Online

Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Srakans
27. Sep 2010, 11:27 #2501

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


27 Sep 2010, 09:11:26 yanks rakstīja:

26 Sep 2010, 23:09:43 yanks rakstīja:
kāds man var izstāstīt kādu īsti metināmo aparātu vajag lai metinātu auto bleķus? saimniecībā ir padomju laiku 3fāzīgais elektrodu metināmais kuru tuvumā nevienam plānam bleķim nevar rādīt ir arī viens vienfāzīgais aparārs ar elektrodiem, bet arī ar to nogriezhot cik maz vien iespējams baigi viegli caurumus 2mm biezā bleķjī izdedzināt. es kko nemāku vai nepareizus elektrodus lietoju? apgaaismojat mani.



Tad pamēģini 2mm elektrodus. Ja tad nesanāk, tad ir cilvēki kuriem nesanāk
Offline
Driver
27. Sep 2010, 11:35 #2502

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

varbut labak pamegini pusautomatu
metinat ar elektrodu tik planu blekji un pietam vel auto nav prata darbs.

27 Sep 2010, 11:27:21 Srakans rakstīja:

27 Sep 2010, 09:11:26 yanks rakstīja:

26 Sep 2010, 23:09:43 yanks rakstīja:
kāds man var izstāstīt kādu īsti metināmo aparātu vajag lai metinātu auto bleķus? saimniecībā ir padomju laiku 3fāzīgais elektrodu metināmais kuru tuvumā nevienam plānam bleķim nevar rādīt ir arī viens vienfāzīgais aparārs ar elektrodiem, bet arī ar to nogriezhot cik maz vien iespējams baigi viegli caurumus 2mm biezā bleķjī izdedzināt. es kko nemāku vai nepareizus elektrodus lietoju? apgaaismojat mani.



Tad pamēģini 2mm elektrodus. Ja tad nesanāk, tad ir cilvēki kuriem nesanāk


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
us
27. Sep 2010, 13:50 #2503

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5184

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Ar elektrodiem ir baigi jāpiešaujas, bet sametināt var. Ākstoties ar svarku esmu atklājis to, ka elektrodu vajag uzkarsēt un tad ir vieglāk metināt plānos bleķus. Respektīvi, piemetam massu pie kāda bleķa gabala un pašvirkstinam ar elektrodu pa to, tiklīdz elektrodam gals paliek sarkans, tā metam massu atpakaļ pie mašīnas un mēģinam kko sametināt

Bet nu ar pusautomātu ir stipri vienkāršāka tā lieta
Offline
patric
27. Sep 2010, 14:13 #2504

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:


27 Sep 2010, 13:58:26 yanks rakstīja:
a uz cik lētiem/dārgiem metināmiem aparātiem(kādas firmas?) ieteiksiet skatīties? ņemot vērā to ka man vajag tieši priekš plāniem bleķiem un tikai savām vajadzībām nevis servisam. biezajiem bleķiem kā jau minēju aparāti ir jau gana

PM juuzerim OX - shameejais iedos kontaktus kur izgatavo/pieaago pusautomaatus katra vajadziibaam - cenas itkaa nebija lielas
Offline
eposs
27. Sep 2010, 14:59 #2505

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 610

Braucu ar:

mainot vārstu vāka blīvi secināju,ka viena indukcene ir tāda kā nedaudz apdegusi,cilindrs strādā!cik slikti tas ir,uzreiz mainīt? m52b23
Offline
DM101
27. Sep 2010, 15:15 #2506

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:


27 Sep 2010, 14:59:13 eposs rakstīja:
mainot vārstu vāka blīvi secināju,ka viena indukcene ir tāda kā nedaudz apdegusi,cilindrs strādā!cik slikti tas ir,uzreiz mainīt? m52b23


apdegusho vietu ar asu nazi/skalpeli izkasi aaraa. notiiri, attauko, aizpildi ar 2komponentu epoksiidu.
ja neko nedariisi - driiz caursitiits taa, ka pazudiis aizdedze, nokausi lamdu, katalizatoru [ja taads veel ir]
Offline
eposs
27. Sep 2010, 15:22 #2507

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 610

Braucu ar:


27 Sep 2010, 15:15:24 DM101 rakstīja:

27 Sep 2010, 14:59:13 eposs rakstīja:
mainot vārstu vāka blīvi secināju,ka viena indukcene ir tāda kā nedaudz apdegusi,cilindrs strādā!cik slikti tas ir,uzreiz mainīt? m52b23


apdegusho vietu ar asu nazi/skalpeli izkasi aaraa. notiiri, attauko, aizpildi ar 2komponentu epoksiidu.
ja neko nedariisi - driiz caursitiits taa, ka pazudiis aizdedze, nokausi lamdu, katalizatoru [ja taads veel ir]


paldies par padomu!
Offline
oose
27. Sep 2010, 16:23 #2508

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

Ir kāds reāli saskāries ar šāda štrunta uzstādīšanu tdi motoriem ? čips vai hz kas
Ir vispār jēga no tāda ?
Offline
oose
27. Sep 2010, 16:28 #2509

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

Un vispār, powerā ir kāds čipošanas guru ?
Offline
Srakans
27. Sep 2010, 16:29 #2510

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

INC
Offline
ovelis
27. Sep 2010, 20:29 #2511

Kopš: 10. Apr 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 832

Braucu ar: BD4

Sveiki. Varētu kāds pateikt kā vizuāli atšķirt BMW e36 323i (170) dzinēju no 328i (193) dzinēja. Priekš manis viņi vizuāli abi liekas vienādi. Apgaismojat mani.
Vienkārši vēlos pirkt 328i un baildes, ka kāds neiesmērē 323i motoru.

[ Šo ziņu laboja ovelis, 27 Sep 2010, 20:32:08 ]

Offline
Piparss
27. Sep 2010, 20:31 #2512

Kopš: 29. Aug 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: VOLVO D5


27 Sep 2010, 16:28:05 oose rakstīja:
Un vispār, powerā ir kāds čipošanas guru ?
Psih-arno arrii
Offline
Zinchux
27. Sep 2010, 20:35 #2513

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.


27 Sep 2010, 20:29:21 ovelis rakstīja:
Sveiki. Varētu kāds pateikt kā vizuāli atšķirt BMW 323i dzinēju no 328i dzinēja. Priekš manis viņi vizuāli abi liekas vienādi. Apgaismojat mani.
Vienkārši vēlos pirkt 328i un baildes, ka kāds neiesmērē 323i motoru.

Pirmais, kas man nāk prātā ir izplūdes sistēma. 323 no izplūdes kolektora iziet divas trubas un savienojas vienā jau pirms vidējā bunduļa. 328 ir visu laiku divas trubas līdz pašam galam, kā arī līdz ar to ir divas lambda zondes. Tas ir gadījumā, ja tur nekas nav savstarpēji mainīts un ķīmiķots.

[ Šo ziņu laboja Zinchux, 27 Sep 2010, 20:35:56 ]

Offline
ovelis
27. Sep 2010, 20:39 #2514

Kopš: 10. Apr 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 832

Braucu ar: BD4


27 Sep 2010, 20:35:24 Zinchux rakstīja:

27 Sep 2010, 20:29:21 ovelis rakstīja:
Sveiki. Varētu kāds pateikt kā vizuāli atšķirt BMW 323i dzinēju no 328i dzinēja. Priekš manis viņi vizuāli abi liekas vienādi. Apgaismojat mani.
Vienkārši vēlos pirkt 328i un baildes, ka kāds neiesmērē 323i motoru.

Pirmais, kas man nāk prātā ir izplūdes sistēma. 323 no izplūdes kolektora iziet divas trubas un savienojas vienā jau pirms vidējā bunduļa. 328 ir visu laiku divas trubas līdz pašam galam, kā arī līdz ar to ir divas lambda zondes. Tas ir gadījumā, ja tur nekas nav savstarpēji mainīts un ķīmiķots.

Bet nelienot apakšā zem mašīnas atšķirību NAV?
Offline
EdgarsH
27. Sep 2010, 21:09 #2515

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 59

Braucu ar: mašīnu

varbuut kaadam ir padoms, lieta taada ka bmw e36 kupejas salonam ir atlupis valjaa jumta audums, bija doma meegjionaat nopirkt vnk citu to izolaacijas matreaalu ar visu audumu, bet nevar tik viegli sadabut, takaa jaameegjina buus liimeet pasham klaat to audumu pie taa parlona vai kas tas par izolaacijas matreaalu.. varbuut kaads var ieteikt kaadu liimi lietot!!! negribas nezinot pieliimeet ar kautko suudiigu un visu sachakareet veel vairaak.
Offline
oose
27. Sep 2010, 21:12 #2516

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:


27 Sep 2010, 21:09:05 EdgarsH rakstīja:
varbuut kaadam ir padoms, lieta taada ka bmw e36 kupejas salonam ir atlupis valjaa jumta audums, bija doma meegjionaat nopirkt vnk citu to izolaacijas matreaalu ar visu audumu, bet nevar tik viegli sadabut, takaa jaameegjina buus liimeet pasham klaat to audumu pie taa parlona vai kas tas par izolaacijas matreaalu.. varbuut kaads var ieteikt kaadu liimi lietot!!! negribas nezinot pieliimeet ar kautko suudiigu un visu sachakareet veel vairaak.

iekš e36 tāds pasākums nav veikts, bet vadoties pēc tā, kā tas noticis citos auto, nekas labs tur nesanāk... ja vnk ikdienas spainis savas pakaļas vizināšanai tādā kvalitātē var, bet ja tā, acu priecēšanai tad diez vai...
Offline
mozais
27. Sep 2010, 21:13 #2517

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d

kāds var pateikt, kas par vainu, ka kondicioniera sūknim kaut kas čīkst?
Offline
Browning
27. Sep 2010, 21:15 #2518

Kopš: 11. Jan 2010

Ziņojumi: 230

Braucu ar:

Nekadi neizdodas atrast adresi, kur iesitot auto numuru, paradija taa marku un gada nodevas ciparu, vai kkadu citu ciparu. Kads var palidzet?
Offline
Zinchux
27. Sep 2010, 21:16 #2519

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.


27 Sep 2010, 21:15:56 Browning rakstīja:
Nekadi neizdodas atrast adresi, kur iesitot auto numuru, paradija taa marku un gada nodevas ciparu, vai kkadu citu ciparu. Kads var palidzet?

http://e.csdd.lv
Offline
oose
27. Sep 2010, 21:19 #2520

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:


27 Sep 2010, 21:13:38 mozais rakstīja:
kāds var pateikt, kas par vainu, ka kondicioniera sūknim kaut kas čīkst?


gultnis ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo