Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
kexxx
29. Nov 2017, 20:10 #32841

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12963

Braucu ar:

nu, ja īpašnieks grib tupa galvu nost, blīvi nost, blīvi virsū, galvu virsū, tad jau var vispār pa lēto...
tikai kāda jēga, ja nu vienīgi auto plānots pa lēto nogrūst nākamajam laimīgajam īpašniekam...
Offline
ilmars4998
29. Nov 2017, 20:20 #32842

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: XY-28


29 Nov 2017, 15:02:41 @Restt rakstīja:
Parastajam 2,8i, m52.

30k atpakaļ mainija manam, 680 eiro. darbs+blīves+šķidrumi.
Offline
edzhaans
29. Nov 2017, 20:32 #32843

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


29 Nov 2017, 19:35:55 @RenegadeX rakstīja:

29 Nov 2017, 18:55:46 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Nov 2017, 15:02:41 @Restt rakstīja:
Parastajam 2,8i, m52.
+/- 500eur, mošk i vairāk
eleganti kapejkpishus tikko atshuvi.

edzhaanu gan tulit apgazis lai dabutu vaginista kontaktus kas behas labo pa leetuci

Nu vispār, tas ir optimistiskais variants, man piemēram blokā neviens tērauda vītnes neskrūvēja, galvu slīpēja, izjauca, 12 jauni vārsti, vārstu gumijas, blīve, kartera ventilācija, šķidrumi, un vēl kaut kādi sīkumi. Sanāca galā 500 eiro. Man paveicās, bet var arī iet bēdīgāk, jo kamēr nenoņem tu nezini, kas ir apakšā, vai kāds ir remontējis pirms tam, vai galva jau ir līdz atzīmei nopulēta
Cilvēks uzdeva jautājumu, es atbildēju, pliku blīvi nomainīt nebūs 500, bet nu kādām planētām jānostājas vienā vietā es nezinu. Pasaulē viss ir līdzsvarā, ir cilvēki, kuriem nospīd un viss pa lēto un ir arī verneri e39 topikā.

Kam patīk palasīt:
Man nepārpresēja vadīklas, 12 vārsti palika vecie, gumijas loģiski jaunas. Bet to visu vajag izjaukt, galvu slīpēt, pārbaudīt uz plaisām. Par vārstiem skaitiet vienmēr kaut kāda summa par vienu vārstu reiz 24. Galvas skrūves vajag jaunas, jo viņas pievelk ar dinamometrisko atslēgu, skrūves izstiepjas, kad galvu pievelk. Tapēc arī RSA saka, ka vajag tērauda vītnes, atkal papildus nauda, jo bloks ir alumīnija, visdrīzāk tālāk darbs turpinās bez nekādas garantijas, ja klients izvēlas ietaupīt uz skrūvēm. Manā gadījumā galvai bija tikai saliekti vārsti, vārstus ārā, slīpēt, vārstus iekšā, galvu virsū. Nekādas garantijas, pilnībā. Tāpat ar auto nobraucu kādas 30 štukas, kamēr sadauzīju, tā kā dzinējs visticamāk jau ir izcelts un droši vien turpina visādus čipotos dīzeļus kabināt, mja.
Tad vēl sacīt tā, bija otra doma pie saliektajiem vārstiem, motora swaps uz 2.8, tur domājat paši, kas un kā, bet groziet kā gribiet, lohi jūs būsiet anyway, jo vecā E39 iegāzt štuku pa blīves remontu tas būtu pizdec, ja vien tiešām tur nav celka.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 29 Nov 2017, 20:52:15 ]

Offline
Mikus188
29. Nov 2017, 21:06 #32844

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 712

Braucu ar: E60 530xD

Kādā veidā vārstus nolocīji ?
Offline
edzhaans
29. Nov 2017, 21:07 #32845

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


29 Nov 2017, 21:06:20 @Mikus188 rakstīja:
Kādā veidā vārstus nolocīji ?

3->2 @ 140km/h.
Diagnostika parādīja 8000 rpm. Gandrīz kā M3.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 29 Nov 2017, 21:15:16 ]

Offline
Ridlihs
29. Nov 2017, 21:24 #32846

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


29 Nov 2017, 19:35:55 @RenegadeX rakstīja:

29 Nov 2017, 18:55:46 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Nov 2017, 15:02:41 @Restt rakstīja:
Parastajam 2,8i, m52.
+/- 500eur, mošk i vairāk
eleganti kapejkpishus tikko atshuvi.

edzhaanu gan tulit apgazis lai dabutu vaginista kontaktus kas behas labo pa leetuci



vnk pie RSA piebrauc džeks un sataisa pa kādiem 300, līdz klientam aiziet jau cipars 500 shēma tā pati kas ar kārbām, kuras remontē džeks pa 3 pačkām , kurš pieskrien kad izsauc

kāds vispār reāli pašu RSA ir redzējis dzīvē ar kādu atslēgu rokās kaut ko daram, kaut cik nopietnu?
Offline
edzhaans
29. Nov 2017, 21:31 #32847

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nu nebūs tā Ridlih. Ja taisa kapitālo, tur var salasīt 500 mierīgi, jo neviens negrib ķēpāties ar klientiem, kuriem pasaka, ka sataisīšu, bet garantijas nebūs, uzmesta lūpa garantēta tā vai tā.
Es tik apmēram tev uzmetīšu ciparus.
24x5eiro par vārstu pielīpēšanu.
24x7eiro par jauniem vārstiem, kā minimums.
24x3eiro par vadīklu, bet te varētu būt vēl dārgāk, jo vadīkla jāpresē.
pati blīvē laikam neko nemaksā, bet par cik tā ir alu galva un alu bloks, var taisīt pēc sirds patikas. Dzelzs vītnes, jo tiešām var apraut alu bloka vītnes.
Man taisīja normālā vietā un 500 eiro tas ir reāli, bet es esmu prasījis citur, un tā arī būs +/- arī kaktā, neviens netaisās uzņemties atbildību. Es tagad nerunāju par Aivariem vai Sašām, kas turpat garāžā galvu slīpēs un uz melnā hermētiķa bez blīves tev pieskrūvēs.
par pašu RSA nevarēšu komentēt, neesmu tur skrūvejis neko.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 29 Nov 2017, 23:08:01 ]

Offline
RSAWorkshop
29. Nov 2017, 21:32 #32848

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7559

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Aizmirsi pie vadīklu maiņas, ka jāiet cauri ar vārstu frēzi, jo ligzda nebūs perpendikulāra vadīklai

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RenegadeX
29. Nov 2017, 21:36 #32849

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


29 Nov 2017, 21:24:50 @Ridlihs rakstīja:

29 Nov 2017, 19:35:55 @RenegadeX rakstīja:

29 Nov 2017, 18:55:46 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Nov 2017, 15:02:41 @Restt rakstīja:
Parastajam 2,8i, m52.
+/- 500eur, mošk i vairāk
eleganti kapejkpishus tikko atshuvi.

edzhaanu gan tulit apgazis lai dabutu vaginista kontaktus kas behas labo pa leetuci



vnk pie RSA piebrauc džeks un sataisa pa kādiem 300, līdz klientam aiziet jau cipars 500 shēma tā pati kas ar kārbām, kuras remontē džeks pa 3 pačkām , kurš pieskrien kad izsauc

kāds vispār reāli pašu RSA ir redzējis dzīvē ar kādu atslēgu rokās kaut ko daram, kaut cik nopietnu?

ir redzēts smērējam špakteli uz e39 kūts caurumiem

Vēl redzēju kā šis darba dienā corona aliņu sūc
Offline
RSAWorkshop
29. Nov 2017, 21:39 #32850

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7559

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


29 Nov 2017, 21:36:36 @RenegadeX rakstīja:

29 Nov 2017, 21:24:50 @Ridlihs rakstīja:

29 Nov 2017, 19:35:55 @RenegadeX rakstīja:

29 Nov 2017, 18:55:46 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Nov 2017, 15:02:41 @Restt rakstīja:
Parastajam 2,8i, m52.
+/- 500eur, mošk i vairāk
eleganti kapejkpishus tikko atshuvi.

edzhaanu gan tulit apgazis lai dabutu vaginista kontaktus kas behas labo pa leetuci



vnk pie RSA piebrauc džeks un sataisa pa kādiem 300, līdz klientam aiziet jau cipars 500 shēma tā pati kas ar kārbām, kuras remontē džeks pa 3 pačkām , kurš pieskrien kad izsauc

kāds vispār reāli pašu RSA ir redzējis dzīvē ar kādu atslēgu rokās kaut ko daram, kaut cik nopietnu?

ir redzēts smērējam špakteli uz e39 kūts caurumiem

Vēl redzēju kā šis darba dienā corona aliņu sūc

Muldi Gar špakteli jau ilgu laiku neesmu krāmējies

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ridlihs
29. Nov 2017, 21:39 #32851

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

vo, skaidrs, jautājumu vairāk nav
Offline
Ridlihs
29. Nov 2017, 21:42 #32852

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


29 Nov 2017, 21:31:06 @edzhaans rakstīja:

Man taisīja normālā vietā


vari konkrētāk?
Offline
rekeds
29. Nov 2017, 21:43 #32853

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

vadītājs vada, ne strādā
Offline
Ridlihs
29. Nov 2017, 21:43 #32854

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


29 Nov 2017, 21:31:06 @edzhaans rakstīja:
Nu nebūs tā Ridlih. Ja taisa kapitālo, tur var salasīt 500 mierīgi


zinu jau zinu, tas jau tik tā bija, for fun
Offline
Ridlihs
29. Nov 2017, 21:45 #32855

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


29 Nov 2017, 21:43:08 @rekeds rakstīja:
vadītājs vada, ne strādā


te lielākā daļa varētu būt vadītāji
Offline
Ridlihs
29. Nov 2017, 21:51 #32856

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


29 Nov 2017, 21:39:24 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Nov 2017, 21:36:36 @RenegadeX rakstīja:

29 Nov 2017, 21:24:50 @Ridlihs rakstīja:

29 Nov 2017, 19:35:55 @RenegadeX rakstīja:

29 Nov 2017, 18:55:46 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Nov 2017, 15:02:41 @Restt rakstīja:
Parastajam 2,8i, m52.
+/- 500eur, mošk i vairāk
eleganti kapejkpishus tikko atshuvi.

edzhaanu gan tulit apgazis lai dabutu vaginista kontaktus kas behas labo pa leetuci



vnk pie RSA piebrauc džeks un sataisa pa kādiem 300, līdz klientam aiziet jau cipars 500 shēma tā pati kas ar kārbām, kuras remontē džeks pa 3 pačkām , kurš pieskrien kad izsauc

kāds vispār reāli pašu RSA ir redzējis dzīvē ar kādu atslēgu rokās kaut ko daram, kaut cik nopietnu?

ir redzēts smērējam špakteli uz e39 kūts caurumiem

Vēl redzēju kā šis darba dienā corona aliņu sūc

Muldi Gar špakteli jau ilgu laiku neesmu krāmējies


kad Tu to wurth testēsi? tiešām neviens sapuvis piečuks nav kam uzklāt?
Offline
RSAWorkshop
29. Nov 2017, 22:03 #32857

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7559

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Piečuks nav, tagad ir viens subaru, tam varētu izprovēt, tikai kur un kā saskrieties?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ridlihs
29. Nov 2017, 23:21 #32858

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

kur tas subars, Tavā servī? nu nav jau grūti kaut kad pieskriet
Offline
RSAWorkshop
30. Nov 2017, 11:22 #32859

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7559

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jap, tieši tur

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
rekeds
30. Nov 2017, 18:04 #32860

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

kad meets?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo