Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Mixzzz
24. Nov 2016, 15:50 #24521

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2650

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


24 Nov 2016, 15:19:24 @abyss rakstīja:

23 Nov 2016, 22:23:11 @mob7 rakstīja:
Nesanāk atgaisot 523i e39. Mainīju termostatu, tā korpusu, ūdens sūkni, radioatoru. Pēc tā visa mēģināju atgaisot dzesēšanas sistēmu. Cēlu purnu gaisā, skrūvēju vaļā gaisošanas skrūvītes, bet nekā. Motors uzsilst līdz darba temperetūrai, bet visas radiatora caurules aukstas un pa atgaisošanas skrūvēm nāk tvaiks ārā. Siltā gaisa, protams, salonā arī nav. Visādi izmēģināju, bet kā nav tā nav. Kas jādara, lai viņu atgaisotu?


Ja nāk ārā tvaiks, tad kaut kur ir gaiss. Tā kā tā ir noslēgta sistēma gaisam nav kur tikt ārā. Tiek ārā tikai tur, kur Tu izlaid, ja visu mainīji, Tev tur vēl ir pilns ar gaisa burbuļiem, atgaiso kamēr tvaiks beidzas un lej tik klāt antifrīzu
Atskrūvē abas skrūves vaļā, lej tik iekšā tosolu, līdz pa abām skrūvēm nāk ārā. Aiztaisi ciet tās abas skrūves. Nezinu, kā precīzi jādara tālāk, bet es vienmēr daru tā, ka ar trubiņu nosūcu to līmeni līdz aukstā atzīmei, izbraucu ar mašīnu un pēc tam, kad atdziest vienk pārbaudu līmeni vēl vienu reizi.

P.S. Ceru siksnu atpakaļ uzliki
Offline
Driver
24. Nov 2016, 15:58 #24522

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Cik es lasu, tik vienmer nesaprotu, kapec veselam baram cilveku ir problemas atgaisot dzeses sistemu.
Auto purns gaisa jacel, utt.

Kur problema atskruvet gaisosanas skruvi, atskruvet valja korkji, pieliet sistemu pilnu. Iedarbinat dzineju, pieliet vel klat tik, cik iesuca sisuzsk un aizskruvet gaisotaju un korkji.

Kaa ieksha vairs nesuc un kaa radiatora trauka tek regulara maza struklinja, taa var uzskatit, ka ir atgaisots

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
dzuris
24. Nov 2016, 17:00 #24523

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Eu kada lurba naca uz FL 3.0d?
Offline
rekeds
24. Nov 2016, 17:32 #24524

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

11652248906
gt2556v ? ;[
Offline
Kasics
24. Nov 2016, 18:27 #24525

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2495

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


24 Nov 2016, 17:30:50 @AB1304 rakstīja:
Kas nezin, tie nemaz neklabinat gudrus tekstus.

Darbojoties slotas noiet līdz lejai. Izslēdzot paliek šitā. Ir idejas ?
http://bildites.lv/images/uke5m2cq/25572/original.jpeg

Man bij līdzīgi, tikai ieslēdzot viņas apstājās vidū un vairs nekustējās vispār. Paņēmu ar roku un bez jeb kādas pretestības nostūmu viņas līdz lejai un viss atkal aizgāja itkā nekas nebūtu bijis.
Kopš tā laika viss strādā un vairs nav gļukojis. Kar tur bij par vainu hvz.

[ Šo ziņu laboja Kasics, 24 Nov 2016, 18:27:35 ]

Offline
Ridlihs
24. Nov 2016, 18:42 #24526

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


24 Nov 2016, 17:00:59 @dzuris rakstīja:
Eu kada lurba naca uz FL 3.0d?


http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP...p;diagId=11_5224

lai gan īsti nesaprotu ko tu gribi,lai tev atbild
Offline
dzuris
24. Nov 2016, 18:58 #24527

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Viss kartiba, vienkarsi man atdod turbinu no e60 2.5 bet nebija skaidribas kas un ka. Tur bija uzlikta no 3.0D e38 viss gerai, bus lurbo na halavu
Offline
Ridlihs
24. Nov 2016, 19:17 #24528

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

bet ko tu biji iedomājies, ko tev atbildēs kāds?
Offline
dzuris
24. Nov 2016, 19:19 #24529

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

To ko rekeds ieposteja
Offline
dzuris
24. Nov 2016, 19:40 #24530

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


24 Nov 2016, 17:30:50 @AB1304 rakstīja:
Kas nezin, tie nemaz neklabinat gudrus tekstus.

Darbojoties slotas noiet līdz lejai. Izslēdzot paliek šitā. Ir idejas ?
[IMG]http://bildites.lv/images/uke5m2cq/25572/original.jpe



Tu dirsā parautais pediņ, vajadzēja lasīt vakar.
Offline
dzuris
24. Nov 2016, 21:58 #24531

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Atdosu 3 jaunus komplektus ar LED vnz apgaismojumiem prieks universala. Viss plafons kopa. Pretestibas jaielode lai kludas nerauj un nepulse atdosu pret 3kg mandarinu sikajam

Kip sitadi.

[ Šo ziņu laboja dzuris, 24 Nov 2016, 21:59:57 ]

Offline
mob7
24. Nov 2016, 22:43 #24532

Kopš: 17. Nov 2012

Ziņojumi: 130

Braucu ar: e39


24 Nov 2016, 15:50:38 @Mixzzz rakstīja:

24 Nov 2016, 15:19:24 @abyss rakstīja:

23 Nov 2016, 22:23:11 @mob7 rakstīja:
Nesanāk atgaisot 523i e39. Mainīju termostatu, tā korpusu, ūdens sūkni, radioatoru. Pēc tā visa mēģināju atgaisot dzesēšanas sistēmu. Cēlu purnu gaisā, skrūvēju vaļā gaisošanas skrūvītes, bet nekā. Motors uzsilst līdz darba temperetūrai, bet visas radiatora caurules aukstas un pa atgaisošanas skrūvēm nāk tvaiks ārā. Siltā gaisa, protams, salonā arī nav. Visādi izmēģināju, bet kā nav tā nav. Kas jādara, lai viņu atgaisotu?


Ja nāk ārā tvaiks, tad kaut kur ir gaiss. Tā kā tā ir noslēgta sistēma gaisam nav kur tikt ārā. Tiek ārā tikai tur, kur Tu izlaid, ja visu mainīji, Tev tur vēl ir pilns ar gaisa burbuļiem, atgaiso kamēr tvaiks beidzas un lej tik klāt antifrīzu
Atskrūvē abas skrūves vaļā, lej tik iekšā tosolu, līdz pa abām skrūvēm nāk ārā. Aiztaisi ciet tās abas skrūves. Nezinu, kā precīzi jādara tālāk, bet es vienmēr daru tā, ka ar trubiņu nosūcu to līmeni līdz aukstā atzīmei, izbraucu ar mašīnu un pēc tam, kad atdziest vienk pārbaudu līmeni vēl vienu reizi.

P.S. Ceru siksnu atpakaļ uzliki

Šodien tā arī izdarīju. Atskrūvēju tās abas atgaisošanas skrūvītes, pielēju līdz sāka nākt ārā pa turieni tosols. Bet tosols palika virs vajadzīgā līmeņa, domāju, ka to izspiedīs ārā un tādēļ baigi cieši neaizskrūvēju korķīti. Aizskrūvēju tās mazās skrūvītes un darbināju mašīnu. Tad ik pa brīdim paskrūvēju vaļā tās mazās skrūvītes, lai it kā gaiss nāktu ārā, gaiss izgāja, sāka nākt tikai tosols ārā. Pēc kādā brīža motors uzsila un pa pečku jau pūta siltu gaisu. Domāju, ka ir atgaisojies, tad izbraucu kādu gabaliņu un skatos, ka tek tosols tā strauji, gribēju nedaudz atskrūvēt bačoka koršķiti, bet tas ar spiedienu noleca nost un tosols pa zemi. Un tā atkal viss no jauna. Pečka aukstu gaisu pūš, tvaiks nāk pa atgaisošanas skrūvēm. Vēlreiz mēģināt tā pat gaisot? Varbūt man problēmas sagādā tas, ka man ir gāze un caur to reduktoru iet vēl tās dzesēsanas caurules? Nevienam auto nav bijušas šādas problēmas ar gaisošanu.
Offline
edzuss
24. Nov 2016, 22:47 #24533

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 285

Braucu ar: e60, e36/5


24 Nov 2016, 22:43:28 @mob7 rakstīja:

24 Nov 2016, 15:50:38 @Mixzzz rakstīja:

24 Nov 2016, 15:19:24 @abyss rakstīja:

23 Nov 2016, 22:23:11 @mob7 rakstīja:
Nesanāk atgaisot 523i e39. Mainīju termostatu, tā korpusu, ūdens sūkni, radioatoru. Pēc tā visa mēģināju atgaisot dzesēšanas sistēmu. Cēlu purnu gaisā, skrūvēju vaļā gaisošanas skrūvītes, bet nekā. Motors uzsilst līdz darba temperetūrai, bet visas radiatora caurules aukstas un pa atgaisošanas skrūvēm nāk tvaiks ārā. Siltā gaisa, protams, salonā arī nav. Visādi izmēģināju, bet kā nav tā nav. Kas jādara, lai viņu atgaisotu?


Ja nāk ārā tvaiks, tad kaut kur ir gaiss. Tā kā tā ir noslēgta sistēma gaisam nav kur tikt ārā. Tiek ārā tikai tur, kur Tu izlaid, ja visu mainīji, Tev tur vēl ir pilns ar gaisa burbuļiem, atgaiso kamēr tvaiks beidzas un lej tik klāt antifrīzu
Atskrūvē abas skrūves vaļā, lej tik iekšā tosolu, līdz pa abām skrūvēm nāk ārā. Aiztaisi ciet tās abas skrūves. Nezinu, kā precīzi jādara tālāk, bet es vienmēr daru tā, ka ar trubiņu nosūcu to līmeni līdz aukstā atzīmei, izbraucu ar mašīnu un pēc tam, kad atdziest vienk pārbaudu līmeni vēl vienu reizi.

P.S. Ceru siksnu atpakaļ uzliki

Šodien tā arī izdarīju. Atskrūvēju tās abas atgaisošanas skrūvītes, pielēju līdz sāka nākt ārā pa turieni tosols. Bet tosols palika virs vajadzīgā līmeņa, domāju, ka to izspiedīs ārā un tādēļ baigi cieši neaizskrūvēju korķīti. Aizskrūvēju tās mazās skrūvītes un darbināju mašīnu. Tad ik pa brīdim paskrūvēju vaļā tās mazās skrūvītes, lai it kā gaiss nāktu ārā, gaiss izgāja, sāka nākt tikai tosols ārā. Pēc kādā brīža motors uzsila un pa pečku jau pūta siltu gaisu. Domāju, ka ir atgaisojies, tad izbraucu kādu gabaliņu un skatos, ka tek tosols tā strauji, gribēju nedaudz atskrūvēt bačoka koršķiti, bet tas ar spiedienu noleca nost un tosols pa zemi. Un tā atkal viss no jauna. Pečka aukstu gaisu pūš, tvaiks nāk pa atgaisošanas skrūvēm. Vēlreiz mēģināt tā pat gaisot? Varbūt man problēmas sagādā tas, ka man ir gāze un caur to reduktoru iet vēl tās dzesēsanas caurules? Nevienam auto nav bijušas šādas problēmas ar gaisošanu.

Pielej to gāzes reduktoru pilnu ar dzesēšanas šķidrumu un problēmām nevajadzētu būt
Offline
Mixzzz
25. Nov 2016, 02:10 #24534

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2650

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


24 Nov 2016, 22:47:11 @edzuss rakstīja:

24 Nov 2016, 22:43:28 @mob7 rakstīja:

24 Nov 2016, 15:50:38 @Mixzzz rakstīja:

24 Nov 2016, 15:19:24 @abyss rakstīja:

23 Nov 2016, 22:23:11 @mob7 rakstīja:
Nesanāk atgaisot 523i e39. Mainīju termostatu, tā korpusu, ūdens sūkni, radioatoru. Pēc tā visa mēģināju atgaisot dzesēšanas sistēmu. Cēlu purnu gaisā, skrūvēju vaļā gaisošanas skrūvītes, bet nekā. Motors uzsilst līdz darba temperetūrai, bet visas radiatora caurules aukstas un pa atgaisošanas skrūvēm nāk tvaiks ārā. Siltā gaisa, protams, salonā arī nav. Visādi izmēģināju, bet kā nav tā nav. Kas jādara, lai viņu atgaisotu?


Ja nāk ārā tvaiks, tad kaut kur ir gaiss. Tā kā tā ir noslēgta sistēma gaisam nav kur tikt ārā. Tiek ārā tikai tur, kur Tu izlaid, ja visu mainīji, Tev tur vēl ir pilns ar gaisa burbuļiem, atgaiso kamēr tvaiks beidzas un lej tik klāt antifrīzu
Atskrūvē abas skrūves vaļā, lej tik iekšā tosolu, līdz pa abām skrūvēm nāk ārā. Aiztaisi ciet tās abas skrūves. Nezinu, kā precīzi jādara tālāk, bet es vienmēr daru tā, ka ar trubiņu nosūcu to līmeni līdz aukstā atzīmei, izbraucu ar mašīnu un pēc tam, kad atdziest vienk pārbaudu līmeni vēl vienu reizi.

P.S. Ceru siksnu atpakaļ uzliki

Šodien tā arī izdarīju. Atskrūvēju tās abas atgaisošanas skrūvītes, pielēju līdz sāka nākt ārā pa turieni tosols. Bet tosols palika virs vajadzīgā līmeņa, domāju, ka to izspiedīs ārā un tādēļ baigi cieši neaizskrūvēju korķīti. Aizskrūvēju tās mazās skrūvītes un darbināju mašīnu. Tad ik pa brīdim paskrūvēju vaļā tās mazās skrūvītes, lai it kā gaiss nāktu ārā, gaiss izgāja, sāka nākt tikai tosols ārā. Pēc kādā brīža motors uzsila un pa pečku jau pūta siltu gaisu. Domāju, ka ir atgaisojies, tad izbraucu kādu gabaliņu un skatos, ka tek tosols tā strauji, gribēju nedaudz atskrūvēt bačoka koršķiti, bet tas ar spiedienu noleca nost un tosols pa zemi. Un tā atkal viss no jauna. Pečka aukstu gaisu pūš, tvaiks nāk pa atgaisošanas skrūvēm. Vēlreiz mēģināt tā pat gaisot? Varbūt man problēmas sagādā tas, ka man ir gāze un caur to reduktoru iet vēl tās dzesēsanas caurules? Nevienam auto nav bijušas šādas problēmas ar gaisošanu.

Pielej to gāzes reduktoru pilnu ar dzesēšanas šķidrumu un problēmām nevajadzētu būt
Tad kad pielej pilnu to sistēmu, aizskrūvē tos mazos korķus un ar mazu trubiņu nosūc tosolu līdz līmenim. Ceru ka atceries savienoto trauku principu... Un arī izdari to ko teica augstāk, maybe gaiss paliek redaktorā ja hujova uzlikts.
Offline
panzijs
25. Nov 2016, 09:41 #24535

Kopš: 06. Sep 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: e39

Kādiem BMW modeļiem der diski(metāla) ar izmēru 7Jx16H2?
Offline
rekeds
25. Nov 2016, 09:52 #24536

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

ab, sanāca atlocīt slotas?
Offline
Driver
25. Nov 2016, 12:22 #24537

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Nov 2016, 22:43:28 @mob7 rakstīja:

24 Nov 2016, 15:50:38 @Mixzzz rakstīja:

24 Nov 2016, 15:19:24 @abyss rakstīja:

23 Nov 2016, 22:23:11 @mob7 rakstīja:
Nesanāk atgaisot 523i e39. Mainīju termostatu, tā korpusu, ūdens sūkni, radioatoru. Pēc tā visa mēģināju atgaisot dzesēšanas sistēmu. Cēlu purnu gaisā, skrūvēju vaļā gaisošanas skrūvītes, bet nekā. Motors uzsilst līdz darba temperetūrai, bet visas radiatora caurules aukstas un pa atgaisošanas skrūvēm nāk tvaiks ārā. Siltā gaisa, protams, salonā arī nav. Visādi izmēģināju, bet kā nav tā nav. Kas jādara, lai viņu atgaisotu?


Ja nāk ārā tvaiks, tad kaut kur ir gaiss. Tā kā tā ir noslēgta sistēma gaisam nav kur tikt ārā. Tiek ārā tikai tur, kur Tu izlaid, ja visu mainīji, Tev tur vēl ir pilns ar gaisa burbuļiem, atgaiso kamēr tvaiks beidzas un lej tik klāt antifrīzu
Atskrūvē abas skrūves vaļā, lej tik iekšā tosolu, līdz pa abām skrūvēm nāk ārā. Aiztaisi ciet tās abas skrūves. Nezinu, kā precīzi jādara tālāk, bet es vienmēr daru tā, ka ar trubiņu nosūcu to līmeni līdz aukstā atzīmei, izbraucu ar mašīnu un pēc tam, kad atdziest vienk pārbaudu līmeni vēl vienu reizi.

P.S. Ceru siksnu atpakaļ uzliki

Šodien tā arī izdarīju. Atskrūvēju tās abas atgaisošanas skrūvītes, pielēju līdz sāka nākt ārā pa turieni tosols. Bet tosols palika virs vajadzīgā līmeņa, domāju, ka to izspiedīs ārā un tādēļ baigi cieši neaizskrūvēju korķīti. Aizskrūvēju tās mazās skrūvītes un darbināju mašīnu. Tad ik pa brīdim paskrūvēju vaļā tās mazās skrūvītes, lai it kā gaiss nāktu ārā, gaiss izgāja, sāka nākt tikai tosols ārā. Pēc kādā brīža motors uzsila un pa pečku jau pūta siltu gaisu. Domāju, ka ir atgaisojies, tad izbraucu kādu gabaliņu un skatos, ka tek tosols tā strauji, gribēju nedaudz atskrūvēt bačoka koršķiti, bet tas ar spiedienu noleca nost un tosols pa zemi. Un tā atkal viss no jauna. Pečka aukstu gaisu pūš, tvaiks nāk pa atgaisošanas skrūvēm. Vēlreiz mēģināt tā pat gaisot? Varbūt man problēmas sagādā tas, ka man ir gāze un caur to reduktoru iet vēl tās dzesēsanas caurules? Nevienam auto nav bijušas šādas problēmas ar gaisošanu.

Nu un nahujam neaizskruveji korki ciet lidz galam un nahujam sagribeji to atskruvet?

Un jaa, gaaze var pist pratu atgaisojot

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
miklucis
25. Nov 2016, 12:29 #24538

Kopš: 12. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1009

Braucu ar: 330; (. )( .)

Savu pildiju\gaisoju tā.
Pielēju tolsolu pilnu bačoku, ierūcināju un atkal pielēju tosolu. Tad iedevu dzinējam 2000rpm un uzmanīgi ar gaisošanas skrūvi nolaidu gaisu līdz nāk tosols laukā.
Atkal pielēju pilnu, atkal 2000rpm un juveliera darbs ar gaisa skrūvi.
Viss
Offline
Driver
25. Nov 2016, 12:35 #24539

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


25 Nov 2016, 12:29:23 @miklucis rakstīja:
Savu pildiju\gaisoju tā.
Pielēju tolsolu pilnu bačoku, ierūcināju un atkal pielēju tosolu. Tad iedevu dzinējam 2000rpm un uzmanīgi ar gaisošanas skrūvi nolaidu gaisu līdz nāk tosols laukā.
Atkal pielēju pilnu, atkal 2000rpm un juveliera darbs ar gaisa skrūvi.
Viss


Nu bet visiem tas nav pa spekam, vai liekas parak vienkarsi un tad rodas tie stasti ar bmw un purnu gaisaa, pusaizskruvetajiem korkjiem, utt

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Eglitis
25. Nov 2016, 13:06 #24540

Kopš: 05. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: 99

esmu iekāpis e39 kurš powerā ņemas ar bm54 remontu, tb pārlodēšanu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo