Autors | Ziņojums |
edzulis  | 25. May 2010, 09:17 |
#3441
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Šorīt ļoti pozitīva pieredze ar CP bija. Braucu uz lidostu pirms sešiem. Īpaši nesteidzos. Viegli slīdu +/- ievērojot ātrumu. Bet vienā tizlā vietā, kur 70>50 (krusts)>70 paņēma tajā vietā kur 50 vienu brīdi uz 74 Bla, bla, bla 30ls + 1 punkts. It kā mēģinu cilvēcīgi skaidrot, ka nekur neskrēju, mierīgi braucu, apkārt satiksmes nav un te tā vieta tāda jocīga + rekur jau zīme 70 tepat blakus. Nu jau jūtam, ka varētu arī check in nokavēt. Un tad iesaistijās Linda diskusijā un čalis palaida Beigās izrādijās, ka knapi, knapi Linda uzspēja. Tā kā nav tā, ka čaļus trenūzenēs ar lielajām brillēm un ar veciem bumeriem nekad nepalaiž un nonstopā [ Šo ziņu laboja edzulis, 25 May 2010, 09:17:59 ] |
Offline | |
|
sn  | 25. May 2010, 10:22 |
#3442
|
|
 Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879751
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| ja 70>50>70 paņēma uz 74, tad vari mierīgi sūtīt viņus ratā, uzraksti protokolā, ka ātrumu mērija vietā, kur vēl bija 70 atļauts, bet apturēja vietā, kur tikai 50, un tiksi cauri sveikā, gaujas ielā tev sodu neiedos.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! |
Offline | |
|
UPSS | 25. May 2010, 10:32 |
#3443
|
|
 Kopš: 12. Jan 2009
Ziņojumi: 867
Braucu ar:
| tieši tā 
viņi tādās vietās nemaz nedrīkst ķert uz ātrumu, jo nevar noteikt, kurā vietā ir konstatēts pārkāpums. |
Offline | |
|
slick  | 25. May 2010, 10:38 |
#3444
|
|
 Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1574
Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q
| tad piemeeram Ogree, kur ir 70-50-70-50-70-50 nonstopaa vinji iisti nevar meeriit? |
Offline | |
|
andersons | 25. May 2010, 10:44 |
#3445
|
|
 Kopš: 27. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 367
Braucu ar: f11
| Var gan, jo noteikumos ir rakstīts cik X metrus no zīmes(kura maina atļ. braukšanas ātrumu) pirms un pēc viņi var fēnoties... |
Offline | |
|
UPSS | 25. May 2010, 10:50 |
#3446
|
|
 Kopš: 12. Jan 2009
Ziņojumi: 867
Braucu ar:
| Jā, kkads attālums tur ir, precīzi to es nezināšu.
kkados noteikumos šķiet bija rakstīts, ka nedrīkst arī tuvumā pie zīmes ''apdzīvotas vietas sākums vai beigas'', bet ko nozīmē ''tuvu'', es nezinu :P |
Offline | |
|
Zeds | 25. May 2010, 10:53 |
#3447
|
|
 Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1932
Braucu ar: Q7
|
18 May 2010, 20:25:51 bmwaddict rakstīja:
Visārt CSN jau ir pretrunā pats ar sevi par tām miglām dienas laikā, jo ar vienu punktu atļauj, bet ar otru aizliedz: 
16. Ārējās apgaismes ierīču lietošana
174. Diennakts gaišajā laikā mehāniskajiem transportlīdzekļiem, kā arī tramvajiem un trolejbusiem jābrauc ar iedegtiem dienas gaitas, tuvās gaismas vai priekšējiem miglas lukturiem.
turpat drusku tālāk ir uzskaitīts, kādos gadījumos drīkst ieslēgt miglas:
181. Braucot priekšējos miglas lukturus atļauts iedegt:
181.1. nepietiekamas redzamības apstākļos - atsevišķi vai kopā ar tuvās gaismas lukturiem;
181.2. diennakts tumšajā laikā neapgaismotos ceļa posmos - kopā ar tuvās gaismas lukturiem.
Nu tad kā tur ir beigās pareizi? Izriet ka miglas + gabarīti dienā tomēr ir neatļauta kombinācija, jo LAPK uzliek sodu 5 Ls, ja brauc bez tuvajiem dienā..
Noteikumu tulkojums- 174.punkts nosaka, ka dienakts gaišajā laikā jābūt ieslēgtām gaismām, bet 181.kad var lietot miglas. Miglas atļauts iedegt NEPIETEIKAMAS REDZAMĪBAS APSTĀKĻOS. Nepietiekamas redzamības apstākļi var būt arī dienakts gaišajā laikā.
Tātad ja dienakts gaišajā laikā ir nepietiekama redzamība drīkts braukt ar miglām + tuvie vai -tuvie.  |
Offline | |
|
Janchiks | 25. May 2010, 10:55 |
#3448
|
|
 Kopš: 11. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4413
Braucu ar: 888
|
25 May 2010, 10:50:07 UPSS rakstīja:
Jā, kkads attālums tur ir, precīzi to es nezināšu.
kkados noteikumos šķiet bija rakstīts, ka nedrīkst arī tuvumā pie zīmes ''apdzīvotas vietas sākums vai beigas'', bet ko nozīmē ''tuvu'', es nezinu :P
tur bija kkaads staasts par 150 vai 200 metriem no apdziivotaas vietas ziimes..  |
Offline | |
|
|
hronists | 25. May 2010, 11:02 |
#3449
|
|
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| interesanti ko darīs tie diskusijas dalibnieki, kas izlasīs, ka n metrus pirms/pēc zīmes "nedrīkst" mērīt ātrumu? brauks kā gribēs un skaļi kvieks, ja kāds tomēr izdomās viņu ātrumu nomērīt?
|
Offline | |
|
markelis | 25. May 2010, 11:04 |
#3450
|
|
 Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 13001
Braucu ar: eFku
|
25 May 2010, 10:44:22 andersons rakstīja:
Var gan, jo noteikumos ir rakstīts cik X metrus no zīmes(kura maina atļ. braukšanas ātrumu) pirms un pēc viņi var fēnoties...
kaados noteikumos, kursh punkts un kas tieshi tur pateikts? te visi gudri kaut ko nebuut iedirst  |
Offline | |
|
Janchiks | 25. May 2010, 11:05 |
#3451
|
|
 Kopš: 11. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4413
Braucu ar: 888
|
25 May 2010, 11:02:55 zbmono rakstīja:
interesanti ko darīs tie diskusijas dalibnieki, kas izlasīs, ka n metrus pirms/pēc zīmes "nedrīkst" mērīt ātrumu? brauks kā gribēs un skaļi kvieks, ja kāds tomēr izdomās viņu ātrumu nomērīt?
interesanti, ko tieshi tu ar to gribeeji pateikt.. |
Offline | |
|
Zeds | 25. May 2010, 11:11 |
#3452
|
|
 Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1932
Braucu ar: Q7
|
25 May 2010, 11:04:45 markelis rakstīja:
25 May 2010, 10:44:22 andersons rakstīja:
Var gan, jo noteikumos ir rakstīts cik X metrus no zīmes(kura maina atļ. braukšanas ātrumu) pirms un pēc viņi var fēnoties...
kaados noteikumos, kursh punkts un kas tieshi tur pateikts? te visi gudri kaut ko nebuut iedirst 
ir tāds
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas 2003.gada 30.decembra Iekšējā normatīvā akta Nr.22 ,,Ceļu policijas darba organizēšanas instrukcija" , kas uz autovadītāju neattiecas. |
Offline | |
|
markelis | 25. May 2010, 11:13 |
#3453
|
|
 Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 13001
Braucu ar: eFku
| to es zinu. bet ja jau te visi ir tik gudri dirsh, lai nosauc NOTEIKUMUS (MK) kuros tas pateikts lai buutu saistoshi. a kautkaads ieksheejais normatiivais akts . . . |
Offline | |
|
Zeds | 25. May 2010, 11:17 |
#3454
|
|
 Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1932
Braucu ar: Q7
| Uz vadītāju attiecas Satiksmes noteikumi! Uz ātruma mērītāju attiecas arī iekšējais normatīvais akts.
Tātad - ja tu neievēro ātrumu tas ir satiksmes noteikumus - esi vainīgs.
Ja policits nemāk to pareizi (ievērojot iekšējos normatīvos aktus) pierādīt tad var pabrīdināt bez protokola par to, ka tu nepareizi brauc nevis sodīt. |
Offline | |
|
Christian | 25. May 2010, 11:51 |
#3455
|
|
Kopš: 19. Jun 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 972
Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Suzuki GSF 600S
|
25 May 2010, 11:17:37 Zeds rakstīja:
Uz vadītāju attiecas Satiksmes noteikumi! Uz ātruma mērītāju attiecas arī iekšējais normatīvais akts.
Tātad - ja tu neievēro ātrumu tas ir satiksmes noteikumus - esi vainīgs.
Ja policits nemāk to pareizi (ievērojot iekšējos normatīvos aktus) pierādīt tad var pabrīdināt bez protokola par to, ka tu nepareizi brauc nevis sodīt.
skatījos vācu raidījumā, kur advokāts specializējies tieši uz šādām radara "specifisko prasību" (novietošana, apgaismojums utml) neievērošanu izmantošanu savu klientu labā. Aparāta specifikācijai taču jābut kaut kur pieejamai. Nu kaut kā tā. |
Offline | |
|
bmwaddict | 25. May 2010, 11:56 |
#3456
|
|
 Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| ir visai loģiski, ka iekšlietu ministrijas iekšējās instrukcijas nav saistošas autovadītājam, jo viņš nav amatpersona 
bet CP darbiniekam savā savā rīcībā ir jāievēro VISI normatīvie akti, kas uz to attiecas. Administratīvā procesa likums to skaidri pasaka 
25 May 2010, 11:13:38 markelis rakstīja:
to es zinu. bet ja jau te visi ir tik gudri dirsh, lai nosauc NOTEIKUMUS (MK) kuros tas pateikts lai buutu saistoshi. a kautkaads ieksheejais normatiivais akts . . .
|
Offline | |
|
|
Erx | 25. May 2010, 12:28 |
#3457
|
|
 Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2260
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Latvijā ir pie vienas vietas kā CP pārkāpj vai nepārkāpj savas instrukcijas. Citāts no tiesas: "Tas nemaina būtību, ka vainīgā puse ir pārkāpusi CSN".
Un CP uz lidostas ceļa vispār ir īpašs stāsts. Nekad nav dzirdēts, ka, piemēram, aiziet uz 30 minūtēm "pārbaudīt dokumentus" utt, cerībā ka kāds kavē lidmašīnu? Nevajag nemaz pārkāpt kaut ko  |
Offline | |
|
hronists | 25. May 2010, 12:31 |
#3458
|
|
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
25 May 2010, 12:28:09 Erx rakstīja:
Citāts no tiesas: "Tas nemaina būtību, ka vainīgā puse ir pārkāpusi CSN".
Pilnīgi pareizs un loģisks secinājums. |
Offline | |
|
Erx | 25. May 2010, 12:52 |
#3459
|
|
 Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2260
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
25 May 2010, 12:31:21 zbmono rakstīja:
25 May 2010, 12:28:09 Erx rakstīja:
Citāts no tiesas: "Tas nemaina būtību, ka vainīgā puse ir pārkāpusi CSN".
Pilnīgi pareizs un loģisks secinājums.
Kas tev tur pareizs???
Ja tevi paņems ciet, par maisiņu ar pulveri uz pakaļējā beņķa, tu arī teiksi, ka ir pilnīgi loģiski, ka tu pats to tur esi aizmirsis? Visām lietām ne jau par velti ir noteiktas procedūras, un tās ir jāievēro!!! Kā arī nevainības prezumpcija utt, tas viss ir paredzēts, lai aizsargātu pilsoņus!
Manā skatījumā tas ir pilnīgs beztiesiskums. CP uzvedas pilnīgi neadekvāti un ir absolūta patvaļa, tiesneši to atbalsta, bet banānijā, kur roka roku mazgā jau viss ir ok  |
Offline | |
|
anno | 25. May 2010, 12:59 |
#3460
|
|
 Kopš: 13. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 407
Braucu ar: platajām slēpēm
| Ja ir patvaļa no CP puses novērojama, tad ar to jāstrādā citādi, nevis tad,kad pašu paņem par pārkāpumu. Tas,ka CP kaut ko ir pārkāpusi tajā mirklī,nekādi neatbrīvo auto vadītāju no atbildības.
|
Offline | |
|