? vai jāņem ko piedāvā? Vai instruktors pasaka ko darīt? Kaut kāda nojausma ir par flaps, spoilers, reverseri, ILS, utt., bet kā tas "dzīvē" ?
Nav ko satraukties. Bet par savu lidojuma plānu vari aizmirst 
Tam tev tur vnk laika nesanāks, it sevišķi, ja pieredzes nav nekādas.
Visreālākais, ko tev tur darīt ir vienkārši parasta pacelšanās, kādi manevri , teiksim uzmest kādu 360 orbītu ar 45 grādu sānsveres leņķi, parasts aplis jeb ''traffic pattern'' un nosēšanās. Viss protams vizuālā lidojuma apstākļos(VMC)
Un noteikti, ka tev palīdzēs instruktors un FD .
Es, protams, nesaku, ka nevari veikt instrumentu nosēšanos un lidošanu instrumentu apstākļos (IMC), bet neredzu tam jēgu tavā gadījumā.
Just relax. 
Nu tu man gan tagad pirmo jau vilšanos, ka nevar nolidot savu flight planu. Es kādu laiku biju jau dzenājis vienu lidojumu no vienas lidostas uz otru. Lidojuma ilgums ap 30min., ILS nolaišanās. Tāpēc ļoti gribējās pamēģināt tieši šo lidojumu. Domāju ja kāda pusstunda sagatavoties un otra pusstunda nolidot ar palīdzību, tad varētu 1h iekļauties. Bet nekāda vaina protams arī tepat ap Rīgu pariņķot, bet kādu ILS landingu gan gribētos pamēģināt. Sajūtas jau laikam kā īstam Boeing sēdētu pie stūres rata? Diez kā ir ar torni? Vai ar to arī jāsarunājas? Ir kāds kas vektorus piemēram iedod? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|