Online
Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi celtniekiem
Autors | Ziņojums |
Es10 | 29. Jan 2011, 13:22 |
#3601
|
| Kopš: 07. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1938
Braucu ar: Q7, V70
|
29 Jan 2011, 13:13:19 artis83 rakstīja:
par blokiem.ta viennoziimiigi nevar pateikt.
aeroc ir daargs materiaals, tomeer, uz taa vari ieekonomeet siltumizolaacijas kaartu, ko pie biezuma 380mm aerokam nevajag. veel vari ieekonomeet uz virsmu apdari, jo muura virsma ir liidzena..iekstelpas var pat uzreiz kraasot..;
veel, aeroc blokus ljoti preciizi jaamaak muuriit, jo suves principaa nav. viss ir uz liimjavas, un principaa diezvai pats vinjus maaceesi uzmuuriit..
te arii ir sadaarzdinaatas izmakasas uz tehnologjiju
keramziitbetona bloki..nu vieglaak muureejami, bet nepieciesjams buus siltinajums..tapec nezinukas rezultataa buus leetaks..itkaa jau ja pareizi uzmuura, tad probleemas nav nearvienu bloku.
varbuut ir verts apsveert tos pasjus kiegjeljus?
Pilnīgas muļķības par aeroc, ka nevajag siltumizolāciju, palasi par tādu lietu kā rasas punkts...  | Offline | | |
artis83 | 29. Jan 2011, 13:24 |
#3602
|
|  Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| neaizstāvu, nereklamēju, bet informāciju smeļos no viņu reklāmas katalogiem..: viņi uzskata ka nevajag
| Offline | | |
morris | 29. Jan 2011, 13:24 |
#3603
|
| Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
29 Jan 2011, 13:13:19 artis83 rakstīja:
par blokiem.ta viennoziimiigi nevar pateikt.
aeroc ir daargs materiaals, tomeer, uz taa vari ieekonomeet siltumizolaacijas kaartu, ko pie biezuma 380mm aerokam nevajag. veel vari ieekonomeet uz virsmu apdari, jo muura virsma ir liidzena..iekstelpas var pat uzreiz kraasot..;
veel, aeroc blokus ljoti preciizi jaamaak muuriit, jo suves principaa nav. viss ir uz liimjavas, un principaa diezvai pats vinjus maaceesi uzmuuriit..
te arii ir sadaarzdinaatas izmakasas uz tehnologjiju
keramziitbetona bloki..nu vieglaak muureejami, bet nepieciesjams buus siltinajums..tapec nezinukas rezultataa buus leetaks..itkaa jau ja pareizi uzmuura, tad probleemas nav nearvienu bloku.
varbuut ir verts apsveert tos pasjus kiegjeljus?
Nu tagad jebkuram jaunai majai prasa energoefektivitāti rēķināt pēc LBN 002-01
Un tur jābūt uzmanīgiem ar to ārsienu nesiltināšanu, vispār aerocam (gāzbetonam) ir daudz labas īpašības un tā pat ir arī mīnusi... Kā jau jebkuram materiālam...
Nu ja sev būvē māju, tad bieži parādās kkādas iespējas vienu vai otru materiālu nopirkt par izdevīgāku cenu... | Offline | | |
morris | 29. Jan 2011, 13:26 |
#3604
|
| Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Runājot par rasaspunktu... tādēļ AEROC semināros tiek uzsvērts, kad vad droši tās mājas atstāt bez apdares, tas ir dēļ tā, kad tā siena vienmēr būs mitra... un ja viņu apmetīs, viņa neelpos... | Offline | | |
Es10 | 29. Jan 2011, 13:28 |
#3605
|
| Kopš: 07. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1938
Braucu ar: Q7, V70
|
29 Jan 2011, 13:26:49 morris rakstīja:
Runājot par rasaspunktu... tādēļ AEROC semināros tiek uzsvērts, kad vad droši tās mājas atstāt bez apdares, tas ir dēļ tā, kad tā siena vienmēr būs mitra... un ja viņu apmetīs, viņa neelpos...
No siltuma zudumu viedokļa tās ir pilnīgas muļķības par to aeroc neizolēšanu, viņi var stāstīt visu ko... un to arī darīs lai viņu produktu pirktu. | Offline | | |
morris | 29. Jan 2011, 13:31 |
#3606
|
| Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
29 Jan 2011, 13:28:52 Es10 rakstīja:
29 Jan 2011, 13:26:49 morris rakstīja:
Runājot par rasaspunktu... tādēļ AEROC semināros tiek uzsvērts, kad vad droši tās mājas atstāt bez apdares, tas ir dēļ tā, kad tā siena vienmēr būs mitra... un ja viņu apmetīs, viņa neelpos...
No siltuma zudumu viedokļa tās ir pilnīgas muļķības par to aeroc neizolēšanu, viņi var stāstīt visu ko... un to arī darīs lai viņu produktu pirktu.
Tieši tā, reāli viņiem ir mārketings viss augstākajā līmenī... tā pat kā paroc un knauf...
bet visiem šiem materiāliem ir daudz analogi... ar tiem pašiem plusiem un mīnusiem | Offline | | |
Sandis_UR | 29. Jan 2011, 14:55 |
#3607
|
|  Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3979
Braucu ar: BITURBO
| Kā ir ar Aeroc analogiem, texoblock un silbet.
Un no kāda mateirāla iesakiet izveidot pagrabu? Varbūt kādam ir pieejams liels apjoms betona par izdevigam cenam. | Offline | | |
markelis | 29. Jan 2011, 15:01 |
#3608
|
|  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 13000
Braucu ar: eFku
| laikam nav gluzhi iistais topiks bet pie mums mazumtirdznieciibaa var nopirkt taadus materiaalus kaa kydex dacron ballistic nylo  | Offline | | |
|
morris | 29. Jan 2011, 15:04 |
#3609
|
| Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
29 Jan 2011, 14:55:26 Sandis_UR rakstīja:
Kā ir ar Aeroc analogiem, texoblock un silbet.
Un no kāda mateirāla iesakiet izveidot pagrabu? Varbūt kādam ir pieejams liels apjoms betona par izdevigam cenam.
Nu pamatiem ir jaskatās, kāda ir grunts, ģeoloģija ir veikta??? cik augsti grunsūdens līmeņi utt...
Ja tur ir kaimiņi blakus, viss labāk aprunāties ar viņiem, jo nevajag censties max dziļi rakties iekša... ja ir augsti grunsūdeņi, uzreiz ieteiktu domāt par normālu hidroizolāciju...
Principā tas viss Tev jājautā projektētājam...
Jo pēc pieredzes varu teikt, cilvēki kas taupa uz projekta rēķina, māju uzbūvēt izmaksās daudz dārgāk, nekā visu jau sākumā normāli izrēķinot...
[ Šo ziņu laboja morris, 29 Jan 2011, 15:05:06 ] | Offline | | |
otomars | 29. Jan 2011, 15:06 |
#3610
|
| Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| pasham pagrabu buus vieglaak samuureet no dobtajiem pamatu blokiem un peec tam pieliet tos ar betonu,plus vareesi roku ietreneet bloku muureeshanaa  [ Šo ziņu laboja otomars, 29 Jan 2011, 15:07:35 ] | Offline | | |
GR8 | 30. Jan 2011, 15:54 |
#3611
|
|  Kopš: 20. Feb 2005
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: dēli
| spečuki iesakiet risinājumu: ir esošas veca akmens mūra sienas, kurās ir palielināts mirums un vecā krāsa uz iekšējām sienām no mitruma ir nolobījusies jau gadu gaitā. Tā kā no ārpuses tas nav iespējams, ir doma siltināt no iekšpuses, liekot izolāciju un rīģipša konstrukciju. Ko ieteiksiet, kā labāk cīnīties ar esošo mitrumu sienās, lai uzšūtais rīģipsis pēc laika nesapūtu? Vai variants ar konstrukcijas/siltinājumu ar atstarpi no esošās sienas un tvaika izolāciju siltajā pusē der? Kādu vati labāk lietot? [ Šo ziņu laboja GR8, 30 Jan 2011, 15:54:59 ] | Offline | | |
mareksb | 30. Jan 2011, 18:29 |
#3612
|
|  Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
30 Jan 2011, 15:54:22 GR8 rakstīja:
spečuki iesakiet risinājumu: ir esošas veca akmens mūra sienas, kurās ir palielināts mirums un vecā krāsa uz iekšējām sienām no mitruma ir nolobījusies jau gadu gaitā. Tā kā no ārpuses tas nav iespējams, ir doma siltināt no iekšpuses, liekot izolāciju un rīģipša konstrukciju. Ko ieteiksiet, kā labāk cīnīties ar esošo mitrumu sienās, lai uzšūtais rīģipsis pēc laika nesapūtu? Vai variants ar konstrukcijas/siltinājumu ar atstarpi no esošās sienas un tvaika izolāciju siltajā pusē der? Kādu vati labāk lietot?
es jutu ka vajaga labu ventilaciju  | Offline | | |
GR8 | 31. Jan 2011, 22:35 |
#3613
|
|  Kopš: 20. Feb 2005
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: dēli
| up! aktuāli  | Offline | | |
artis83 | 31. Jan 2011, 22:51 |
#3614
|
|  Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| vislabak paskaties paroc risinaajumu katalogumaajas lapaa
siltinaat no iekspuses ir nepareizi, bet laikam jau var
muuris Tev mitrs var buut no daudzkaa, caura jumta, nepareizas hidrooizolacijas visaas vietaas: visdriizaak jau nepareiza vai nav h-izolaacija uz pamata sienaam, cokola salaiduma vietas, bet ja siena mitra no iekstelpas, tad ventilaacija suudiiga.
te nu vnk jaanoskaidro mitruma iemesls,un tas jalikvidee..
iekspusi parasti siltina tad ar parasto paroc vati...veidojot vislabaak koka karkasu (bet ja vanaas istaba, tad jau ne), starp kuriem sabaast to vati..nekadas cietaas fasaades vates neiesaka likt ja siltina no iekspuses.
mosk labaks ta spats pukjiks..?buus leetaak
[ Šo ziņu laboja artis83, 31 Jan 2011, 22:53:44 ] | Offline | | |
Hektors  | 31. Jan 2011, 22:52 |
#3615
|
|  Kopš: 11. Aug 2005
Ziņojumi: 3843
Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!
|
29 Jan 2011, 14:55:26 Sandis_UR rakstīja:
Kā ir ar Aeroc analogiem, texoblock un silbet.
Un no kāda mateirāla iesakiet izveidot pagrabu? Varbūt kādam ir pieejams liels apjoms betona par izdevigam cenam.
Uztaisi pagrabu no lietotiem krievu laika pamatu blokiem...ja labi pamekle tad var atrast tik labi saglabajusos ka izkatas ka gadu veci muzdienu. Kadreiz blokus tipa tvaiceja un vini bija neuznemigi pret mitrumu,bet tagat tadus sudus taisa. gazbetonu nem no igaunijas pa taisno-man pietika ar vienu furu un ietaupiju ~400ls.
-----------------
Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms
| Offline | | |
shmurger | 31. Jan 2011, 23:22 |
#3616
|
|  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12778
Braucu ar: xc40
|
31 Jan 2011, 22:35:02 GR8 rakstīja:
up! aktuāli 
ja tas ir fr, tad vietējie reģipša vietā lieto pašus plānākos kautkādus fibo blokus ar nelielu atstarpi no mittrās sienas( bet tur ir jābūt talantam ,lai tos draņķus mūrētu un būtu taisni ). un atstāj augšā ventilācijas atveres. tur tas mitrums baigā problēma.manējam fruktam visās malās tā ir izdarīts un viss ir kedā.
tas pats ir darīts vairākkārt lv(līdz šim nekādu sūdzību, izņemot vienu puspagrabu, kur tiešām hidroizolācija no ārpuses bija jāliek ) ,tikai ar gipsi, tas pats- atveres augšā. vatei šitajā gadījumā nez vai būs nozīme. [ Šo ziņu laboja shmurger, 31 Jan 2011, 23:23:12 ] | Offline | | |
|
GR8 | 31. Jan 2011, 23:29 |
#3617
|
|  Kopš: 20. Feb 2005
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: dēli
|
31 Jan 2011, 23:22:27 shmurger rakstīja:
31 Jan 2011, 22:35:02 GR8 rakstīja:
up! aktuāli 
ja tas ir fr, tad vietējie reģipša vietā lieto pašus plānākos kautkādus fibo blokus ar nelielu atstarpi no mittrās sienas( bet tur ir jābūt talantam ,lai tos draņķus mūrētu un būtu taisni ). un atstāj augšā ventilācijas atveres. tur tas mitrums baigā problēma.manējam fruktam visās malās tā ir izdarīts un viss ir kedā.
tas pats ir darīts vairākkārt lv(līdz šim nekādu sūdzību, izņemot vienu puspagrabu, kur tiešām hidroizolācija no ārpuses bija jāliek ) ,tikai ar gipsi, tas pats- atveres augšā. vatei šitajā gadījumā nez vai būs nozīme.
bet ar tiem blokiem jau nekāda siltinājuma efekta nav pa lielam šķiet, ka tas mūris iet uz beigām, ir daudz dažādu caurumu un tā, bet tā kā tā ir daudzdzīvokļu māja un jāremontē ir viens dzīvoklis, tad par fasādes labošanu nevar būt ne runa. Tev ir kkāda specene par tiem blokiem? | Offline | | |
artis83 | 31. Jan 2011, 23:51 |
#3618
|
|  Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| tad gan nez..vislabaak tev pateiks celtnieciibas firma kaada, remonteetaaji utt..
pasties sacret..ar ko labak apstradaat to muuri..schomburg (bet tas vairaak lielaam eekas renovaacijaam)
vnk ja maaju nosiltinaasiet kaadreiz nakotnee, tad jau muuris pats par sevi izjuus. | Offline | | |
Gizmit | 31. Jan 2011, 23:57 |
#3619
|
|  Kopš: 17. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 684
Braucu ar: l322
| Mosh vari meegjinaat peec fasaades principa, pieshauj putjiku uz seeeneem, noarme, noshpaktele un kraso ari ar fasades tipa krasam. Vismaz es taa viena vieta dariju, kur bija tieshi taada pati probleema un lidz shim viss smuki.  | Offline | | |
marcis74 | 01. Feb 2011, 00:47 |
#3620
|
|  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1037
Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50
|
29 Jan 2011, 11:28:58 Sandis_UR rakstīja:
Ir radusies vēlme un arī mazas iespējas uzbūvēt savu mājoklīti, lielu daļu darbu domāju vadīt un darīt pats, jo līdzekļi būvfirmas un būvuzrauga iegādei nesanāks.
Māju plānju
pgrabs (garāža, katlene, pirts, darbnīca)
1. stāvs dzīvojamās telpas
mansarda stāvs - guļamtelpas
Arhitekts jau ir uzmetis paris skices lai varetu buvvalde iesniegt APU.
Gribeju dzirdēt speciālistu konsutācijas ar lielāku pieredzi kā labāk un ar ko lētāk.
1. No kāda materiāla ir ērtāk uzbliest pagrabu?
Arhitekts iesaka 2 variantus - betonu vai fibo 5mpa blokus + siltinājumus.
2. no kā būvēt pirmo un mansard stāvu?
Fibo, Aeroc? varbūt ir kas salīdzinoši arī labs bet krietni lētāks?
1) Pagrabu, loģiski labāk no dzelzsbetona. Fibo derēs tikai supersausās smilšainās gruntīs, kur G.Ū.L. iz zemāk par pamatu pēdu.
2) Sienas iesaku no Fibo, ķieģeļiem 250mm + siltinājums. Biezāku nevajag. Daudzi mūsdienas būvē no nenormāli bieziem blokiem un nesiltina. Tā viņiem esot ieteikts... Pilnīgi pīļu mēsli!!!
Uz piem. Aeroc 375mm sienām var uzbūvēt četrus stāvus, bet tauta ceļ tikai divus. Padomājiet - slodzes uz konstrukcijām ekspluatācijas laikā nepieaug, bet maksa par enerģiju gan. Tāpēc vislabākais veids ir būvēt māju no pietiekami plāniem blokiem, bet pārējo piķi sastumt pēc iesp. biezākā siltumizolācijā.
Kapēc Fibo, ne Aeroc? (nebaidieties, neesmu saistīts ar FIBO ). Mūrējot ar aerocu, cilvēka faktors var nospēlēt lielāku lomu, neka ar fibo - aerocam šuve starp blokiem ir ļoti plāna - pietiek nevērīgi uzlikt javu (līmi) un caur šuvi ies ārā siltums. Ar fibo ir drusku vieglāk - tur šuve ir 1-2cm, tāpēc varbūtība, ka šuve paliks neaizpildīta, ir daudz mazāka. Jebkurā gadījumā, neatkarīgi no iekšējās apdares veida iesaku mūra sienas no iekšpuses apmest. Ja ir paredzēts apmetums, tad ok. Ja paredzēta riģipša apdare, tik un tā, zem riģipša kaut rupji uzmest un ar rīvdēli drusku izlīdzināt un aiztaisīt ciet šuves u.c. poras. Tas novērsīs tvaika kustību caur norobežojošām konstrukcijām un, līdz ar to, arī siltuma.
Tas tā, mazam ieskatam | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|