Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
dzuris
24. Sep 2017, 17:18 #32261

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


24 Sep 2017, 15:32:39 @RmaxLV rakstīja:

23 Sep 2017, 19:09:08 @Jonjs rakstīja:
Pēc karstākās augusta dienas, kad izbraucienā visu dienu grieza kondiška, nākamajā dienā beidza saldēt, bet gadās, ka aukstums atgriežas kā iepriekš... kad nesaldē, pats kompresors arī nepieslēdzas.. Spiediens sistēmā uz robežas, vai kaut kur nekontakts??

Cik gradus rada ara gaisa temp sensors ? kondicionieris skiet pie kaut kadiem gradiem +3 un zemak vairs nesaldes neko, vismaz man ta bija kad radija divainas temperaturas delj nekontakta shtekeri un tad kad bija kadi + 5 kondicionieris iesledzas.


Dirsana. Saldeja ari pie -40.
Offline
RmaxLV
24. Sep 2017, 20:06 #32262

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

hujzin kaa tev vet man klimats parstaaja saldet pie +3 un kaa bija virs taa sledzas atkal un taa slegajas nonstop kamer temperatuura leekaaja, uzmet -10 push sasmakushu sviisti, uzmet +13 iesledzas kondishka un pec paris sec atkal izrubas jo araa temp jau raada -1
Offline
hasans
24. Sep 2017, 22:38 #32263

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7699

Braucu ar:

Es vel neesmu ticis valja no klabonjas. Visi amortizatori ar atbalstiem tikko nomainiti, bremzes jaunas, piekaree viss tip top. Lasu bimmerforum un daudzi saka, ka varot kluchi grabet. Ir kadam vinji grabejusi? Pie bremzu mainjas tika vadiklas sasmeretas, suporti apkopti un tie suportu spriegotaji jauni uzlikti vai ka vinjus pareizi sauc.Sudigi kluchi varbut?
Offline
abyss
24. Sep 2017, 22:55 #32264

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8566

Braucu ar: e39 523


24 Sep 2017, 17:18:52 @dzuris rakstīja:

24 Sep 2017, 15:32:39 @RmaxLV rakstīja:

23 Sep 2017, 19:09:08 @Jonjs rakstīja:
Pēc karstākās augusta dienas, kad izbraucienā visu dienu grieza kondiška, nākamajā dienā beidza saldēt, bet gadās, ka aukstums atgriežas kā iepriekš... kad nesaldē, pats kompresors arī nepieslēdzas.. Spiediens sistēmā uz robežas, vai kaut kur nekontakts??

Cik gradus rada ara gaisa temp sensors ? kondicionieris skiet pie kaut kadiem gradiem +3 un zemak vairs nesaldes neko, vismaz man ta bija kad radija divainas temperaturas delj nekontakta shtekeri un tad kad bija kadi + 5 kondicionieris iesledzas.


Dirsana. Saldeja ari pie -40.


Man arī likās, ka ārā temp.devēja dēļ nestrādā ventilators. Diemžēl pēc pieredzes un shēmas āra temp. devējam anv saistības ar ventilatoru. Vadās pēc 2 signāliem, tipa normāli darba temp. strādā normālā ātrumā ventilators, karsts, strādā ātri.

https://www.scribd.com/doc/60087943/BMW-E39-Int...air-conditioning
Offline
streetlife
24. Sep 2017, 23:30 #32265

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


23 Sep 2017, 19:09:08 @Jonjs rakstīja:
Pēc karstākās augusta dienas, kad izbraucienā visu dienu grieza kondiška, nākamajā dienā beidza saldēt, bet gadās, ka aukstums atgriežas kā iepriekš... kad nesaldē, pats kompresors arī nepieslēdzas.. Spiediens sistēmā uz robežas, vai kaut kur nekontakts??




Ar abs sistēmu viss kārtībā?

Var gadīties ka pie defektaina abs moduļa parādās šādi gļuki.

[ Šo ziņu laboja streetlife, 24 Sep 2017, 23:37:03 ]

Offline
Harcix
25. Sep 2017, 14:02 #32266

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7813

Braucu ar: V10

Kur e39 sedanam fiziski atrodas visi VIN nummuri iesisti? un kur arii uzliimeeti?

[ Šo ziņu laboja Harcix, 25 Sep 2017, 15:55:55 ]



-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
RSAWorkshop
25. Sep 2017, 15:42 #32267

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7556

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


24 Sep 2017, 22:38:02 @hasans rakstīja:
Es vel neesmu ticis valja no klabonjas. Visi amortizatori ar atbalstiem tikko nomainiti, bremzes jaunas, piekaree viss tip top. Lasu bimmerforum un daudzi saka, ka varot kluchi grabet. Ir kadam vinji grabejusi? Pie bremzu mainjas tika vadiklas sasmeretas, suporti apkopti un tie suportu spriegotaji jauni uzlikti vai ka vinjus pareizi sauc.Sudigi kluchi varbut?

Es domāju, ka nav kkas samainīts kas reāli klab

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
PVN
25. Sep 2017, 15:58 #32268

Kopš: 15. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 638

Braucu ar: SATAjet 4000

Kāds zin ? Vai e39 ir kāda sliekšņu ventilācija?
Offline
RSAWorkshop
25. Sep 2017, 17:36 #32269

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7556

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

ir, laika gaitā zem plastmasām parādās

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Jonjs
25. Sep 2017, 17:41 #32270

Kopš: 05. Jul 2017

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


24 Sep 2017, 23:30:07 @streetlife rakstīja:

23 Sep 2017, 19:09:08 @Jonjs rakstīja:
Pēc karstākās augusta dienas, kad izbraucienā visu dienu grieza kondiška, nākamajā dienā beidza saldēt, bet gadās, ka aukstums atgriežas kā iepriekš... kad nesaldē, pats kompresors arī nepieslēdzas.. Spiediens sistēmā uz robežas, vai kaut kur nekontakts??




Ar abs sistēmu viss kārtībā?

Var gadīties ka pie defektaina abs moduļa parādās šādi gļuki.



Viss darba kārtībā..
Offline
hasans
25. Sep 2017, 17:42 #32271

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7699

Braucu ar:


25 Sep 2017, 15:42:40 @RSAWorkshop rakstīja:

24 Sep 2017, 22:38:02 @hasans rakstīja:
Es vel neesmu ticis valja no klabonjas. Visi amortizatori ar atbalstiem tikko nomainiti, bremzes jaunas, piekaree viss tip top. Lasu bimmerforum un daudzi saka, ka varot kluchi grabet. Ir kadam vinji grabejusi? Pie bremzu mainjas tika vadiklas sasmeretas, suporti apkopti un tie suportu spriegotaji jauni uzlikti vai ka vinjus pareizi sauc.Sudigi kluchi varbut?

Es domāju, ka nav kkas samainīts kas reāli klab

Nu nav miers
Pa brivdienam mēģināšu pārjaukt bremzes un samainīšu stabilizatora stieņa bukses.
Offline
RSAWorkshop
25. Sep 2017, 17:46 #32272

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7556

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Vispār jau ar stabilizatora buksēm bija jāsāk. Saprotams, ka ir forši taupīt 14 eur un tā vietā samainīt visu pārējo un tad konstatēt, ka vainīgas bija bukses, bet nu tomēr

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
hasans
25. Sep 2017, 18:59 #32273

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7699

Braucu ar:

Es neko netaupu. Esmu bijis 3 servisos un neviena neatrada vainu piekaree. Neatrada vai negribeja atrast hvz. Tatad jamekle pasham
Offline
Jonjs
25. Sep 2017, 19:52 #32274

Kopš: 05. Jul 2017

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


25 Sep 2017, 18:59:50 @hasans rakstīja:
Es neko netaupu. Esmu bijis 3 servisos un neviena neatrada vainu piekaree. Neatrada vai negribeja atrast hvz. Tatad jamekle pasham


Reika vai iekšējie pirksti (āboli) kārtībā?
Offline
edzhaans
25. Sep 2017, 20:11 #32275

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


25 Sep 2017, 18:59:50 @hasans rakstīja:
Es neko netaupu. Esmu bijis 3 servisos un neviena neatrada vainu piekaree. Neatrada vai negribeja atrast hvz. Tatad jamekle pasham

Nomainīju savlaik arī tās stabilizatora bukses, vējā izmesta nauda, nezinu kā ir jābrauc, lai tur kaut ko izklapētu, izņēmu vecās, paskatījos, ka nav nemaz beigtas, ieliku jaunās, klaboņa nepazuda. Reika klab tas visticamāk, un arī tie šarnīri, kas ir pēc latviskā nosaukuma "priekšējā aizmugurējā svira". Grūti nodiagnosticēt, jo parasti brīvkustība atklājas pēc noņemšanas.
Pa lielam, ja gribi klusumu, jāņem viss jauns, šitā neko neietaupīsi, tikai braukāsi pa biškam taisot, kā nopirki E39, uzreiz bija jāpārlasa, visas jaunas sviras. Un jā, cilvēki vienmēr uz mani dīvaini skatījās, kad teicu, sviras maina pa pāriem, lai gan pats nekad to nedarīju. Patiesībā ideālajā pasaulē visu maina pāros, un tikai te Latvijā maina vienu bremžu disku

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 25 Sep 2017, 20:13:53 ]

Offline
dzuris
25. Sep 2017, 20:55 #32276

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


25 Sep 2017, 17:46:28 @RSAWorkshop rakstīja:
Vispār jau ar stabilizatora buksēm bija jāsāk. Saprotams, ka ir forši taupīt 14 eur un tā vietā samainīt visu pārējo un tad konstatēt, ka vainīgas bija bukses, bet nu tomēr


Vispar jau 32. Ieliek poly un aizmirst
Offline
hasans
25. Sep 2017, 22:33 #32277

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7699

Braucu ar:

Nu zb, ka lai to reiku nodiagnostice? ja graboshas bremzes nebus pie vainas, tad skatisos kas ar reiku.
Vidpar jau man negrab katru reizi, kad parbraucu pari ielapam. Te iegrab, te vairs negrab. Skanja tada, ka beigtai atsaitei + nograb tikai tad, kad parmauc pari bedrei vai ielapam ar prieksejo labo riteni.
Offline
raceejs
26. Sep 2017, 04:55 #32278

Kopš: 11. Sep 2011

Ziņojumi: 256

Braucu ar: 530d,535d

Pievelc reikai skruvi ja nav jau lidz galam pievilkta,ja bus izmainas,tad reika klab.
Offline
RmaxLV
26. Sep 2017, 11:23 #32279

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9


24 Sep 2017, 22:55:22 @abyss rakstīja:

24 Sep 2017, 17:18:52 @dzuris rakstīja:

24 Sep 2017, 15:32:39 @RmaxLV rakstīja:

23 Sep 2017, 19:09:08 @Jonjs rakstīja:
Pēc karstākās augusta dienas, kad izbraucienā visu dienu grieza kondiška, nākamajā dienā beidza saldēt, bet gadās, ka aukstums atgriežas kā iepriekš... kad nesaldē, pats kompresors arī nepieslēdzas.. Spiediens sistēmā uz robežas, vai kaut kur nekontakts??

Cik gradus rada ara gaisa temp sensors ? kondicionieris skiet pie kaut kadiem gradiem +3 un zemak vairs nesaldes neko, vismaz man ta bija kad radija divainas temperaturas delj nekontakta shtekeri un tad kad bija kadi + 5 kondicionieris iesledzas.


Dirsana. Saldeja ari pie -40.


Man arī likās, ka ārā temp.devēja dēļ nestrādā ventilators. Diemžēl pēc pieredzes un shēmas āra temp. devējam anv saistības ar ventilatoru. Vadās pēc 2 signāliem, tipa normāli darba temp. strādā normālā ātrumā ventilators, karsts, strādā ātri.

https://www.scribd.com/doc/60087943/BMW-E39-Int...air-conditioning


Pārbaudi kuram gadam tas manualis tev ir, izskatas ka jaunakiem gadiem tomer ir saistiba ar ara temperaturu. un velviena lieta. ja norauj sensoru pavisamkaa dzhuris teica,ka pie -40 saldeja,tad kompresors stradaa failsafe rezhima,jeb ļauj tam darboties un saprot ka ir kļūda sensoram jeb tas neeksistee kaa taads.


There are 2 descriptions of A/C control in WDS
**************
Evaporator control (compressor control)

Evaporator control is activated by pressing the A/C button in the operating unit. A/C standby mode is indicated by the LED in the A/C button. If controlled compressors are installed, the cutout threshold is dependent on the outside temperature and may be between 1°C and 3°C. If a standard compressor is installed, the threshold is reduced by 1°C at high outside temperatures (> 30°C). The compressor and auxiliary fan are controlled directly by the digital engine or diesel electronics (DME/DDE). Requests for A/C compressor and auxiliary fan are sent via the K-bus to the DME/DDE. The pressure sensor also monitors the refrigerant pressure and switches the A/C compressor off if the pressure is too high or too low.

Switching conditions for the magnetic clutch:

ON:A/C button ON and evaporator temperature > 4°C (depending on the outside temperature) and coolant temperature < 117°C and terminal 30 at control module > 9.7 Volt.

OFF: A/C button OFF or evaporator temperature < 3°C (depending on outside temperature) or blower stage 0 or coolant temperature > 120°C or terminal 15 OFF or terminal 30 < 9 Volt.

Switching conditions for DME AC idle boost:

When the A/C button is pressed, the heating/air conditioning system requests an idle speed boost via the K-bus in order to provide adequate cooling capacity at idle speed.

ON: A/C button ON and outside temperature > -10°C.

OFF: A/C button and DME_KO OFF or blower 0 and DME_KO OFF or outside temperature < -10°C and DME_KO OFF

DME_KO compressor activation:

The DME/DDE receives the instruction to switch on the compressor via the K-bus. Provided full load cutout is not active, the DME switches on the compressor via a relay. The load moment of the A/C compressor is derived from the pressure sensor signal and passed on to the DME/DDE via the K-bus

Otru descriptionu nekopeju jo tas cik sapratu bija otram,vecaaaka gada gajuma kompresoram ar vadibu kaa Abyss bija iemetis.

[ Šo ziņu laboja RmaxLV, 28 Sep 2017, 17:01:22 ]

Offline
Harcix
28. Sep 2017, 16:20 #32280

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7813

Braucu ar: V10


25 Sep 2017, 14:02:14 @Harcix rakstīja:
Kur e39 sedanam fiziski atrodas visi VIN nummuri iesisti? un kur arii uzliimeeti?
Ir tak kaads specuks, kurs sito zin? Viens ir uz amiisha burkas, tad veejstiklaa, durvju ailee uzliime, iespeejams bagaznieka vaakaa uzliime. Kur veel? It iipashi - vai ir veel virsbuuvee kkur iespiests?

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo