Online
Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.  
 
		 
 | 		
Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0
| Autors | Ziņojums |  
Permalat   | | 16. Nov 2005, 18:13 | 
#2381
 |  
  |  Kopš: 01. Feb 2005 
Ziņojumi: 2585 
Braucu ar:  
 |  
2005-11-15 20:56, emigrantss rakstīja: 
cik maksa permalat savirzi noregulet? vai sho 4dien ir vel brivas vietas un vai disku platumam ir kada starpiba ar kadiem regule savirzi, vienkarshi man te servisa viena pateica ka nevareshot noregulet jo pa platu kjipa manejie diski( J9) 
  
Cenas šeit! |    Offline |  |   |  
| rucha | | 16. Nov 2005, 18:37 | 
#2382
 |  
  |   Kopš: 14. Aug 2005 
No: Jēkabpils 
Ziņojumi: 5348 
Braucu ar: QUATTRO 
 | Uzsakot braukt,pielielaakas slodzes iegaudojas st .pastipriaataajs un skirums paliek arvie tumsaaks,sture ari grutaak griezas.Vai var but,ka st past,skidruma bacoka filtrs ir beigts?Man BMW E36 318i 1993.gads    |    Offline |  |   |  
Permalat   | | 16. Nov 2005, 19:30 | 
#2383
 |  
  |  Kopš: 01. Feb 2005 
Ziņojumi: 2585 
Braucu ar:  
 |  
2005-11-16 18:37, bimmer1 rakstīja: 
Uzsakot braukt,pielielaakas slodzes iegaudojas st .pastipriaataajs un skirums paliek arvie tumsaaks,sture ari grutaak griezas.Vai var but,ka st past,skidruma bacoka filtrs ir beigts?Man BMW E36 318i 1993.gads    
  
Drīzāk gan izklausās pēc sūkņa defekta. Bet, mehāniķiem būtu jāredz tas auto.. 
 
Permalat Pluss SIA 
BMW autocentrs, 
rezerves daļas, auto tirdzniecība 
Volguntes 42, Rīga, LV 1046 
 
www.permalat.lv 
[email protected] 
 
tel. 7470416 (veikals, serviss) 
mob. 9482131 (serviss) 
servisa menedžeri:  Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val. 
[ This message was edited by: Permalat on 2005-11-16 19:44 ] |    Offline |  |   |  
SteelRat   | | 16. Nov 2005, 19:32 | 
#2384
 |  
  |   Kopš: 11. Dec 2002 
Ziņojumi: 164235 
Braucu ar: Challenger 
 | ko dara sitas sleedzis   kuram pozicijas I un II 
  -----------------
  |    Offline |  |   |  
KristsK   | | 16. Nov 2005, 19:33 | 
#2385
 |  
  |   Kopš: 22. Aug 2005 
No: Ikšķile 
Ziņojumi: 2747 
Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv 
 | Sorry, bet tiešām gribētu - vai ir droša vieta (+)motortelpā, kur piepīpēt, neko nenokurinot?  
(e32 750) ?  
Kur likt (+) un kur(-)?  
Paldies!
  -----------------  METĀLA IZSTRĀDĀJUMI  ,    GRILU GALERIJA šeit 
 
 |    Offline |  |   |  
SteelRat   | | 16. Nov 2005, 19:37 | 
#2386
 |  
  |   Kopš: 11. Dec 2002 
Ziņojumi: 164235 
Braucu ar: Challenger 
 |  
2005-11-16 19:33, KristsK rakstīja: 
Sorry, bet tiešām gribētu - vai ir droša vieta (+)motortelpā, kur piepīpēt, neko nenokurinot?  
(e32 750) ?  
Kur likt (+) un kur(-)?  
Paldies! 
  
 
man ir specialas vietas + un -
  -----------------
  |    Offline |  |   |  
Permalat   | | 16. Nov 2005, 19:45 | 
#2387
 |  
  |  Kopš: 01. Feb 2005 
Ziņojumi: 2585 
Braucu ar:  
 |  
2005-11-16 19:33, KristsK rakstīja: 
Sorry, bet tiešām gribētu - vai ir droša vieta (+)motortelpā, kur piepīpēt, neko nenokurinot?  
(e32 750) ?  
Kur likt (+) un kur(-)?  
Paldies! 
  
Plusam jābūt specialai pieslēgvietai zem platmasas vāciņa (ar + zīmi), - var slegt pie amortizatoru bļodu skūvēm. |    Offline |  |   |  
| blackfox | | 16. Nov 2005, 23:02 | 
#2388
 |  
  |  Kopš: 16. Nov 2005 
Ziņojumi: 17 
Braucu ar: 94’ BMW 525i E34 
 | Sākumā nebija, bet ar laiku regulāri sāka parādīties paziņojums COOLANT LEVEL / OWNER’S MANUAL, izslēdzot / ieslēdzot aizdedzi. Ne vienmēr, bet gandrīz katru otro reizi. 
 
Dzesēšanas šķidruma (antifrīza) līmeņi ir turēts dažāds - gan liets klāt, gan liets nost... 
 
Jautājumi: 
- vai drīkst pieliet par daudz? respektīvi, vai ir drošības vārsts. 
- vai devējs ir uz līmeni vai spiedienu? 
- ko darīt? spēlēties ar līmeni vai nesties uz servisu? |    Offline |  |   |  
| 
 |  
| blackfox | | 16. Nov 2005, 23:24 | 
#2389
 |  
  |  Kopš: 16. Nov 2005 
Ziņojumi: 17 
Braucu ar: 94’ BMW 525i E34 
 | Šim un iepriekšējam - E34, 93’, 525i 
 
1. Sleegšanās: Reizēm problēmas ielikt pirmajā ātrumā, vienriez (šodien) - atpakaļgaitā - pārnesums iet līdz pusei, tad it kā atduras pret kaut ko. Reizēm palīdz stiprāka likšana, retu reizi nedaudz pakustoties ar otro, var brīvi ielikt pirmajā. Ja sajūgu laiž vaļā, neieliekot līdz galam - tarkšķis (loģiski). 
 
Arī no pirmā uz otro nevar taisnā kustībā ielikt - vidū pret kaut ko it kā atduras, vidū sanāk apmēram tāda kustība, kā šī figūriekava - } 
 
Kulise, sinhronizātori, kārba? Permalats to var apskatīt? 
 
2. Vai tas, ka pusgada laikā kādas piecas reizes sanācis likt ātrumā ar līdz galam neizspiestu sajūgu (tā, ka ir trrrrr - tarkšķis 1-1,5 sek un neliela lamāšanās no vadītāja puses  ) - vai tas var būt atstājis ietekmi uz kārbu? 
 
3. Braucot no aizmugures nāk transmisijas rotējošais vvuvuvuuvuvuvuvu... gan pārnesumā, gan neitrālī. Cik saprotu, tur kaut ko var teikt savirze. Jautājms, vai transmisijas troksnis - tas ir normāli, un ja nē - vai Permalat vīrs varētu pasēdēt un paklausīties braucot, kas tur ir? 
 
Atvainojos par stulbiem jautājumiem, bet esmu sīkumains attiecībā uz savu E34... |    Offline |  |   |  
Permalat   | | 17. Nov 2005, 11:26 | 
#2390
 |  
  |  Kopš: 01. Feb 2005 
Ziņojumi: 2585 
Braucu ar:  
 |  
2005-11-16 23:02, blackfox rakstīja: 
Sākumā nebija, bet ar laiku regulāri sāka parādīties paziņojums COOLANT LEVEL / OWNER’S MANUAL, izslēdzot / ieslēdzot aizdedzi. Ne vienmēr, bet gandrīz katru otro reizi. 
 
Dzesēšanas šķidruma (antifrīza) līmeņi ir turēts dažāds - gan liets klāt, gan liets nost... 
 
Jautājumi: 
- vai drīkst pieliet par daudz? respektīvi, vai ir drošības vārsts. 
- vai devējs ir uz līmeni vai spiedienu? 
- ko darīt? spēlēties ar līmeni vai nesties uz servisu? 
  
Jā, protams, katram ’normālam’ BMW dzesēšanas sistēmā ir pārspiediena vārsts. Ar līmeni spēlēties nav vērts, jāskatās sensors, vadi, štekeris. Parasti gan beidzās sensors, jo strādā plašā T diapazonā un agresīvā vidē.. |    Offline |  |   |  
Permalat   | | 17. Nov 2005, 11:33 | 
#2391
 |  
  |  Kopš: 01. Feb 2005 
Ziņojumi: 2585 
Braucu ar:  
 |  
2005-11-16 23:24, blackfox rakstīja: 
Šim un iepriekšējam - E34, 93’, 525i 
 
1. Sleegšanās: Reizēm problēmas ielikt pirmajā ātrumā, vienriez (šodien) - atpakaļgaitā - pārnesums iet līdz pusei, tad it kā atduras pret kaut ko. Reizēm palīdz stiprāka likšana, retu reizi nedaudz pakustoties ar otro, var brīvi ielikt pirmajā. Ja sajūgu laiž vaļā, neieliekot līdz galam - tarkšķis (loģiski). 
 
Arī no pirmā uz otro nevar taisnā kustībā ielikt - vidū pret kaut ko it kā atduras, vidū sanāk apmēram tāda kustība, kā šī figūriekava - } 
 
Kulise, sinhronizātori, kārba? Permalats to var apskatīt? 
 
2. Vai tas, ka pusgada laikā kādas piecas reizes sanācis likt ātrumā ar līdz galam neizspiestu sajūgu (tā, ka ir trrrrr - tarkšķis 1-1,5 sek un neliela lamāšanās no vadītāja puses  ) - vai tas var būt atstājis ietekmi uz kārbu? 
 
3. Braucot no aizmugures nāk transmisijas rotējošais vvuvuvuuvuvuvuvu... gan pārnesumā, gan neitrālī. Cik saprotu, tur kaut ko var teikt savirze. Jautājms, vai transmisijas troksnis - tas ir normāli, un ja nē - vai Permalat vīrs varētu pasēdēt un paklausīties braucot, kas tur ir? 
 
Atvainojos par stulbiem jautājumiem, bet esmu sīkumains attiecībā uz savu E34... 
  
Par 1. jautājumu. Jautājuma pirmā daļa izklausās pēc sinhronizatoriem, otrā - pēc kārbas asu slīdgultņu vai kulises elementu izdiluma. Jāveic apskate. 
2. Nu, kam gan tā nav sanācis   Pēc paša pieredzes varu teikt: man šādi rrrr ar bēdīgām sekām nav beigušies. Kaut par labu, protams, nenāk.. Drīzāk pie vainas kārbas milzīgais nobraukums, neregulāras apkopes. Bet, jāapskata kārba, var gadīties, ka līdz eļļas maiņa, kulises remonts.. 
3. tāda skaņa liecina drīzāk par reduktora, pusasu vai gultņu defektu. Jāpaceļ auto uz pacēlāja, jaapskata! |    Offline |  |   |  
| rages | | 17. Nov 2005, 18:42 | 
#2392
 |  
  |  Kopš: 06. Sep 2004 
Ziņojumi: 120 
Braucu ar: 4x4 
 | Sodien paradijaas probleema ar motoru! 
e36, 1,8TD 
 
Ilgaak pabraucot (kaadus 50km), ja brauc virs 100km/h, tad ar nelieliem paartraukumiem uz briidi liekas ka pazuutd jauda! Izteiktaak var just, kad dod virsuu! 
 
Varbuut turbiina?   
Apgriezieni briivgaitaa it kaa pagaidaam normas robezjaas!   |    Offline |  |   |  
| rucha | | 17. Nov 2005, 19:37 | 
#2393
 |  
  |   Kopš: 14. Aug 2005 
No: Jēkabpils 
Ziņojumi: 5348 
Braucu ar: QUATTRO 
 |  
2005-11-16 19:30, Permalat rakstīja: 
 
2005-11-16 18:37, bimmer1 rakstīja: 
Uzsakot braukt,pielielaakas slodzes iegaudojas st .pastipriaataajs un skirums paliek arvie tumsaaks,sture ari grutaak griezas.Vai var but,ka st past,skidruma bacoka filtrs ir beigts?Man BMW E36 318i 1993.gads    
  
Drīzāk gan izklausās pēc sūkņa defekta. Bet, mehāniķiem būtu jāredz tas auto.. 
 
Permalat Pluss SIA 
BMW autocentrs, 
rezerves daļas, auto tirdzniecība 
Volguntes 42, Rīga, LV 1046 
 
www.permalat.lv 
[email protected] 
 
tel. 7470416 (veikals, serviss) 
mob. 9482131 (serviss) 
servisa menedžeri:  Guntars - latv. val., Oļegs - krievu val. 
 
 
<font size=1>[ This message was edited by: Permalat on 2005-11-16 19:44 ]</font> 
 Sūknis jau tika pārjaukts-nekā!    |    Offline |  |   |  
| Lauva | | 18. Nov 2005, 01:19 | 
#2394
 |  
  |   Kopš: 19. Apr 2005 
Ziņojumi: 686 
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998. 
 |  
2005-11-16 19:32, SteelRat rakstīja: 
ko dara sitas sleedzis   kuram pozicijas I un II 
 
  
 
Man šķiet, ka tas regulē lietus sensora jūtību. |    Offline |  |   |  
kristapz   | | 18. Nov 2005, 03:46 | 
#2395
 |  
  |   Kopš: 23. Sep 2002 
Ziņojumi: 3658 
Braucu ar: . 
 | tas ir logtiritajiem intervaala reguletajs - ar kaadu biezhumu vinji darbojas partrauktajaa rezhiimaa. |    Offline |  |   |  
SteelRat   | | 18. Nov 2005, 09:09 | 
#2396
 |  
  |   Kopš: 11. Dec 2002 
Ziņojumi: 164235 
Braucu ar: Challenger 
 |  
2005-11-18 03:46, kristapz rakstīja: 
tas ir logtiritajiem intervaala reguletajs - ar kaadu biezhumu vinji darbojas partrauktajaa rezhiimaa. 
  
 
nav    
  -----------------
  |    Offline |  |   |  
| 
 |  
| Peecis | | 18. Nov 2005, 11:20 | 
#2397
 |  
  |   Kopš: 27. Jan 2003 
No: Aizkraukle 
Ziņojumi: 2317 
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI 
 |  
2005-11-18 01:19, Lauva rakstīja: 
 
2005-11-16 19:32, SteelRat rakstīja: 
ko dara sitas sleedzis   kuram pozicijas I un II 
 
  
 
Man šķiet, ka tas regulē lietus sensora jūtību. 
  
Taa vinjsh ir! |    Offline |  |   |  
kawaracer   | | 21. Nov 2005, 11:49 | 
#2398
 |  
  |   Kopš: 04. Feb 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 2691 
Braucu ar: FXFBS 
 | Kaut ka slikti saka uzsilt E36 320 96.g., ieveroju mufta griez ari aukstam ventilatoru! Cik maksa mufta? Ja vajag VIN ped.7 simb.: EN64756 .
  ----------------- Rezerves daļas un serviss 
 
 |    Offline |  |   |  
Permalat   | | 21. Nov 2005, 11:58 | 
#2399
 |  
  |  Kopš: 01. Feb 2005 
Ziņojumi: 2585 
Braucu ar:  
 |  
2005-11-21 11:49, kawaracer rakstīja: 
Kaut ka slikti saka uzsilt E36 320 96.g., ieveroju mufta griez ari aukstam ventilatoru! Cik maksa mufta? Ja vajag VIN ped.7 simb.: EN64756 . 
  
Muftu aukstam motoram arī jāgriež, būtiski: ar kādu spēku. Iesaku apmeklēt servisu, lai speciālisti parbauda termostatu un citas nianses. Nav jēgas uzreiz domāt par muftas iegādi   |    Offline |  |   |  
kawaracer   | | 21. Nov 2005, 12:05 | 
#2400
 |  
  |   Kopš: 04. Feb 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 2691 
Braucu ar: FXFBS 
 | Termostats tikko mainits, sistema atgaisota. Bet muftu protams neviens neskatijas, ari cerejam uz letako   
  ----------------- Rezerves daļas un serviss 
 
 |    Offline |  |   |  
  |  
  
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo 
		 
 |