Online

Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jautājumi celtniekiem

AutorsZiņojums
Es10
29. Jan 2011, 13:22 #3601

Kopš: 07. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1938

Braucu ar: Q7, V70


29 Jan 2011, 13:13:19 artis83 rakstīja:
par blokiem.ta viennoziimiigi nevar pateikt.
aeroc ir daargs materiaals, tomeer, uz taa vari ieekonomeet siltumizolaacijas kaartu, ko pie biezuma 380mm aerokam nevajag. veel vari ieekonomeet uz virsmu apdari, jo muura virsma ir liidzena..iekstelpas var pat uzreiz kraasot..;
veel, aeroc blokus ljoti preciizi jaamaak muuriit, jo suves principaa nav. viss ir uz liimjavas, un principaa diezvai pats vinjus maaceesi uzmuuriit..
te arii ir sadaarzdinaatas izmakasas uz tehnologjiju

keramziitbetona bloki..nu vieglaak muureejami, bet nepieciesjams buus siltinajums..tapec nezinukas rezultataa buus leetaks..itkaa jau ja pareizi uzmuura, tad probleemas nav nearvienu bloku.

varbuut ir verts apsveert tos pasjus kiegjeljus?



Pilnīgas muļķības par aeroc, ka nevajag siltumizolāciju, palasi par tādu lietu kā rasas punkts...
Offline
artis83
29. Jan 2011, 13:24 #3602

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

neaizstāvu, nereklamēju, bet informāciju smeļos no viņu reklāmas katalogiem..: viņi uzskata ka nevajag

Offline
morris
29. Jan 2011, 13:24 #3603

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


29 Jan 2011, 13:13:19 artis83 rakstīja:
par blokiem.ta viennoziimiigi nevar pateikt.
aeroc ir daargs materiaals, tomeer, uz taa vari ieekonomeet siltumizolaacijas kaartu, ko pie biezuma 380mm aerokam nevajag. veel vari ieekonomeet uz virsmu apdari, jo muura virsma ir liidzena..iekstelpas var pat uzreiz kraasot..;
veel, aeroc blokus ljoti preciizi jaamaak muuriit, jo suves principaa nav. viss ir uz liimjavas, un principaa diezvai pats vinjus maaceesi uzmuuriit..
te arii ir sadaarzdinaatas izmakasas uz tehnologjiju

keramziitbetona bloki..nu vieglaak muureejami, bet nepieciesjams buus siltinajums..tapec nezinukas rezultataa buus leetaks..itkaa jau ja pareizi uzmuura, tad probleemas nav nearvienu bloku.

varbuut ir verts apsveert tos pasjus kiegjeljus?




Nu tagad jebkuram jaunai majai prasa energoefektivitāti rēķināt pēc LBN 002-01

Un tur jābūt uzmanīgiem ar to ārsienu nesiltināšanu, vispār aerocam (gāzbetonam) ir daudz labas īpašības un tā pat ir arī mīnusi... Kā jau jebkuram materiālam...

Nu ja sev būvē māju, tad bieži parādās kkādas iespējas vienu vai otru materiālu nopirkt par izdevīgāku cenu...
Offline
morris
29. Jan 2011, 13:26 #3604

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Runājot par rasaspunktu... tādēļ AEROC semināros tiek uzsvērts, kad vad droši tās mājas atstāt bez apdares, tas ir dēļ tā, kad tā siena vienmēr būs mitra... un ja viņu apmetīs, viņa neelpos...
Offline
Es10
29. Jan 2011, 13:28 #3605

Kopš: 07. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1938

Braucu ar: Q7, V70


29 Jan 2011, 13:26:49 morris rakstīja:
Runājot par rasaspunktu... tādēļ AEROC semināros tiek uzsvērts, kad vad droši tās mājas atstāt bez apdares, tas ir dēļ tā, kad tā siena vienmēr būs mitra... un ja viņu apmetīs, viņa neelpos...

No siltuma zudumu viedokļa tās ir pilnīgas muļķības par to aeroc neizolēšanu, viņi var stāstīt visu ko... un to arī darīs lai viņu produktu pirktu.
Offline
morris
29. Jan 2011, 13:31 #3606

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


29 Jan 2011, 13:28:52 Es10 rakstīja:

29 Jan 2011, 13:26:49 morris rakstīja:
Runājot par rasaspunktu... tādēļ AEROC semināros tiek uzsvērts, kad vad droši tās mājas atstāt bez apdares, tas ir dēļ tā, kad tā siena vienmēr būs mitra... un ja viņu apmetīs, viņa neelpos...

No siltuma zudumu viedokļa tās ir pilnīgas muļķības par to aeroc neizolēšanu, viņi var stāstīt visu ko... un to arī darīs lai viņu produktu pirktu.


Tieši tā, reāli viņiem ir mārketings viss augstākajā līmenī... tā pat kā paroc un knauf...

bet visiem šiem materiāliem ir daudz analogi... ar tiem pašiem plusiem un mīnusiem
Offline
Sandis_UR
29. Jan 2011, 14:55 #3607

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3979

Braucu ar: BITURBO

Kā ir ar Aeroc analogiem, texoblock un silbet.
Un no kāda mateirāla iesakiet izveidot pagrabu? Varbūt kādam ir pieejams liels apjoms betona par izdevigam cenam.
Offline
markelis
29. Jan 2011, 15:01 #3608

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 13000

Braucu ar: eFku

laikam nav gluzhi iistais topiks bet pie mums mazumtirdznieciibaa var nopirkt taadus materiaalus kaa kydex dacron ballistic nylo
Offline
morris
29. Jan 2011, 15:04 #3609

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


29 Jan 2011, 14:55:26 Sandis_UR rakstīja:
Kā ir ar Aeroc analogiem, texoblock un silbet.
Un no kāda mateirāla iesakiet izveidot pagrabu? Varbūt kādam ir pieejams liels apjoms betona par izdevigam cenam.


Nu pamatiem ir jaskatās, kāda ir grunts, ģeoloģija ir veikta??? cik augsti grunsūdens līmeņi utt...
Ja tur ir kaimiņi blakus, viss labāk aprunāties ar viņiem, jo nevajag censties max dziļi rakties iekša... ja ir augsti grunsūdeņi, uzreiz ieteiktu domāt par normālu hidroizolāciju...
Principā tas viss Tev jājautā projektētājam...
Jo pēc pieredzes varu teikt, cilvēki kas taupa uz projekta rēķina, māju uzbūvēt izmaksās daudz dārgāk, nekā visu jau sākumā normāli izrēķinot...

[ Šo ziņu laboja morris, 29 Jan 2011, 15:05:06 ]

Offline
otomars
29. Jan 2011, 15:06 #3610

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

pasham pagrabu buus vieglaak samuureet no dobtajiem pamatu blokiem un peec tam pieliet tos ar betonu,plus vareesi roku ietreneet bloku muureeshanaa

[ Šo ziņu laboja otomars, 29 Jan 2011, 15:07:35 ]

Offline
GR8
30. Jan 2011, 15:54 #3611

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli

spečuki iesakiet risinājumu: ir esošas veca akmens mūra sienas, kurās ir palielināts mirums un vecā krāsa uz iekšējām sienām no mitruma ir nolobījusies jau gadu gaitā. Tā kā no ārpuses tas nav iespējams, ir doma siltināt no iekšpuses, liekot izolāciju un rīģipša konstrukciju. Ko ieteiksiet, kā labāk cīnīties ar esošo mitrumu sienās, lai uzšūtais rīģipsis pēc laika nesapūtu? Vai variants ar konstrukcijas/siltinājumu ar atstarpi no esošās sienas un tvaika izolāciju siltajā pusē der? Kādu vati labāk lietot?

[ Šo ziņu laboja GR8, 30 Jan 2011, 15:54:59 ]

Offline
mareksb
30. Jan 2011, 18:29 #3612

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


30 Jan 2011, 15:54:22 GR8 rakstīja:
spečuki iesakiet risinājumu: ir esošas veca akmens mūra sienas, kurās ir palielināts mirums un vecā krāsa uz iekšējām sienām no mitruma ir nolobījusies jau gadu gaitā. Tā kā no ārpuses tas nav iespējams, ir doma siltināt no iekšpuses, liekot izolāciju un rīģipša konstrukciju. Ko ieteiksiet, kā labāk cīnīties ar esošo mitrumu sienās, lai uzšūtais rīģipsis pēc laika nesapūtu? Vai variants ar konstrukcijas/siltinājumu ar atstarpi no esošās sienas un tvaika izolāciju siltajā pusē der? Kādu vati labāk lietot?
es jutu ka vajaga labu ventilaciju
Offline
GR8
31. Jan 2011, 22:35 #3613

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli

up! aktuāli
Offline
artis83
31. Jan 2011, 22:51 #3614

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

vislabak paskaties paroc risinaajumu katalogumaajas lapaa

siltinaat no iekspuses ir nepareizi, bet laikam jau var

muuris Tev mitrs var buut no daudzkaa, caura jumta, nepareizas hidrooizolacijas visaas vietaas: visdriizaak jau nepareiza vai nav h-izolaacija uz pamata sienaam, cokola salaiduma vietas, bet ja siena mitra no iekstelpas, tad ventilaacija suudiiga.

te nu vnk jaanoskaidro mitruma iemesls,un tas jalikvidee..

iekspusi parasti siltina tad ar parasto paroc vati...veidojot vislabaak koka karkasu (bet ja vanaas istaba, tad jau ne), starp kuriem sabaast to vati..nekadas cietaas fasaades vates neiesaka likt ja siltina no iekspuses.
mosk labaks ta spats pukjiks..?buus leetaak

[ Šo ziņu laboja artis83, 31 Jan 2011, 22:53:44 ]

Offline
Hektors
31. Jan 2011, 22:52 #3615

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3843

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


29 Jan 2011, 14:55:26 Sandis_UR rakstīja:
Kā ir ar Aeroc analogiem, texoblock un silbet.
Un no kāda mateirāla iesakiet izveidot pagrabu? Varbūt kādam ir pieejams liels apjoms betona par izdevigam cenam.


Uztaisi pagrabu no lietotiem krievu laika pamatu blokiem...ja labi pamekle tad var atrast tik labi saglabajusos ka izkatas ka gadu veci muzdienu. Kadreiz blokus tipa tvaiceja un vini bija neuznemigi pret mitrumu,bet tagat tadus sudus taisa. gazbetonu nem no igaunijas pa taisno-man pietika ar vienu furu un ietaupiju ~400ls.

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
shmurger
31. Jan 2011, 23:22 #3616

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12778

Braucu ar: xc40


31 Jan 2011, 22:35:02 GR8 rakstīja:
up! aktuāli

ja tas ir fr, tad vietējie reģipša vietā lieto pašus plānākos kautkādus fibo blokus ar nelielu atstarpi no mittrās sienas( bet tur ir jābūt talantam ,lai tos draņķus mūrētu un būtu taisni ). un atstāj augšā ventilācijas atveres. tur tas mitrums baigā problēma.manējam fruktam visās malās tā ir izdarīts un viss ir kedā.
tas pats ir darīts vairākkārt lv(līdz šim nekādu sūdzību, izņemot vienu puspagrabu, kur tiešām hidroizolācija no ārpuses bija jāliek ) ,tikai ar gipsi, tas pats- atveres augšā. vatei šitajā gadījumā nez vai būs nozīme.

[ Šo ziņu laboja shmurger, 31 Jan 2011, 23:23:12 ]

Offline
GR8
31. Jan 2011, 23:29 #3617

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli


31 Jan 2011, 23:22:27 shmurger rakstīja:

31 Jan 2011, 22:35:02 GR8 rakstīja:
up! aktuāli

ja tas ir fr, tad vietējie reģipša vietā lieto pašus plānākos kautkādus fibo blokus ar nelielu atstarpi no mittrās sienas( bet tur ir jābūt talantam ,lai tos draņķus mūrētu un būtu taisni ). un atstāj augšā ventilācijas atveres. tur tas mitrums baigā problēma.manējam fruktam visās malās tā ir izdarīts un viss ir kedā.
tas pats ir darīts vairākkārt lv(līdz šim nekādu sūdzību, izņemot vienu puspagrabu, kur tiešām hidroizolācija no ārpuses bija jāliek ) ,tikai ar gipsi, tas pats- atveres augšā. vatei šitajā gadījumā nez vai būs nozīme.


bet ar tiem blokiem jau nekāda siltinājuma efekta nav pa lielam šķiet, ka tas mūris iet uz beigām, ir daudz dažādu caurumu un tā, bet tā kā tā ir daudzdzīvokļu māja un jāremontē ir viens dzīvoklis, tad par fasādes labošanu nevar būt ne runa. Tev ir kkāda specene par tiem blokiem?
Offline
artis83
31. Jan 2011, 23:51 #3618

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

tad gan nez..vislabaak tev pateiks celtnieciibas firma kaada, remonteetaaji utt..
pasties sacret..ar ko labak apstradaat to muuri..schomburg (bet tas vairaak lielaam eekas renovaacijaam)

vnk ja maaju nosiltinaasiet kaadreiz nakotnee, tad jau muuris pats par sevi izjuus.
Offline
Gizmit
31. Jan 2011, 23:57 #3619

Kopš: 17. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 684

Braucu ar: l322

Mosh vari meegjinaat peec fasaades principa, pieshauj putjiku uz seeeneem, noarme, noshpaktele un kraso ari ar fasades tipa krasam. Vismaz es taa viena vieta dariju, kur bija tieshi taada pati probleema un lidz shim viss smuki.
Offline
marcis74
01. Feb 2011, 00:47 #3620

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50


29 Jan 2011, 11:28:58 Sandis_UR rakstīja:
Ir radusies vēlme un arī mazas iespējas uzbūvēt savu mājoklīti, lielu daļu darbu domāju vadīt un darīt pats, jo līdzekļi būvfirmas un būvuzrauga iegādei nesanāks.

Māju plānju
pgrabs (garāža, katlene, pirts, darbnīca)
1. stāvs dzīvojamās telpas
mansarda stāvs - guļamtelpas
Arhitekts jau ir uzmetis paris skices lai varetu buvvalde iesniegt APU.

Gribeju dzirdēt speciālistu konsutācijas ar lielāku pieredzi kā labāk un ar ko lētāk.

1. No kāda materiāla ir ērtāk uzbliest pagrabu?
Arhitekts iesaka 2 variantus - betonu vai fibo 5mpa blokus + siltinājumus.

2. no kā būvēt pirmo un mansard stāvu?
Fibo, Aeroc? varbūt ir kas salīdzinoši arī labs bet krietni lētāks?




1) Pagrabu, loģiski labāk no dzelzsbetona. Fibo derēs tikai supersausās smilšainās gruntīs, kur G.Ū.L. iz zemāk par pamatu pēdu.
2) Sienas iesaku no Fibo, ķieģeļiem 250mm + siltinājums. Biezāku nevajag. Daudzi mūsdienas būvē no nenormāli bieziem blokiem un nesiltina. Tā viņiem esot ieteikts... Pilnīgi pīļu mēsli!!!
Uz piem. Aeroc 375mm sienām var uzbūvēt četrus stāvus, bet tauta ceļ tikai divus. Padomājiet - slodzes uz konstrukcijām ekspluatācijas laikā nepieaug, bet maksa par enerģiju gan. Tāpēc vislabākais veids ir būvēt māju no pietiekami plāniem blokiem, bet pārējo piķi sastumt pēc iesp. biezākā siltumizolācijā.

Kapēc Fibo, ne Aeroc? (nebaidieties, neesmu saistīts ar FIBO ). Mūrējot ar aerocu, cilvēka faktors var nospēlēt lielāku lomu, neka ar fibo - aerocam šuve starp blokiem ir ļoti plāna - pietiek nevērīgi uzlikt javu (līmi) un caur šuvi ies ārā siltums. Ar fibo ir drusku vieglāk - tur šuve ir 1-2cm, tāpēc varbūtība, ka šuve paliks neaizpildīta, ir daudz mazāka. Jebkurā gadījumā, neatkarīgi no iekšējās apdares veida iesaku mūra sienas no iekšpuses apmest. Ja ir paredzēts apmetums, tad ok. Ja paredzēta riģipša apdare, tik un tā, zem riģipša kaut rupji uzmest un ar rīvdēli drusku izlīdzināt un aiztaisīt ciet šuves u.c. poras. Tas novērsīs tvaika kustību caur norobežojošām konstrukcijām un, līdz ar to, arī siltuma.
Tas tā, mazam ieskatam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo