Online
Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Darba tirgus
Autors | Ziņojums |
JDS | |  Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
11 Dec 2015, 13:07:39 abyss rakstīja:
11 Dec 2015, 13:05:17 JDS rakstīja:
11 Dec 2015, 12:50:08 Mizx rakstīja:
Tikai Latvijā laikam var atļauties tādu greznību kā 2 šoferi vienā automašīnā "mācību laikā" — 3 pārbaudes mēnešus tā vizinās??? Pāris dienas nav temats, jāpaskatās, vai šoferis vispār braukt jēdz. Nja, te visi kaut kādi biezie, var šķiesties ar naudu... Vecā šofera pusotra tūkstoša alga un jaunā šofera tūkstoša alga uz vairākiem mēnešiem...
Tak beidz dziit demagogjiju un atbildi uz kaut vienu jautaajumu, pagaidaam Tu tikai aizvien vairaak vairaak pieraadi ka esi kautkur kautko dzirdeejis un tad tik dod valjaa.
no robotizeetas noliktavas vinsh kautko paarnesiis uz pienjemsim kaada videeja liela uznjeemuma noliktavu
Tu veeljoprojaam nesaproti par kaadiemapjomiem mees runaajam
kkas, Tu zini par kaadiem apjomiem mees runaajam ?
Kakxima salātu vedējs nepārprotami ir vērienīgs apjoms Eiropas mērogā 
atnaaca uraals un ieviesa skaidriibu  | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8620
Braucu ar: e39 523
| Urāls neesmu, skaidrību arī diez vai ieviesu, bet jūtos labāk  | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9888
Braucu ar: Alfu
|
11 Dec 2015, 13:05:17 JDS rakstīja:
11 Dec 2015, 12:50:08 Mizx rakstīja:
Tikai Latvijā laikam var atļauties tādu greznību kā 2 šoferi vienā automašīnā "mācību laikā" — 3 pārbaudes mēnešus tā vizinās??? Pāris dienas nav temats, jāpaskatās, vai šoferis vispār braukt jēdz. Nja, te visi kaut kādi biezie, var šķiesties ar naudu... Vecā šofera pusotra tūkstoša alga un jaunā šofera tūkstoša alga uz vairākiem mēnešiem...
Tak beidz dziit demagogjiju un atbildi uz kaut vienu jautaajumu, pagaidaam Tu tikai aizvien vairaak vairaak pieraadi ka esi kautkur kautko dzirdeejis un tad tik dod valjaa.
no robotizeetas noliktavas vinsh kautko paarnesiis uz pienjemsim kaada videeja liela uznjeemuma noliktavu
Tu veeljoprojaam nesaproti par kaadiemapjomiem mees runaajam
kkas, Tu zini par kaadiem apjomiem mees runaajam ? Es neteiktu, ka konkreetaas noliktavas ir mazas un provinciaalas bet var jau buut
pilnīgi pajāt kādi ir tavi apjomi, jo tu spried no šofera skatu punkta, nevis vadības līmeņa. | Offline | | |
RS7 | |  Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| Gadus ~10 atpakal biju uz "apmācībam" par kurjeru maršruts bij limpaši valmiera cesis, šoferis bija sakarigs čalis, 130-140km/h pa granti ar piekrautu LT esot ikdiena
Bet bridi ka vins par mugurai stiepa ledusskapi uz 4to stāvu..
Da nu nahuj
11 Dec 2015, 12:42:15 kamikadzemk rakstīja:
Jauno šoferu problēma tiek risināta tā, ka jaunais šoferis brauc kopā ar veco, skatās kā ir jāstrādā, iepazīstas ar preču pieņēmējiem, preču pieņēmēji iepazīstas ar viņu un arī iepazīst veikalu pieņemšanas īpatnības.
| Offline | | |
JDS | |  Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
11 Dec 2015, 13:14:12 kkas rakstīja:
11 Dec 2015, 13:05:17 JDS rakstīja:
11 Dec 2015, 12:50:08 Mizx rakstīja:
Tikai Latvijā laikam var atļauties tādu greznību kā 2 šoferi vienā automašīnā "mācību laikā" — 3 pārbaudes mēnešus tā vizinās??? Pāris dienas nav temats, jāpaskatās, vai šoferis vispār braukt jēdz. Nja, te visi kaut kādi biezie, var šķiesties ar naudu... Vecā šofera pusotra tūkstoša alga un jaunā šofera tūkstoša alga uz vairākiem mēnešiem...
Tak beidz dziit demagogjiju un atbildi uz kaut vienu jautaajumu, pagaidaam Tu tikai aizvien vairaak vairaak pieraadi ka esi kautkur kautko dzirdeejis un tad tik dod valjaa.
no robotizeetas noliktavas vinsh kautko paarnesiis uz pienjemsim kaada videeja liela uznjeemuma noliktavu
Tu veeljoprojaam nesaproti par kaadiemapjomiem mees runaajam
kkas, Tu zini par kaadiem apjomiem mees runaajam ? Es neteiktu, ka konkreetaas noliktavas ir mazas un provinciaalas bet var jau buut
pilnīgi pajāt kādi ir tavi apjomi, jo tu spried no šofera skatu punkta, nevis vadības līmeņa.
Vot tur Tu veciit maldies Es tieshi spriezhu no otra skatu punkta un staastu Tev, jaa tas reaali notiek, nevis kaa mizx stumju gudras runas un neuzvienu jautaajumu nespeej atbildeet
Varbuut Tu speesi atbildee uz mizxam uzdotajiem jautaajumiem?  [ Šo ziņu laboja JDS, 11 Dec 2015, 13:19:30 ] | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8620
Braucu ar: e39 523
| Tātad, JDS apgalvo, ka nopietnā loģistikas uzņēmumā(kaut vai tie paši 100 šoferi), katrs pats plāno savu maršutu? :O | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7021
Braucu ar:
| JDS, kādi jautājumi? Udensputna piemērā bija abstrakta fantazēšana par pilsētām visā Latvijā. Un vispār temats ir par darba organizāciju, nevis tehniskiem līdzekļiem. Kurš kur savā organizācijā prasa atbildību, tur tā arī rodas un, ja neprasa no iepriekšējā posma, tad iepriekšējais posms to neuzņemsies — kam vajag lieku piepūli? Un pēc tam ir loģiskas sarunas par to, ka birojos tikai papīrus krauj, bet reālā dzīve ir "tur ārā". Jā, šeit Jūsu uzburtajā ainiņā reālā dzīve ir "tur ārā", šoferiem jāsaņem 1,5k, bet birojā minimālā + kafija par brīvu, jo tāds ir Jūsu attēlotais pienākumu sadalījums, nevaru tam nepiekrist. Kad šefi sapratīs, ka pārceļot atbildību un domāšanu uz pēc iespējas agrāku posmu plānošanā, kad jau tur, nevis kraušanas brīdī, parādīsies reālās prasības izpildījumam, samaksājot administrācijā vairāk, ietaupīsies uz zemākiem līmeņiem. Un tad zemākos līmeņos varēs strādāt roboti / bēgļi un visi pārējie, kuru vienīgais kritērijs pieņemšanai būs spēja braukt ar auto to nesalaužot. | Offline | | |
JDS | |  Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
11 Dec 2015, 13:19:46 abyss rakstīja:
Tātad, JDS apgalvo, ka nopietnā loģistikas uzņēmumā(kaut vai tie paši 100 šoferi), katrs pats plāno savu maršutu? :O
Varbuut saakumaa palasi kas sarakstiits un tad drukaa? Marshruti ir jau sakomplekteeti un salikti, shoferis panjem savu un izplaano kaartiibu kaadaa vediis tas arii viss.
Ja kaadam ir info kuraa no lielajiem LV kantoriem notiek savadaak 
Mizx, labaak buutu pakluseejis ja nav ko atbildeet, nevis turpinaajis rakstiit mulkjiibas . Tev uzdeva konkreetus jautaajumus, Tu nespeeji atbildeet ne uz vienu no tiem, ar sho arii beigsim. Mizx Tu parasti daudz drukaa, bet jeega nekaada, nav pirmaa reize  [ Šo ziņu laboja JDS, 11 Dec 2015, 13:26:25 ] | Offline | | |
|
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7021
Braucu ar:
|
11 Dec 2015, 13:24:52 JDS rakstīja:
11 Dec 2015, 13:19:46 abyss rakstīja:
Tātad, JDS apgalvo, ka nopietnā loģistikas uzņēmumā(kaut vai tie paši 100 šoferi), katrs pats plāno savu maršutu? :O
Varbuut saakumaa palasi kas sarakstiits un tad drukaa? Marshruti ir jau sakomplekteeti un salikti, shoferis panjem savu un izplaano kaartiibu kaadaa vediis tas arii viss.
Ja kaadam ir info kuraa no lielajiem LV kantoriem notiek savadaak 
Mizx, labaak buutu pakluseejis ja nav ko atbildeet, nevis turpinaajis rakstiit mulkjiibas . Tev uzdeva konkreetus jautaajumus, Tu nespeeji atbildeet ne uz vienu no tiem, ar sho arii beigsim.
Neredzu nevienu konkrētu jautājumu, laikam te postus filtrē. Var kāds vēlreiz uzrakstīt? | Offline | | |
JDS | |  Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
11 Dec 2015, 13:26:41 Mizx rakstīja:
11 Dec 2015, 13:24:52 JDS rakstīja:
11 Dec 2015, 13:19:46 abyss rakstīja:
Tātad, JDS apgalvo, ka nopietnā loģistikas uzņēmumā(kaut vai tie paši 100 šoferi), katrs pats plāno savu maršutu? :O
Varbuut saakumaa palasi kas sarakstiits un tad drukaa? Marshruti ir jau sakomplekteeti un salikti, shoferis panjem savu un izplaano kaartiibu kaadaa vediis tas arii viss.
Ja kaadam ir info kuraa no lielajiem LV kantoriem notiek savadaak 
Mizx, labaak buutu pakluseejis ja nav ko atbildeet, nevis turpinaajis rakstiit mulkjiibas . Tev uzdeva konkreetus jautaajumus, Tu nespeeji atbildeet ne uz vienu no tiem, ar sho arii beigsim.
Neredzu nevienu konkrētu jautājumu, laikam te postus filtrē. Var kāds vēlreiz uzrakstīt?
Kaa Tu iedomaajies, ka shefs zinaas visas nianses par visiem LV veikaliem un Baltijas
Kaa Tu iedomaajies ka 100+ shoferi naaks katru dienu pie shefa un staastiis aktualitaates.
kaa Tu iedomaajies kaa shefs nokaartos visas radushaas probleemas piegaades vietaas u.t.t. ?
Pietiks ar shiem | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9888
Braucu ar: Alfu
|
11 Dec 2015, 13:28:50 JDS rakstīja:
11 Dec 2015, 13:26:41 Mizx rakstīja:
11 Dec 2015, 13:24:52 JDS rakstīja:
11 Dec 2015, 13:19:46 abyss rakstīja:
Tātad, JDS apgalvo, ka nopietnā loģistikas uzņēmumā(kaut vai tie paši 100 šoferi), katrs pats plāno savu maršutu? :O
Varbuut saakumaa palasi kas sarakstiits un tad drukaa? Marshruti ir jau sakomplekteeti un salikti, shoferis panjem savu un izplaano kaartiibu kaadaa vediis tas arii viss.
Ja kaadam ir info kuraa no lielajiem LV kantoriem notiek savadaak 
Mizx, labaak buutu pakluseejis ja nav ko atbildeet, nevis turpinaajis rakstiit mulkjiibas . Tev uzdeva konkreetus jautaajumus, Tu nespeeji atbildeet ne uz vienu no tiem, ar sho arii beigsim.
Neredzu nevienu konkrētu jautājumu, laikam te postus filtrē. Var kāds vēlreiz uzrakstīt?
Kaa Tu iedomaajies, ka shefs zinaas visas nianses par visiem LV veikaliem un Baltijas
Kaa Tu iedomaajies ka 100+ shoferi naaks katru dienu pie shefa un staastiis aktualitaates.
kaa Tu iedomaajies kaa shefs nokaartos visas radushaas probleemas piegaades vietaas u.t.t. ?
Pietiks ar shiem
tu pats vismaz esi nodaļas vai dajebkāds vadītājs?[ Šo ziņu laboja kkas, 11 Dec 2015, 13:35:26 ] | Offline | | |
Riho7 | | Kopš: 23. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1029
Braucu ar:
|
11 Dec 2015, 12:44:25 Mizx rakstīja:
JDS, paldies par rūpēm, man nekādi klienti nav jāmeklē. Jautājumus redzējis neesmu un par to, ko te pēdējā reizē raksti neviens neko nav diskutējis. Nezināju, ka Ford detaļas glabā šķūņos, bet, jā, ar tām Latvijā maz esmu strādājis, vietējas pieredzes nav.
Pirmkart tu balsti savu viedokli uz sausu Ops management teoriju.
Otrkart Fords saviem piegadaatajiem pirms jebkura modela izlaizsanas iedod forecast cik masinas ir planots pardot, kas parasti ir krietni vairaak nekaa isteniibaa, liidz ar to liinija neapstaasies par detalu kvalitati atbild piegadataajs, nevis Ford.
Nevienaa LV partikas firmaa nav bijis un nebus tik strikti kaa Fordaa, nolaidies uz zemes. Tik ilgi kamer buus javedaa daudz piegades vienaa reizee soferis buus galvenajaa lomaa, jo kaa jau JDS un veel citi mineja katra piegaade ir savi knifi kas jazin.
Kad pats braucu Leversaa, bija elementaari uz papiira lapas tika sarakstiiti visi klienti seciibaa kaadaa es (soferis) vinus brauksu un iedota transporta menedzerim. Paletes tika pakotas vadoties peec sofera saraksta, nevis kkada menedzera, vai prieksnieka.
Latvija tavi text book examples nedarbojas.
| Offline | | |
JDS | |  Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Neesmu ne noliktavas kraaveejs ne shoferis  | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7021
Braucu ar:
| Informācijas aprites sistēma. Pusi no visa var salikt standarta CRM, ko nopērk gatavu, tik lietot jāiemācās. Pagājušā gadsimtā neprasīja atgriezenisko saiti par notiekošo, mūsdienās to veido atkarībā no katras organizācijas iekšējās struktūras un kultūras. Apkopojas kopēja informācija, pieejami IT rīki un ir skaidrs, kas kur un kā notiek uz ceļiem, loģiski, ka visi ar visiem nerunās, bet ir atbildīgie, kas nodod informāciju. Tikpat labi online režīmā, piemēram, kā Rīgas Satiksmē, visi var pabraukāt un paskatīties, kā tas notiek praksē. Šoferim nav jāstāv rindā uz pieņemšanu, lai parunātos. | Offline | | |
JDS | |  Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
11 Dec 2015, 13:35:33 Mizx rakstīja:
Informācijas aprites sistēma. Pusi no visa var salikt standarta CRM, ko nopērk gatavu, tik lietot jāiemācās. Pagājušā gadsimtā neprasīja atgriezenisko saiti par notiekošo, mūsdienās to veido atkarībā no katras organizācijas iekšējās struktūras un kultūras. Apkopojas kopēja informācija, pieejami IT rīki un ir skaidrs, kas kur un kā notiek uz ceļiem, loģiski, ka visi ar visiem nerunās, bet ir atbildīgie, kas nodod informāciju. Tikpat labi online režīmā, piemēram, kā Rīgas Satiksmē, visi var pabraukāt un paskatīties, kā tas notiek praksē. Šoferim nav jāstāv rindā uz pieņemšanu, lai parunātos.
Paldies, viss skaidrs, kaarteejo reizi lej uudeni un ne nevienas atbildes. Es jau teicu, ar to arii beigsim. RIgas Satiksme noteikti ir labaakais piemeers  | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7021
Braucu ar:
|
11 Dec 2015, 13:33:57 Riho7 rakstīja:
11 Dec 2015, 12:44:25 Mizx rakstīja:
JDS, paldies par rūpēm, man nekādi klienti nav jāmeklē. Jautājumus redzējis neesmu un par to, ko te pēdējā reizē raksti neviens neko nav diskutējis. Nezināju, ka Ford detaļas glabā šķūņos, bet, jā, ar tām Latvijā maz esmu strādājis, vietējas pieredzes nav.
Pirmkart tu balsti savu viedokli uz sausu Ops management teoriju.
Otrkart Fords saviem piegadaatajiem pirms jebkura modela izlaizsanas iedod forecast cik masinas ir planots pardot, kas parasti ir krietni vairaak nekaa isteniibaa, liidz ar to liinija neapstaasies par detalu kvalitati atbild piegadataajs, nevis Ford.
Nevienaa LV partikas firmaa nav bijis un nebus tik strikti kaa Fordaa, nolaidies uz zemes. Tik ilgi kamer buus javedaa daudz piegades vienaa reizee soferis buus galvenajaa lomaa, jo kaa jau JDS un veel citi mineja katra piegaade ir savi knifi kas jazin.
Kad pats braucu Leversaa, bija elementaari uz papiira lapas tika sarakstiiti visi klienti seciibaa kaadaa es (soferis) vinus brauksu un iedota transporta menedzerim. Paletes tika pakotas vadoties peec sofera saraksta, nevis kkada menedzera, vai prieksnieka.
Latvija tavi text book examples nedarbojas.
Nē, forecast karājas tikai detaļu ražošanas pasūtījumos. Tos tiešām laiku pa laikam jāatjauno, parasti ir ierēķināta rezerve. Kad ir konkrēti piegāžu pasūtījumi, tad visbiežāk uz konveijeru sūta līdz pēdējai detaļai precīzus pasūtījumus, jo palete no treilera aizbrauc pie konveijera un tad tukša aiziet uz grēdu. Bezatlikumu sistēma. Nav varianta, ka kāds krāmēsies ar pāris detaļu vizināšanu pa ražotni, glabās savā noliktavā — tie laiki pagājuši, jo maksā pārāk dārgi. Ja nu, tad drīzāk detaļa aizies pārstrādei, nevis gaidīs nez ko tālākā nākotnē. Lētāk uzspiest uz piegāžu precizitāti. | Offline | | |
|
lexusx | |  Kopš: 12. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 930
Braucu ar: lexus is 220
|
11 Dec 2015, 13:34:00 JDS rakstīja:
Neesmu ne noliktavas kraaveejs ne shoferis 
anekdote:
klau, kur tu strādā?
es vai? es ēdnīcā pie izdales
ā, pīzdals? | Offline | | |
Riho7 | | Kopš: 23. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1029
Braucu ar:
|
11 Dec 2015, 13:41:22 Mizx rakstīja:
11 Dec 2015, 13:33:57 Riho7 rakstīja:
11 Dec 2015, 12:44:25 Mizx rakstīja:
JDS, paldies par rūpēm, man nekādi klienti nav jāmeklē. Jautājumus redzējis neesmu un par to, ko te pēdējā reizē raksti neviens neko nav diskutējis. Nezināju, ka Ford detaļas glabā šķūņos, bet, jā, ar tām Latvijā maz esmu strādājis, vietējas pieredzes nav.
Pirmkart tu balsti savu viedokli uz sausu Ops management teoriju.
Otrkart Fords saviem piegadaatajiem pirms jebkura modela izlaizsanas iedod forecast cik masinas ir planots pardot, kas parasti ir krietni vairaak nekaa isteniibaa, liidz ar to liinija neapstaasies par detalu kvalitati atbild piegadataajs, nevis Ford.
Nevienaa LV partikas firmaa nav bijis un nebus tik strikti kaa Fordaa, nolaidies uz zemes. Tik ilgi kamer buus javedaa daudz piegades vienaa reizee soferis buus galvenajaa lomaa, jo kaa jau JDS un veel citi mineja katra piegaade ir savi knifi kas jazin.
Kad pats braucu Leversaa, bija elementaari uz papiira lapas tika sarakstiiti visi klienti seciibaa kaadaa es (soferis) vinus brauksu un iedota transporta menedzerim. Paletes tika pakotas vadoties peec sofera saraksta, nevis kkada menedzera, vai prieksnieka.
Latvija tavi text book examples nedarbojas.
Nē, forecast karājas tikai detaļu ražošanas pasūtījumos. Tos tiešām laiku pa laikam jāatjauno, parasti ir ierēķināta rezerve. Kad ir konkrēti piegāžu pasūtījumi, tad visbiežāk uz konveijeru sūta līdz pēdējai detaļai precīzus pasūtījumus, jo palete no treilera aizbrauc pie konveijera un tad tukša aiziet uz grēdu. Bezatlikumu sistēma. Nav varianta, ka kāds krāmēsies ar pāris detaļu vizināšanu pa ražotni, glabās savā noliktavā — tie laiki pagājuši, jo maksā pārāk dārgi. Ja nu, tad drīzāk detaļa aizies pārstrādei, nevis gaidīs nez ko tālākā nākotnē. Lētāk uzspiest uz piegāžu precizitāti.
Es biju domajis par razosanas pasutijumiem, par ieksejam parvietosanam no noliktavas uz razotni neesmu informeets.
| Offline | | |
aqpw | | Kopš: 06. Apr 2014
Ziņojumi: 353
Braucu ar:
| Bļin, cik jūs te varat dirst par kastītēm, haribo un barankas grozītājiem.  | Offline | | |
Laoshi | |  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Tad kurš beigās uzvarēja internetā? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|