Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Auto Exotica 2018

AutorsZiņojums
CP17
28. Apr 2025, 09:49 #161

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


28 Apr 2025, 00:35:00 @SpOrcMeN rakstīja:
mjaa liakam man viss jasaliek pa plauktiem
1. izstades ka tadas ir lohiem- laiki, kad tur negaja lauku stulbenishi pec bukletiem ir sen jau pagajushi;
2. kjinas auto ir dirsaā un vel ilgi tur viss bus dirsaa,
3. mareks ir lohs
4.perfektions kaut kads lauk uvanna bi blogeris, kas pat sienu sava servisa nemak nokrasot tagad ir kaut kads krasoshanas guru ???
5. vel vajag padomus - ask !!!
17. balsojiet par mani !!!


Kāds var iztūlkot?
Offline
Arsm3ns
28. Apr 2025, 10:05 #162

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 1220

Braucu ar:

Iebaroju mākslīgajam intelektam, lai iztulko, saņēmu atbildi, ka tas abinieku valodā ir "kvaaak"
Offline
Tomzs
28. Apr 2025, 10:29 #163

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3564

Braucu ar: VS & 29

Nedomā. Balso.
Offline
Gestus
28. Apr 2025, 10:32 #164

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Paseratti

Ķinas auto ir problēma ar bateriju aizsargiem - tie fiziski nav. Attiecīgi ja tiek bojāts korpuss, tad jāmaina visa baterija, respektīvi, nevar tikai baterijas korpusu nomainīt, kaut baterija ir vesela, tas ir ORa, tas arī ir wesa brīnumiem ko tirgo utml.

Vismaz Eiropas auto ir papildus aizsargi un var arī korpusu samainīt.

a ORA kāpēc no bedres norakstītjās, tika bojāts baterijas korpus, ražotājs neparedz mainīt tikai korpusu, attiecīgi jauna baterija. Nekādas papildus aizsardzības tai baterijai nav no rūpnīcas.
Offline
Arsm3ns
28. Apr 2025, 10:41 #165

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 1220

Braucu ar:

Tā ir pseido problēma. 98% ar to brauc pa normālu pilsētu normālu asfaltu. Ja latvietis ir tik drosmīgs, lai Mārupes vai, teiksim, Ziepniekkalna ielas lamatās gatavs iekrist, tad tā nav Oras problēma. Tas nav apvidnieks, paredzēts lēcienam vai daivingam. Puktcs.
Offline
doriftoo
28. Apr 2025, 10:49 #166

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 722

Braucu ar: ///M50

Nevajag arī iet vienkāršāko ceļu, sagrupēt pa ražotājreģioniem un tā arī vērtēt lietas. Starp to pašu GWM un, piem., BYD būs liela starpība. BYD apskatot no visām malām, t.sk. apakšas var redzēt, ka tur arī kāds domā par tiem 5g.,lai tomēr izvairītos no problēmām. Un rietumeiropiešu pieredze rāda, ka uz servisu ar viņiem jābrauc daudz retāk nekā ar "eiropiešiem".
Offline
kkas
28. Apr 2025, 11:28 #167

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9792

Braucu ar: Alfu

Pēc gadiem brauksiet uz slavēsiet ķīnieti. VAG un vispār vācu autobūves senilie onkuļi padomēs vilcienu ir nokavējuši vai nokavēs. Japāņi vēl izvilks kko. Franči un itāļi arī iespējams. Koreja, hvz būs grūti. Starp citu čainīzeram vismaz Zeeker ir ļoti daudz rietumu komponentes. Lētajiem pieņemu arī. Nav vēl ķīnīzeri tik autonomi un patentus pārkāpt un tirgoties mūsu tirgos šaubos vai viņiem ļaus.
Offline
RSAWorkshop
28. Apr 2025, 11:44 #168

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7555

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


26 Apr 2025, 19:56:09 @JDS rakstīja:

26 Apr 2025, 16:54:42 @Samsasi rakstīja:

25 Apr 2025, 21:32:01 @Kaross rakstīja:
Es tieši gribēju teikt, ka tas bija pats labākais no izstādes. Sīkajam (7) patika. Īsts Skyline, Corvettes. BYD pārsteidza ar cenu un kvalitāti. Fuck Tesla.
Kopumā ja negaida SEMA vai kādu Detroitas auto šovu, tad ir o.k. Nu ko jūs gribiet mazajai Latvijai?


par byd kvalitāti varēs spriest pēc pirmajām 2 ziemām, kad garantija būs beigusies

Garantija 5gadi / 150k km, baterejai 8gadi / 200k km
Kjiinieshi ienaak aizvien vairaak un eiropieshi tieshaam var saakt nervozeet. Iipashi EV segmentaa. Moraali tik tas, ka eiropaa vinji maksaa apmeeram uz pusi daargaak kaa Kjiinaa
Jaunais a6 etron performance, uz papiira 700km range, realitaatee. Vilnja - Riga un nedaudz pa Rigu un basta. Un tas ir braucot ljoti saudziigi lai nobrauktu 400-450 ir ljoooti jaapacenshas un sevi jaaierobezzho. Un cena un gljuku arii tur pietiek.
Auto exotikas hallee Lego auto un vecaa vabole trases paareejais, nuuu kaa katru gadu.

Tāds jau ir muitas tarifu uzdevums-aizsargāt savu tirgu un neļaut kaut kam pārmērīgi lētam ienākt, tāpēc arī visādi aliexpress sūdi virs 150eur jau apliekās ar nodokļiem

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
28. Apr 2025, 11:50 #169

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7555

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


28 Apr 2025, 11:28:08 @kkas rakstīja:
Pēc gadiem brauksiet uz slavēsiet ķīnieti. VAG un vispār vācu autobūves senilie onkuļi padomēs vilcienu ir nokavējuši vai nokavēs. Japāņi vēl izvilks kko. Franči un itāļi arī iespējams. Koreja, hvz būs grūti. Starp citu čainīzeram vismaz Zeeker ir ļoti daudz rietumu komponentes. Lētajiem pieņemu arī. Nav vēl ķīnīzeri tik autonomi un patentus pārkāpt un tirgoties mūsu tirgos šaubos vai viņiem ļaus.

Nekas tur neiznīks, uzliks lielākus tarifus ķņīzeru ražojumiem, būs vienā cenā ar EU ražotajiem un viss būs ok, katrs pirks ko gribēs. Tas, ka EU ražojumiem būs, varbūt, atpalikušākas fīčas ir loģiski, te vajag 175 atļaujas lai kaut ko inovētu un testētu, ķīnīzeriem pohuj, ražo un mauc. Lukturus tak arī ved iekšā konteineriem, vēl gadu atpakaļ bija visādi interesanti lukturi, bet bez E marķējumiem, tagad jau LT drukā virsū dajebkādus marķējumus uz nesertificētiem lukturiem, lukturu stikliem utt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
abyss
28. Apr 2025, 11:56 #170

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8566

Braucu ar: e39 523

Es personīgi ķīnieti vēl 20 gadus nepirkšu. Tam pašam VAG, BMW, Mercedes kamēr jauns tikmēr oem visu var dabūt pāris dienās, pēc tam no aftermarket 10 ražotājiem var izvēlēties.

Ar ķīnieti, jauns bloks cik ilgi jāgaida? 6 mēneši, gads? Neticu, ka pēc nedēļas varēs maukt tālak. Tad vēl izrādās, ka tādu bloku vairs neražo un uzņēmums tagad saucas byd+, līdz ar to neko nevar piedzīt.

Neuzskatu, ka mašīna ir kā mobīlais 5 gadus palieto un izmet, kaut cik ok mašīnai būtu savi 15 gadi jākalpo, tas ietver arī rezerves daļas un pieejamību tajām.
Offline
Elviss
28. Apr 2025, 12:15 #171

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22711

Braucu ar: VAZ 2101 80'

tiem, kam galvenais pārvietoties un tādi ir lielākā daļa, brauks ar ķīnieti.
Esmu arī tupējis tajā Bildlā, nu tiešām normāls auto, nah pārmaksāt 3x par vācieti?

-----------------

RT Translations
Offline
RSAWorkshop
28. Apr 2025, 12:29 #172

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7555

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


28 Apr 2025, 11:56:08 @abyss rakstīja:
Es personīgi ķīnieti vēl 20 gadus nepirkšu. Tam pašam VAG, BMW, Mercedes kamēr jauns tikmēr oem visu var dabūt pāris dienās, pēc tam no aftermarket 10 ražotājiem var izvēlēties.

Ar ķīnieti, jauns bloks cik ilgi jāgaida? 6 mēneši, gads? Neticu, ka pēc nedēļas varēs maukt tālak. Tad vēl izrādās, ka tādu bloku vairs neražo un uzņēmums tagad saucas byd+, līdz ar to neko nevar piedzīt.

Neuzskatu, ka mašīna ir kā mobīlais 5 gadus palieto un izmet, kaut cik ok mašīnai būtu savi 15 gadi jākalpo, tas ietver arī rezerves daļas un pieejamību tajām.

Toties ķīnietim visas detaļas aliexpress un alibaba būs OE

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RR04
28. Apr 2025, 12:32 #173

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3846

Braucu ar: 41


28 Apr 2025, 12:15:19 @Elviss rakstīja:
tiem, kam galvenais pārvietoties un tādi ir lielākā daļa, brauks ar ķīnieti.
Esmu arī tupējis tajā Bildlā, nu tiešām normāls auto, nah pārmaksāt 3x par vācieti?

Jo pēc padomju domāšana, kur galvenais ir liela māja un kruts vācu premiums. Īsts tikumības simbols
Offline
Arsm3ns
28. Apr 2025, 12:55 #174

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 1220

Braucu ar:


28 Apr 2025, 12:29:44 @RSAWorkshop rakstīja:

28 Apr 2025, 11:56:08 @abyss rakstīja:
Es personīgi ķīnieti vēl 20 gadus nepirkšu. Tam pašam VAG, BMW, Mercedes kamēr jauns tikmēr oem visu var dabūt pāris dienās, pēc tam no aftermarket 10 ražotājiem var izvēlēties.

Ar ķīnieti, jauns bloks cik ilgi jāgaida? 6 mēneši, gads? Neticu, ka pēc nedēļas varēs maukt tālak. Tad vēl izrādās, ka tādu bloku vairs neražo un uzņēmums tagad saucas byd+, līdz ar to neko nevar piedzīt.

Neuzskatu, ka mašīna ir kā mobīlais 5 gadus palieto un izmet, kaut cik ok mašīnai būtu savi 15 gadi jākalpo, tas ietver arī rezerves daļas un pieejamību tajām.

Toties ķīnietim visas detaļas aliexpress un alibaba būs OE
man ir viens vēsturisks spēkrats uz diviem riteņiem, dzimis Japānā, kuram daudz kas vairs nav oriģināli pieejams, bet aļikā par 5eur spainī liela daļa no visa dabūnama
Tā ka var sanākt aplauziens nākotnē arī auto tēmā. Bembim varēsiet random daļu par 9k pirkt, jo ķīlnieka lomā, kamēr Ora par 69eur + šipings

[ Šo ziņu laboja Arsm3ns, 28 Apr 2025, 12:55:46 ]

Offline
divkosigais
28. Apr 2025, 13:09 #175

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6547

Braucu ar:


28 Apr 2025, 12:32:37 @RR04 rakstīja:

28 Apr 2025, 12:15:19 @Elviss rakstīja:
tiem, kam galvenais pārvietoties un tādi ir lielākā daļa, brauks ar ķīnieti.
Esmu arī tupējis tajā Bildlā, nu tiešām normāls auto, nah pārmaksāt 3x par vācieti?

Jo pēc padomju domāšana, kur galvenais ir liela māja un kruts vācu premiums. Īsts tikumības simbols


Nezinu kā būs ar vieglajiem ķīniešu auto ...bet varu pastāstīt ka ir ar komunālo/ celtniecības tehniku.
lai veicas kaut kam kas vecāks par 10 gadi atrast rezerves daļas. Vienīgi dzinējiem varbūt jo parasti tur ir vai nu original vai 1:1 kāda liela brenda (Cummins ; Perkins) kopija. Ar pārējo ir

Vēl ķīniešiem patīk ik pa laikam (5-10 gadi) rūpnīcu/ zīmolu rebrendingot un palaist citu zīmolu/marku. Un tad no iepriekšējā ražotāja var maksimums kaut kādas shēmas elektriskās dabūt. Pārējo tikai ar pielasīšanas metodi...

Ja tāds pats čakars būš ar vieglajiem...tad nu ilgāk par 5-10 gadi tādu auto eksluatēt nav reāli.
Offline
RSAWorkshop
28. Apr 2025, 14:17 #176

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7555

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


28 Apr 2025, 12:55:24 @Arsm3ns rakstīja:

28 Apr 2025, 12:29:44 @RSAWorkshop rakstīja:

28 Apr 2025, 11:56:08 @abyss rakstīja:
Es personīgi ķīnieti vēl 20 gadus nepirkšu. Tam pašam VAG, BMW, Mercedes kamēr jauns tikmēr oem visu var dabūt pāris dienās, pēc tam no aftermarket 10 ražotājiem var izvēlēties.

Ar ķīnieti, jauns bloks cik ilgi jāgaida? 6 mēneši, gads? Neticu, ka pēc nedēļas varēs maukt tālak. Tad vēl izrādās, ka tādu bloku vairs neražo un uzņēmums tagad saucas byd+, līdz ar to neko nevar piedzīt.

Neuzskatu, ka mašīna ir kā mobīlais 5 gadus palieto un izmet, kaut cik ok mašīnai būtu savi 15 gadi jākalpo, tas ietver arī rezerves daļas un pieejamību tajām.

Toties ķīnietim visas detaļas aliexpress un alibaba būs OE
man ir viens vēsturisks spēkrats uz diviem riteņiem, dzimis Japānā, kuram daudz kas vairs nav oriģināli pieejams, bet aļikā par 5eur spainī liela daļa no visa dabūnama
Tā ka var sanākt aplauziens nākotnē arī auto tēmā. Bembim varēsiet random daļu par 9k pirkt, jo ķīlnieka lomā, kamēr Ora par 69eur + šipings

Bembim vispār tagad cenas ir lieliskas, tur laikam katru dienu pricelist atjauno un tik uz augšu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Destructo
28. Apr 2025, 14:29 #177

Kopš: 06. Sep 2005

Ziņojumi: 466

Braucu ar: B O R S C H E

Biju vakar aizskrējis uz 30 minūtēm uz izstādi, pa lielam ir ok, ja meklē kādas konkrētas klases auto un grib izstaigāt visus dīlerus vienuviet, atskaitot to pārējā situācija ir diezgan bēdīga, diemžēl.

Te pat nesalīdzinu ar kautkādu Esseni, pat vidējais DE wheels & weisswurst meets ir 10x interesantāks, ļoti žēl, bet nu kaut kā šķiet, ka šis izstāžu formāts sevi kaut kā pie mums ir izsmēlis.

Par ķīniešiem - domāju atradīs nišas arī pie mums, tajā pašā Francijā Teslas ļoti aktīvi nomaina BYD visos Uberos/Boltos/Car Rentalos utt, diezgan daudz esmu nobraukājis, nav ne vainas, domāju visādi Vācu Miles utt pat ar visu VW atbalstu drīz būs spiesti izskatīt līdzīgi sistēmu, domāju ka pie mums arī pietiks kas izvēlēsies to pašu BYD kaut kādu VW Passātu/Škodu vietā, ja ies runa par pakalpojumu/korporatīvo sektoru.

Laiks rādīs.
Offline
Asch
28. Apr 2025, 14:57 #178

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


28 Apr 2025, 13:09:47 @divkosigais rakstīja:

28 Apr 2025, 12:32:37 @RR04 rakstīja:

28 Apr 2025, 12:15:19 @Elviss rakstīja:
tiem, kam galvenais pārvietoties un tādi ir lielākā daļa, brauks ar ķīnieti.
Esmu arī tupējis tajā Bildlā, nu tiešām normāls auto, nah pārmaksāt 3x par vācieti?

Jo pēc padomju domāšana, kur galvenais ir liela māja un kruts vācu premiums. Īsts tikumības simbols


Nezinu kā būs ar vieglajiem ķīniešu auto ...bet varu pastāstīt ka ir ar komunālo/ celtniecības tehniku.
lai veicas kaut kam kas vecāks par 10 gadi atrast rezerves daļas. Vienīgi dzinējiem varbūt jo parasti tur ir vai nu original vai 1:1 kāda liela brenda (Cummins ; Perkins) kopija. Ar pārējo ir

Vēl ķīniešiem patīk ik pa laikam (5-10 gadi) rūpnīcu/ zīmolu rebrendingot un palaist citu zīmolu/marku. Un tad no iepriekšējā ražotāja var maksimums kaut kādas shēmas elektriskās dabūt. Pārējo tikai ar pielasīšanas metodi...

Ja tāds pats čakars būš ar vieglajiem...tad nu ilgāk par 5-10 gadi tādu auto eksluatēt nav reāli.



Japiekrit, ka kinieti nemt ir loti slideni. Ja aftersales stradas labi, tad varbut vel saies, bet pagaidam nekas par to neliecina.
Vislabakais ka krievu blogeri jau tagad sak naudet, ka kiniesiem tak interese tikai pardot un talakais tehnikas liktenis viniem ir neinteresants. Pec ierobezujumu ievesanas, pirmajos gados, gan visi sita plaukstas un slaveja uz vella parausanu
Offline
968-jk
28. Apr 2025, 15:15 #179

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13894

Braucu ar: 30niekiem

Jau pirmajos ierobežojumu mēnešos krievsi raudāja par detaļu un labošanas iespējām.
Offline
keiby
30. Apr 2025, 01:45 #180

Kopš: 23. May 2002

Ziņojumi: 266

Braucu ar: E38 735i Sport


28 Apr 2025, 00:35:00 @SpOrcMeN rakstīja:
mjaa liakam man viss jasaliek pa plauktiem
1. izstades ka tadas ir lohiem- laiki, kad tur negaja lauku stulbenishi pec bukletiem ir sen jau pagajushi;
2. kjinas auto ir dirsaā un vel ilgi tur viss bus dirsaa,
3. mareks ir lohs
4.perfektions kaut kads lauk uvanna bi blogeris, kas pat sienu sava servisa nemak nokrasot tagad ir kaut kads krasoshanas guru ???
5. vel vajag padomus - ask !!!
17. balsojiet par mani !!!


Iebaroju AI sho tekstu un paprasiiju iztulkot. Atbilde nogalinaaja:

Protams. Tavs teksts ir uzrakstīts ar asu toni un šķiet, ka tas ir gan ironisks, gan kritisks — iespējams, kā personīga reakcija uz notikumiem, cilvēkiem vai industrijām, kas tevi kaitina vai šķiet neautentiskas. Šeit ir tulkojums un interpretācija pa punktiem:

1. “Izstādes kā tādas ir lohiem – laiki, kad tur negāja lauku stulbeņi pēc bukletiem, ir sen jau pagājuši.”

Tulkots: Mūsdienās izstādes vairs nav aktuālas vai interesantas, tās šķiet bezjēdzīgas un virspusējas. Agrāk tās apmeklēja ne pārāk zinoši cilvēki no laukiem, kas meklēja bukletus vai akcijas – un tas laiks jau sen ir beidzies. Tagad tas viss ir novecojis un vairs nav vērtīgi.

2. “Ķīnas auto ir dirsā, un vēl ilgi tur viss būs dirsā.”

Tulkots: Ķīnā ražotie automobiļi ir slikti – gan kvalitātē, gan uzticamībā, un visdrīzāk šī situācija nemainīsies tuvākajā nākotnē.

3. “Mareks ir lohs.”

Tulkots: Autors izsaka personīgu viedokli vai aizvainojumu pret konkrētu personu vārdā Mareks – iespējams, viņš jūtas nodots vai viņam ir radies negatīvs iespaids par šo cilvēku.

4. “Perfektions kaut kāds lauk UVANNĀ, bij blogeris, kas pat sienu savā servisā nemāk nokrāsot – tagad ir kaut kāds krāsošanas guru???”

Tulkots: Autors ironizē par cilvēku (iespējams, ar pseidonīmu “Perfektions”), kurš agrāk bijis neprofesionāls vai neveiksmīgs (piemēram, pat sienu nav spējis normāli nokrāsot), bet tagad sevi pasniedz kā ekspertu vai "guru" krāsošanas jomā. Te ir spēcīgs uzsvars uz liekulību vai ātro “zvaigžņu” radīšanu.

5. “Vēl vajag padomus – ask !!!”

Tulkots: Ja kādam vēl ir jautājumi vai vajag padomu, tad autors ir gatavs atbildēt – iespējams, ar vēl vairāk tiešuma vai sarkasma.

17. “Balsojiet par mani !!!”

Tulkots: Šī, iespējams, ir ironiska piebilde – kā joks par to, ka, neskatoties uz kritiku, autors pats piedāvā sevi kā "labāko variantu". Var uztvert kā sarkastisku politisku komentāru vai vienkāršu pašironiju.

Kopumā: šis teksts pauž vilšanos, ironiju un kritiku par mūsdienu sabiedrības virzienu, noteiktiem cilvēkiem un tendencēm. Tas, iespējams, ir daļa no kāda publiska ieraksta vai vienkārši domas, kas "jānoliek uz papīra", lai saprastu, kur stāvi pats.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo