Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 63 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... IV

AutorsZiņojums
Mizx
Šodien, 12:50 #24001

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6958

Braucu ar:


22 Jul 2025, 11:59:49 @RVR rakstīja:

22 Jul 2025, 11:38:40 @DiksIrseejs rakstīja:

Kurā vietā iekš CSN ir noteikts minimālais ātrums



423. zīme.
Tikai nav nācies Latvijā sastapt šo zīmi uz ceļa.
Ja kāds zina, kur ir, pastāstiet.
Man prātā, ka pirms kādiem miljons gadiem pa Vidzemes šoseju pārbraucot Gaujai pirms pagrieiena uz Cēsīm posmā pret kalnu otrajai joslai bija noteikts minimālais ātrums. Varētu būt vēl kaut kur šādās vietās, kur pret kalnu izveidotas divas joslas. Senāk eksistēja PSRS ražoti smagie, kas nespēja piekrauti kalnos ātri uzbraukt un tad lai neiedomājas vilkties pa abām joslām reizē.
Online
kkas
Šodien, 12:53 #24002

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9850

Braucu ar: Alfu

kopš ACC kļūst arvien vairāk, lielākā daļa vnk čillo pie katra mazākā vilciena. tikai vecas miskastes par katru cenu mēģina visus vilcienus apdzīt.
Offline
RVR
Šodien, 13:18 #24003

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22685

Braucu ar: RVR


22 Jul 2025, 12:50:12 @Mizx rakstīja:

22 Jul 2025, 11:59:49 @RVR rakstīja:

22 Jul 2025, 11:38:40 @DiksIrseejs rakstīja:

Kurā vietā iekš CSN ir noteikts minimālais ātrums



423. zīme.
Tikai nav nācies Latvijā sastapt šo zīmi uz ceļa.
Ja kāds zina, kur ir, pastāstiet.
Man prātā, ka pirms kādiem miljons gadiem pa Vidzemes šoseju pārbraucot Gaujai pirms pagrieiena uz Cēsīm posmā pret kalnu otrajai joslai bija noteikts minimālais ātrums. Varētu būt vēl kaut kur šādās vietās, kur pret kalnu izveidotas divas joslas. Senāk eksistēja PSRS ražoti smagie, kas nespēja piekrauti kalnos ātri uzbraukt un tad lai neiedomājas vilkties pa abām joslām reizē.


Domāts laikam tilts pār Amatu pie Melturiem - bet, jā, kad tā saki, man arī uzaust atmiņā, ka, iespējams, sen atpakaļ tur varēja būt tāda zīme.

P.S. sāku pārcilāt atmiņas - vai tik tas pats 80.-90.-ajos gados nebija arī uz Liepājas šosejas pie Rudbāržiem, kur arī kalnā ved 2 joslas Liepājas virzienā

[ Šo ziņu laboja RVR, 22 Jul 2025, 13:25:19 ]

Offline
Pukstis
Šodien, 13:26 #24004

Kopš: 25. Jun 2008

Ziņojumi: 1046

Braucu ar:


22 Jul 2025, 12:53:46 @kkas rakstīja:
kopš ACC kļūst arvien vairāk, lielākā daļa vnk čillo pie katra mazākā vilciena. tikai vecas miskastes par katru cenu mēģina visus vilcienus apdzīt.

Tikai problēma tāda, ka braucot ar ACC +2 km/h virs atļautā mani apdzen un apdzinējs pirms radara sabremzējas -10 no atļautā Un parasti "ielu sacīkšu braucēji" raustas no stacionārajiem
Offline
abyss
Šodien, 14:14 #24005

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8599

Braucu ar: e39 523


22 Jul 2025, 12:36:31 @versatile rakstīja:

22 Jul 2025, 11:28:37 @abyss rakstīja:

Ja ievērotu distanci nebūtu problēmu ar bremzēšanu.


Nu, nē.
Es ieturu drošu distanci, man priekšā iekārtojas vēl viens auto - tātad, ne viņam, ne man vairs nav droša distance, abiem jāsamazina ātrums, jāizveido distance un tad jāizlīdzina ātrums. Aiz manis braucošajam arī jāsamazina ātrums pat vēl vairāk, lai izveidotu drošu distanci aiz bremzējoša manis. Aiz viņa tāpat.
Lai nebūtu tāda problēma, tad būtu faktiski jāietur dubulta distance. Tad problēmu nebūtu.


22 Jul 2025, 11:28:37 @abyss rakstīja:
krava

nu ja, kūka uz aizmugurējā sēdekļa.


Uz 90 km/h tie būtu ap 40m. Apmēram vag adaptīvā kruīza maximums. Jā, viņš priekšā ielīdīs, bet neavajag jau uzrei mest pa mēmajiem, nedaudz atlaid gāzi, pēc 10 sek jau būs atpakaļ 40m. Visiem ir 10x ērtāk braukt ar drošu distanci, viegli apdzīt, nevajag pārmērīgi bremzēt, vilcieniņā minimālas ātruma izmaiņas.

Ja to spēj adaptīvais kruīzs, būtu jāspēj arī vidējam autobraucējam
Offline
GirtzB
Šodien, 14:22 #24006

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22249

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Ir jāpieņem fakts, ka Latvijā ne tikai vairākums autovādītāju nav autovadīšanas entuziasti bet ir pat trakāk, lepojas ar savu nespēju...

Citur kur "vecāka" autovadīšanas kultūra, tas vēl nav tik izteikti, lai gan noteikti arī tur pēdējo paaudžu sniegpārsliņas čakarē pasākumu. Tadēļ runas par distances ievērošanu un tās ietekmi un "nesaraustītu" vienmērīgu un raitu satiksmi ir bezjēdzīgas...

No tādiem labāk par gabalu, vai maskēties par līdzīgu .

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
versatile
Šodien, 14:28 #24007

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1391

Braucu ar:


22 Jul 2025, 14:14:53 @abyss rakstīja:
Visiem ir 10x ērtāk braukt ar drošu distanci, viegli apdzīt, nevajag pārmērīgi bremzēt, vilcieniņā minimālas ātruma izmaiņas.


Nu ej, pastāsti to visiem.
Offline
kexxx
Šodien, 14:32 #24008

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 13029

Braucu ar:


22 Jul 2025, 14:22:12 @GirtzB rakstīja:
Ir jāpieņem fakts, ka Latvijā ne tikai vairākums autovādītāju nav autovadīšanas entuziasti bet ir pat trakāk, lepojas ar savu nespēju...

Citur kur "vecāka" autovadīšanas kultūra, tas vēl nav tik izteikti, lai gan noteikti arī tur pēdējo paaudžu sniegpārsliņas čakarē pasākumu. Tadēļ runas par distances ievērošanu un tās ietekmi un "nesaraustītu" vienmērīgu un raitu satiksmi ir bezjēdzīgas...

No tādiem labāk par gabalu, vai maskēties par līdzīgu .


kura, diez, būtu tā valsts, kurā vairums braucēju ir "autobraukšanas entuziasti"?
valstīs ar "vecāku" kultūru drīzāk varētu būt raksturīga cieņa vienam pret otru- gan pret gājējiem, gan velosipēdistiem, gan kādu opi pie stūres vai zaļu gurķi
pie mums izlatīta ir urlu "kultūra", kur katrs jūtas karalis uz ceļa un, ja, pasarg Dies, Viņa Majestātei kāds patraucēja, tad jātaurē, jāspiež pie apmales, jārāda fakuči un jāiet kauties... nu vai jāraud powerā, ka vidējais ātrums ir tikai 87,7543577743 km/h un tas grauj ekAnomiku
Online
GirtzB
Šodien, 14:35 #24009

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22249

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Pietiktu kaut vai ar savstaprēju cieņu un līdzi domāšanu + elementāru fizikas sapratni par ķermeņu kustībām.., kas ir novērojams valstīs ar vecāku autovadīšanas kultūru.



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
versatile
Šodien, 14:44 #24010

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1391

Braucu ar:

Mani limitētie novērojumi saka, ka kultūra ir un strādā divu veidu valstīs - kur ir lieli un/vai neizbēgami sodi (Skandināvija, Vācija (sodi par distancēm vai kreiso joslu, piem)) vai kur visi no visiem konstanti raustās un pieņem ka neviens ceļu nedos (Kipra, Malta, Itālija).
Kaut kā organiski tīkamāks liekas Skandināvijas modelis.
Offline
atrabotka
Šodien, 14:54 #24011

Kopš: 01. Mar 2022

Ziņojumi: 142

Braucu ar:


22 Jul 2025, 14:35:41 @GirtzB rakstīja:
Pietiktu kaut vai ar savstaprēju cieņu un līdzi domāšanu + elementāru fizikas sapratni par ķermeņu kustībām.., kas ir novērojams valstīs ar vecāku autovadīšanas kultūru.


Nekāda cieņa un fizikas izpratne tur nav. Ir bailes no sodiem. Tur, kur nevar skriet, neviens arī īpaši neskrien. Ja mums sodi būtu 3x lielāki un policija (trafarētie+netrafarētie) 5x vairāk + radari, tad diezvai kāds kaut kur baigi skrietu. Tagad iespēja uzrauties ir minimāla, tapēc arī braukšanas kultūra ir tāda kāda ir.
Offline
Elviss
Šodien, 15:14 #24012

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22749

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Svētdien sanāks pabraukt uz pa šoseju rindiņā uz 60 un pilsētā uz 30. Šādi turpinot drīz ātrāk būs pa pretējo atpakagaitā braukt.

-----------------

RT Translations
Offline
karro
Šodien, 15:18 #24013

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4789

Braucu ar: studentu variantu


22 Jul 2025, 14:14:53 @abyss rakstīja:

Uz 90 km/h tie būtu ap 40m. Apmēram vag adaptīvā kruīza maximums. Jā, viņš priekšā ielīdīs, bet neavajag jau uzrei mest pa mēmajiem, nedaudz atlaid gāzi, pēc 10 sek jau būs atpakaļ 40m. Visiem ir 10x ērtāk braukt ar drošu distanci, viegli apdzīt, nevajag pārmērīgi bremzēt, vilcieniņā minimālas ātruma izmaiņas.

Ja to spēj adaptīvais kruīzs, būtu jāspēj arī vidējam autobraucējam


Ai, šitais viss ir baigi sarežģīti; galu galā, ģedi vajevaļi, lai es VARĒTU PRECĪZI TE BRAUKT, JA, un neviens mani neapdzīs!

Bet es esmu dzirdējis teoriju "jābrauc ar tādu distanci, lai neviens nevarētu apdzīt un iekārtoties priekšā" no citās jomās pat ļoti saprātīgiem cilvēkiem. Tas ir ļoti interesanti.
Offline
GirtzB
Šodien, 15:39 #24014

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22249

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


22 Jul 2025, 14:44:41 @versatile rakstīja:
Mani limitētie novērojumi saka, ka kultūra ir un strādā divu veidu valstīs - kur ir lieli un/vai neizbēgami sodi (Skandināvija, Vācija (sodi par distancēm vai kreiso joslu, piem)) vai kur visi no visiem konstanti raustās un pieņem ka neviens ceļu nedos (Kipra, Malta, Itālija).
Kaut kā organiski tīkamāks liekas Skandināvijas modelis.

nus sodu izmēru un neizbēgamības saistīšana ar noteikumu ievērošanu ir tipsika ierēdņa un padomju cilvēka domāšana...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Ch
Šodien, 15:42 #24015

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Kads brauc atrak, kads lenak, tas viss ir fine, bet nu jadomaa ar galvu.
Sorit rigas apvedcela posmaa jelgavas soseja - jurmalas soseja brauc balkvedeejs, azimugure kolonna ar padsmit mashiinaam, pretii intensiva satiksme, kolonna brauc uz 85 pec mana spido. Kad paradas drosa iespeja, kads no fures aizmugures vinu apdzen, bet nu preti satiksme intensiiva.
No kolonnas aizmugures bulcinieks visiem pa katru cenu spraucas garam un pohujaa iet uz frontalo. Pats braucu ar ACC normalaa distancee no prieksa braucosaa, bet nacas bremzet lai ielaistu to mudaku joslaa pirms vins izsmerejas pret pretimbraucosho fuuri. Lidziga veida apdzen vel 2 masinas un tad brauc pusmetru aiz fures, ik pa laikam ielienot preteja josla. Pectam vietaa kur sakas liepajas soseja un 2 joslas katraa virzienaaa beidzot tiek garam balkvedejam un mieriigi dronjii kreisajaa joslaa uz 100, kaut labaa josla briiva. Attiecigi cilvekam nekur nav jasteidzas, bet vienkarsi kaut kads brain damage/izklaide par katru cenu spraukties garam visiem un taa katru dienu, visur. Reti kad kads no sitiem apdzinejiem reali kkur steidzas, parsvara vienkarshi nevar izturet ka japabrauc britinu uz 85 nevis 95.
Un hz ka to risinat, bet neredzu kaa tur kkadi sodi varetu palidzet, ja nu vienigi pec kkada drona/registratora video sodit par debilu apdzishanu.

[ Šo ziņu laboja Ch, 22 Jul 2025, 15:44:48 ]

Online
smudo
Šodien, 15:48 #24016

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3941

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


22 Jul 2025, 15:18:46 @karro rakstīja:

22 Jul 2025, 14:14:53 @abyss rakstīja:

Uz 90 km/h tie būtu ap 40m. Apmēram vag adaptīvā kruīza maximums. Jā, viņš priekšā ielīdīs, bet neavajag jau uzrei mest pa mēmajiem, nedaudz atlaid gāzi, pēc 10 sek jau būs atpakaļ 40m. Visiem ir 10x ērtāk braukt ar drošu distanci, viegli apdzīt, nevajag pārmērīgi bremzēt, vilcieniņā minimālas ātruma izmaiņas.

Ja to spēj adaptīvais kruīzs, būtu jāspēj arī vidējam autobraucējam


Ai, šitais viss ir baigi sarežģīti; galu galā, ģedi vajevaļi, lai es VARĒTU PRECĪZI TE BRAUKT, JA, un neviens mani neapdzīs!

Bet es esmu dzirdējis teoriju "jābrauc ar tādu distanci, lai neviens nevarētu apdzīt un iekārtoties priekšā" no citās jomās pat ļoti saprātīgiem cilvēkiem. Tas ir ļoti interesanti.


Ja patīsi augstāk, tad te dazi ari uz to pusi aptuveni komentē Bet taisniba jau ir - katram ir savas tiesibas - gan braukt atrak un sanemt sodu, gan braukt lenak, un traucet satiksmi. Man laikam paveicies, jo parasti sanak tadas sosejas weekendos (talak no Rigas), kur var 110-130 turet un apdzenot ,pec vajadzibas ari atrak, lidz ar to nav liels apgrutinajums ari 10 - 20 auto kolonnai, kas aiz smaga savakusies, veikli pabraukt garam. Bet nenosodu tos, kas to nevelas darit.
Offline
Ch
Šodien, 16:08 #24017

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Apdzit ir fine, ja dari to droshi un pareizi, bet daudziem ta izpratne ir drusku twisted visiem liekas ka ja jau tik ilgi ir izdzivojis un nav avarejis, ka viss ir cotka un droshi, kgan patiesiibaa vienkarshi paveicas ka pretimbraucoshais skatas uz celu nevis telefonaa un parauj malaa un ir kur palikt mana skatijumaa ja apdzisanas manevrs beidzas ar to ka preti braucoshajam jabremzee un jamauc pa nomali, tad tas jau butu labs iemesls ka minimums paris gadus likt pastaigat ar kaajaam. Bet nu citi atkal teiks ka tak pohuj viss sagaja neviens nenomira.
Es pienemu ka manis pieminetajam kabluka vaditajam ari ta apdzit liekas perfekti normali

Katra zina katram savs, es uzskatu ka mana psihe ir pietiekami stabila un lenie brauceji, infrastruktura, valsts ekonomika, valdiba, priekshnieks un hujzin kas tik vel ne neprovoce mani darit stulbas lietas zinu ka mani gaida majas un ceru ka es nebushu tas kuru shitads caurejnieks aizsutis uz valhallu

[ Šo ziņu laboja Ch, 22 Jul 2025, 16:19:04 ]

Online
kexxx
Šodien, 16:45 #24018

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 13029

Braucu ar:


22 Jul 2025, 15:39:49 @GirtzB rakstīja:

22 Jul 2025, 14:44:41 @versatile rakstīja:
Mani limitētie novērojumi saka, ka kultūra ir un strādā divu veidu valstīs - kur ir lieli un/vai neizbēgami sodi (Skandināvija, Vācija (sodi par distancēm vai kreiso joslu, piem)) vai kur visi no visiem konstanti raustās un pieņem ka neviens ceļu nedos (Kipra, Malta, Itālija).
Kaut kā organiski tīkamāks liekas Skandināvijas modelis.

nus sodu izmēru un neizbēgamības saistīšana ar noteikumu ievērošanu ir tipsika ierēdņa un padomju cilvēka domāšana...


kura būtu tā ne-padomiskā valsts, kurā nav nekādu sodu un neviens neko nepārkāpj un apkārt valda miers, saticība un lēkā rozā vienradži?
Skandināvijas valstīs sodi lieli, Vācijā par vidējā pirksta parādīšanu fotoradaram iesipa pāris K sodu, tā pati Igaunija, uz ko mums tjipa esot jātiecas, var sodīt jau no 1.mā pārkāptā kilometra
nesaku, ka, uzliekot astronomiskus sodus par sīkāko pārkāpumu, visas problēmas atrisinātos, bet lielu daļu tautas tikai tā vien var motivēt piedomāt pie braukšanas stila
pēc paša piemēra- netrafarētais nofočēja ar 85km/h uz dienvidnieka 70 zonā un 40 eur prēmija lika padomāt, ka laikam nevajag tur reizēm ap 100 maukt
Online
kkas
Šodien, 16:50 #24019

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9850

Braucu ar: Alfu


22 Jul 2025, 16:08:47 @Ch rakstīja:
Apdzit ir fine, ja dari to droshi un pareizi, bet daudziem ta izpratne ir drusku twisted visiem liekas ka ja jau tik ilgi ir izdzivojis un nav avarejis, ka viss ir cotka


es teiktu ka imaginārais laika trūkums. raksturīgi padumjo laiku cilvjiem.

man piemēram besī visādi raustekļi, kuri pa ceļu nemāk braukt konstanti 100 km/h apdzenu un turpinu 100 kmh, šie pēc tam apdzen un es atkal šos un sāk pēc tam kko mani mācīt. bet es netaisu bulku vāģu prikolus.
Offline
tracums71
Šodien, 17:10 #24020

Kopš: 27. Oct 2016

Ziņojumi: 89

Braucu ar:


22 Jul 2025, 16:08:47 @Ch rakstīja:
Apdzit ir fine, ja dari to droshi un pareizi, bet daudziem ta izpratne ir drusku twisted visiem liekas ka ja jau tik ilgi ir izdzivojis un nav avarejis, ka viss ir cotka


Es teiktu, ka nav viss labi, jo opreģeļis fine or twisted vai čotka. Kamēr peldi starp šito visu, ir dirsā, čista pa latviski.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo