Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Honda accord iegade

AutorsZiņojums
oswald
23. Dec 2016, 23:15 #21

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1796

Braucu ar: banderomobīli 4x4

Beņķi..nu visiem japoškām viņi ir gana neērti un ar mazu gājienu...ja garš un liels braucējs.accords - imho vadās ok, priekš manis par zemu gan auto gan sēdpozīcija un redzamība kā tankā...tehniski ir ok...vājas vietas : pakaļas bremzes jāčeko regulāri jāčeko...rūsiņš tiem kas ilgi iekš lv.nu tas par accordu ar kuru sanākt šad tad braukt...ap 250k ...tomāts strādā ok un motors ar,tikai rij gam biku beņu.nu ja u ģeņgeris ar bija izbeidzies.2.0 motors.

[ Šo ziņu laboja oswald, 23 Dec 2016, 23:20:44 ]

Offline
Staris
24. Dec 2016, 00:00 #22

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


23 Dec 2016, 17:48:38 @Mixxx2005 rakstīja:
Lielos vilcienos vajadzīgs ekoauto. -150zs ar gāzi vajadzētu būt pietiekoši.

Motors izbeidzās dizelim, ja?
Benzīnam viss ok, vai arī var gaidīt kad shalles izbeigsies?
Ļoti interesē pamēģināt automātu. Kā ir ar japanu automatiem? Tas pats, kas ar vag vai labāk?

2.0 benzīnam šāles izbeidzās. Nav zināms kā auto juridisko persona izmantoja pirmos 90k km, bet pārējo visu laiku gāja caur manīm. Eļļas maiņas regulāras un atbilstoša eļļa. Tāpat 2 šāles sadila. Grūti spriest par to, kas pie vainas
Offline
crashiks
24. Dec 2016, 00:03 #23

Kopš: 14. Aug 2006

Ziņojumi: 497

Braucu ar: Accordu


23 Dec 2016, 18:07:54 @Damn rakstīja:
Pieturaa dzirdeets, ka 2.4 A/T ir leenaaks par 2.0 M/T, kaa arii degvielas pateerinsh nav par labu A/T. Pats vairaakus gadus paarvietojos ar 2.4 M/T. Ar bremzeem nav bijusi probleema. Ik pa briidim piekaree kaut kas jaanomaina, vienreiz stuures reika, sajuugs.

P.s tiek tirgots 2.4 M/T, gaaze, 2004.g, sedans, 222k km

Aizmugurējās bremzes toureram mēdz ķīlēt. Bet tur līdz regulāra profilakse bremžu apkopei. Un jā, reika uz 200k labota arī
Offline
crashiks
24. Dec 2016, 00:05 #24

Kopš: 14. Aug 2006

Ziņojumi: 497

Braucu ar: Accordu

Bet nu jā. Par labiem auto neviens parasti nerunā daudz. Ar tiem brauc. Ja lūzt- tad sēž forumos un nodarbojas ar virtuālo diagnostiku un remontu
Offline
guzlis
24. Dec 2016, 01:25 #25

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
Archy96
24. Dec 2016, 01:47 #26

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120

Gonda ir ļoti laba un uzticama mašīna, ja to kopj un izmanto oriģinālās/labas aftermarket daļas remontos.

Ja liek gāzi, tad must have ļoti kvalitatīva iekārta, pareizi noregulēta ar piespiedu vārstu eļļošanu, ja nevēlies tikt pie dārga galvas remonta

Rūsē minimāli.
Offline
shvillis
26. Dec 2016, 17:32 #27

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...


24 Dec 2016, 00:00:19 @Staris rakstīja:

23 Dec 2016, 17:48:38 @Mixxx2005 rakstīja:
Lielos vilcienos vajadzīgs ekoauto. -150zs ar gāzi vajadzētu būt pietiekoši.

Motors izbeidzās dizelim, ja?
Benzīnam viss ok, vai arī var gaidīt kad shalles izbeigsies?
Ļoti interesē pamēģināt automātu. Kā ir ar japanu automatiem? Tas pats, kas ar vag vai labāk?

2.0 benzīnam šāles izbeidzās. Nav zināms kā auto juridisko persona izmantoja pirmos 90k km, bet pārējo visu laiku gāja caur manīm. Eļļas maiņas regulāras un atbilstoša eļļa. Tāpat 2 šāles sadila. Grūti spriest par to, kas pie vainas



Kaadu ellu izmantoji Ja nebija 0W-20,tad nekaads briinums,jo 2.0 motori iipashi juutiigi(lloti shauri ellas kanaali),ja nav pareizaa ella

[ Šo ziņu laboja shvillis, 26 Dec 2016, 17:37:45 ]

Offline
Staris
26. Dec 2016, 17:43 #28

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

W20 nelēju. Lēju to, kas manuālī rakstīts. Cik atceros, tad W30 W40 dažādas versijas bija manuālī.

Un par gāzes iekārtu runājot - vārstu eļļotājs nav un galvai nekas nav noticis kaut kādu ~150k laikā

[ Šo ziņu laboja Staris, 26 Dec 2016, 17:44:00 ]

Offline
crashiks
26. Dec 2016, 17:50 #29

Kopš: 14. Aug 2006

Ziņojumi: 497

Braucu ar: Accordu


26 Dec 2016, 17:32:05 @shvillis rakstīja:

24 Dec 2016, 00:00:19 @Staris rakstīja:

23 Dec 2016, 17:48:38 @Mixxx2005 rakstīja:
Lielos vilcienos vajadzīgs ekoauto. -150zs ar gāzi vajadzētu būt pietiekoši.

Motors izbeidzās dizelim, ja?
Benzīnam viss ok, vai arī var gaidīt kad shalles izbeigsies?
Ļoti interesē pamēģināt automātu. Kā ir ar japanu automatiem? Tas pats, kas ar vag vai labāk?

2.0 benzīnam šāles izbeidzās. Nav zināms kā auto juridisko persona izmantoja pirmos 90k km, bet pārējo visu laiku gāja caur manīm. Eļļas maiņas regulāras un atbilstoša eļļa. Tāpat 2 šāles sadila. Grūti spriest par to, kas pie vainas



Kaadu ellu izmantoji Ja nebija 0W-20,tad nekaads briinums,jo 2.0 motori iipashi juutiigi(lloti shauri ellas kanaali),ja nav pareizaa ella

Muļķības par eļļu. Man visu laiku tiek liets castrol 5w40. 2 reiz tik shell lēju bet ar 5w40. Līdz 290k nekādu problēmu ar motoru nav. Drīzāk ka neievērots kāds apkopes intervāls un braukts bez eļļas...
Offline
Archy96
26. Dec 2016, 18:18 #30

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


26 Dec 2016, 17:43:30 @Staris rakstīja:
W20 nelēju. Lēju to, kas manuālī rakstīts. Cik atceros, tad W30 W40 dažādas versijas bija manuālī.

Un par gāzes iekārtu runājot - vārstu eļļotājs nav un galvai nekas nav noticis kaut kādu ~150k laikā


Es sev galvu nokāvu 3 reizes, jo idiņi gāzinieki nemācēja paskaidrot kas pa vainu, uzlika eļotaju un viss ok, tas gan bija CRV nevis akords, bet diez vai tur ir baiga atšķirība.
Offline
Elviss
26. Dec 2016, 21:01 #31

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22037

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Man bija tāds 2.0


Noskrējiens gan bija 80k, kad pārdevu. Vienīgās problēmas bija pašu vainas dēļ, ka sapisu piekari ar zemām atsperēm un lieliem diskiem.

Esmu ļoti daudz braucis arī to pašu gadu Avensis. Tas vairāk ir penšiem, arī pēc izskata, bet kvalitāte krietni labāka.

Braukšana stabilāka ir Hondā. Skaņas izolācija Toyotā.
Katrā savi plusi, savi mīnusi. Ar lielu noskējienu zinu tikai Toyotas. 2.0 bija ļoti izturīgs.

-----------------

RT Translations
Offline
shvillis
27. Dec 2016, 00:01 #32

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...


26 Dec 2016, 17:50:01 @crashiks rakstīja:

26 Dec 2016, 17:32:05 @shvillis rakstīja:

24 Dec 2016, 00:00:19 @Staris rakstīja:

23 Dec 2016, 17:48:38 @Mixxx2005 rakstīja:
Lielos vilcienos vajadzīgs ekoauto. -150zs ar gāzi vajadzētu būt pietiekoši.

Motors izbeidzās dizelim, ja?
Benzīnam viss ok, vai arī var gaidīt kad shalles izbeigsies?
Ļoti interesē pamēģināt automātu. Kā ir ar japanu automatiem? Tas pats, kas ar vag vai labāk?

2.0 benzīnam šāles izbeidzās. Nav zināms kā auto juridisko persona izmantoja pirmos 90k km, bet pārējo visu laiku gāja caur manīm. Eļļas maiņas regulāras un atbilstoša eļļa. Tāpat 2 šāles sadila. Grūti spriest par to, kas pie vainas



Kaadu ellu izmantoji Ja nebija 0W-20,tad nekaads briinums,jo 2.0 motori iipashi juutiigi(lloti shauri ellas kanaali),ja nav pareizaa ella

Muļķības par eļļu. Man visu laiku tiek liets castrol 5w40. 2 reiz tik shell lēju bet ar 5w40. Līdz 290k nekādu problēmu ar motoru nav. Drīzāk ka neievērots kāds apkopes intervāls un braukts bez eļļas...


Tas tikai liecina par to,ka honda ir lloti izturiiga,slinkums tagad mekleet,bet netaa daudz par to ir,tabulas u.t.t. Iemetiishu pirmo linku,kas guglee uzpeldeeja:
http://www.total-lub.ru/Auto/lubadvisor/honda/honda-accord.html
Latvijas manuaalii vk samestas kaudze ellu no0W-20 liidz 15W-40,neko konkreeti nenoraadot/nepaskaidrojot,jo lasharas,bet 5W-30 ir peedeejais,ko var liet un tas arii laikam tikai 2.4 dzineejos,lejot 5W-40,motors netiek pietiekami ellots,jo tam ir lloti shauri ellas kanaali...
Offline
Archy96
27. Dec 2016, 00:25 #33

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120

Par to eļļošanu arī esmu dzirdējis, ka vajag zemu viskozitāti, jo savādāk var aiziet pa sauso.
Offline
SmokeAndRide
27. Dec 2016, 00:36 #34

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku

der atcerēties, ka hondām ar vtec ir tieksme mazliet ēst eļļu, tāpēc ir svarīgi sekot eļļas līmenim.
Manā skatījumā hondu vismaz civc un acccord dzinēji ir nenokaujami, ja laicīgi maina un lej labu eļļu.
Vispār šie accordi ir ļoti labi ikdienas lietošanai, tikai degvielas patēriņš 2 un 2.4 atšķiras pārāk minimāli, toties jauda ir pavisam cita. Type-S versijā ļoti glīts un mūsdienīgs auto kā arī ļoti izturīgs. Ja grib eko, tad jaņem nenobraukts dīzelis vai jāliek gāze

[ Šo ziņu laboja SmokeAndRide, 27 Dec 2016, 00:37:25 ]

Offline
shvillis
27. Dec 2016, 00:42 #35

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...

Ne reizi nav nokrities ellas liimenis
Offline
Mikuzz
27. Dec 2016, 00:43 #36

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Vienīgais auto vērā ņemamais trūkums ir tieksme palikt brūnam
Offline
shvillis
27. Dec 2016, 00:46 #37

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...

10 gadi pa Latvijas saalliem un nekas nav bruuns
Offline
SmokeAndRide
27. Dec 2016, 00:48 #38

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku


27 Dec 2016, 00:42:49 @shvillis rakstīja:
Ne reizi nav nokrities ellas liimenis

Nu man bija pēdējā gada ep3 type-R, kad to mašīnu grieza dažreiz vajadzēja pieliet, bet ļoti minimāli.
Tev gadījumā nebija pelēks type-s, kurš ik pa brīdim stāv uz pulkveža brieža, kko pēc dienas snapšotiem atceros un ir pāris reizes redzēts
Šobrīd arī apsveru tāda iegādi...
Offline
alco
27. Dec 2016, 00:53 #39

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: Dienesta auto...

Mums ģimenē jau trīs gadus ir '07 Accord Tourer 2,0 benz./gāze. Varu teikt tikai labāko ar auto tiek braukts daudz, nu jau 280tk orig. noskrējiens. Plusi - izturīgs, ļoti ērts, sēdekļi ērtāki kā Volvo XC70, ļoti forši braukt garus gabalus, izcili stabils līkumos, patēriņš smieklīgs, ietilpīgs bagažnieks ar līdzenu grīdu, dzinējs priekš 2,0 (155hp) iet pat ļoti labi - apdzīt nav problēmas. Mīnusi - zema, orig. audio skan kā sūds, skaņas izolācija, pāris vietās sīki rūsas punkti pārādījušies. Par eļļas ēšanu ir tā kā uz 10tk vajadzētu 0,5l pieliet, ritošā ik pa lailkam kkas ir jāmaina, bet cenas nav kosmoss, dārgākais, ko mainīju stūres reika - restaurēta kkādi 400 eur sanāca. Kopumā auto ļoti izturīgs, pagaidām pat nav doma tirgot nost, kaut arī nekāds svaigais vairs neskaitās
Offline
shvillis
27. Dec 2016, 00:54 #40

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...


27 Dec 2016, 00:48:38 @SmokeAndRide rakstīja:

27 Dec 2016, 00:42:49 @shvillis rakstīja:
Ne reizi nav nokrities ellas liimenis

Nu man bija pēdējā gada ep3 type-R, kad to mašīnu grieza dažreiz vajadzēja pieliet, bet ļoti minimāli.
Tev gadījumā nebija pelēks type-s, kurš ik pa brīdim stāv uz pulkveža brieža, kko pēc dienas snapšotiem atceros un ir pāris reizes redzēts
Šobrīd arī apsveru tāda iegādi...


Nu skatiijos arii uz type-s pirms iegaades,bet apsverot visus par/pret,panneemu exekutiv 2.4 pilnaako komplektaaciju un tomaatu,nebuutu tas type-s tik pliks varbuut buutu panneemis
Nav arii tik viegli nopirkt,jo neviens negrib paardot,paaris sludeklli tik ar veelamo modeli un komplektaaciju,vai vispaar nav

[ Šo ziņu laboja shvillis, 27 Dec 2016, 01:22:33 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo