Online
Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Braucēji, bļin... IV
Autors | Ziņojums |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10193
Braucu ar: rokām uz stūres
| nu paga .. viens ir palikt, bet kas cits ir tupa rullēt pāri stoplīnijai pie sarkanā.
| Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1006
Braucu ar:
| Tas jā. Bet ne mazāk tupa ir braukt krustojumā, kur jau stāv. Bet, ja nebrauc, tad no blakus joslas kāds priekšā ielien un citreiz pat sanāk pašam palikt krustojumā tādu dēļ. | Offline | | |
Mberg | | Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21462
Braucu ar: B5254T un M57D30
| "Yello Box" 100% vajag Pērnavas - Čaka un Brīvības - Vairogu. Sodu sistēmai vispār būtu jābūt "progresīvai". Pirmo reizi viens cipars, otro, trešo, cits, ja vēl biežāk, varbūt kādu spēcīgāku sankciju, citādi turīgam cilvēkam fotoradars ir tikai maksas pakalpojums ar fiksētu cenu. [ Šo ziņu laboja Mberg, 21 May 2022, 18:44:26 ] | Offline | | |
Edzhus | | Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3823
Braucu ar: 4x5
| Mhm, bet mēneša ietvaros, lai resetojas | Offline | | |
strange_panda | | Kopš: 13. Feb 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan
| Mums nav problēmu ar satiksmi ... iemesls zems iedzīvotāju un auto blīvums ... Gadijās pavizināt kādu ārzemju kolēģus sastrēgumu laikā Rīga no rīta un viņa remarka bija "tie ir sastrēgumi?" nu nav mums to iemels nav auto... Laiks liekēžus no CP pārsūtīt uz citām nodaļam un deaktivizēt dienestu līdz brīdim kad pieaugs iedzīvotāju skaits par 30-40%. Līdz tam laikam sakarā ar to ka satiksmes drošību esam privatizējuši tad beidzot to sākt izmantot, ka sēkot OCTAS neesamībai bez policicijas vienkārši auto CSDD reģistrā var atrasties vai nu statusā piedālās ceļu satiksmē ir OCTA, tehniskā apskate, ja nē automātisks sods, otrs nav un tatad octa, tehniskā apskate nav obligāta (piemēram mocis ziemā, ziemas auto). Laiks noņemt visas ātruma kameras ... un ietaupīto naudu izmantot ceļu sakartošanai ... Laiks noņetm ātruma limitu nosakot to limitu kā drošu ceļu apstākļiem un OCTAS klasei (tas būtu labi ja OCTA būtu tiem uz 90 km/h regulēta un neregulējamaš teiksmim 100 110 120 km/h tiem kas mīl braukt ātrāk vai bezlimita). Iekriti pamatīgs naudas sods kā Somija kas ir 3-5% no gada ienākumiem ... un būs kārtība, laiks attīstīt tirgu nevis traucēt cilvēkiem braukt. | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
21 May 2022, 20:13:49 @strange_panda rakstīja:
Mums nav problēmu ar satiksmi ... iemesls zems iedzīvotāju un auto blīvums ... Gadijās pavizināt kādu ārzemju kolēģus sastrēgumu laikā Rīga no rīta un viņa remarka bija "tie ir sastrēgumi?" nu nav mums to iemels nav auto... Laiks liekēžus no CP pārsūtīt uz citām nodaļam un deaktivizēt dienestu līdz brīdim kad pieaugs iedzīvotāju skaits par 30-40%. Līdz tam laikam sakarā ar to ka satiksmes drošību esam privatizējuši tad beidzot to sākt izmantot, ka sēkot OCTAS neesamībai bez policicijas vienkārši auto CSDD reģistrā var atrasties vai nu statusā piedālās ceļu satiksmē ir OCTA, tehniskā apskate, ja nē automātisks sods, otrs nav un tatad octa, tehniskā apskate nav obligāta (piemēram mocis ziemā, ziemas auto). Laiks noņemt visas ātruma kameras ... un ietaupīto naudu izmantot ceļu sakartošanai ... Laiks noņetm ātruma limitu nosakot to limitu kā drošu ceļu apstākļiem un OCTAS klasei (tas būtu labi ja OCTA būtu tiem uz 90 km/h regulēta un neregulējamaš teiksmim 100 110 120 km/h tiem kas mīl braukt ātrāk vai bezlimita). Iekriti pamatīgs naudas sods kā Somija kas ir 3-5% no gada ienākumiem ... un būs kārtība, laiks attīstīt tirgu nevis traucēt cilvēkiem braukt.
Tu nebeidz paarsteigt, katru reizi peec tava posta liekas, ka vairs zemaak nav kur krist, un tad Tu peekshnji pieklauvee no apakshas
Padalies ar diilera telefona numuru
Somijaa ljoti atskjira sodi, 30 zonaa ir mizliigi, ja nokjer policis, ja fotoradars tad nav tik traki, starp polichu uzliktajiem un fotoradaru arii ir liela atskjiriiba[ Šo ziņu laboja JDS, 21 May 2022, 20:27:15 ] | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4399
Braucu ar: studentu variantu
|
21 May 2022, 20:19:21 @JDS rakstīja:
[..]
Padalies ar diilera telefona numuru
veselība dārgāka! | Offline | | |
strange_panda | | Kopš: 13. Feb 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan
|
21 May 2022, 20:19:21 @JDS rakstīja:
21 May 2022, 20:13:49 @strange_panda rakstīja:
Mums nav problēmu ar satiksmi ... iemesls zems iedzīvotāju un auto blīvums ... Gadijās pavizināt kādu ārzemju kolēģus sastrēgumu laikā Rīga no rīta un viņa remarka bija "tie ir sastrēgumi?" nu nav mums to iemels nav auto... Laiks liekēžus no CP pārsūtīt uz citām nodaļam un deaktivizēt dienestu līdz brīdim kad pieaugs iedzīvotāju skaits par 30-40%. Līdz tam laikam sakarā ar to ka satiksmes drošību esam privatizējuši tad beidzot to sākt izmantot, ka sēkot OCTAS neesamībai bez policicijas vienkārši auto CSDD reģistrā var atrasties vai nu statusā piedālās ceļu satiksmē ir OCTA, tehniskā apskate, ja nē automātisks sods, otrs nav un tatad octa, tehniskā apskate nav obligāta (piemēram mocis ziemā, ziemas auto). Laiks noņemt visas ātruma kameras ... un ietaupīto naudu izmantot ceļu sakartošanai ... Laiks noņetm ātruma limitu nosakot to limitu kā drošu ceļu apstākļiem un OCTAS klasei (tas būtu labi ja OCTA būtu tiem uz 90 km/h regulēta un neregulējamaš teiksmim 100 110 120 km/h tiem kas mīl braukt ātrāk vai bezlimita). Iekriti pamatīgs naudas sods kā Somija kas ir 3-5% no gada ienākumiem ... un būs kārtība, laiks attīstīt tirgu nevis traucēt cilvēkiem braukt.
Tu nebeidz paarsteigt, katru reizi peec tava posta liekas, ka vairs zemaak nav kur krist, un tad Tu peekshnji pieklauvee no apakshas
Padalies ar diilera telefona numuru
Somijaa ljoti atskjira sodi, 30 zonaa ir mizliigi, ja nokjer policis, ja fotoradars tad nav tik traki, starp polichu uzliktajiem un fotoradaru arii ir liela atskjiriiba
Somija daži sodi ir atkarīgi no pilsoņa gada ienākumiem ... neatakarīgi no zonām ...
Neviena fakta ka tā nebūtu ... vismaz neesis pieminējis un par visu pārējo arī. Tavs post atstāj iespaidu ka strāda esi atkarīgs no nodokļu maksātāja naudas citādi tos dienas zagļus neaizstāvētu (CP un mūsu pārējos ierēdņus, kurus sen laiks ir vismaz uz 50 % saīsināt, lai "nabadziņi" beidzot varētu iet strādāt biznesā un pelnīt labu algu par ko tie sūkstas regulāri ) Empīriski ir pierādīts ka jebkuras organizācijas funkcionalitāti nodrošina tikai 20% ... tā kā 50 % var droši noīsināt galu galā tos uztur par nodokļu maksātāju naudu ... Privātie var uzturēt savus štatus kā tiem patīk ...tie ir viņu līdzekļi un katrs ar saviem personīgajiem var rīkoties kā vēlas ..
Dīlera telefonu varu iedot : ņem velosipēdu, un brauciens pa tuvējo mežu uz kādu stundiņu ... Sajūtas neaizmirstamas | Offline | | |
|
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5870
Braucu ar:
| | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
21 May 2022, 21:23:37 @strange_panda rakstīja:
21 May 2022, 20:19:21 @JDS rakstīja:
21 May 2022, 20:13:49 @strange_panda rakstīja:
Mums nav problēmu ar satiksmi ... iemesls zems iedzīvotāju un auto blīvums ... Gadijās pavizināt kādu ārzemju kolēģus sastrēgumu laikā Rīga no rīta un viņa remarka bija "tie ir sastrēgumi?" nu nav mums to iemels nav auto... Laiks liekēžus no CP pārsūtīt uz citām nodaļam un deaktivizēt dienestu līdz brīdim kad pieaugs iedzīvotāju skaits par 30-40%. Līdz tam laikam sakarā ar to ka satiksmes drošību esam privatizējuši tad beidzot to sākt izmantot, ka sēkot OCTAS neesamībai bez policicijas vienkārši auto CSDD reģistrā var atrasties vai nu statusā piedālās ceļu satiksmē ir OCTA, tehniskā apskate, ja nē automātisks sods, otrs nav un tatad octa, tehniskā apskate nav obligāta (piemēram mocis ziemā, ziemas auto). Laiks noņemt visas ātruma kameras ... un ietaupīto naudu izmantot ceļu sakartošanai ... Laiks noņetm ātruma limitu nosakot to limitu kā drošu ceļu apstākļiem un OCTAS klasei (tas būtu labi ja OCTA būtu tiem uz 90 km/h regulēta un neregulējamaš teiksmim 100 110 120 km/h tiem kas mīl braukt ātrāk vai bezlimita). Iekriti pamatīgs naudas sods kā Somija kas ir 3-5% no gada ienākumiem ... un būs kārtība, laiks attīstīt tirgu nevis traucēt cilvēkiem braukt.
Tu nebeidz paarsteigt, katru reizi peec tava posta liekas, ka vairs zemaak nav kur krist, un tad Tu peekshnji pieklauvee no apakshas
Padalies ar diilera telefona numuru
Somijaa ljoti atskjira sodi, 30 zonaa ir mizliigi, ja nokjer policis, ja fotoradars tad nav tik traki, starp polichu uzliktajiem un fotoradaru arii ir liela atskjiriiba
Somija daži sodi ir atkarīgi no pilsoņa gada ienākumiem ... neatakarīgi no zonām ...
Neviena fakta ka tā nebūtu ... vismaz neesis pieminējis un par visu pārējo arī. Tavs post atstāj iespaidu ka strāda esi atkarīgs no nodokļu maksātāja naudas citādi tos dienas zagļus neaizstāvētu (CP un mūsu pārējos ierēdņus, kurus sen laiks ir vismaz uz 50 % saīsināt, lai "nabadziņi" beidzot varētu iet strādāt biznesā un pelnīt labu algu par ko tie sūkstas regulāri ) Empīriski ir pierādīts ka jebkuras organizācijas funkcionalitāti nodrošina tikai 20% ... tā kā 50 % var droši noīsināt galu galā tos uztur par nodokļu maksātāju naudu ... Privātie var uzturēt savus štatus kā tiem patīk ...tie ir viņu līdzekļi un katrs ar saviem personīgajiem var rīkoties kā vēlas ..
Dīlera telefonu varu iedot : ņem velosipēdu, un brauciens pa tuvējo mežu uz kādu stundiņu ... Sajūtas neaizmirstamas
Kaa jau mineeju, Tu vienmeewr pieklauveesi no apakshas
Saac lietot uz 50% mazaak, jau buus daudz labaak
Traffic penalty fees issued through automatic surveillance
Exceeding the speed limit by no more than 10 km/h in an area where the speed limit is 20–60 km/h: EUR 100
Exceeding the speed limit by 11–15 km/h in an area where the speed limit is 20–60 km/h: EUR 170
Exceeding the speed limit by 16–20 km/h in an area where the speed limit is 20–60 km/h: EUR 200
Exceeding the speed limit by no more than 10 km/h in an area where the speed limit is 70–120 km/h: EUR 70
Exceeding the speed limit by 11–15 km/h in an area where the speed limit is 70–120 km/h: EUR 140
Exceeding the speed limit by 16–20 km/h in an area where the speed limit is 70–120 km/h: EUR 170
Failure to observe a prohibitory sign: EUR 100
Unauthorised driving on a bus lane: EUR 100
A non-criminal failure to observe a red traffic light: EUR 100
Prohibited use of a communications device during driving: EUR 100
Not wearing a seatbelt: EUR 70[ Šo ziņu laboja JDS, 21 May 2022, 21:52:23 ] | Offline | | |
propans-butans | | Kopš: 29. Aug 2021
Ziņojumi: 59
Braucu ar: beigušos skati
|
20 May 2022, 11:46:52 @Zalespljavejs rakstīja:
Te mēs nonākam pie tā, ka CP katastrofāli trūkst cilvēku, kas gribētu strādāt. Bet neviens negrib strādāt, ja jāstrādā par algu, kas ir ļoti maza un darbs nav visai pateicīgs.
Kas attiecās uz šo tēmu ielūkojos VP mājaslapas vakanču sadaļā, bet piedāvājumu kļūt par ceļu policistu tur neredzu. Finansējuma trūkums vai kas? Uz ceļa patruļu nav, braukšanas kultūra zem jebkuras kritikas. | Offline | | |
strange_panda | | Kopš: 13. Feb 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan
|
21 May 2022, 21:48:04 @JDS rakstīja:
21 May 2022, 21:23:37 @strange_panda rakstīja:
21 May 2022, 20:19:21 @JDS rakstīja:
21 May 2022, 20:13:49 @strange_panda rakstīja:
Mums nav problēmu ar satiksmi ... iemesls zems iedzīvotāju un auto blīvums ... Gadijās pavizināt kādu ārzemju kolēģus sastrēgumu laikā Rīga no rīta un viņa remarka bija "tie ir sastrēgumi?" nu nav mums to iemels nav auto... Laiks liekēžus no CP pārsūtīt uz citām nodaļam un deaktivizēt dienestu līdz brīdim kad pieaugs iedzīvotāju skaits par 30-40%. Līdz tam laikam sakarā ar to ka satiksmes drošību esam privatizējuši tad beidzot to sākt izmantot, ka sēkot OCTAS neesamībai bez policicijas vienkārši auto CSDD reģistrā var atrasties vai nu statusā piedālās ceļu satiksmē ir OCTA, tehniskā apskate, ja nē automātisks sods, otrs nav un tatad octa, tehniskā apskate nav obligāta (piemēram mocis ziemā, ziemas auto). Laiks noņemt visas ātruma kameras ... un ietaupīto naudu izmantot ceļu sakartošanai ... Laiks noņetm ātruma limitu nosakot to limitu kā drošu ceļu apstākļiem un OCTAS klasei (tas būtu labi ja OCTA būtu tiem uz 90 km/h regulēta un neregulējamaš teiksmim 100 110 120 km/h tiem kas mīl braukt ātrāk vai bezlimita). Iekriti pamatīgs naudas sods kā Somija kas ir 3-5% no gada ienākumiem ... un būs kārtība, laiks attīstīt tirgu nevis traucēt cilvēkiem braukt.
Tu nebeidz paarsteigt, katru reizi peec tava posta liekas, ka vairs zemaak nav kur krist, un tad Tu peekshnji pieklauvee no apakshas
Padalies ar diilera telefona numuru
Somijaa ljoti atskjira sodi, 30 zonaa ir mizliigi, ja nokjer policis, ja fotoradars tad nav tik traki, starp polichu uzliktajiem un fotoradaru arii ir liela atskjiriiba
Somija daži sodi ir atkarīgi no pilsoņa gada ienākumiem ... neatakarīgi no zonām ...
Neviena fakta ka tā nebūtu ... vismaz neesis pieminējis un par visu pārējo arī. Tavs post atstāj iespaidu ka strāda esi atkarīgs no nodokļu maksātāja naudas citādi tos dienas zagļus neaizstāvētu (CP un mūsu pārējos ierēdņus, kurus sen laiks ir vismaz uz 50 % saīsināt, lai "nabadziņi" beidzot varētu iet strādāt biznesā un pelnīt labu algu par ko tie sūkstas regulāri ) Empīriski ir pierādīts ka jebkuras organizācijas funkcionalitāti nodrošina tikai 20% ... tā kā 50 % var droši noīsināt galu galā tos uztur par nodokļu maksātāju naudu ... Privātie var uzturēt savus štatus kā tiem patīk ...tie ir viņu līdzekļi un katrs ar saviem personīgajiem var rīkoties kā vēlas ..
Dīlera telefonu varu iedot : ņem velosipēdu, un brauciens pa tuvējo mežu uz kādu stundiņu ... Sajūtas neaizmirstamas
Kaa jau mineeju, Tu vienmeewr pieklauveesi no apakshas
Saac lietot uz 50% mazaak, jau buus daudz labaak
Traffic penalty fees issued through automatic surveillance
Exceeding the speed limit by no more than 10 km/h in an area where the speed limit is 20–60 km/h: EUR 100
Exceeding the speed limit by 11–15 km/h in an area where the speed limit is 20–60 km/h: EUR 170
Exceeding the speed limit by 16–20 km/h in an area where the speed limit is 20–60 km/h: EUR 200
Exceeding the speed limit by no more than 10 km/h in an area where the speed limit is 70–120 km/h: EUR 70
Exceeding the speed limit by 11–15 km/h in an area where the speed limit is 70–120 km/h: EUR 140
Exceeding the speed limit by 16–20 km/h in an area where the speed limit is 70–120 km/h: EUR 170
Failure to observe a prohibitory sign: EUR 100
Unauthorised driving on a bus lane: EUR 100
A non-criminal failure to observe a red traffic light: EUR 100
Prohibited use of a communications device during driving: EUR 100
Not wearing a seatbelt: EUR 70
https://www.nytimes.com/2015/04/26/world/europe...ve-one.html?_r=0 te būs tā saucamajiem "progresīviem sodiem" ... Bet mums valsts nodarbināto darbinieku mums ir patiešām par daudz ir laiks tos saisināt ... ieskaitot policistus | Offline | | |
aleksandrsb | | Kopš: 27. Oct 2021
Ziņojumi: 118
Braucu ar:
| Patika koments par audi:
Man liekas tas audaars vareja ari neielikt, bet ielika just because
| Offline | | |
martinez | | Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29208
Braucu ar: cietu seju
| Vietējais? | Offline | | |
aep_det | | Kopš: 12. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2156
Braucu ar: Grand Scenic, X5
|
22 May 2022, 18:29:27 @aleksandrsb rakstīja:
Patika koments par audi:
Man liekas tas audaars vareja ari neielikt, bet ielika just because
Tikko servisā pateica, ka kārbai/motoram gals klāt, un te viens pamuļķis ceļā gadās | Offline | | |
haxlul | | Kopš: 27. May 2021
Ziņojumi: 21
Braucu ar:
| kads zin kam pieder s63 amg coupe ZH-21? | Offline | | |
|
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7259
Braucu ar: muti
|
27 May 2022, 04:35:18 @haxlul rakstīja:
kads zin kam pieder s63 amg coupe ZH-21?
Nav balts?
Ja ir, tad liekas, ka Lapsās tādu esmu redzējis šad un tad | Offline | | |
uupis | | Kopš: 16. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 147
Braucu ar: Bembeli - BMW izstrādājumu
| Melnās Teslas ar vnz paliktni Baltic Tesla īpašniekam šorīt uz Ulmanenes - nu vecīt jopt telefonu NAV jāspaida pie stūres | Offline | | |
Pifs | | Kopš: 22. Nov 2008
Ziņojumi: 175
Braucu ar: hankook
|
30 May 2022, 08:59:47 @uupis rakstīja:
Melnās Teslas ar vnz paliktni Baltic Tesla īpašniekam šorīt uz Ulmanenes - nu vecīt jopt telefonu NAV jāspaida pie stūres
Tev nepatika pats fakts, ka tiek lietots telefons pie stūres, vai tas, ka tiek lietots telefons un līdz ar to tiek neadekvāti braukts?
Pieļauju, ka vairāk kā puse no šeit esošajiem lietotājiem spaidot telefonu brauc labāk kā ārpus foruma esošie šoferi nespaidot telefonu..
Teslas man nav | Offline | | |
uupis | | Kopš: 16. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 147
Braucu ar: Bembeli - BMW izstrādājumu
|
30 May 2022, 09:33:00 @Pifs rakstīja:
Tev nepatika pats fakts, ka tiek lietots telefons pie stūres, vai tas, ka tiek lietots telefons un līdz ar to tiek neadekvāti braukts?
Telefona lietošana pie stūres ar visām no tā izrietošajām sekām.
30 May 2022, 09:33:00 @Pifs rakstīja:
Pieļauju, ka vairāk kā puse no šeit esošajiem lietotājiem spaidot telefonu brauc labāk kā ārpus foruma esošie šoferi nespaidot telefonu..
Teslas man nav
Iespējams te tiešām daļa ir pārcilvēki pie stūres, kuri spēj multitaskot un nezaudēt ne kripatas uzmanības to darot, bet ne man par to spriest. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|