Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
koni4jo
21. Jun 2015, 21:19 #2906

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


21 Jun 2015, 21:18:35 edzulis rakstīja:

21 Jun 2015, 21:02:40 Automaniaks rakstīja:
Par UR neesi dzirdējis?



Nē. Pastāsti sīkāk!


Ar fleksi pārgriezts fermera sapnis, kuru vēl sapisuši ieliekot tur benzīna motoru
Līmēja Lietuvā cik zināms.
Offline
jaks
21. Jun 2015, 21:19 #2907

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Ja edzulis te netecina siekalu tas nenozīmē ka nevienam nevajag un nav cena

P.s Manā skalā integrālei, ur, cosītim....ir lielāka vērtība par seit liellākoties apspriestajiem dīvāniem.
Offline
edzulis
21. Jun 2015, 21:24 #2908

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Ja nopietni Lancias EVO ir arī manā sarakstā. Gaidu izdevību. Urkas ne pārāk, lai arī ir cool. Viss, kas 80ajos un 90ajos bija homologācijas mašīnas ir cool. Tas viss jau te iepriekš ir apspriests. Pat nav skaidrs kādā veidā te ir piesmirdēts ar kaut kādiem hlamiem ala mazda 6 un b4
Offline
koni4jo
21. Jun 2015, 21:30 #2909

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...

Pērku B4 šitādu

Nav/nebūs klasika, neesat lohi tirgojat kamēr vēl cena ir, dodu 1k eur, ja sterils
Offline
PASSATizhi
21. Jun 2015, 21:31 #2910

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

fuj. sūds
Offline
koni4jo
21. Jun 2015, 21:32 #2911

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


21 Jun 2015, 21:31:24 PASSATizhi rakstīja:
fuj. sūds


Es tak saku, bet nekas piekabi vilkt varēs
Offline
koni4jo
21. Jun 2015, 21:34 #2912

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...

Vēl šitie krāmi ir riktīgi krutie, noteikti gribētu sev vēl kādreiz tādu, nesafistu, bet šitos kaut cik novērtē laikam tikai UK.



:edzulis jau paliek dusmīgs:

[ Šo ziņu laboja koni4jo, 21 Jun 2015, 21:35:24 ]

Offline
Automaniaks
21. Jun 2015, 21:49 #2913

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


21 Jun 2015, 20:57:38 edzulis rakstīja:

21 Jun 2015, 20:52:37 PASSATizhi rakstīja:
e21 ir audi 80 b2-coupe b2 konkurents. cerams nav jāskadro cik vāczemē tie maksā mint kondišen


Šīrim bija tāda kupeška. Tātad nav cool un nevar būt klasika vēl tagad atceros tā auto praktiskumu. I uz gāzi gāja, i par miskasti kalpoja

Nu e21 man atgādina zapiņu, kādreiz tāds tika tūnēts ar ziliem gabarītiem un tamlīdzīgām šausmām
Offline
VLD
21. Jun 2015, 21:51 #2914

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5791

Braucu ar:

še jums 2x nākotnes klasikas kaut gan nē - tās nav nākotnes klasikas. tās JAU ir klasikas

Offline
edzhaans
21. Jun 2015, 21:55 #2915

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


21 Jun 2015, 20:45:48 artis83 rakstīja:
nu es iemetīsū savu sūdu, kā es diletantiski dalu auto_kantainais audi 80(mega suuds)- konkurents e21, strīdēties kursj mazāk progresīvs te ir lieki.

burbulis(taalaak b4) 1986-1994, ieliek e30 1991-1996-8? (jā burbulis ir primitīvs, bet manā uztverē tas pats b4 ir tas pats burbulis) un burbulis ir manā skatījumā ērtāks par huljiganku, jo tur manuprāt nekā, bez sporta nav_..un cik jūs esat redzējuši lauku opjiem huljigankas? un cik normālā stāvoklī b4?

tālāk a4 viennozīmīgi manā skatījumā pāraāks par zjurku..un atkal, nejau stilīguma ziņā, bet praktiskuma...tie jau vairāk līdzīgi gadu ražoojumi...

taļākos gados jau var strīdēties, bmw liekas labāks par audi a4.
un par saloniem; nepiekritīšju nekad, ka zjurkas salons ir labāks, modernāks par a4.
līdzīga situācija ir ar vidējo klasi.

rezumē_sjie modeļi ir viens otram konkurenti, tas nekas, ka bembjus daudzus nonjēma agrāk no konveijera un audi turpin[āja ražot un pilveidot, tādējādi audis vienmēr taka sadzen bmw, un kka'du laiku ir pārāks, līdz nākamam modelim. bet vienā laika momentā tie bija konkurenti, un manā skatījumā neviens bmw nav viennozīmīgi pāāks par konkrēto audi.

p.s. par salonu. man vienmēr ovālais audi salons (100,a6, v8 (kas būtība ir viens pret vienu), un a4 liekas labāks par analogiem bmw, mb.
bet tas ir mans subjektīvs viedoklis

Kantainais audi, rūsē, e21 rūsē. Uzvar e21 jo tas ir BMW.

Burbulis, bļe, tu to nopietni vai kā Nu labi, y*batj. Burbulim nav ne dinamikas, ne pareizās piedziņas, motori burbulim-pa lielam sūdi, to auto ir vairāk tikai pateicoties lauķiem. :awdi_2wd_1/2_no_guattroo:
E30 šasijai sporta potenciāls ir stipri LIELĀKS, ja neesi ievērojis, neviens, pat rallijā neņem to mēslu

A4 viennozīmīgi ir papiš pat E36/E46, jo tas ir Audi. Bet ja gribam konstruktīvāku kritiku, arī E36 ir lielāks trases potenciāls, savādi ne ? Parādi man kaut vēl vienu auto kuram būs: ap 1-1,5t, 192 bhp, un RWD. Omega, 240sx ? Tiem numurzīmi nav kur piekārt vairs Beha šlifujet, ejam tālāk.

Salons visos vecajos BMW ir vērsts pret vadītāju, pa lielam E60 salons tiešām ir pizdec, tāpat kā E65, bet nu jā Audi salons ir pats labums!

Šīm abām markām patiesībā filozofija krasi atšķirās.
Offline
cirteejs
21. Jun 2015, 22:10 #2916

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L

Audi sux, BMW rulz
:vai esi gudrāks par 5.klasnieku:
Offline
edzhaans
21. Jun 2015, 22:24 #2917

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


21 Jun 2015, 22:10:24 cirteejs rakstīja:
Audi sux, BMW rulz
:vai esi gudrāks par 5.klasnieku:

BMW biežāk tiek ņemti nost bamperi, tātad cilvēkiem tiek darbs, ja ir darbs ir nauda. Beha atkal uzvar
Offline
PASSATizhi
21. Jun 2015, 22:26 #2918

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


21 Jun 2015, 21:55:48 edzhaans rakstīja:

21 Jun 2015, 20:45:48 artis83 rakstīja:
nu es iemetīsū savu sūdu, kā es diletantiski dalu auto_kantainais audi 80(mega suuds)- konkurents e21, strīdēties kursj mazāk progresīvs te ir lieki.

burbulis(taalaak b4) 1986-1994, ieliek e30 1991-1996-8? (jā burbulis ir primitīvs, bet manā uztverē tas pats b4 ir tas pats burbulis) un burbulis ir manā skatījumā ērtāks par huljiganku, jo tur manuprāt nekā, bez sporta nav_..un cik jūs esat redzējuši lauku opjiem huljigankas? un cik normālā stāvoklī b4?

tālāk a4 viennozīmīgi manā skatījumā pāraāks par zjurku..un atkal, nejau stilīguma ziņā, bet praktiskuma...tie jau vairāk līdzīgi gadu ražoojumi...

taļākos gados jau var strīdēties, bmw liekas labāks par audi a4.
un par saloniem; nepiekritīšju nekad, ka zjurkas salons ir labāks, modernāks par a4.
līdzīga situācija ir ar vidējo klasi.

rezumē_sjie modeļi ir viens otram konkurenti, tas nekas, ka bembjus daudzus nonjēma agrāk no konveijera un audi turpin[āja ražot un pilveidot, tādējādi audis vienmēr taka sadzen bmw, un kka'du laiku ir pārāks, līdz nākamam modelim. bet vienā laika momentā tie bija konkurenti, un manā skatījumā neviens bmw nav viennozīmīgi pāāks par konkrēto audi.

p.s. par salonu. man vienmēr ovālais audi salons (100,a6, v8 (kas būtība ir viens pret vienu), un a4 liekas labāks par analogiem bmw, mb.
bet tas ir mans subjektīvs viedoklis

Kantainais audi, rūsē, e21 rūsē. Uzvar e21 jo tas ir BMW.

Burbulis, bļe, tu to nopietni vai kā Nu labi, y*batj. Burbulim nav ne dinamikas, ne pareizās piedziņas, motori burbulim-pa lielam sūdi, to auto ir vairāk tikai pateicoties lauķiem. :awdi_2wd_1/2_no_guattroo:
E30
burbulim ir gan piedziņa, gan samērā ņiprs 20v. tas gan nepadara viņu par baudāmu, tas tiesa.
Offline
edzhaans
21. Jun 2015, 22:41 #2919

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Es tak teicu, pa lielam. R5 ar turbo ir motori, vai arī iecienītie AEL motori un 1.9 PD. Neaizmirsīsim 1.8t flagmani
Offline
koni4jo
21. Jun 2015, 22:44 #2920

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


21 Jun 2015, 22:41:43 edzhaans rakstīja:
Es tak teicu, pa lielam. R5 ar turbo ir motori, vai arī iecienītie AEL motori un 1.9 PD. Neaizmirsīsim 1.8t flagmani


Audi motori vairums ir sūdi, bet AEL un 1.8t kam ir vairāk zirgu ir Zbis.
Un protams provinces sporta dvēsele 1.9tdi kas nav PD arī ir Zbis
Offline
funkyasshit
21. Jun 2015, 23:06 #2921

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

rAudi un pasūdi mēsli, BMW pačotna.
Tas turpinot diskusiju līmenī.

Jebkurš Audi izskatās kā stagnējis lauku sūds. Nenoliegšu, ka pāris jaunie VAG mēsli ir pievērsuši ilgāku manu uzmanību, ieraugot uz ielas, bet te jau salīdzina B3/B4 un C3/C4. Ja patīk B3 vai B4, tad tā jau ir diagnoze. C3 nav tik atbaidošs, bet tas pats vien ir. C4 tāds pats sūds kā B3/4 un C5 izskatās pēc atejas. Neaizmirsīsim, ka viņiem vispār nav normālu benzina motoru, izņemot 4.2 un 1.8 20v. Nepareizā piedziņa, motors pārkarināts priekšējai asij un ar savu stock Quattro vasarā vari slidināt tikal sajūgu, jo tā miskaste bez ~300hp neies slīpi. VAG ir tēmēts komerctirgum, nevis auto entuzkastiem. VAGs ir domāts, lai tajā kāptu ar dubļiem līdz ceļiem, iebrauktu mežā un nošauto cūku iemestu bagāžniekā, bet izmazgātu ar karčeri, izraujot korķus no grīdas.
Offline
artis83
21. Jun 2015, 23:46 #2922

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

alert..naakotnes klasikas niicina
http://rekurzeme.diena.lv/sports/foto-folkreisa...e-vecpili-100805
Offline
qa
22. Jun 2015, 00:09 #2923

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar:


21 Jun 2015, 23:06:32 funkyasshit rakstīja:
rAudi un pasūdi mēsli, BMW pačotna.
Tas turpinot diskusiju līmenī.

Jebkurš Audi izskatās kā stagnējis lauku sūds. Nenoliegšu, ka pāris jaunie VAG mēsli ir pievērsuši ilgāku manu uzmanību, ieraugot uz ielas, bet te jau salīdzina B3/B4 un C3/C4. Ja patīk B3 vai B4, tad tā jau ir diagnoze. C3 nav tik atbaidošs, bet tas pats vien ir. C4 tāds pats sūds kā B3/4 un C5 izskatās pēc atejas. Neaizmirsīsim, ka viņiem vispār nav normālu benzina motoru, izņemot 4.2 un 1.8 20v. Nepareizā piedziņa, motors pārkarināts priekšējai asij un ar savu stock Quattro vasarā vari slidināt tikal sajūgu, jo tā miskaste bez ~300hp neies slīpi. VAG ir tēmēts komerctirgum, nevis auto entuzkastiem. VAGs ir domāts, lai tajā kāptu ar dubļiem līdz ceļiem, iebrauktu mežā un nošauto cūku iemestu bagāžniekā, bet izmazgātu ar karčeri, izraujot korķus no grīdas.

Un to teica cilvis kurs brauka ar sabiedrisko.

Cik audi bijusi tev ipasuma? Vai vispar auto,ja tiesibas ir?
Neta eksperts
Offline
Driver
22. Jun 2015, 00:45 #2924

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Dibensuuds nav ar pirkstu taisits! Un vinjam vel viss prieksha. Tur prasibas un velmes nebeidzas ar vecu 1.9tdi, 2litru alu un trim dumiem berniem.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
smudo
22. Jun 2015, 08:39 #2925

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3997

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix

Katram izpratne par klasiskiem auto ir savādāka un arī to iegādes mērķi atšķiras. Jau daudz reizes te ir minēts un varu piekrist, ka vērtības pieaugums nākotnē sagaidāms samērā retiem auto, kas ar kaut ko izceļās. Es tagad nerunāšu par tik retiem auto kā atsevišķi ferrari vai limitēti Porsche modeļi. Vēl ir būtiski, cik liela "fanu bāze" ir tam auto, kā piemēru var nosaukt Porsche, kur pateicoties augošai fanu bāzei pēc 70 - 80. gadu auto, to cenas pēdējos 5 gados ir dubultojušās. Ja pirms 10. gadiem ASV normālā stāvoklī esošo pabrauktu 911 SC varēja dabūt krietni zem 10 k USD, tad tagad par to var aizmirst. Un tas ir tādēļ, ka pieprasījums pārsniedz piedāvājumu, kas palielina cenas (tas nav nekas jauns, bet tiek aizmirst diskutējot šeit par nākotnes klasikām). Bet pat uztrāpot un nopērkot šādu auto pie zemām cenām, ja ar to brauksi ikdienā, nekādu lielo naudu nenopelnīsi, jo uzturēšanā tiks iztērēts vairāk. Drīzāk tas ir veids, kā atgūt daļu/visu ieguldīju, nākotnē to pārdodot, jo 911 SC nav rets modelis, atšķirībā no 930 (pirmais 911 turbo). Tiem cenas pēdējo 18 mēnešu laikā ir vairāk nekā dubultojušās un ASV maza nobraukuma labi saglabāti vai restaurēti modeļi sasniedz un pārsniedz 200 t USD.

Pats arī pirms laika nopirku "klasisku auto" ar mērķi dabūt VS (tam nav racionāla pamatouma un gūt braukšanas prieku. Piedalos ar to attiecīgās auto markas klubu pasākumos, youngtimer rally, esmu bijis biķerniekos utt. Pētot situāciju pirms iegādes sapratu, ka ar manu budžetu nesanāks auto, ko varētu uzskatīt par naudas ieguldījumu ar mērķi to dārgāk pārdot, tādēļ man būtiskākais, lai auto auto būtu jaudīgs un ātrs (arī pēc mūsdienu standartiem), tas būtu pietiekami rets un interesants. Pa vasaru nobraucu ar to 3 - 4 t km un tas ir kā vēl viens no hobijiem, kas dod iespēu satikties un iepazīties ar interesantiem cilvēkiem un labi pavadīt laiku. Lai arī šim auto cenas pamazām aug tas man nav svarīgākais, jo ja auto kļūst ļoti vērtīgs (kā pieminētā porsche 930), tad to vairs nevar dzīt pa Biķerniekiem un tas ir jāliek garāžā vērtības saglabāšanai un no tā auto vairs nav liela prieka (kas ir diskutējams, jo daudziem lielākais prieks ir nopirkt lētāk un pārdot dārgāk, kas arī ir OK).

P.S. Tikko pēc ilgāka laika paskatījos Mobile.de piedāvājumu un tur pašreiz piedāvāumā ir 20 šādi auto, kur jau otrs dārgākais ir 2 reizes dārgāks par manis samaksāto iegādes cenu pirms nepieniem 2 gadiem un vidējā cena ir 3 reizes lielāka. Es gan nezinu, cik reāli par tādām cenām notiek darījumi, bet noteikti tas parāda trendu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo