Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII

AutorsZiņojums
martinez
05. Feb 2021, 21:54 #30481

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29277

Braucu ar: cietu seju


05 Feb 2021, 21:35:58 @depo rakstīja:

05 Feb 2021, 21:19:13 @martinez rakstīja:
Tikai 136 kw jāmaina kompensatori pie ~200 k


Cik ta tur tā darba un naudas. Es savam ar mainīju.

Ar to viss beidzās?
Vai tomēr būtu bijis labāk braukt ar 120 kw motoru?
Offline
GTis
05. Feb 2021, 22:01 #30482

Kopš: 11. Nov 2005

No: Bauska

Ziņojumi: 209

Braucu ar: M550XD, G21, E30 330i

Nav starpības man ir 400000 tītenis un neko neesmu mainījis.
Offline
GTis
05. Feb 2021, 22:02 #30483

Kopš: 11. Nov 2005

No: Bauska

Ziņojumi: 209

Braucu ar: M550XD, G21, E30 330i

Varbūt Beļģijā kāds to jau ir izdarījis.
Offline
Locis
05. Feb 2021, 22:04 #30484

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11614

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


05 Feb 2021, 22:01:19 @GTis rakstīja:
Nav starpības man ir 400000 tītenis un neko neesmu mainījis.

Jap, pilnas ielas ar tādiem, kas nav mainījusi. Puh, Puh,Puh, Puh. šauj filtra gaisu atpakaļ, jo vārsti nenoslēdzās .
Uz priekšu iet, par to nav runa.

[ Šo ziņu laboja Locis, 05 Feb 2021, 22:04:54 ]

Offline
martinez
05. Feb 2021, 22:05 #30485

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29277

Braucu ar: cietu seju


05 Feb 2021, 22:01:19 @GTis rakstīja:
Nav starpības man ir 400000 tītenis un neko neesmu mainījis.

Ir gan starpība. 136kw dzinējs ir jūtīgāks uz vairāk mezgliem, nekā 120 kw. Tev vnk paveicās, ka ex saimnieks visu ir taisījis, ja jau tik droši apgalvo
Offline
Ruudis
05. Feb 2021, 22:07 #30486

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2120

Braucu ar: Pienpak

Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?
Offline
GTis
05. Feb 2021, 22:07 #30487

Kopš: 11. Nov 2005

No: Bauska

Ziņojumi: 209

Braucu ar: M550XD, G21, E30 330i


05 Feb 2021, 22:05:50 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 22:01:19 @GTis rakstīja:
Nav starpības man ir 400000 tītenis un neko neesmu mainījis.

Ir gan starpība. 136kw dzinējs ir jūtīgāks uz vairāk mezgliem, nekā 120 kw. Tev vnk paveicās, ka ex saimnieks visu ir taisījis, ja jau tik droši apgalvo

Iespējams, ka paveicās, jā.
Offline
GTis
05. Feb 2021, 22:08 #30488

Kopš: 11. Nov 2005

No: Bauska

Ziņojumi: 209

Braucu ar: M550XD, G21, E30 330i

Nav tā, ka 120kw un 136kw ir dažādi intervāli eļļas maiņai?
Offline
martinez
05. Feb 2021, 22:13 #30489

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29277

Braucu ar: cietu seju


05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?

Ir, jā
Offline
martinez
05. Feb 2021, 22:16 #30490

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29277

Braucu ar: cietu seju


05 Feb 2021, 22:08:40 @GTis rakstīja:
Nav tā, ka 120kw un 136kw ir dažādi intervāli eļļas maiņai?

Varbūt, bet nevajag baigi uzticēties...
Es visām mašīnām mainu no 9-11 k, atkarībā no iespējām/ laika.
Offline
Montana
06. Feb 2021, 00:27 #30491

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10727

Braucu ar: Šahs un mats !

izklausās, ka esi iegrābies nopistenī. cerams, ka nākamais auto ļaus šo aizmirst.
Offline
martinez
06. Feb 2021, 01:26 #30492

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29277

Braucu ar: cietu seju


06 Feb 2021, 00:27:39 @Montana rakstīja:
izklausās, ka esi iegrābies nopistenī. cerams, ka nākamais auto ļaus šo aizmirst.

Es? Tiešām nē. Ir 120kw s80, kalpo tiešām labi, paralēli dzirdot 136kw nepateicības )
Offline
Montana
06. Feb 2021, 01:28 #30493

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10727

Braucu ar: Šahs un mats !

uzmaina kompīšus, samaina siksnas un brauc 2x ilgāk klusāk un ar mazāku patēriņu, kā 120kw īpašnieki, tur nav nekāds apslēptais kosmoss.
Offline
martinez
06. Feb 2021, 01:32 #30494

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29277

Braucu ar: cietu seju

Ble, tas man jauns kkas
Skaidrā prasīšu padomu, tagad nav jēgas
Man tikai 2 volvo bijuši, attiecīgi...
Offline
spriditis
06. Feb 2021, 08:45 #30495

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4130

Braucu ar: ar savu lāpstu blad


05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?

Ir, jā


Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu

[ Šo ziņu laboja spriditis, 06 Feb 2021, 08:45:42 ]

Offline
depo
06. Feb 2021, 08:56 #30496

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20988

Braucu ar: Zirgu


05 Feb 2021, 21:54:01 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 21:35:58 @depo rakstīja:

05 Feb 2021, 21:19:13 @martinez rakstīja:
Tikai 136 kw jāmaina kompensatori pie ~200 k


Cik ta tur tā darba un naudas. Es savam ar mainīju.

Ar to viss beidzās?
Vai tomēr būtu bijis labāk braukt ar 120 kw motoru?


Ar ko bija jābeidzas? Pazuda šujmašīnas skaņa un bubinātājs apklusa, patēriņš nokritās par veseliem 0.4 L

Nekad 120kw, tikai 136.
Offline
wanksta
06. Feb 2021, 09:09 #30497

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7772

Braucu ar:

Varam droši noslēgt šo diskusiju, un teikšu kā teica viens znakoms kurš tos volvo līdz vemšanai ir atskrūvējies - no dīzeļiem var mierīgi ņemt visus izņemot to kuram virs 200zs


Nomainīt kompensatorus reizi desmit gados te laikam liekas dažiem ka tas ir par daudz prasīts

Offline
michals1
06. Feb 2021, 09:19 #30498

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Varbūt labāk volvo nevajag?
Reti garlaicīgs auto,reti.
Offline
kexxx
06. Feb 2021, 10:53 #30499

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 13758

Braucu ar:


06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:

05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?



Ir, jā


Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu


Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...
Offline
kkas
06. Feb 2021, 12:05 #30500

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 10075

Braucu ar: Alfu


06 Feb 2021, 10:53:42 @kexxx rakstīja:

06 Feb 2021, 08:45:03 @spriditis rakstīja:

05 Feb 2021, 22:13:44 @martinez rakstīja:

05 Feb 2021, 22:07:14 @Ruudis rakstīja:
Vai tik volgo nebija tā, ka, ja plīst celiņsiksna, tās lanskas iebrien pie zobenes un ir motoršādens?



Ir, jā


Tapeec uz katru ellas mainu nomainit to siksnu


Tāda herņa notiek dīzeļiem (nezinu, vai visiem, vai tikai kādam noteiktam) un daudzi reāli uz šo uzraujas
Esot kkādi aftermarket aizsargi, kas pasargā zobsiksnu...



Pirmkārt, jāliek oem siksna vai ne oem,tik kkādas divas ir derīgas, kuras neplīst ar kordiem. Lai gan katalogos ap padsmit it kā der. Otrkārt, mainīt siksnas spriegotāju, kā tas paredzēts un katru apkopi pārbaudīt ģenerātora brīvgaitas rumbu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo