Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Honda accord iegade

AutorsZiņojums
SmokeAndRide
27. Dec 2016, 01:04 #41

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 788

Braucu ar: porku

tam executive un type-s dzinēji sanāk vienādi ?
pa cik tu savu ņēmi un kad ?
Bet jāpiekrīt, ka labu un pilnu ir maz un ja ir aiziet ātri..
tagad ir viens labs type-s ar mazu nobraukumu un pirkt LV, bet cena vēl mazliet neadekvāta.

[ Šo ziņu laboja SmokeAndRide, 27 Dec 2016, 01:05:08 ]

Offline
shvillis
27. Dec 2016, 01:14 #42

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...

Neemu 3.5 gadus atpakall,motori vienaadi,tik 6shu robu manuaalis,piekare cietaaka un nav ekstru(type-s),man sanaaca kkas ap 8-9k eur,bet veel bija lati.
Tas pa 5.7k,ja tur viss labi,mazliet nokaulee un graab ciet,normaala cena prieksh exekutiv,reku blakus neejoshs pa 4.5k
Aa,tas type-s pa 7.5... Ja nobraukums iists un viss labi,pavicini 6.8,mok atdos

[ Šo ziņu laboja shvillis, 27 Dec 2016, 01:21:50 ]

Offline
Zaarciniex
27. Dec 2016, 12:50 #43

Kopš: 14. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: Ziloni

Pāris vārdos :
Ir 3. Accords.
Bija 2 gab. 2,4 - nullītes, no kuriem viens TypeS. Problēmu, remontu līdz 120K - 0. Tikai apkopes.
Pie manas braukšanas zem 13l nevarēju ierakstīties, dinamiski braucot ēd eļļu (arī jauns), kas ir normāli, bet jāseko līdz, jo lampa iedegas tikai, kad ir mati.

Šobrīd 2,2 dīzelis, vagons. Nekopju, nelutinu, bedres neapbraucu, sliedes un grantene ātrumu nemazina - maucu! Latvijas vidējais patēriņš 6,5, kas saglabājas arī velkot pa bāni.
Uz tāfeles 400k. Auto ir apnicis līdz sliktai dūšai, bet ko paņemt līdzvērtīgu vietā - nezinu, jo
pačots neinteresē, remontu piedzīvojumi arī ne.
Rūsas nav, izņemot atsistos krāsas punktus pa zeminiekiem.

Remonti... 350k - sprauslas. Ritošā, vienīgais, kam sekoju... ik pa ~ 80k km. Jāliek OEM - atmaksājas.
1x mainītas Xenona spuldzes, ģenerators, 1 rullītis, laikam viss.

[ Šo ziņu laboja Zaarciniex, 27 Dec 2016, 12:50:46 ]

Offline
Kalnz
27. Dec 2016, 13:16 #44

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14292

Braucu ar:


27 Dec 2016, 00:48:38 @SmokeAndRide rakstīja:

27 Dec 2016, 00:42:49 @shvillis rakstīja:
Ne reizi nav nokrities ellas liimenis

Nu man bija pēdējā gada ep3 type-R, kad to mašīnu grieza dažreiz vajadzēja pieliet, bet ļoti minimāli.
Tev gadījumā nebija pelēks type-s, kurš ik pa brīdim stāv uz pulkveža brieža, kko pēc dienas snapšotiem atceros un ir pāris reizes redzēts
Šobrīd arī apsveru tāda iegādi...


Nobraucu ar FN2 Type-R no 0-85k km

Eļļu neēda vispār, motorā neiegūldiju ne kapeikas... tikai regulāras apkopes!
Offline
Kalnz
27. Dec 2016, 13:20 #45

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14292

Braucu ar:

Meklēju astotās paaudzes Accord Tourer Executive komplektācijā ar 2.4 benzīnu + tomātu!
LV piedāvājuma nav, ir viens bet tas šogad aprīlī nobliezsts kam izmaksājis Kasko 6k eur remontā

LT un EE ar nekā prātīga :
Offline
crashiks
27. Dec 2016, 14:12 #46

Kopš: 14. Aug 2006

Ziņojumi: 497

Braucu ar: Accordu


27 Dec 2016, 12:50:17 @Zaarciniex rakstīja:
Pāris vārdos :


Šobrīd 2,2 dīzelis, vagons. Nekopju, nelutinu, bedres neapbraucu, sliedes un grantene ātrumu nemazina - maucu! Auto ir apnicis līdz sliktai dūšai, bet ko paņemt līdzvērtīgu vietā - nezinu, jo
pačots neinteresē, remontu piedzīvojumi arī ne.


Nereklamēju, bet iesaku apsvērt.
Es kā zvērināts hondas piekritējs ieķēru januo hyundai i40. 5gadu bezlimita nobraukums mani pārliecināja ka lielām problèmam nevajadzetu būt ar remontiem. Pagaidam 4 mēnešos -20kkm
Offline
DimanC
27. Dec 2016, 14:20 #47

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 302

Braucu ar: elektrību


27 Dec 2016, 12:50:17 @Zaarciniex rakstīja:
Pāris vārdos :
Ir 3. Accords.
Bija 2 gab. 2,4 - nullītes, no kuriem viens TypeS. Problēmu, remontu līdz 120K - 0. Tikai apkopes.
Pie manas braukšanas zem 13l nevarēju ierakstīties, dinamiski braucot ēd eļļu (arī jauns), kas ir normāli, bet jāseko līdz, jo lampa iedegas tikai, kad ir mati.

Šobrīd 2,2 dīzelis, vagons. Nekopju, nelutinu, bedres neapbraucu, sliedes un grantene ātrumu nemazina - maucu! Latvijas vidējais patēriņš 6,5, kas saglabājas arī velkot pa bāni.
Uz tāfeles 400k. Auto ir apnicis līdz sliktai dūšai, bet ko paņemt līdzvērtīgu vietā - nezinu, jo
pačots neinteresē, remontu piedzīvojumi arī ne.
Rūsas nav, izņemot atsistos krāsas punktus pa zeminiekiem.

Remonti... 350k - sprauslas. Ritošā, vienīgais, kam sekoju... ik pa ~ 80k km. Jāliek OEM - atmaksājas.
1x mainītas Xenona spuldzes, ģenerators, 1 rullītis, laikam viss.

par dīzeļa sajūgu tiešām nav ko piebilst? Dārgais ( vai vairs nē? ) divmasu spararats un tā
Offline
Zaarciniex
27. Dec 2016, 15:28 #48

Kopš: 14. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: Ziloni


27 Dec 2016, 14:20:14 @DimanC rakstīja:

27 Dec 2016, 12:50:17 @Zaarciniex rakstīja:
Pāris vārdos :
Ir 3. Accords.
Bija 2 gab. 2,4 - nullītes, no kuriem viens TypeS. Problēmu, remontu līdz 120K - 0. Tikai apkopes.
Pie manas braukšanas zem 13l nevarēju ierakstīties, dinamiski braucot ēd eļļu (arī jauns), kas ir normāli, bet jāseko līdz, jo lampa iedegas tikai, kad ir mati.

Šobrīd 2,2 dīzelis, vagons. Nekopju, nelutinu, bedres neapbraucu, sliedes un grantene ātrumu nemazina - maucu! Latvijas vidējais patēriņš 6,5, kas saglabājas arī velkot pa bāni.
Uz tāfeles 400k. Auto ir apnicis līdz sliktai dūšai, bet ko paņemt līdzvērtīgu vietā - nezinu, jo
pačots neinteresē, remontu piedzīvojumi arī ne.
Rūsas nav, izņemot atsistos krāsas punktus pa zeminiekiem.

Remonti... 350k - sprauslas. Ritošā, vienīgais, kam sekoju... ik pa ~ 80k km. Jāliek OEM - atmaksājas.
1x mainītas Xenona spuldzes, ģenerators, 1 rullītis, laikam viss.

par dīzeļa sajūgu tiešām nav ko piebilst? Dārgais ( vai vairs nē? ) divmasu spararats un tā


Ir, ko piebilst. Man divmasnieku ieteica nomainīt 220k atpakaļ, kaut kas nesalikās, vai nebija uz vietas vai netceros. Samainīju tikai sajūga komplektu. Kaut kas tur dažreiz 5 minūtes pakraukšķ, nolūzt, iebirst, pieļauju "bell housingā", troksnis pazūd un maucam tālāk.
No sākuma satraucos, pēc tam vairs vairs neiedziļinājos. Kamēr iet - IET!
Biju jau piemirsis, kraukšķis jau labu laiku nav bijis, acīmredzot.
Offline
RaL
27. Dec 2016, 16:17 #49

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3378

Braucu ar: kruīzu

Ģimenē vēl ir šitāds Accord 2.4 automāts kopš tālā 2003. gada, paņemts jauns, tagad nobraucis kaut kas ap 180 vai 190k.

Problēmas nav bijušas lielas. Ik pa brīdim (pat ļoti reti) kaut kas piekarē. Tagad kaut kas nesmuki grab, bet jau otro gadu neviens neko nevar atrast, kas par vainu. Ir 2 vai 3 reizes mainīts ģenerators (izskatās, ka bieža parādība pēc komentāriem šeit ) Kā arī pirms 2 gadiem aizmugurējām arkām rūsa sāka nākt ārpus arku iekšpuses, tad tika piekrāsotas, vairāk virsbūvei rūsas nav. Apakša gan ir aprūsējusi un iespējams drīz vietām prasīsies pēc metināšanas, bet manuprāt tas nav slikts rezultāts pa 13 gadiem Latvijā.

Pa visiem šiem gadiem ir vēl pa kādam citam elektronikas sīkumam - xenona bloks viens izbeidzies, CD-changer ieķēries, kaut ko kruīzs gļukoja brīžiem (serviss nevarēja atrast vainu, bet tad pats saremontējās). Tā kā salīdznot ar BMW, bezproblēmu auto

Bet, jā, man personīgi liekas neizturami skaļš, patēriņš man zem 10 ir liels brīnums, parasti tuvāk 11 jauktajā ciklā.
Offline
eduardsh
27. Dec 2016, 16:32 #50

Kopš: 20. Jun 2016

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Īpašumā 2008 gada 2.2D accords ar Executive komplektāciju (8tā paaudze).
2 gadu laikā pārsvarā veicu tikai apkopes.
Bija problēmas ar kvēpfiltru (kuram dīzelim tad nav) un pēc divām tīrīšanas reizēm nolēmu to likvidēt, pie reizes atslēdza arī EGR. Pēc manipulācijām motors murrā un iet daudz labāk.
Pārējie remonti kā visiem: bremžu kluči, ritošajai kaut kādi pāris remonti ir bijuši. Trakākais laikam bija stūres pirksts, kuru restaurēja beigās, jo brīvkustība bija novērota, taču nez kāpēc CSDD TA izgāju mierīgi ar tādu pirkstu.
Offline
shvillis
27. Dec 2016, 21:12 #51

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...


27 Dec 2016, 16:17:53 @raivis88 rakstīja:
Ģimenē vēl ir šitāds Accord 2.4 automāts kopš tālā 2003. gada, paņemts jauns, tagad nobraucis kaut kas ap 180 vai 190k.

Problēmas nav bijušas lielas. Ik pa brīdim (pat ļoti reti) kaut kas piekarē. Tagad kaut kas nesmuki grab, bet jau otro gadu neviens neko nevar atrast, kas par vainu...



Paskaties virs aizmugureejiem bundulliem,domaaju,ka grab tie bundullu ekraani/aizsargblekki,kas vk nopuvushi no skruuveem,iznnem vinnus un izmet

[ Šo ziņu laboja shvillis, 27 Dec 2016, 21:13:42 ]

Offline
Delerium
27. Dec 2016, 22:51 #52

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8270

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


27 Dec 2016, 13:20:50 @Kalnz rakstīja:
Meklēju astotās paaudzes Accord Tourer Executive komplektācijā ar 2.4 benzīnu + tomātu!
LV piedāvājuma nav, ir viens bet tas šogad aprīlī nobliezsts kam izmaksājis Kasko 6k eur remontā

LT un EE ar nekā prātīga :


6 eur jaunai mashiinai remontaa ir siikums zinot cik kosmiskas cenas ir japaanju detaljaam.
Offline
Kalnz
27. Dec 2016, 22:59 #53

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14292

Braucu ar:


27 Dec 2016, 22:51:29 @Delerium rakstīja:

27 Dec 2016, 13:20:50 @Kalnz rakstīja:
Meklēju astotās paaudzes Accord Tourer Executive komplektācijā ar 2.4 benzīnu + tomātu!
LV piedāvājuma nav, ir viens bet tas šogad aprīlī nobliezsts kam izmaksājis Kasko 6k eur remontā

LT un EE ar nekā prātīga :


6 eur jaunai mashiinai remontaa ir siikums zinot cik kosmiskas cenas ir japaanju detaljaam.


6k eur 2009.gada mašīnau ir daudz, ņemot vērā ka viņu tirgo pa 9k eur
Offline
jankijss
10. May 2017, 01:17 #54

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 882

Braucu ar: e46,Octavia RS

Kadas atsauksmes par Honda Acordu sakot 2009 un uz augshu 2.4 bendzins automats ? Intresejos ari par TAYPE-S
Offline
BigBear
02. Dec 2017, 15:54 #55

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: Glanci

Tuvākajā nākotnē plānots atdzīt no Vācijas Hondu Accord 2.4 AT Tourer 2003-2007 gads. Kāds varbūt var pateikt cik aptuveni tādu aparātu izmaksātu piereģistrēt iekš LV?

Un jautājums ar ko īsti atšķiras pirms un pēc facelift modeļi konkrētajam gen7?
Offline
alco
02. Dec 2017, 16:12 #56

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 901

Braucu ar: Dienesta auto...

Par reģistrēšanu nezinu, bet kāda jēga vest no de, ja pilns ar vietējiem eksemplāriem ar zināmu vēsturi (nesaku to tādēļ, ka pats tirgoju '07 Accordu, bet vnk tiešām vietējā tirgū ir daudz variantu un cenas tagad ir smieklīgas ).

Par fl modeli - nāca no 2006.g. - savādāka reste, smukāki (balti) mērinstrumenti panelī, savādāks ātrumpārslēgs, Nippons saka, ka labāka pretrūsas apstrāde. Īsumā viss - ļoti uzticams auto, manam jau 305kkm un joprojām bez problēmām!
Offline
BigBear
02. Dec 2017, 16:18 #57

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: Glanci

Plāns vest no DE ir jo LV ar 2.4 Tourer ir retums. Vismaz pagaidām viens tikai ir iekš ss. Un tomēr gribas tos papildus zirdziņus jo paliels tas auto. Un esmu nolēmis par iegādi tieši dēļ pozitīvajām atsauksmēm.
Offline
alco
02. Dec 2017, 16:27 #58

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 901

Braucu ar: Dienesta auto...

Par to jaudu, nu skaties, katram jau savs - man pietiek ar 155zs, Hondai tie dzinēji griežas ļoti labi! Bet kopumā, jā - reāli bezproblēmu auto, pie maniem nobraukumiem, reāli guldu naudu tikai eļļas maiņās un reizi gadā dažus eur ritošajā daļā!
Offline
edzulis
02. Dec 2017, 16:33 #59

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/honda/civic/cclfx.html

Šitie civivi izturīgi? Vajag auto kundzei. Tā kā uzticamu dīzeļu + automātu meklējumi līdz 6k bezcerīgi, metam acis uz 1.8 civicu ar automātu. Benzīns pilnīgi der, galvenais lai pats auto, motors un kārba uzticami.

[ Šo ziņu laboja edzulis, 02 Dec 2017, 16:34:04 ]

Offline
oswald
02. Dec 2017, 17:02 #60

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1741

Braucu ar: banderomobīli 4x4

Cik zinu problēmas ir ar robot kārbām...parastie automāti ir ok...darba auto pie 240k automāts sāka buksēt...gāzētājiem dažiem vārsti sadega pie 100k uz gāzes.hondām vārsti jāregulē regulāri...mēdz pakaļas suporti ķīlēt...jātīra/jāmsina...vēl lampas priekšā mainīju...miglainas palika...katru gadu zb pulēt viņas. Vēl kā tādi civiki/accordi ir zemi...rūsa protams...arī.vēl bija dažām iesaluši degvielas vāki...beidzās ar norautu trosīti...arhaiska tā sistēma.

[ Šo ziņu laboja oswald, 02 Dec 2017, 17:05:14 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo