Online

Pašreiz BMWPower skatās 51 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXII

AutorsZiņojums
Zalespljavejs
12. May 2025, 12:52 #2281

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2645

Braucu ar: tautas auto


12 May 2025, 12:48:29 @user rakstīja:

12 May 2025, 12:21:56 @Zalespljavejs rakstīja:

12 May 2025, 11:54:55 @user rakstīja:
vēl ir liela daļa idiotu, kuri domā, ka pilseta jābūt klusumam

nopērk dzīvokli Antonijas ielā uz sūdzas, ka bārs esot pirmajā stāvā

blje ņemu bookingā viesnīcu Barcelona uz La Ramblas ielas, skatos atsauksmes, uzlieku sūdīgākas - cilveki sūdzas, ka skaļš esot! bļa jūš nopietni?

pilsētā ir jābūt rosknim, dzīvībai, kustībai! klusumam ir paredzēti lauki,bla



Un šādu komentētāju/personāžu dēļ iedzīvotāji arī palēnām izvācās no Rīgas, un pārceļas un pieRīgu. Ja pilsēta tiek pārvērsta par miskasti. Un ar to kopā arī pārceļas IIN un citi izdevumi/ieņēmumi, kas ir saistīti ar cilvēkspēku.


ļoti labi, jo vairāk izvāksies, jo vairāks vietas būš tiem, kuri saprot, kas ir pilsēta


Āha, un aplis būs noslēdzies - turpināsies vaimanoloģija par to, kāpēc centrs ir izmiris, un kāpēc pēkšņi mēs neredzam cilvēkus pilsētā un kā bezmaksas stāvvietas un velorastu un kājāmgājēju iznīcība atrisinās visas Rīgas problēmas.
Offline
shirminieks
12. May 2025, 12:52 #2282

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1900

Braucu ar: 81


12 May 2025, 12:07:16 @Mikels rakstīja:

12 May 2025, 11:53:40 @Bender rakstīja:

12 May 2025, 11:44:26 @shirminieks rakstīja:

12 May 2025, 09:58:00 @Mikels rakstīja:
Tie, kas aģitē par pilsētām bez auto, kraviniekiem, satiksmes, kur tikai putniņi dzied, pļavas zaļo un uz ielām ir tikai velosipēdisti ar šalēm un pistāciju lati rokās ir aizmirsuši kā pilsētas ir veidojušās un, kas uztur tajās asinsriti, proti, aktīva ražošanas, tirdzniecība, transports, osta utt. Pilsēta nekad nav bijusi kaut kāda zaļa oāze un tāpēc mēģinot to par tādu mākslīgi un kļūdaini pārtaisīt, nevajag brīnīties, ka cilvēki no tās pazūd. Ja ir vilkme pēc visa zaļā, fisat 20 km jebkurā virzienā ārpus Rīgas un būs jums zaļā vide


Visi te par sajūtām un kaut kādām mistiskām ražotnēm pilsētās runā, bet piemirst vienkāršu faktu - auto aizņem daudz vietas (gan braukšanai, gan novietošanai), un pilsētu centros vieta ir ļoti ierobežota.



Cilvēki tieši mūk prom no pilsētām, kuras nav gājējiem draudzīgas - ja kāds paskatītos uz pilsētām, kurām ir attīstīts un veiksmīgs centrs, tad redzētu, ka tur vienmēr tiek prioritizēti gājēji; gājēju plūsma veicina tirdzniecības attīstību (HoReCa & Retail), un rada pieprasījumu pēc biroju platībām.

Ir jābūt izcili stulbam lai ticētu, ka caur pilsētām palaižot lielāku auto plūsmu kāds gribēs uz turieni pārcelties

Ir jābūt izcili stulbam, lai ticētu, ka IT tehniķis vai elektriķis ar čemodānu pie tevis uz centru brauks ar ciskudrilli no piepilsētas vai siltu maizīti uz tavu mandeļu latte kofīshopu pievedīs...
Esi gatavs trīskāršot vai pat pieckāršot savus ikdienas izdevumus?

+1 Tāpat ir jābūt izcili stulbam, lai ticētu, ka pilsētā nogriežot pilnībā vai uzliekot visur maksas stāvvietas Rīgas iedzīvotāji būs mega laimīgi un nemuks dzīvot ārpus pilsētas, ģimenes ar bērniem pārvietosies ar velosipēdiem, ies ar kājām vai brauks ar skrituļslidām un iestāsies mums šeit utopija.

Var redzēt kā gājēju plūsma veicina tirdzniecību, un biroja platības Rīgas centrā
Īpaši tas labi novērojams uz ielām, kur nav iespējams novietot auto, Čaka iela, Brīvības iela mums ir īstenas tirdzniecības un biroju citadeles

Tāpat arī visi savus birojus pārceļ ārpus centra, kur ir iespēja klientam un darbiniekiem normāli atbraukt un novietot savus auto.

Personīgais auto normālai ģimenei ir nepieciešamība, hipsteri un citi frīki var vest savu bēŗnu pie ģimenes ārsta utt. ar skrituļdēli, bet jūs esat absolūtā mazākumā un tāpēc nevajag pārējiem uzspiest savu dīvaino izpratni par dzīvošanu pilsētā




Jau tagad visur centrā ir maksas stāvvietas, kuras vienmēr ir PILNAS - pilsētu centros nav vietas, kur izvietot papildus stāvvietas, jo auto aizņem ļoti daudz vietas

Īpaši apdāvinātajiem auto entuziastiem praktisks piemērs:
- Dzirnavu iela starp Tērbatas/Brīvības ir 195m-garš posms;
- Tajā pašā posmā ir adreses no 61 - 77, jeb 8-mājas;
- Noņemam nost 5m no katra krusta (10m) un 2m katrai mājas iebrauktuvei pagalmā (2x, un paliek 170m;
- Stāvvietai vajag vismaz 5.5m -> ir vieta 31-stāvvietai;

Sanāk 4-autostāvvietas uz vienu māju. Tas pats otrā ielas pusē. Ņemot vērā, ka tur ir 4/5-stāvu apbūve, uz katru ēkas stāvu sanāk ne vairāk kā viena stāvvieta

Ja Tu gribi dzīvot auto-centrisku dzīvi, Tev ir pilnas iespējas to darīt - pērc dzīvokli mikrorajonā, kur viss pagalms ir nobruģēts par stāvvietu (vai izbraukāta zaļā zona), un ar auto brauc visur - ved bērnu uz skolu/dārziņu, pats brauc uz darbu otrā Rīgas galā. Un tur būs stāvvietas diviem auto uz katru ģimeni. Vai pērc privātmāju. Bet cilvēki, kas dzīvo centrā, to dara tāpēc, ka viss ir pieejams gājiena attālumā - gan pašam, gan bērniem.
Offline
bills
12. May 2025, 13:07 #2283

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1208

Braucu ar:


12 May 2025, 12:52:27 @shirminieks rakstīja:

12 May 2025, 12:07:16 @Mikels rakstīja:

12 May 2025, 11:53:40 @Bender rakstīja:

12 May 2025, 11:44:26 @shirminieks rakstīja:

12 May 2025, 09:58:00 @Mikels rakstīja:
Tie, kas aģitē par pilsētām bez auto, kraviniekiem, satiksmes, kur tikai putniņi dzied, pļavas zaļo un uz ielām ir tikai velosipēdisti ar šalēm un pistāciju lati rokās ir aizmirsuši kā pilsētas ir veidojušās un, kas uztur tajās asinsriti, proti, aktīva ražošanas, tirdzniecība, transports, osta utt. Pilsēta nekad nav bijusi kaut kāda zaļa oāze un tāpēc mēģinot to par tādu mākslīgi un kļūdaini pārtaisīt, nevajag brīnīties, ka cilvēki no tās pazūd. Ja ir vilkme pēc visa zaļā, fisat 20 km jebkurā virzienā ārpus Rīgas un būs jums zaļā vide


Visi te par sajūtām un kaut kādām mistiskām ražotnēm pilsētās runā, bet piemirst vienkāršu faktu - auto aizņem daudz vietas (gan braukšanai, gan novietošanai), un pilsētu centros vieta ir ļoti ierobežota.



Cilvēki tieši mūk prom no pilsētām, kuras nav gājējiem draudzīgas - ja kāds paskatītos uz pilsētām, kurām ir attīstīts un veiksmīgs centrs, tad redzētu, ka tur vienmēr tiek prioritizēti gājēji; gājēju plūsma veicina tirdzniecības attīstību (HoReCa & Retail), un rada pieprasījumu pēc biroju platībām.

Ir jābūt izcili stulbam lai ticētu, ka caur pilsētām palaižot lielāku auto plūsmu kāds gribēs uz turieni pārcelties

Ir jābūt izcili stulbam, lai ticētu, ka IT tehniķis vai elektriķis ar čemodānu pie tevis uz centru brauks ar ciskudrilli no piepilsētas vai siltu maizīti uz tavu mandeļu latte kofīshopu pievedīs...
Esi gatavs trīskāršot vai pat pieckāršot savus ikdienas izdevumus?

+1 Tāpat ir jābūt izcili stulbam, lai ticētu, ka pilsētā nogriežot pilnībā vai uzliekot visur maksas stāvvietas Rīgas iedzīvotāji būs mega laimīgi un nemuks dzīvot ārpus pilsētas, ģimenes ar bērniem pārvietosies ar velosipēdiem, ies ar kājām vai brauks ar skrituļslidām un iestāsies mums šeit utopija.

Var redzēt kā gājēju plūsma veicina tirdzniecību, un biroja platības Rīgas centrā
Īpaši tas labi novērojams uz ielām, kur nav iespējams novietot auto, Čaka iela, Brīvības iela mums ir īstenas tirdzniecības un biroju citadeles

Tāpat arī visi savus birojus pārceļ ārpus centra, kur ir iespēja klientam un darbiniekiem normāli atbraukt un novietot savus auto.

Personīgais auto normālai ģimenei ir nepieciešamība, hipsteri un citi frīki var vest savu bēŗnu pie ģimenes ārsta utt. ar skrituļdēli, bet jūs esat absolūtā mazākumā un tāpēc nevajag pārējiem uzspiest savu dīvaino izpratni par dzīvošanu pilsētā




Jau tagad visur centrā ir maksas stāvvietas, kuras vienmēr ir PILNAS - pilsētu centros nav vietas, kur izvietot papildus stāvvietas, jo auto aizņem ļoti daudz vietas

Īpaši apdāvinātajiem auto entuziastiem praktisks piemērs:
- Dzirnavu iela starp Tērbatas/Brīvības ir 195m-garš posms;
- Tajā pašā posmā ir adreses no 61 - 77, jeb 8-mājas;
- Noņemam nost 5m no katra krusta (10m) un 2m katrai mājas iebrauktuvei pagalmā (2x, un paliek 170m;
- Stāvvietai vajag vismaz 5.5m -> ir vieta 31-stāvvietai;

Sanāk 4-autostāvvietas uz vienu māju. Tas pats otrā ielas pusē. Ņemot vērā, ka tur ir 4/5-stāvu apbūve, uz katru ēkas stāvu sanāk ne vairāk kā viena stāvvieta

Ja Tu gribi dzīvot auto-centrisku dzīvi, Tev ir pilnas iespējas to darīt - pērc dzīvokli mikrorajonā, kur viss pagalms ir nobruģēts par stāvvietu (vai izbraukāta zaļā zona), un ar auto brauc visur - ved bērnu uz skolu/dārziņu, pats brauc uz darbu otrā Rīgas galā. Un tur būs stāvvietas diviem auto uz katru ģimeni. Vai pērc privātmāju. Bet cilvēki, kas dzīvo centrā, to dara tāpēc, ka viss ir pieejams gājiena attālumā - gan pašam, gan bērniem.



Vietu nav, bet pazemes, virszemes autostavvietas spītīgi netiek būvētas, tas pats ari ar dzīvojamiem rajoniem, kā jaunas mājas tā apkārt tiek veidots tas balagāds. Kāpēc daži projekti var uzbūvēt pazemes stāvvietas

[ Šo ziņu laboja bills, 12 May 2025, 13:08:11 ]

Offline
shirminieks
12. May 2025, 13:25 #2284

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1900

Braucu ar: 81

Pazemes stāvvietu izbūve ir ļoti dārga, un tās arī tirgo pa 25kEUR/gab (un dārgāk); principā tās var pamatot tikai virs-vidējiem projektiem. Tas pats ir ar birojiem - pazemes stāvvietas ir dārgas, un tās tiek paredzētas priekš 10-20% no darbavietām.

Atgriežamies pie vienkārša jautājuma - kā visiem pārējiem tikt uz darbu / kur nolikt auto pie mājām?

Beigu beigās tā ir katra izvēle - ja vēlies auto-centrisku dzīvesveidu, ir plaša izvēle ar jaunajiem/vecajiem projektiem mikrorajonos vai privātmājām; tie, kas grib pārvietoties ar kājām/velo - tie izvēlas dzīvot centrā.

Bet tas, ka mikrorajonu iedzīvotāji tagad raud par to, ka lai aizbrauktu no Bolderājas uz Purvciemu (vai no Mārupes uz Teiku) cauri centram ir pārāk lieli sastrēgumi - tā nav centra iedzīvotāju problēma. Arī Ulmaņa gatves sastrēgumus varētu samazināt pārtaisot Daibes/Druvas/Dīkļu ieliņas par divjoslu ielām ar 50kmh atļauto
Offline
bills
12. May 2025, 13:49 #2285

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1208

Braucu ar:


12 May 2025, 13:25:05 @shirminieks rakstīja:
Pazemes stāvvietu izbūve ir ļoti dārga, un tās arī tirgo pa 25kEUR/gab (un dārgāk); principā tās var pamatot tikai virs-vidējiem projektiem. Tas pats ir ar birojiem - pazemes stāvvietas ir dārgas, un tās tiek paredzētas priekš 10-20% no darbavietām.

Atgriežamies pie vienkārša jautājuma - kā visiem pārējiem tikt uz darbu / kur nolikt auto pie mājām?

Beigu beigās tā ir katra izvēle - ja vēlies auto-centrisku dzīvesveidu, ir plaša izvēle ar jaunajiem/vecajiem projektiem mikrorajonos vai privātmājām; tie, kas grib pārvietoties ar kājām/velo - tie izvēlas dzīvot centrā.

Bet tas, ka mikrorajonu iedzīvotāji tagad raud par to, ka lai aizbrauktu no Bolderājas uz Purvciemu (vai no Mārupes uz Teiku) cauri centram ir pārāk lieli sastrēgumi - tā nav centra iedzīvotāju problēma. Arī Ulmaņa gatves sastrēgumus varētu samazināt pārtaisot Daibes/Druvas/Dīkļu ieliņas par divjoslu ielām ar 50kmh atļauto


Centrā veidojās sastrēgumi tāpēc, ka galvenās ārtērijas/ apvadceļi jau apstājušies. Juglas, Zemgales, Ķīšezera, Ulmaņa. Ja es piektdienas vakarā gribu tikt no Mežciema uz Mārupi,waze man vedīs caur Čaka/ Vanšu galu, nevis kā būtu normāli caur Juglas/Dienvidu galu.
Un jā, es teiktu, ka arī waze ir viens no sastrēgumu iemesliem, jo man ir aizdomas, ka prognozēt tā vēl nav iemācījusies.
Offline
Samsasi
12. May 2025, 15:09 #2286

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5138

Braucu ar:

Es domāju, ka vajag visiem uzņēmumiem pamest rīgas centru. Tāpat arī valsts iestādes.
Offline
versatile
12. May 2025, 15:29 #2287

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1381

Braucu ar:

Pazemes stāvvietas Rīgā nebūs. Iemesls triviāls, gruntsūdeņi. Tur, kur var, tās jau ir.
Savukārt daudzstāvu stāvvietām izmaksas uz lietojamo m/2 ne būtiski atšķiras no kaut kādu dzīvojamo telpu izmaksām - atkrīt apdare, bet daudz vietas aiziet brauktuvēm, utt.
Offline
user
12. May 2025, 17:53 #2288

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14265

Braucu ar:


12 May 2025, 15:29:49 @versatile rakstīja:
Pazemes stāvvietas Rīgā nebūs. Iemesls triviāls, gruntsūdeņi. Tur, kur var, tās jau ir.
Savukārt daudzstāvu stāvvietām izmaksas uz lietojamo m/2 ne būtiski atšķiras no kaut kādu dzīvojamo telpu izmaksām - atkrīt apdare, bet daudz vietas aiziet brauktuvēm, utt.



man šķiet, ka daudzstāvenes ir labs bizness.. tur par 1m2 va dahuja naudas iezīst.. un atkrīt tik daudz darbu, kas vajadzīgi dzīvojamajām telpam.. griesti zemāki un viss.. tās daudzstāvenes ārzemēs vietam ir ļoti daudz
Offline
chiefcadet
12. May 2025, 18:09 #2289

Kopš: 25. Sep 2012

Ziņojumi: 960

Braucu ar: buru pa vējam

Nu lidostā stāvvietas laikam mums ir tikai hektāri, citur tomēr taupa vietu un liek daudzstāvenes.
Offline
user
12. May 2025, 19:01 #2290

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14265

Braucu ar:


12 May 2025, 18:09:00 @chiefcadet rakstīja:
Nu lidostā stāvvietas laikam mums ir tikai hektāri, citur tomēr taupa vietu un liek daudzstāvenes.


jā, tie hektāri ir pizģec.. ieej stajankā un tad 1 km ar kājām jāiet
Offline
Mizx
12. May 2025, 22:03 #2291

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6952

Braucu ar:


12 May 2025, 09:36:18 @DiksIrseejs rakstīja:
Tikai nevajag dirst par stāvvietu cenām. Ar esošajām cenām tāpat ir problēma atrast brīvu vietu kur noparkoties.
Autostāvvietu cenai nozīme relatīva. Kad tikko ieviesa maksas stāvvietas, situācija bija sabalansēta un vietas varēja atrast. Tagad vairs nevar, jo vienkārši viss pāris kilometrus ap Vecrīgu ir uztaisīts par RS maksas stāvvietu. Un ja nav izvēle nolikt pie durvīm par maksu vai nolikt bez maksas, bet 15 min gājiena attālumā, tad visi brauks līdz durvīm un maksās cik tur tiek prasīts. (Park & Ride der tikai tiem, kam auto nelieto visu dienu, nevis braukā pa darīšanām visas dienas garumā.) Tas ir sliktais piemērs kā centru no mašīnām neatbrīvot, jo nav izvēles iespēju par stāvvietu maksāt / nemaksāt, bet pastāvēt kājām ātri noejamu attālumu tālāk. Ir pietiekami daudz tādu RS stāvvietu ko neviens tagad neizmanto, jo tur tuvumā nekā nav, piemēram, Hanzas ielā pie Skonto stadiona. Kad tur varēja turēt bez maksas, tad viss bija pilns un visas tas mašīnas attiecīgi neiebrauca tālāk centrā. Un nolikt tālāk no centra un braukt ar sabiedrisko arī nav variants, jo par sabiedrisko jāmaksā un tas prasa vairāk laiku, + tas izmaksā tikpat cik iebraukt centrā un atstāt auto maksas stāvvietā pie Vecrīgas.
Offline
Mizx
12. May 2025, 22:14 #2292

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6952

Braucu ar:


12 May 2025, 13:25:05 @shirminieks rakstīja:
Pazemes stāvvietu izbūve ir ļoti dārga, un tās arī tirgo pa 25kEUR/gab (un dārgāk); principā tās var pamatot tikai virs-vidējiem projektiem.
Esi stipri atpalicis par cenām. Nosauktās ir izmaksas tādām dzelzbetona konstrukcijām ar atsevīšķām platām uzbrauktuvēm un nobrauktuvēm kā pie tirdzniecības centriem. Jā, protams, ir, kas tādas būvē arī jaunajos projektos un plāno vietas tirgot par tādām cenām, bet normāli Eiropas pilsētu centros daudzstāvvu auto novietnes personīgām vajadzībām ir tās noliktavas sistēmu tipa, kur auto noliec un tālāk to jau automātika aizbīda kur nu tā stāvēs brīvā vietā. Nevajag ne tādas platības, ne milzīgus piebraucamos ceļus, vienkārši kompakti sakārtoti auto. Bildē atklāts risinājums, bet arhitekti šīs "noliktavas" spēj smuki noslēpt un ieintegrēt pilsētvidē. Tajā pašā visu pilsētas stabiņiem fanu piesauktajā Amsterdamā uz vienu pilsētas iedzīvotāju ir vairāk automašīnu kā uz vienu iedzīvotāju Rīgā, viņi vienkārši gadiem ir investējuši naudu tajā, lai automašīnas nevis izvāktu no pilsētas, bet tikai padarītu visiem "neredzamas".
Offline
Mizx
12. May 2025, 22:19 #2293

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6952

Braucu ar:


12 May 2025, 15:29:49 @versatile rakstīja:
Pazemes stāvvietas Rīgā nebūs. Iemesls triviāls, gruntsūdeņi. Tur, kur var, tās jau ir.
Savukārt daudzstāvu stāvvietām izmaksas uz lietojamo m/2 ne būtiski atšķiras no kaut kādu dzīvojamo telpu izmaksām - atkrīt apdare, bet daudz vietas aiziet brauktuvēm, utt.
Gruntsūdeņi mūsdienās vairs nav problēma šādām būvēm. Ir jau ne viena vien pazemes autostāvvieta vairākos līmeņos Rīgas centrā uzbūvēta. Galerija Rīga, Biroju ēka «Zaļā 1» (ēka celta 1899 gadā) un vēl citi piemēri. Ja gribas, tad var.
Offline
bills
12. May 2025, 22:37 #2294

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1208

Braucu ar:

Skaidrs, ka grunsūdeņi ir tikai attaisnojums, katrā rīgas nostūrī var atrast pazemes autostavvietas, arī tajā pašā skanstē, tāla ielā, centrā, pārdaugavā utt.

Par izmaksām manuprāt arī pārspīlēti, gan pie mežciema skya, gan blakus ikea ir virsemez stāvvieta un vienmēr pilna. Manuprāt ideja ļoti laba kuru kaut kāda nesaprotama iemesla dēļ neattīsta.
Offline
968-jk
12. May 2025, 23:17 #2295

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13917

Braucu ar: 30niekiem


12 May 2025, 22:14:37 @Mizx rakstīja:
[Tajā pašā visu pilsētas stabiņiem fanu piesauktajā Amsterdamā uz vienu pilsētas iedzīvotāju ir vairāk automašīnu kā uz vienu iedzīvotāju Rīgā, viņi vienkārši gadiem ir investējuši naudu tajā, lai automašīnas nevis izvāktu no pilsētas, bet tikai padarītu visiem "neredzamas".


Viņi tās modernās autostāvvietas integrējuši neredzamas arī internetam tāpēc tev nācās likt ķīnas bildi. Turklāt, interneta pēdējie dati par a/m uz cilvēku ir no 2023.gada, kur Amsterdamā uz cilvēku ir 0.23, Rīgā 0.4a/m.
Offline
justes
13. May 2025, 00:00 #2296

Kopš: 17. Feb 2013

Ziņojumi: 375

Braucu ar: baltu RR Godfathers Gang uz 22"


11 May 2025, 19:17:32 @Zalespljavejs rakstīja:

11 May 2025, 19:06:35 @Samsasi rakstīja:

11 May 2025, 18:41:38 @Zalespljavejs rakstīja:
ULEZ zona Rīgas centrā atrisinātu daļu no jūsu iedomātajām problēmām.


Nu normāli būtu, ko tādu ieviešot, padomāt arī par auto plūsmu. Bet te neviens to nedomā.




Kāpēc par to būtu jādomā? Ar ko autovadītājs ir priviliģētāks par citiem satiksmes dalībniekiem?


Nodokļu jomā visi autovadītājam ņem aiz vaiga akcīze,pvns degvielai,ekspluatācijas nodoklis, servisos maksā,jo autiņus tur remontē u.t.t Nu a ko piemēram velosipēdisti? Nu labi,zaļi jau ir salidzinājumā,bet valstij no viņiem nekāda jēga nav, Apmīž kokus braucot un piepirž pilsētas gaisu+ vakarā tērē ūdens resursus lai nomazgātu sasvīdušo kuli,dirsu un paduses
Man pašam ja kas ir velosipēds
Offline
Elviss
13. May 2025, 06:46 #2297

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22743

Braucu ar: VAZ 2101 80'


13 May 2025, 00:00:55 @justes rakstīja:

11 May 2025, 19:17:32 @Zalespljavejs rakstīja:

11 May 2025, 19:06:35 @Samsasi rakstīja:

11 May 2025, 18:41:38 @Zalespljavejs rakstīja:
ULEZ zona Rīgas centrā atrisinātu daļu no jūsu iedomātajām problēmām.


Nu normāli būtu, ko tādu ieviešot, padomāt arī par auto plūsmu. Bet te neviens to nedomā.




Kāpēc par to būtu jādomā? Ar ko autovadītājs ir priviliģētāks par citiem satiksmes dalībniekiem?


Nodokļu jomā visi autovadītājam ņem aiz vaiga akcīze,pvns degvielai,ekspluatācijas nodoklis, servisos maksā,jo autiņus tur remontē u.t.t Nu a ko piemēram velosipēdisti? Nu labi,zaļi jau ir salidzinājumā,bet valstij no viņiem nekāda jēga nav, Apmīž kokus braucot un piepirž pilsētas gaisu+ vakarā tērē ūdens resursus lai nomazgātu sasvīdušo kuli,dirsu un paduses
Man pašam ja kas ir velosipēds


Laikam domāts, ka arī pērkot dajebko maksā PVN. Nezinu vai karameles latte var izdzert vairāk, nekā samaksāt, cik maksā cilvēki par auto.

-----------------

RT Translations
Offline
Locis
13. May 2025, 07:37 #2298

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11496

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Pa kuru laiku noskaidrojāt cik katrs velo braucējs samaksa nodokļos ? Kopš kura laika velo vai auto ir kaut kāds turibas raditajs? Vai tad auto ir vienīgā lieta par ko pvn maksā ?

Treshaa josla bija ielicis cik viņš valsts kase ieskaita mēnesi. Domājiet tas ir ar teslu saistīti izdevumi?

[ Šo ziņu laboja Locis, 13 May 2025, 07:39:44 ]

Offline
Samsasi
13. May 2025, 08:19 #2299

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5138

Braucu ar:

Gribi klusumu, dzīvo laukos....easy. atceros agrāk bija kaut kāds kautiņš par zīriņiem uz preses nama... Kā traucējot. Tad suni traucē, kaķi traucē... Kaijas arī traucē.
Offline
SteelRat
13. May 2025, 08:29 #2300

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164093

Braucu ar: Challenger


13 May 2025, 08:19:44 @Samsasi rakstīja:
Gribi klusumu, dzīvo laukos....easy. atceros agrāk bija kaut kāds kautiņš par zīriņiem uz preses nama... Kā traucējot. Tad suni traucē, kaķi traucē... Kaijas arī traucē.


Bija gadījums, kad vatņikam traucēja aiz loga SKAĻI plīvojoš valsts karogs

-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4