Online

Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
uldens1
28. Dec 2014, 00:14 #24621

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16735

Braucu ar:


28 Dec 2014, 00:00:53 IngusSeflers rakstīja:

27 Dec 2014, 22:52:38 uldens1 rakstīja:

27 Dec 2014, 18:14:29 IngusSeflers rakstīja:

27 Dec 2014, 16:38:11 ATB rakstīja:
Es mazliet pastudēju netu un sapratu, ka nav vienota viedokļa.

Mīnusos eļļa paliek biezāka, līdz ar to tik labi neeļļo motoru. No vienas puses ir tas ko IngusSeflers rakstīja, ka ZEM slodzes (pat mazas) taču teorētiski vajadzētu radīties lielākam kaitējumam dzinējam.
Bet tad atkal ir tas, ka man galvā stāv, ka pie tukšgaitas apgriezieniem dzinējam nenotiek pilnvērtīga eļļas cirkulācija (pie kājas, kāda ārā temperatūra - protams, ziemā tas ir trakāk, jo eļļa = biezāka), līdz ar to varētu sanākt, ka mierīgi braucot tas kaitējums dzinējam tomēr ir mazāks.

Mehāniķis pēc izglītības neesmu, tādēļ tas, ko tikko uzrakstīju ir tādas filozofiskas pārdomas.
Tēma ir neizrunājama un ar ļoti daudz viedokļiem
Mans; Cilvēki kuri saka,ka nevajag sildīt, parasti ar auto nebrauc ilgāk kā gadu-divus līdz 100tkm. Tapēc to,ko nodara dzinējam ilgtermiņā, tā arī pa īstam neredz. Cilvēki kuri auto nemaina bieži un brauc virs 100k,tie jau piedomā, jo arī automātiskajām kārbām nav īsti veselīgi pa 'auksto' darboties. Arī manuālim eļļa bieza un slēdzās ar krakšīti... Personīgi es piedevas izmantoju un zinu točna,ka sliktāk no tā nepaliks,ne kārbai, ne motoram
Interesants Video Testiņš saprotamā valodā!
testiņš suds,domats majsaimniecem:lohatrons pilnigakais:
Es negribu piesārņot ēteru un mēģināt kko pierādīt,bet konkrētais ražotajs ir labs Vecu no sūda neizvelk,bet jaunam stipri pagarina mūžu
http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=1...art=2400#1907397
palasi ko lietotajs niere(eļļu specialists)raksta pa visadam piedevam un ne tikai,ļoti izglitojoši,ja pec tam vel ticesi kosmodiska reklamam tad pats vainigs
Offline
IngusSeflers
28. Dec 2014, 00:32 #24622

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


28 Dec 2014, 00:14:58 uldens1 rakstīja:

28 Dec 2014, 00:00:53 IngusSeflers rakstīja:

27 Dec 2014, 22:52:38 uldens1 rakstīja:

27 Dec 2014, 18:14:29 IngusSeflers rakstīja:

27 Dec 2014, 16:38:11 ATB rakstīja:
Es mazliet pastudēju netu un sapratu, ka nav vienota viedokļa.

Mīnusos eļļa paliek biezāka, līdz ar to tik labi neeļļo motoru. No vienas puses ir tas ko IngusSeflers rakstīja, ka ZEM slodzes (pat mazas) taču teorētiski vajadzētu radīties lielākam kaitējumam dzinējam.
Bet tad atkal ir tas, ka man galvā stāv, ka pie tukšgaitas apgriezieniem dzinējam nenotiek pilnvērtīga eļļas cirkulācija (pie kājas, kāda ārā temperatūra - protams, ziemā tas ir trakāk, jo eļļa = biezāka), līdz ar to varētu sanākt, ka mierīgi braucot tas kaitējums dzinējam tomēr ir mazāks.

Mehāniķis pēc izglītības neesmu, tādēļ tas, ko tikko uzrakstīju ir tādas filozofiskas pārdomas.
Tēma ir neizrunājama un ar ļoti daudz viedokļiem
Mans; Cilvēki kuri saka,ka nevajag sildīt, parasti ar auto nebrauc ilgāk kā gadu-divus līdz 100tkm. Tapēc to,ko nodara dzinējam ilgtermiņā, tā arī pa īstam neredz. Cilvēki kuri auto nemaina bieži un brauc virs 100k,tie jau piedomā, jo arī automātiskajām kārbām nav īsti veselīgi pa 'auksto' darboties. Arī manuālim eļļa bieza un slēdzās ar krakšīti... Personīgi es piedevas izmantoju un zinu točna,ka sliktāk no tā nepaliks,ne kārbai, ne motoram
Interesants Video Testiņš saprotamā valodā!
testiņš suds,domats majsaimniecem:lohatrons pilnigakais:
Es negribu piesārņot ēteru un mēģināt kko pierādīt,bet konkrētais ražotajs ir labs Vecu no sūda neizvelk,bet jaunam stipri pagarina mūžu
http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=1...art=2400#1907397
palasi ko lietotajs niere(eļļu specialists)raksta pa visadam piedevam un ne tikai,ļoti izglitojoši,ja pec tam vel ticesi kosmodiska reklamam tad pats vainigs
Kosmodisks vairāk kā 70 gadus tiek tirgots un nu jau gandrīz 100 valstīs? Tāds labs lohatrons šiem sanācis un neviens vēl tā pa īstam nav viņiem samazinājis pieprasījumu pat ne 'niere'
Ja domā ka es ticu visiem kuriem smukāka reklāma-maldies. Nemācēšu tev pastastīt par cinkiem un fosforiem kā Niere, bet dzīvē redzu eļļas kvalitāti pie maiņas,tas krāsu un protams detaļu NEnodilumu.
Katram savs tirdziņs ir tuvāks! Ko gan citu proklamēt eļļu pārdevējiem, to kad eļļa pa lielamm ir sūds un bez piedevas viņa jāmaina biežāk?
Offline
IngusSeflers
28. Dec 2014, 00:33 #24623

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


28 Dec 2014, 00:07:39 Driver rakstīja:

28 Dec 2014, 00:03:26 IngusSeflers rakstīja:

27 Dec 2014, 22:33:26 Driver rakstīja:
sildit uz vietas ir bezjedzigi, tikvien kaa pieslidit salonu ir ieguvums.
Vaitad salonu silda kas cits? Ja siltu sāk pūst,tātad dzinējs jau silts

nu 2.janvari uz poham, kad ara -25 gribas iekapt silta salona, bet ir individi, kas ari 13. septembri silda 8min, lai brauktu 4.
nu indivīdi ir visur!
Offline
uldens1
28. Dec 2014, 00:45 #24624

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16735

Braucu ar:


28 Dec 2014, 00:32:34 IngusSeflers rakstīja:

28 Dec 2014, 00:14:58 uldens1 rakstīja:

28 Dec 2014, 00:00:53 IngusSeflers rakstīja:

27 Dec 2014, 22:52:38 uldens1 rakstīja:

27 Dec 2014, 18:14:29 IngusSeflers rakstīja:

27 Dec 2014, 16:38:11 ATB rakstīja:
Es mazliet pastudēju netu un sapratu, ka nav vienota viedokļa.

Mīnusos eļļa paliek biezāka, līdz ar to tik labi neeļļo motoru. No vienas puses ir tas ko IngusSeflers rakstīja, ka ZEM slodzes (pat mazas) taču teorētiski vajadzētu radīties lielākam kaitējumam dzinējam.
Bet tad atkal ir tas, ka man galvā stāv, ka pie tukšgaitas apgriezieniem dzinējam nenotiek pilnvērtīga eļļas cirkulācija (pie kājas, kāda ārā temperatūra - protams, ziemā tas ir trakāk, jo eļļa = biezāka), līdz ar to varētu sanākt, ka mierīgi braucot tas kaitējums dzinējam tomēr ir mazāks.

Mehāniķis pēc izglītības neesmu, tādēļ tas, ko tikko uzrakstīju ir tādas filozofiskas pārdomas.
Tēma ir neizrunājama un ar ļoti daudz viedokļiem
Mans; Cilvēki kuri saka,ka nevajag sildīt, parasti ar auto nebrauc ilgāk kā gadu-divus līdz 100tkm. Tapēc to,ko nodara dzinējam ilgtermiņā, tā arī pa īstam neredz. Cilvēki kuri auto nemaina bieži un brauc virs 100k,tie jau piedomā, jo arī automātiskajām kārbām nav īsti veselīgi pa 'auksto' darboties. Arī manuālim eļļa bieza un slēdzās ar krakšīti... Personīgi es piedevas izmantoju un zinu točna,ka sliktāk no tā nepaliks,ne kārbai, ne motoram
Interesants Video Testiņš saprotamā valodā!
testiņš suds,domats majsaimniecem:lohatrons pilnigakais:
Es negribu piesārņot ēteru un mēģināt kko pierādīt,bet konkrētais ražotajs ir labs Vecu no sūda neizvelk,bet jaunam stipri pagarina mūžu
http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=1...art=2400#1907397
palasi ko lietotajs niere(eļļu specialists)raksta pa visadam piedevam un ne tikai,ļoti izglitojoši,ja pec tam vel ticesi kosmodiska reklamam tad pats vainigs
Kosmodisks vairāk kā 70 gadus tiek tirgots un nu jau gandrīz 100 valstīs? Tāds labs lohatrons šiem sanācis un neviens vēl tā pa īstam nav viņiem samazinājis pieprasījumu pat ne 'niere'
Ja domā ka es ticu visiem kuriem smukāka reklāma-maldies. Nemācēšu tev pastastīt par cinkiem un fosforiem kā Niere, bet dzīvē redzu eļļas kvalitāti pie maiņas,tas krāsu un protams detaļu NEnodilumu.
Katram savs tirdziņs ir tuvāks! Ko gan citu proklamēt eļļu pārdevējiem, to kad eļļa pa lielamm ir sūds un bez piedevas viņa jāmaina biežāk?
vins jau gan nav pardevejs,palasi ar ko tas cilveks nodarbojās,tur pat ir rakstits kapec eļļa nedrikst but tira pec nolietošanās palasi,tur pa vienu vakaru nemaz nevar izlasit,zinašanas vienmer noder jo subjektivais viedoklis bez taustamiem faktiem ir tas pats kas viena tante teica

[ Šo ziņu laboja uldens1, 28 Dec 2014, 00:46:27 ]

Offline
Driver
28. Dec 2014, 00:49 #24625

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

kosmodisku vajadzetu tirgot vienigi kopa ar andropeni, tas noteikti vairakas x palielinatu abu produktu pardoshanas apjomus kopa njemot!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Lala
28. Dec 2014, 00:54 #24626

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3424

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Klau eļļu piedevu speci, kur savirzi labāk taisīt Rīgā?
Pie reizes vajag arī bleķa disku nedaudz paklapēt un nobalansēt no jauna.
Offline
IngusSeflers
28. Dec 2014, 00:59 #24627

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


28 Dec 2014, 00:45:52 uldens1 rakstīja:

28 Dec 2014, 00:32:34 IngusSeflers rakstīja:

28 Dec 2014, 00:14:58 uldens1 rakstīja:

28 Dec 2014, 00:00:53 IngusSeflers rakstīja:

27 Dec 2014, 22:52:38 uldens1 rakstīja:

27 Dec 2014, 18:14:29 IngusSeflers rakstīja:

27 Dec 2014, 16:38:11 ATB rakstīja:
Es mazliet pastudēju netu un sapratu, ka nav vienota viedokļa.

Mīnusos eļļa paliek biezāka, līdz ar to tik labi neeļļo motoru. No vienas puses ir tas ko IngusSeflers rakstīja, ka ZEM slodzes (pat mazas) taču teorētiski vajadzētu radīties lielākam kaitējumam dzinējam.
Bet tad atkal ir tas, ka man galvā stāv, ka pie tukšgaitas apgriezieniem dzinējam nenotiek pilnvērtīga eļļas cirkulācija (pie kājas, kāda ārā temperatūra - protams, ziemā tas ir trakāk, jo eļļa = biezāka), līdz ar to varētu sanākt, ka mierīgi braucot tas kaitējums dzinējam tomēr ir mazāks.

Mehāniķis pēc izglītības neesmu, tādēļ tas, ko tikko uzrakstīju ir tādas filozofiskas pārdomas.
Tēma ir neizrunājama un ar ļoti daudz viedokļiem
Mans; Cilvēki kuri saka,ka nevajag sildīt, parasti ar auto nebrauc ilgāk kā gadu-divus līdz 100tkm. Tapēc to,ko nodara dzinējam ilgtermiņā, tā arī pa īstam neredz. Cilvēki kuri auto nemaina bieži un brauc virs 100k,tie jau piedomā, jo arī automātiskajām kārbām nav īsti veselīgi pa 'auksto' darboties. Arī manuālim eļļa bieza un slēdzās ar krakšīti... Personīgi es piedevas izmantoju un zinu točna,ka sliktāk no tā nepaliks,ne kārbai, ne motoram
Interesants Video Testiņš saprotamā valodā!
testiņš suds,domats majsaimniecem:lohatrons pilnigakais:
Es negribu piesārņot ēteru un mēģināt kko pierādīt,bet konkrētais ražotajs ir labs Vecu no sūda neizvelk,bet jaunam stipri pagarina mūžu
http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=1...art=2400#1907397
palasi ko lietotajs niere(eļļu specialists)raksta pa visadam piedevam un ne tikai,ļoti izglitojoši,ja pec tam vel ticesi kosmodiska reklamam tad pats vainigs
Kosmodisks vairāk kā 70 gadus tiek tirgots un nu jau gandrīz 100 valstīs? Tāds labs lohatrons šiem sanācis un neviens vēl tā pa īstam nav viņiem samazinājis pieprasījumu pat ne 'niere'
Ja domā ka es ticu visiem kuriem smukāka reklāma-maldies. Nemācēšu tev pastastīt par cinkiem un fosforiem kā Niere, bet dzīvē redzu eļļas kvalitāti pie maiņas,tas krāsu un protams detaļu NEnodilumu.
Katram savs tirdziņs ir tuvāks! Ko gan citu proklamēt eļļu pārdevējiem, to kad eļļa pa lielamm ir sūds un bez piedevas viņa jāmaina biežāk?
vins jau gan nav pardevejs,palasi ar ko tas cilveks nodarbojās,tur pat ir rakstits kapec eļļa nedrikst but tira pec nolietošanās palasi,tur pa vienu vakaru nemaz nevar izlasit,zinašanas vienmer noder jo subjektivais viedoklis bez taustamiem faktiem ir tas pats kas viena tante teica
Diskusijas sākumā pieminēju to,ka tēma ir neizrunājama
Arī to,kad ikdienā sastopos ar taustāmiem pierādījumiem...takā nebūs gan viena tante teica, bet gan divas un abam bija taisnība
Offline
Atonioo
28. Dec 2014, 01:00 #24628

Kopš: 04. Mar 2010

Ziņojumi: 1469

Braucu ar:

manās acīs, jo melnāka un netīrāka nāk arā, tas pie normāla intervāla maiņas, tikai rāda ka eļļa strādā. Protams, ja nenāk līdzi punķi un skaidiņas


P.S
un eļļa nav tas kas atrisina vai novērš problēmu vai cēloņus

[ Šo ziņu laboja Atonioo, 28 Dec 2014, 01:03:02 ]

Offline
uldens1
28. Dec 2014, 01:06 #24629

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16735

Braucu ar:


28 Dec 2014, 00:59:39 IngusSeflers rakstīja:

28 Dec 2014, 00:45:52 uldens1 rakstīja:

28 Dec 2014, 00:32:34 IngusSeflers rakstīja:

28 Dec 2014, 00:14:58 uldens1 rakstīja:

28 Dec 2014, 00:00:53 IngusSeflers rakstīja:

27 Dec 2014, 22:52:38 uldens1 rakstīja:

27 Dec 2014, 18:14:29 IngusSeflers rakstīja:

27 Dec 2014, 16:38:11 ATB rakstīja:
Es mazliet pastudēju netu un sapratu, ka nav vienota viedokļa.

Mīnusos eļļa paliek biezāka, līdz ar to tik labi neeļļo motoru. No vienas puses ir tas ko IngusSeflers rakstīja, ka ZEM slodzes (pat mazas) taču teorētiski vajadzētu radīties lielākam kaitējumam dzinējam.
Bet tad atkal ir tas, ka man galvā stāv, ka pie tukšgaitas apgriezieniem dzinējam nenotiek pilnvērtīga eļļas cirkulācija (pie kājas, kāda ārā temperatūra - protams, ziemā tas ir trakāk, jo eļļa = biezāka), līdz ar to varētu sanākt, ka mierīgi braucot tas kaitējums dzinējam tomēr ir mazāks.

Mehāniķis pēc izglītības neesmu, tādēļ tas, ko tikko uzrakstīju ir tādas filozofiskas pārdomas.
Tēma ir neizrunājama un ar ļoti daudz viedokļiem
Mans; Cilvēki kuri saka,ka nevajag sildīt, parasti ar auto nebrauc ilgāk kā gadu-divus līdz 100tkm. Tapēc to,ko nodara dzinējam ilgtermiņā, tā arī pa īstam neredz. Cilvēki kuri auto nemaina bieži un brauc virs 100k,tie jau piedomā, jo arī automātiskajām kārbām nav īsti veselīgi pa 'auksto' darboties. Arī manuālim eļļa bieza un slēdzās ar krakšīti... Personīgi es piedevas izmantoju un zinu točna,ka sliktāk no tā nepaliks,ne kārbai, ne motoram
Interesants Video Testiņš saprotamā valodā!
testiņš suds,domats majsaimniecem:lohatrons pilnigakais:
Es negribu piesārņot ēteru un mēģināt kko pierādīt,bet konkrētais ražotajs ir labs Vecu no sūda neizvelk,bet jaunam stipri pagarina mūžu
http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=1...art=2400#1907397
palasi ko lietotajs niere(eļļu specialists)raksta pa visadam piedevam un ne tikai,ļoti izglitojoši,ja pec tam vel ticesi kosmodiska reklamam tad pats vainigs
Kosmodisks vairāk kā 70 gadus tiek tirgots un nu jau gandrīz 100 valstīs? Tāds labs lohatrons šiem sanācis un neviens vēl tā pa īstam nav viņiem samazinājis pieprasījumu pat ne 'niere'
Ja domā ka es ticu visiem kuriem smukāka reklāma-maldies. Nemācēšu tev pastastīt par cinkiem un fosforiem kā Niere, bet dzīvē redzu eļļas kvalitāti pie maiņas,tas krāsu un protams detaļu NEnodilumu.
Katram savs tirdziņs ir tuvāks! Ko gan citu proklamēt eļļu pārdevējiem, to kad eļļa pa lielamm ir sūds un bez piedevas viņa jāmaina biežāk?
vins jau gan nav pardevejs,palasi ar ko tas cilveks nodarbojās,tur pat ir rakstits kapec eļļa nedrikst but tira pec nolietošanās palasi,tur pa vienu vakaru nemaz nevar izlasit,zinašanas vienmer noder jo subjektivais viedoklis bez taustamiem faktiem ir tas pats kas viena tante teica
Diskusijas sākumā pieminēju to,ka tēma ir neizrunājama
Arī to,kad ikdienā sastopos ar taustāmiem pierādījumiem...takā nebūs gan viena tante teica, bet gan divas un abam bija taisnība

nu bet tie taustamie pieradijumi ir subjektivi,vinreiz jauc nojataku dzelzi un viss ir slikti,otreiz uz pusi mazak lietotu un ar piedevu un viss pa smuko,Kamer nebus detalizeta labaratoriska analize tikmer tas viss ir pilniga buļļa kaka
Offline
Fandulis
28. Dec 2014, 01:14 #24630

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13761

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Dzirdeeju ka otrabotkaam veic analīzi?
Offline
uldens1
28. Dec 2014, 01:17 #24631

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16735

Braucu ar:


28 Dec 2014, 01:14:48 Fandulis rakstīja:
Dzirdeeju ka otrabotkaam veic analīzi?
jā,motopowera ir sikāk
Offline
Reinholds
28. Dec 2014, 11:31 #24632

Kopš: 07. Dec 2014

Ziņojumi: 439

Braucu ar:

Mācos pareizās tēmas meklēt.

Ķibele ar signalizāciju, nezinu vai dēļ aukstuma vai dēļ sniega, bet aizslēdzot mašīnu, pēc 10 sekundēm sāk mirgot signalizācija, pamirgo, pietiek, miers, atkal pēc brīža pamirgo. Vakar 1x pamirgoja un pietika. Tagad 15 čakarējās, sadusmojos, aizslēdzu ar atslēgu, bez signalizācijas, priecīgs uzeju augšā uz dzīvokli un, huju, pa logu skatos, ka mirgo, bļin. Uzliku mīksto, tagad izskatās, ka beigusi...
Kas varētu viņai traucēt stāvēt? Ko viņa man mēģina pateikt? Vai tas varētu būt, ka sniegs un ledus uz jumta lūku, moš, piespiedis? Diez vai, manuprāt... Idejas, vīri? ;\
Pieļauju, ka stock e36 signalizācija, vismaz pults noteikti...
Offline
sergis15
28. Dec 2014, 11:33 #24633

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12125

Braucu ar: pikapu


28 Dec 2014, 11:31:17 Reinholds rakstīja:
Mācos pareizās tēmas meklēt.

Ķibele ar signalizāciju, nezinu vai dēļ aukstuma vai dēļ sniega, bet aizslēdzot mašīnu, pēc 10 sekundēm sāk mirgot signalizācija, pamirgo, pietiek, miers, atkal pēc brīža pamirgo. Vakar 1x pamirgoja un pietika. Tagad 15 čakarējās, sadusmojos, aizslēdzu ar atslēgu, bez signalizācijas, priecīgs uzeju augšā uz dzīvokli un, huju, pa logu skatos, ka mirgo, bļin. Uzliku mīksto, tagad izskatās, ka beigusi...
Kas varētu viņai traucēt stāvēt? Ko viņa man mēģina pateikt? Vai tas varētu būt, ka sniegs un ledus uz jumta lūku, moš, piespiedis? Diez vai, manuprāt... Idejas, vīri? ;\
Pieļauju, ka stock e36 signalizācija, vismaz pults noteikti...

man tā bija bieži, līdz pievilku normāli klemmes
tik e38

[ Šo ziņu laboja sergis15, 28 Dec 2014, 11:34:13 ]



-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
IngusSeflers
28. Dec 2014, 11:43 #24634

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


28 Dec 2014, 01:06:57 uldens1 rakstīja:

28 Dec 2014, 00:59:39 IngusSeflers rakstīja:

28 Dec 2014, 00:45:52 uldens1 rakstīja:

28 Dec 2014, 00:32:34 IngusSeflers rakstīja:

28 Dec 2014, 00:14:58 uldens1 rakstīja:

28 Dec 2014, 00:00:53 IngusSeflers rakstīja:

27 Dec 2014, 22:52:38 uldens1 rakstīja:

27 Dec 2014, 18:14:29 IngusSeflers rakstīja:

27 Dec 2014, 16:38:11 ATB rakstīja:
Es mazliet pastudēju netu un sapratu, ka nav vienota viedokļa.

Mīnusos eļļa paliek biezāka, līdz ar to tik labi neeļļo motoru. No vienas puses ir tas ko IngusSeflers rakstīja, ka ZEM slodzes (pat mazas) taču teorētiski vajadzētu radīties lielākam kaitējumam dzinējam.
Bet tad atkal ir tas, ka man galvā stāv, ka pie tukšgaitas apgriezieniem dzinējam nenotiek pilnvērtīga eļļas cirkulācija (pie kājas, kāda ārā temperatūra - protams, ziemā tas ir trakāk, jo eļļa = biezāka), līdz ar to varētu sanākt, ka mierīgi braucot tas kaitējums dzinējam tomēr ir mazāks.

Mehāniķis pēc izglītības neesmu, tādēļ tas, ko tikko uzrakstīju ir tādas filozofiskas pārdomas.
Tēma ir neizrunājama un ar ļoti daudz viedokļiem
Mans; Cilvēki kuri saka,ka nevajag sildīt, parasti ar auto nebrauc ilgāk kā gadu-divus līdz 100tkm. Tapēc to,ko nodara dzinējam ilgtermiņā, tā arī pa īstam neredz. Cilvēki kuri auto nemaina bieži un brauc virs 100k,tie jau piedomā, jo arī automātiskajām kārbām nav īsti veselīgi pa 'auksto' darboties. Arī manuālim eļļa bieza un slēdzās ar krakšīti... Personīgi es piedevas izmantoju un zinu točna,ka sliktāk no tā nepaliks,ne kārbai, ne motoram
Interesants Video Testiņš saprotamā valodā!
testiņš suds,domats majsaimniecem:lohatrons pilnigakais:
Es negribu piesārņot ēteru un mēģināt kko pierādīt,bet konkrētais ražotajs ir labs Vecu no sūda neizvelk,bet jaunam stipri pagarina mūžu
http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=1...art=2400#1907397
palasi ko lietotajs niere(eļļu specialists)raksta pa visadam piedevam un ne tikai,ļoti izglitojoši,ja pec tam vel ticesi kosmodiska reklamam tad pats vainigs
Kosmodisks vairāk kā 70 gadus tiek tirgots un nu jau gandrīz 100 valstīs? Tāds labs lohatrons šiem sanācis un neviens vēl tā pa īstam nav viņiem samazinājis pieprasījumu pat ne 'niere'
Ja domā ka es ticu visiem kuriem smukāka reklāma-maldies. Nemācēšu tev pastastīt par cinkiem un fosforiem kā Niere, bet dzīvē redzu eļļas kvalitāti pie maiņas,tas krāsu un protams detaļu NEnodilumu.
Katram savs tirdziņs ir tuvāks! Ko gan citu proklamēt eļļu pārdevējiem, to kad eļļa pa lielamm ir sūds un bez piedevas viņa jāmaina biežāk?
vins jau gan nav pardevejs,palasi ar ko tas cilveks nodarbojās,tur pat ir rakstits kapec eļļa nedrikst but tira pec nolietošanās palasi,tur pa vienu vakaru nemaz nevar izlasit,zinašanas vienmer noder jo subjektivais viedoklis bez taustamiem faktiem ir tas pats kas viena tante teica
Diskusijas sākumā pieminēju to,ka tēma ir neizrunājama
Arī to,kad ikdienā sastopos ar taustāmiem pierādījumiem...takā nebūs gan viena tante teica, bet gan divas un abam bija taisnība

nu bet tie taustamie pieradijumi ir subjektivi,vinreiz jauc nojataku dzelzi un viss ir slikti,otreiz uz pusi mazak lietotu un ar piedevu un viss pa smuko,Kamer nebus detalizeta labaratoriska analize tikmer tas viss ir pilniga buļļa kaka
Tu esi nepārspējams!
Tās analīzes taču IR un rezultāti ir atrodami un apskatāmi pat tīmeklī...bet tev viņus neatrast,jo negribi
Offline
uldens1
28. Dec 2014, 11:53 #24635

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16735

Braucu ar:

nu tas davidoviča tests tak ir lohiem
Offline
zhenka
28. Dec 2014, 12:03 #24636

Kopš: 23. Sep 2008

Ziņojumi: 24

Braucu ar: БТР 520i 24V E34

Labdien! Vai lūdzu kāds varētu palīdzēt ar padomu! Auto BMW e34 mērinstrumentu panelī nerāda dzinēja temperatūru, informācijas joslu un degvielas daudzumu. Ir tā, ka citreiz parāda, tad sāk lakstīt (rāda, nerāda). Kur meklēt zaļo, vai varbūt kāds relejs, kurš drošinātājs par to atbild?
Būšu pateicīgs par palīdzību!
Offline
IngusSeflers
28. Dec 2014, 12:28 #24637

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


28 Dec 2014, 11:53:18 uldens1 rakstīja:
nu tas davidoviča tests tak ir lohiem
Da pričom te davidičšs??? Nu neuztaisies par dumāku kā esi!!!
Vēlviens stāstiņš iz dzīves; Augustā Rotterdams ostā,pirmo reizi savā pastāvēšanas mūžā bija pietauvojies Dockwise piederošs kuģis Vanguard. Dārgākais tāda tipa kuģis pasaulē Tā nu sanācis,ka mans švāģerēns ir 1. kapteiņa palīgs un visas durvis man uz tā bija vaļā
Motortelpa protams bija interesantākais Tajā ir uzstādīti Wartsila dzinēji ar relatīvi jaunu eļļošanas tehnoloģiju, On-line analyzers,kad 'otrabotka' neatbilst normām, tajā lielā daudzumā tiek iemixēta PIEDEVA!!! Kura samazina eļļas patēriņu līdz pat 10% un samazina degvielas patēriņu -4%. Vecīt,tiešām tur visi ir tik lieli lohi un uz 1/4 miljarda vērta kuģa spēlētu 'mythbusters'? Vai varbūt 'niere' nebija informēts par to motoru uzstādīšanu uz tā kuģa,un nepaspēja izteikt savu viedokli? Kā jau pirmīt minēju,lielākā daļa cilvēki kuri lieto tehniku ilgtermiņā saka JĀ piedevām,pārējie uzskata ka tas ir buļļa sūdi,jo tomer tās ir izmaksas un reizēm ne mazas.
Unikālas bildes, iespējams pirmās ar civilo uz tiltiņa un motortelpā!

Offline
Laoshi
28. Dec 2014, 12:36 #24638

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Ok, ja miljardiem vērta kuģa dzinējā (kādu nav daudz pasaulē) lej piedevu, lai tas spec dzinējs labāk rukātu, tad man arī vajag piedevu savā unikālajā labi ja 300 eināri vērtajā padsmitgadīgajā propānu rijošajā vag turbomotorā. Turklāt tieši to pašu, kas tam kuģim, lai būtu visi tie paši benefiti. Obraktas analizatoru arī.

Vēl es esmu dzirdējis, ka lunohodiem esot spec smēre riteņiem, lai tajos apstākļos vispār tur kaut kas kustās. Ingus, Tev nav kāds radinieks kosmosā, mož labāk zina?

Vēl es gaidu reportu par tehnoloģiskajiem risinājumiem šajā iekārtā, es to arī pielietošu --->

Offline
-JUREVICH-
28. Dec 2014, 12:45 #24639

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


27 Dec 2014, 22:43:31 Kaross rakstīja:

27 Dec 2014, 18:05:45 -JUREVICH- rakstīja:

27 Dec 2014, 17:38:38 Fashion rakstīja:
Nevaru īsti saprast vai to EGR ir vēlams noglušīt vai arī tam nav nekāda jēga? M57?
Teorētiski ja noglušīsi neaizdisīsi ieplūdi,bet nebūs caur kurieni nomest ieplūdes spiedienu atmetoties+sūdīgāk dzinējs uzsils!


te nu bišķīt ir nepareizi saprasta EGR darbība. EGR ar ieplūdes spiedienu maza sakarība. Vismaz nekādā veidā tas nav domāts, lai nomestu spiedienu. Uzsilšanai arī maza starpība vai pat nekāda ja strādā abi termostati.
Cik testēti drapaki braucot pēc līknēm kts rāda atmetoties egr ver vaļā uz pilnu klapi,zem slodzes tiek aizvērts lai celtu spiedienu ieplūdē,un noturot konstantus dzinēja apgriezienus tiek droselēts lai atkārtoti sadedzinātu izplūdes gāzes!Ar norubītu egr ilgāk saglabājas spiediens ieplūdē respektīvi radot vevajadzīgu slodzi uz turbīnu inerkuleri utt!
Palabo kā ir pareizi?

Ja ar silšanu ir mazs sakars tad kādēļ pie egr pienākošās izplūdes trubas dzesēšana ir piejūgta mazajam lokam m57 (cik saprotu mazais termostats ir lai novērstu svīšanu un kondensāta nonākšanu ielpūdē)?Piem A3 2.0tdi 2006g radiātors caur kuru plūst izplūdes gāzes uz recirkulāciju respektīvi ieplūdi, mazajā lokā ir virknē tieši pirms apsildes radiātora.
Offline
IngusSeflers
28. Dec 2014, 12:58 #24640

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


28 Dec 2014, 12:36:17 Laoshi rakstīja:
Ok, ja miljardiem vērta kuģa dzinējā (kādu nav daudz pasaulē) lej piedevu, lai tas spec dzinējs labāk rukātu, tad man arī vajag piedevu savā unikālajā labi ja 300 eināri vērtajā padsmitgadīgajā propānu rijošajā vag turbomotorā. Turklāt tieši to pašu, kas tam kuģim, lai būtu visi tie paši benefiti. Obraktas analizatoru arī.

Vēl es esmu dzirdējis, ka lunohodiem esot spec smēre riteņiem, lai tajos apstākļos vispār tur kaut kas kustās. Ingus, Tev nav kāds radinieks kosmosā, mož labāk zina?

Vēl es gaidu reportu par tehnoloģiskajiem risinājumiem šajā iekārtā, es to arī pielietošu --->
Vēl viens!!! Tipiska letiņu dīvanā piržšana, lietas ko nezin un nepazīst,tās automātiski ir buļļa sūdi un nekam neder!!!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo