Online

Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
parastais
14. Jun 2014, 18:47 #3512

Kopš: 02. Jun 2002

Ziņojumi: 1560

Braucu ar: X


14 Jun 2014, 18:25:41 ledusskapis- rakstīja:
Kā sauca filmu par to lidostas dispečeri, kurš tur kaut ko dēlī salaida un ļopene nogāzās

Cietais rieksts 2
Offline
Harcix
14. Jun 2014, 19:09 #3513

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7813

Braucu ar: V10


14 Jun 2014, 18:25:41 ledusskapis- rakstīja:
Kā sauca filmu par to lidostas dispečeri, kurš tur kaut ko dēlī salaida un ļopene nogāzās
tu domaa maakslas filmu?

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
ledusskapis-
14. Jun 2014, 19:17 #3514

Kopš: 19. Jun 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: VW golf2 & Kia Ceed


14 Jun 2014, 19:09:47 Harcix rakstīja:

14 Jun 2014, 18:25:41 ledusskapis- rakstīja:
Kā sauca filmu par to lidostas dispečeri, kurš tur kaut ko dēlī salaida un ļopene nogāzās
tu domaa maakslas filmu?

Jā. Galvenajā lomā diezgan pazīstams aktieris
Offline
Erx
14. Jun 2014, 20:54 #3515

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2261

Braucu ar: Subaru Spec-B


13 Jun 2014, 21:22:33 JDS rakstīja:

13 Jun 2014, 19:08:21 arizah rakstīja:
Ganjau, ka spēj. Tāpat kā pats antons noteikti ka spētu uzbūvēt (pabeigt) otru, ja tikai būtu pieprasījums. Pasaulei šķiet vismaz līdz šim ir pieticis ar vienu

Tajaa pashaa LJ rakstiits ka vajag 90-120mio $ lai uzbuuveetu otru, bet nav jeega. Shim pasham ir no divi triis meeneshis liidz gadam diviem starp pasuutiijumiem.


Kādam citam ražotājam kaut ko tādu šobrīd uzbūvēt būtu neiespējami, bet ne jau dēļ tehniskiem ierobežojumiem.
Civilizētā pasaulē ir čupa ar testiem, sertifikācijām utt, kas ir jāiziet pirms palaiž gaisā jaunu lidmašīnu. Antonovs tika radīts padomju savienībā, kur neko tādu nevajadzēja. Tādas lietas darīja, jo "mēs tak to varam" un "jāpierāda pārējai pasaulei"
Un tā kā pieprasījums nav pietiekams pat vienam eksemplāram, tad neviens pat netaisās būvēt otru eksemplāru, nemaz nerunājot par kāda cita jauna modeļa radīšanu.

Kāds zinošāks var pameklēt informāciju, cik effektīvs AN ir kā kravas pārvietotājs (degviela uz svaru utt), bet stipri šaubos ka kāds no parametriem būs mūsdienīgs. Tik cik lielākais pasaulē.
Offline
uldens1
14. Jun 2014, 21:04 #3516

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16785

Braucu ar:


14 Jun 2014, 20:54:09 Erx rakstīja:

13 Jun 2014, 21:22:33 JDS rakstīja:

13 Jun 2014, 19:08:21 arizah rakstīja:
Ganjau, ka spēj. Tāpat kā pats antons noteikti ka spētu uzbūvēt (pabeigt) otru, ja tikai būtu pieprasījums. Pasaulei šķiet vismaz līdz šim ir pieticis ar vienu

Tajaa pashaa LJ rakstiits ka vajag 90-120mio $ lai uzbuuveetu otru, bet nav jeega. Shim pasham ir no divi triis meeneshis liidz gadam diviem starp pasuutiijumiem.


Kādam citam ražotājam kaut ko tādu šobrīd uzbūvēt būtu neiespējami, bet ne jau dēļ tehniskiem ierobežojumiem.
Civilizētā pasaulē ir čupa ar testiem, sertifikācijām utt, kas ir jāiziet pirms palaiž gaisā jaunu lidmašīnu. Antonovs tika radīts padomju savienībā, kur neko tādu nevajadzēja. Tādas lietas darīja, jo "mēs tak to varam" un "jāpierāda pārējai pasaulei"
Un tā kā pieprasījums nav pietiekams pat vienam eksemplāram, tad neviens pat netaisās būvēt otru eksemplāru, nemaz nerunājot par kāda cita jauna modeļa radīšanu.

Kāds zinošāks var pameklēt informāciju, cik effektīvs AN ir kā kravas pārvietotājs (degviela uz svaru utt), bet stipri šaubos ka kāds no parametriem būs mūsdienīgs. Tik cik lielākais pasaulē.
nevis japierada parejai pasaulei,bet parbuveja ruslanu burana parvadašanai
Offline
Fruktists
14. Jun 2014, 21:20 #3517

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


14 Jun 2014, 20:54:09 Erx rakstīja:

13 Jun 2014, 21:22:33 JDS rakstīja:

13 Jun 2014, 19:08:21 arizah rakstīja:
Ganjau, ka spēj. Tāpat kā pats antons noteikti ka spētu uzbūvēt (pabeigt) otru, ja tikai būtu pieprasījums. Pasaulei šķiet vismaz līdz šim ir pieticis ar vienu

Tajaa pashaa LJ rakstiits ka vajag 90-120mio $ lai uzbuuveetu otru, bet nav jeega. Shim pasham ir no divi triis meeneshis liidz gadam diviem starp pasuutiijumiem.


Kādam citam ražotājam kaut ko tādu šobrīd uzbūvēt būtu neiespējami, bet ne jau dēļ tehniskiem ierobežojumiem.
Civilizētā pasaulē ir čupa ar testiem, sertifikācijām utt, kas ir jāiziet pirms palaiž gaisā jaunu lidmašīnu. Antonovs tika radīts padomju savienībā, kur neko tādu nevajadzēja. Tādas lietas darīja, jo "mēs tak to varam" un "jāpierāda pārējai pasaulei"
Un tā kā pieprasījums nav pietiekams pat vienam eksemplāram, tad neviens pat netaisās būvēt otru eksemplāru, nemaz nerunājot par kāda cita jauna modeļa radīšanu.

Kāds zinošāks var pameklēt informāciju, cik effektīvs AN ir kā kravas pārvietotājs (degviela uz svaru utt), bet stipri šaubos ka kāds no parametriem būs mūsdienīgs. Tik cik lielākais pasaulē.


Efektīvs viņš ir tikai tad ja vajag lielu kravu aizvest ātri. Citu alternatīvu viņam nav. Kā stāstīja filmā par AN225 tad viņu izmanto lai iegūtu laiku. Respektīvi, ja tev jāuzražo HES turbīna ķīnā un jānogādā uz ASV, tad izmantojot AN225 kuģa vietā tu iegūsti ~ 1 mēnesi laika. Tas arī galvenais ieguvums. Stundu lidojot ... ANs nokurinot ~ 5000 usd....
Offline
Slavalegionariem
14. Jun 2014, 21:29 #3518

Kopš: 11. Mar 2014

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


14 Jun 2014, 21:20:13 Fruktists rakstīja:

14 Jun 2014, 20:54:09 Erx rakstīja:

13 Jun 2014, 21:22:33 JDS rakstīja:

13 Jun 2014, 19:08:21 arizah rakstīja:
Ganjau, ka spēj. Tāpat kā pats antons noteikti ka spētu uzbūvēt (pabeigt) otru, ja tikai būtu pieprasījums. Pasaulei šķiet vismaz līdz šim ir pieticis ar vienu

Tajaa pashaa LJ rakstiits ka vajag 90-120mio $ lai uzbuuveetu otru, bet nav jeega. Shim pasham ir no divi triis meeneshis liidz gadam diviem starp pasuutiijumiem.


Kādam citam ražotājam kaut ko tādu šobrīd uzbūvēt būtu neiespējami, bet ne jau dēļ tehniskiem ierobežojumiem.
Civilizētā pasaulē ir čupa ar testiem, sertifikācijām utt, kas ir jāiziet pirms palaiž gaisā jaunu lidmašīnu. Antonovs tika radīts padomju savienībā, kur neko tādu nevajadzēja. Tādas lietas darīja, jo "mēs tak to varam" un "jāpierāda pārējai pasaulei"
Un tā kā pieprasījums nav pietiekams pat vienam eksemplāram, tad neviens pat netaisās būvēt otru eksemplāru, nemaz nerunājot par kāda cita jauna modeļa radīšanu.

Kāds zinošāks var pameklēt informāciju, cik effektīvs AN ir kā kravas pārvietotājs (degviela uz svaru utt), bet stipri šaubos ka kāds no parametriem būs mūsdienīgs. Tik cik lielākais pasaulē.


Efektīvs viņš ir tikai tad ja vajag lielu kravu aizvest ātri. Citu alternatīvu viņam nav. Kā stāstīja filmā par AN225 tad viņu izmanto lai iegūtu laiku. Respektīvi, ja tev jāuzražo HES turbīna ķīnā un jānogādā uz ASV, tad izmantojot AN225 kuģa vietā tu iegūsti ~ 1 mēnesi laika. Tas arī galvenais ieguvums. Stundu lidojot ... ANs nokurinot ~ 5000 usd....


10x vairaak.
Offline
Slavalegionariem
14. Jun 2014, 21:30 #3519

Kopš: 11. Mar 2014

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


14 Jun 2014, 20:54:09 Erx rakstīja:

13 Jun 2014, 21:22:33 JDS rakstīja:

13 Jun 2014, 19:08:21 arizah rakstīja:
Ganjau, ka spēj. Tāpat kā pats antons noteikti ka spētu uzbūvēt (pabeigt) otru, ja tikai būtu pieprasījums. Pasaulei šķiet vismaz līdz šim ir pieticis ar vienu

Tajaa pashaa LJ rakstiits ka vajag 90-120mio $ lai uzbuuveetu otru, bet nav jeega. Shim pasham ir no divi triis meeneshis liidz gadam diviem starp pasuutiijumiem.


Kādam citam ražotājam kaut ko tādu šobrīd uzbūvēt būtu neiespējami, bet ne jau dēļ tehniskiem ierobežojumiem.
Civilizētā pasaulē ir čupa ar testiem, sertifikācijām utt, kas ir jāiziet pirms palaiž gaisā jaunu lidmašīnu. Antonovs tika radīts padomju savienībā, kur neko tādu nevajadzēja. Tādas lietas darīja, jo "mēs tak to varam" un "jāpierāda pārējai pasaulei"
Un tā kā pieprasījums nav pietiekams pat vienam eksemplāram, tad neviens pat netaisās būvēt otru eksemplāru, nemaz nerunājot par kāda cita jauna modeļa radīšanu.

Kāds zinošāks var pameklēt informāciju, cik effektīvs AN ir kā kravas pārvietotājs (degviela uz svaru utt), bet stipri šaubos ka kāds no parametriem būs mūsdienīgs. Tik cik lielākais pasaulē.


An225 taapat bija jasertifice starptautiskajam normam. Nav neiespejami uzbuvet.
Offline
Erx
14. Jun 2014, 21:40 #3520

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2261

Braucu ar: Subaru Spec-B


14 Jun 2014, 21:30:51 Slavalegionariem rakstīja:
An225 taapat bija jasertifice starptautiskajam normam. Nav neiespejami uzbuvet.


Jā, bet kad? Ne jau izstrādājot, bet gan vēlāk nepieciešamības pēc.
Un tu neuztvēri galveno - tas ir bezjēdzīgi. To darīja pilnīgi citu iemeslu dēļ kā veselais saprāts.
Ar tādu pašu effektivitāti es tev varu piedāvāt noraut podā pāris eiro banknotes. Attiecīgi, mūsdienās tas ir neiespējami kaut ko tādu uzbūvēt, jo neviens tam nedos naudu, saprati?

[ Šo ziņu laboja Erx, 14 Jun 2014, 21:41:56 ]

Offline
badmoon
14. Jun 2014, 21:48 #3521

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8684

Braucu ar: Braucu ar


14 Jun 2014, 21:32:21 adolfs rakstīja:

14 Jun 2014, 21:20:13 Fruktists rakstīja:

.. ANs nokurinot ~ 5000 usd....



aha - shas - cherez chas


"Расход топлива самолета составляет 15,9 тонны/ч (в крейсерском режиме)"
Cik maksā aviācijas degviela
Offline
Ch
14. Jun 2014, 22:27 #3522

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4363

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


13 Jun 2014, 18:37:03 Tikai_lasu rakstīja:

12 Jun 2014, 17:21:20 kukslv rakstīja:

Paskaties cik ir apskatīti youtube video ar šo lidmašīnu, un tad vairs nebūs tādu jautājumu. Tā ir Inženierijas virsotne!


Apskatot salona, aprīkojuma un "Inženierijas" izstrādājumu bildes, nekas par nekādu virsotni tur neliecina.
Vis parastākais kukuružniks tikai 10x lielāks!


Ja tu ar vārdu "inženierija" saproti to, cik daudz krāsainu ekrāniņu ir kokpitaa vai kādā krāsā viss ir norāsots, tad iesaku pievērsties mākslai, valodām vai kādai citai sociālajai zinātnei.

[ Šo ziņu laboja Ch, 14 Jun 2014, 22:27:48 ]

Offline
Fruktists
14. Jun 2014, 22:48 #3523

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


14 Jun 2014, 21:32:21 adolfs rakstīja:

14 Jun 2014, 21:20:13 Fruktists rakstīja:

.. ANs nokurinot ~ 5000 usd....



aha - shas - cherez chas


Tā doķene ko skatījos tāda paveca bija. Tas laikam pēc to gadu degvielas cenām
Offline
Tikai_lasu
15. Jun 2014, 11:43 #3524

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


14 Jun 2014, 22:27:18 Ch rakstīja:

13 Jun 2014, 18:37:03 Tikai_lasu rakstīja:

Apskatot salona, aprīkojuma un "Inženierijas" izstrādājumu bildes, nekas par nekādu virsotni tur neliecina.
Vis parastākais kukuružniks tikai 10x lielāks!


Ja tu ar vārdu "inženierija" saproti to, cik daudz krāsainu ekrāniņu ir kokpitaa vai kādā krāsā viss ir norāsots, tad iesaku pievērsties mākslai, valodām vai kādai citai sociālajai zinātnei.

Es ar to saprotu to, ka tajā kokpitā atrodas tas, kas nepieciešam lidošanai, nevis vadiņi un pulksteņi vadiņu un pulksteņu dēļ, savukārt lai lidotu, vajag ar kokpitu nesaistītas ierīces (piemēram portatīvais u.c.). Par pārējo nemaz nerunājot!

Turpini iznēsāt kafiju...

[ Šo ziņu laboja Tikai_lasu, 15 Jun 2014, 11:44:30 ]

Offline
uldens1
15. Jun 2014, 11:48 #3525

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16785

Braucu ar:


15 Jun 2014, 11:43:57 Tikai_lasu rakstīja:

14 Jun 2014, 22:27:18 Ch rakstīja:

13 Jun 2014, 18:37:03 Tikai_lasu rakstīja:

Apskatot salona, aprīkojuma un "Inženierijas" izstrādājumu bildes, nekas par nekādu virsotni tur neliecina.
Vis parastākais kukuružniks tikai 10x lielāks!


Ja tu ar vārdu "inženierija" saproti to, cik daudz krāsainu ekrāniņu ir kokpitaa vai kādā krāsā viss ir norāsots, tad iesaku pievērsties mākslai, valodām vai kādai citai sociālajai zinātnei.

Es ar to saprotu to, ka tajā kokpitā atrodas tas, kas nepieciešam lidošanai, nevis vadiņi un pulksteņi vadiņu un pulksteņu dēļ, savukārt lai lidotu, vajag ar kokpitu nesaistītas ierīces (piemēram portatīvais u.c.). Par pārējo nemaz nerunājot!

Turpini iznēsāt kafiju...
lidmašina tev nav bembis kur sapičkā nevajadzigus navarotus lai tik varetu pardot kadam kas cieš no uzmanibas trukuma
Offline
uldens1
15. Jun 2014, 11:54 #3526

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16785

Braucu ar:


14 Jun 2014, 22:36:45 adolfs rakstīja:

14 Jun 2014, 21:48:53 badmoon rakstīja:
Cik maksā aviācijas degviela


x1.5 un daudz nekludisies
jet a-1 0.90-1.00 eiro ta vismaz google izmet
Offline
uldens1
15. Jun 2014, 12:01 #3527

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16785

Braucu ar:


15 Jun 2014, 11:56:48 bertons rakstīja:
tas kukuruzņiks mūsdienās inženierijas virsotnē ir augstāk vai tomēr zemāk nekā, piemēram, A380/B787/A350XWB utml.?
protams ka zemak
Starp citu krievu Tu 144 tagad lido ar Boing uz saniem,lidojošā labaratorija
Offline
arizah
15. Jun 2014, 13:26 #3528

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


15 Jun 2014, 12:01:37 uldens1 rakstīja:
Starp citu krievu Tu 144 tagad lido ar Boing uz saniem,lidojošā labaratorija


Kko būsi sajaucis
Offline
uldens1
15. Jun 2014, 13:51 #3529

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16785

Braucu ar:


15 Jun 2014, 13:39:37 adolfs rakstīja:
90to vidu... neesmu lasijis, ka vel tagad - gan jau metalos sen sagriezti
tev tomer taisniba
Offline
RVR
15. Jun 2014, 13:57 #3530

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22719

Braucu ar: RVR

Ja jau tas aparāts vēl nav sagriezts vai vienkārši pamests (kā daudzi agrākie padomju megaprojekti), tātad droši vien ir izdevīgi to uzturēt un izmantot
Offline
badmoon
15. Jun 2014, 23:10 #3531

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8684

Braucu ar: Braucu ar

Kas par prikolu bija vakar Rīgas lidostā? Lai nodotu bagāžu, visiem lidojumiem viena rinda Paziņa ieradās lidostā 2 stundas pirms lidojuma un tāpat nepaguva izstāvēt rindu, līdz ar to kopējās izmaksas +300 eur
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo