Online
Pašreiz BMWPower skatās 61 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII
Autors | Ziņojums |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12982
Braucu ar:
|
06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:
05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:
05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?
Ir, jā
Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu
Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...
| Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9829
Braucu ar: Alfu
|
06 Feb 2021, 10:53:42 @kexxx rakstīja:
06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:
05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:
05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?
Ir, jā
Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu
Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...
Pirmkārt, jāliek oem siksna vai ne oem,tik kkādas divas ir derīgas, kuras neplīst ar kordiem. Lai gan katalogos ap padsmit it kā der. Otrkārt, mainīt siksnas spriegotāju, kā tas paredzēts un katru apkopi pārbaudīt ģenerātora brīvgaitas rumbu. | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12982
Braucu ar:
|
06 Feb 2021, 12:05:33 @kkas rakstīja:
06 Feb 2021, 10:53:42 @kexxx rakstīja:
06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:
05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:
05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?
Ir, jā
Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu
Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...
Pirmkārt, jāliek oem siksna vai ne oem,tik kkādas divas ir derīgas, kuras neplīst ar kordiem. Lai gan katalogos ap padsmit it kā der. Otrkārt, mainīt siksnas spriegotāju, kā tas paredzēts un katru apkopi pārbaudīt ģenerātora brīvgaitas rumbu.
Diemžēl par to visu laimīgie īpašnieki sāk aizdomāties tad, kad jau ir par vēlu  | Offline | | |
spriditis | |  Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4091
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
|
06 Feb 2021, 12:05:33 @kkas rakstīja:
06 Feb 2021, 10:53:42 @kexxx rakstīja:
06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:
05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:
05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?
Ir, jā
Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu
Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...
Pirmkārt, jāliek oem siksna vai ne oem,tik kkādas divas ir derīgas, kuras neplīst ar kordiem. Lai gan katalogos ap padsmit it kā der. Otrkārt, mainīt siksnas spriegotāju, kā tas paredzēts un katru apkopi pārbaudīt ģenerātora brīvgaitas rumbu.
Tas viss videeji 250-300eur savelkaas,ar zobsiksnaam rulliisiems,generatora skriemeliem. | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4403
Braucu ar:
|
06 Feb 2021, 09:09:58 @wanksta rakstīja:
Varam droši noslēgt šo diskusiju, un teikšu kā teica viens znakoms kurš tos volvo līdz vemšanai ir atskrūvējies - no dīzeļiem var mierīgi ņemt visus izņemot to kuram virs 200zs

Nomainīt kompensatorus reizi desmit gados te laikam liekas dažiem ka tas ir par daudz prasīts 
Tikko pirms jauna gada coms vienam taisija dzineju tai lielo zirgu versijai. Sim bija laikam sadalene pabeigusies vai ari pati sezha parplisusi. Esot mega problema dabut laba stavokli kko no ta motora, bija pa LV uz to bridi vai nu viss dzinejs janem vai viena daudz maz galva. Beigas laikam bija sarunajis to galvu. Savejo vedisot uz LT, esot labs Alu metinatajs. Cik sapratu par galvu vien bija kkas ap 800 nolocijis, tad nu vel skaiti blives, skiet ari kompensatori, visadi sikumi. Diezgan pasali beigas | Offline | | |
Usirogeri | |  Kopš: 25. Jun 2016
Ziņojumi: 96
Braucu ar: e-91
| https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/320/hcohd.html
e46 | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12982
Braucu ar:
|
06 Feb 2021, 13:28:23 @Asch rakstīja:
06 Feb 2021, 09:09:58 @wanksta rakstīja:
Varam droši noslēgt šo diskusiju, un teikšu kā teica viens znakoms kurš tos volvo līdz vemšanai ir atskrūvējies - no dīzeļiem var mierīgi ņemt visus izņemot to kuram virs 200zs

Nomainīt kompensatorus reizi desmit gados te laikam liekas dažiem ka tas ir par daudz prasīts 
Tikko pirms jauna gada coms vienam taisija dzineju tai lielo zirgu versijai. Sim bija laikam sadalene pabeigusies vai ari pati sezha parplisusi. Esot mega problema dabut laba stavokli kko no ta motora, bija pa LV uz to bridi vai nu viss dzinejs janem vai viena daudz maz galva. Beigas laikam bija sarunajis to galvu. Savejo vedisot uz LT, esot labs Alu metinatajs. Cik sapratu par galvu vien bija kkas ap 800 nolocijis, tad nu vel skaiti blives, skiet ari kompensatori, visadi sikumi. Diezgan pasali beigas
Tities "parastais" 136kw šrotā 250eur viss dzinējs (bez apkares, sprauslām)  | Offline | | |
Peecis | |  Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2314
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
06 Feb 2021, 14:17:29 @kexxx rakstīja:
06 Feb 2021, 13:28:23 @Asch rakstīja:
06 Feb 2021, 09:09:58 @wanksta rakstīja:
Varam droši noslēgt šo diskusiju, un teikšu kā teica viens znakoms kurš tos volvo līdz vemšanai ir atskrūvējies - no dīzeļiem var mierīgi ņemt visus izņemot to kuram virs 200zs

Nomainīt kompensatorus reizi desmit gados te laikam liekas dažiem ka tas ir par daudz prasīts 
Tikko pirms jauna gada coms vienam taisija dzineju tai lielo zirgu versijai. Sim bija laikam sadalene pabeigusies vai ari pati sezha parplisusi. Esot mega problema dabut laba stavokli kko no ta motora, bija pa LV uz to bridi vai nu viss dzinejs janem vai viena daudz maz galva. Beigas laikam bija sarunajis to galvu. Savejo vedisot uz LT, esot labs Alu metinatajs. Cik sapratu par galvu vien bija kkas ap 800 nolocijis, tad nu vel skaiti blives, skiet ari kompensatori, visadi sikumi. Diezgan pasali beigas
Tities "parastais" 136kw šrotā 250eur viss dzinējs (bez apkares, sprauslām) 
Gribu redzēt 
120kw jā, bet ne jau 136.
| Offline | | |
|
Bmw-vergs | | Kopš: 14. Jan 2021
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| Sveiki..Gribētu iegādāties BMW 320D E90\E91 -Melnā krāsā ar manuālo kārbu,gads 2005-2010 gadam.Ja ir ko piedāvāt tad rakstat pm ,izskatīšu visus variantus.pm
| Offline | | |
aupinsh | |  Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5604
Braucu ar: S
| https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/seat/leon/alojj.html | Offline | | |
desadesa | |  Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/kia/sore....html?1612718673 | Offline | | |
ensure | | Kopš: 13. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 187
Braucu ar:
| Meklēju Golf 5 GTI, 4/5 durvis, ne-āda, budžets 6k.
Interesē arī Impreza hečbeks ar 2.0 dīzeli.
Edit: Imprezas vietā izskatīšu Ford Focus ST mk2[ Šo ziņu laboja ensure, 10 Feb 2021, 16:39:43 ] | Offline | | |
Elagrs | | Kopš: 23. Dec 2016
Ziņojumi: 89
Braucu ar:
|
08 Feb 2021, 12:40:20 @ensure rakstīja:
Meklēju Golf 5 GTI, 4/5 durvis, ne-āda, budžets 6k.
Interesē arī Impreza hečbeks ar 2.0 dīzeli.
uzmanīgi ar Subaru 2008.-2012.gada (ieskaitot) 2.0D motoriem. | Offline | | |
drakelv | |  Kopš: 15. Sep 2012
Ziņojumi: 335
Braucu ar: F11 535d ///M
| Varbūt kādam uz tirgu ir labs F25 LCI? [ Šo ziņu laboja drakelv, 08 Feb 2021, 22:36:29 ] | Offline | | |
GTs- | | Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 758
Braucu ar:
| Njā, om651 dzinēji ar tikuši pie vājām ķēdēm, ka jāmaina tik ātri. Vecajiem tomēr mūžīgas, miljonu iet vēsi. | Offline | | |
Gra | |  Kopš: 25. Sep 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 901
Braucu ar: P O R S C H E
|
09 Feb 2021, 15:40:25 @GTs- rakstīja:
Njā, om651 dzinēji ar tikuši pie vājām ķēdēm, ka jāmaina tik ātri. Vecajiem tomēr mūžīgas, miljonu iet vēsi.
Jā, diemžēl ķēdes stiepjās un ir jāmaina tāpat kā BMW N-sērijas dzinējiem. Tik tas ka Mersim vieglāk un lētāk nomainīt. | Offline | | |
|
janeks7  | |  Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3477
Braucu ar:
| Piedāvājiet Audi A4 Avant 2.0D Sline meh kārba
2005-2007gads
Budžets 3700eur | Offline | | |
brembis | |  Kopš: 14. Aug 2012
Ziņojumi: 478
Braucu ar: BMW
| https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/330/....html?1612899079
Pārdošanā e46 3.0D automāts. Jauna TA. | Offline | | |
PowerBMW  | |  Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5806
Braucu ar:
| ir iekrājušies 2 gab. bmw
E60 06 gads 2.0D M47 6 gang. M paka,mazā CCC
E53 05 gada 3,0D automāts. (jaunas sprauslas),kolektors un gaisa spilveni.
abi ir ar jaunām TA un jaunām ziemas riepām.
abiem ir pilnas apkopes( bez torgašu diršanas)
p.s auto bija sagatavoti klientiem,bet nu jau vel mēnesi pāri norunātajam,apnika gaidīt!
sīkāk uz 29142410 
pp.s ss.com nav un nebūs  | Offline | | |
Staris  | |  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30528
Braucu ar: ra ucuarB
| Bez uzbraucieniem - kas skaitās luxury pakā? Kaut kā neiet kopā luxury ar mehāniskajiem benķiem 
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|