Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Darba tirgus

AutorsZiņojums
JDS
11. Dec 2015, 13:08 #16561

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


11 Dec 2015, 13:07:39 abyss rakstīja:

11 Dec 2015, 13:05:17 JDS rakstīja:

11 Dec 2015, 12:50:08 Mizx rakstīja:
Tikai Latvijā laikam var atļauties tādu greznību kā 2 šoferi vienā automašīnā "mācību laikā" — 3 pārbaudes mēnešus tā vizinās??? Pāris dienas nav temats, jāpaskatās, vai šoferis vispār braukt jēdz. Nja, te visi kaut kādi biezie, var šķiesties ar naudu... Vecā šofera pusotra tūkstoša alga un jaunā šofera tūkstoša alga uz vairākiem mēnešiem...

Tak beidz dziit demagogjiju un atbildi uz kaut vienu jautaajumu, pagaidaam Tu tikai aizvien vairaak vairaak pieraadi ka esi kautkur kautko dzirdeejis un tad tik dod valjaa.
no robotizeetas noliktavas vinsh kautko paarnesiis uz pienjemsim kaada videeja liela uznjeemuma noliktavu
Tu veeljoprojaam nesaproti par kaadiemapjomiem mees runaajam

kkas, Tu zini par kaadiem apjomiem mees runaajam ?


Kakxima salātu vedējs nepārprotami ir vērienīgs apjoms Eiropas mērogā

atnaaca uraals un ieviesa skaidriibu
Offline
abyss
11. Dec 2015, 13:11 #16562

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8620

Braucu ar: e39 523

Urāls neesmu, skaidrību arī diez vai ieviesu, bet jūtos labāk
Offline
kkas
11. Dec 2015, 13:14 #16563

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9888

Braucu ar: Alfu


11 Dec 2015, 13:05:17 JDS rakstīja:

11 Dec 2015, 12:50:08 Mizx rakstīja:
Tikai Latvijā laikam var atļauties tādu greznību kā 2 šoferi vienā automašīnā "mācību laikā" — 3 pārbaudes mēnešus tā vizinās??? Pāris dienas nav temats, jāpaskatās, vai šoferis vispār braukt jēdz. Nja, te visi kaut kādi biezie, var šķiesties ar naudu... Vecā šofera pusotra tūkstoša alga un jaunā šofera tūkstoša alga uz vairākiem mēnešiem...

Tak beidz dziit demagogjiju un atbildi uz kaut vienu jautaajumu, pagaidaam Tu tikai aizvien vairaak vairaak pieraadi ka esi kautkur kautko dzirdeejis un tad tik dod valjaa.
no robotizeetas noliktavas vinsh kautko paarnesiis uz pienjemsim kaada videeja liela uznjeemuma noliktavu
Tu veeljoprojaam nesaproti par kaadiemapjomiem mees runaajam

kkas, Tu zini par kaadiem apjomiem mees runaajam ? Es neteiktu, ka konkreetaas noliktavas ir mazas un provinciaalas bet var jau buut


pilnīgi pajāt kādi ir tavi apjomi, jo tu spried no šofera skatu punkta, nevis vadības līmeņa.
Offline
RS7
11. Dec 2015, 13:16 #16564

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Gadus ~10 atpakal biju uz "apmācībam" par kurjeru maršruts bij limpaši valmiera cesis, šoferis bija sakarigs čalis, 130-140km/h pa granti ar piekrautu LT esot ikdiena
Bet bridi ka vins par mugurai stiepa ledusskapi uz 4to stāvu..

Da nu nahuj

11 Dec 2015, 12:42:15 kamikadzemk rakstīja:
Jauno šoferu problēma tiek risināta tā, ka jaunais šoferis brauc kopā ar veco, skatās kā ir jāstrādā, iepazīstas ar preču pieņēmējiem, preču pieņēmēji iepazīstas ar viņu un arī iepazīst veikalu pieņemšanas īpatnības.



Offline
JDS
11. Dec 2015, 13:18 #16565

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


11 Dec 2015, 13:14:12 kkas rakstīja:

11 Dec 2015, 13:05:17 JDS rakstīja:

11 Dec 2015, 12:50:08 Mizx rakstīja:
Tikai Latvijā laikam var atļauties tādu greznību kā 2 šoferi vienā automašīnā "mācību laikā" — 3 pārbaudes mēnešus tā vizinās??? Pāris dienas nav temats, jāpaskatās, vai šoferis vispār braukt jēdz. Nja, te visi kaut kādi biezie, var šķiesties ar naudu... Vecā šofera pusotra tūkstoša alga un jaunā šofera tūkstoša alga uz vairākiem mēnešiem...

Tak beidz dziit demagogjiju un atbildi uz kaut vienu jautaajumu, pagaidaam Tu tikai aizvien vairaak vairaak pieraadi ka esi kautkur kautko dzirdeejis un tad tik dod valjaa.
no robotizeetas noliktavas vinsh kautko paarnesiis uz pienjemsim kaada videeja liela uznjeemuma noliktavu
Tu veeljoprojaam nesaproti par kaadiemapjomiem mees runaajam

kkas, Tu zini par kaadiem apjomiem mees runaajam ? Es neteiktu, ka konkreetaas noliktavas ir mazas un provinciaalas bet var jau buut


pilnīgi pajāt kādi ir tavi apjomi, jo tu spried no šofera skatu punkta, nevis vadības līmeņa.

Vot tur Tu veciit maldies Es tieshi spriezhu no otra skatu punkta un staastu Tev, jaa tas reaali notiek, nevis kaa mizx stumju gudras runas un neuzvienu jautaajumu nespeej atbildeet
Varbuut Tu speesi atbildee uz mizxam uzdotajiem jautaajumiem?

[ Šo ziņu laboja JDS, 11 Dec 2015, 13:19:30 ]

Offline
abyss
11. Dec 2015, 13:19 #16566

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8620

Braucu ar: e39 523

Tātad, JDS apgalvo, ka nopietnā loģistikas uzņēmumā(kaut vai tie paši 100 šoferi), katrs pats plāno savu maršutu? :O
Offline
Mizx
11. Dec 2015, 13:21 #16567

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7021

Braucu ar:

JDS, kādi jautājumi? Udensputna piemērā bija abstrakta fantazēšana par pilsētām visā Latvijā. Un vispār temats ir par darba organizāciju, nevis tehniskiem līdzekļiem. Kurš kur savā organizācijā prasa atbildību, tur tā arī rodas un, ja neprasa no iepriekšējā posma, tad iepriekšējais posms to neuzņemsies — kam vajag lieku piepūli? Un pēc tam ir loģiskas sarunas par to, ka birojos tikai papīrus krauj, bet reālā dzīve ir "tur ārā". Jā, šeit Jūsu uzburtajā ainiņā reālā dzīve ir "tur ārā", šoferiem jāsaņem 1,5k, bet birojā minimālā + kafija par brīvu, jo tāds ir Jūsu attēlotais pienākumu sadalījums, nevaru tam nepiekrist. Kad šefi sapratīs, ka pārceļot atbildību un domāšanu uz pēc iespējas agrāku posmu plānošanā, kad jau tur, nevis kraušanas brīdī, parādīsies reālās prasības izpildījumam, samaksājot administrācijā vairāk, ietaupīsies uz zemākiem līmeņiem. Un tad zemākos līmeņos varēs strādāt roboti / bēgļi un visi pārējie, kuru vienīgais kritērijs pieņemšanai būs spēja braukt ar auto to nesalaužot.
Offline
JDS
11. Dec 2015, 13:24 #16568

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


11 Dec 2015, 13:19:46 abyss rakstīja:
Tātad, JDS apgalvo, ka nopietnā loģistikas uzņēmumā(kaut vai tie paši 100 šoferi), katrs pats plāno savu maršutu? :O

Varbuut saakumaa palasi kas sarakstiits un tad drukaa? Marshruti ir jau sakomplekteeti un salikti, shoferis panjem savu un izplaano kaartiibu kaadaa vediis tas arii viss.
Ja kaadam ir info kuraa no lielajiem LV kantoriem notiek savadaak

Mizx, labaak buutu pakluseejis ja nav ko atbildeet, nevis turpinaajis rakstiit mulkjiibas . Tev uzdeva konkreetus jautaajumus, Tu nespeeji atbildeet ne uz vienu no tiem, ar sho arii beigsim. Mizx Tu parasti daudz drukaa, bet jeega nekaada, nav pirmaa reize

[ Šo ziņu laboja JDS, 11 Dec 2015, 13:26:25 ]

Offline
Mizx
11. Dec 2015, 13:26 #16569

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7021

Braucu ar:


11 Dec 2015, 13:24:52 JDS rakstīja:

11 Dec 2015, 13:19:46 abyss rakstīja:
Tātad, JDS apgalvo, ka nopietnā loģistikas uzņēmumā(kaut vai tie paši 100 šoferi), katrs pats plāno savu maršutu? :O

Varbuut saakumaa palasi kas sarakstiits un tad drukaa? Marshruti ir jau sakomplekteeti un salikti, shoferis panjem savu un izplaano kaartiibu kaadaa vediis tas arii viss.
Ja kaadam ir info kuraa no lielajiem LV kantoriem notiek savadaak

Mizx, labaak buutu pakluseejis ja nav ko atbildeet, nevis turpinaajis rakstiit mulkjiibas . Tev uzdeva konkreetus jautaajumus, Tu nespeeji atbildeet ne uz vienu no tiem, ar sho arii beigsim.
Neredzu nevienu konkrētu jautājumu, laikam te postus filtrē. Var kāds vēlreiz uzrakstīt?
Offline
JDS
11. Dec 2015, 13:28 #16570

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


11 Dec 2015, 13:26:41 Mizx rakstīja:

11 Dec 2015, 13:24:52 JDS rakstīja:

11 Dec 2015, 13:19:46 abyss rakstīja:
Tātad, JDS apgalvo, ka nopietnā loģistikas uzņēmumā(kaut vai tie paši 100 šoferi), katrs pats plāno savu maršutu? :O

Varbuut saakumaa palasi kas sarakstiits un tad drukaa? Marshruti ir jau sakomplekteeti un salikti, shoferis panjem savu un izplaano kaartiibu kaadaa vediis tas arii viss.
Ja kaadam ir info kuraa no lielajiem LV kantoriem notiek savadaak

Mizx, labaak buutu pakluseejis ja nav ko atbildeet, nevis turpinaajis rakstiit mulkjiibas . Tev uzdeva konkreetus jautaajumus, Tu nespeeji atbildeet ne uz vienu no tiem, ar sho arii beigsim.
Neredzu nevienu konkrētu jautājumu, laikam te postus filtrē. Var kāds vēlreiz uzrakstīt?

Kaa Tu iedomaajies, ka shefs zinaas visas nianses par visiem LV veikaliem un Baltijas
Kaa Tu iedomaajies ka 100+ shoferi naaks katru dienu pie shefa un staastiis aktualitaates.
kaa Tu iedomaajies kaa shefs nokaartos visas radushaas probleemas piegaades vietaas u.t.t. ?
Pietiks ar shiem
Offline
kkas
11. Dec 2015, 13:33 #16571

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9888

Braucu ar: Alfu


11 Dec 2015, 13:28:50 JDS rakstīja:

11 Dec 2015, 13:26:41 Mizx rakstīja:

11 Dec 2015, 13:24:52 JDS rakstīja:

11 Dec 2015, 13:19:46 abyss rakstīja:
Tātad, JDS apgalvo, ka nopietnā loģistikas uzņēmumā(kaut vai tie paši 100 šoferi), katrs pats plāno savu maršutu? :O

Varbuut saakumaa palasi kas sarakstiits un tad drukaa? Marshruti ir jau sakomplekteeti un salikti, shoferis panjem savu un izplaano kaartiibu kaadaa vediis tas arii viss.
Ja kaadam ir info kuraa no lielajiem LV kantoriem notiek savadaak

Mizx, labaak buutu pakluseejis ja nav ko atbildeet, nevis turpinaajis rakstiit mulkjiibas . Tev uzdeva konkreetus jautaajumus, Tu nespeeji atbildeet ne uz vienu no tiem, ar sho arii beigsim.
Neredzu nevienu konkrētu jautājumu, laikam te postus filtrē. Var kāds vēlreiz uzrakstīt?

Kaa Tu iedomaajies, ka shefs zinaas visas nianses par visiem LV veikaliem un Baltijas
Kaa Tu iedomaajies ka 100+ shoferi naaks katru dienu pie shefa un staastiis aktualitaates.
kaa Tu iedomaajies kaa shefs nokaartos visas radushaas probleemas piegaades vietaas u.t.t. ?
Pietiks ar shiem


tu pats vismaz esi nodaļas vai dajebkāds vadītājs?

[ Šo ziņu laboja kkas, 11 Dec 2015, 13:35:26 ]

Offline
Riho7
11. Dec 2015, 13:33 #16572

Kopš: 23. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1029

Braucu ar:


11 Dec 2015, 12:44:25 Mizx rakstīja:
JDS, paldies par rūpēm, man nekādi klienti nav jāmeklē. Jautājumus redzējis neesmu un par to, ko te pēdējā reizē raksti neviens neko nav diskutējis. Nezināju, ka Ford detaļas glabā šķūņos, bet, jā, ar tām Latvijā maz esmu strādājis, vietējas pieredzes nav.


Pirmkart tu balsti savu viedokli uz sausu Ops management teoriju.

Otrkart Fords saviem piegadaatajiem pirms jebkura modela izlaizsanas iedod forecast cik masinas ir planots pardot, kas parasti ir krietni vairaak nekaa isteniibaa, liidz ar to liinija neapstaasies par detalu kvalitati atbild piegadataajs, nevis Ford.

Nevienaa LV partikas firmaa nav bijis un nebus tik strikti kaa Fordaa, nolaidies uz zemes. Tik ilgi kamer buus javedaa daudz piegades vienaa reizee soferis buus galvenajaa lomaa, jo kaa jau JDS un veel citi mineja katra piegaade ir savi knifi kas jazin.

Kad pats braucu Leversaa, bija elementaari uz papiira lapas tika sarakstiiti visi klienti seciibaa kaadaa es (soferis) vinus brauksu un iedota transporta menedzerim. Paletes tika pakotas vadoties peec sofera saraksta, nevis kkada menedzera, vai prieksnieka.

Latvija tavi text book examples nedarbojas.
Offline
JDS
11. Dec 2015, 13:34 #16573

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Neesmu ne noliktavas kraaveejs ne shoferis
Offline
Mizx
11. Dec 2015, 13:35 #16574

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7021

Braucu ar:

Informācijas aprites sistēma. Pusi no visa var salikt standarta CRM, ko nopērk gatavu, tik lietot jāiemācās. Pagājušā gadsimtā neprasīja atgriezenisko saiti par notiekošo, mūsdienās to veido atkarībā no katras organizācijas iekšējās struktūras un kultūras. Apkopojas kopēja informācija, pieejami IT rīki un ir skaidrs, kas kur un kā notiek uz ceļiem, loģiski, ka visi ar visiem nerunās, bet ir atbildīgie, kas nodod informāciju. Tikpat labi online režīmā, piemēram, kā Rīgas Satiksmē, visi var pabraukāt un paskatīties, kā tas notiek praksē. Šoferim nav jāstāv rindā uz pieņemšanu, lai parunātos.
Offline
JDS
11. Dec 2015, 13:38 #16575

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


11 Dec 2015, 13:35:33 Mizx rakstīja:
Informācijas aprites sistēma. Pusi no visa var salikt standarta CRM, ko nopērk gatavu, tik lietot jāiemācās. Pagājušā gadsimtā neprasīja atgriezenisko saiti par notiekošo, mūsdienās to veido atkarībā no katras organizācijas iekšējās struktūras un kultūras. Apkopojas kopēja informācija, pieejami IT rīki un ir skaidrs, kas kur un kā notiek uz ceļiem, loģiski, ka visi ar visiem nerunās, bet ir atbildīgie, kas nodod informāciju. Tikpat labi online režīmā, piemēram, kā Rīgas Satiksmē, visi var pabraukāt un paskatīties, kā tas notiek praksē. Šoferim nav jāstāv rindā uz pieņemšanu, lai parunātos.

Paldies, viss skaidrs, kaarteejo reizi lej uudeni un ne nevienas atbildes. Es jau teicu, ar to arii beigsim. RIgas Satiksme noteikti ir labaakais piemeers
Offline
Mizx
11. Dec 2015, 13:41 #16576

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7021

Braucu ar:


11 Dec 2015, 13:33:57 Riho7 rakstīja:

11 Dec 2015, 12:44:25 Mizx rakstīja:
JDS, paldies par rūpēm, man nekādi klienti nav jāmeklē. Jautājumus redzējis neesmu un par to, ko te pēdējā reizē raksti neviens neko nav diskutējis. Nezināju, ka Ford detaļas glabā šķūņos, bet, jā, ar tām Latvijā maz esmu strādājis, vietējas pieredzes nav.


Pirmkart tu balsti savu viedokli uz sausu Ops management teoriju.

Otrkart Fords saviem piegadaatajiem pirms jebkura modela izlaizsanas iedod forecast cik masinas ir planots pardot, kas parasti ir krietni vairaak nekaa isteniibaa, liidz ar to liinija neapstaasies par detalu kvalitati atbild piegadataajs, nevis Ford.

Nevienaa LV partikas firmaa nav bijis un nebus tik strikti kaa Fordaa, nolaidies uz zemes. Tik ilgi kamer buus javedaa daudz piegades vienaa reizee soferis buus galvenajaa lomaa, jo kaa jau JDS un veel citi mineja katra piegaade ir savi knifi kas jazin.

Kad pats braucu Leversaa, bija elementaari uz papiira lapas tika sarakstiiti visi klienti seciibaa kaadaa es (soferis) vinus brauksu un iedota transporta menedzerim. Paletes tika pakotas vadoties peec sofera saraksta, nevis kkada menedzera, vai prieksnieka.

Latvija tavi text book examples nedarbojas.

Nē, forecast karājas tikai detaļu ražošanas pasūtījumos. Tos tiešām laiku pa laikam jāatjauno, parasti ir ierēķināta rezerve. Kad ir konkrēti piegāžu pasūtījumi, tad visbiežāk uz konveijeru sūta līdz pēdējai detaļai precīzus pasūtījumus, jo palete no treilera aizbrauc pie konveijera un tad tukša aiziet uz grēdu. Bezatlikumu sistēma. Nav varianta, ka kāds krāmēsies ar pāris detaļu vizināšanu pa ražotni, glabās savā noliktavā — tie laiki pagājuši, jo maksā pārāk dārgi. Ja nu, tad drīzāk detaļa aizies pārstrādei, nevis gaidīs nez ko tālākā nākotnē. Lētāk uzspiest uz piegāžu precizitāti.
Offline
lexusx
11. Dec 2015, 13:46 #16577

Kopš: 12. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 930

Braucu ar: lexus is 220


11 Dec 2015, 13:34:00 JDS rakstīja:
Neesmu ne noliktavas kraaveejs ne shoferis


anekdote:
klau, kur tu strādā?
es vai? es ēdnīcā pie izdales
ā, pīzdals?
Offline
Riho7
11. Dec 2015, 13:53 #16578

Kopš: 23. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1029

Braucu ar:


11 Dec 2015, 13:41:22 Mizx rakstīja:

11 Dec 2015, 13:33:57 Riho7 rakstīja:

11 Dec 2015, 12:44:25 Mizx rakstīja:
JDS, paldies par rūpēm, man nekādi klienti nav jāmeklē. Jautājumus redzējis neesmu un par to, ko te pēdējā reizē raksti neviens neko nav diskutējis. Nezināju, ka Ford detaļas glabā šķūņos, bet, jā, ar tām Latvijā maz esmu strādājis, vietējas pieredzes nav.


Pirmkart tu balsti savu viedokli uz sausu Ops management teoriju.

Otrkart Fords saviem piegadaatajiem pirms jebkura modela izlaizsanas iedod forecast cik masinas ir planots pardot, kas parasti ir krietni vairaak nekaa isteniibaa, liidz ar to liinija neapstaasies par detalu kvalitati atbild piegadataajs, nevis Ford.

Nevienaa LV partikas firmaa nav bijis un nebus tik strikti kaa Fordaa, nolaidies uz zemes. Tik ilgi kamer buus javedaa daudz piegades vienaa reizee soferis buus galvenajaa lomaa, jo kaa jau JDS un veel citi mineja katra piegaade ir savi knifi kas jazin.

Kad pats braucu Leversaa, bija elementaari uz papiira lapas tika sarakstiiti visi klienti seciibaa kaadaa es (soferis) vinus brauksu un iedota transporta menedzerim. Paletes tika pakotas vadoties peec sofera saraksta, nevis kkada menedzera, vai prieksnieka.

Latvija tavi text book examples nedarbojas.

Nē, forecast karājas tikai detaļu ražošanas pasūtījumos. Tos tiešām laiku pa laikam jāatjauno, parasti ir ierēķināta rezerve. Kad ir konkrēti piegāžu pasūtījumi, tad visbiežāk uz konveijeru sūta līdz pēdējai detaļai precīzus pasūtījumus, jo palete no treilera aizbrauc pie konveijera un tad tukša aiziet uz grēdu. Bezatlikumu sistēma. Nav varianta, ka kāds krāmēsies ar pāris detaļu vizināšanu pa ražotni, glabās savā noliktavā — tie laiki pagājuši, jo maksā pārāk dārgi. Ja nu, tad drīzāk detaļa aizies pārstrādei, nevis gaidīs nez ko tālākā nākotnē. Lētāk uzspiest uz piegāžu precizitāti.


Es biju domajis par razosanas pasutijumiem, par ieksejam parvietosanam no noliktavas uz razotni neesmu informeets.
Offline
aqpw
11. Dec 2015, 15:02 #16579

Kopš: 06. Apr 2014

Ziņojumi: 353

Braucu ar:

Bļin, cik jūs te varat dirst par kastītēm, haribo un barankas grozītājiem.
Offline
Laoshi
11. Dec 2015, 15:10 #16580

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Tad kurš beigās uzvarēja internetā?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo