Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Auto eksotika LV ielās

AutorsZiņojums
CP17
19. Jun 2025, 07:22 #2861

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


18 Jun 2025, 23:59:47 @CP17 rakstīja:

18 Jun 2025, 16:39:01 @versatile rakstīja:

14 Jun 2025, 09:57:59 @CP17 rakstīja:

3.0 523zs

bik piestrādāts fiata mators.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/alfa-r...iulia/jgmof.html

Varbūt dekompresēts Maserati mators fiatā ielikts? Hvz

Nav būtiski, bet reģistrācijas apliecība un google saka, ka tam Fiatam ir 377kw=505.57hp

[ Šo ziņu laboja CP17, 19 Jun 2025, 07:37:56 ]

Offline
CP17
19. Jun 2025, 07:29 #2862

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Jā, bik noapaļoju cm3 uz 3.0, bet abiem itāļiem 2.9 tik kw atšķiras. Laikam tas pats engine, tik sakruķīts katrs pa savam.

[ Šo ziņu laboja CP17, 19 Jun 2025, 07:40:09 ]

Offline
versatile
19. Jun 2025, 08:34 #2863

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1437

Braucu ar:


19 Jun 2025, 06:59:41 @juriz rakstīja:
Tas maserati, vai tik nebija uz Stelvio bāzes, kam arī nāk tas 2.9 ar 510ZS.
Visi jau stellantis grupa, un tagad pateikt, kā dzinējs tas īsti ir, tur vairs nevar.

Nu kā ta nevar. Dzinēju uztaisīja priekš AR Giulia Quadrifoglio. Tad ielika Stelvio, uz tā bāzes arī Masers.
Offline
juriz
19. Jun 2025, 08:48 #2864

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2523

Braucu ar: būzu

Es tādā ziņā, ka, piem., Lancia Thema 8.32 toč bija Ferrari dzinējs. Jā pielāgots, bet Ferrari.
Vai Citroen SM, tur arī bija tiešām Masearti dzinējs. Citroen pat toreiz bija nopircis Maserati, lai tam SM dabūtu atbilstošu dzinēju.
Tam Grecale to dzinēju izstrādāja Stellantis grupā kaut kur.
Offline
versatile
19. Jun 2025, 08:49 #2865

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1437

Braucu ar:


19 Jun 2025, 08:48:16 @juriz rakstīja:
Stellantis grupā kaut kur.

Nu, tautā runā, ka ferrari dzinējam nozāģēja 2 cilindrus jo ļoti daudz kā kopīga.
AR to svēti noliedz.
Offline
juriz
19. Jun 2025, 09:36 #2866

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2523

Braucu ar: būzu

Bijušais Ferrari inženieris vai pat inženieri bija pie tās izstrādes, tas fakts. Tad jau nav brīnums, ja sanāca ļoti līdzīgs
Offline
GirtzB
19. Jun 2025, 09:52 #2867

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22302

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


19 Jun 2025, 08:48:16 @juriz rakstīja:
Es tādā ziņā, ka, piem., Lancia Thema 8.32 toč bija Ferrari dzinējs. Jā pielāgots, bet Ferrari.
Vai Citroen SM, tur arī bija tiešām Masearti dzinējs. Citroen pat toreiz bija nopircis Maserati, lai tam SM dabūtu atbilstošu dzinēju.
Tam Grecale to dzinēju izstrādāja Stellantis grupā kaut kur.

aizmirsi Lancia Stratos un Fiat Dino ar Ferrari V6 un Masserati mc12, kas ir ātrāks Enzo.
+690T ir Ferrari ietekmē radīts bet "savs"

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
protams
19. Jun 2025, 09:54 #2868

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6018

Braucu ar: NS7

Tā Alfa slīkonis baizevei...
CP, kā Tu rēķini zirgus no kW?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Online
CP17
19. Jun 2025, 10:27 #2869

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


19 Jun 2025, 09:54:24 @protams rakstīja:
Tā Alfa slīkonis baizevei...
CP, kā Tu rēķini zirgus no kW?


Šitā rēķinu un 377kw viņam (Romeo, kamēr Maserati 390kw) rakstīti reģistrācijas apliecībā, nevis 375kw ss.com, bet kāda tur vairs starpība ))

[ Šo ziņu laboja CP17, 19 Jun 2025, 11:14:06 ]

Offline
juriz
19. Jun 2025, 11:11 #2870

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2523

Braucu ar: būzu


19 Jun 2025, 09:52:45 @GirtzB rakstīja:

19 Jun 2025, 08:48:16 @juriz rakstīja:
Es tādā ziņā, ka, piem., Lancia Thema 8.32 toč bija Ferrari dzinējs. Jā pielāgots, bet Ferrari.
Vai Citroen SM, tur arī bija tiešām Masearti dzinējs. Citroen pat toreiz bija nopircis Maserati, lai tam SM dabūtu atbilstošu dzinēju.
Tam Grecale to dzinēju izstrādāja Stellantis grupā kaut kur.

aizmirsi Lancia Stratos un Fiat Dino ar Ferrari V6 un Masserati mc12, kas ir ātrāks Enzo.
+690T ir Ferrari ietekmē radīts bet "savs"

Ta jau var visu ko saskaitīt, par vazni ar porsches dzinēju
Offline
subjekts
20. Jun 2025, 15:58 #2871

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 90

Braucu ar: pirkstu pa touchpadu

Offline
janeks7
21. Jun 2025, 20:30 #2872

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3500

Braucu ar:


20 Jun 2025, 15:58:39 @subjekts rakstīja:



Izskatās tas pats

https://youtu.be/-VA9j4lt0KQ?si=FTsIeJdGYDwmvXN-

Offline
CP17
23. Jun 2025, 08:45 #2873

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Offline
CP17
14. Jul 2025, 06:27 #2874

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

No IG

Offline
Dzega
14. Jul 2025, 09:33 #2875

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 712

Braucu ar: 333 & 3333

Ja par alfām, tad tīri informatīvi, lai vēl kāds neiegrābjas. Nobraucu gadu ar Stelvio 500 zs versiju.

Kopumā sūds pēdējais. Patika dizains no ārpuses, ļoti smuki diski, motora skaņa Race režīmā stngrākā slodzē. Tas laikam arī viss.
Gaita švaka, pārāk drebelīga, nevajadzīgi cieta, pa nelīdzenumiem mašīna netiek galā un sāk lēkāt. Stūre pilnīgi “tukša”, nekāda feedback. Īsa reika, ikdienas braukšanā tas traucē, visu laiku baigi jāstūrē. Salona apdare štrunts pa to naudu, multimedia vienkārši briesmīga. Ātrumpārslēga roktura ražošas izmaksas apmēram 46 eur centi - taisīts no lētākās un vieglākas plastmasas, grabinās un ļurkājas, mani tas izteikti kaitināja. Izpūtēja skaņa parādās tikai
race režīmā. Ieslēdzot race režīmu auto kļūst par rwd, atslēdzas pretizslīdēšana un nevar ieslēgt kruīza kontroli - lielisks risinājums priekš ātrā suv.

Mašīnai kopumā absolūti nav premium mašīnas sajūta, nav sajūta, ka nopirkts kaut kas īpašs. Degvielas patēriņš zem 17l nekad nebija, parasti bija pāri 20l. Salīdzinājumam tieši šis auto bija vienlaicīgi ar m5 f90, kam patēriņš bija nesalīdzināmi mazāks pie vienādiem braukšanas nosacījumiem.

Pārdot bija ļoti sarežģīti, neskatoties uz to, ka izliku kā tobrīd lētāko mašīna eiropā par nesistu, nesamocītu auto. Nopirka cilvēks, kurš saskatījies Clarksonu, ka katram savā dzīvē jāpamocās ar kādu alfu.


-----------------
carcloud.lv
Offline
smudo
14. Jul 2025, 09:45 #2876

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3974

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix

Tas Ferrari ir jau pasen Latvijā - tika restaurēts LV un 2017. gadā reģistrēts. Pēc CSDD datiem kopš reģistrācijas nobraucis šajos gados jau nepilnus 4 k km.
Offline
romizz
14. Jul 2025, 09:51 #2877

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4316

Braucu ar: VAG


14 Jul 2025, 09:33:18 @Dzega rakstīja:
Ja par alfām, tad tīri informatīvi, lai vēl kāds neiegrābjas. Nobraucu gadu ar Stelvio 500 zs versiju.

Kopumā sūds pēdējais. Patika dizains no ārpuses, ļoti smuki diski, motora skaņa Race režīmā stngrākā slodzē. Tas laikam arī viss.
Gaita švaka, pārāk drebelīga, nevajadzīgi cieta, pa nelīdzenumiem mašīna netiek galā un sāk lēkāt. Stūre pilnīgi “tukša”, nekāda feedback. Īsa reika, ikdienas braukšanā tas traucē, visu laiku baigi jāstūrē. Salona apdare štrunts pa to naudu, multimedia vienkārši briesmīga. Ātrumpārslēga roktura ražošas izmaksas apmēram 46 eur centi - taisīts no lētākās un vieglākas plastmasas, grabinās un ļurkājas, mani tas izteikti kaitināja. Izpūtēja skaņa parādās tikai
race režīmā. Ieslēdzot race režīmu auto kļūst par rwd, atslēdzas pretizslīdēšana un nevar ieslēgt kruīza kontroli - lielisks risinājums priekš ātrā suv.

Mašīnai kopumā absolūti nav premium mašīnas sajūta, nav sajūta, ka nopirkts kaut kas īpašs. Degvielas patēriņš zem 17l nekad nebija, parasti bija pāri 20l. Salīdzinājumam tieši šis auto bija vienlaicīgi ar m5 f90, kam patēriņš bija nesalīdzināmi mazāks pie vienādiem braukšanas nosacījumiem.

Pārdot bija ļoti sarežģīti, neskatoties uz to, ka izliku kā tobrīd lētāko mašīna eiropā par nesistu, nesamocītu auto. Nopirka cilvēks, kurš saskatījies Clarksonu, ka katram savā dzīvē jāpamocās ar kādu alfu.



Es pabraucu ar jaunu Stelvio Veloce, nu tas auto priekš tās naudas ir pilnīgs S... Kā jau tu teici, multimedia, ergonomika, apdare, braukšana (kaut vai kā automātiskās gaismas vai krūizs strādā). Tam vienīgā labā īpašība ir izskats. Pārējais viss ir šausamas par to naudu, ja salīdzina ar Vācu mašīnām.
Offline
smudo
14. Jul 2025, 09:57 #2878

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3974

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


14 Jul 2025, 09:33:18 @Dzega rakstīja:
Ja par alfām, tad tīri informatīvi, lai vēl kāds neiegrābjas. Nobraucu gadu ar Stelvio 500 zs versiju.

Kopumā sūds pēdējais. Patika dizains no ārpuses, ļoti smuki diski, motora skaņa Race režīmā stngrākā slodzē. Tas laikam arī viss.
Gaita švaka, pārāk drebelīga, nevajadzīgi cieta, pa nelīdzenumiem mašīna netiek galā un sāk lēkāt. Stūre pilnīgi “tukša”, nekāda feedback. Īsa reika, ikdienas braukšanā tas traucē, visu laiku baigi jāstūrē. Salona apdare štrunts pa to naudu, multimedia vienkārši briesmīga. Ātrumpārslēga roktura ražošas izmaksas apmēram 46 eur centi - taisīts no lētākās un vieglākas plastmasas, grabinās un ļurkājas, mani tas izteikti kaitināja. Izpūtēja skaņa parādās tikai
race režīmā. Ieslēdzot race režīmu auto kļūst par rwd, atslēdzas pretizslīdēšana un nevar ieslēgt kruīza kontroli - lielisks risinājums priekš ātrā suv.

Mašīnai kopumā absolūti nav premium mašīnas sajūta, nav sajūta, ka nopirkts kaut kas īpašs. Degvielas patēriņš zem 17l nekad nebija, parasti bija pāri 20l. Salīdzinājumam tieši šis auto bija vienlaicīgi ar m5 f90, kam patēriņš bija nesalīdzināmi mazāks pie vienādiem braukšanas nosacījumiem.

Pārdot bija ļoti sarežģīti, neskatoties uz to, ka izliku kā tobrīd lētāko mašīna eiropā par nesistu, nesamocītu auto. Nopirka cilvēks, kurš saskatījies Clarksonu, ka katram savā dzīvē jāpamocās ar kādu alfu.



Diezgan skarbs review - vizuāli arī patīk tie auto, bet tā kā neesmu SUV fans, tad pirms kāda laika apsvēru lietotu GIULIA QUADRIFOGLIO, bet nopirku 540ix LCI un nočipoju. Standartā arī skaņa nekāda, bet to visu var viegli labot. Apsvēru arī F90 LCI vai G30 M550i, bet nedaudz raustos no N63/S63, lai gan pēdējās dzinēja uzlabotās versijas esot uzticamākas. Viens paziņa ar F90 CS pieredzi LV teica, ka ikdienai pa Rīgu tā piekare arī neesot ļoti patīkama vs M550i.
Offline
kkas
14. Jul 2025, 12:42 #2879

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9891

Braucu ar: Alfu

ātrumpārslēga rokturis ir BMW ražojums.

man ir parastais darba ļaužu 2.2D Stelvio un īsā stūre ar nosacīti cieto piekari ir tas kas man viņā nenormāli patīk.

Offline
Dzega
14. Jul 2025, 20:05 #2880

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 712

Braucu ar: 333 & 3333

Alfai tas rokturis ir kā Temu versija par bmw rokturi. Ja tā būtu bardačoka poga, neko neteiktu. Bet ātrumpārslēgu tomēr ir jāgrābsta katrā braucienā.

Es varu pateikt godīgi, ka gulia ar 2.2d man arī tīri labi patika. Tādu varēja nopirkt lēti un par tādu naudu likās galīgi ok. Bet tās daudzirgspēku alfas nav lētas. Izvērtējot mašīnu jāņem vērā cenas/kvalitātes/snieguma attiecību. Nevar tā alfa konkurēt ar M bmw, RS audi vai AMG mercedes. Nevienā parametrā. Viena lieta ir būt youtube guru un pēc testa 5h garumā gudri stāstīt, ka nopirkt alfu ir interesanti un vajag būt citādam. Bet ja būtu no maciņa jāizvelk sava nauda, droši vien dziedātu citu dziesmu.

-----------------
carcloud.lv
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo