Online
Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto eksotika LV ielās
Autors | Ziņojums |
CP17  | 19. Jun 2025, 07:22 |
#2861
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
18 Jun 2025, 23:59:47 @CP17 rakstīja:
18 Jun 2025, 16:39:01 @versatile rakstīja:
14 Jun 2025, 09:57:59 @CP17 rakstīja:
3.0 523zs 
bik piestrādāts fiata mators.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/alfa-r...iulia/jgmof.html
Varbūt dekompresēts Maserati mators fiatā ielikts? Hvz
Nav būtiski, bet reģistrācijas apliecība un google saka, ka tam Fiatam ir 377kw=505.57hp[ Šo ziņu laboja CP17, 19 Jun 2025, 07:37:56 ] | Offline | | |
CP17  | 19. Jun 2025, 07:29 |
#2862
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Jā, bik noapaļoju cm3 uz 3.0, bet abiem itāļiem 2.9 tik kw atšķiras. Laikam tas pats engine, tik sakruķīts katrs pa savam. [ Šo ziņu laboja CP17, 19 Jun 2025, 07:40:09 ] | Offline | | |
versatile | 19. Jun 2025, 08:34 |
#2863
|
|  Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1437
Braucu ar:
|
19 Jun 2025, 06:59:41 @juriz rakstīja:
Tas maserati, vai tik nebija uz Stelvio bāzes, kam arī nāk tas 2.9 ar 510ZS.
Visi jau stellantis grupa, un tagad pateikt, kā dzinējs tas īsti ir, tur vairs nevar.
Nu kā ta nevar. Dzinēju uztaisīja priekš AR Giulia Quadrifoglio. Tad ielika Stelvio, uz tā bāzes arī Masers. | Offline | | |
juriz | 19. Jun 2025, 08:48 |
#2864
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2523
Braucu ar: būzu
| Es tādā ziņā, ka, piem., Lancia Thema 8.32 toč bija Ferrari dzinējs. Jā pielāgots, bet Ferrari.
Vai Citroen SM, tur arī bija tiešām Masearti dzinējs. Citroen pat toreiz bija nopircis Maserati, lai tam SM dabūtu atbilstošu dzinēju.
Tam Grecale to dzinēju izstrādāja Stellantis grupā kaut kur. | Offline | | |
versatile | 19. Jun 2025, 08:49 |
#2865
|
|  Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1437
Braucu ar:
|
19 Jun 2025, 08:48:16 @juriz rakstīja:
Stellantis grupā kaut kur.
Nu, tautā runā, ka ferrari dzinējam nozāģēja 2 cilindrus jo ļoti daudz kā kopīga.
AR to svēti noliedz. | Offline | | |
juriz | 19. Jun 2025, 09:36 |
#2866
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2523
Braucu ar: būzu
| Bijušais Ferrari inženieris vai pat inženieri bija pie tās izstrādes, tas fakts. Tad jau nav brīnums, ja sanāca ļoti līdzīgs | Offline | | |
GirtzB  | 19. Jun 2025, 09:52 |
#2867
|
|  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22302
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
19 Jun 2025, 08:48:16 @juriz rakstīja:
Es tādā ziņā, ka, piem., Lancia Thema 8.32 toč bija Ferrari dzinējs. Jā pielāgots, bet Ferrari.
Vai Citroen SM, tur arī bija tiešām Masearti dzinējs. Citroen pat toreiz bija nopircis Maserati, lai tam SM dabūtu atbilstošu dzinēju.
Tam Grecale to dzinēju izstrādāja Stellantis grupā kaut kur.
aizmirsi Lancia Stratos un Fiat Dino ar Ferrari V6 un Masserati mc12, kas ir ātrāks Enzo.
+690T ir Ferrari ietekmē radīts bet "savs"
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
protams  | 19. Jun 2025, 09:54 |
#2868
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6018
Braucu ar: NS7
| Tā Alfa slīkonis baizevei...
CP, kā Tu rēķini zirgus no kW? 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Online | | |
|
CP17  | 19. Jun 2025, 10:27 |
#2869
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
19 Jun 2025, 09:54:24 @protams rakstīja:
Tā Alfa slīkonis baizevei...
CP, kā Tu rēķini zirgus no kW?
Šitā rēķinu un 377kw viņam (Romeo, kamēr Maserati 390kw) rakstīti reģistrācijas apliecībā, nevis 375kw ss.com, bet kāda tur vairs starpība ))
[ Šo ziņu laboja CP17, 19 Jun 2025, 11:14:06 ] | Offline | | |
juriz | 19. Jun 2025, 11:11 |
#2870
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2523
Braucu ar: būzu
|
19 Jun 2025, 09:52:45 @GirtzB rakstīja:
19 Jun 2025, 08:48:16 @juriz rakstīja:
Es tādā ziņā, ka, piem., Lancia Thema 8.32 toč bija Ferrari dzinējs. Jā pielāgots, bet Ferrari.
Vai Citroen SM, tur arī bija tiešām Masearti dzinējs. Citroen pat toreiz bija nopircis Maserati, lai tam SM dabūtu atbilstošu dzinēju.
Tam Grecale to dzinēju izstrādāja Stellantis grupā kaut kur.
aizmirsi Lancia Stratos un Fiat Dino ar Ferrari V6 un Masserati mc12, kas ir ātrāks Enzo.
+690T ir Ferrari ietekmē radīts bet "savs"
Ta jau var visu ko saskaitīt, par vazni ar porsches dzinēju  | Offline | | |
subjekts | 20. Jun 2025, 15:58 |
#2871
|
|  Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 90
Braucu ar: pirkstu pa touchpadu
| | Offline | | |
janeks7  | 21. Jun 2025, 20:30 |
#2872
|
|  Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3500
Braucu ar:
|
20 Jun 2025, 15:58:39 @subjekts rakstīja:
Izskatās tas pats
https://youtu.be/-VA9j4lt0KQ?si=FTsIeJdGYDwmvXN-
| Offline | | |
CP17  | 23. Jun 2025, 08:45 |
#2873
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| | Offline | | |
CP17  | 14. Jul 2025, 06:27 |
#2874
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| No IG
| Offline | | |
Dzega  | 14. Jul 2025, 09:33 |
#2875
|
|  Kopš: 13. May 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 712
Braucu ar: 333 & 3333
| Ja par alfām, tad tīri informatīvi, lai vēl kāds neiegrābjas. Nobraucu gadu ar Stelvio 500 zs versiju.
Kopumā sūds pēdējais. Patika dizains no ārpuses, ļoti smuki diski, motora skaņa Race režīmā stngrākā slodzē. Tas laikam arī viss.
Gaita švaka, pārāk drebelīga, nevajadzīgi cieta, pa nelīdzenumiem mašīna netiek galā un sāk lēkāt. Stūre pilnīgi “tukša”, nekāda feedback. Īsa reika, ikdienas braukšanā tas traucē, visu laiku baigi jāstūrē. Salona apdare štrunts pa to naudu, multimedia vienkārši briesmīga. Ātrumpārslēga roktura ražošas izmaksas apmēram 46 eur centi - taisīts no lētākās un vieglākas plastmasas, grabinās un ļurkājas, mani tas izteikti kaitināja. Izpūtēja skaņa parādās tikai
race režīmā. Ieslēdzot race režīmu auto kļūst par rwd, atslēdzas pretizslīdēšana un nevar ieslēgt kruīza kontroli - lielisks risinājums priekš ātrā suv.
Mašīnai kopumā absolūti nav premium mašīnas sajūta, nav sajūta, ka nopirkts kaut kas īpašs. Degvielas patēriņš zem 17l nekad nebija, parasti bija pāri 20l. Salīdzinājumam tieši šis auto bija vienlaicīgi ar m5 f90, kam patēriņš bija nesalīdzināmi mazāks pie vienādiem braukšanas nosacījumiem.
Pārdot bija ļoti sarežģīti, neskatoties uz to, ka izliku kā tobrīd lētāko mašīna eiropā par nesistu, nesamocītu auto. Nopirka cilvēks, kurš saskatījies Clarksonu, ka katram savā dzīvē jāpamocās ar kādu alfu.
----------------- carcloud.lv | Offline | | |
smudo  | 14. Jul 2025, 09:45 |
#2876
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3974
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
| Tas Ferrari ir jau pasen Latvijā - tika restaurēts LV un 2017. gadā reģistrēts. Pēc CSDD datiem kopš reģistrācijas nobraucis šajos gados jau nepilnus 4 k km. | Offline | | |
|
romizz | 14. Jul 2025, 09:51 |
#2877
|
|  Kopš: 27. Jan 2008
No: Madona
Ziņojumi: 4316
Braucu ar: VAG
|
14 Jul 2025, 09:33:18 @Dzega rakstīja:
Ja par alfām, tad tīri informatīvi, lai vēl kāds neiegrābjas. Nobraucu gadu ar Stelvio 500 zs versiju.
Kopumā sūds pēdējais. Patika dizains no ārpuses, ļoti smuki diski, motora skaņa Race režīmā stngrākā slodzē. Tas laikam arī viss.
Gaita švaka, pārāk drebelīga, nevajadzīgi cieta, pa nelīdzenumiem mašīna netiek galā un sāk lēkāt. Stūre pilnīgi “tukša”, nekāda feedback. Īsa reika, ikdienas braukšanā tas traucē, visu laiku baigi jāstūrē. Salona apdare štrunts pa to naudu, multimedia vienkārši briesmīga. Ātrumpārslēga roktura ražošas izmaksas apmēram 46 eur centi - taisīts no lētākās un vieglākas plastmasas, grabinās un ļurkājas, mani tas izteikti kaitināja. Izpūtēja skaņa parādās tikai
race režīmā. Ieslēdzot race režīmu auto kļūst par rwd, atslēdzas pretizslīdēšana un nevar ieslēgt kruīza kontroli - lielisks risinājums priekš ātrā suv.
Mašīnai kopumā absolūti nav premium mašīnas sajūta, nav sajūta, ka nopirkts kaut kas īpašs. Degvielas patēriņš zem 17l nekad nebija, parasti bija pāri 20l. Salīdzinājumam tieši šis auto bija vienlaicīgi ar m5 f90, kam patēriņš bija nesalīdzināmi mazāks pie vienādiem braukšanas nosacījumiem.
Pārdot bija ļoti sarežģīti, neskatoties uz to, ka izliku kā tobrīd lētāko mašīna eiropā par nesistu, nesamocītu auto. Nopirka cilvēks, kurš saskatījies Clarksonu, ka katram savā dzīvē jāpamocās ar kādu alfu.
Es pabraucu ar jaunu Stelvio Veloce, nu tas auto priekš tās naudas ir pilnīgs S... Kā jau tu teici, multimedia, ergonomika, apdare, braukšana (kaut vai kā automātiskās gaismas vai krūizs strādā). Tam vienīgā labā īpašība ir izskats. Pārējais viss ir šausamas par to naudu, ja salīdzina ar Vācu mašīnām. | Offline | | |
smudo  | 14. Jul 2025, 09:57 |
#2878
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3974
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
14 Jul 2025, 09:33:18 @Dzega rakstīja:
Ja par alfām, tad tīri informatīvi, lai vēl kāds neiegrābjas. Nobraucu gadu ar Stelvio 500 zs versiju.
Kopumā sūds pēdējais. Patika dizains no ārpuses, ļoti smuki diski, motora skaņa Race režīmā stngrākā slodzē. Tas laikam arī viss.
Gaita švaka, pārāk drebelīga, nevajadzīgi cieta, pa nelīdzenumiem mašīna netiek galā un sāk lēkāt. Stūre pilnīgi “tukša”, nekāda feedback. Īsa reika, ikdienas braukšanā tas traucē, visu laiku baigi jāstūrē. Salona apdare štrunts pa to naudu, multimedia vienkārši briesmīga. Ātrumpārslēga roktura ražošas izmaksas apmēram 46 eur centi - taisīts no lētākās un vieglākas plastmasas, grabinās un ļurkājas, mani tas izteikti kaitināja. Izpūtēja skaņa parādās tikai
race režīmā. Ieslēdzot race režīmu auto kļūst par rwd, atslēdzas pretizslīdēšana un nevar ieslēgt kruīza kontroli - lielisks risinājums priekš ātrā suv.
Mašīnai kopumā absolūti nav premium mašīnas sajūta, nav sajūta, ka nopirkts kaut kas īpašs. Degvielas patēriņš zem 17l nekad nebija, parasti bija pāri 20l. Salīdzinājumam tieši šis auto bija vienlaicīgi ar m5 f90, kam patēriņš bija nesalīdzināmi mazāks pie vienādiem braukšanas nosacījumiem.
Pārdot bija ļoti sarežģīti, neskatoties uz to, ka izliku kā tobrīd lētāko mašīna eiropā par nesistu, nesamocītu auto. Nopirka cilvēks, kurš saskatījies Clarksonu, ka katram savā dzīvē jāpamocās ar kādu alfu.
Diezgan skarbs review - vizuāli arī patīk tie auto, bet tā kā neesmu SUV fans, tad pirms kāda laika apsvēru lietotu GIULIA QUADRIFOGLIO, bet nopirku 540ix LCI un nočipoju. Standartā arī skaņa nekāda, bet to visu var viegli labot. Apsvēru arī F90 LCI vai G30 M550i, bet nedaudz raustos no N63/S63, lai gan pēdējās dzinēja uzlabotās versijas esot uzticamākas. Viens paziņa ar F90 CS pieredzi LV teica, ka ikdienai pa Rīgu tā piekare arī neesot ļoti patīkama vs M550i. | Offline | | |
kkas | 14. Jul 2025, 12:42 |
#2879
|
|  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9891
Braucu ar: Alfu
| ātrumpārslēga rokturis ir BMW ražojums.
man ir parastais darba ļaužu 2.2D Stelvio un īsā stūre ar nosacīti cieto piekari ir tas kas man viņā nenormāli patīk. 
| Offline | | |
Dzega  | 14. Jul 2025, 20:05 |
#2880
|
|  Kopš: 13. May 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 712
Braucu ar: 333 & 3333
| Alfai tas rokturis ir kā Temu versija par bmw rokturi. Ja tā būtu bardačoka poga, neko neteiktu. Bet ātrumpārslēgu tomēr ir jāgrābsta katrā braucienā.
Es varu pateikt godīgi, ka gulia ar 2.2d man arī tīri labi patika. Tādu varēja nopirkt lēti un par tādu naudu likās galīgi ok. Bet tās daudzirgspēku alfas nav lētas. Izvērtējot mašīnu jāņem vērā cenas/kvalitātes/snieguma attiecību. Nevar tā alfa konkurēt ar M bmw, RS audi vai AMG mercedes. Nevienā parametrā. Viena lieta ir būt youtube guru un pēc testa 5h garumā gudri stāstīt, ka nopirkt alfu ir interesanti un vajag būt citādam. Bet ja būtu no maciņa jāizvelk sava nauda, droši vien dziedātu citu dziesmu.
----------------- carcloud.lv | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|