Online
Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
parastais  | 14. Jun 2014, 18:47 |
#3512
|
|  Kopš: 02. Jun 2002
Ziņojumi: 1560
Braucu ar: X
|
14 Jun 2014, 18:25:41 ledusskapis- rakstīja:
Kā sauca filmu par to lidostas dispečeri, kurš tur kaut ko dēlī salaida un ļopene nogāzās 
Cietais rieksts 2  | Offline | | |
Harcix  | 14. Jun 2014, 19:09 |
#3513
|
|  Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7813
Braucu ar: V10
|
14 Jun 2014, 18:25:41 ledusskapis- rakstīja:
Kā sauca filmu par to lidostas dispečeri, kurš tur kaut ko dēlī salaida un ļopene nogāzās 
tu domaa maakslas filmu?
----------------- www.bmwpowerty.lv
| Offline | | |
ledusskapis- | 14. Jun 2014, 19:17 |
#3514
|
|  Kopš: 19. Jun 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: VW golf2 & Kia Ceed
|
14 Jun 2014, 19:09:47 Harcix rakstīja:
14 Jun 2014, 18:25:41 ledusskapis- rakstīja:
Kā sauca filmu par to lidostas dispečeri, kurš tur kaut ko dēlī salaida un ļopene nogāzās 
tu domaa maakslas filmu?
Jā. Galvenajā lomā diezgan pazīstams aktieris | Offline | | |
Erx | 14. Jun 2014, 20:54 |
#3515
|
|  Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2261
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
13 Jun 2014, 21:22:33 JDS rakstīja:
13 Jun 2014, 19:08:21 arizah rakstīja:
Ganjau, ka spēj. Tāpat kā pats antons noteikti ka spētu uzbūvēt (pabeigt) otru, ja tikai būtu pieprasījums. Pasaulei šķiet vismaz līdz šim ir pieticis ar vienu 
Tajaa pashaa LJ rakstiits ka vajag 90-120mio $ lai uzbuuveetu otru, bet nav jeega. Shim pasham ir no divi triis meeneshis liidz gadam diviem starp pasuutiijumiem.
Kādam citam ražotājam kaut ko tādu šobrīd uzbūvēt būtu neiespējami, bet ne jau dēļ tehniskiem ierobežojumiem.
Civilizētā pasaulē ir čupa ar testiem, sertifikācijām utt, kas ir jāiziet pirms palaiž gaisā jaunu lidmašīnu. Antonovs tika radīts padomju savienībā, kur neko tādu nevajadzēja. Tādas lietas darīja, jo "mēs tak to varam" un "jāpierāda pārējai pasaulei"
Un tā kā pieprasījums nav pietiekams pat vienam eksemplāram, tad neviens pat netaisās būvēt otru eksemplāru, nemaz nerunājot par kāda cita jauna modeļa radīšanu.
Kāds zinošāks var pameklēt informāciju, cik effektīvs AN ir kā kravas pārvietotājs (degviela uz svaru utt), bet stipri šaubos ka kāds no parametriem būs mūsdienīgs. Tik cik lielākais pasaulē. | Offline | | |
uldens1 | 14. Jun 2014, 21:04 |
#3516
|
|  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16785
Braucu ar:
|
14 Jun 2014, 20:54:09 Erx rakstīja:
13 Jun 2014, 21:22:33 JDS rakstīja:
13 Jun 2014, 19:08:21 arizah rakstīja:
Ganjau, ka spēj. Tāpat kā pats antons noteikti ka spētu uzbūvēt (pabeigt) otru, ja tikai būtu pieprasījums. Pasaulei šķiet vismaz līdz šim ir pieticis ar vienu 
Tajaa pashaa LJ rakstiits ka vajag 90-120mio $ lai uzbuuveetu otru, bet nav jeega. Shim pasham ir no divi triis meeneshis liidz gadam diviem starp pasuutiijumiem.
Kādam citam ražotājam kaut ko tādu šobrīd uzbūvēt būtu neiespējami, bet ne jau dēļ tehniskiem ierobežojumiem.
Civilizētā pasaulē ir čupa ar testiem, sertifikācijām utt, kas ir jāiziet pirms palaiž gaisā jaunu lidmašīnu. Antonovs tika radīts padomju savienībā, kur neko tādu nevajadzēja. Tādas lietas darīja, jo "mēs tak to varam" un "jāpierāda pārējai pasaulei"
Un tā kā pieprasījums nav pietiekams pat vienam eksemplāram, tad neviens pat netaisās būvēt otru eksemplāru, nemaz nerunājot par kāda cita jauna modeļa radīšanu.
Kāds zinošāks var pameklēt informāciju, cik effektīvs AN ir kā kravas pārvietotājs (degviela uz svaru utt), bet stipri šaubos ka kāds no parametriem būs mūsdienīgs. Tik cik lielākais pasaulē.
nevis japierada parejai pasaulei,bet parbuveja ruslanu burana parvadašanai | Offline | | |
Fruktists | 14. Jun 2014, 21:20 |
#3517
|
| Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
14 Jun 2014, 20:54:09 Erx rakstīja:
13 Jun 2014, 21:22:33 JDS rakstīja:
13 Jun 2014, 19:08:21 arizah rakstīja:
Ganjau, ka spēj. Tāpat kā pats antons noteikti ka spētu uzbūvēt (pabeigt) otru, ja tikai būtu pieprasījums. Pasaulei šķiet vismaz līdz šim ir pieticis ar vienu 
Tajaa pashaa LJ rakstiits ka vajag 90-120mio $ lai uzbuuveetu otru, bet nav jeega. Shim pasham ir no divi triis meeneshis liidz gadam diviem starp pasuutiijumiem.
Kādam citam ražotājam kaut ko tādu šobrīd uzbūvēt būtu neiespējami, bet ne jau dēļ tehniskiem ierobežojumiem.
Civilizētā pasaulē ir čupa ar testiem, sertifikācijām utt, kas ir jāiziet pirms palaiž gaisā jaunu lidmašīnu. Antonovs tika radīts padomju savienībā, kur neko tādu nevajadzēja. Tādas lietas darīja, jo "mēs tak to varam" un "jāpierāda pārējai pasaulei"
Un tā kā pieprasījums nav pietiekams pat vienam eksemplāram, tad neviens pat netaisās būvēt otru eksemplāru, nemaz nerunājot par kāda cita jauna modeļa radīšanu.
Kāds zinošāks var pameklēt informāciju, cik effektīvs AN ir kā kravas pārvietotājs (degviela uz svaru utt), bet stipri šaubos ka kāds no parametriem būs mūsdienīgs. Tik cik lielākais pasaulē.
Efektīvs viņš ir tikai tad ja vajag lielu kravu aizvest ātri. Citu alternatīvu viņam nav. Kā stāstīja filmā par AN225 tad viņu izmanto lai iegūtu laiku. Respektīvi, ja tev jāuzražo HES turbīna ķīnā un jānogādā uz ASV, tad izmantojot AN225 kuģa vietā tu iegūsti ~ 1 mēnesi laika. Tas arī galvenais ieguvums. Stundu lidojot ... ANs nokurinot ~ 5000 usd.... | Offline | | |
Slavalegionariem | 14. Jun 2014, 21:29 |
#3518
|
| Kopš: 11. Mar 2014
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
|
14 Jun 2014, 21:20:13 Fruktists rakstīja:
14 Jun 2014, 20:54:09 Erx rakstīja:
13 Jun 2014, 21:22:33 JDS rakstīja:
13 Jun 2014, 19:08:21 arizah rakstīja:
Ganjau, ka spēj. Tāpat kā pats antons noteikti ka spētu uzbūvēt (pabeigt) otru, ja tikai būtu pieprasījums. Pasaulei šķiet vismaz līdz šim ir pieticis ar vienu 
Tajaa pashaa LJ rakstiits ka vajag 90-120mio $ lai uzbuuveetu otru, bet nav jeega. Shim pasham ir no divi triis meeneshis liidz gadam diviem starp pasuutiijumiem.
Kādam citam ražotājam kaut ko tādu šobrīd uzbūvēt būtu neiespējami, bet ne jau dēļ tehniskiem ierobežojumiem.
Civilizētā pasaulē ir čupa ar testiem, sertifikācijām utt, kas ir jāiziet pirms palaiž gaisā jaunu lidmašīnu. Antonovs tika radīts padomju savienībā, kur neko tādu nevajadzēja. Tādas lietas darīja, jo "mēs tak to varam" un "jāpierāda pārējai pasaulei"
Un tā kā pieprasījums nav pietiekams pat vienam eksemplāram, tad neviens pat netaisās būvēt otru eksemplāru, nemaz nerunājot par kāda cita jauna modeļa radīšanu.
Kāds zinošāks var pameklēt informāciju, cik effektīvs AN ir kā kravas pārvietotājs (degviela uz svaru utt), bet stipri šaubos ka kāds no parametriem būs mūsdienīgs. Tik cik lielākais pasaulē.
Efektīvs viņš ir tikai tad ja vajag lielu kravu aizvest ātri. Citu alternatīvu viņam nav. Kā stāstīja filmā par AN225 tad viņu izmanto lai iegūtu laiku. Respektīvi, ja tev jāuzražo HES turbīna ķīnā un jānogādā uz ASV, tad izmantojot AN225 kuģa vietā tu iegūsti ~ 1 mēnesi laika. Tas arī galvenais ieguvums. Stundu lidojot ... ANs nokurinot ~ 5000 usd....
10x vairaak. | Offline | | |
Slavalegionariem | 14. Jun 2014, 21:30 |
#3519
|
| Kopš: 11. Mar 2014
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
|
14 Jun 2014, 20:54:09 Erx rakstīja:
13 Jun 2014, 21:22:33 JDS rakstīja:
13 Jun 2014, 19:08:21 arizah rakstīja:
Ganjau, ka spēj. Tāpat kā pats antons noteikti ka spētu uzbūvēt (pabeigt) otru, ja tikai būtu pieprasījums. Pasaulei šķiet vismaz līdz šim ir pieticis ar vienu 
Tajaa pashaa LJ rakstiits ka vajag 90-120mio $ lai uzbuuveetu otru, bet nav jeega. Shim pasham ir no divi triis meeneshis liidz gadam diviem starp pasuutiijumiem.
Kādam citam ražotājam kaut ko tādu šobrīd uzbūvēt būtu neiespējami, bet ne jau dēļ tehniskiem ierobežojumiem.
Civilizētā pasaulē ir čupa ar testiem, sertifikācijām utt, kas ir jāiziet pirms palaiž gaisā jaunu lidmašīnu. Antonovs tika radīts padomju savienībā, kur neko tādu nevajadzēja. Tādas lietas darīja, jo "mēs tak to varam" un "jāpierāda pārējai pasaulei"
Un tā kā pieprasījums nav pietiekams pat vienam eksemplāram, tad neviens pat netaisās būvēt otru eksemplāru, nemaz nerunājot par kāda cita jauna modeļa radīšanu.
Kāds zinošāks var pameklēt informāciju, cik effektīvs AN ir kā kravas pārvietotājs (degviela uz svaru utt), bet stipri šaubos ka kāds no parametriem būs mūsdienīgs. Tik cik lielākais pasaulē.
An225 taapat bija jasertifice starptautiskajam normam. Nav neiespejami uzbuvet. | Offline | | |
|
Erx | 14. Jun 2014, 21:40 |
#3520
|
|  Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2261
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
14 Jun 2014, 21:30:51 Slavalegionariem rakstīja:
An225 taapat bija jasertifice starptautiskajam normam. Nav neiespejami uzbuvet.
Jā, bet kad? Ne jau izstrādājot, bet gan vēlāk nepieciešamības pēc.
Un tu neuztvēri galveno - tas ir bezjēdzīgi. To darīja pilnīgi citu iemeslu dēļ kā veselais saprāts.
Ar tādu pašu effektivitāti es tev varu piedāvāt noraut podā pāris eiro banknotes. Attiecīgi, mūsdienās tas ir neiespējami kaut ko tādu uzbūvēt, jo neviens tam nedos naudu, saprati?[ Šo ziņu laboja Erx, 14 Jun 2014, 21:41:56 ] | Offline | | |
badmoon  | 14. Jun 2014, 21:48 |
#3521
|
|  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8684
Braucu ar: Braucu ar
|
14 Jun 2014, 21:32:21 adolfs rakstīja:
14 Jun 2014, 21:20:13 Fruktists rakstīja:
.. ANs nokurinot ~ 5000 usd....
aha - shas - cherez chas 
"Расход топлива самолета составляет 15,9 тонны/ч (в крейсерском режиме)"
Cik maksā aviācijas degviela  | Offline | | |
Ch | 14. Jun 2014, 22:27 |
#3522
|
|  Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4363
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
13 Jun 2014, 18:37:03 Tikai_lasu rakstīja:
12 Jun 2014, 17:21:20 kukslv rakstīja:
Paskaties cik ir apskatīti youtube video ar šo lidmašīnu, un tad vairs nebūs tādu jautājumu. Tā ir Inženierijas virsotne!
Apskatot salona, aprīkojuma un "Inženierijas" izstrādājumu bildes, nekas par nekādu virsotni tur neliecina.
Vis parastākais kukuružniks tikai 10x lielāks! 
Ja tu ar vārdu "inženierija" saproti to, cik daudz krāsainu ekrāniņu ir kokpitaa vai kādā krāsā viss ir norāsots, tad iesaku pievērsties mākslai, valodām vai kādai citai sociālajai zinātnei.  [ Šo ziņu laboja Ch, 14 Jun 2014, 22:27:48 ] | Offline | | |
Fruktists | 14. Jun 2014, 22:48 |
#3523
|
| Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
14 Jun 2014, 21:32:21 adolfs rakstīja:
14 Jun 2014, 21:20:13 Fruktists rakstīja:
.. ANs nokurinot ~ 5000 usd....
aha - shas - cherez chas 
Tā doķene ko skatījos tāda paveca bija. Tas laikam pēc to gadu degvielas cenām  | Offline | | |
Tikai_lasu | 15. Jun 2014, 11:43 |
#3524
|
| Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
|
14 Jun 2014, 22:27:18 Ch rakstīja:
13 Jun 2014, 18:37:03 Tikai_lasu rakstīja:
Apskatot salona, aprīkojuma un "Inženierijas" izstrādājumu bildes, nekas par nekādu virsotni tur neliecina.
Vis parastākais kukuružniks tikai 10x lielāks! 
Ja tu ar vārdu "inženierija" saproti to, cik daudz krāsainu ekrāniņu ir kokpitaa vai kādā krāsā viss ir norāsots, tad iesaku pievērsties mākslai, valodām vai kādai citai sociālajai zinātnei. 
Es ar to saprotu to, ka tajā kokpitā atrodas tas, kas nepieciešam lidošanai, nevis vadiņi un pulksteņi vadiņu un pulksteņu dēļ, savukārt lai lidotu, vajag ar kokpitu nesaistītas ierīces (piemēram portatīvais u.c.). Par pārējo nemaz nerunājot! 
Turpini iznēsāt kafiju...[ Šo ziņu laboja Tikai_lasu, 15 Jun 2014, 11:44:30 ] | Offline | | |
uldens1 | 15. Jun 2014, 11:48 |
#3525
|
|  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16785
Braucu ar:
|
15 Jun 2014, 11:43:57 Tikai_lasu rakstīja:
14 Jun 2014, 22:27:18 Ch rakstīja:
13 Jun 2014, 18:37:03 Tikai_lasu rakstīja:
Apskatot salona, aprīkojuma un "Inženierijas" izstrādājumu bildes, nekas par nekādu virsotni tur neliecina.
Vis parastākais kukuružniks tikai 10x lielāks! 
Ja tu ar vārdu "inženierija" saproti to, cik daudz krāsainu ekrāniņu ir kokpitaa vai kādā krāsā viss ir norāsots, tad iesaku pievērsties mākslai, valodām vai kādai citai sociālajai zinātnei. 
Es ar to saprotu to, ka tajā kokpitā atrodas tas, kas nepieciešam lidošanai, nevis vadiņi un pulksteņi vadiņu un pulksteņu dēļ, savukārt lai lidotu, vajag ar kokpitu nesaistītas ierīces (piemēram portatīvais u.c.). Par pārējo nemaz nerunājot! 
Turpini iznēsāt kafiju...
lidmašina tev nav bembis kur sapičkā nevajadzigus navarotus lai tik varetu pardot kadam kas cieš no uzmanibas trukuma  | Offline | | |
uldens1 | 15. Jun 2014, 11:54 |
#3526
|
|  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16785
Braucu ar:
|
14 Jun 2014, 22:36:45 adolfs rakstīja:
14 Jun 2014, 21:48:53 badmoon rakstīja:
Cik maksā aviācijas degviela 
x1.5 un daudz nekludisies 
jet a-1 0.90-1.00 eiro ta vismaz google izmet | Offline | | |
uldens1 | 15. Jun 2014, 12:01 |
#3527
|
|  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16785
Braucu ar:
|
15 Jun 2014, 11:56:48 bertons rakstīja:
tas kukuruzņiks mūsdienās inženierijas virsotnē ir augstāk vai tomēr zemāk nekā, piemēram, A380/B787/A350XWB utml.?
protams ka zemak 
Starp citu krievu Tu 144 tagad lido ar Boing uz saniem,lidojošā labaratorija | Offline | | |
|
arizah | 15. Jun 2014, 13:26 |
#3528
|
|  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
15 Jun 2014, 12:01:37 uldens1 rakstīja:
Starp citu krievu Tu 144 tagad lido ar Boing uz saniem,lidojošā labaratorija
Kko būsi sajaucis  | Offline | | |
uldens1 | 15. Jun 2014, 13:51 |
#3529
|
|  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16785
Braucu ar:
|
15 Jun 2014, 13:39:37 adolfs rakstīja:
90to vidu... neesmu lasijis, ka vel tagad - gan jau metalos sen sagriezti 
tev tomer taisniba 
| Offline | | |
RVR  | 15. Jun 2014, 13:57 |
#3530
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22719
Braucu ar: RVR
| Ja jau tas aparāts vēl nav sagriezts vai vienkārši pamests (kā daudzi agrākie padomju megaprojekti), tātad droši vien ir izdevīgi to uzturēt un izmantot  | Offline | | |
badmoon  | 15. Jun 2014, 23:10 |
#3531
|
|  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8684
Braucu ar: Braucu ar
| Kas par prikolu bija vakar Rīgas lidostā? Lai nodotu bagāžu, visiem lidojumiem viena rinda Paziņa ieradās lidostā 2 stundas pirms lidojuma un tāpat nepaguva izstāvēt rindu, līdz ar to kopējās izmaksas +300 eur  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|