Online
Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nākotnes klasika
Autors | Ziņojums |
koni4jo | 21. Jun 2015, 21:19 |
#2906
|
|  Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
21 Jun 2015, 21:18:35 edzulis rakstīja:
21 Jun 2015, 21:02:40 Automaniaks rakstīja:
Par UR neesi dzirdējis?
Nē. Pastāsti sīkāk!
Ar fleksi pārgriezts fermera sapnis, kuru vēl sapisuši ieliekot tur benzīna motoru 
Līmēja Lietuvā cik zināms. | Offline | | |
jaks | 21. Jun 2015, 21:19 |
#2907
|
|  Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Ja edzulis te netecina siekalu tas nenozīmē ka nevienam nevajag un nav cena 
P.s Manā skalā integrālei, ur, cosītim....ir lielāka vērtība par seit liellākoties apspriestajiem dīvāniem. | Offline | | |
edzulis  | 21. Jun 2015, 21:24 |
#2908
|
|  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Ja nopietni Lancias EVO ir arī manā sarakstā. Gaidu izdevību. Urkas ne pārāk, lai arī ir cool. Viss, kas 80ajos un 90ajos bija homologācijas mašīnas ir cool. Tas viss jau te iepriekš ir apspriests. Pat nav skaidrs kādā veidā te ir piesmirdēts ar kaut kādiem hlamiem ala mazda 6 un b4 | Offline | | |
koni4jo | 21. Jun 2015, 21:30 |
#2909
|
|  Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
| Pērku B4 šitādu
Nav/nebūs klasika, neesat lohi tirgojat kamēr vēl cena ir, dodu 1k eur, ja sterils  | Offline | | |
PASSATizhi | 21. Jun 2015, 21:31 |
#2910
|
|  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| fuj. sūds  | Offline | | |
koni4jo | 21. Jun 2015, 21:32 |
#2911
|
|  Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
21 Jun 2015, 21:31:24 PASSATizhi rakstīja:
fuj. sūds 
Es tak saku, bet nekas piekabi vilkt varēs  | Offline | | |
koni4jo | 21. Jun 2015, 21:34 |
#2912
|
|  Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
| Vēl šitie krāmi ir riktīgi krutie, noteikti gribētu sev vēl kādreiz tādu, nesafistu, bet šitos kaut cik novērtē laikam tikai UK.
:edzulis jau paliek dusmīgs:  [ Šo ziņu laboja koni4jo, 21 Jun 2015, 21:35:24 ] | Offline | | |
Automaniaks | 21. Jun 2015, 21:49 |
#2913
|
|  Kopš: 19. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2515
Braucu ar: W168
|
21 Jun 2015, 20:57:38 edzulis rakstīja:
21 Jun 2015, 20:52:37 PASSATizhi rakstīja:
e21 ir audi 80 b2-coupe b2 konkurents. cerams nav jāskadro cik vāczemē tie maksā mint kondišen 
Šīrim bija tāda kupeška. Tātad nav cool un nevar būt klasika vēl tagad atceros tā auto praktiskumu. I uz gāzi gāja, i par miskasti kalpoja 
Nu e21 man atgādina zapiņu, kādreiz tāds tika tūnēts ar ziliem gabarītiem un tamlīdzīgām šausmām | Offline | | |
|
VLD  | 21. Jun 2015, 21:51 |
#2914
|
| Kopš: 20. May 2003
Ziņojumi: 5791
Braucu ar:
| še jums 2x nākotnes klasikas kaut gan nē - tās nav nākotnes klasikas. tās JAU ir klasikas 
| Offline | | |
edzhaans | 21. Jun 2015, 21:55 |
#2915
|
|  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
21 Jun 2015, 20:45:48 artis83 rakstīja:
nu es iemetīsū savu sūdu, kā es diletantiski dalu auto_kantainais audi 80(mega suuds)- konkurents e21, strīdēties kursj mazāk progresīvs te ir lieki.
burbulis(taalaak b4) 1986-1994, ieliek e30 1991-1996-8? (jā burbulis ir primitīvs, bet manā uztverē tas pats b4 ir tas pats burbulis) un burbulis ir manā skatījumā ērtāks par huljiganku, jo tur manuprāt nekā, bez sporta nav_..un cik jūs esat redzējuši lauku opjiem huljigankas? un cik normālā stāvoklī b4?
tālāk a4 viennozīmīgi manā skatījumā pāraāks par zjurku..un atkal, nejau stilīguma ziņā, bet praktiskuma...tie jau vairāk līdzīgi gadu ražoojumi...
taļākos gados jau var strīdēties, bmw liekas labāks par audi a4.
un par saloniem; nepiekritīšju nekad, ka zjurkas salons ir labāks, modernāks par a4.
līdzīga situācija ir ar vidējo klasi.
rezumē_sjie modeļi ir viens otram konkurenti, tas nekas, ka bembjus daudzus nonjēma agrāk no konveijera un audi turpin[āja ražot un pilveidot, tādējādi audis vienmēr taka sadzen bmw, un kka'du laiku ir pārāks, līdz nākamam modelim. bet vienā laika momentā tie bija konkurenti, un manā skatījumā neviens bmw nav viennozīmīgi pāāks par konkrēto audi.
p.s. par salonu. man vienmēr ovālais audi salons (100,a6, v8 (kas būtība ir viens pret vienu), un a4 liekas labāks par analogiem bmw, mb.
bet tas ir mans subjektīvs viedoklis
Kantainais audi, rūsē, e21 rūsē. Uzvar e21 jo tas ir BMW.
Burbulis, bļe, tu to nopietni vai kā Nu labi, y*batj. Burbulim nav ne dinamikas, ne pareizās piedziņas, motori burbulim-pa lielam sūdi, to auto ir vairāk tikai pateicoties lauķiem. :awdi_2wd_1/2_no_guattroo:
E30 šasijai sporta potenciāls ir stipri LIELĀKS, ja neesi ievērojis, neviens, pat rallijā neņem to mēslu 
A4 viennozīmīgi ir papiš pat E36/E46, jo tas ir Audi. Bet ja gribam konstruktīvāku kritiku, arī E36 ir lielāks trases potenciāls, savādi ne ? Parādi man kaut vēl vienu auto kuram būs: ap 1-1,5t, 192 bhp, un RWD. Omega, 240sx ? Tiem numurzīmi nav kur piekārt vairs Beha šlifujet, ejam tālāk.
Salons visos vecajos BMW ir vērsts pret vadītāju, pa lielam E60 salons tiešām ir pizdec, tāpat kā E65, bet nu jā Audi salons ir pats labums! 
Šīm abām markām patiesībā filozofija krasi atšķirās. | Offline | | |
cirteejs | 21. Jun 2015, 22:10 |
#2916
|
| Kopš: 22. Feb 2008
Ziņojumi: 612
Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L
| Audi sux, BMW rulz
:vai esi gudrāks par 5.klasnieku:  | Offline | | |
edzhaans | 21. Jun 2015, 22:24 |
#2917
|
|  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
21 Jun 2015, 22:10:24 cirteejs rakstīja:
Audi sux, BMW rulz
:vai esi gudrāks par 5.klasnieku: 
BMW biežāk tiek ņemti nost bamperi, tātad cilvēkiem tiek darbs, ja ir darbs ir nauda. Beha atkal uzvar 
| Offline | | |
PASSATizhi | 21. Jun 2015, 22:26 |
#2918
|
|  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
21 Jun 2015, 21:55:48 edzhaans rakstīja:
21 Jun 2015, 20:45:48 artis83 rakstīja:
nu es iemetīsū savu sūdu, kā es diletantiski dalu auto_kantainais audi 80(mega suuds)- konkurents e21, strīdēties kursj mazāk progresīvs te ir lieki.
burbulis(taalaak b4) 1986-1994, ieliek e30 1991-1996-8? (jā burbulis ir primitīvs, bet manā uztverē tas pats b4 ir tas pats burbulis) un burbulis ir manā skatījumā ērtāks par huljiganku, jo tur manuprāt nekā, bez sporta nav_..un cik jūs esat redzējuši lauku opjiem huljigankas? un cik normālā stāvoklī b4?
tālāk a4 viennozīmīgi manā skatījumā pāraāks par zjurku..un atkal, nejau stilīguma ziņā, bet praktiskuma...tie jau vairāk līdzīgi gadu ražoojumi...
taļākos gados jau var strīdēties, bmw liekas labāks par audi a4.
un par saloniem; nepiekritīšju nekad, ka zjurkas salons ir labāks, modernāks par a4.
līdzīga situācija ir ar vidējo klasi.
rezumē_sjie modeļi ir viens otram konkurenti, tas nekas, ka bembjus daudzus nonjēma agrāk no konveijera un audi turpin[āja ražot un pilveidot, tādējādi audis vienmēr taka sadzen bmw, un kka'du laiku ir pārāks, līdz nākamam modelim. bet vienā laika momentā tie bija konkurenti, un manā skatījumā neviens bmw nav viennozīmīgi pāāks par konkrēto audi.
p.s. par salonu. man vienmēr ovālais audi salons (100,a6, v8 (kas būtība ir viens pret vienu), un a4 liekas labāks par analogiem bmw, mb.
bet tas ir mans subjektīvs viedoklis
Kantainais audi, rūsē, e21 rūsē. Uzvar e21 jo tas ir BMW.
Burbulis, bļe, tu to nopietni vai kā Nu labi, y*batj. Burbulim nav ne dinamikas, ne pareizās piedziņas, motori burbulim-pa lielam sūdi, to auto ir vairāk tikai pateicoties lauķiem. :awdi_2wd_1/2_no_guattroo:
E30
burbulim ir gan piedziņa, gan samērā ņiprs 20v. tas gan nepadara viņu par baudāmu, tas tiesa. | Offline | | |
edzhaans | 21. Jun 2015, 22:41 |
#2919
|
|  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Es tak teicu, pa lielam. R5 ar turbo ir motori, vai arī iecienītie AEL motori un 1.9 PD. Neaizmirsīsim 1.8t flagmani  | Offline | | |
koni4jo | 21. Jun 2015, 22:44 |
#2920
|
|  Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
21 Jun 2015, 22:41:43 edzhaans rakstīja:
Es tak teicu, pa lielam. R5 ar turbo ir motori, vai arī iecienītie AEL motori un 1.9 PD. Neaizmirsīsim 1.8t flagmani 
Audi motori vairums ir sūdi, bet AEL un 1.8t kam ir vairāk zirgu ir Zbis.
Un protams provinces sporta dvēsele 1.9tdi kas nav PD arī ir Zbis  | Offline | | |
funkyasshit | 21. Jun 2015, 23:06 |
#2921
|
|  Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| rAudi un pasūdi mēsli, BMW pačotna. 
Tas turpinot diskusiju līmenī.
Jebkurš Audi izskatās kā stagnējis lauku sūds. Nenoliegšu, ka pāris jaunie VAG mēsli ir pievērsuši ilgāku manu uzmanību, ieraugot uz ielas, bet te jau salīdzina B3/B4 un C3/C4. Ja patīk B3 vai B4, tad tā jau ir diagnoze. C3 nav tik atbaidošs, bet tas pats vien ir. C4 tāds pats sūds kā B3/4 un C5 izskatās pēc atejas. Neaizmirsīsim, ka viņiem vispār nav normālu benzina motoru, izņemot 4.2 un 1.8 20v. Nepareizā piedziņa, motors pārkarināts priekšējai asij un ar savu stock Quattro vasarā vari slidināt tikal sajūgu, jo tā miskaste bez ~300hp neies slīpi. VAG ir tēmēts komerctirgum, nevis auto entuzkastiem. VAGs ir domāts, lai tajā kāptu ar dubļiem līdz ceļiem, iebrauktu mežā un nošauto cūku iemestu bagāžniekā, bet izmazgātu ar karčeri, izraujot korķus no grīdas. | Offline | | |
|
artis83 | 21. Jun 2015, 23:46 |
#2922
|
|  Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| alert..naakotnes klasikas niicina
http://rekurzeme.diena.lv/sports/foto-folkreisa...e-vecpili-100805 | Offline | | |
qa | 22. Jun 2015, 00:09 |
#2923
|
| Kopš: 09. Dec 2008
Ziņojumi: 1434
Braucu ar:
|
21 Jun 2015, 23:06:32 funkyasshit rakstīja:
rAudi un pasūdi mēsli, BMW pačotna. 
Tas turpinot diskusiju līmenī.
Jebkurš Audi izskatās kā stagnējis lauku sūds. Nenoliegšu, ka pāris jaunie VAG mēsli ir pievērsuši ilgāku manu uzmanību, ieraugot uz ielas, bet te jau salīdzina B3/B4 un C3/C4. Ja patīk B3 vai B4, tad tā jau ir diagnoze. C3 nav tik atbaidošs, bet tas pats vien ir. C4 tāds pats sūds kā B3/4 un C5 izskatās pēc atejas. Neaizmirsīsim, ka viņiem vispār nav normālu benzina motoru, izņemot 4.2 un 1.8 20v. Nepareizā piedziņa, motors pārkarināts priekšējai asij un ar savu stock Quattro vasarā vari slidināt tikal sajūgu, jo tā miskaste bez ~300hp neies slīpi. VAG ir tēmēts komerctirgum, nevis auto entuzkastiem. VAGs ir domāts, lai tajā kāptu ar dubļiem līdz ceļiem, iebrauktu mežā un nošauto cūku iemestu bagāžniekā, bet izmazgātu ar karčeri, izraujot korķus no grīdas.
Un to teica cilvis kurs brauka ar sabiedrisko.
Cik audi bijusi tev ipasuma? Vai vispar auto,ja tiesibas ir?
Neta eksperts  | Offline | | |
Driver  | 22. Jun 2015, 00:45 |
#2924
|
|  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Dibensuuds nav ar pirkstu taisits! Un vinjam vel viss prieksha. Tur prasibas un velmes nebeidzas ar vecu 1.9tdi, 2litru alu un trim dumiem berniem.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
smudo  | 22. Jun 2015, 08:39 |
#2925
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3997
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
| Katram izpratne par klasiskiem auto ir savādāka un arī to iegādes mērķi atšķiras. Jau daudz reizes te ir minēts un varu piekrist, ka vērtības pieaugums nākotnē sagaidāms samērā retiem auto, kas ar kaut ko izceļās. Es tagad nerunāšu par tik retiem auto kā atsevišķi ferrari vai limitēti Porsche modeļi. Vēl ir būtiski, cik liela "fanu bāze" ir tam auto, kā piemēru var nosaukt Porsche, kur pateicoties augošai fanu bāzei pēc 70 - 80. gadu auto, to cenas pēdējos 5 gados ir dubultojušās. Ja pirms 10. gadiem ASV normālā stāvoklī esošo pabrauktu 911 SC varēja dabūt krietni zem 10 k USD, tad tagad par to var aizmirst. Un tas ir tādēļ, ka pieprasījums pārsniedz piedāvājumu, kas palielina cenas (tas nav nekas jauns, bet tiek aizmirst diskutējot šeit par nākotnes klasikām). Bet pat uztrāpot un nopērkot šādu auto pie zemām cenām, ja ar to brauksi ikdienā, nekādu lielo naudu nenopelnīsi, jo uzturēšanā tiks iztērēts vairāk. Drīzāk tas ir veids, kā atgūt daļu/visu ieguldīju, nākotnē to pārdodot, jo 911 SC nav rets modelis, atšķirībā no 930 (pirmais 911 turbo). Tiem cenas pēdējo 18 mēnešu laikā ir vairāk nekā dubultojušās un ASV maza nobraukuma labi saglabāti vai restaurēti modeļi sasniedz un pārsniedz 200 t USD.
Pats arī pirms laika nopirku "klasisku auto" ar mērķi dabūt VS (tam nav racionāla pamatouma un gūt braukšanas prieku. Piedalos ar to attiecīgās auto markas klubu pasākumos, youngtimer rally, esmu bijis biķerniekos utt. Pētot situāciju pirms iegādes sapratu, ka ar manu budžetu nesanāks auto, ko varētu uzskatīt par naudas ieguldījumu ar mērķi to dārgāk pārdot, tādēļ man būtiskākais, lai auto auto būtu jaudīgs un ātrs (arī pēc mūsdienu standartiem), tas būtu pietiekami rets un interesants. Pa vasaru nobraucu ar to 3 - 4 t km un tas ir kā vēl viens no hobijiem, kas dod iespēu satikties un iepazīties ar interesantiem cilvēkiem un labi pavadīt laiku. Lai arī šim auto cenas pamazām aug tas man nav svarīgākais, jo ja auto kļūst ļoti vērtīgs (kā pieminētā porsche 930), tad to vairs nevar dzīt pa Biķerniekiem un tas ir jāliek garāžā vērtības saglabāšanai un no tā auto vairs nav liela prieka (kas ir diskutējams, jo daudziem lielākais prieks ir nopirkt lētāk un pārdot dārgāk, kas arī ir OK).
P.S. Tikko pēc ilgāka laika paskatījos Mobile.de piedāvājumu un tur pašreiz piedāvāumā ir 20 šādi auto, kur jau otrs dārgākais ir 2 reizes dārgāks par manis samaksāto iegādes cenu pirms nepieniem 2 gadiem un vidējā cena ir 3 reizes lielāka. Es gan nezinu, cik reāli par tādām cenām notiek darījumi, bet noteikti tas parāda trendu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|